reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus jako v plotě kůl

Autor: Alexander Tomský | Publikováno: 29.5.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

„Prodavači Lisabonu urážejí naší inteligenci demagogickými slogany,“ napsal jeden z našich nejlepších komentátorů, leč pravda je daleko smutnější. Oni napadají nejen inteligenci, oni napadají dokonce i samu podstatu logiky, myšlení a etiky. Argumentují často názorem vládnoucí většiny a prezidenta kritizují za názor osamělý a ubohý. Proč tedy dští takovou nenávistí a nadávkami nešetří?

Od kdy má ale pravda co dělat s počtem vyznavačů? Pravda většiny platí (dočasně) a jen v demokracii. Je to pravda politická. Argumentovat na základě pouhé autority, jakkoli elitní, také nestačí, ba je to vlastně argument nejslabší, protože jenom přejatý, protože popírá rozum. A od kdy jsou argumentem nadávky? To je přece jen násilnické verbální házení kamením. A proč by měl být nějaký názor trapný, byť nám připadá sebevíc mylný a hloupý? Být v opozici není ještě samo o sobě žádná trapnost.

Tak jeden dokonce univerzitně vzdělaný zuřivec dokázal v komentáři ke komentáři prezidenta na adresu senátorů ODS, kteří selhali, konjukturálně volíc pro Lisabon proti vlastnímu přesvědčení, zahltit svůj text sprostými invektivami typu: sám selhal, evropské elity jej mají za trapného exota, myslí si, že on jediný má pravdu, sděluje nám, že vrcholní politici EU jsou nezodpovědní hlupáci, zavání trapným mesianismem. Klaus svým velikášstvím Česku buď zavařil nebo jde jen o trapnou historickou figurku. Trčí v Evropě jako kůl v plotě! T akhle tedy dnes argumentuje vzdělanec! Nebo je vzdělání jen šlupka, pod kterou se skrývá neandertálec?

Velká většina Angličanů je dnes proti Lisabonu, takže tam je Klaus většinový, a proto se nekonalo slibované referendum. Menší většina už chce z unie dokonce vystoupit. Irové, tak jako kdysi Dánové, budou muset za korupční odměnu podstoupit potupný reparát. Je vysoce pravděpodobné, že by Lisabonskou smlouvu v referendu odmítli nejen Holanďané a Francouzi, kteří ji odmítli už v nicejském balení.

Vrcholní europolitici se shodují, že v ní jde i jaksi nejde o totéž. A dokonce i v Německu, jež se už od Bismarcka štítí demokracie, se začínají konat estrády zesměšňující unii. Ptal jsem se nedávno jednoho německého politika, co soudí o výtce, že je unie svou podstatou antidemokratická, že buduje permanentní celoevropskou nevolenou úřednickou vládu. A on nato k mému zděšení, že ovšemže, že přece o to jde, aby vládly politické elity a ne nějaké volksscheiss. Ptal jsem se jej, co soudí o Andreasi Claussovi, jenž ve svých show představuje unii jako úspěšnou nadaci pro politiky, a která z německé občanky udělala podnikový průkaz. “ Eh, vždytˇ je to jen klaun, ten Clauss,“ zněla odpovědˇ. Nomen omen, ten druhý Clauss. Klauni a disidenti totiž většinou ohlašují příchod revoluce.
 

reklama
2580 čtenářů | 64 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Klaus jako v plotě kůl
(Cynik, 29.5.2009 10:22:53)
Odpovědět
Tak ma napadlo: Britský pas majú aj členovia Commonwealthu. Dostanú pas EÚ aj títo občania?
Re: Klaus jako v plotě kůl
(ann48, 29.5.2009 12:11:39)
Odpovědět
Pane Tomský,napsal jste to perfektně. Kde nejsou argumenty a ochota diskutovat, tak tam nastupuje urážení a pomluvy. To je demokracie po europsku!!!!!
Nemusíme však chodit daleko, kolik prostoru u nás dostali politici a lidé, kteří mají na Lisabonskou smlouvu jiný názor? Nebo je slyšet a dán prostor i jinému názoru na globalní oteplování než je ten "zelený", domnívám se, že ne. Proto se ptám, kdo je to, co tak dokáže ovlivňovat média? Přece jedině diskusí a znalostí různých názorů si můžeme vybrat pro nás ten správný, ale tady nám stále někdo vnucuje ten jediný "správný" a chce z nás opět udělat nemyslící masu lidí.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Alberto Kvěch, 29.5.2009 13:51:58)
Odpovědět
Vážený pane,strefil jste se přesně.Největší prostor v médiích dostali právě nepřátelé a sobotéři EU jako pan Mach a jeho chlebodárce.Bobošíková,Železný,zrádci ODS a další, kteří podvodně straší veřejnost ztrátou suverenity a podobným nesmyslem.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Petr St., 29.5.2009 14:34:53)
Odpovědět
"Největší prostor v médiích dostali právě nepřátelé a sobotéři EU..."

Doložte to, prosím. Děkuji.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Alberto Kvěch, 30.5.2009 9:15:52)
Odpovědět
Kdo nechce vidět nevidí.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(chouan, 30.5.2009 14:34:44)
Odpovědět
Mně připadá, že jediní v médiích vítaní jsou EUrokolaboranti.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Neklaus, 23.6.2009 2:48:39)
Odpovědět
Vážený pane! Kdo chce, může se o LS poučit!
Ve 30. letech Vyšinskij nebo sovětsdká justice
obviňovala koho chtěla! Obviněný měl dokázat, že je nevinen!
Probolševika Klause známe už natolik, že mu nevěříme. Je to agent StB a KGB a jedná tak,
jak si přeje neobolševik Putin! Nedělejte si
iluze, demokrate!
Pan Tomský je i pro mne kvalitní autor,jeho názory jsou vždy jasně formulované
(Aja, 29.5.2009 18:56:12)
Odpovědět
pro ann48-Velmi jednoduše a srozumitelně napsáno,co EU vlastně znamená.Vaše vyjádření k tématům jsou vždy slušné a lidsky podané.Kéž by takovýchto reakcí bylo na tomto portále víc.Jen skromně dodám,že dám hlas panu Kurasovi,uznávám kvalitní osobnosti.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Plašmuška, 31.5.2009 13:59:31)
Odpovědět
Stojí za tím mocní iluminati
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Alberto Kvěch, 29.5.2009 13:58:33)
Odpovědět
Pane Tomský, nechme se překvapit,co budete psát až Klaus opustí hrad a na jeho místo nastoupí rozumný člověk a bude propagovat budování jednotné EU. To nebude trvat dlouho. Uvidíme.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Petr St., 29.5.2009 14:36:28)
Odpovědět
Uf... "budování", to se mi nějak za komunismu přejedlo.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 29.5.2009 15:47:12)
Odpovědět
Myslíte za toho komunismu kdy Klaus a jeho děti volně costovali a studovali po západní Evropě, díky komunistickým rodičům a jejim konexím ??

V tom období jak Klaus létal do Moskvy na školení a pak přednášel o výhodách centrálně plánované ekonomiky komunistům v Itálii ??

Pochopil jsem správně o které období se to jednalo ???
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Taktak, 23.6.2009 2:51:58)
Odpovědět
Asi ses toho "budování" bolševismu móc napapal a teď jsi přežraný! Stává se to. Ne nadarmo se říká
"jez do polosyta..."!
Re: Klaus jako v plotě kůl
(nepolitik, 30.5.2009 11:46:02)
Odpovědět
Nejsem Klausův fanda,ale s EU má pravdu.Jak chcete byrokraticky řídit ekonomiku v Německu,Turecku,Ukrajině apd.Vždyť je to na hlavu postavené,tahle jednota.Centrální diktatura ekonomiky se vždy projeví časem i v politice a potažmo i v soužití lidí.Zaslepené nadšence tohoto nového kapitalistického komunismu snad probudí jen národnostní nepokoje a nedej bože,ještě něco horšího.A tohle už se pomalu děje.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Alberto Kvěch, 30.5.2009 12:48:44)
Odpovědět
Ano pane.Budou národnostní nepokoje,ale kdo to způsobuje.Jak může být národnostní jednota když prezident osobně propaguje jinou zahraniční politiku než hlavní politické strany,vláda než parlament a než senát a ještě rozhodnutí senátu a jeho osobnosti znevažuje a napadá.Když se prezident svými osobními názory snaží ovlivnit a získat k propagaci svých osobních názorů a zájmů v rozporu se zájmy naší společností vlivné a hlavně početnou skupinu lidí.Když je prezident iniciátorem i vzniku nové politické strany, která bude bojovat proti EU a jeho zájmy bude propagovat.Vážený pane, to je opravdu katastrofa, která se neměla stát.Ve svých příspěvcích se snažím říkat nedělejte to. Je to falešné,podvodné na stát i občana a je k tomu zneužíván prostý občan, který je někdy více, někdy méně demagogický a nechá se ovlivnit.Kdyby stát, v našem případě prezident propagoval naší tvořivou účast v EU, žádná národní rozpolcenost by nebyla.Ale to je na knihu nebo na vážnější posezení a ne na příspěvek na těchto stránkách.Vážený pane suverenitu nám nikdo nebere, ale když chcete a líbí se Vám propagujte dále náš zavedený kocourkov, on těm mocným vyhovuje a hlavně se bojí aby k nápravě nedošlo. To by už tak mocní nebyli a museli se také chovat slušně.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(nepolitik, 30.5.2009 17:54:54)
Odpovědět
Pane Kvěch,zcela určitě se mi nelíbí tento politický chlívek.Ale jedno vím určitě,že Klaus není ten,co je smrsdlavý od hnoje.Je to právě Toplolánek a jeho banda zbabělců,co zvedli ruku pro Lisabon.A snad už jste postřehl,že co prohlásil dnes o Lisabonu,že je to mrtvý dokument.Takže,kdo má pravdu??Pan prezident Klaus.Chápu,co vás štve,= je to bordel, mě to taky se...r...e,ale není to vina jen Klause,věřte mi.Klaus kabát nepřevrací,ale Topolánek pokaždé s kým zrovna večeří.Evropa může existovat i bez LS.Slušní lidé nepotřebují důtky.Ti se po staletí uměli vždy probojovat.Ale když vládne diktatura,zloba a nenávist,tak to opravdu nejde.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Vico, 23.6.2009 3:04:13)
Odpovědět
Pane "nepolitiku"!
Nesvádějte tento "bördel" na Topola! Topolánek
je Klausův člověk, a jak prokatzuje také hňup, který neví co povídá! Na jedné straně v parla-
mentě sháněl v ODS hlasy pro LS a ve Varšavě
prohlásil, že LS je mrtvá! Co to je za blba?
A tak jedná i dement Klaus, který nejedná v zájnmu ČR, ale v zájmu neoboševiků v Kremlu, kteří se v¨žádném případě nechtějí smířit
s tím, že se Sojuz rozsral, slušně řečeno!
Nikde jinde totiž nemohl uspět takový prokletý
systém vlády, jako v zaostalém a imperiali-
stickém Rusku! Věřil jsem vždycky, že zlo, a
bolševismus je zlo,stejně jako nacismus, že
tedy zlo nikdy natrvalo nezvítězí! To se potvr-
dilo dnes. Takový kretén Klaus nemůže nic na
trvalo ovlivnit. Klaus je stejný gaunera a
zločinec jako Gottwald, Zápotocký, vrazi
Dr. Horákové a gen. Píky! Klaus není žádný
)humanista, je to obyčejný namyšlený idiot!
To potvrdí historie!
Re: Klaus jako v plotě kůl
(ramsya, 29.5.2009 16:16:29)
Odpovědět
Klaus ví ,že už po třetí nemůže být zvolen tak se chová, mírně řečeno, jako stará panna. Po celé Evropě a světě lítá za naše daně a hlásá ty svoje nesmysly. Hlavně, že se o mě mluví, že pane presidente. Podotýkám- vy nejste můj president
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Evropan Jirka, 29.5.2009 16:56:29)
Odpovědět
P. Kvěchu, dodejte nějaká čísla, statistiky, podle kterých jste spočítal prezenci eurorealistů v médiích.
Dane, prosím čas, místo, téma a nejraději nějaký přepis nebo odkaz na ony přednášky.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 29.5.2009 18:03:44)
Odpovědět
Tady nejsme u soudu Jirko, poněkud seš dopletený mám ten pocit, já tobě nepotřebuju vůbec nic dokazovat, a pokud jsi líný si v dnešní době i netu a spousty literatury danné věci zjistit sám, je to tvůj problém.

O komunistické minulosti Pružinských, o estébáckém otci Livie, o Klausově přednáškách v Athénách i Turíně na téma budoucnost centrálně plánované ekonomiky, toho lze najít dost, stejně jako o neuspěšných pokusech holivého svazáka Klause o přijetí do Ksč.


Hledej a budeš asi překvapen.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Evropan Jirka, 29.5.2009 18:29:08)
Odpovědět
Přesto bych byl rád, kdybyste mi něco konkrétního doporučil. Je toho, jak říkáte, hodně. Tak buďte té dobroty. Ale prosím dokumenty, fakta, ověřitelné informace. Nemám chuť ani čas se probírat tunami pindů zamindrákovaných individuí.

A prosba na závěr - pokud nic konkrétního nemáte, raději mlčte. Mně je z těch vytáček a úhybných manévrů dost trapno i za Vás.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Jan D., 29.5.2009 21:07:44)
Odpovědět
Klauze mnozí neuznávají,že nebyl dezidentem,jak třeba Havel.Každý nemohl dezidentem být,někdo musel dělat,učit se,/Havel neudělal ani vysokou školu,flákal se s dizidenty a neměl čas./Klaus se raději učil,pracoval,živil rodinu a vychovával své dva syny.Nemohl si dovolit to,co Havel.Nebyl tak bohatý a neměl z čeho čerpat finance.Co si nevydělal,neměl.To pravičákům vadí.V komunismu jsme žili všichni a vystudovali a museli jsme poslouchat,jinak nás zavřeli a co rodina?Přemýšlejte!!!Klaus dokázal hodně,Vážím si ho.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Hunlich, 23.6.2009 3:16:22)
Odpovědět
Ty troubo, Jane D! Havel byl z buržoasní rodiny, jeho rodina vybudovala Lucernu, jeho strýc
Miloš Havel postavil, ze svých prostředků, ateli-
éry Barrandov! Máš tedy vědomosti o takových vě-
cech z KSČ a z VUMLu, ne?
M.Havel zaměstnával na Barrandově různé lidi,
na př. Vítězslava Nezvala a jiné komunisty, a to
více méně formálně, aby nemuseli jít do Německa, aby nebyli total einsatz, víš? Zjisti si, co to bylo!
Takže žádná kolaborace rodiny Havlových, Ty
klausovská troubo! Kolik bylo takových vlasten-
ců mezi Čechy, kteří by nasazovali krky za jiné?
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 30.5.2009 11:19:43)
Odpovědět
Neschovávej svoji lenost za "uhybné manevry těch co ti poskoky dělat nechtějí", pokud se hledat nechce muže ti být špatně jedině ze sebe sama!

Přesto ti doporučím třeba cibulkovi stránky, tam máš pak další zdroje informací, které postupně dál a dál zavedou tě k tomu, co rodina Klausových tak mohutně maskuje a taktně zamlčuje !
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Evropan Jirka, 30.5.2009 14:12:55)
Odpovědět
Lenost? To jako JÁ mám dokazovat VAŠE tvrzení? Odjakživa platilo mezi slušnými lidmi, že povinnost dokazovat má ten, kdo něco tvrdí. Ale dokopal jsem Vás aspoň k tomu Cibulkovi. Sláva. Ale jeho opravdu znám a žádný důkaz, který by jednoznačně prokazoval to, co tvrdíte, tam není. Pokud ano, citujte. Máte něco dalšího? Protože Vy tvrdíte, ne internet. Vy musíte dokazovat.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 30.5.2009 16:01:15)
Odpovědět
já nemusím vůbec nic a k ničemu jste mě nedokopal, protože já ty zdroje mám předsebou nastole.

Lenochy nebudo dotovat svojí pílí, a neplete si tu debatu s procesi nebo komunistickými partajními schůzemi.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Evropan Jirka, 30.5.2009 16:54:03)
Odpovědět
Dane, prosím Vás, nechte toho. Jediné, co umíte - plivat smradlavou slinu po někom, kdo vás nemůže na místě zfackovat za to sprosté lhaní.

Do doby, než si osvojíte základní pravidla slušného chování diskusi s vámi končím.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Vilém, 31.5.2009 9:31:03)
Odpovědět
procesY...nezdárný nedovzdělanče
Klaus je darebák
(Magda, 30.5.2009 11:44:34)
Odpovědět
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-berwid-buquoy.php?itemid=2535

dále doporučuji stráky Pravého bloku, Cibulkovy listy nebo prostě jenom zadat KLAUS Pržinskij na vyhledávač, je tam toho opravdu dost
mimo jin. např. i o klausových kamarádech, již usvěčených agentech stb či kgb, o klausově kamarádství s ukrajinským mafiánským bosem, či o ceně puškinově, kterou kreml uděluje svým věrným !


Ještě dodávám, že složky Václava Klause v archivech stb v Praze i Bratislavě v sekci gent existují, ale jsou prázdné, stejně jako jsou prázdné i další složky Klause z jeho závěrečných prací na vš, o RVHP a tržním hospodářství.
To je ale náhoda co, že se postrácela vše zrovna na pana prezidenta !
Re: Klaus je darebák
(Dan, 30.5.2009 11:48:31)
Odpovědět
Ogar z Moravy dostal agenta Kremlu z ODS, za to mu děkuji a gratuluju mu !

Musíme držet palce, aby se Moskvě nepodařilo znovu obnovit svůj vliv, prostřednictvím jin. agenta, protože Pružinskij je odhalený a tudíž přez veškerou svoji chytrost a rafinovanost již neškodný.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(ann48, 29.5.2009 22:13:02)
Odpovědět
pro aja - děkuji,
pan Kuras má i mé sympatie, vážím si ho
Re: Klaus jako v plotě kůl
(vidoucí, 30.5.2009 8:27:08)
Odpovědět
Frajeři jsou vždycky osamoceni, zbabělců je většina. Na Klause nemají, proto plivou a štěkají, ubožáci....
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Alberto Kvěch, 30.5.2009 9:10:53)
Odpovědět
Nebýt Topolánka, nebylo by Klause. Ono se mu to vymstí.Topolánek je krátkozraký a velmi špatný politik. Jinak by nikdy neusiloval obsadit hrad Klausem. Topolánek je jak malé dítě.Pracovitý, ale dělá samé chyby.Je nenapravitelný a svou nevědomostí škodí ODS.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Evropan Jirka, 30.5.2009 9:35:20)
Odpovědět
Pane Kvěchu, prosím ty důkazy pro Vaše tvrzení o odpůrcích EU v médiích. Jste -li chlap, máte jen dvě možnosti: doložit, nebo se omluvit za lež. Samozřejmě máte ještě třetí možnost - zbaběle po eurohujersku utéct.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Radola, 30.5.2009 9:39:13)
Odpovědět
Klaus se stejně tak jako každý z nás dopustil ve svém životě chyb.Ovšem nyní má možnost napravit chyby,kterých se dopustili jiní.Uvidíme jestli vydrží tlak bolševiků.Doufejme,že se nedopustí podobných chyb jako se dopustili jeho předchůdci Masaryk,Beneš...
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 30.5.2009 11:25:02)
Odpovědět
Klaus rád vyzdvihuje slabocha Beneše a klaní se mu při různých příležitostech.

Nesrovnávejme Masaryka s tím podlím a úskočným rusofilem, Masarykovi legie bojovali s bolševiky, tedy s klausovými předky neboť pružinští jsou rodinou ruských bolševiků!

Masaryk byl bijce komunistů, Klaus je bývalý svazák, kterého do strany opakovaně nevzali, protože ho šetřili jako nomenklaturní rezervu polistopadové éry, proto byl jako jeden zmála nekomunistů umístěn do elitního marxistické ekonomického ústavu, zvaného prognostický, kde pomáhal udatně budovat socialismus.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Pane neznáte historii.Masaryk saloní politik o situaci na sibiři měl značně, 30.5.2009 11:47:37)
Odpovědět
Pane neznáte historii.Masaryk byl saloní politik o situaci na sibiři měl značně zkreslené představy.Proto kdyby se vojáci řídili jeho rozkazy nikdy by se do vlasti nedostali!Jeho levičácká politika, poklonkování francouzům vyústilo v mnichovskou zradu.Já též v mnohém s Klasem nesouhlasím,má nepopiratelnou vinu na rozkladu národního hospodářství.Nicméně vaše nenávistné projevy v současné době jsou irelevantní.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 30.5.2009 11:53:43)
Odpovědět
Masaryk bojoval s Poláky, Maďary i Rusi, nepoklonkoval nikomu a komunisty střílel.
Do levičáka měl tak daleko jako vy do inteligentního a vzdělaného člověka.
Byl to člověk pobožný, marxismus nenávidějící a s bolševiky urputně bojující nejenom politicky, ale i vojensky !! Mohutně podpořil statkáře a průmyslníky v Rusku proti rudé lůze, proti předkům dnešního našeho prezidenta.


Co se týká Vašeho dalšího omylu, necítím žádnou nenávist vůči Pružinskému, jenom povinnost informovat veřejnost, oklamanou Kremlem, kdo to vlastně je Pružinskij zvaný KLAUS, kdo byly jeho rodiče, tedy židovští bolševici, rusové žijící na ukrajině, protože veřejnost je klamána.

Výsledkem toho klamu jsou lidé jako vy a stránky jako je euportal.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(tojejedno, 30.5.2009 11:59:56)
Odpovědět
Bla,bla,bla, a tak pořád dokola:-)))---Klaus je zcela určitě inteligentnější a vzdělanější s rozhledem, než Dan-zachránce nevzdělaných a nepoučitelných.Radši studuj dějiny,než napíšeš zase nějaké pitominy.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Radola, 30.5.2009 12:23:15)
Odpovědět
Velice dobrá rada.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Radola, 30.5.2009 12:19:59)
Odpovědět
Pane,v omylu žijete vy.Masaryk se dohodl s bolševiky a vydal rozkaz k odzbrojení legií.Sami vojáci se po tzv.Čeljabinském incidentu rozhodli jeho rozkaz neuposlechnout a vystoupili proti bolševikům.Dále potom např.za první rep. upřednostňování franc. důstojníků ve velení Československé armády na úkor našich vojáků.A je toho mnohem více.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 30.5.2009 13:40:58)
Odpovědět
Ano, to je všechno pravda a také v naprostém pořádku, protože po porážce molševiků, nebylo již zakoho bojovat, masarykovi antibolševické legie zůstali osamceny v cizzí zemi, ne však poraženy rudým morem, jehož potomkem je i Klaus !

Masaryk upřednostňoval odobrníky před nacionalistickým slepým pojetím, pomatených obrozenců, jistotně byl nejenom národním prezidentem, ale i Evropanem !

Hlupák jako vy, by tam narval čecha, ikdyby neuměl nic, což je přesně Klausovo pojetí neúspěšné české privatizační cesty, naše zbankrotované banky, pak stejně musel oddlužit a zachránit nečeský zahraniční kapitál.

čecháčkovská nacionální řešení už jsme tu od Klauze, Dlouhého a dalších marxistů už měli a těžce se neosvědčili.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Radola, 30.5.2009 14:33:44)
Odpovědět
Pane,nemá smyslu s vámi vést jakoukoli diskusi.Nedostatek pádných argumentů nahrazujete nadávkami.Mezery ve vědostech vlastními výmysly.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 30.5.2009 16:03:21)
Odpovědět
nacionální idiotismus co jste tu předvedl mě nechává klidným, je přežitý, stejně jako Klaus :-)
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Vilém, 31.5.2009 9:29:13)
Odpovědět
neosvědčilY...žáčku
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Magda, 30.5.2009 11:57:23)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu pane Dane, musím Vás tímto podpořit ve vašem usilí, pojmenovat věci kolem našeho prezidenta pravými jmény.

Václav Pružinskyj alias KLAUS byl horlivým pionýrem i svazákem a opakovaně nepřijatým komunistou, protože měl zůstat ruským agentem a nomenklaturní rezervou polistopadové ery.
Tak tomu také bylo a privatizace pod jeho vedením učinila s komunistů, nové české kapitalisty.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(fantomas, 30.5.2009 12:06:39)
Odpovědět
Magdo,vy jste asi byla v pionýrském kroužku s Klausem,když máte tak dobré informace o něm.I já byl pionýrem.To ale nemění nic na tom,že ti co nebyli pionýry jsou dnes ti pravý ořechový.Klaus nemůže za všechno,co se dělo v 90tých letech.To je blbost.Zloději a podvodníci jsou i v USA-viz krize.A tam pinýři nebyli.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Magda, 30.5.2009 13:48:41)
Odpovědět
Nebyla jsem narozdíl od Václava Klause ani v pionýru, ani ve svazu komunistické mládeže.

Ani moji rodiče nebyli narozdíl od Pružinských komunisté a rusové.
A asi právě proto nemám stejné názory a nesdílím stejné cíle s Václavem Pružinským, zvaným KLAUS.

Když se někdo mě zeptá na moji minulost a rodinu, neutíkám jako Klaus, protože narozdíl od něj nemám co skrývat a zaco se stydět.



Jenom připomenu slova Karla Kryla, Klaus je darebák a lhář.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Dan, 30.5.2009 16:06:36)
Odpovědět
Klausova žena taktéž pochází z rodiny fanatických komunistů a estébáckých pohlavárů k tomu.
To spojení nemohlo být náhodné, jak nám dneska charakterní Vašek ukazuje, lásky v tom není ani špetka, lae muselo to být výhodné.

Taky se po revoluci postráceli jeho kolaborantské spisy a zbyli jenom prázné složky a složka KLUK.


Mimochodem kurvení Václava Klause je taktéž velmi zajímavé téma.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(fantomas, 30.5.2009 18:07:47)
Odpovědět
Magdo,můj děda byl Jugoslávec,babička Rakušanka.Měli dceru taky Rakušanku z Vídně a ta si vzala mého otce Slováka.Já jsem Slovák z Bratislavy,a moje dvě sestry,bratr zase je z Čech,ale všichni máme stejné rodiče,Co na tom ,kdo odkud je???Záleží na rozumu,schopnostech a znalostech a také na slušném chování.Neodsuzujte Klause proto,že je z Ruska a jaké měl rodiče.Za to nemůže žádné dítě.Ale suďte Klause za jeho postoje.Že je proti Lisabonu??Zaplať pánbůh,za ty dary.Dnes prohlásil Topolánek,že LS je mrtvá.Tak kdo je lepší Topolánek???Já říkám,že Klaus má lepší charakter, a proto mu tu zpackanou privatizaci odpustím.Ke štěstí nepotřebuji moře peněz,ale dobré a slušné lidi k mému životu na tomto světě.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Plašmuška, 31.5.2009 14:09:16)
Odpovědět
Magdo, jak Vám to mám věřit, když se nepředstavíte. Takových Magd co lžou mám plnou databezi, někteři jsou za lež dokonce placení. Mwě nezajímá co byli Vaši rodiče a zda jste byla v pionýru, nebo chodila na katechizmus. To nejsou argumenty.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Čochtan, 23.6.2009 3:30:38)
Odpovědět
Ty troubo "11:47:37"! Musíš být značně zpozdilý
osel! Takové výrazy máš z komunistických a bol-
ševických pramenů! Máš tedy velmi zkreslené názory na Masaryka i Beneše! Asi je zbytečné Ti
říct, aby sis prostudoval Masarykovu "Světovou
revoluci", kde autor popisuje celou osvobozova-
cí akci za 1. světové války! - Masaryk ani Beneš, ani Štefánik nikomu nepoklonkovali!
To co o nich povídali komunisti a bolševici byla
nepravda! Nepřežvykuj tpö, cos slyšel někde na
schůzích či školeních, ale studuj, abys nemu-
sel blábolit!
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Radola, 30.5.2009 11:55:07)
Odpovědět
Pane neznáte historii.Masaryk byl saloní politik o situaci na sibiři měl značně zkreslené představy.Proto kdyby se vojáci řídili jeho rozkazy nikdy by se do vlasti nedostali!Jeho levičácká politika, poklonkování francouzům vyústilo v mnichovskou zradu.Já též v mnohém s Klasem nesouhlasím,má nepopiratelnou vinu na rozkladu národního hospodářství.Nicméně vaše nenávistné projevy v současné době jsou irelevantní.
Re: Klaus jako v plotě kůl
(Douděra, 23.6.2009 3:34:46)
Odpovědět
Milý Dane! Jsi komunistický ignorant a používáš
jejich slovník! Víš tak velké kulové o Masaryko-
vi i Benešovi! Ono je taky užívat svého rozumu
a nepapouškovat komunistické žvásty! Zřejmě na
to nemáš!
KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Tomáš B., 30.5.2009 11:54:45)
Odpovědět
Ano,s tím se ztotožňuji také.Klaus udělal chyby v privatizaci,ale s Lisabonem má pravdu a je prozíravý do budoucnosti Evropy.Dějiny sami ukazují,že různorodost národnostních zvyků nelze změnit byrokracií ani násilím.Kolik je válek k vůli právě k vůli tomuto.Možná si tohle někteří politici přejí a někteří jsou tak hloupí,že tomu aplaudují.Klause si pro jeho odmítavý postoj vážím, a podporuji jeho názory všude.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Magda, 30.5.2009 13:44:29)
Odpovědět
Vážený pane, ráda bych Vás upozornila na fakt, že Evropa byla postaletí zmítána bratrovražednými nacionálními válkami, a až založením EHS a následně EU, skončili vzájemné národní války !

toto je prostý fakt

Poslední světová válka byla rozpoutána národním socialismem a snahou jednoho národa podrobyt si a poněmčit ty druhé.

Děkujme bohu a prozíravosti zakladateů EU, že toto už je minulostí a je tu 60 let klid.


Rusofilní Klaus nemá samozřejmě pravdu v ničem, on tu není proto aby hlásal pravdu, ale aby pracoval pro Putina, jestli si tohle neuvědomujete, pak jste naivní člověk.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Radola, 30.5.2009 14:28:37)
Odpovědět
Pani,kdo pracuje pro Putina?A jak pracuje pro Putina?Největšími propagátory energetické závislosti na Rusku je Brusel s hlavními tahouny Merkelovou a Sarkozym.Čím ještě nás chcete strašit ze strany Ruska?
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Dan, 30.5.2009 15:58:45)
Odpovědět
Německý ingolstadt se pokusil vetovat a zabrzdit právě Václav Klaus a Vladimír Dlouhý, byly zásadně proti jeho dobudování.
Kdeyž se jim to nepovedlo, prosadili alespoň ruskou firmu coby správce toho potruví a pčp stanic, vč. údržby.

Jedinné co německo chce, je obejít ukrajinu a s ní spojené problémy, v žádném případě nebuduje vyšší, lae naopak nižší závislost na ruské energetice.
Německo má největší světový podíl obnovitelných zdrojů nasvětě a buduje další a další, také provozuje vodíkovou dopravu a jako první země světa započalo se seriovou výrobou elektromoilů, smart a mini, ty jezdí již např. v Kanadském Vancouveru, Berlíně či Hamburgu atd.

Francouzi jsou hl. konkurenty nasvětě ruských jaderných technologií, na ruském plynu a ropě jsou prakticky nezávislí, obě tyto země podpořili jak nabuco, tak iránský ropovod, financovaný švýcary.

Takže vy dezinformujete lidi a lžete.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(chouan, 30.5.2009 14:43:25)
Odpovědět
Magdo, národnostní války dočasně skončily (nikoli skončili) již dávno před EU. Například na územích obsazených Caesarem, Napoleonem, Hitlerem a Stalinem. Tam všude zavládlo bratrské soužití mezi národy. Stačí jen nahradit mnoho států jedním.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Magda, 30.5.2009 15:53:12)
Odpovědět
Opravdu ? Takže statisíce partizánu bojujících na ukrajině a v bělorusku proi Wehrmachtu, 100 000 tisových bojovníků v jugoslávii, Hnutí národního odporu ve Francii atd. to bylo jako co ?

Právě jste prokázal jak markantní rozdíl byl v těch násilně vytvořených říších a v dnešní demokraticky a velmi pomale budované EU.
Do EU by chtělo Rusko, Turecko, a další země, dobrovolně a ptejte se proč se stejnou vervou nechtěli do 3. říše nebo napoleonovi republiky Hi hi hi :))
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(da Vinci, 30.5.2009 18:21:10)
Odpovědět
magdo,do EU se všichni ženou za ideálem neboli vidinou lepších zítřků.Až zjistí,že jim Brusel zakáže vyrábět cukr-jako nám,nebo mlíko vylívat do kanálu-jako nám,nebo zvyšovat DPH a potom zase snižovat DPH-tak se jim v hlavě rozsvítí,aby viděli kam vlezli.Ale to už bude pozdě,protože páni konšelé z Bruselu brzy zakážou i ty pitomé žárovky.A už se nečerite a zkuste o tom přemýšlet s chladnou hlavou.Před půl rokem jsem byl zastánce LS,dnes se divím,jak jsem byl blbej.Ale i chybu si musíme umět přiznat,abychom byli silnější.Proto dám hlas Svobodným Petra Macha.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(da Vinci, 30.5.2009 18:23:33)
Odpovědět
opravuji překlep--už se nečertite ---Magdičko.Chybami se člověk učí.Jen hlupák zůstane stát na jednom místě :-))
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Tomáš B., 30.5.2009 18:13:11)
Odpovědět
Milá Magdičko,EHS bylo úplně něco jiného než se buduje nyní EU-LS.Až si to prostudujete,tak zjistíte,že naivní jste Vy a ne já.Pokud by se Evropa vrátila k EHS,tak je vše OK.A nakonec,už víte,co prohlásil dnes Topolánek o LS??Že je mrtvá.Tím dal za pravdu Klausovi a měl by se mu veřejně za všechny urážky omluvit.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(bože, 31.5.2009 11:04:20)
Odpovědět
ochraňuj nás od podobných názorů co má Magda