reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit

Autor: Ivo Strejček | Publikováno: 20.7.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Dělnická strana a její aktivity jsou výsledkem poptávky části společnosti po řešení problémů, o kterých se domnívají, že je vláda a úřady neřeší nebo řeší špatně. Lidem prostě vadí stálé ustupování státu nárokům nepřizpůsobivých občanů, rostoucí imigrace z exotických částí světa a hlásání politiky multikulturalismu (což není nic jiného, než vytlačování národních tradic a vědomí národní identity ze společnosti a jejich nahrazování umělými zahraničními symboly). A když k tomu všemu přidáte podbízivé pseudoaktivity ministra Kocába, tak se snad ani není čemu divit.

Ivo Strejček
poslanec Evropského parlamentu za ODS

reklama
2106 čtenářů | 14 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Aktivitě Dělnické strany se opravdu není co divit
(orel, 20.7.2009 0:44:04)
Odpovědět
Ne, opravdu se není čemu divit. Pro mě byla poslední kapka, když jedna škola chtěla zřídit oddělené třídy pro české a cikánské děti a systém jí to neprodleně zatrhl. Tak jsem si řekl, kašlu na systém, který kašle na nás.
BUDE SE HISTORIE OPAKOVAT - bude Pátá globální říše??
(Cyril, 20.7.2009 8:38:15)
Odpovědět
Souhlas s článkem i s orlem.Začíná to tady smrdět jak ve státě dánském.Všichni co jsou slušní a pořádkumilovní jsou nazýváni rasisty,bolševiky,apd.Já už mám této falešné demokracie as vobody plný zadek, a navíc se mi nelíbí jak nás někteří politici snaží proamericky převychovat.Připomíná mi to nacionalistické Německo,jen teď mám opravdu strach,že je to nacionalistická Amerika,která se ovládnout celý svět, a tím porazit i psychopata Hitlera.Spějeme takto zdiskreditovanou demokracií a rasismem k občanské válce??Nezačíná už??
Re: BUDE SE HISTORIE OPAKOVAT - bude Pátá globální říše??
(HF, 20.7.2009 10:47:05)
Odpovědět
Obávám se že za tím není Amerika ale skupina bankéřů a průmyslníků nadnárodního rozměru která si již koupila politiky v USA a to samé činí i v Evropě. Obrovským zadlužením státu se také státu snižuje možnost podnikat samostatně a svobodně cokoliv bez souhlasu věřitele, s trochou nadsázky by se dalo říci že se všechny západní země nacházejí v konkurzu a jejich politici se o tom bojí mluvit.
To co nastává je další totalitní systém v kterém budou jistí oligarchové ovládat svět, ale narozdíl od absolutistické monarchie nebudou mít tito lidé žádnou odpovědnost už z toho důvodu že za ně na oko vládnou nastrčené figurky, které jsou "demokraticky zvolené"
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(I., 20.7.2009 9:32:32)
Odpovědět
Někteří lidé jsou dle Vás nepřizpůsobivý a jiní jsou natolik přizpůsobilí,že se přizpůsobuje ve všem EU,jako ovce která jde na porážku.
TOT'PŘIZPŮSOBILOST !!!
I.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(Paveljan, 20.7.2009 14:51:56)
Odpovědět
Není mi dost dobře jasný důvod proč politici neřeší problémy s imigranty a nepřizpůsobivými.Myslím,že zřetelně vidí kam to spěje. Buďto se někoho bojí,nebo jsou s někým dohodnuti. Těžko lze uvěřit tomu, že by byli tak ujetí jako pseudohumanisté, antidiskriminační aktivisté, multikulturalisté.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(Pelná, 20.7.2009 18:14:10)
Odpovědět
To, co si dělnická strana dovoluje je ostuda nás všech. Pokud by se poskytlo našim romským spoluobčanům o něco více prostředků, do žádné Kanady by neodcházeli. Dejme každé romské rodině slušné bydlení, a nějakých 50 tisíc měsíčně(to není v poměru k průměrným výdělkům čechů nějak moc peněz)a bude po problému.Nesmíme vidět pořád jen a jen sami sebe.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(Fiter, 20.7.2009 19:26:25)
Odpovědět
Jste si vědoma toho co jste uvedla ve svém příspěvku? Každé nepřispůsobyvé rodině 50tisíc.
Kdo si dneska vydělá poctivou prací takovou částku.
Rychle se seberte a navštivte nejbližšího psychiatra než bude pozdě.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(jihočech, 20.7.2009 21:19:35)
Odpovědět
Nerozumíte ironii?
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(Bobina, 20.7.2009 19:36:19)
Odpovědět
Vážená paní, drtivá většina těchto rodin už byty dávno dostala, co z nich pak jejich uživatelé udělali vidíte často v televizi. Nemá smysl jim dávat nic, oč se nemuseli přičinit (prací, ne zlodějinami!), protože si ničeho neváží, neboť vědí, že když něco zničí, vyřvou si další. Na rozdíl od pracující většiny, která se často musí na celý život zadlužit, aby měla střechu nad hlavou.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(Alf, 20.7.2009 21:22:57)
Odpovědět
Vážená, čtete někdy noviny? A vůbec, jste svéprávná?
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(Bohumil Ateista, 20.7.2009 19:51:59)
Odpovědět
Jak může slušný člověk obhajovat stranu, která je prokazatelně proti demokracii? Vůbec nelituji toho, že jsem ODS ve volbách do EP nevolil a voleb se nezůčastnil. Nebylo koho volit. Mým postojům vůči EU nejvíce odpovídají Evropští demokraté, ale ti toho bohužel moc nepředvedli.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(Maro Skřipský, 20.7.2009 21:38:48)
Odpovědět
Máte problém porozumět textu, tak Vám to tedy vysvětlím.

Pan Strejček chtěl říci, že kdyby tady nebylo nesmyslné multikulti ministerstvo a kdyby státní správa důsledně postihovala kriminální a jevy (a předcházela sociálněpatologickému jednání), problém s DS by dnes neexistoval.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(helka, 20.7.2009 21:55:38)
Odpovědět
Ano,přesně tak to je.Problém je,že do poliziky se derou leniví,neschopní,i když i vzdělaní pitomci.Normální,slušný a rozumný člověk tam neleze,jinak by jej ukamenovali.Politika je nejlépe placené zaměstnání. A nepropouští se,neb mají imunitu. Proto navrhuji-zrušme politikyy, a stát ať řídí odborně zdatné a hlavně zodpovědné osobnosti našeho národa a krásné vlasti.Aspoň teda ještě prozatím.
Re: Aktivitě Dělnické strany se snad ani není co divit
(orel, 21.7.2009 0:39:46)
Odpovědět
Demokracie je skvělá věc, když existuje v normální společnosti. Tenhle stát ale vypadá čím dál tím víc jako naprostá - nebojme se toho slova - žumpa. Nastupuje na stejnou šikmou plochu, po které se řítí západoevropské státy. Cestu opravdu HODNĚ vážných problémů s přistěhovalci. Lidé by to teoreticky vědět mohli. Mohli by si spočítat, jaká je porodnost u přistěhovalců nebo těch na C, co mi je nechce cenzura povolit. Mohli by si spočítat, že vymíráme a že na důchody nebude. A přesto jich asi polovina volí KSČSSD. Dává to smysl? Je systém, ve kterém se zásadní rozhodnutí nepřijímají z toho důvodu, že se nelíbí lidem, s tím výsledkem, že se potom budou muset zavést v ještě tvrdší podobě, správným systémem? Ano? Ne!
DS má smysl pro pospolitost. (Některé její spřátelené skupiny mají spíš smysl pro pospolitost německou.) DS jako taková má zvláštní vystupování. Dává ale najevo, že ví, že existuje naše pospolitost, která je ohrožena výše zmíněnými hrozbami. Její program je takový nestandardní, ale určitě o nic více klamavý než programy "normálních" stran. Možná nepřináší správná řešení, ale je si přinejmenším vědoma toho, jaké problémy jsou skutečně podstatné. To znamená, že o nich bude přemýšlet a hledat řešení.
Od 11. září jsem věděl, jaké má veliký Západ problémy a že se budou muset řešit. Vždy jsem měl víru v úspěch záchrany Západu, ale když ODS zavedla zelené karty, zavrhl jsem ji a nikde jsem neviděl žádný pohyb kupředu. Pak přišlo neprodloužení misí, pád vlády atd. Potom se objevila Dělnická strana, a já viděl, že je tu někdo, koho mohu podpořit. Její vzestup podpořil moji víru v budoucnost téhle země. Když zvítězí, nastolí bílý autoritativní režim. Jsou i mnohem horší věci než bílý autoritativní režim. Co jiného mám dělat než volit DS? Volit strany Systému, dívat se, jak vedou zemi do ... a čekat, že až by došlo na lámání chleba, zázračně pět minut před dvanáctou dostanou rozum a začnou napravovat, co pokazily? Tomu mám věřit? Na to mám vsadit náš stát?
Koruna česká je mi velice sympatická, protože jsem v jádru monarchista. Kdyby se její příslušníci oblékli do štičí šedi a pochodovali na obranu našich spoluobčanů Janovem, tak bych překousl, že je to katolická společnost, podporoval bych ji, a desetitisíce našich lidí se mnou. Volání o pomoc ale vyslyšela DS, a na to nikdy nezapomenu.