reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující

Autor: Jan Schwippel | Publikováno: 3.6.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Prohlášení Libertas.cz
 
Jsme šokováni způsobem, jakým je před letošními evropskými volbami vedena politická kampaň. Tento způsob vedení kampaně je nesporným důkazem odklonu od elementárních demokratických principů k praktikám totalitním.
 
Jsme přesvědčeni, že bruselské nevolené elity, s nimiž všechny naše parlamentní strany vytvořily velkou lisabonskou koalici, degradovaly naši demokracii na netušenou úroveň. Zatajují před občany své skutečné cíle a uchylují se k rozpoutávání nenávisti a netolerance, k zesměšňování, ostrakizaci a kriminalizaci svých názorových oponentů a k potlačování skutečné názorové plurality. K dosažení svých cílů zneužívá nejen média, ale i státní správu a justici.
 
Jsme zděšeni jednáním veřejnoprávní televize v průběhu posledního pořadu Otázky Václava Moravce. Tento pořad se snížil na úroveň estrády a inscenované frašky plné populistických výkřiků a nevybíravých útoků na prezidenta republiky. Jsme šokováni tím, že ani zástupce ODS se neohradil proti nehorázným výrokům na jeho adresu.
 
Naprosto se ztotožňujeme s varováními pana prezidenta, která jsou školou otevřenosti k politickým alternativám, bez nichž kreativní politika ztrácí smysl a stává se jednosměrnou nalinkovanou cestou, což tak dobře známe z minulosti.
 
Za těchto okolností, kdy je ze strany evropských byrokratických elit v součinnosti s našimi hlavními stranami postupně uzavírán prostor pro volnou soutěž politických stran, a to bez respektování základních demokratických pravidel, se obáváme dalšího vývoje. Vedení kampaně před nadcházejícími volbami lze chápat jako vítězství bruselské úřednicko-lobbystické moci s prvky zelené totalitní ideologie nad slušností. Nejsme si jisti, zda lze o blížících se volbách ještě hovořit jako o demokratických.

reklama
5352 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Daniel Makay, 3.6.2009 16:19:33)
Odpovědět
Na pořady homosexulního sodomitu Moravce se zásadně nedívám. Ten člověk je mi opravdu kraně nesympatický. Jen čekám kdy přijde do pořadu zmalovaný rtěnkou a očními stíny.
Nedivím se , že se naváží do Pana prezidenta, když prezident čím dál více inklinuje ke křesťanství. A to jaksi sodomité nesnesou.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Dan, 3.6.2009 17:34:16)
Odpovědět
Sám prezident je teplouš, pochází ze židokomunistické rodiny a to poslední k čemu inklinuje je křesťansví.

To že se producíruje na veřejnosti už s 2. milenkou je podle tebe inklinace ke křesťanství jo, ??
Už se prober.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Lopata, 3.6.2009 17:37:50)
Odpovědět
tvoje fanatickosocialistický nazory nikoho nezamají. Každý ví co seš za zrůdu.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Alberto Kvěch, 3.6.2009 19:25:14)
Odpovědět
Vážený pane. Sám si nevážím našeho prezidenta, to je mé demokratické právo,ale nesouhlasím se sprostým napadáním jeho osoby a jeho rodiny. Tak se o osobě prezidenta nemluví.Můžete souhlasit nebo nesouhlasit s jeho činností, vysvětlováním jeho pohledů na ústavu jak se mu zlíbí, ale prosím alespoň trochu si úřad prezidenta važte a nemluvte sprostě .Tak se o prez. prostě nemluví ,není to slušné v civilizoané a demokratické společnosti..Úřadu porezidenta si slušný člověk váží a hradu je třeba si vážit.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Jan H., 4.6.2009 0:13:25)
Odpovědět
Vazeny pane Kvechu, z primitiva Jarkovskeho neudelate, to je zrejme, ale souhlasim, ze k jeho vylevum ze zumpy mlcet nelze. Dekuji vam.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Dan, 4.6.2009 9:54:55)
Odpovědět
Co nechápu já je přístup k úřadu prezidenta jako k jakési svátosti, náš prezident je bezcharakterní darebák a jenom proto že byl Topolánkem protlačen do funkce, si ho nebudu vážit, dnes už by se jistotně prezidentem nestal.

Hlupáci, kteří mu vše promíjejí a bojí se kritizovat svátost prezidenta si pletou demokracii s budováním kultů osobnosti.

Fakt, dokázaný fotografiemi v bulvárech, že Klaus se kurví vlastní ženě není pouze jeho osobní záležitostí, protože prezident vážený pane, by měl být mravný člověk a ne křivák v životě osobním i profesním.

Nechápu, jak si můlže hlava státu dovolit vydávat politické knihy, sponzorované ruskými na kreml navázanými petrokoncerny, knihy které jsou v rozporu s názory exekutivy i většiny parlamentu.

Klaus je gauner a ikdyž e u toho aktuálně prezident, není možné před těmito fakty zavírat oči !
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Margita, 4.6.2009 18:14:33)
Odpovědět
Domnívám se, že by bylo zcela správné si vážit Krále, ale u prezidenta mi tato úcta nepřijde nutná bez ohledu na aktuální osobu. Král je nadstranický a svoji pravomoc odvozuje od práva po předcích a ne od dohody politických stran či voleb. Navíc stmeluje zemi a svou roli obvykle zvládá, protože je na ni od mládí připravován.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Marie Kelišová, 6.6.2009 10:06:16)
Odpovědět
Ano, je to přesně tak.Výstižně napsáno.
Proměny VK
(Qirinius, 25.7.2010 15:09:33)
Odpovědět
Danileli Makay/Nemakay! Tvůj prezident že by nyní inklinoval křesťanství? Troubo! Václav Klaus
řekl, že žádný bůh není! Klaus je ednou tak, po druhé jinak! Sám neví, čí je!
Není ani Evropan, ani Asiat! Spíše se kloní k Východu, odku prý přišla osvěta! Pro Něho!
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(MS, 3.6.2009 17:09:09)
Odpovědět
Moravcova sodomie je fakt nebo jen dohad? Jeho coming out jsem přehlédl. Asi to bude tím, že se na něj také ze zásady nedívám.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Kadan, 3.6.2009 17:36:21)
Odpovědět
Tak já jsem členem ODS a samozřejmě i jejím voličem, ale nevidím žádný důvod proč se ksindla Klause zastávat.

Většina lidí ve straně je ráda, že Klaus z ODS pryč a on sám nám podráží nohy kde se dá.

Moravec se choval správně.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Kicmiz, 3.6.2009 20:19:38)
Odpovědět
Já se domnívám, že p.Klaus je výraznou osobností,proto mu důvěřuje 70% lidí. Pokud se podíváte zpět, tak se ho několikrát různí xichti snažili dostat pryč z politické scény. Naštěstí se to nepovedlo protože jako jeden z mála má státnický rozhled a svůj názor,který dokáže ventilovat a to vadí různým vlezprdelníkům. Kdyby se začlo šetřit a utahovat opasky,tak jak chtěl, než na něj havlovci,rumlovci a jim podobní v r. 1997 spáchali podraz v době, kdy byl mimo republiku, tak jsme možná neměli státní dluh v dnešních rozměrech a mohlo být líp. Stát byl za vlády socanů zadlužen a za poslední dva roky ODS nedokázala nic prosadit,protože měla špatnou mediální politiku,nedokázala oslovit voliče a dělala kompromisy černým,zeleným i oranžovým. nejdříve jsem byl rozladěn, že vládla padla,ale dnes se domnívám,že je to dobře a doufám,že vláda stranických nestraníků bude dobrá. Stát je v takových sračkách,že by politici měli držet hubu a nechat vládnout odborníky dokud se ekonomika nesrovná a mít společně jenom dozor nad tím,aby nenastoupila totalita/ černá,hnědá,rudá,oranžová nebo modrá/. Hlavně,že všichni měli hubu plnou demokracie,ale Základní listina práv a svobod je denně porušována a už jenom tím,že určité skupiny lidí ,firem,stran,neziskovek a církví jsou zvýhodňovány před ostatními. Vykašlete se na hádky a začněte dělat něco pro daňové poplatníky.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Tamara, 3.6.2009 21:47:14)
Odpovědět
Nemluvte za většinu. Spíš byste se měl stydět že se stvíte na stanu těch bezpáteřních v ODS, kteří nectí principy a kroutí se podle větru.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Dan, 3.6.2009 17:40:55)
Odpovědět
Tady se někdo nechce smířit s tím, že většina veřejnosti v česku je prostě proevropská a že tzv. euroskeptici jsou zde v jasné menšině a nemají významnou podporu voličů, což se projevilo na snaze vytunelovat euroskeptiky ODS, tedka když se ukazuje, že zřejmě ve volbách propadnou všechny 3 odnože ODS, tak ikdyž se to ještě nestalo, už se vříská o nedemokratičnosti celých voleb, které ještě neproběhli.

Pokud volby dopadnou tak jak ukazuje např. STEM, já budu spokojený a je to výsledkem nikoliv bruselské lobby, nýbrž jen a pouze vůle svobodných lidí.
Notně to bude znamenat prohru nacionalistů, židů a rusofilů.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Evropan Jirka, 3.6.2009 17:55:33)
Odpovědět
Jenom stručna odpověď jednomu pološílenému zuřivci - podpora Klausovi se stabilně drží na +- 70%. Zbývá jediná možnost - naučit se žít s tím, že většina české veřejnosti je proklausovská.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Dan, 3.6.2009 18:02:22)
Odpovědět
Je to podpora vyjádřená prezidenskému úřadu, prezidentovi.

Když Václav Klaus prohrál poslední volby, byla jeho podporu u veřejnosti vyjádřená výsledky voleb 13%.

62% lidí považuje členství v EU za užitečné nebo spíše užitečné a 64% lidí věří spíš bruselským institucím nežli našim národním /vláda a parlament/.

Jak tyto výsledky podle tebe korespondují s názory Klause ??

Já ti to řeknu, lidé nesdílejí jeho názory na EU a to že mám pravdu a jakou podporu má klausův euroskeptismus tedka zažiješ na vlastní kůži na výsledcích voleb.

Můžeš se podívat potom kolik lidí volí proevropské strany a kolik ty co sdílí klausovy ideje.

Možná se ti pak rozsvítí.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Ghost Dog, 3.6.2009 18:39:01)
Odpovědět
..si pleteš proevropanství s vlezdobruselismem, antisemitskej magore!!!
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Ghost Dog, 3.6.2009 18:39:43)
Odpovědět
..si pleteš proevropanství s vlezdobruselismem, antisemitskej magore!!!
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Zuzana, 3.6.2009 19:06:54)
Odpovědět
Taky byly doby, kdy lidé věřili, ž země je placatá a že Slunce obíhá okolo ní.......
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Evropan Jirka, 3.6.2009 19:45:20)
Odpovědět
Áno, áno, podporují úřad, nikoli prezidenta. Jak mě dokáží tyhle vytáčky pobavit. Mám návrh - nazvěte tento úhybný manévr Eurohujerský looping a nechte si ho patentovat.
Ale abych Vás ještě dorazil - víc jak dvě třetiny Čechů si myslí, že člověk nemá vliv na klima. Zjištěno průzkumem v březnu tohoto roku. Čili naprosto čerstvý údaj.

A k Vaší prosbě, abych Vám vysvětlil, jak chápat rozporné výsledky průzkumů - dobrá, zvolím metodu příkladu (snad to bude dost názorné). Když se lidí zeptáte, jestli chtějí vysoké daně, 99,9% řekne NE. Když položíte dotaz, zda chtějí vysoké sociální dávky, odpoví ti samí respondenti ANO. Pochopeno?
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(dr., 4.6.2009 0:20:09)
Odpovědět
Pan Dan zrejme nevi, ze Adolfa Hitlera v referendu podporilo 84.6% obcanu - a take to bylo spatne. Jinak k jeho usmevnym vyplodum nic nemam... :-D
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Dan, 4.6.2009 9:57:52)
Odpovědět
jenom tak mimochodem, Adolf Hitler byl demokraticky zvolen 26,8% procenty němců, před tím vězněn 2x za politiku, samotnými Němci na něj bylo spácháno 7 atentátů a dalších 186 zdokumentovaných připravováno.

Ale to je jin. kapitola.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Dan, 4.6.2009 10:01:30)
Odpovědět
Nebyl schopen mi vysvětlit tu diferenci, já tobě tu podporu úřadu prezidenta, nikoliv Klausových idejí ano.

A platí závěr, moc se těším až se tu sejdeme po volbách a povíme si, kdo z nás dvou měl pravdu o podpoře klausových a proevropských názorů a stanovisek.

Budu tě tu čekat s výsměchem nebot nekorektně a lživě debatující demagog si nic. nezaslouží, už si připrav nějakou další vytáčku, poč klausovu libertas popř. sso klauzova hocha macha podpořilo tak maičkaté procento lidí.

Můžeš třebas ve finální křeči zkusit napadat průběh volební kamapně jako tedka Paroubek.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Pavel, 4.6.2009 17:27:08)
Odpovědět
Dane neupravujte si realitu ve svůj prospěch, podívejte se tady http://www.cvvm.cas.cz/upl/zpravy/100916s_pm90521a.pdf na dlouhodobé výzkumy veřejného mínění k otázce našeho členství v EU. Asi 6 procent velmi spokojeno, 34 procent spíše spokojeno, 40 procent ani spokojeno ani nespokojeno, 12 procent spíše nespokojeno, 3 procenta velmi nespokojeno a 7 procent neví. Uvedené hodnoty se prakticky nemění od data našeho vstupu. Jestli má veřejnost nějaký postoj k EU tak je to lhostejnost a nepochopení, drtivá většina lidí vůbec netuší jak EU funguje. Pokud by podpora byla tak vysoká jak uvádíte tak po celé Evropě probíhají referenda a eurofilové by se hrdě dovolávali hlasu lidu. Klaus upozorňuje na dle jeho názoru chybné postupy v současné evropské integraci a je osočován jako největší nepřítel lidstva, proč asi?
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(kajina, 4.6.2009 13:44:33)
Odpovědět
Pane Dan, jste opravdu pološílený demagog. Podpora prezidenta se odvíjí od toho, že jediný se po celou dobu staví proti Lisabonské smlouvě, která znamená pro naši státnost naprostou likvidaci. Kdyby seděl na hradě Švejnar, byli jsme už dávno v evropské federaci bez vlastních práv, s plnými utečeneckými tábory islamistů a dalších občanů velkých evropských zemí, které mívaly kdysi své kolonie. Nyní, kupodivu, když se zjistilo, že tento postoj prezidentovi přináší hlasy, obrátil se jako korouhev i pan Topolánek ( asi mu to vysvětlili v autě Angličané - před tím hlásal pravý opak, protože mu Sarkozy dal knoflíčky do košile ). Pane Dan, otevřte oči a přijměte fakt, že pak Klaus je diplomat, politik a na rozdíl od ostatních nemění své názory.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Tamara, 3.6.2009 21:52:39)
Odpovědět
Vy nevidíte, jak jsme masírováni médii o tom, jak je to skvělé, že musíme dělat, co nám Brusel nařídí? Kdo upozorňuje na nevýhodnost Lisabonské smlouvy pro ČR nebo na další rizika a taky nedemokratičnost EU (jak to dělá např. Libertas - a tu je třeba volit), je nálepkován jako rozbíječ EU a v médiích si neškrtne, leda by měl nějaké aféry (popřípadě e vyrobí).
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Princ Drson, 5.6.2009 2:54:39)
Odpovědět
Vidite, a ja to vnimam, ze je to naopak. Vsude Bobosikova, Zelezny a Klaus. Uz se bojim otevrit i konzervu.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(JardaB, 3.6.2009 17:41:58)
Odpovědět
Né každému musí být Klaus sympatický.Ale antypadie lze projevit kulturnějším způsobem než vulgarismy.To také ukazuje na "inteligenci" pisatele.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(DS, 3.6.2009 18:13:14)
Odpovědět
Úspěchy se neodpouští, zvláště v české kotlině.Pan president je chytrý, úspěšný a hlavně pracovitý. Jeho zásluhy o samostatný český stát zhodnotí dějiny. Nebo umí so někdo představit, že by místo něho dělila republiku ta oranžová svoloč?.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Princ Drson, 5.6.2009 2:58:09)
Odpovědět
Kdo to byl, kdo s tou oranzovou svoloci delal opozicni smlouvy, kdo tlacil do velke koalice s oranzovou svoloci a kdo se nechal zvolit pomoci rude svoloce? No kdopak?
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Kicmiz, 3.6.2009 18:30:01)
Odpovědět
Nejsem členem žádné strany, ale bylo by vhodné,aby strana SSO na protest veřejně a hlasitě odstoupila z voleb do EP. Nelze hlásat,že jsou v e-parlamentu problémy s tím že je strašný a s o u č a s n ě s e t a m n e ch a t v o l i t . Tím by si tato strana získala voliče do voleb parlamentních. Dále by měla dát příslib budoucím voličům,že bude řešit alespoň některé problémy řádných daňových poplatníků jsou to:

- zvýhodňování menšin a nepřízpusobivých na úkor většinové populaci a daňových poplatníků
- zvýhodňování neziskových organizací / kdo neví vysvětlím/
- zpřísnění trestů za násilné trestné činy../viz včerejší trest - vražda,únos,bití 5,5 roku vězení - výsměch/
-zamezení lichvě a neoprávněným ,nepřiměřeným exekucím a zamezení zvýhodňování politických stran
-zrušení poslanecké imunity z vyjímkou budovy parlamentu / násilné a majetkových trest. bez vyjimky i v parlamentu/
-zamezení zvýhodňování nadnárodních kolosů a jakéhokoliv zvýhodňování nebo znevýhodňování kohokoliv
- zrušení statního sponzorování politických stran - žádné dotace - nech aparáty stran žijí jen z poplatků členů svých stran / žádné prostředky za volební hlas/
- za úmyslé předražení státních zakázek nebo jakékoliv jiné zneužití pravomocí veř. činitelů trojnásobný trest
-nevyplácet podpory v nezaměstnanosti,pokud nezaměstnaný neodpracuje na veřejně prospěšných pracích 80% normohodin
- zavést místo základní vojenské služby povinnou bezplatnou 6 měsíční pracovní povinnost pro stát pro občany do věku 25 let / za tímto účelem zřídit pracovní útvary ,které by stavěly dálnice železnice a opravovaly státní budovy/,současně by byli účastníci školeni z CO, zdravovědy a sebeobrany vč. denního cvičení a denních úklidů ubytoven atd..
-do parlamentu by nesměla být volena osoba bez trojpraxe /ve státní správě,v podnikání a v zaměstnaneckém poměru - zamezilo by se vstupu zázračných rychlokvašek,které nikdy nepracovali a přesto mají moc/

Takže pro začátek by to stačilo, myslím si že jsem v tuto chvíli naštval všechny. Prosím začněte tím,že odstoupíte z voleb do E.P.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Alberto Kvěch, 3.6.2009 19:17:17)
Odpovědět
Pane Schwippele. Nemáte pravdu. Naší demokracii zničili především naši politici ,politikáři a pana Klause nevyjímaje.Neznám jedinou dobrou věc, kterou on v této zemi zavedl.Nedivím se ,že je tak neváženým prezidentem - bohužel pane.Hlídají si svůj zavedený kocourkov,daří se jím v kocourkově a změn k lepšímu které mohou přijít už jen z EU se velmi a oprávněně bojí.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(dr., 4.6.2009 0:26:21)
Odpovědět
Pane Kvechu, vas omyl me prekvapuje. Pan prezident ma dlouhodobe nejvyssi podporu ze vsech politiku nasi zeme, jen s velkou nadsazkou lze rici cokoli ve smyslu, ze ma malo duvery obcanu.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Alberto Kvěch, 4.6.2009 7:56:59)
Odpovědět
Pane dr.Věřte ,že nejsem politický demagog levice ani pravice a prosazuji pravý střed.V hodnocení pana prezidenta se nemýlím.Dle mého názoru už měl být dávno z postu prezidenta odvolán. Je zarážející , že se parlamentáři ani senátoři ještě neodhodlali, seč důvod pro odvolání vidí.Pan Topolánek a ne jen on, si dnes musí drbat hlavu.On ho dosadil na hrad.Jinak pracovitý Topolánek však není a nikdy nebude progresivní ani politik. Tuto práci Topolánek dělat neumí.Kde jsou slova Topolánka ,že Klaus se stal jeho životním vzorem. Tak se ponížit a zesměšnit. Ta slova rozhodně nepřijal kladně ani sám Klaus.Obhájit mé názory na působnost Klause v příspěvku nelze to by bylo na delší osobní rozhovor a věcnou argumentaci.Díky za Vaše slušné a věcné příspěvky.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Knotová, 4.6.2009 10:09:49)
Odpovědět
I já jsem pro odvolání prezidentna Klause a to zdůrazňuji, že jsem jeho bývalý příznivec a opakovaný volič ODS !

Ikdyž to pan Dan podává poněkud neurvale, má naprostou pravdu v hodnocení jeho osoby, ještě to doplním.

1/ Náš prezident nereprezentuje náš stát, ale pouze sebe.

2/ Prezident podrazil Topolánkovu středopravou vládu, zachoval se nestátotvorně

3/ Prezident se opakovaně nechoval nadstranicky


Dále považuji za nebezpečné ruské sponzory jeho děl a nemravné jeho chování vůči ženě Livii.



Tento člověk nemůže být naším prezidentem a měl by být odvolán !
ing. Eva Knotová, Brno
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Alberto Kvěch, 4.6.2009 10:33:54)
Odpovědět
Díky. S odvoláním souhlasím a žádám. Snad se politici konečně probudí a začnou činit. Pokud ne, je náš stát pod vedením politických stran v hajzlu.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Petr, 3.6.2009 20:36:31)
Odpovědět
Tak Schwippel čeká, že po tom všem jak se Klaus chová k rodné straně, která ho dvakrát protlačila na Hrad, se ho ještě budou zástupci ODS někde zastávat :). To je snad vtip.
I já protestuji
(Brabec, 3.6.2009 21:11:42)
Odpovědět
Ten buzerant Moravec je děsný !
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Felix, 3.6.2009 22:23:10)
Odpovědět
Vážení přátelé, abyste viděli, jaký jsem blbec: Já pana Moravce vůbec neznám ani jeho pořad. Vůbec nevím, jak ten člověk vypadá.

Ale jak to tady čtu, neměl by s celou rodinou buzerantů požádat o asyl v Kanadě jako ta cigánka? Tam prej takový lidi berou. Inu, Amerika. Jak Vás tak pozoruji, asi by se hodně lidem ulevilo. Nevím.

Byla tu taky zmínka o SSO a Petru Machovi. Těm bych doporučoval věc úplně ignorovat, je to ztráta času a nesmyslná aktivita.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(SČ, 3.6.2009 22:30:43)
Odpovědět
Nedělní OVM byly opravdu neuvěřitelné a zejm. ve druhé půlce druhé části (mrkněte na i-vysílání čt24, kdo to neviděl) mě V. Moravec neuvěřitelně vytočil. Místo moderování nějaké debaty tam Rychetskému, který Klause nemusí, nějakému dalšímu soudci, co Klause taky nemusí, a Pithartovi, který Klause už vůbec nemusí (slušně řečeno), Moravec už v otázkách typu "nemyslíte si, že se prezident dopustil vlastizrady" apod., podsouval, co by měli říkat. Také některé konstrukce p. předsedy ÚS jsou opravdu vhodné k vytesání. Doufal-li ještě někdo, že by se Rychetským vedený ÚS mohl ke druhému podání skupiny senátorů stran Lisabonské smlouvy vyjádřit jinak, než učinil v listopadu, musel na to po shlédnutí OVM zapomenout.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(ann48, 3.6.2009 23:47:46)
Odpovědět
Troufám si tvrdit, že veřejnoprávní média nikdy nebyla objektivní. Když byl prezidentem V. Havel, tak si vzpomeňte - každý den jsme byli informováni co kde moudře pohovořil, viděli jsme pořád, jak nastupuje do letadla, jak zase vystupuje z letadla, jak ze schůdků mává a jak vznešeně kráčí jeho žena Dagmar. Jak se otírá o premiéra V. Klause při každé příležitosti, jak pohotově sám jmenuje prozatímní vládu Tošovského po "sarajevském atentátu" a všechno mu projde. Vůbec si neumím představit, kdyby toto chtěl udělat prezident Klaus. Prostě nepředstavitelné. Ale hlavně byl V. Havel pořád prezentován jako obraz "pravdy a lásky", ale rozhodně se tak nechoval. To je stejné, jako když včera Zelení a spol. promítali na Pražský hrad, že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí, a přitom nenávist a averze vůči prezidentu Klausovi z nich jen kape. Velmi bych si přála, aby pravda a láska zvítězila, ale vím, že lidé nejsou andělé, tak by mě potěšilo, kdyby zvítězila alespoň pravda a slušnost a aby moderátoři se překonali a hlásili v médiích prezident Klaus a ne jen Klaus, sami se neumí chovat.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Tomáš B., 4.6.2009 7:59:01)
Odpovědět
Pěkně a výstižně napsáno, a nelze než souhlasit.Je smutné,že Češi dokáží kopat do slušných lidí a hlupákům tleskat.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Radola, 4.6.2009 22:40:32)
Odpovědět
Nejenom Češi.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Tamara, 4.6.2009 23:38:28)
Odpovědět
Máte úplnou pravdu. Žasnu nad tím, co si dnes dovolí kdokoliv říct o prezidentovi. Copak si neumíme vážit osobností? Sami sebe tak zesměšňujeme a znevažujeme. Když dáme najevo, že si nevážíme prezidenta, nebude si nikdo v zahraničí pak vážit ani nás jako občanů. Měli bychom umět dát najevo spíše hrdost, že nemáme prezidenta jen jako figurku, ale takového, kdo se nebojí mít a hájit nekonformní názor. Nejhorší v tom jsou Zelení - Bursík a Jacques, ti se neštítí ničeho a přitom prezidentu Klausovi nesahají ani po kotníky. Měli by vypadnout z vrcholných funkcí, když se neumí důstojně chovat.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Josef Novák, 4.6.2009 0:14:32)
Odpovědět
V těchto komentářích čtu úplně poprvé, že Moravec je bu.., ech tedy homosexuál.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec...
(dr., 4.6.2009 0:33:40)
Odpovědět
Obavam se, ze to, na cem stavi svou popularitu p. Moravec, je odpudive. Vychovava narod k nenavisti a primitivnim konfrontacim, misto, aby jej vedl k vecnemu posuzovani nazoru. Ve srovnani jeho poradu s kultivovanymi rozhovory p. Kinga (CNN), z nichz se divak skutecne neco dozvi, jsou jeho porady jen zumpou pro primitivy. Bohuzel.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(cavrda324, 4.6.2009 8:56:23)
Odpovědět
Moravec mi připadá jako všeuměl.Nedivil bych se že dojde zmalovaný jako transv.Je to děvka prodejná a v televizi si honí své triko.Mali by mu ten jeho pořad odebrat.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(cavrda324, 4.6.2009 8:58:09)
Odpovědět
Moravec mi připadá jako všeuměl.Nedivil bych se že dojde zmalovaný jako transv.Je to děvka prodejná a v televizi si honí své triko.Mali by mu ten jeho pořad odebrat.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(kicmiz, 4.6.2009 10:58:34)
Odpovědět
Pořad jsem neviděl,ale domnívám se, že ČT1 je ve zprávách i v pořadech zaměřených na politiku neobjektivní a vždy mírně nadržovala Havlovcům a soc. dem. Pořady jsou jedna velká zoufalost,žádné nápady,ale nadprůměrné,nezasloužené platy. Hospodaření tam musí být také otřesné,pokud by tak hospodařil živnostník,tak už jej odrali exekutoři do naha. Nevím za co platíme poplatky,abychom čuměli na trapné reklamy a část nafoukaných moderátorů ?
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(kicmiz, 4.6.2009 10:58:40)
Odpovědět
Pořad jsem neviděl,ale domnívám se, že ČT1 je ve zprávách i v pořadech zaměřených na politiku neobjektivní a vždy mírně nadržovala Havlovcům a soc. dem. Pořady jsou jedna velká zoufalost,žádné nápady,ale nadprůměrné,nezasloužené platy. Hospodaření tam musí být také otřesné,pokud by tak hospodařil živnostník,tak už jej odrali exekutoři do naha. Nevím za co platíme poplatky,abychom čuměli na trapné reklamy a část nafoukaných moderátorů ?
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Princ Drson, 5.6.2009 3:01:03)
Odpovědět
Jasne soudruh, do Miselnky s nim, tahat gumy, oni by ho ty roupy, yntelygenta, presli.

a psssst prej je teplej.....
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(HF, 4.6.2009 11:09:51)
Odpovědět
Nevíte někdo jestli pan redaktor Moravec nemá příbuzenské vazby na nacistu Emanuela Moravce?
Mnohé by tomu nasvědčovalo:-)
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Jana Ch., 4.6.2009 15:05:49)
Odpovědět
Zamyslel se již někdo nad tím, když 80 % záležitostí řeší evropský parlament, nebolo by z úsporných důvodů lepší zeštíhlit náš parlament taky o 80 %.?????
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(bm2, 4.6.2009 17:10:35)
Odpovědět
preco trocharit, navrhnite o 100%, to sa v bruseli budu rehotat, az sa im fondy rozkotulaju.
Re: To, co si dovoluje Václav Moravec ke Klausovi, je šokující
(Kíťa, 4.6.2009 18:43:04)
Odpovědět
Klaus by měl být pohnán k zodpovědnosti za své konání v 90.letech! že se kurví, opakovaně, vlastní ženě a přitom blábolí cosi o tradiční rodině je jen jeho věc, jen to ukazuje na jeho malost a falešnost. Ale všechny jeho úlohy při "privatizaci", za ty by měl být souzen a věřím, že odsouzen a všichni ti jeho mafiánští kamarádi (Kožený, Plenič..) by mu nepomohli..