reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku

Autor: Michal Semín | Publikováno: 15.6.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Karlu Schwarzenbergovi bez potíží prochází to, co by v případě jiných politiků vyvolalo mediální bouři. Jen krátce poté, co v české vrcholné (?) politice zastupoval Bursíkovy sociálně-inženýrské oteplovače a zastánce adopcí homosexuálními páry, horuje v čele Kalouskovy nové partaje pro konzervativní hodnoty. 
Nerozumím tomu, proč se Petr Mach zajímal o možnost politického partnerství s prolisabonskou stranou, sloužící k odčerpání hlasů z konzervativněji laděného tábora do bermudského trojúhelníku zvaného „politický střed“, v němž se bez uzardění snoubí pravda s omylem a kde je i princip sporu přežitkem autoritativní éry, znemožňující, slovy hudební skupiny Distance, plodný světodějný dialog. To už může rovnou zažádat o vstupenku do klubu, jehož práce pro blaho světa se kníže Schwarzenberg aktivně účastní...
Nemám pro to jednoznačné důkazy, ale kloním se k názoru, že se pravdoláskovci (nenapadá vás, z ohledu na význam pravdy a lásky v lidském životě, pro havlistické prostředí jiný, vhodnější název?) poučili z předchozích neúspěchů a aspirují nyní na průnik do konzervativnějšího prostředí. Hlubocký kníže má k takové misi předpoklady – aristokratický původ a odvolávání se na křesťanské hodnoty. Ve skutečnosti Schwarzenberg-ministr, stejně jako Kalousek, podpořil rozšíření umělých potratů i pro cizinky ze zemí Evropské unie a Schwarzenberg-senátor plédoval pro legalizaci homosňatků. Haló, je tam někdo!? Konzervatismus? Křesťanské hodnoty? V době, kdy jsou různé pojmy již zcela vyprázdněny, lze nejspíš hájit pod libovolnou hlavičkou cokoli. Jde jen o to, aby se nový pojmový obsah mediálně ustálil, pak už je vyhráno.
TOP 09 má, myslím, jediné zadání. Vytvořit volební koalici s ODS a tak definitivně stvrdit přerod ODS ve stranu „středovou“, tj. zájmové sdružení, jež nebude mít ani sílu a snad již ani motiv bránit český stát před jeho nekonfliktním začleněním do nových mocenských struktur nové globalizované „aristokracie“.
P.S. Všichni automaticky počítají s tím, že K. Schwarzenberg bude předsedou strany. Volba ustavujícího sněmu je tedy, zdá se, pouhou formalitou. Nebylo by tedy lepší zvolit aristokratičtější způsob jeho potvzení ve funkci (například hromadným vokálním souhlasem)? Jak poznamenal nejmenovaný šéfredaktor nejnavštěvovanějšího eurokritického webu, mohl by být následně titulován Karel I. Bilderberg.

reklama
1525 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(pilát ponský, 15.6.2009 7:40:57)
Odpovědět
Nevěřím že by bylo v Česku tolik nezodpovědných lidí , kteří by volili Kalouska a knížepána. To je výsměch rozumu.
Re: Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(roman, 15.6.2009 8:21:04)
Odpovědět
Muzete mi rict, volice ktere strany povazujete za zodpovedne? Jsou to volici KSCM,CSSD,KDU,ODS nebo snad ty co nechodi k volbam?
Re: Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(Pilát Ponský, 15.6.2009 9:10:05)
Odpovědět
Tady nejde o politický boj, tady jde o přežití nestranických lidí. Těch půl milionu nezaměstnaných a lidi na hranici bídy.Těm kteří vědí co je to nemít na jídlo, nemít na jájem atd.
Re: Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(roman, 15.6.2009 9:23:57)
Odpovědět
Se omlouvam, ale cekal jsem na jednoduchou otazku jednoduchou odpoved. Prijde mi, ze pisete uplne o necem jinem.
Re: Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(Zuzana K., 15.6.2009 10:53:57)
Odpovědět
Romane, já Vám odpovím,at jde o výměnu lidí.nové strany ,ale opravdu nové!Kalousek,největší prospěchář,dnes je uveřejněno tady na PC,že nás zadlužil na l bilion a nějaké miliony.On má ještě tu drzost zakládat novou stranu.ON !!!!!!Největší prospěchář a neumí vést ministerstvo.Jde mu jen o jeho dobro.Ze se nestydí a to chodí do kostela a neví jak nás okrást,aby on měl moc.
Re: Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(roman, 15.6.2009 11:06:56)
Odpovědět
ja opravdu nevim co na Vam mam napsat. :(
Otazka znela :

"Muzete mi rict, volice ktere strany povazujete za zodpovedne? Jsou to volici KSCM,CSSD,KDU,ODS nebo snad ti, co nechodi k volbam?"

Nehledejte v te otazce zadnou zaludnost.Ja se opravdu neptam na nic jineho. Kdybych vedel, ze zmatnu tolik lidi , tak bych si tu otazku odpustil...
Re: Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(Alberto Kvěch, 15.6.2009 17:16:36)
Odpovědět
Zuzano, nenechte se balamutit. Stát a občana zadlužují soc. demokraté.
Re: Pánové , máte dost hlasů pro podraz
(Alberto Kvěch, 15.6.2009 17:02:04)
Odpovědět
Pane Ponský.Jestli jste si nestačil všimnout, tak ten pan kníže o kterém mluvíte je náš nejslušnějí a u rozumných a vzdělaných lidí velmi vážený pan politik. On nikdy nelže, nepodvádí, nekrade.A nikdy nepatolízá Klausovi- nedělá věci pod jeho úroveň a toho si můžeme vážit.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(bublifuk, 15.6.2009 8:23:55)
Odpovědět
Dědula prý požádal o změnu příjmení. Chce se jmenovat Schwarzenloch.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(XYZ, 15.6.2009 10:48:28)
Odpovědět
Kam to ten slavný a nejlepší ministr financí dotáhl,ted čtu tady na vebu,že už jsme zadluženi na víc než bilion.ON ještě chce zakládat nějakou stranu?Do basy s ním.To teda bylo vládnutí a vše se svádělo na CSSD.Lháři,podvodníci.Nemám slov.Kalousku styd se a zalez at te nevidíme.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(Aja, 15.6.2009 11:11:48)
Odpovědět
Tak s tím souhlasím ,v české politice se to hemží červami všeho druhu,a je jedno jestli vpravo nebo vlevo.Jsou to všechno podvraťáci.Když neuspějí,honem založí novou stranu se starými převlékači.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(ann48, 15.6.2009 11:37:40)
Odpovědět
Vážení - Zuzano K., XYZ, Ajo a Vám podobní. Jsem překvapena, jak je snadné někoho šmahem odsoudit,že? Pracoval už někdo z Vás v politice a snažil se něco pro svou obec nebo město udělat? Jestli ne, tak nemáte o politice ani páru. Chodí to tak, že můžete mít sebelepší nápady, ale pokud se nesejdou v zastupitelstvu, v parlamentu, nebo vládě rozumní lidé,tak neprosadíte nic pokud nemáte nadpoloviční většinu. Velice odsuzujete p. Kalouska, ale přitom cudně mlčíte,že 8let před ním vládla ČSSD a přesto, že se ekonomice dařilo, tak zadlužovala tuto zemi a to velmi, ale na Vašich reakcích je vidět, že toto slyšet nechcete. Pamatujte si, že není dobrá vláda ta, která chce voliče uplácet a kupovat, ale ta, která myslí i na roky příští a na budoucí generace našich dětí a vnoučat a snaží se šetřit a dluhy snižovat. Proto si p Kalouska cením, že takovým ministrem byl.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(Alberto Kvěch, 15.6.2009 17:06:26)
Odpovědět
Ano......
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(Alberto Kvěch, 15.6.2009 17:14:24)
Odpovědět
Pane Semíne.Proč by se nescházeli.Chcete-li znát velezrádce, pak sáhněte mezi programové EUROSKEPTIKY.To jsou hlavní nepřátelé státu občana a EU.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(Aja, 15.6.2009 17:28:20)
Odpovědět
paní ann48,já si Vašich názorů vždy cením,jsou mi blízké.Ale tentokrát s Vámi nesouhlasím.Politiku vnímám denně,potřebujeme ji ,bohužel,k životu.Ale co pan Kalousek zpackal za 20let,co by vždy borec v rozpočtech,je pro mne nepřijatelné.Odcházení a přeskakování u mě není politika.Pan Kalousek se osvědčil velmi dobře,kam vítr,tam on.A těchto překabátníků je tam jako máku.Proto jsem pro nové lidi,nové tváře a nové vize.Ti staří,zkorumpovaní,už musí konečně odejít.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(sč, 15.6.2009 18:38:43)
Odpovědět
Vzácně jsem včera souhlasil s Paroubkem: "Pane Kalousku, vy jste takový český šibal, který byl u všech velkých kauz od 90. let." Pana nejlepšího ministra bychom se příležitostně mohli zeptat na ten německou stranou všem vládám loni zdarma nabídnutý seznam tajných kont v Lichtenštejnsku. Řada vlád si jej vzala a vyšetřila a odsoudila desítky darebáků, úřad páně Kalouska jej z jeho rozhodnutí nechtěl - prý by to naše soudy stejně nevzali, Langerovo vnitro a Pospíšilova spravedlnost se pak vyjádřily, že nám stejně ani nebyl oficiálně nabídnut (německá vláda nabídku publikovala ve všech denících a vládám, které měly zájem něco vyšetřovat, to evidenntně stačilo). To by bylo počteníčko. Asi se jej ale nedočkáme, velký zájem na tom nebudou mít ani oranžoví. Obdivovatelům bezpochyby schopného Kalouska taky připomínám, že je též hlavním hybatelem megaprojektu na likvidaci ekologické zátěže za 117 mld. Kč - je zde snad někdo, kdo pochybuje, že se zde chystá megatunel?
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(PETR, 15.6.2009 17:34:12)
Odpovědět
BLÁBOL.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(Dušan Streit, 15.6.2009 18:50:40)
Odpovědět
Plně souhlasím,jak jsem ostatně z jiného úhlu dal najevo o ve svém posledním článku.
A lidi, proboha, nevěřte Kalouskovi,že mu jde o rozpočet.Jsou to jenom na efekt vypočtené kecy, sám rozhazoval až běda! A o jeho osobních motivacích raději pomlčím.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(XXm, 15.6.2009 19:30:02)
Odpovědět
Kalousek je můj ůň.
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(Mucha, 18.6.2009 15:51:59)
Odpovědět
Já se asi přidržím ODS, experiemnty typu sso nebo Libertas mě už přešly, ale fascinuje mě s jakou rychlostí a dravostí Kalousek tvoří TOP 09, nevěřil bych že to vůbec lze !


Ještě před týdnem jsem se mu posmíval že přehání a on už skládá senátorský klub a dokonce už má prý 5 poslanců i ve sněmovně, neskutečné...
Re: Knížecí rady aneb jak poTOPit konzervativní politiku
(Květoš, 18.6.2009 15:49:10)
Odpovědět
Já sui Vážím švrcnberků obecně a šéfa TOP 09 obzvláště.

Co se týká Kalouska, je to nesmírně schopný chlap a jako ekonom ve vládě mě příjemně překvapil.

Budu volit i s celou rodinou TOP 09.