reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !

Autor: Marek Skřipský | Publikováno: 26.6.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Je to skutečně tak…

Ve změti tanečků okolo vzniku nové, údajně konzervativní, europoslanecké frakce „mírného pokroku v mezích zákona“(která ihned deklarovala, že nehodlá usilovat o revizi Lisabonské smlouvy ani antidiskriminační politiky EU), bych rád laskavého čtenáře upozornil na osobu Phillipa de Villierse.
 
Jedná se totiž o zkušeného politika na regionální, národní i evropské úrovni, který bezesporu ztělesňuje nejvíce konzervativního europoslance, jakého můžeme v Evropském parlamentu nalézti. Jeho názory jsou skutečně dlouhodobě a konzistentně zakořeněny v konzervativním pohledu na svět.
 
De Villersův program tedy stojí na silném patriotismu, tradicionalismu a proto přirozeně i euroskepticismu. Je nedůvěřivý vůči všem abstraktním konstruktům, zásahům do života rodin či místních komunit, ale také vůči globálnímu ekonomismu, který nectí zemská, kulturní či náboženská specifika.
Philippe de Villiers ovšem není pouhým teoretikem, ale také člověkem praktickým, za nímž stojí mimo jiné úspěšné hospodářské výsledky departementu Vendeé, v jehož čele dlouhodobě stojí.
 
Pojďme se tedy na tohoto politika podívat blíže
 
Vikomt Philippe de Villiers je potomkem staré francouzské šlechty a v tomto světle tudíž nepřekvapí, že start jeho politické kariéry je spojen s „kontrarevolučním“ departementem Vendeé, označovaným za nejvíce konzervativní oblast v celé Francii.
Předsedou rady tohoto kraje (v české terminologii de facto hejtmanem) se stal v roce 1988, zhruba ve stejné době, kdy usedl do lavice Národního shromáždění jako poslanec za Svaz pro francouzskou demokracii (UDF). Již tehdy byl tento absolvent práv a politologie v UDF vnímán jako „pravicový úchylkář“ , tudíž poslanecká secese na sebe nenechala dlouho čekat.
 
Už roku 1990 vytvořil de Villiers jakousi názorovou platformu nazvanou Boj (Combat), která vypracovala osmibodovou Chartu konzervativní Francie (sám de Villiers hovořil o „osmi pravdách“). Slovy politologa Jiřího Kunce : „Jeho Charta se obracela k tradicionalistické Francii, která nikdy nepřijala republikánství… neuznává Evropu Maastrichtské smlouvy, zato vyzvedává rodinu a národ.“
 
Vzhledem k této aktivitě musel vikomt opustit UDF, což mu ovšem příliš nevadilo. Založil vlastní, čistě konzervativní stranu Hnutí za Francii (MPF) a se ziskem dvanácti procent hladce prošel ve volbách  roku 1994 do Evropského parlamentu.
V roce 1997 byl zvolen opět poslancem Národního shromáždění a po vypršení mandátu se v létě 2004 stal znovu europoslancem. Procentuální zisk jeho strany byl stejný jako před deseti lety.
 
Tou dobou už měl Philippe de Villiers dávno na své straně reputaci úspěšného působení ve Vendeé, kde jeho politicko správní tým dokázal výrazně eliminovat vliv korupce a klientelismu. Region Vendeé se zařadil mezi ekonomicky velmi prosperující oblasti, přestože se nejedná o „privilegovanou“ lokaci typu Paříže nebo Nice.
Symbolem prosperity de Villiersova departementu se stal zdejší zábavní park Puy du Fou (viz zde - http://www.puydufou.com/fr) , vyhledávaná turistická atrakce, která je také vizuální propagací vlastenectví, tradicionalismu a katolického křesťanství.
 
V Evropském parlamentu přijal de Villiers nabídku britského thatcheristy Nigela Farage a zapojil se do europoslanecké frakce Nezávislost a demokracie (INDEM), sdružující tradiční euroskeptiky převážně konzervativního ražení. Francouzský Pat Buchanan – jak je občas de Villiers nazýván – je tak až do dnešních dnů místopředsedou INDEMu.
De Villiersovo Hnutí za Francii mezitím v různých volebních kláních dosahovalo sedmi až dvanácti procent odevzdaných hlasů. Sám pan vikomt několikrát kandidoval na prezidentský post, avšak v silně bipolárním ovzduší prezidentských voleb jeho zisky nikdy nepřesáhly 5 procent.
 
Zcela logicky ve vztahu ke své politické orientaci zaujal de Villiers striktně odmítavé stanovisko vůči islámské imigraci do Francie, jakož i zelené agendě a postmoderním společenským „ismům“. Politicky korektní média mu ihned přisoudila označení „ultrakonzervativní nacionalista“ (neexistující ideologii „ultrakonzervatismu“ jak vidno zařadili do svého slovníku nejen čeští žurnalisté) a začala ho dokonce přirovnávat k Le Penovi, ačkoliv de Villiers nikdy nesdílel jeho „lidový“ populismus, ani smířlivý pohled na vichystický režim.
 
Jakožto autentický konzervativec se vikomt de Villiers postavil i proti koncepci Schengenského prostoru, protože nekotrolovatelný pohyb osob, které necítí vůči Francii žádnou loajalitu se dostal do rozporu s de Villiersovou představou tradiční Francie místních komunit.
Šéf MPF se s ekonomickými liberály sice shoduje v otázkách nízkých daní a zbytečnosti regulací domácí ekonomiky, avšak v otázce volného pohybu pracovních sil a kapitálu po Evropě zastává antiliberální postoj.
 
De Villiersova velká chvíle přišla roku 2005, v čase, kdy se francouzské politické elity ( jak Chiracova „pravice“, tak vedení socialistů – podobnost s ČR čistě náhodná) pokusily masivní propagandou přesvědčit občany, aby v referendu schválili návrh Ústavní smlouvy pro Evropu.
Philippe de Villiers se postavil do čela odpůrců tzv. euroústavy a pod praporem suverenity vyrazil do boje proti politickým elitám.
 
Jeho práce nebyla jednoduchá. S finančními protředky, které zdaleka nedosahovaly možností příznivců euroústavy musel koordinovat činnost naprosto protichůdných politických sil - konzervativní staré pravice, odborářů, socialistů, vyhraněných libertariánů i komunistů. Ti všichni stáli v jednom šiku proti evropské ústavě, každá z těchto sil však měla pro „NON“ totálně odlišné důvody.
 
Výslednou snahu nakonec korunoval úspěch. Francouzské NE tak vyjádřilo jen těžko uvěřitelnou skutečnost. Philippe de Villiers porazil politické i ekonomické špičky své země a vybojoval tak alespoň jednu důležitou bitvu pro svou „tradicionalistickou Francii“.
 
V letošních evropských volbách de Villiers jednorázově včlenil svou stranu do projektu Libertas. Svůj europoslanecký mandát sice obhájil, nicméně z jeho tří kolegů se to již nezdařilo nikomu. MPF klesla z dvanácti procent na těsnou pětiprocentní hranici.
Osobně se domnívám, že se tak stalo díky spolupráci s Libertas. Hnutí v němž kandidují demokratičtí eurofederalisté typu Ganleyho či Walesy spolu s konzervativním euroskeptikem de Villiersem či libertariánem Tlustým prostě působí dojmem účelového kočkopsa.
De Villiers se tak stal jediným kandidátem Libertas v celé Evropě, který uspěl.
 
Jan Zahradil a Mirek Topolánek nedávno českým občanům oznámili podíl na vzniku nominálně konzervativní frakce v Evropském parlamentu.
Pánové, pokud to s tím konzervatismem myslíte vážně, mohli byste se obrátit s nabídkou na pana vikomta. Pravověrnějšího konzervativce totiž v europarlamentu nenajdete, to vám garantuji.
Nicméně, je mi jasné, že se tak nikdy nestane. On totiž Philippe de Villiers působí skutečně jako konzervativní politik. Na rozdíl od vás a vašeho přítele Davida Camerona.
 
 

reklama
1687 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 26.6.2009 21:15:38)
Odpovědět
To je článek tepaný ze stříbra. Čtenáři, který má na něco v tomto článku jiný názor, nechť ho má, ale dovolil bych si navrhnout mu, aby se pokusil zamyslet se nad tím, zda jeho (čtenářovy) názory nejsou náhodou někde v rozporu mezi sebou. Protože bezrozpornost a jen ona garantuje TRVALÝ zdar.
A názorů je v článku opravdu hodně. Jiné názory toho člověka ovšem neznám, takže za ně neručím. Psal jsem jen o tom, co je v článku, který jsem si velmi pečlivě prčetl, výslovně uvedeno.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(ravnogorec, 27.6.2009 10:12:08)
Odpovědět
a co jste tím chtěl říct ? nějak jsem vás nepochopil.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 27.6.2009 11:17:55)
Odpovědět
Tak to řeknu jinak: Marek Skřipský nazval názory tohtoto europoslance konsistentními. To znam,ená, že žádný jeho názor není v rozporu s jinými jeho názory. A já předpokládám, že čtenář může mít na něco jiný názor. Proč by nemohl? Ale pak u tohoto čtenáře jsou nabourány i názory ostatní.
Příklad: Některý čtenář třeba se všemi názory toho poslance souhlasí, jen nesouhlasí s omezením volného pohybu osob, podporuje Schengen. Pak tvrdím, že u takového čtenáře jsou nabourány i jiné názory. Tj. např. (zkratkovitě řečeno) musí podporovat globalizaci, podporuje-li globalizaci, nutně nesmí mít námitky proti pronikání soukrmého sektoru do státní správy a nakonec musí podporovat i Lasabon. Ale to je jen vulgární příklad myšlenkového postupu. Každý čtenář je schopen mnohem jemnějšího uspořádní svých myšlenek, protože jsou to jeho myšlenky a on je zná nejlíp. Ten trapný řetěz, který jsem tu uvedl, je jen příklad o domnělýc myšlenkách některého čtenáře, který třeba s něčím v článku nesouhlasí. Já totiž ty myšlenky takového čtenáře neznám. Takový čtenář je ale zná.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(ravnogorec, 27.6.2009 11:41:35)
Odpovědět
jo, už je mi to jasný. díky
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(marus_ka, 27.6.2009 12:07:24)
Odpovědět
skvělý článek!!! :)
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Margita, 27.6.2009 12:24:21)
Odpovědět
Doufám, že budou Francouzi jako vikomt Philippe de Villiers úspěšní také v parlamentních volbách ve Francii. Je mi líto, že nekandiduje za francouzské monarchisty, jejich výsledky narozdíl od jeho byly nevalné. Bylo by krásné kdyby byla Francie konstituční monarchie.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(REL, 27.6.2009 12:50:51)
Odpovědět
byli jsme s kočkou v tom jeho parku a je to fakt super. a celý ten kraj. pohoda, klídek, čisto, služby na úrovni, žádné imigrantské předměstí, všude bezpečno. ten chlap fakt umí i v praxi
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 27.6.2009 13:14:24)
Odpovědět
Vážená paní,
myslím, že už jsme spolu kdysi kratičce podiskutovali. Já proti monarchii v principu nic nemám. Ale chtěl bych se Vás zeptat otázku, která s tím souvisí - ohledně šlechty: Je to dobré, mít šlechtu? Anebo je to jako v jiných případech, že je třeba rozlišovat dobrou a špatnou šlechtu? Mám přitom na mysli české monarchisty. Jaký je jejich - a Váš - názor na takového knížete Schwarzenberga? Hraje u něho nějakou roli to, že je "kníže"? Podle mě totiž je to především cynický, bezcharakterní, vyžilý lotr. Takže s tou šlechtou nevím, jak si to třeba Vy předstaavujete? Méně již znám posledního starého Habsburka. Ale zdá se mi, že ten propaguje "sjednocenou evropu" - byl by asi raději, kdyby byla křesťanská, ale nejde-li to, aspoň - podle něho - že bude "jednotná". Takže se mi spíš zdá, že ve šlechtě ani v monarchii to není, ale je to spíše v poznání lidí. No a to poznání je zvláště dneska mnohonásobně a katastrofálně deformováno. Stačí, aby se pravidelně díval jen na televizi, a je tu vysoká pravděpodobnost, že z takového člověka bude vbrzku predestinovaný (televizí předurčený) blbec. Navíc ti lidi v televizi to vědí, že jsou pány světa. A monarchie by s tím zase nic neudělala. Poslední příklad - holandská královna: ta je pravidelnou účastnicí setkání Bilderbergů, které já tedy považuji za osnovatele, plánovače a fanatky totalitního Nového světového řádu. Tak nevím, co byste k tomu řekla. Monarcisti, myslím, tyto věci nezohledňují.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Dan, 27.6.2009 17:16:38)
Odpovědět
Ano, šlechta je v drtivé většině případů proevropská a není se čemu divit, vždyť rodiny šlechticů jsou evropané, povětšinou poskládané z různých části Evropy, z doby kdy evropské říše existovaly a byly to stovky let před 3. říší.

Za první sjednocenou Evropu a takového předchůdce dnešní EU lze považovat už říši římskou, z čehož vidíme že to není žádnou utopie, lae již mnohokrát vyzkoušená a funkční realita.

EU je nerozdíl od ostatních evropských říší minulosti budována demokraticka a pomalu a její členové jsou v ní dobrovolně z vlastní vůle.

není t tedy žádnou utopie.

Skutečnou utopií je demagogická představa malé skupinyky lidí, tzv. euro skeptiků, o Evropě 21. století jako kontynentu navzájem znesvářených nacionalistickcýh zemiček, tedy stav kdterý vyvolal již dvě světové války a který vygeneroval jako jedinné dobré řešení EU.


Euroskeptici jsou utopisté a šlechta je opravdu proevropská.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Maro Skřipský, 27.6.2009 17:43:23)
Odpovědět
Ježišmarja... Doteď se tady diskutovalo věcně. vikomt de Villiers podle Vás asi není šlechtic, že ? :-)
Prostě někteří šlechtici jsou eurofilové, jiní jsou euroskeptici. stejně jako třeba řezníci, policisté nebo muzikanti

Na "kontynentu" je šlechticem asi pouze ten, komu to přizná Dan :-)
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 27.6.2009 20:17:28)
Odpovědět
Klid, já jsem se ptal paní Margity, tuto značku přeskakuji.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 27.6.2009 20:26:51)
Odpovědět
Marku,
ale mám zde zprávu týkající se Vašeho nedávného příspěvku o křesťanských demokratech, že nemohou být konservativní.
Pan vikomt ukazuje, že křesťan, i katolík, může být konservativní.
A jiní ukazují, že to není možné. Posuďte, prosím, sám - duch státní revoluce vane i na místech, kde byste to v posledních letech nečekal:
" Svatý stolec podporuje novou regulaci finančního sektoru
New York. Chudí v zemích rozvojových stejně jako vyspělých nejvíce pociťují účinky krize a proto by měli stát ve středu pozornosti všech antikrizových opatření, řekl včera na fóru OSN v New Yorku stálý pozorovatel Apoštolského stolce u této organizace arcibiskup Celestino Migliore. Vatikánský diplomat připomněl dramatické údaje nedávno zveřejněné Světovou bankou. Z nich vyplývá, že letos stane na prahu bídy 50 a možná až 90 milionů lidí a počet hladovějících přesáhne 1 miliardu. Stále méně dosažitelné se proto jeví Milénijní cíle rozvoje. Církev v této situace na celém světě organizuje humanitární pomoc. Apoštolský nuncius při OSN také řekl, že krize je příležitostí ke změně finančního a ekonomického systému, který by měl být uspořádán tak, aby byl poplatný zásadám spravedlnosti a solidarity. Arcibiskup Migliore zdůraznil, že kromě prací na dlouhodobých programech, jejichž uskutečnění je obvykle náročnější, je třeba také věnovat pozornost řešením krátkodobé pomoci strádajícím. Vatikánský diplomat potvrdil podporu Apoštolského stolce nové regulaci finančního sektoru, která by měla umožnit větší transparentnost a účinnější dohled." Je to dnešní zpráva.
Nezbývá, než pokyvovat hlavou a říkat - dobrá, dobrá, ještě, že v těchto věcech není tamto neomylnost.
Mějte se hezky.
PS. A neposílejte t, prosm, ani panu presidnetovi, ani Petru machovi, nebo ztratí víru. Časem poznají, že si svůj dobrý náor můžou zachovat i s pravou vírou. Ale až časem. Nováčka to může šokovat!
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Maro Skřipský, 27.6.2009 20:40:13)
Odpovědět
Asi jsem se špatně vyjádřil. Já netvrdím, že křesťan nemůže být konzervativní, jen jsem chtěl říci, že KDU -ČSL není stranou konzervativní, ale křesťansko - demokratickou, což není totéž, byť se konzervativci a křesťanští demokraté v morálních otázkách shodují.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 27.6.2009 21:43:02)
Odpovědět
Tak jistě, ale meritum mé poznámky mířilo jinam ...
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Trident, 28.6.2009 5:14:07)
Odpovědět
Dan opět nevkusně devótní. Nebylo by možné nepoužívat debilní výkřiky o bojujících zemičkách apod?
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Margita, 28.6.2009 13:22:44)
Odpovědět
Obecně myslím, že šlechta je potřebná. Titul zdědený po předcích a vědomí úcty k rodu by měl šlechtice zavazovat k čestnému jednání, v kterém by byl ostatním vzorem. Čeští monarchisté chtějí zrušit zákon o zákazu šlechtických titulů, které mne samotné přijde nesmyslné (nelze přece někomu přikázat, že není šlechtic a nemá právo na onen titul), ale nemají v úmyslu obnovení jakýchkoliv mocenských privilegií. Kníže Schwarzenberg je asi jedním z nejznámějších českých šlechticů, ale není jediný. Chápu, že Vám není příliš sympatický, přesto já s ním sice v mnoha v věcech nesouhlasím,ale respektuji ho, myslím, že byste jistě našel mnoho šlechticů o kterých byste měl lepší mínění. Kvůli jednomu šlechtici snad neodsoudíte šlechtictví. Arcivévoda Otto byl dlouho předsedou Panevropské unie, která usiluje o sjednocení Evropy na duchovních základech a také byl poslancem Evropského parlamentu. Král je nepodplatitelný a nadstranický. Důstojně reprezentuje svou zemi.
Vy soudíte královnu Beatrix dle Bilderbergu. Budu-li já soudit Bilderberg dle účasti královny Beatrix, tak si řeknu, že může být slušná organizace.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 28.6.2009 17:48:28)
Odpovědět
Paní Margito,
já Vám děkuji za vaše vyjádření., které mě ale utvrdilo v mém názoru, že - řeknu-li to trošku vulgárně - pro monarchisty je šlechtic = dobrý šlechtic. No a pokud tomu tak bude, nemohu monarchisty podpořit nebo volit, i když jsem o tom vážně uvažoval. Jinak uznávám jistě Váš argument, že šlechtic by měl být dobrým šlechticem, i to, že zákaz těch titulů by mohl být zrušen. Ale já sám vidím přednost demokracie v tom, že lze vybrat mezi dobrým a méně dobrým představitelem. A ovšem uznávám i velikou vadu demokracie, že často se takto nevybírá, že lidi jednávají jako zmanipulované stádo, i když by tomu tak být nemělo. Právě proto jsem ZÁSADNĚ proti globalizaci, protože pokud by o svých představitelích rozhodovaly malé útvary - a některý by si vybral přitažlivého škůdce - pak může tento útvar i zaniknout vinou této volby. Prot jsem ZÁSADNĚ proti globalizaci, protože pak takový škůdce může vyhubit vše živé a je jisté, že k tomu by časem v případě New World Order jednou došlo.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Margita, 28.6.2009 19:14:41)
Odpovědět
Pane Felixi.
V demokracii můžeme volit nejlepí zástupce, ale nemyslím, že zrovna česká poslanecká sněmovna je důkazem, že tomu tak je. Moderní konstituční monarchie je slučitelná s demokracií a demokracie se šlechtictvím. Šlechta nemusí mít nutně privilegia, ale osobně považuji za ideál parlament složený z volené dolní komory a horní komory složené z přestavitelů šlechty a lidí, kteří tam jsou za své zásluhy jmenováni panovníkem. Toto uspořádání je jistou zárukou proti populistickým opatřením politiků, kteří se možná nabízejí jako nejlepší, ale jistě jimi nejsou. V konstituční monarchii může panovník udělit šlechtické tituly a je tedy možné se šlechticem stát. Šlechta tedy není uzavřenou.
Každý šlechtic nemusí být dobrý, pokud si svého šlechtictví neváží. Monarchista si nebude vážit člena královského rodu, který sympatizuje s republikami, stejně jako takového šlechtice.
Mimochodem na stránkách www.korunaceska.cz najdete o názorech monarchistů více informací.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 28.6.2009 20:32:17)
Odpovědět
Já ty stránky znám, znám i pana Srba, o kterém jsem si myslel jen to nejlepší, ale právě před těmito volbami mě šeredně zklamal. Jednak svou podporou Roithové, jednak neodsoudil Schwarzenberga za jeho parasitismus právě na tom stavu české politiky, kterou správně popisujete. Každý tento důvod je pro mě dostačující, abych se až na další o ČK nezajímal. Jinak ta pravidla popisujete správně, mně jsou známa, ovšem k těm třem jménům, která jsem zde vypsal, bych mohl dodat mnohá další - např. situaci v údajně Velké Británii, která se přes to, že v mnohém vyhovuje Vašim návrhům, stala předmostím mnohého zla zde všude rostoucího.
Snad bychom to mohli uzavřít: Jako Vy nemáte recept na dobrou činnost monarchie, já nemám recept na dobrou činnost demokracie.
Jen to vidím jako absolutní nutnost, že státy musejí být samostatné a nezávislé, aby, pokud a až se v některém chopí vlády zloduch - ať šlechtic nebo demokrat - a zemi zničí, nebyl takto zničen celý svět, jak by se jistě stalo při vzniku světovlády. A bohužel se mi to jeví tak, že tuto zničující světovládu připravují jak šlechtci, tak demokraté.
Víte, k panu presidentovi Klausovi mohou být různé výhrady, ale jeho nynější boj za národní stát je excelentní, byť není šlechticem podle litery, ale pouze podle ducha. Je zde potřeba vzácného člověka, který rozbije ideu Nového světového řádu. Ať je t Váš šlechtic, nebo můj konservativí demokrat.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Felix, 29.6.2009 22:48:01)
Odpovědět
Milá paní Margito,
teď jsem zase objevil něco z oboru monarchistického. Jmenuje se to Ze života dětí ve "Spojeném království homosexuálů a islamistů", a je to na http://vpravo.blog.cz/0906/ze-zivota-deti-ve-spojenem-kralovstvi-homosexualu-a-islamistu
Copak na to asi Ta naše koruna česká?

Tedy, kdybyste si toho zde v už mizejícím článku ještě všimla.
Re: Nejkonzervativnější poslanec EP ? Jednoznačně Philippe de Villiers !
(Margita, 30.6.2009 17:33:26)
Odpovědět
Pane Felixi.
Ten článek jsem četla. Když takové informace čtu, tak mne to opravdu nemile překvapí. Nepřičítám to za vinu monarchii, protože v republikách jako Francie, Itálie nebo Švýcarsko není situace lepší. Spíše si říkám, že v těchto zemích je málo praktikujících křestanů a příliš liberálů, feministek a zastánců sexuálních nechutností všeho druhu a také lidí, kteří se hanbí za svůj národ a nemají dost lásky k Vlasti ani dětem, aby jim záleželo na jejich osudu. Za to se rozplývají tolerancí k islámu a přitom napadají křestanství, kde mohou. Když v tomto smyslu slyším o Španělsku, je mi líto, že Juan Carlos nevládne absolutisticky, jak chtěl Francesco Franco. Obecně mne napadá, že snad králové těchto zemí mají pravomocí příliš málo. Vzpomínáte si, jak nedávno lucemburský velkovévoda odmítl schválit zákon umožnující eutanazii a politici (údajně křestanstí demokraté!) ho o tuto pravomoc chtějí připravit? Králové v těchto zemích schvalují to, co volení politici vymyslí. Což není špatný systém, dokud politici nevymýšlí zákony, které škodí jejich vlasti, což podpora islamizace jistě splnuje.
Koruna česká s islamizací Evropy ani homosexualitou nesouhlasí.