reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj

Autor: m.r. | Publikováno: 17.5.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Katolický kněz Norman Weslin spáchal hrůzný zločin... Modlitbou chtěl vyjádřit
svůj protest vůči prezidentu Baracku Obamovi a jeho agresivní pro-potratové
politice. A také vůči tomu, že největší americká katolická univerzita Notre
Dame se rozhodla tomuto prezidentovi udělit čestný doktorát... A tak byl zatčen.

Rozhodnutí univerzity kritizovalo všech 78 amerických biskupů. Její vedení
však na svém plánu trvá. Obama má získat čestný doktorát v neděli 17.
května. Nuže, koneckonců Antikrist z povídky Vladimíra Solovjeva také měl
doktorát z teologie...

Obamova politika podpory radikálních levicových hnuti hlásajících dětský
holocaust (jako Planned Parenthood) má zatím naštěstí opačný efekt. Podle
zveřejněného v těchto dnech Gallupova průzkumů poprvé od roku 1995 se více
než polovina (51%) Američanů deklaruje jako "pro-life".

Podle www.Fronda.pl <http://www.fronda.pl/>
 

 

 

Coach Dave Daubenmire interviews Alan Keyes 05/09/09 before being arrested at Notre Dame University in South Bend Indiana for a peaceful demonstration against abortion.

reklama
1231 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 17.5.2009 19:59:24)
Odpovědět
..bla bla bla..dost pochybuji, že by někoho zatkli jen za nějaký postoj, nota bene za protipotratový..
..nechte lidem svobodné rozhodnutí, je to jejich odpovědnost a oni si to budou muset srovnat se svým svědomím..
..pokrytecky volat k ochraně života a na druhé straně mu projevovat naprostou neúctu..že jde o člověka?.no a co, jiní živočichové nejsou živé bytosti?.a přesto je masově zabíjíme (neřeším to nutné k obživě) a co hůř, zabíjíme je pro zábavu..tak wo co go?..
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(L.P., 17.5.2009 20:52:13)
Odpovědět
Bla, bla, bla, vždyť to je zdokumentováno. Neviděl jste video?
Nechme lidem svobodné rozhodnutí k zabíjení dětí? Nejste náhodou člen NSDAP či strany zelených? Hitler a Himmler také měli rádi zvířátka a pohrdali lidským životem. Himmler byl říšským ochráncem ptactva...Takže pro vás má život zvířat větší cemu než život dítěte? Hezké. Škoda, že takový zmetek jako vy nebyl potracen či utracen, když neděláte rozdíl mezi životem člověka a zvířete.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Felix, 17.5.2009 20:59:36)
Odpovědět
Tedy Lukáši, Vy máte ale trpělivost - se v tom babrat. Té se musím pořád učit.
Ale že tamten byl ochráncem ptactva, to jsem nevěděl ...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 17.5.2009 21:13:21)
Odpovědět
..maminka mě učila slušnému chování, dokonce jsem přístupný i diskuzi s člověkem rozdílného názoru, ale vždy musí mít diskuze nějakou úroveň..vy jí naprosto postrádáte, ale nijak mě to nepřekvapuje, jste takový ode zdi ke zdi a nic mezi tím..
..taže mi laskavě polibte ta místa, kde záda přestávají mít slušný název...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Lukáš Petřík, 17.5.2009 22:01:31)
Odpovědět
Sorry, s neonacisty a zelenými se nebavím... Můžu tolerovat jiný názor, to ano, ale ne takový, který podporuje zabíjení nevinných lidí.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 17.5.2009 22:20:03)
Odpovědět
..nejsem ani neonacista, ani zelený..jsem křesťan a myslím, že jsem i hodně vpravo..
..neobhajuji potraty, ale obhajuji svobodné rozhodnutí každého člověka, já nikoho nenutím aby šel na potrat, ale byl bych ten poslední, kdo by mu v tom nějak bránil..to je svoboda vlastního rozhodnutí a do toho nikdo, nikdy a nikomu nesmí mluvit..
..moje svědomí je v tomto čisté a každý, kdo se rozhodne k nějakému ukončení života si to musí se svým svědomím srovnat sám..
..možná to vyznělo jinak, ale chránit život jiných tvorů zabíjených jen pro zábavu je stejně správné, jako chránit život lidský..nebo považujete faunu za neživé věci, které nemají před člověkem na nic právo?...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Lukáš Petřík, 18.5.2009 0:44:29)
Odpovědět
Já souhlasím s tím, že každý má právo rozhodovat si o svém životě, nikoli cizím. Není správné zabít jiného jedince– dítě ve stádiu 1. týdne těhotenství, ani v 9 měsíci těhotenství, ani ve věku 2 let, 5, 10, ...let.

Pokud podporujete svobodu volby, v tom případě asi říkáte, že každý má právo i vraždit a nikdo by mu v tom neměl bránit...Jak křesťanské.

Nejsem pro zbytečné zabíjení či trápení zvířat, ale srovnávat to s lidským životem je naprosto nesouměřitelné. Pokud toto nechápete, tak nejste křesťan.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 18.5.2009 7:43:23)
Odpovědět
..hrotíte to zbytečně do extrémů, samozřejmě nejsem nijak nadšen představou, že každý dle nálady by si rozhodl o ukončení těhotenství, ale vysvětlete to těm obětem brutálního znásilnění, nebo budoucím rodičům nezvratně poškozeného plodu, že je to vlastně pro ně dar..nový život má vznikat ze vzájemné lásky a z rozhodnutí se o takový život starat a nemělo by to být traumatizováno nechutným zážitkem s někým, kdo může tyto zvrácené geny předat dál..jak by jste se rozhodl v případě, kdy volba je mezi životem plodu a životem matky?.který život by jste chránil?..
..mám dojem, že nemáte zcela jasno mezi křesťanstvím a církevním dogmatem..ale to co zde prezentujete je spíš výrazem pseudohumanismu, na jedné straně chránit život nenarozeného člověka a stavět ho nad životy ostatních tvorů (víte, že Indiáni, když ulovili nějaké zvíře, tak mu poděkovali za to, že jim poskytl potravu?), na straně druhé by jste nechal po světě běhat i různé zrůdy, nebo nevratně poškozené jedince, neschopné přežít vlastním přičiněním?.
.."každý své odměny dojde" je psáno v Bibli, rozhodnutí každého jedince je jen a jen na něm, každý čin, ať dobrý, či špatný se každému časem vrátí a následky si ponese zase jen on..
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ondra, 18.5.2009 8:08:57)
Odpovědět
Tak to jsou trochu jochovské názory, ne? "Nikdo nemá právo rozhodovat o cizím životě" - jasně, potrat ne, euthanazie ne, ale poslat stovky, nebo tisíce lidí na smrt fosforovými bombami - to je v pořádku, protože "tyran potřeboval výprask jako sůl" a bylo to v zájmu "Západu", že :-))

Potrat není ideální, ale jeho zákaz je nesmysl. Dělali to bolševici a nijak potratům nezabránili. Navíc by zákaz vedl ke znovuzavedení nedůstojných potratových komisí. Myslím, že je lepší potratům bránit sexuální osvětou - antikoncepce atd. a tím zabránit situacím, kdy si nezodpovědný pár "nedá pozor" a pak se žena rozhodne, že si to nechá vzít.

V případě znásilnění, incestu, popř. těžkého poškození plodu a ohrožení života matky je potrat bez diskuse.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Lukáš Petřík, 18.5.2009 14:03:33)
Odpovědět
Ondrovi: Jak jochovské? Jochovské v tom, že jsme s Romanem oba proti potratům. O válce v Iráku zde nebyla řeč a já jsem na ní navíc do značné míry změnil názor. Tak nevím, co mi je podsouváno.

Ondra by si měl asi být vyhozen z historie, protože potraty ZAVEDLI bolševici, už v sovětském Rusku a u nás taky.

Říkám, že potrat co se týče znásilnění, ohrožení života matky je sporný a byl bych ochoten pro polskou praxi, která toto upravuje.

Máš zhruba 60 tis. narozených dětí a na to 30 tis. potratů ročně. To je genocida. Stát má zaručovat nejzákladnější právo na život, a ne vraždění dětí. Možná by se po zákazu potratů potraty dělaly potají, ale jistě ne v takovém množství.

Pro sexuální osvětu jsem, pro neabortivní antikoncepci rovněž.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ondra, 18.5.2009 14:45:38)
Odpovědět
Nesmysl, já jsem nikde nenapsal, že bolševici potraty nezavedli (IMHO potraty nezavedl nikdo, dá se hovořit jen o tom, že kdy byly legalizovány). K potratovým komisím se prostě chodilo a to mi připadá nedůstojné. Mám dojem, že ilegalizace potratu by nás zavedla zpět k tomu.

Já nikomu neberu radikální protipotratové názory. Jen říkám, že tady argumentuješ stylem Romana Jocha, který se pohoršuje nad potraty (kde je sporné, zda lze embryo považovat za plnohodnotného člověka - tuším, že dokonce T. Akvinský někde píše, že duše do plodu vstupuje až po nějaké době - tuším že s 80. dnem od početí) a přitom akceptuje jasné válečné zločiny a zabíjení civilistů. To je farizejský postoj k ochraně života.

Zákaz potratu je krátkozraký a navíc neprosaditelný. Jakákoli politická strana, která volá po ilegalizaci potratu měla v historii ČR jaký nejlepší výsledek? 0,2% ? Lépe prosazovat důraz na zodpovědnost
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Kritikus, 21.7.2009 15:02:56)
Odpovědět
Stalin potraty po válce zakázal...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Kritikus, 21.7.2009 15:04:51)
Odpovědět
Řekněte, je možné někomu přidělit na devět měsíců a pravděpodobně na déle úkol, který odmítá?
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Kritikus, 21.7.2009 15:00:10)
Odpovědět
Znamená to, že 49% prolife Američanů a tuším kolem 80% svých spoluobčanů považujete za nenapravitelné nacisty?! Odvážné...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Kritikus, 21.7.2009 15:01:02)
Odpovědět
má být "prochoice", samozřejmě
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Vilém, 18.5.2009 7:40:08)
Odpovědět
Proč by zvíře nemohlo mít stejnou hodnotu jako člověk? Člověk sám je zvíře. Snad je to individuální ne? Neuznávám obecnou hodnotu lidství, někteří lidé jsou dobytek, jiní ne. Osobně je pro mě dokonce hodnotnější život mé kočky, než Baracka Obamy. :-)
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 18.5.2009 7:50:21)
Odpovědět
..takže budete nejspíš souhlasit s Milanem Calábkem, který řekl "člověk je opice, která zešílela rozumem"...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Vilém, 18.5.2009 7:53:26)
Odpovědět
To slyším poprvé a není to vůbec špatné :-)) Ale v tomhle zustávám otevřený, Darwiova teorie má jisté trhliny, na druhou stranu nelze popřít FAKTA - nalezené lebky Australopitéka, homo habilis, homo erectus atd., které vykzují známky vzájemné návaznosti.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 18.5.2009 8:22:25)
Odpovědět
..Darwin sám o své teorii pochyboval, to už se netutlá..
..homo erectus, habilis, nebo neandrtalis jsou jistě příbuzní homo sapiens sapiens..nemusí a možná ani nejsou jeho předci..vždyť trvání homo sapiens je datováno na asi 80 000 let..neumím si představit, že by za tak krátkou dobu mohlo dojít k tak výrazným variantám našeho druhu, tím myslím antropologickým..teď to skoro vypadá, že jsem kreacionista, trochu možná, ale jen mi to nějak logicky nejde na rozum..prostředím se taková odlišnost stát nemohla...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Vilém, 18.5.2009 8:37:17)
Odpovědět
trvání homo sapiens 80 000 let??

to snad ne, první homo sapiens (tzv. "Idaltu") ja datován do dnešní Etiopie někdy mezi lety 300 - 280 000 let BP.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 18.5.2009 9:07:51)
Odpovědět
..četl jsem to kdysy kdesy, měli údajně z genetických kódů najít tu naší pramáti všech lidí "Evu" a dostali se někam do doby před 80 000 lety do Afriky..takže jsme všichni černoši, asi..
..ale mohu se mýlit, nebo mi to nějak uniklo..nakonec věda je plná překvapení, co bylo včera jedinou pravdou, dnes už neplatí...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Vilém, 18.5.2009 9:12:54)
Odpovědět
Aha, vy tedy asi myslíte Homo Sapiens Sapiens, jejich vývoj byl dokončen cca 100 000 BP, to by těm 80 000 odpovídalo.

S tím, že "všichni jsme černoši" bych byl opatrný. Za prvé, rasy jako takové vznikají až o pár desítek tisíc let později. Z druhé, dnes je v mainstreamu módní všude vidět "nebílé" základy, je to podobná choromyslnost, jako když se na konci 19. století z lingvistického označení "Árijci" stala nadřazená rasa, předurčená vládnout světu...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 18.5.2009 9:14:29)
Odpovědět
..a děkuju, už jsem si to dostudoval...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ghost Dog, 18.5.2009 8:32:22)
Odpovědět
..a ještě bych doplnil..člověk je primát, stejně jako šimpanz, gorila, orangutan, bonobo, nebo gibon..takže i tito primáti jsou našimi příbuznými...
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Felix, 17.5.2009 20:51:25)
Odpovědět
Tak koukám, že to tu zase znečišťuje ten debil, které jsem tu včera poznal. No, nic.
**************
Děkuji za zveřejnění, je to velice působivé.
Zopakuji několik svých názorů, které jsem tu už dříve napsal:
1. Genese: Pachatelem je Bush a američtí biskupové. Situace se pod obojím vedením vyvinula až k dnešnímu stavu. Ať si třeba zdejší Joch říká, co chce.
2. V Evropě je to totéž, zde taky katolická církev zaspala dobu, kdy to ještě mohla zastavit.
3. V USA a v Evropě je klíč k řešení - ne na pouti do Svaté země, i když:
4. Myslím si, že boj je prohraný. Filmy neukazují nyní mlčící většinu, která takového Obamu drtivě zvolila. Tato většina za poslední dekádu narůstala, viděli jsme to, na rozdíl od pachatelů.
6. Za Obamy tato většina dále vzroste.
7. Je to klasické dorůstání do totality - jak v USA, tak v Evropě. Pozorujme, jak dorůstaly předchozí totality, nevšímejme si ani tak toho, jaké to bylo až za těch totalit.
8. Nejdrastičtější je chování populace - pozorujte lidi kolem sebe: Jsou sami žeroucími mouchami a/nebo jsou "mouchy, sežerte mě". Idioti, jako je prvně zmíněný "Dan", tvoří průnik s třetí skupinou - užitečných idiotů, podle pana Lenina. Všechny tyto tři skupiny nás hrozí zase zničit.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Felix, 17.5.2009 20:56:35)
Odpovědět
Jo, ještě nenazýval bych to fašismem. Je to něco jako naciskum smíšený s komunismem. Ale je to pořád socialismus.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Viktor N., 17.5.2009 23:35:26)
Odpovědět
Jo emérika, země svobody a neomezených možností. Zdá se ale, že se ubírá stejným směrem jako EU, směrem k socialismu, omezování práva na vyjádření názoru, který není v souladu s „oficiálně schváleným trendem“.
Za předpokladu, že stále trvá trend „dohnat a předehnat“, se zřejmě v Evropě máme na co těšit!
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(P.Petr Dokládal, 19.5.2009 12:42:31)
Odpovědět
"Budete nenáviděni pro mé jméno.(Mt 24,9). Jak typické.Podívejme se do historie, jak bylo nakládáno s křesťany a jen člověk velmi naivní by se mohl domnívat, že demokratický systém umožňuje věřícímu hlásat Krista a Evangelium, zvláště pokud se týká života. Je třeba procitnout a uvědomt si omyly populismů a slibů, které jsou nereálné. Dnešní doba má ale jednu velkou výhodu, že ten, kdo chce se může o všem dovědět, do doby než lidé svou netečností a apatií neuvolí nějakou novou, daleko horší formu totality. Je tedy třeba sepnout ruce a vědět, komu jsme uvěřili. Když se dnes začne za toho kněze modlit zástupy věřících, může vyrůst ve svědka krve a tím již bude jasné who is who. Tady je pravá autenticita svaté Kristovy církve. Vždycky tomu tak bylo a není sebemenší důvod domnívat se, že tomu tak není. Je také třeba se modlit za amerického presidenta, vystavenému velmi skrytým silným vlivům, kterým vládne vládce tohoto světa. Kdo by to popíral má nedostatečnou z elemntárního katechismu. Žehnám P.P.D.
Re: Obamův fašismus v USA: kněz zatčen za protipotratový postoj
(Ignác Pospíšil, 21.7.2009 7:16:36)
Odpovědět
Jen malé upřesnění: 78 biskupů není ve skutečnosti ani polovina amerických katolických biskupů. Na druhé straně to neznamená, že zbytku biskupů je to lhostejné: je velmi neobvyklé, aby biskup komentoval dění tohoto typu v diecézi jiného biskupa, řada z těch, co se k dané věci nevyjádřili, zřejmě respektovala tento zvyk. Koneckonců předseda americké biskupské konference se vyjádřil jasně a ten v jistém smyslu zastupuje všechny biskupy.