reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou

Autor: Redakce | Publikováno: 12.6.2009 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

 * Po neúspěchu malých pravicových stran včetně vaší Suverenity ve volbách do europarlamentu se opět hovoří o integraci...

Vedu řadu jednání. Jsem řadou lidí kontaktována, ale jak ta jednání dopadnou, není v tuto chvíli jasné. Pokud by měl být ten projekt úspěšný, nelze čtyři měsíce před volbami jednat o nějakém složitém propojování stran. Lze udělat jediné: vytvořit jasnou kandidátku s názvem Suverenita, na které může dojít k personálnímu, nikoliv ke stranickému propojení. V žádném případě bychom nevytvářeli koalici.
 
* Budete chtít oslovit jednotlivce například ze Strany svobodných občanů, nebo třeba z rodícího se subjektu Občané?
Projekt pana Havlíka Občané. cz budí svým obsahovým zaměřením i personálním obsazením důvěru, ale ještě jsem s ním nejednala. Tady je nutné nikoli sčítat síly, protože politická síla nevznikne prostým součtem, ale dát jasnou alternativu k současnému klientelismu, která jasně definuje, co je národní zájem.
 
* A co hlavním téma?
Podpora konkurenceschopnosti ČR. Tj. zlepšení podmínek pro podnikání plus masívní investice do vzdělání a do vědy. Také podpora seniorské populace.
 
* Co spolupráce s hnutím Starostové a nezávislí či s TOP 09 Miroslava Kalouska?
Záleží na programu. Pro mě a pro Suverenitu je nepřekročitelná Lisabonská smlouva v tom ohledu, že ohrožuje majetkové zájmy občanů této země. Se stranami, jež měly na kandidátkách lidi, kteří vymáhají prostřednictvím svých právních kanceláří majetek zabavený v souvislosti s Benešovými dekrety, se já dohodnout nemohu.
 
* Koho máte na mysli?
To byla třeba strana paní Hybáškové (Evropská demokratická strana). A starostové, pokud vím, velmi plédují pro Lisabonskou smlouvu.

 

Právo 10. 6. 2009

reklama
1611 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(voša, 12.6.2009 7:33:17)
Odpovědět
Bylo by lepší,kdyby jste se zbývali tím jak bude vyřešeno výpalné po česku viz Eportál-článek Filip...,komentář šalamoun
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Alberto Kvěch, 12.6.2009 9:03:18)
Odpovědět
Fanatické euroskeptické strany se nikdy nedohodnou. Proti EU vystupovali otevřeně, teď zaútočí skrytě a bude to na občana a stát ještě podvodnější a falešnější než dosud. Nenechte se oblbovat a nachytat.Prezidente prohrál jste, podepište LS a neškoďte.Myslíte ,že by Bobošíková přijala 10 místo na kandidátce do parlamentu EU. Nejedná se jí o suverenitu, nejedná se jí o stát a občana, ale o sebe a její osobní post v EU. Proto si vytvořila svoji stranu, aby na tom 1 místě kand. mohla být.Zrovna tak, se stejným cílem, mohla založit jinou stranu. Prostě špatně odhadla směr větru a volby prohrála.Díky rozumu a vzdělanosti občanů, je o jednoho EUROSKEPTIKA v EU méně. Jen tak dál.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Felix, 12.6.2009 10:29:41)
Odpovědět
Mě už ty rádoby euroskeptické pindy nebaví. Napíšu jen čtyři poznámky poznámky:
1. K tomuto článku. Mě to připadá, jako že ta slavná Bobošíková je sice "euroskeptická", ale jen proto, že Evropský svaz je momentálně internacionalismem neokonským a ona je levá. Kandidovala za KSČ, toto napsal do Práva. Znám ještě jiné takové euroskeptiky - komouše. Nechci jí křivdit, ale s pravicí se mně jeví, že nemá nic společného - proto s ní nelze spolupracovat.
2. Druhý je článek jakéhosi Anděla : Řevnivé euroskeptické strany v českých zemích dostaly po zásluze výprask. Taky pindá. Protože "po nzásluze" je blbost, SSO udělala maximum. Další blbost je "výprask". SSO žádný výprask nedostala, dostala na ty poměry a na to, že je nová dost. Hlasy jí nesebrala ani (podle mého odhadu) rudá Bobošíková, ani zloději Tlustý a Železný. Ty volit nešlo a pokud nepřlezou ke křížku ani nepůjde. To není vina SSO. Anděl kecá.
3. Naopka ODS-vysavač vysává dobře. Napsal jsem před pár dny o živnostnících, a ejhle, ODS už má program: "Živnostníci mohou brzy platit nižší daně. Desetitisíce lidí ušetří." ODS má dobrou fízlárnu, mají své prostituty v médiích. Zase to není vina SSO. Pořád platí můj návrh: zrušit daně živnostníkům, rolníkům a rodinám s aspoň třemi dětmi.
4. Pitomým řečem o nějakých koalicích za současného opuštění zásad nevěnujte pozornost. Ale svůj návrh doplňuji ještě o jeden bod: Taky máte vysavač, taky vysávejte. O Fajmonovi v ODS a o tom druhém jsem už psal. Ale je tu i přihlouplá Konzervativní strana. Určitě je v ní dost lidí, kteří rozumí neokonskému internacionalismu Evropského svazu a šli by s SSO.

Závěr: Program neměnit, lidi neměnit. Jsu z Vás podělaní jak občané z Jericha před tím, než tam přitáhl Jozue. Stačí bystře číst lotrovské mediálni mimikry a každý to vidí za každým jejich druhým slovem.
Máte pravdu Felixi, proto čtěte zde
(Michael, 14.6.2009 12:34:10)
Odpovědět
Všem křesťanům, konzervativcům a opravdovým eurorealistům připomínám, že na naší politické scéně se tvoří nová konzervativní strana, pravicová strana, která bude hájit Vaše zájmy.

Je to strana tradičních hodnot, v jejímž čele nestojí kurevníci, ani bývalí vrcholoví svazáci či propagátoři homosexuality.

Uvědomte si, že Bobošíková je rudá, měla vrcholové funkce ve svazu mládeže, kandidovala za bolševika v prezidentské volbě.
Tahle žena i přez své ambice není dobrým lídrem konzervativců.



Připojte se k TOP09 a uplatněte zde svoje eurorelistické myšlenky v praxi.



TOP 09 je odpočátku projektem úspěšným, což vidíte na reakci médií i agentury STEM a dalších, má obrovský voličský potenciál.

Nedopusťte aby Vaše hlasy opět utopila nějaká neschopná strana typu SSO nebo Libertas.

V koalici s ODS má TOP 09 šanci ovlivnit politické dění u nás i v EU.


Děkujeme za Vaši podporu !
Re: Máte pravdu Felixi, proto čtěte zde
(Felix, 14.6.2009 16:23:18)
Odpovědět
Vážený pane,
souhlasím s Vámi, že ODS a TOP mají zájem na ovládnutí naší politické scény. Jaká je ta scéna? Myslím, že nemusíme nic vymýšlet, pan president to řekl přesně: Loď se dvěma palubami (ODS a ČSSD), která pluje týmž smětrem. Vy plédujete pro TOP. Máte pravdu. na lodi se koná pokus o jakousi přestavbu. Přidává se jedna paluba pro TOP. Je tam jaýsi můstek pro KDU. A loď má plout týmž směrem. Váš vizionářský pohled to asi není schopen nebo ochoten zaregistrovat. Čím se ale liší paluba ODS a paluba TOP? Vy plácáte o konservatismu u TOP. Bilderbergkníže je katolík, Kalousek byl u katolíků apod. Budou mluvit o konservatismu a budou budovat Nový světový řád, který s konservatismem má společného asi tolik, jako neokonservatismus s konservatismem. Konservativní revolucionáři-novotáři. Že to nejde dohromady? To nikomu v TOP vůbec nebude vadit, pokud to jejich voliči nepoznají. Může tková falešnost nějaký čas vydržet, v tom máte pravdu. Ale časem to lidi poznají, jako to poznali u Bushe v Americe, a vyhraje nějaký nový Obama s heslem Změna. Takový bude tedy konec TOP v případě jejich počátečního úspěchu. Myslím si, že by bylo lepší to nezdržovat, žádně hlasy TOP nedávat a volit autentickou pravici. U té žádný Obama nehrozí. Uvědomí si to ale lidi?
Re: Máte pravdu Felixi, proto čtěte zde
(Felix, 14.6.2009 16:52:55)
Odpovědět
Vážený pane Mchaeeli,
vytýkají mně, že se vyjadřuji příliš úsporně. Proto upřesňuji implicitně řečené:
V čem je TOP revoluční-novotářský? To přese asi oni budou popírat? Novotářství-revoluce je v tom nejdůležitějším. Jejich koncept tzv. Evropské unie je superrevluční. Posupuje se zatím sice zrychlenou evolucí, ale koncept je Evropský svaz, Evropa bez jakýchkoliv hranic, bez národních států. To je revoluce tak hrozná, jaká tu nikdy nebyla. Už teď napoloviční většinu předpisů o každém prdu občana dirguje Brusel. V tom jsou revluční. Takhle byl revoluční i Bush - taky tam bylo zničení USA např. imigrací. Taky tam byl marx-leninský vývoz revoluce. Taky Bush měl v pořádku rodinu, jako ji mají i někteří představitelé TOP. Ale jeho revolučnost vedla k tomu, že se za dobu jeho působení rodina v USA dále rozpadala. Prostě nelze být takto revoluční a chránit morálku. Taková revolučnost zničí každou konservativnost. I u TOP. Nelze jinak.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Jan Škoula, 12.6.2009 11:53:33)
Odpovědět
pí Bobošíková,
prosím nestrašte národ se sudeťáky.Jste jak komunisté,titaky strašili s imperialisty 40let.Jste obyčejná karieristka,které se hodí vše,čím můžete prodávat své já.Jdete za fukcí a penězi viz konkurz na ČT.
Škoula
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Kíťa, 12.6.2009 12:18:03)
Odpovědět
podvodník Železný a politická prostitutka Bobošíková, přidej trochu z prodejnosti Tlustého a šalamounova lejna, co snídá pan profesor a hned je tu modla euportálu..
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Kíťa, 12.6.2009 12:18:04)
Odpovědět
podvodník Železný a politická prostitutka Bobošíková, přidej trochu z prodejnosti Tlustého a šalamounova lejna, co snídá pan profesor a hned je tu modla euportálu..
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Dan, 12.6.2009 21:54:54)
Odpovědět
Abych to upřesnil, Bobo byla svazačka a komouš, Železný dokonce vystudoval v Moskvě vš, taky komouš a nejnověji odsouzený podvodník, pro konzervativce připomínám, že je propagátorem sodomie, mediálním propagátorem, Tlustý je dalším bývalým komunistou, navíc tam vlezl těsně před revolucí a jak sám prohlásil pouze z prospěchu...

Co chcete na tomhle materiálu stavět, novou silnou pravicovou stranu ????



šqance na úspěch je nulová, resp. už se to ukázalo.



Zato TOP09 má šance veliké, zatím je to i pro mě volitelná strana, křestanská pravicová strana tu chyběla a myslím, že v klidu porazí všechny euroskeptické subjekty dokupy.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Felix, 12.6.2009 12:47:23)
Odpovědět
ještě Vám napíšu princip vítězsví:
¨Motto:
"Živnostníci mohou brzy platit nižší daně. ODS předložila návrh poslancům" - to je nová zpráva 12.30 h.
ODS+TOP mají dvě možnosti:
1. Dusit živnostníky nebo je ignosrovat. Pak ztratí jejich hlasy, bude-li někdo jejich zastáncem.
2. Podporovat živnostníky. Ale živnostník je pravičák par excellans. Tzn. bude volit toho, kdo je zastáncem autentické pravice. Čili je neprodejný. Takže podporou živnostníků dojde k jejich (třeba malému) rozvoji. Tím dojde k posílení voličů autentické pravice. Živnostník pozná kde je pravice, nedá se oblbnout. Takže buď půjde ODS doprava a bude živnostníky mít, nebo půjde k neokonservatismu a stejně je ztratí.
Podpora živnostníků je sebevražedný úkon levičáků. Podobně s rolníky, s rodinami s více dětmi.
Podobné je to s majiteli domů. Ovšem ne s milionářskými vlastníky, ale spíše s majiteli rodinných domů.
Takový je tedy princip vítězství pravice.
Učitelé, umělci a jiní státní zaměstnanci jsou ex definition voliči levice (svobodomyslné výjimky jsou výjimkami a navíc často dočasnými). To je armáda levice.
Ať s nimi bojuje ODS+TOP. Stačí je pozorovat.
Buď je budou omezovat a bude přibývat volební základna pravice, nebo je nechají kynout a jsou v ritníku - jako Bushovi neokoni. A jaká byla neokonservativní europeistická Topolánkova ODS a Kalouskova TOP?!
Takové jsou principy vítězství pravice.
A teď to vysvětlujte této Bobošíkové a bude na Vás civět s otevřenou hubou. Je to nad její chápavost.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Dan, 14.6.2009 12:43:09)
Odpovědět
Mám zatím velmi dobrý pocit ze vzniku TOP 09, ještě budu hodně vážit jestli s rodinou zvolíme ODS nebo TOP 09, budu bedlivě sledovat vývoj TOP 09.

Zatím to vypadá na perfektně promyšlený a perfektně prováděný kalouskův tah, dohodnutý s Topolánkem, který by mohl zajistit vítěztví těchto 2 subjektů ve volbách a jejich případnou koalici ještě s KDU.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Ghost Dog, 12.6.2009 12:51:28)
Odpovědět
..mediálně a možná i prakticky vymazat jiné subjekty, to by se Bobo hodilo, i pro ní je to konkurence..
..souhlas s tím, co napsal Felix, SSO musí jít vlastní cestou, s Bobo by si umazali ruce a já bych snad ze vzteku roztrhal ty prima trička, co je na nich Beran..
..pane Machu, nedejte se opít rohlíkem a neposlouchejte zrádný zpěv sirén, dovede vás jen do záhuby...
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Felix, 12.6.2009 13:52:58)
Odpovědět
Objevil se článek Michala Semína http://blog.ihned.cz/c3-37427170-YSemin_d-knizeci-rady-aneb-jak-potopit-konzervativni-politiku kde se Michal pozastavuje nad tím, že Petr Mach nabívcl TOP spolupráci. Mně se tato nabídka naopak líbí. Protože proč se předem uzavírat spolupráci? Mediáloně to sice vypadá, jako by Mach dostal košem, ale ve skutečnosti to znamená něco jiného a dobrého: Mach stojí na svém! Vždyť přece i Topolánek dostával návrhy na rozumné konání. Nevyužil je, nevyužil je ani Kalousek.
Ale Semínův článek se dosti věnuje bilderbergknížeti. Já tu nabízím jiný pohled na euroknížete. A sice z monarchistické strany. Tito jistě zbožní pánové mají, podle mě jednu vadu - podle nich je každý šlechti dobrý. Takže by bylo dobře, kdyby se Petr mach vypravil i za pane Srbem, taky mu nabídl spolupráci a přitom se ho zeptal, zda eurokníže je z hldiska České koruny dobrým šlechticem. Pkud ano, je po spolupráci, pokud ne, jak to tedy monarchisti s tou šlechtou myslí? Ať tedy klidne Petr Mach vysává i u monarchistů. Ukáže se, co jsou zač.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Daniel Makay, 13.6.2009 21:51:58)
Odpovědět
S paní Bobšíkovou jsem byl před pár lety na její pozvání ještě jako člen NEZ v Bruselu. Před tím jsem se s ní setkal několikrát. Daroval jsem jí knihu od F. Mayera(R.Jocha) Vzpoura proti revoluci 21 století. V Bruselu jsem se jí ptal na její názor na tuto knihu. Poděkovala mi a řekla, že to je výborná kniha.
Tak jsem ji zažil za jejího působení v NEZ a musím říci, že je to charakterní a upřímná žena. Je to, ale zároveň velmi inteligentní charismatická osobnost, která si jen tak do něčeho nedá mluvit. Má svoje pevné konstantní názory a to byl také důvod proč se nakonec nedohodla s vedením NEZ.
Politicky je velmi ambiciózní a to, že byla kandidátkou komoušů na pozici prezidenta byl podle mne jen chladný politický kalkul, protože levicová není ani náhodou. Stejný chladný kalkul, který udělal při první volbě prezident Klaus.
Paní Bobošíková byla také svědkem toho, když jsem slovně napadl, mluvčího české ambasády v Bruselu p. Černocha nebo spíše soudruha. Byl to trochu trapas (ale já jsem nevydržel poslouchat tu lži propagandu) , protože jsme tam byli na její přátelské pozvání. Na rozdíl od některých mých kolegů z NEZ, kteří mne tam začali napomínat, proti mně neřekla ani slovo. Když jsme se loučili, popřála mi i s manželem a povzbudila v boji za liberální a konzervativní hodnoty.
Nevidím proto, žádné nebezpečí ve spolupráci s její politickou stranou.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Dan, 14.6.2009 10:06:27)
Odpovědět
Neuvěřitelný co všechno si dokážeš omluvit, že se projevil tvůj psychopatický sklon v Bruselu se nedivím, ty seš fanatik každým coulem.

Takže od sodomity železného přeběhlas k machům a tedka se chystáš k Bobo, k té rudé svazačce ?

No hl. si to všechno pěkně omluv, vyspovídej se z toho, na charakter se podobně jako náš prezident vykašly a všechno bude zase v pořádku.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Daniel Makay, 14.6.2009 11:16:22)
Odpovědět
Óóóóó hlas mého svědomí se ozval. Děkuji ó veliký za nápravu! Zase jsem pochopil.
Re: Bobošíková: Sjednocení jen pod Suverenitou
(Felix, 14.6.2009 11:27:34)
Odpovědět
Jistě, uznávám, že to jsou jen samé dobré zprávy. Chtělo by to položit ji pár ockhamovských otázek ohledně pravice a levice. Věřím, že pan Mach na to perfektně má, takové otázky jí položit. V eurokampani žádný takový rozhodující problém od ní nebyl vyntilován.
Rudá Bobo a její funkce v komunistickém svazu mládeže
(Dan, 14.6.2009 10:13:38)
Odpovědět
Bobošíková byla po celou dobu studia volenou členkou MV a ÚV SSM, členkou ČÚV SSM a členkou volební komise MV NF.

Z výpovědí tehdejších svazáků se jednalo o velmi abociózní ženu schopnou pro karieru udělat cokoliv, neschopnou se ovšem dohodnout.
Velice časté byli neshody jí a ostatních svazáků, nebyla schopna týmové práce.
Všem křesťanům, konzervativcům a opravdovým eurorealistům připomínám, že na naší politické scéně se tvoří nová konzervativní strana, pravicová strana, která bude hájit Vaše zájmy.

Je to strana tradičních hodnot, v jejímž čele nestojí kurevníci, ani bývalí vrcholoví svazáci či propagátoři homosexuality.

Uvědomte si, že Bobošíková je rudá, měla vrcholové funkce ve svazu mládeže, kandidovala za bolševika v prezidentské volbě.
Tahle žena i přez své ambice není dobrým lídrem konzervativců.



Připojte se k TOP09 a uplatněte zde svoje eurorelistické myšlenky v praxi.



TOP 09 je odpočátku projektem úspěšným, což vidíte na reakci médií i agentury STEM a dalších, má obrovský voličský potenciál.

Nedopusťte aby Vaše hlasy opět utopila nějaká neschopná strana typu SSO nebo Libertas.

V koalici s ODS má TOP 09 šanci ovlivnit politické dění u nás i v EU.


Děkujeme za Vaši podporu !