reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!

Autor: Roman Joch | Publikováno: 31.5.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Ano, může si za to Giorgino Paroubek sám, měl se tomu poprvé zasmát, udělat z toho vtip, každý by pak na to zapomněl. Místo toho reagoval jako zuřivý, nevrlý, nerudný dědek; první plato rozkopal a teď se mu každý směje a z hodu vajíčkem na Giorgina se stal národní sport! Nemohl mu Dimun poradit lépe? K čemu je? Být Tvrdíkem, propustil bych ho.
 
Přesto však: přestaňte s tím, okamžitě s tím přestaňte, je to dětinské, trapné, sprosté, nevhodné, nevkusné, a teď už taky nebezpečné.
 
Paroubek se bude situovat do role oběti, už začíná démonizovat své politické oponenty; ale to není to nejhorší. Nejhorší je, že jako každý lidský zlozvyk, jako každá lidská neřest, i toto je nakažlivé: bude-li to pokračovat, nakonec každý politik, každý státník na svém mítinku bude vystaven útokům vajíček z rukou Aktivist-Jugendu svých oponentů. Naše politická kultura, již nyní tak hrubá, zhrubne ještě víc. Občanské přátelství - FILIA v aristotelském smyslu – jež je nutnou podmínkou zachování POLIS, půjde do háje. A s ní, dříve nebo později, i POLIS samotná. Probůh, to tady nikdo nečte Thukydida?
 
Nyní na závěr jako ředitel Občanského institutu, tj. generálního štábu pravice v ČR, pár slov k našim mladým:  
Pokud jste i vy – vedle těch pre-pubertálních adolescentů - házeli vajíčka na Giorgina, okamžitě s tím přestaňte, okamžitě! Je to vrcholně neliberální – a my jsme přece za svobodu slova, no nejsme? Ano, jsme za svobodu slova, jsme za svobodu slova i pro tu socialistickou chásku; a jsme taky i za svobodu shromažďování – ano, za svobodu shromaždování i pro ty naduté naboby socialistického negativismu.
 
Ba co víc, nejen že je to vrcholně neliberální, je to i vrcholně nekonzervativní a... ehm,  negentlemanské! Zajisté, zajisté, já vím, konzervativní gentleman má – občas, místy, zřídkakdy – socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem, ale nikdy, nikdy, nikdy (slovy: nikdy) se nesníží k tomu, aby po něm hodil vejce.
Vejce si to nezaslouží.
 

reklama
1880 čtenářů | 12 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(Felix, 31.5.2009 17:26:37)
Odpovědět
Jak rozdílné od mého názoru!
Můj názor je tento:
"Jsem zděšen vzmáhajícími se projevy násilí, nenávisti a netolerance, jehož jsme svědky v probíhající předvolební kampani. To, co se dnes začíná dít na veřejných předvolebních shromážděních na ulicích a náměstích našich měst nemá nic společného s recesí. Je to bezprostřední útok na elementární principy demokratické soutěže politických stran, kterou jako prezident republiky i jako občan jsem povinen hájit.
Je proto třeba říci zcela jasně: Nepostavíme-li se v této vážné chvíli všichni - od politiků až po média - jednoznačně na odpor projevům násilí proti politickým soupeřům, ponese neblahé následky celá naše společnost. Nedopusťme, aby předvolební klání politických stran dostávalo charakter pouličních válek.
Apeluji na všechny politiky, na všechny politické strany a všechny slušné občany v této zemi, aby veřejně odmítli tyto nebezpečné tendence a zabránili jim. Jde o víc, než si v této chvíli možná uvědomujeme. Jde o demokracii."

Dále souhlasím s názorem pana nebo paní jj z 27.5.2009 18:55:00: "Existuje i jiný rozhovor - s Langerem kde se Langer nadšením málem zajíká nad tuhle vajíčkovou trapností a neustále to označuje za nevinnou recesi .. ostatně v tom případě by Langerovi zcela určitě nevadilo kdyby i na něj létalo pár stovek vajíček při každém jeho objevení se na veřejnosti... jistě by se i tehdy za břicho popadal jaká je to povedená recese (mimochodem tyto názory pana Langera i celá tato záležitost jsou dokonalou ukázkou politické kultury kterou vyznává OSD od chvíle kdy v ní převzala moc fašizoidní havlovsko-vondrovsko-schwarzenberská europravda a euroláska založená na eurolhaní a eurozastrašování - nemohu si pomoci ale dost dobře si nedokáži představit že by se něco takového dělo když byl předsedou ODS Klaus)."
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(Fiter, 31.5.2009 18:18:04)
Odpovědět
Kdyby ta vejce létala na ODS při jejich mítincích,tak by Paroubek a spol.nemohli od smíchu zavřít ty své prolhané h..y.A když by chtěli ochranu policie,to by byl teprve jekot od socialistů,že policie nemůže být takto zneužívána a nebo ať si ji ODS zaplatí.Jaká by byla reakce Paroubka,Rátha a dalších.
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(Felix, 31.5.2009 20:27:49)
Odpovědět
Čeština má mnoo úsloví. Jedno z nich zní: "Kdyby byly v kapse ryby ..."
Ale jinak uznávám, i když Paroubka ani socialisty rád nemám, že házení vajec sice není konsevativní, ale je plně neokonservativní - neokonům nahrazuje - spolu s mlácením bičíkem - střet myšlenek. Paroubkovci zase používají jiných metod. A tak se hledá to nejlepší řešení pro tento národ. Jak vždycky říkal sterej, jinak ale zrádnej Masaryk: "Demokracie, toť vejce a bičík."
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(KS, 31.5.2009 21:01:58)
Odpovědět
Nespletl jste si adresu? To trio Paroubek, Rath, Zaorálek a oranžový šibalové se chovají jako hrubě a uráží všechny kolem sebe. Oni tak lžou, že tomu i sami věří,
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(mm, 31.5.2009 21:06:15)
Odpovědět
Já jsem se velmi potěšila, když jsem se doslechla, že Paroubek dostal v Kolíně vejce. Jak to Paroubek neunesl a krásně se nám odkopal.Bylo to skvělé. Na hrubý pytel, hrubá záplata. Rodiče mně učili, že lhát se nemá. Paroubkovi rodiče nebyli asi dost přísní a jemu to lahní zůstalo.
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(Felix, 31.5.2009 22:39:17)
Odpovědět
Vážená paní,
neměl bych to asi říkat veřejně, ale já jsem z toho prvního vejce měl taky radost. Ale považuji ji za hřích, i když malý, a mrzí mně to. Ani vejce ani jezdecký bičík nemají být. Podívejte se - na sjezdu lidovců předneslo pár lidí projev a jen na základě toho, ale asi i na základě zákulisních ovlivňování navolili. To je hledání programu? To je hledání pravdy? Bohužel je mnoho předsudečnosti a z ní plynoucího fanatismu, s hledáním pravdy to nemá nic společného. Vemte si Topolánka. Každému nakuká, co si myslí, že bude rád slyšet. Jeho zlo je, že volí menší zlo a ne dobro. Síla nahrazuje pravdu. A ty vajíčka byly signálem, že lotr není jen Paroubek. Ale zase na druhou stranu: uznejte, že to je dobrým signálem too, že u nás demokracie není. Jak říká jiný zde diskutjící, občané navolí a tím to skončí. Rozumějte, já jsem pro zastupitelskou demokracii. Ale hrozné je to, jak ti občané navolí. Jak - myslím: na základě čeho. To je to hrozné. Přitom si myslím, že možnost opravdu dobré volby tu je. A protože to není ani ODS ani ČSSD - to myslím je jisté - jako to, že dostanou tolik hlasů. To je to hrozné. Veice udivující. Ba šokující. Jak je to možné. A to je pro mě jistý důkaz, že tento systém je svrchovaně nespravedlivý.
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(Kicmiz, 31.5.2009 21:18:00)
Odpovědět
Přestože s házením vajíček nesouhlasím, musím dodat,že si naši politici nic jiného nezaslouží.
Občané jsou jim dobří jen k tomu aby odevzdali svůj hlas ve volbách a platili daně. Hrubost,sprostotu,lži a stres přinesli do politiky sami a teď se jim vrací to co zaseli. Místo urážek a rozhazování státních finančních prostředků by měli jít příkůladem v pracovitosti a skromnosti, alespoň teď v době krize. Napětí mezi občany je velké a pokud budou politici stupňovat slovní agresi může se lehce přihodit,že dojde k nepokojům případně k teroristickým útokům. Důvodů je dost : snižující se uroveň života / hmotná i nehmotná/,krize,špatní politikové, zvýhodňované skupiny obyvatel, zvýhodňované profese, zvýhodňované firmy,zvýhodňované politické strany,zvýhodňované náboženství,zvýhodňované neziskové organizace/diktující občanům co smí a co ne/,lichva,neoprávněné exekuce atd..., to vše jsou rozbušky,které bohužel politikové nevidí.
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(milan, 31.5.2009 18:58:17)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=eXJIvynHsq4&feature=channel_page
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(David, 31.5.2009 22:29:42)
Odpovědět
Jestli by si někdo zasloužil sesekat zadek, třeba jezdeckým bičíkem, existují i účinnější bičíky, zvané býkovec, byl by to pan doktor Joch. Takového štváče a hlupáka, aby pohledal. Pokud jsou to ale znaky pravicového politika, tak jen zlehka, aby nedošlo k poškození i tak mdlého rozumu.
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(Felix, 31.5.2009 22:51:29)
Odpovědět
Vážený pane,
já bych dr. jecha nebil. Já jsem přesvědčen, že je mnohem lepší, než těch 60% grázlů, kteří - nevím na základě čeho - navolí ODS a ČSSD. Dr. Joch je schopen velice hluboké a krásné úvahy - doporučuji jeho Vzpouru proti revluci 20. století. Ale je pravda, že - nevím proč - se od té vzpoury odchýli. Stář? Je docela mlád. Zdraví? myslím, že je zdráv? Ženské? Já myslím, že je věrný své ženě. Prachy? No s tou zbrojvkou Martinem a radarem, a radarem a radarem a radarem je to trochu divné, ale moc tomu nevěřím. Přítel Vondra? Vondra je globální lotr. Nevím. Nevím, proč Roman Joch ztuctovatěl a odchýlil se od vzpoury. Fráze. Boj proti terorismu. Nevím. Ale nebil bych ho. Já myslím, že to je reversibilní. Dr. Joch je dobrý člověk.
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(betaalfa, 2.6.2009 17:27:52)
Odpovědět
Joch a konzervativec? upocenej všeználek, co se nechá titulovat něčím co není a jen škemrá o peníze do svého "institutu"...když tak prosazuje liberální pojetí ekonomiky, proč si nevydělává sám..:)?
Re: Házení vajec je nekonzervativní. Lépe občas socialistu zpráskat jezdeckým bičíkem!
(Aleš Čejka, 14.6.2009 12:03:35)
Odpovědět
Nemohu souhlasit s tím, že si pan Paroubek může za házení vejci sám. On je proti sobě nehází. Souhlasím s vámi, že lidé by měli toto jednání okamžitě opusustit. Mimo jiné útok byl veden i na další ldi nejen pana Paroubka. A přidávám, že by se měli také omluvit a požádat za odpuštění.