reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Vláda podvádí parlament i prezidenta!

Autor: Redakce | Publikováno: 17.6.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

SVOBODNÍ KRITIZUJÍ VLÁDNÍ NÁVRH SMLOUVY PRO IRSKO

Strana svobodných občanů (Svobodní) ostře kritizuje českou vládu za to, že hledá způsoby, jak usnadnit přijetí Lisabonské smlouvy v Irsku (Irové LS odmítli před rokem v referendu). Vláda dnes na mimořádné schůzi projednává mezinárodní smlouvu, která by stanovila záruky pro Irsko. Tuto smlouvu by měli Irové podepsat s každou zemí EU.

„Vláda tímto způsobem podvádí český parlament i prezidenta. Náš parlament hlasoval pro jinou Lisabonskou smlouvu, než má začít platit pro Irsko,“ upozorňuje předseda Svobodných Petr Mach.

Uvedená mezinárodní smlouva by měla všechny státy EU (tedy i ČR) zavázat k tomu, aby vůči Irsku neuplatňovaly některá ustanovení Lisabonské smlouvy, takže by se v Irsku měla Lisabonská smlouva v opakovaném referendu snadněji prosadit.

Návrh smlouvy údajně vypracovala ještě Topolánkova vláda a záměrně ji sjednala jako smlouvu vládní, která obchází parlament i prezidenta. Přitom všechny zmiňované záruky pro Irsko k provedení potřebují souhlas Parlamentu ČR, takže se musí jednat o smlouvu prezidentskou.

Jestliže se pro jednotlivé státy sjednávají dodatečné úpravy Lisabonské smlouvy, pak by Česká republika měla také požadovat změny, které považuje za výhodné a správné. Například by mohla být pro ČR zrušena závaznost Listiny základních práv Evropské unie podobně, jako si to vyjednaly Polsko a Velká Británie. Zcela jistě by Česká vláda měla do smlouvy zahrnout záruky týkající se požadavků Sudetoněmeckého Landsmannschaftu.

Svobodní kategoricky odmítají protiprávní postup násilného prosazování Lisabonské smlouvy. „Měnit obsah schvalovaného multilaterálního dokumentu pro kteroukoli signatářskou zemi bez renegociace celého dokumentu je z právního hlediska nepřípustné. Pokud taková úprava neprojde stejným schvalovacím procesem, jako původní návrh Lisabonské smlouvy, bude celá smlouva neplatná.“ uvádí předseda Svobodných Petr Mach.

Svobodní vyzývají Poslaneckou sněmovnu Parlamentu ČR, aby v nejbližším termínu svolala mimořádnou schůzi, která by se této záležitosti věnovala.

Kateřina Bouda Kašparová

 

více info: http://zpravy.idnes.cz/vlada-chce-zaruky-pro-iry-do-specialni-smlouvy-obchazi-parlament-i-klause-1lw-/domaci.asp?c=A090616_180342_domaci_adb

http://zpravy.idnes.cz/klausovi-se-nelibi-zaruky-pro-iry-kvuli-lisabonu-napsal-fischerovi-1p8-/domaci.asp?c=A090617_131745_domaci_lpo
 

reklama
955 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Felix, 17.6.2009 15:37:17)
Odpovědět
Mám tuto zásadní připomínku: Je potřeba budovat vlastní média - to jsem už Svobodným říkal - a pokud možno ignorovat mediokracii. Takže: tento článek je (navíc v originále) na:
http://www.svobodni.cz/article.aspx?articleid=359
Zdravím opět všechny konzervativce, kteří chtějí aby jejich hlas byl vyslyšen.

Pokud chcete otočit naši společnost doprava, pokud chcete konzervativní hodnoty nechat převážit marxistity nebo neoliberální dekadenty, jste křesťané, vážíte si tradičních hodnot, ctíte rodinu, přijďte mezi nás !

My jsme jediná konzervativní křesťanská strana, jediná pravicová křesťanská strana, která bude mít sílu naplnit Vaše vize !



Děkujeme Vám za Vaši podporu !!


Odkloňte se od neschopných, přijďte mezi silné!!
Re: TOP 09
(Daniel Makay, 18.6.2009 7:58:54)
Odpovědět
Vy opravdu nejste konzervativní křesťanská strana, už vůbec ne křesťanská. Kalousek je spíše antikrist, rozhodně s křesťanstvím nemá co společného. Stačí pozorovat jeho gesta aroganci, křečovitý výraz na tváři, lež jež je mu vlastní a jeho eurohujerství.
Jako křesťan tohle píši s plnou zodpovědností.
Prezident ignoruje vůli vlády, parlamentu i senátu
(Ludmil, 17.6.2009 18:22:17)
Odpovědět
a dále si hraje vlastní politiku.

Jestli je prezidentem pouze euroskeptiků, tzn. 4-5% občanů ze 3 stran, pak ať ihned odejde z funkce nebo ať reprezentuje vůli demokratické většiny zástupců lidu, volených přímo lidmi, tzn. poslanců a senátorů !

Nikdo z nás jsme si Klause nevolili, tak ať se podřídí námi voleným zástupcům nebo už táhne !!
Uz se ti to vsechno plete, vid, Ludmilku?
(xxx, 17.6.2009 19:40:56)
Odpovědět
:-D
Re: Uz se ti to vsechno plete, vid, Ludmilku?
(Plašmuška, 19.6.2009 10:15:01)
Odpovědět
Ludmile.kdo Tebe "volil",??? že vyháníš ostatní.PREZIDENT V.K. je demokraticky zvlolený preziden podle ÚSTAVY.Kdo chce bourat právní stát a Ústavu? Hybaj Ludmile na Mars, tam ti to možna sežerou, ale tady na psu nemáš co dělat
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Dan, 17.6.2009 18:31:06)
Odpovědět
Myslím, že vláda má podporu většiny parlamentu a to i v těchto postupech a prezident je člověk, který si opravdu dělá svá politiku tzv. pětiprocentní menšiny, nemyluvím o bukvicích jak by si mohl nezasvědcený člověk myslet, ikdyž Klaus je bukvice, ale o euroskepticích.

Euroskeptici jsou takové politické bukvice.
:-)
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Ludmil, 17.6.2009 18:33:25)
Odpovědět
:-)))
to se Vám Dane povedlo, je jich taky kolem 5%, jejich guru Klaus je přihřátý a jejich další guru Železný je propagátorem bukvic a euroskeptiků, takže paralel je tam více nežli dost :))
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Lopata, 17.6.2009 18:36:30)
Odpovědět
Dan ten zapřísáhlý socialista! Ale o tom co se ve světě děje nemáš ani páru!
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Dan, 17.6.2009 19:23:04)
Odpovědět
Pane, vy si mě plete s nějakým euroskeptickým vůdcem s rudou Bobo, svazákem Pružinským nebo dokonc absolventem moskevského institutu Dr. Železným, to jsou všechno socialisté až nakost, vč. soudruba Tlustého.

Já nikdy nebyl v socialistickém svazu mládeže, ani v ksč a víte co, já jsem neměl v archivech stb složku agent jako náš pan prezident, krycí jméno Rek.

Já nebyl židobolševický synek z Haliče a nevzal jsem si dceru plukovníka stb Lívii.

Ani já ani moje žena, dokonce ani naši rodičové.. to máte smůlu :-)


Kdybych byl opravdu socialista, tak už dávno kandiduji na čele nějaké euroskeptické strany, jak je to zvykem.
Ale já volil opět ODS a s výsledkem jsem spokojený !
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Radek, 17.6.2009 20:42:06)
Odpovědět
socialismus=euroskepticismus...

hm a proto největší proevropská frakce v EP jsou socialisté.

Zase bezduchý blábol, alespoň že bez gramatických chyb...
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(kingsfield, 17.6.2009 20:54:35)
Odpovědět
Blb, prave nejsou. EPP je nejvetsi. Moron.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Radek, 17.6.2009 23:19:15)
Odpovědět
Dobrá no, tak Socialisté jsou druzí, to nic nemění na tom, že jsou VÝZNAMNÁ SOCIALISTICKÁ SÍLA a jsou PROEVROPŠTÍ
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Dan, 17.6.2009 23:53:50)
Odpovědět
Právě ses projevil jako totální hlupák.

Budiž ti tvá blbost odpuštěna, protože ses k tomu lhaní přiznal.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(MagLev, 17.6.2009 18:36:17)
Odpovědět
Prosím kdo to je Svobodní ??
To jako těch 1,3% lidí, že něco kategoricky odmítá jo ??
A koho to zajímá ????????

Vy nemáte do ničeho žvanit, lidi už ve volbách řekli že Vás nechcou, tak držet pysk i s kremelským agentem včele.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Dan, 17.6.2009 20:15:47)
Odpovědět
když posčítáš euroskeptiky, jejich zhruba 5%, z nich asi cca 1/5 jsou sso.


Sranda je že ti lidé odmítají přiznat si realitu, že víc jich tu ve státě prostě není a křečovitě vymýšlejí jeden nesmysl za druhým.

Tedka jim natrhne řiť Kalousek a předfrčí je jako ferrari starou přidušenou škodovku :-)
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Marta, 17.6.2009 19:07:37)
Odpovědět
Jestli někdo někoho podvádí, tak je to prezident svoji ženu a ne poprvé.


To tu ale nikdo neřešíte, Topolánek se aspon rozvedl, Klaus si vytřepává pytel dál jinde, chudák Livie.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(plašmuška, 19.6.2009 10:17:54)
Odpovědět
Marta a podobní, BÓže to je úroveň , ...
Re: Kdejaká lůza pod praporem demokracie...
(Plašmuška, 19.6.2009 10:28:59)
Odpovědět
Marto, vemte materiály jehovistů, postavte se na náměstí a tam dělejte kázáni. Já naštěstí ty které vy pomlouváte znám,ne ve všem s nimi souhlasím, ale věřte, že vy těm které špiníte v morálce ani v ostatním nesaháte ani po kotníky. Kdejaká lůza pod praporem demokracije....
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(dr., 17.6.2009 19:46:35)
Odpovědět
Bohuzel to podvod skutecne je, bez ohledu na to, kdo ho zavinil. A nejen podvod, ale take velmi nebezpecny precedens, o nemravnosti ani nemluve.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Frigo, 17.6.2009 20:08:02)
Odpovědět
Ted mluvíte o klausově kurevnickcýh záletech nebo čím narážíte tou nemravností ??

V tomhle státě pane vládne vláda a ne prezident, my nejsme prezidentská republika, zákony tu tvoří parlament, jsme parlamentní demokracie a to, že se prezident ve věci např. Lisabonské smlouvy odmítá podvolit zástupcům lidu, lidem voleným, to je podle mě podraz.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Dušan Streit, 17.6.2009 20:57:05)
Odpovědět
Někteří jste velmi nechutní. Přitom nejen Ústava, ale i logika hovoří jasně. To chcete budovat Evropu na obcházení zákonů a dobrých mravů??? Myslíte, že se to neobrátí proti vám???
I kdyby nás byla jen menšina, to už tak bývá, že v historických chvílích většina zklame a těch jasnozřivých je jen pár. Zatímco hlupáků je vždycky dost.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Evropan Jirka, 17.6.2009 21:32:49)
Odpovědět
Proboha, pane Streite, TĚMHLE chcete něco vysvětlovat? Téhle bandě zoufalců, které vykopali z Novinek, a tak sem lezou?
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(j.bibiana, 19.6.2009 10:33:35)
Odpovědět
Ano, kdejaká lůza pod praporem demokracie, nechutnost sama. Tato lůza musí dostat po čumáku, bohužel slízneme to s ní i my ostatní a naše děti.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Marek, 18.6.2009 0:24:37)
Odpovědět
Odkdy jsou Bukvice jasnozřivé ??

A vy jste Bukvice se vším všudy a králem Bukvic je jazykospitec, národní buditel v zastydlé formě, nějaký Felix.

Felixi, veď ty Bukvice do poslední bitvy jako žižka ty bandity tehdy, ať je konečně klid.
Z tebe bude dobrý hrobař českých euroskeptiků, a nemusíš být teplý, stačí když budeš Svobodný :-))
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Kovanda, 17.6.2009 21:35:40)
Odpovědět
To se té autorce povedlo, ona patří mezi rozkladače EU.Patří společně s redaktorem Radiožurnálu Žantovským k manipulátorúm s veřejným míněním. Pamatujte si ty dva výtečníky Kateřina Bouda Kašparová a Žantovský manipulátoři s míněním vždy ve prospěch p. prezidenta, na kterého p. Putin nedá dopustit.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Petr Ji, 18.6.2009 11:41:34)
Odpovědět
Náhodou jsem v televizi paní Kateřinu Kašparovou vždy rád viděl a slyšel, byla výborná a jsem rád, že zase o sobě dává vědět.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Alberto Kvěch, 17.6.2009 21:57:30)
Odpovědět
Pane Machu. Najděte si jinou práci a v této oblasti neškoďte. Uvědomte si Vaší volební prohru.Občané s Vámi nesouhlasí.Jinak se ptám, zda naopak prezident neignoruje a nepodvádí parlament, senát,stát a EU, a zda už dávno neměl být odvolán.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Petr Ji, 18.6.2009 11:45:39)
Odpovědět
Prohra Svobodných nemá žádnou vypovídací hodnotu, málokdo o nich věděl, média je ignorovala. Počkejte nějakou dobu a uvidíte.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(plašmuška, 23.6.2009 5:48:23)
Odpovědět
Čas a politický vyvoj v Evropě i okolí hraje pro liberální strany jako je SSO. Dočkej času jako husa klasu.. jen aby nebylo pozdě. Pokud nebudeme rozumní, chytnou se příležitosti extremistické strany. Pan Bůh s námi a nejen Evroupou.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(weclik, 17.6.2009 23:00:17)
Odpovědět
Jak je vidno,Česká vláda si vzala ponaučení z doby svého předsednictví,z doby plynové krize,kdy Ukrajinská strana svévolně změnila dojednanou smlouvu,tím,že k této doplnila jednostrané prohlášení a tím de fakto změnila celou smlouvu.Tak jako se nad touto skutečností naši vyjednavači,na rozdíl od Rusko,nepozastavili(není divu,praxi mají v přidávání nesouvisejících přílepků k projednávaným zákonům),uznaly,že smlouvy lze jednostraně měnit,aniž by bylo nutno vzít v potaz nová fakta čímž se projevily jako naprostí ignoranti práva.No a nyní ve sve praxi a ignoraci pokračují překrucováním skutečností a právních hodnot.To ve stylu-tušíme, že to co děláme,děláme blbě ,ale přeci nebudem sami nahlas říkat,že jsme neschopní blbci.No přeci není důležitý zvítězit,ale za každou cenu se zůčastnit-aneb účel,světí prostředky.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(ann48, 17.6.2009 23:23:09)
Odpovědět
chci jen upozornit, že ne vždy má většina pravdu, to za prvé, za druhé " soudruzi a přátelé", diskutovat se dá přece i slušně, že? Souhlasím s panem Machem i Streitem, protože co můžeme očekávat od EU, když účel světí prostředky. Kde je dodržení základního pravidla, že pokud nesouhlasí jeden stát s Lisab. smouvou, tak nemůže platit. Prostě se podniknou různé tlaky a konspirace a slíbí se různé úlitby některým státům nebo jejich politikům a rovné podmínky pro všechny dostanou na zadek. Tohle Vám vy zaslepení nadšenci nevadí? Mě velmi, protože za takových nestandartních podmínek nás žádná dobrá budoucnost nečeká.
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(erth, 17.6.2009 23:55:52)
Odpovědět
Domyslete laskavě, co se děje, Fišer chystá podvod na Irech
Re: Vláda podvádí parlament i prezidenta!
(Daniel Makay, 18.6.2009 8:07:26)
Odpovědět
Toto už je standardní manipulace v duchu fašizmu a komunizmu. Totální anarchie v podání bezcharakterních bestií.