reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví

Autor: Redakce | Publikováno: 20.6.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

Nekontrolované přistěhovalectví hrozí zničit národ, v němž jsme vyrůstali a proměnit Ameriku v konglomerát národů, které nemají téměř nic společného – ani dějiny, ani hrdiny, ani jazyk, ani kulturu, ani víru a ani předky. To je balkanizace.“[1]


[1] Buchanan, P. : Smrt Západu. Jak vymírání obyvatel a invaze přistěhovalců ohrožují naši zemi a civilizaci, Mladá fronta, 2004, str. 22
 

reklama
1174 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 20.6.2009 10:14:48)
Odpovědět
Amerika samozřejmě je konglomerátem národů, které nemají z národního hlediska nic společného.

Američan, to není žádný národ. Je to kulturní, jazyková a genetická směs, zahrnutá do federace 53 států. Směs všech existujících ras a směs více nežli 70 národů.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Maro Skřipský, 20.6.2009 12:24:35)
Odpovědět
Doporučuji přečíst knihu Samuela Huntingtona "Kam kráčíš, Ameriko?" (v originále "Who are we").
Ta vám poskytne alespoň základní vhled do problematiky. Vysvětlí Vám, že Amerika nevznikala jako multikulturní stát, nýbrž stát s dominantním anglosaským odkazem, k jehož převzeti byli nově přichozí různě pobízeni.
Také se dovíte, že Američané nejsou národ "přistěhovalců" nýbrž "kolonistů" a vysvětlí Vám pojem WASP, který jste asi v životě neslyšel.

Především se ale srozumitelnou formou informujete, co tvoří americký národ, který dle Vás neexistuje (a multikulturalismus to není)
Je hezké, že se vyjadřujete ke všemu, ale opět jste vytvořil argumentačně neudržitelný komentář, což je dáno Vaší neznalostí věci
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Ondra, 20.6.2009 13:21:00)
Odpovědět
Já bych řekl, že snaha najít "esenci" národa nemá smysl. Spíš bych se přidržel výkladu A. de Benoist, který říká, že identita není nic neměnného, ale to co nám dovoluje proměňovat se pro nás typickým způsobem. Pokud se někdo cítí být Američanem, tak jím je a nerozhoduje příslušnost ke krvi.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 20.6.2009 14:15:42)
Odpovědět
Vla dělejte ze své babičky, která prožila celý život za pecí a ne země.

Žil jsem jak v USA 11 měsíců, tak 6 měsíců v Kanadě a moc dobře vím očem mluvím !

Když tu zamnou byl Vy teoretiku sečtělí, můj kamarád Joseph z Vancouveru a já se ho ptal /min. měsíc/ jaké je kanadské národní jídlo, odpověděl mi, my nejsme Dane národ, my nemáme národní jídlo, Joseph je . generací italů žijíích v Kanadě, v anglofonní Kanadě a přesto, že se tam narodil, miluje itálii, má k ní veliký vzta a říká my kanadští italové !


Proberte se člověče, tady nejste v klubu naivek, kde někoho opijete rohlíkem.

To že tehdy většinová naglická populace vybila indiány a uzákoněním jednoho jazyka znásilnila ostatní národy v USA žijící vůbec neznamená že američané jsou národ.

V době války s Japonskem, byli američtí Japonci vyřazováni s armády, v době invaze do Evropy se potkávali američtí vojáci se svými spoluobčany, kteří dobrovolně narukovali do waffen SS.


Amerika je zemí mulikulturní, to ví každý kdo v ní někdy byl, v hyspánské čtvrti v New Yorku koktá anglicky i policajt, zato španělsky mluví jako když bičem mrská.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 20.6.2009 14:24:12)
Odpovědět
Jenom připomenu pár známých amerických jmen.

Arnold Schwarzeneger -Rakušák, guvernér Kalifornie
Martina Navrátilová -tenistka, češka
Tomáš Bata, kanadský průmyslník, čech
Jean Claude Van Damme -herec, Belgičan
Dolph Lundgren - herec, švéd
Miloš Forman, režisér- slovák

nebo

Lehman Brothers, zkrachovalá investiční banka, oba majitelé jsou bavoráci

Charles Dupont, podnikatel, Francouz

Rakefer, Carnegy, britští židé



Plno američanů, zejména evropských židů jsou přejmenovaní, ale nejen oni.



Američan coby národ je totální pitomost, asi stejný nesmysl jako Evropan coby národ.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Míla, 20.6.2009 14:32:56)
Odpovědět
Tak Klaus si taky říká čech, tváří se jako velký vlastenec a přitom je to potomek ruských židů, taky přejmenovaných.

Z tohohle pohledu není tedy Klaus čech.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 20.6.2009 14:36:15)
Odpovědět
já souhlasím s Ondrou, že definice národa je hodně obtížná věc.

Pokud ale máme hledět na národ jako na něco, co geneticky už sourodé moc není, ale aspoň to spojují tradice, historický vývoj a hodnoty, pak je mnohem více národem Evropané nežli američané, kterých přiteklo ze všech koutů světa 100 milionů za posledních 100 let, ze všech možných národů a kultur poskládaný bazmek.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Evropan Jirka, 20.6.2009 23:01:38)
Odpovědět
Ten zoufalec samozřejmě neví nic o Huntingtonovi, neví nic o WASP. A samozřejmě nezná ani další klíčový a všeobecně uznávaný pojem - Melting Pot.
Jako absolvent anglistiky a amerikanistiky nejsem snad úplný laik, něco snad o té zemi vím. A tvrdit, že Američané nejsou národovci, patrioty - to je prostě fraška. Každý, kdo se jen trochu zajímá ví, že toho fangličkaření a vlastenčení je tam habaděj, na můj vkus někdy až moc.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 21.6.2009 0:29:38)
Odpovědět
to víš že ty pojmy znám, vč. tavící kotle a četl jsem i Browna a Gertleyho a řeknu ti narovinu,l že to jsou plácaniny, které v praxi vypadají uplně jinak.

To tavení možná fungovala nazačátku, lae už dávno nefunguje, dnes se to v USA hemží lidmi co tam jsou léta a vůbec neumí jazyk a neví o americe nic.

Jseš směšnej trouba, doporučuju ti podívat se na Ala Caponeho, tuším 11. díl kde si rodilí američané nadávají do skurvených irů, makaroonů, kde al si bere američanku proto, že je to irka a oni poněm chtějí sicilskou ženu, američanku samozřejmě, kde černoši zakládají vlastní odbory a hnutí, myslím americké černochy, a kde přejít z italské do čínské čtvrti znamená obrovské riziko.

To je ten tavící kotel, ty troubo ??


Seš vážně tak prostoduchej, že si myslíš, že kdo mává nějakou vlajkou je vlastenec ??
co když někdo mává vlajkou EU, to je podle tebe kdo ? Hrdý národovec ???
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Evropan Jirka, 21.6.2009 9:35:25)
Odpovědět
Áno, áno, přestaňme trávit léta studiem Huntingtona (a stovek jiných odborníků), začněme sledovat hollywoodské kasovní trháky. Tam jsou ty správné informace.
Bože můj, že se s takovým oslem vůbec bavím...

Ale jinak ano, lidé, mávající eurofanglemi jsou nacionalisté (svým způsobem myšlení). Ovšem být nacionalistou neexistujícího národa, to je opravdu truchlivý úděl. A neodolatelně komický, absurdně fraškovitý při pohledu zvenčí.
seš opravdový hlupák
(Dan, 21.6.2009 10:34:43)
Odpovědět
.. tady nejde o žádný holivůůdský trhák a ty to dobře víš, ten seriál popisuje dle skutečnosti vývoj gangstrství v USA, vše se skutečně stalo a já z toho vypichuju jejich skutečné vlastenectví, to samozřejmě nepatří americe, lae zemím odkud přišli jejich dědové a otcové.

Ale ty to nechceš slyšet.

Ten Matuška a jeho přání být pohřben v česku, ve své skutečné vlasti, jasně potvrzuje co ti tu píšu, ale trouba jako ty to asi nepochopí, proč ten američan nechtěl být pohřben na Floridě, co..


A co se fanglování týká, na to byli machři komouši, a ty se tu jenom strapňuješ, fanglování dávát dokontextu s národovectvím, jo z fanatismem nějakých ubožáků, to ano, ubožáků co zavírají oči před realitou, vycházejí k teorie která má k praxi tak daleko, jako Matuška kameričanovi.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Josef, 20.6.2009 14:34:48)
Odpovědět
Ahoj Dane!

Prehledl jsi to nejdulezitejsi : "Nekontrolované přistěhovalectví" Az se doctes, ze jeden z nejbohatsich statu unie se financne slozil, tak je to z duvodu nekontrolovaného naporu přistěhovalcu, kteri neumi cist psat a jazyk, jsou bez dokladu a podepisuji se tiskacimi pismeny. Pritom pochoduji pod mexickym praporem a mysli si, ze jsou v Kalifornii doma! Jsou tak blbi, ze si neuvedomuji, ze kdyby Kalifornie byla mexicka, tak nemaji kam se stehovat - bida jako bida. Tim padem statni naklady na skolstvi od r. 2000 se zvysily o 35% na 36 miliard, zdravotni pece a podpory o 21% na 21 miliard a to upozornuji, ze domorodci si kazdy plati svoji zdravotni pojistku nebo mu ji plati zamestnavatel. Naklady na vezeni stouply o 103% ze 4,2 miliardy v r. 2000 na 8,5 miliard v r. 2009 , Cely ten problem je zavinen levicovymi politiky, kteri v chudych a pristehovalcich vidi sve potencialni volice tim ze jim slibuji, ze bohatym vezmou a daji to jim a za to si udrzuji teple misto v politice na dozivoti. Zvysenim dani v letosnim unoru, kdy byla nezamestnamost 9,8% dokazali nezamestnanost zvysit na 11,5 % (kveten), protoze zamestnavatele kdyz poslou penize politikum, tak jim nezbude na mzdy. V radiu si delali legraci at zvysi dane znovu at dohonime stat Michigan, kde je nezamestnanost 14,5%. Z duvodu akumulace dluhu z predeslych let, kdy se rozpocet vyrovnaval pujckama a nynejsi ekonomicke recese a tim padem nizsim prijmem do statni kasy vznikl rocni financni schodek 24 miliard $. Problem je, ze s takovymi pocty uz nikdo nechce Kalifornii penize pujcit! Slysel jsem nazor, ze socialisticke mysleni je nakazliva a nevylecitelna nemoc ! Arnold slibuje, ze uz novy statni rozpocet, ktery obsahuje dluhy nepodepise i kdyby se mely zrusit vsechny podpory, zavrit statni parky, propustit vezne, kteri sedi za kradeze a podvody (non - violent crimes) a zacit prodavat statni majetek - budovy, lesy, pozemky a p. ! Tentokrat ma na sve strane verejnost!

Jo, a prepocitej si hvezdicky na americke vlajce, tech statu je jen 50 ! Jsi jako Obama, ktery prohlasil, ze se zucastnil predvolebni kampane ve vsech 57mi statech. Kdyby to rekl Bush, tak by ho novinari ukamenovali!~
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 20.6.2009 14:41:51)
Odpovědět
Já vím dobře, že Kalifornie, 10. nejbohatší stát světa dle total GDP, je před bankrotem.

Jako ekjonom tě ale varuju před lží, že zato můžou primárně přistěhovalci, to teda ani náhodou, ti situaci jenom zhoršují, s tím souhlasím.

Bakrtujete, vaše korporace, banky, zajišťovny, a další instituce, protože už 20-30 let žijete nadluh, živíme Vás my , tedy Evropa a Japonci, v posledních letech ještě číňané.

To je všeobecně známá věc, vaše dluhopisy, kterými platíte místo peněz jsou mým zdrojem obživy milí Josefe již 7 roků !!

Takže pozor na bláboly, mluvíte s ekonomem.


Mimochodem, tady Josef to je taka nárdní američan a jak mu potvůrce jde ta čeština :)))))
Komediantni euroskeptičtí !
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Josef, 20.6.2009 16:34:04)
Odpovědět
Dane ekonome ! Delas vostudu svym ucitelum! Mam tomu rozumet tak, ze kdyby si Amici nepujcovali penize, tak bys byl bez prace, kdyz se zivis pujcovanim penez? Kdybys byl ekonom, tak bys vedel, ze dluh je velmi dobry vymysl, kdyz se dovede pouzit! Jses zaslepeny ideologii, a nerozeznavas problem statnich financi, ktere jsem popsal a financi byznusu tedy zamestnavatelu! Muj prvni velky dluh byla cesta do USA, ktery jsem splacel 25$ mesicne a za tri roky v USA jsem si koupil na dluh dum, jehoz cena se rovnala trem letum meho hrubeho prijmu a to bych nejedl nepil atd. , ale v tom momente se zacal kumulovat muj majetek, proti kteremu jsem si pujcil dalsi prachy a otevrel byznys. Sice to byl rysk, ztratis byznys = ztratis dum, ale rysk je zisk a ridim se podle Wericha, ze clovek muze bejt i blbej, hlavne ze si umi v kazde situaci poradit!
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 20.6.2009 17:16:51)
Odpovědět
Vy jste to žití nadluh dotáhli k dokonalosti, dluhy ny dluhy, dluhy na dovolený, dluhy každýmu a nacokoliv, prolhaní bakéři, podvodníci v ratingovým agenturách, podrazáci v supermenežmentu, nadhodnocené akcie atd.
Už 5 roků tu píšu, jak jsou americká auta a další výrobky nekonkuirenceschopné, a ono se to loni konečně po..sralo, lae pořádně.

A jak jste to vyřešili ?? Zase obříma dluhama, vytlkoukáte klín ještě větším klínem, chrlíte další bondy, znárodňujete, oddlužujete jako správní socialisti.

Namísto toho, aby jste si přiznali, že nato nemáte, udělali pořádnou vlnu bankrotů, nechali mnohem schopnější evropské a japonské firmy převzít ty vaše dinosaury, provádíte s obamou včele socialismus po americku.

Nikdo z Vás si nechce přiznat, že mnohem bohatší Evropa, kterou jste nesplácením dluhů evropským bankám, přivedly do toho CVašeho problému taky, je prostě moudřejší ameriky.

Léta jsem tu vysvětloval, jak evropan má úspory, zatímco amík virtuálně hodnotné cenné papíry, jak evropa utrácí naco má a každý amík bydlí ve vile a jezdí v limůzíně, ikdyž nato nemá. Háýdali se tu semnou Zahrádkové a další euroskeptičtí fanatici, vč. tebe Pepo a podívej se kdo měl pravdu .. ?

Tento týden uzavřel v Paříži Airbus kontrakty za 7 miliard UDS, Boeing za 470 milionů.

Fiat přebírá Chryslera, naše německá banka má rozjednané pohlcení 2 vašich texaských předlužených bank a tobě nesbývá Josefe, že konstatovat, že nejbohatší stát USA Kalifornie je před bankrotem.

Smutné, kam až to američané dotáhly.


K tomu jste nás zatáhly do válek v Iráku a AFgnánistánu.



Já na tomto místě říkám, přestaňme půjčovat američanům, naučme je žít jenom z toho co si opravdu vydělají !


Největší zajišťovna světa, bavorské konzorcium FENOM, tedka řečí 11 velkých krachujících amerických pojišťoven, a já se ptám nebylo toho už dost ?!?

Není ti Josefe hanba, zato co jste napáchali ???
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Josef, 20.6.2009 17:44:01)
Odpovědět
Dane! Prave Obama zvitezil ze slibil evropsky model ekonomie, kdy zadne krize uz nebudou! Precti si clanek na Psu http://neviditelnypes.lidovky.cz/ od Lukáše Jelínka : "Evropský sociální model už inspiruje i Ameriku"!

Za skrachovane banky se nestydim! Patri jim to! Ja bych je navic nechal pozavirat za svindlovani s penezi !
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Dan, 21.6.2009 0:21:55)
Odpovědět
Jenomže tady se to neřeší klín klínem, angela řekla stop dotacím, žádné znárodňování bank a opl at někdo koupí nebo at zbankrotuje.

Vy znárodnujete a oddlužujete jako socilaista Klaus v devadesátých letech v čeku.

Tohle se tu Josefe neděje, ten Váš model je socialistický a neevropský, měli jste správně padnout na rypáky a začít z hladinu na kterou máte znvu růst, to se ale nestalo !


Ty banky u vás neskrachovaly kvůli sobě, lae kvůli tomu, že domácnosti na jejichž růstu nadluh byla založená celá ekonomiky, se předlužily !!

Už léta tu kritizuji, že růst amerického HDP, postavený zejména na hyperkonzumu nadluh je katastrofa, neudržitelná záležitost, Evropa rostal z exporu, mnohem pomaleji, ale zdravěji.

Možná to nevíš, lae 85% všech světových úspor, kapitálu firem i rodin se nachází v Evropě, z toho je polovina ve švýcarských a lucemburských bankách.

Vy jste švorcky, co potřebují naše prachy.

Pokud se podívám na display, největší trademark partners, nezbyla zde jediná americká banka, všechny se stáhly z velkých transakcí, jste totálnbě švorcoví, už tu obchodují jenom evropské a japonské banky.

Defakto Josefe, Amerika zbankrotovala.
Házet vinu jenom na bankéře je směšné a ubohé.
Re: Pat Buchanan o nekontrolovaném přistěhovalectví
(Josef, 21.6.2009 12:06:04)
Odpovědět
Samozrejme, ze nemyslim vsechny bankere pozavirat! Jsou tisice bank, ktere potize nemaji! Ale zajimalo by me, kolik musis mit penez v bance, abys jsi se pokladal za bohateho? A za druhe tvoje podani nadrazenosti EU co se tyce ekonomie se jaksi rozchazi s tim, co se mohu docist u Bloomberga! Co pokladas za hyperkonzum? Na priklad nejvice electroniky na osobu vlastni Nemci a jezdi ji kupovat az do New Yorku!

Problem Evropanu je, ze si vubec neuvedomuji, ze v USA existuje take levice a ta to kazi vsem. Boj s chudobou zacal v r. 1960 a rocne se vynalozi miliardy dolaru na potirani chudoby a kazdy rok to ta chudoba vyhrava. Nezda se to nekomu divne, ze spolecnost, ktera dovede dostat cloveka, aby se prosel po mesici si nedovede poradit s bidou? Co kdyz si ty chude levice pestuje, aby je mel kdo volit. Dukazem bude, ze az skonci tato administrace, ktera se poklada za sampiony pomocniku chudym, tak bude stejne nebo jeste vice chudych, nez na zacatku jejich administrace! A proto si take dovazi levice chude z Mexika tim ze jsou pruchodne hranice jak poukazuje Pat na velke nebezpeci pro USA.

Najednou je nedostatek SUV automobilu na trhu. Kdyby se politici nemichali do ekonomie, tak trh se vybalancuje sam! Cely Detroit produkci automobilu rozlozily odbory podporovane levicovymi politiky. Mecedesy, BMW, VW a Toyoty a dalsi se vyrabi v konzervativnich jizanskych statech bez problemu za 2/3 nakladu na vyrobu nez ma Detroit.

If you've got your eye on a new SUV, don't blink. It might be gone. Even with the auto industry mired in depression – sales are down nationally 36.5 percent – big vehicles such as the Ford Expedition and Chevy Tahoe are in tight supply because of drastic production cuts that automakers imposed last year as sales began to plummet. Dealers love for demand to exceed supply, but many are concerned that they could run short of profitable trucks and SUV's if the economy improves in the second half of the year.