reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!

Autor: Redakce | Publikováno: 11.6.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Požár Průmyslového paláce byl pro všechny pražany, ale i ostatní občany ČR smutnou událostí, při které většina z nich cítila obavy nejen o krásnou historickou budovu, ale i dlouhodobého znemožnění pořádání v ní obvyklých akcí. Díky obětavé a profesionální práci hasičů byla zachována na štěstí střední hala, pravé křídlo a celé foyer paláce bez poškození. Místo vyhořelého levého křídla společnost Incheba Praha, s.r.o., pronajímatel Průmyslového paláce, postavila adekvátní montovanou halu se vzduchotechnikou, jež je napojena na foyer před levým křídlem a  14 ročník mezinárodního knižního veletrhu Svět knihy Praha 2009, probíhající pod záštitou ministra kultury ČR a primátora hl. m. Prahy, mohl proběhnout bez komplikací. Návštěvníci veletrhu mohli ke vstupu do levého křídla využít dokonce oba vchody. Veletrh získal statut Oficiální doprovodná akce českého předsednictví v Radě EU, jeho ústřední téma bylo "27 ze 27 / Evropa v literatuře - literatura v Evropě". Další témata doprovodného literárního festivalu nabídla programovou inspiraci vystavujícím nakladatelům.

Tak jako každoročně, i letos čtyřdenní festival Svět knihy nabídl autorská čtení i autogramiády. Své nejnovější knihy přišel návštěvníkům podepsat v průběhu druhého dne i prezident republiky Václav Klaus. Většinu lidí by prezidentský úřad dostatečně vytížil. To ovšem není případ Václava Klause. Vedle svého, dnes již po celém světě překládaného bestseleru "Modrá, nikoli zelená planeta" podepsal čtenářům i svoje nejnovější knihy "Rok šestý a "Prezident republiky k Lisabonské smlouvě".
I když pan prezident podepisoval i další knihy, největší zájem byl o jeho "Modrou, nikoliv zelenou planetu". Varoval přitom čtenáře: "Poručíme větru, dešti! To je staré komunistické heslo, v České republice dobře známé. Když poslouchám Ala Gorea, slyším tentýž záměr, akorát že dnes to není vítr a déšť, co chtějí ekologisté jako on ovládnout, nýbrž globální životní prostředí. Environmentalismus je hnutí, které hodlá radikálně změnit svět a to bez ohledu na důsledky, za cenu obětí na životech a drastického omezení svobody jedince. Environmentalismus hodlá změnit lidstvo, lidské chování, strukturu společnosti, systém hodnot – prostě všechno.“ 
 
Václav Klaus zdůrazňuje především tento aspekt, protože je oddaným stoupencem ekonomiky volného trhu. Nezapře, že je ekonomem,  jehož světonázor nejvíce ovlivnil, dnes již zesnulý nositel Nobelovy ceny Milton Friedman, kterého považuje za nejvýznamnějšího ekonoma 20. století.
 
 
Politici hledají už delší dobu nové téma, jehož prostřednictvím by mohli lidi zase kontrolovat, protože komunismus a socialismus je mrtev. Globální oteplování je pro takový účel ideální, neboť je to eskapismus, únik před přítomnou realitou. A ona budoucnost je ještě tak daleko před námi, že nelze volat politiky k zodpovědnosti za jejich dnešní činy,“ vysvětloval Václav Klaus při autogramiádě své nejslavnější knihy
 Jak jen trochu může, tak věnuje pan prezident svůj čas a sílu boji proti těmto lidem, jež označuje za panikáře globálního oteplování a  jejichž totalitním programem je víc než jen znepokojenajak sám doslova uvádí – „rozzloben“. Prezident Klaus nevidí žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn. Říká, že je již víc než jen znepokojen důsledky toho, jak politici zneužívají téma globálního oteplování k získání a udržení moci nad obyčejnými lidmi.  Je znechucen tím, jak mnozí lidé, některé čelné politiky nevyjímaje, v soukromí vyjadřují názory podobné těm jeho, ale na veřejnosti mlčí a veřejnosti je vtloukána do hlavy jen jednostranná propaganda. Po přečtení knihy zjistíme, že prezident Klaus se domnívá, že cílem panikářů globálního oteplení není nic menšího než vzkříšení socialistického modelu centrálně řízeného hospodářství, kteří vyvolávají obraz bezprostředně hrozícího apokalyptického nebezpečí, aby v lidech vzbudili touhu po spasiteli – mesiášovi. Šněrovačka politické korektnosti nás podle něj svírá pevněji než kdy jindy. Bezohledně se prosazují a vnucují nám – zase už – jen tu jednu povolenou pravdu. Cokoliv jiného ihned pranýřují. Globální oteplování se podle profesora Klause zároveň stalo „falešnou identitou pro krachující OSN, která hledá nástroj k poručníkování vládám a občanům celého světa.“ Bombastické výroky Ala Gorea, že se Země řítí do „planetární katastrofy“, považuje za absurdní. Mluví o nich jako o „šíření poplašných zpráv“. To, o co se dnes hnutí environmentalistů pokouší, má kontury modifikace lidského chování, nikoliv však s cílem nějaké nápravy, nýbrž kvůli politické moci.
 
„Environmentalismus se stal kvazináboženstvím. Je to ideologie, která má mnoho společného s marxismem. Klimatické změny jsou novou strategií pro verbování do šiků antikapitalistů, socialistů, komunistů. Jeden jako druhý jsou monolitním věroučným systémem zkonstruovaným pro potlačování lidské svobody. Propagandu falešného dopadu globálního oteplování dnes na středních školách vyučují takzvaní environmentalisté – stejně jako se vyučovala uvědomělost a jediné správné myšlení před pár desítkami let, v době komunismu. Politici hledají už delší dobu nové téma, jehož prostřednictvím by mohli lidi zase kontrolovat, protože komunismus a socialismus je mrtev. Globální oteplování je pro takový účel ideální, neboť je to eskapismus, únik před přítomnou realitou. A ona budoucnost je ještě tak daleko před námi, že nelze volat politiky k zodpovědnosti za jejich dnešní činy,“  říkal při podpisování profesor Klaus
 
Bohužel o závažných ekonomických důsledcích činnosti lidí jako je Al Gore se diskutuje jen zřídka, jestli vůbec kdy. Ekologisté nezpracovávají žádné analýzy nákladů a výnosů plánů na odvrácení globálního oteplování. Ekonomickou teorii neberou totiž vůbec v úvahu. Hospodářsky méně vyspělé země jsou rukojmími tohoto trendu. Environmentalisté hazardují s růstovým potenciálem těchto zemí a zvýšenou kontrolou a restrikcemi podvazují jejich rozvoj. Konečnou obětí zelené ideologie se stávají ty nejchudší země na světě.
I přes výše uvedené vážné problémy, byl pan profesor spokojen, že je o jeho knihy vysvětlující tyto problémy zájem nejen ve světě, ale i u nás.
 
 
Velký prostor dostal na veletrhu rovněž nejslavnější alžbětínský dramatik a básník Shakespeare. U příležitosti čtyřset let od prvního vydání "Shakespearových Sonetů" podepsal jejich nový překlad jeho autor Martin Hilský, seminář s názvem O překládání alžbětinského barda kromě Hilského hostil také překladatele Františka Fröhlicha, Jiřího Joska a Miroslava Uličného. Mezinárodní charakter veletrhu podtrhly například debaty O Gogolovi v současném světě, přednášky o nových trendech v zahraniční literatuře anebo seminář Kreativní města pořádaný Britskou radou za účasti hostů z Edinburghu  a Bellinghamu. Veletrh rovněž nabídl autorská čtení tuzemských i zahraničních spisovatelů.
 

reklama
1524 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Monika V., 11.6.2009 13:46:38)
Odpovědět
At se snažím jak chci,nemohu v tom najít žádnou podobnost.Asi je to jen pro zdatné politiky.
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Glosátor, 11.6.2009 14:14:50)
Odpovědět
Skutečně ne? V čem je to tedy jiné?
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Dan, 11.6.2009 17:34:15)
Odpovědět
Máte pravdu, je to zcela odlišné, hl. rozdíl vidím v tom že se srovnává politika s nepolitikou, s lkteré se sbaží Klaus politiku udělat, protože jestli někdo to globální oteplování politizuje resp. velmi hlasitě se oto snaží, je to Klaus.

Na druhé straně barikády je podobný hlupák a postpolitik, Gore.

Mezi nima kupy vědců, tito 2 nihilisté vědecké nuly, niemandi v oboru co věci vůbec nerozumí, ješitové bez politické budoucnosti, proti sobě.

Normální politiky to zajímá okrajově jako každý jin. veřejný problém.




Klaus je arcihlupák a jeho světové znemožnění teprve přijde, jeho kniha modrá planeta již zesměšněna byla, už byli vydány její kritiky, v nichž skuteční vědci poukazují na desítky naprostých nesmyslů publikovaných nevědcem Klausem.
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Glosátor, 11.6.2009 18:17:19)
Odpovědět
To je skutečně příznačné, politik zajímající se o veřejné problémy je vpravdě nenormální... Normální politik se zajímá o podstatné věci, jako jsou průzkumy veřejného mínění nebo lifting obličeje nebo televizní diskuze (samozřejmě nijak se nedotýkající veřejných problémů, takže zřejmě diskuze o filozofii).

Potřeboval byste velmi dobré školení v demokracii, diktatuře, totalitě nebo jakémoli jiném politickém systému, jehož jediným posláním je právě se donekonečna zabývat veřejnými problémy, jinak by jejich existence neměla smysl.

Kdo se podle Vás má zabývat veřejnými problémy, když ne reprezentnanti veřejnosti a veřejnost?
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Dan, 11.6.2009 21:54:18)
Odpovědět
pokud nejste slepý, já to tam píšu, taže jste se hádal jenom sám sesebou hihihi :))

Vědeckým problémem vědec, veřejným politik, píšu to tam snad dost jasně..

V momentě kdy si politik začne hrát na vědce, něco není v pořádku, náš Ferda Mravenec Pružinskyj je pavgědec sponzorovaný Kremlem, jeho nesmyslné knihy nesou hrdě sponzorské věnování ruských surovinových a energetickcýh koncernů napojených na Kreml.


To v pořádku rozhodně není, Klaus není vybaven potřebnými vědomostmi z oboru aby mohl takové věci vyhodnocovat a dělat vlastní závěry, Klaus není nestranný a nezávislí aby ty závěry politické z toho vyvozené a ekonomické důsledky z nich nikomu nenahrávali.

Jenom dodám, že obdobnou literaturu sponzoruje v USA TEXACO a Exxon Mobile, vč. filmů.


I úplný hlupák pochopí, proč dotoho ty firmy dávají kapitál !
:)) hihihi
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Glosátor, 11.6.2009 22:25:44)
Odpovědět
Z věty: "Normální politiky to zajímá okrajově jako každý jin. veřejný problém.", evidentně vyplývá, že normálního politika veřejný problém zajímá okrajově. Možná, že nejste silný v jazykovém vyjádření svých názorů.

Globální oteplování je vědecký problém, ale boj proti němu je problém veřejný. Klaus se sice, jak je jeho zvykem, zabývá irelevantní otázkou vědecké povahy, ale smyslem je jistě právě ukončení politického boje proti oteplování. A tím se dostáváme k podobnosti mezi vědeckým marxismem a oteplováním. Je pouze otázkou míry s jakou akceptujeme vědeckou teorii jako relevantní důvod pro naše činy.

Když Vás trápí sponzoři. Napadlo Vás kolik je na světě klimatologů? Napadlo Vás jak málo o atmosféře ve skutečnosti vědí (vždyť i předpověď počasí je pro ně úkol zcela neproveditelný)? Klimatolog by byl hlupák, kdyby tvrdil, že se nic neděje, protože by ho pak nikdo neplatil (jako astrolog nebude tvrdit, že astrologie není věda). To ovšem znamená, že ani oni nejsou nezávislí, že? Jsou vlastně závislí na existenci globální klimatické změny a jestli neexistuje, tak śkončí na pracovním úřadě. Sám jistě víte, kolik vědců se snaží přesvědčit státní úřady o nutnosti zkoumání nejrůznějších jevů a když jde o přežití lidstva!!!
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Dan, 13.6.2009 16:37:22)
Odpovědět
Ne, ta věta vyjadřuje přesně to, co jsem chtěl říct nic víc a nic míň. pokud vy máte problém s jejím pochopením, je to problém jen apouze váš :-)


Zbytek Vaší reakce nevyvrací nic z toho co jsem napsal, takže aby nedošlo vámi k rozmělnění podstaty zopakuji to.


1/ Klaus je politik a vědě vůbec nerozumí, jeho aktivní činnost v oboru klimatologie a politizování G.O. je tedy zcestná, neprofesionální a vůbec jí nelze brát vážně, navíc ji tvrdě kritizuje stovky skutečných vědců a přímo vyvrací jeho nesmyslné téze.

2/ Klaus pobírá za svoje poměrně extrémní a lajcké názory, jdoucí proti hl. vědeckému proudu honoráře od surovinových a energetických koncernů, napojených na Kreml.
Je tedy jasné že jeho jednání je účelové a na zakázku.

3/ Ne, ti vědci co stojí ve většinovém názorovém proudu proti Klausovi, nedostávají honoráře od nejbohatších firem světa jako je Exxon Mobile, BP nebo Transgaz, jsou hubeně placeni svými ústavy.

Závěr:

Prezident republiky, marxistický ekonom a politik, nevědec aktivně politizuje změnu klimatu za peníze Gazpromu a dalších.



Podobně jako jeho syna platí čez, Klauze zase Gazprom.



I přesto se najdou hlupáci, kteří před tím zavírají oči a vidí v Klauzovi jakéhosi novodobého spasitele světa.
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Glosátor, 13.6.2009 17:08:20)
Odpovědět
Exxon a Gazprom jsou pořád chudinky proti Spojeným Státům, Velké Británii nebo Německu...a tyto státy platí vědce a neplatily by, kdyby si nemyslely, že existuje GO, o němž je tito vědci přesvědčují. Jste demagogický idiot, který nedokáže pochopit elementární věci, ale v mnoha věcech máte pravdu:-)

Mimochodem, kolik vědců by si mohli platit Exxoni? A oni si platí Klause...myslíte?
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Dan, 14.6.2009 12:21:46)
Odpovědět
Já to vím, ne že jsem přesvědčen, podívejte se kdo je jako sponzor uveden u jeho knihy modrá planeta u nás, v Británii a dalších zemích, kdo sponzoruje přenosy z jeho konferencí, tam je to přímo uvedeno a i samotný Klaus to nepopírá.

Klaus je politik, známý politik, jako reklama pro Gazpromy a spol. je mnohem lepší nežli nějaký nevýrazný vědec bez daru populismu.

Mimochodem v Británii odmýtlo Klausovu knihu sponzorovat celkem 6 jím oslovených nakladatelství jako příliš nedůvěryhodnou a nesmyslnou.

Takže olejáři zabrali i tam a kniha v klidu vyšla.

P.S. Film Velký švindl s globálním oteplováním sponzoroval Exxon Mobile a Texaco Oil.

Ať žije nezávislost a svobodné myšlenky !

:)))
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Glosátor, 14.6.2009 13:56:32)
Odpovědět
Já použil slovo "myslíte" ve významu opakovaného intelektového výkonu, nikoli souboru úvah o percepci nedosahující úrovně jistoty:-)

Zajímá Vás něco jiného než Václav Klaus?!
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Evropan Jirka, 12.6.2009 17:18:44)
Odpovědět
Profesor Klaus převzal z rukou bývalého německého prezidenta Herzoga cenu Nadace Friedricha Augusta von Hayeka. Podobně jako před ním L. Balcerowicz nebo M. Thatcherová.
A teď malý domácí úkol pro přítomné eurohujery: Pokuste zjistit si, kdo byl Hayek, kdo Balcerowicz, kdo Thatcherová.
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Dan, 14.6.2009 12:27:38)
Odpovědět
Myslím, že mnohem zajímavější úkol pro euroskeptiky je zjistit, kdo je opravdu profeso Klaus, archiv STB aget krycí název REK, archiv STB sledovaná osoba krycí název Kluk.

Jeho prázdné složky v Praze i Bratislavě v archivech stb, pouze první strany.

Dále proč vlastně rodina rodina židobolševiků, rusů žijích v Haliči odešla do Prahy a to v době nacistické okupace.

Proč sponzoruje čez právě Klauze mladšího..

Zaco dostává Klaus peníze z Kremlu a ruské státní ceny od Putina..


Jak je možné, že Klaus nebyl opakovaně přijat do ksč, ikdyž byl vzorným svazákem..


Jak mohl cestoval a studovat po západní Evropě i USA, v době hluboké totality...

Proč si vzal právě Livii, dceru plukovníka STB a jaká je souvislost mezi jeho tchánem a postrácením jeho materiálů v archivech ve složce agent



Toto by jistě zajímalo lidi mnohem více, nežli tečrová a další celkem čistí a notoricky známí politici.

:-)
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Jan B., 11.6.2009 13:48:22)
Odpovědět
Ideologie je ideologie.Nic s tím nenaděláme.
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Evropan Jirka, 11.6.2009 14:19:54)
Odpovědět
Tak těch podobností by se našlo mnoho:

1. Jak Marxismus, tak globálně oteplený poplach stojí na velmi pofiderních vědeckých základech (obě ideologie jsou dílem malé vědecké sekty, která nemá víc argumentů, než ti ostatní, ale je lépe organizovaná a víc a hlasitěji řve)

2. Obě ideologie nespoléhají na sílu argumentu, ale na násilné politické prosazení, které předpokládá mocenské umlčení oponentů.

3. Silné eschatologické rysy

4. Nejfanatičtější šiřitelé globálně otepleného náboženství přímo vyšli z neomarxistického hnutí 60 let a jsou přímo inspirováni Frommem, Marcusem, Gramscim.

To je samozřejmě jen tak od boku vypáleno. Těch shod by se dalo najít nekonečně více.
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Princ Jasoń, 11.6.2009 22:57:35)
Odpovědět
Vy máte v léčebně přístup na internet?
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(ravnogorec, 11.6.2009 14:43:14)
Odpovědět
To zas budou ožralá Holubová s podvodníkem Černým kvičet před Hradem :-)
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Jan Zeman, 11.6.2009 18:26:48)
Odpovědět
A přidá se k nim i Joch aby ten výkvět inteligence byl kompletní a nebyl zastoupen jen pravdoláskou a bude žádat Hájkovu hlavu, nebo aspoň odpověď na otázku, koho mají na to elektrické křeslo posadit v USA. (viz. http://www.eurabia.cz/Articles/3069-petre-hajku-kdo-z-bushovy-vlady-ma-jit-na-elektricke-kreslo-.aspx)
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(Kíťa, 12.6.2009 12:14:53)
Odpovědět
hahahahahahaha, už dost...bože ten klaus je opět komik roku..:)))))
Re: Klaus: Nevidím žádný rozdíl mezi ideologií komunismu a ideologií klimatických změn!
(v.n., 13.6.2009 1:05:11)
Odpovědět
Největším strašidlem Václava Klause je Václav Klaus.Říká se tomu projekce. Vyskakují na něj komunističtí intrikáni protože komunistický intrikán sedí v jeho hlavě.Viz životopis a kariéra.A ty eurohujery už trochu oživte.Předpona nati- na slovech taky pěkně učinkuje a pak už se z tý legrace nikdy nedostanem.