reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!

Autor: Redakce | Publikováno: 21.6.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

 

Svobodní požadují, aby i Česká republika požadovala přednost České ústavy a nepřipustila, aby jurisdikci nad chartou základních práv měl soud EU v Lucemburku. ČR potřebuje, podobně jako Polsko, právní záruky, že občané Německa či Rakouska nebudou moci žádat odškodnění za majetek zabavený po II. Světové válce.
 
Strana svobodných občanů (Svobodní) tak reaguje na to, že se EU dohodla na zárukách pro Irsko a vyhnula se ratifikacím v jednotlivých zemích. Představitelé EU na klíčovém jednání v Bruselu v pátek odhlasovali záruky pro Irsko, kterými tato země podmiňuje uspořádání nového referenda o Lisabonské smlouvě.
Už před summitem český prezident Václav Klaus upozornil, že dokument o garancích pro Irsko by měl schválit parlament, protože mění charakter lisabonské smlouvy.
 
Svobodní požadují, aby jakékoliv změny podmínek sepsaných v Lisabonské smlouvě byly ratifikovány řádným způsobem. Již dříve (17.6.) jsme kritizovali, že česká vláda tímto krokem obešla a podvedla parlament i prezidenta ČR.
 
„Svobodní odmítají znásilňování mezinárodního práva tímto způsobem. Kromě toho deklaratorní záruky, založené na tom, že se nebude respektovat text Lisabonské smlouvy, usvědčují evropskou politiku, že nedodržuje své vlastní právní předpisy. Žádný členský stát si nemůže být jist, že se takový postup jednoho dne neobrátí proti němu,“ varuje předseda Svobodných Petr Mach.
 
„Není možné ústavními ratifikačními procesy v jednotlivých členských zemích odhlasovat, že Unie bude moci určovat členským zemím výši daní s cílem bojovat proti daňové konkurenci (bod 79 na straně C306/71 Lisabonské smlouvy) nebo že EU bude moci přesunout rozhodování daní do většinového hlasování (strana C306/43 Lisabonské smlouvy) a následně formou deklarace prohlásit, že se to nebude vymáhat,“ upozorňuje dále Mach.
 
Svobodní již vyzvali Poslaneckou sněmovnu Parlamentu ČR, aby v nejbližším termínu svolala mimořádnou schůzi, která by se této záležitosti věnovala.

reklama
1595 čtenářů | 27 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 21.6.2009 9:52:56)
Odpovědět
Pane Machu. Chápu, že jste EUROSKEPTIK a nemohu od Vás nic jiného očekavat, včetně podpory Klause, ale Vaše neustálé strašení občanů je už trapné a až příliš záměrné a ničím neopodstatněné.EU nikomu žádná prává nebere a suverenitu už vůbec ne.Euroskeptici-fanatici je to nejhorší co nás mohlo potkat a ti co to dělají bez osobního názoru jen, aby vyhověli Klausovi jsou k politování.EU je třeba tvořit a ne sabotovat, ale úspěšné A JEDNOTNÉ EU se vy EUROSKEPTICI BOJÍTE.Vám je nejlépe v kocorkově a ten si rozbít nenecháte.Jsem na PORTÁLU NEPŘÁTEL EU tak euroskeptiky i chápu. To je jako kdybych vstoupil do klubu pejskařů a doporučoval jím omezení chovu psů,jako bych očekával, že omezení pejsků a kočiček doporučí veterinář, který z pejsků žije a nedej bože, abych doporučení omezení pejsků a kočiček očekával od výrobců potravy pro mazlíčky.Nic tedy od Vás neočekávám a doufám, že se rozumný člověk od Vás nenechá balamutit.Jednou jste volby prohrál a těším se na další prohru pane poradče prezidenta.Směšné.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Dan, 21.6.2009 10:19:48)
Odpovědět
Včera jdu přez moje rodné městečku, z piva a zastavil jsem se u nástěnky, kde byl vyvěšen výsledek voleb.
Zaujal mě natolik, že to sem musím naťukat.

Učast 38,6%

425 hlasů ODS
387 čssd
92 ksčm
89 kdu čsl
35 starostové

následovalo dalších 8 stran, které někdo volil, už jsem chtěl jít pryč a pak jsem si ze zajímavosti našel

10 hlasů Suverenita
1 hlas SSO
1 hlas Libertas


Sečtl jsem hlasy všech euroskeptiků a dalo mi to dohromady 12, SSO 1 hlas !!!
Vzpomněl jsem si na agresivní postoje Macha jak běhá mezi skutečné politiky a chce sjednávat koalice, jak zaujímá veřejná stanoviska vůči postojům premiera, jako jedinný dokonce předběhl v kritice i Paroubka Ratha a říkám si, zakoho tech Mach vlastně mluví ??

To, že mu udělalo šéfování Klausova institutu nějaké jméno, zcela uměle, vůbec neznamená že má podporu, ta se naopak ve volbách ukázala zcela jasně.

Buďte tedy klidný příteli, tyto bezvýznamné strany i kdyby se spojily nebudou mít žádný vliv.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(kapej, 21.6.2009 10:32:11)
Odpovědět
Je vidět, že jste se tomuto tématu věnoval a zřejmě věnujete opravdu jen " přes pivo ". Záruky pro naši republiku jsou víc než nutné. Jedině v Irsku totiž probělo opravdové " lidové referendum ", ne směšné přetahování a přemlouvání o LS v parlamentu, jako v ostatních zemích. Pan Klaus i pan Mach mají pravdu. I když se vám zřejmě zdá, že jsou osamoceni a je těch " euroskeptiků " málo, pokud by jich nebylo, zřejmě se v budoucnosti budou naše děti i vnoučata divit, až třeba Sudety budou zase vyvlastněny ve prospěch potomků německých Henleinovců. A vůbec - znáte dějiny a základní pravidlo : Kdo nezná dějiny, musí znovu opakovat a být potrestán za svoje chyby a druhé : Kdo už tě jednou bez problémů i přes písemné záruky podvedl, podvede tě bez skrupulí znovu... Je mi líto, že u piva na tato témata nemáte čas...
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 21.6.2009 11:06:12)
Odpovědět
Kapejku, Kapejku. Odvoláváte se na dějiny a zapomněl jste si uvědomit ,že nežijete v r.1938, ale v roce 2009 a to je podstatný rozdíl.Klausovi fanděte dál když víte proč.Sám jsem byl vychován k úctě našeho prezidenta, ale v současné době to nejde.Je to vaše právo fandit Klausovi jako mé, se za svého prezidenta stydět a tak se děje.Hezký den. Snad politiku a cíle EUROSKEPTIKŮ TAKÉ PROHLÉDNETE.Dle mého jsou falešné ,devastující a pro vývoj v EVROPĚ a v Česku nebezpečné.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Margita, 21.6.2009 12:47:35)
Odpovědět
Lepší, než si vážit prezidenta, je si vážit krále.
www.korunaceska.cz
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 21.6.2009 10:57:27)
Odpovědět
Děkuji příteli.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 21.6.2009 11:09:27)
Odpovědět
Dane, překrásný výsledek. Jsem potěšen a jdu něco dělat.V naší obci dopadla volba obdobně.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Evropan Jirka, 21.6.2009 15:17:25)
Odpovědět
Opravdu nerad přerušuju to eurohujerské vrkání a cukrování (doufám, že to nepřejde do intimnějších poloh, na konzervativním serveru, pánové, mějte rozum).Ale jsem člověk přející, proto přidám i zkušenost od nás ze vsi.

Holky z kravína taky volily Topolánka, je to prý fešák. Jen Marie dala přednost Paroubkovi, prý ji, osamělou vdovu, lépe ochrání. Taky traktorista Pepa, co vozí hnůj, je pro tu únii, protože proto jako tento.
Ale právě Pepa mi dělá starosti, jeho proevropský postoj není náležitě vyhraněn. Po pěti pivech totiž prohlásil, že na únii s..., a že vůbec s celou politikou mu můžou políbit p.....Není ještě úplně správně evropsky zharmonizován a zregulován.

Ne, nemám to srdce, abych doporučoval vystrčit nos za hranice rodné vísky a podívat se na volební výsledky třeba do Anglie nebo Holandska. A rozhodně ne bez konzultace s ošetřujícím lékařem. Od konce voleb je tam totiž diagnostikován tzv. Infarctus Eurohujericus. A co bychom si tu bez Dana a p. Kvěcha počali.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 21.6.2009 17:53:59)
Odpovědět
Pane Jirko.My dva se už jistě známe. Četl jsem ne jeden Váš příspěvek a všechny jsou obsahově stejné.To nevytýkám,tolik Vás neznám.I mé jsou psány s jedním cílem. Jedním slovem jste EUROSKEPTIK ten o kterých často píši.Jinak jsem si se zájmem udělal osobní průzkum jak dopadly strany SSO a LIBERTAS v naší obci a věřte, nevěřte nedostali hlas ani jeden.To znamená,že bych ty lidi zase tolik nepodceňoval a ti, kteří těch pár hlasů těm podivným stranám dali,ty bych nepřeceňoval. Jinak ve vší slušnosti a to je má zásada vždy. Nikdo nikdy neví kdo se narodil před hnojem a kdo za hnojem, ale posouďit je těžké . Ne najednom statku byl hnuj ve středu dvora a pak suďtě.Já vím jedno.Na těch vesnicích neměl každý vysokou školu, ale za to ručím, že to byli lidi pracovití a hlavně měli charakter, nikdy se ničím neponížili a žádné špatnosti se nezpronevěřili.Kéž by byli v parlamentu tací jako na našich vesnicích, kde stále ještě pracovitost a poctivost něco znamená.Nejsem žádný sociál ani komunista, jsem volič pravice,ale s EUROSKEPTIKY A S KLAUSEM PROSTĚ SOUHLASIT NEMOHU.Proto mé skromné a žádné vědátorské příspěvky právě na EUPORTÁLU zavedeném právě na podporu EUROSKEPTIKŮ.Zatím jsem jejich myšlení nepochopil ač se snažím sebevíc.Hezký den, Váš přítel Kvěch.
Václav Pružinskyj zvaný KLAUS
(Dan, 21.6.2009 22:11:30)
Odpovědět
ˇUcta k prezidentskému úřadu je jistě důležitá věc a já ji respektuji, lae pouze do té míry, pokud prezident nepoškozuje zájmy naší země v zahraničí a to se děje.
Právě proto není možné, k osobě Klause Pružinského nějakou úctu mít.

Lidi, kterými se Klaus Pružinskyj obklopil ve své funkci, blázen Hájek nebo zařivý fanatik a sprosťák Jakl, nemají žádnou úroveň.

Klaus Pružinskyj vytvořil prezidentskou administrativu, za kterou se musím stydět a
která nám tu ostudu opravdu dělá.

myslím si, a není to zdaleka jenom můj názor, že Klaus Pružinskyj, by neměl setrvat na postě hlavy státu a měl by být odvolán.

Paralelně probíhá celá řada podpisových akcí a protestních noot, směřujících k odvolání držitele Putinovy ceny a zaměstnance Gazpromu, pseudovědce a antiekologa Pružinského Václava, zvaného KLAUS.
inu pane Kvechu
(jasan, 21.6.2009 20:18:22)
Odpovědět
tvrdite ze zadne zaruky nesjou treba.. protoze se prece nic z toho co tvrdi pan Mach stat nemuze.
Jste tedy ochoten (kdyz se to stat nemuze) rucit za pripadne skody (ktere podle vas nikdy nasta nemuzou) svym vlastnim majetkem?
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Kicmiz, 21.6.2009 22:45:16)
Odpovědět
Článek jsem sice nečetl,protože jsem unaven, ale něco napíši. Jsem přesvědčen,že církve i Němci se o majetky přihlásí hned jak ucítí nějakou škvíru v zákoně. Já jsem například koupil po revoluci sklípek/tento byl řádně zapsán v katastru na prodávajícího a to bez omezení/nespadal do žádné restituce.Řádně jsem jej zaplatil/ asi jako jedinný ze všech/ a po 10 letech co jsem ho vlastnil přišla církev,abych jim ho bezplatně předal vč. trzeb za celé období/ po půlletém hledání v archivech jsem zjistil, že církevní řád který jej chtěl zpět jej nestavil,nekoupil nezaplatil nikdy jej neměl evidován/. Takže se domnívám,že až se povolí v zákonech tak se politici budou divit,ale ještě více se budou divit občané,kteří si v dobré víře domky koupily a budou je muset odevzdat/ stát se jich nezastane,jilikož na nějaké další restituce nemá/.
Strany jako ČSSD,ODS,Lidovci,Zelení,KSČ,Unie jej svým populismem přivedly na hranu ekonomické katasrofy - zadlužily stát,zničily některé dříve fungující odvětví průmyslu a uvolnily trhy cizí konkurenci,umožnily předražování zakázek,prodej podniků pod cenu a zejména umožnily prožírání státu na neoprávněně pobíraných sociálních a jiných dávkách u celých skupin obyvatel. S demokracií tento stát nemá téměř nic společného jsou zvýhodňovány nejenom politici svou imunitou,ale celé profesní skupiny exekutoři,státní byrokracie,neziskovky atd...,ale také nepřispůsobivý občané a některé menšiny
Máme sice právo/ hodně zlobbované/,ale nemáme spravedlnost. Např. pedofil zabije a znásilní dítě je sice zavřen,ale rodič na něj přispívá svými daněmi / nedomnívám se že si rodič myslí že rozsudek je spravedlivý/atd...Byrokracie místo aby pracovala pro občany tak vyhlášky překrucuje a nepracuje pro občany ale proti nim.Mělo by to být obráceně jsou placeni z našich daní,měly by sloužit občanům.
Tím že budeme plati další byrokraty v EÚ si jako občané nepomůžeme, budou totiž tak daleko od dění v naší republice,že nepochopi co se zde děje, nehledě na to,že že mudou masírováni lobbisty,tak že podlehnou. Je velké umění nepodlehnout tíze moci a peněz,ne každý to dokáže. V Anglii poslanci odstoupily jen když se začlo psát,že využívají různé náhrady na které mají nárok a jsou nemorální. U nás by už v PS a Senátu muselo být prázdno - cestovné,služební vozy,jidlo za směšné ceny ,důležité služební cesty - např. do Somálska..... jaký asi mají přínos. Páni politici vzpamatujte se začněte řešit to co tíží občany, politiku si dělejte ze svých stranických příspěvků a ne za peníze daňových poplatníků. Dělejte za minimální mzdu,protože jste způsobily svým populistickým jednání ekonomické škody,na jejichž náhradu by Vám nestačilo x dalších životů .Začněte pracovat pro občany a ne pro lobbisty,nadnárodní kolosy atd....
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 22.6.2009 8:34:40)
Odpovědět
Rád bych řekl, s tím nejde souhlasit.Bohužel náš stát se v této situaci pohybuje. Já říkám jinými slovy. Politikáři nám tady zavedli kocourkov a brání si ho seč mohou.Žádné Paroubky, Topolánky, Klause a další. Oni zavedli kocourkov, zadlužili stát a ještě mají úsměv na tváři a předstírají ,že jsou ekonomové, politici atd. Nejsou. Jsou to arogantní diletanti neochotni přistoupit na demokratický dialog.Brání si jen své zájmy.Občan se bude muset naučit se jím bránit.Mohou je nevolit, ale oni si uměle vytvořili pro případ potřeby a propagace jejich zájmů zálohy v podobě různých Machů, Bobošíkové a dalších.Věří snad někdo, že Bobošíková skutečně chtěla kandidovat na prezidenta, nebo to byl podraz s komunisty ve prospěch Klause proti ŠVEJNAROVI a změna byla tak žádoucí.UŽ SE NA TRAPNÉ VOLBY ZAPOMNĚLO? Věří snad někdo, že Mach někdy dělal Klausovi poradce, nebo to je postupně uměle tvořená, jednou použitelná figurka pro hru.Netvrdím to,ptám se. Nenaleťme jím.Už dost zničili stát, naši kulturu a v Evropě dobrou pověst. Já propaguji stranu VV Věci veřejné(JOHN)DOUFÁM, ŽE NENALETÍ MACHOVI A ODMÍTNOU SPOLUPRÁCI.Věřím ,že ani pan kníže TOP 09 nelže,nekrade a nepodvádí.Klaus ZPOCHYBŇOVAL JEHO ČEŠSTVÍ(to nebylo slušné), ale on je větší ČECH než různí zpochybňovači.Je více menších slušných stran(je z čeho vybírat), ale dejme jím hlas ať získají v parlamentu většinu, jen nevolme EUROSKEPTIKY, KOM A SOC., TO BY BYL ZAMOTANÝ NEBEZPEČNÝ KRUH. Chtěli jsme demokracii, tak ji neničme,chtěli jsme pravici tak ji dělejme, CHTĚLI JSME DO EVROPY TAK JI TVOŘME a nevěřme politikářům ,že nám EVROPA ŠKODÍ A NEBUĎME SVĚTU K SMÍCHU .Nevěřme také soc.demokratům. Uplácí si za veřejné finance voliče a uměle vychovávají skupinu chudých na nich závislých.
Tak pane Kvechu
(jasan, 22.6.2009 9:07:45)
Odpovědět
jake zaruky VY osobne poskytnete... postradam odpoved
Re: Tak pane Kvechu
(Alberto Kvěch, 22.6.2009 9:56:28)
Odpovědět
Ale pane.Záruky musíte žádat na našich odpovědných neodpovědných politicích.
Re: Tak pane Kvechu
(jasan, 22.6.2009 21:46:57)
Odpovědět
Vy evidentne neverite ani tomu s cim se tu porad ohanite...
Re: Tak pane Kvechu
(Alberto Kvěch, 2.7.2009 21:33:06)
Odpovědět
Věřte ,že věřím a ,že nejsem kejválek.Píši jen to čemu věřím.Vždy a za všech okolnosti.Jsem nezmanipulovatelný a neuplatitelný.Také na demnou nemůže nikdy nikdo vyhrát, protože nikdy s nikým nesoutěžím. Jsem svůj pane, bez politické demagogie pravé či levé.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Evropan Jirka, 22.6.2009 9:21:11)
Odpovědět
p. Kvěchu, rozumím celkem Vašim pocitům, které do značné míry sdílím. Problém ale je, že ty pocity nejsou korigované racionalitou. Výsledkem jsou pak hrubé generalizace, jichž se, podle mého názoru nesprávně, dopouštíte.
Nechci překračovat formát snesitelně dlouhého diskusního příspěvku, tak aspoň jeden příklad. Vaše "chtěli jsme do Evropy". Ale copak sám necítíte, jak různé, diferencované a vzájemně neslučitelné postoje jste hodil do jednoho pytle? Že různí lidé pravděpodobně chtěli do různých Evrop? Já například jsem chtěl Evropu různosti, pestrosti, Evropu svobodného hledání a svobodné volby. Evropu Johna Locka, Adama Smithe, L. Misese, L. Erharta, M. Thatcherové. Ale rozhodně jsem odmítal Evropu K. Marxe, E. Fromma, H. Marcusse, A. Hitlera (bohužel i tihle totalitáři a elitáři jsou Evropa).
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 22.6.2009 9:54:54)
Odpovědět
Souhlasím.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Frantisek, 24.6.2009 0:38:11)
Odpovědět
Tak to máš úplnou pravdu,ale kdo z toho vyvodí závěry?Nikdo!!!Těm arogantům je to jedno,ti z toho mají jenom prospěch,koukni jak utráceli,ten koupil v dubaji barák,ten zas na manželku ono!!Vůbec jim nezávidím,živím se poctivě rukama,jde to těžko,ale nejvíc mě se...že je ještě musím z daní dotovat!!!Ale do tý černý truhly půjdou v černých ponožkách jako já!!!To je ta poslední spravedlnost!!A ty jejich potomci to prošutrujou,jak rychle nabyli tak rychle pozbyli.Jdu volit pirátskou stranu!!!
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(jh, 22.6.2009 11:11:54)
Odpovědět
Jirko,
to co píší oponenti o místních volbách je téměř všude (u nás) stejné.

Dnes je stále zřejmější - a tlak z Bruselu je enormní - že podoba té Evropy jakou ji chcete (chceme), může být vybojována už jen v duchovní rovině.

Pochopitelně "s blázny" formátu Macha, Petříka apod.

Včera při koštování domácího piva (bylo mimochodem fantastické) mi jeden z místních eurohujerů řekl, že to máme prosr..., Irsko neirsko...
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Evropan Jirka, 22.6.2009 11:57:19)
Odpovědět
S tou duchovní rovinou, ať už to zní sebeabstrakněji a sebeodtažitěji zcela souhlasím. Znamená to především (podle mě) dát do pořádku školu (vím, chtělo by to začít rodinou, ale to fakt nevím, jak to udělat).
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Evropan Jirka, 22.6.2009 12:02:09)
Odpovědět
Jo, ještě k tomu prosr...- mně naopak volební výsledky (razantní nástup proevropských sil zejména v Anglii a Holandsku) naplnily dost velkým optimismem. Je to změna trendu, jasný signál, že dosavadní (euro)nacionálně socialistický integrační model se vyčerpal. Ještě ne konec, ale začátek konce.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 22.6.2009 13:42:35)
Odpovědět
Euroskeptici zapomněli mluvit o Irsku, na které se sám odvolával Klaus. Tom volby prohráli.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Marie M., 22.6.2009 16:36:14)
Odpovědět
Sudetské domky,v kterých přebývali neoprávněně Němci už by byly stejně rujny,zbořeniska.My,co jsme si je skoro zbourali a postavili nové,snad je budeme mít stále.To by bylo,aby si Němčouři za 60 let vzpomněli a chtěli nás opět vyhánět jak to bylo kdysi.To musíte v Lisabonské smlouvě pořádně ošetřit,jinak z nás udělají Němci opět žebráky.Jsou zde domky,které jsou už dvakrát přestavované a mají je mladí lidé,kteří si je koupili třeba před 3 roky na hypotéku a to by o to přišli?Neblázněte,neupisujte se smlouvám.Budme sví.Snad nová vláda myslí i na toto a bude bojovat a dá to do podmínek.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Alberto Kvěch, 22.6.2009 17:46:52)
Odpovědět
Tak Marie, to přesně potřebuje Mach. Podlehla jste jemu strašení. On je teď ve Vašich očích Váš ochránce. Podlehla jste cílevědomému strašení. Nenechte se strašit. Mach záměrně šíří kraviny. Bohužel jste mu na to skočila.Je to od něj moc laciné.
Re: ČR TAKÉ MUSÍ POŽADOVAT ZÁRUKY!
(Frantisek, 24.6.2009 0:17:23)
Odpovědět
Tak vele vážení chytrolíni všeho druhu,ten obrovskej kolchoz se nedá ukočírovat,je to jenom dočasný pomatení smyslů,že to co roste ve španělsku poroste i v polsku a v itálii a když to nevyroste tak se to z druhýho konce doveze.Tyto argumenty nemají u normálně myslícího člověka vůbec žádné opodstatnění.Výroba produktu v dané lokalitě je minimálně zisková a přesto se pro nadnárodní řetězce vyplatí vozit zboží přes celou evropu.Ale za jakou cenu?Za cenu ,že odřou výrobce z kůže a aby přežil musí přistoupit na neúnosné podmínky!!Kde je ta UNIE,která dbá na regule?Proč není jasně řečeno kolik si můžou tito zloději oficiálně ukrást?Proč musí výrobci bojovat o přežití,kyž oni mají sotva 10% a prodejce 100%.To není volný trh,to je vyděračství a ta evropská spravedlnost!!!!Stát potažmo starostové(za pořádný bakšiš)dali pozemky těmto likvidátorům lidské identity.Já nepotřebuji kupovat stejné zboží ve španělsku jako v řecku,já chci kupovat španělské ve španělsku,řecké v řecku!!!!