reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 23.7.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

 
Co Klaus neřekl, resp. jak mu stále mění titulky - dementi č. 38
 
Rozumím tomu, že noviny chtějí být prodávány. Rozumím případně i tomu, že velmi často prodává nadpis článku či rozhovoru více než článek či rozhovor samotný. Vím, ale velmi nerad se smiřuji s tím, že dělba práce v novinách vede k tomu, že je jednou osobou redaktor, se kterým rozhovor vedu nebo se kterým je domlouváno otištění článku, a jinou osobou tzv. titulkář. To běžný čtenář neví. Neví ani to, že titulkář většinou mění titulek bez konzultace s původním redaktorem a že to dělá v závěrečných minutách před uzávěrkou vydání novin, kdy už je onen původní redaktor dávno doma. 

Nechci se však smiřovat s tím, že je možné, aby titulkář titulkem dezinterpretoval obsah článku či rozhovoru. Uvedu mé tři nedávné, mne deprimující zkušenosti. 

V rozhovoru pro deník Právo, otištěném v sobotu 27. června, jsem byl tázán, zda je pro mne představitelná velká koalice Paroubek – Topolánek. Odpověděl jsem, že „v tomto ohledu nejsem člověkem rozhodujícím“. Další otázka redaktora byla, že se po letošních říjnových volbách „možná velká koalice stane východiskem“. Odpověděl jsem takto: „Použiji příměr trojúhelníku. V podstatě zůstávají silné tři strany - ODS, ČSSD a KSČM. Vy jste se ptal, jestli si dovedu představit jistou souhru dvou stran. Divil bych se, kdyby některý z vrcholů toho trojúhelníku, tedy ODS nebo ČSSD, daly přednost spolupráci s třetím vrcholem před spoluprací se sebou samými. Něco takového neočekávám. Možná se ale tento trojúhelník do voleb ještě posune do čtyř, pěti, šesti úhelníku a pak počet variant roste.“ 

To je z mé strany docela normální – správná či chybná – politologická úvaha. Podle reakcí různých čtenářů se zdá, že je moje hypotéza trojúhelníku nebo eventuálně víceúhelníku docela zaujala. Psali mi, že tento příměr budou používat. V sobotu ráno jsem vzal do ruky deník Právo a na první stránce (a opakovaně uvnitř novin) jsem četl nadpis: „Klaus: Dovedu si představit souhru ODS a ČSSD“. To je přeci naprostá dezinterpretace mého výroku. Říká daleko více, než jsem řekl já a naznačuje, že bych si velkou koalici přál. Nic takového jsem v tomto rozhovoru nenaznačil. 

Po seznámení se s rozhodnutím německého ústavního soudu a po zběžné prohlídce různých internetových serverů, kde se autoři opakovaně ptali, co na to Klaus, jsem napsal rychlý text, který vyšel ve čtvrtek 2. července v Mladé frontě Dnes. Nadpis mého článku byl Lisabonská smlouva po německém ústavním soudu. Nadpisem jsem se zabýval, původně zněl: „O Lisabonské smlouvě po rozhodnutí německého ústavního soudu“ a protože se pracovníkům mého tiskového odboru zdál příliš dlouhý, vynechal jsem slovo „rozhodnutí“ a předložku „o“. V principu jsem nepsal, jak se každý může přesvědčit i na této webové stránce, o Lisabonské smlouvě, ale o specifické roli ústavních soudců v procesu schvalování a ratifikace této smlouvy. Článek o Lisabonské smlouvě by byl úplně jiný a vůbec by nevyžadoval takto rychlou reakci. Ve čtvrtek ráno jsem zjistil, že je můj článek uveden nadpisem „Nežádoucí účinky Lisabonské smlouvy“. O ničem takovém můj článek není. Předpokládám, že „titulkář“ článek vůbec nečetl a pouze apriorně odhadl o čem asi píšu. Já vím, že je pod článkem miniaturním písmem uvedeno „titulek, mezititulky a popisky fotografií jsou redakční“, ale toho si skoro nikdo nevšimne. Nadpis je velkým písmem a ten je určující.

Těchto případů existuje velké množství. Začátkem května jsem v německém Freiburgu dostal cenu Friedricha Augusta von Hayeka, které si velmi vážím. Jako poděkování při udělení ceny jsem pronesl přednášku, kterou jsem nazval Hayek, Freiburg a naše doba(v německém originálu to bylo „Hayek, Freiburg und unsere Zeit“). Byl jsem rád, že byla česká verze hned následující den 11. května otištěna v Hospodářských novinách, ale nevěřil jsem svým očím, když jsem uviděl nadpis: „Hayek a bída levných peněz“. Opět naprosto nepochopitelné a navíc článku neodpovídající. Kdybych náhodou ve svém projevu opravdu hovořil o „bídě levných peněz“, možná bych mohl připustit, že to byla pro titulkáře nahrávka, aby tento obrat použil v názvu. Ale slovo bída v mém textu neexistuje, maximálně je tam možné nalézt větu „politiku levných peněz označil Hayek za pseudomedicínu“. Nadpis je opět velmi zavádějící. Psaní tohoto dementi jsem musel na půl hodiny přerušit, protože se se mnou přišel loučit po svém čtyřletém působení v Praze německý velvyslanec Elfenkämper. Popisoval jsem mu toto své trápení a hledal jsem německý výraz pro české „zavádějící“. On mi poradil „irreführend“. Ano, je to irreführend, ale mám strach, že je to ještě více.

Mohl bych pokračovat, protože toto je běžná zkušenost. Normální čtenář to netuší a těm, kterým to osobně říkám, se zdá, že to nemůže být pravda. Pravda to je a je to součást soudobé mediokracie, tak jak o ní ve své knize nedávno hovořil Petr Hájek. Je to permanentní manipulace veřejného mínění. 

Václav Klaus, 2. července 2009
 
 
 
/EUportal rovněž pozměnil titulek tohoto článku. Věříme, že se pan prezident nebudu na nás zlobit, protože podle našeho soudu nový titulek vystihuje článek a je citací jedné věty článku./
 

reklama
3424 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Maro Skřipský, 23.7.2009 16:24:12)
Odpovědět
Pane Kvěchu, to myslíte opravdu vážně, nebo si jen děláte legraci ?

Já Vám to tedy vysvětlím. Návštěvnost jakéhokoliv webu se neposuzuje podle komentářů pod článkem, nýbrž podle unikátních (to slovo unikátních podtrhuji, doufám, že jeho významu rozumíte)přístupů z IP adresy.
A těchto přístupů má euportal skutečně cca 5000 denně. Na úzkoprofilový web docela slušné.

Mimochodem, není to Váš první komentář, který Vás usvědčuje z dost základních neznalostí témat, k nimž cítíte potřebu se vyjadřovat. U jiného článku jste se zase "skromně" označoval za perfektně informovaného znalce EP a pak se ukázalo, že neznáte ani europoslanecké frakce. To jen tak na okraj...
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 21:52:25)
Odpovědět
To si mylně nebo záměrně myslíte Vy.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(v.našinec, 25.7.2009 19:17:44)
Odpovědět
Nevím co je myšleno unikátní, ale to počítadlo přibývá neunikátně na kliky jdoucí po sobě z jedné adresy. To nebude 5000, to bude pětistovka. Nebudu asi jediný kdo se sem vrátí potřebný nových unikátních myšlenek z komentářů.2476 za dva dny - podělím a mám.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(kamel, 23.7.2009 22:04:09)
Odpovědět
Cely svuj zivot jsem medialne manipulovan, takze mi objev pana prezidenta neprijde moc zasadni. Z toho jaka je proevropska masaz v mediich , je videt , ze jsou eurohujeri opravdu dobre pripraveni a maji spoustu let naskok. A europortal jim opravdu konkurovat nemuze, zvlast kdyz misto dulezitych veci se tu resi problem cikanu. A to zpusobem, ktery tento server naprosto zneduverohodnuje. Takze mam obcas z uvodni stranky pocit, ze jsem na Litvinovskem sidlisti.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Davidan, 24.7.2009 19:10:43)
Odpovědět
Otázka je, pane prezidente, jsou-li novináři manipulátoři, nebo prostě jen blbci, kteří nejsou schopni chápat souvislost toho co slyší a co píší.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Felix, 23.7.2009 10:02:20)
Odpovědět
Napíšu vám tady jeden, myslím si, že důležitý, příklad manupulace veřejným míněním. Přitom je pozoruhodné, že zde manipulující je zřejmě přesvědčen o své pravdě a o pravdě svých učitelů. Je to z diskuse na stránkách Občanského institutu. Příklad uvádím proto, že na něj, jak jsme mohli dříve vidět, navazují mnohé jiné přklady manipulací a obvinění lidí vč. lidí na hradě. Jde o část diskuse k přepisu pořadu ČT historie.eu z 9. 7.:
***
Vyslovil jsem tam tezi, že "Agrese je znakem levicovosti" - a měl jsem na pamětiKosovo, Gruzii, "válku proti terorismu" apod.
A dostalo se mi tvrdého poučení od RJ:
***
RJ (22.07.2009 17:11)
non-felix Felix
"...agrese je znakem levice" - byl Džingischán levičák? Byl Mohamed? Temerlán? Friedrich II. Pruský? Západní pacifisté, Bůh jim odpusť, jsou prokazatelně součástí levice - dle Felixe tudíž kvintesenciální agresoři!!! Ach jo, jak snadno jde střízlivé myšlení do háje, viďte, bratře Felixi. Minimálně již od dob Peloponézské války mezi Aténami a Spartou lidé vědí, že je ve vlastním zájmu každé polis být obklopena státy s režimy našeho typu, nebo alespoň s režimy nám přátelskými, než s režimy nám radikálně nepřátelskými. Proto je přirozeným zákonem státnictví usilovat o to, aby ve světě bylo co nejvíce nám přátelských režimů a co nejméně nepřátelských - tedy aktivně utvářet svět v náš prospěch. Považuje-li však Felix úsilí o to, aby v Afganistanu byl režim Západu spíše přátelský než nepřátelský za levicivost, pak my v OI jsme na straně levice. Ono však o žádnou levicovost nejde, jak prokáže byť jen letmý pohled do učebnic dějepisu: v době francouzské revoluce a napoleonských válek nebylo nic levicového na tom, že konzervativci ve všech zemích Evropy usilovali o to, aby ve všech zemích Evropy nebyly režimy jakobínské či bonapartistické; stejně jako v době studené války nebylo nic levicového na tom, že všichni antikomunisté všude na světě usilovali o to, aby ideálně nikde na světě nebyly režimy komunistické. A stejně tak v době války proti radikálnímu islámu, kterou nevymysleli ani socialisté, ani "neokoni", ani Amerikkka, nýbrž která byla radikálními musulmany Západu vnucena, není nic levicového na tom, že Západ v defenzivním, sebezáchovném instinktu usiluje o to, aby ve světě nebyly vůči němu radikální islamistické režimy, nýbrž jen režimy přátelské nebo neutrální. Naopak, absence tohoto instinktu, kterou evidentně doporučuje Felix, by byla jasným příznakem paralýzy civilizace a tudíž triumfu levicovosti. Ale když má někdo zatemněnou mysl, levicové je pro něho nelevicové a nelevicové je levicové...
***
Tuto odpověď jsem uvítal, protože odkryla karty; napsal jsem:
Felix (23.07.2009 09:48)
Ad: non-felix Felix
Doporučuji všem pravicově smýšlejícím lidem prostudovat si tuto (slovy RJ) kvintesenci neokonservatismu. Je to na pár řádcích a je tam všechno. Od zmatení mezi útekem a obranou až po obvinění ze zatemnění mysli. A stačilo k tomu máličko: Vyslovit tvrzení, že agrese je znakem (po studiu tohoto příspěvku se mi chce dodat, že esenciálním) levice. Laskavý čtenář nechť si projde všechny vyjmenované příklady, aby na nich jasně viděl, že tomu tak je. No, a staronový závěr: neokoni jsou levicoví. Chce někdo ještě jiný důkaz, než je tento komenář od RJ? Není ho už třeba.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Jarda Kol., 23.7.2009 15:04:50)
Odpovědět
Felix a neokoni je kdo?Na tvůj komentář abych měl filosofickou fakultu,nebo píšeš slátaninu k ničemu.
Roman Joch a bratr Felix v Afghánistánu v misi TRVALÁ LEVICE
(BERAN, 25.7.2009 20:35:22)
Odpovědět
Když odhlédneme od toho, co se to vlastně etabluje v zemi, kde vládu drží zejména američtí vojáci (http://thelastcrusade.org/2009/07/22/sacrificing-american-soldiers-for-shariah/), je tu otázka:

Je mravně správné a takticky efektivní snažit se rozbít v jiné zemi teroristickou strukturu, která je mi nepřátelská?

Podle pana Jocha ano, podle bratra Felixe ne.

Felixi, prosím, kde tkví jádro mravní nepřijatelnosti vykořeňování Talibánu a Al-Kajdy v Afghánistánu?

B. (http://vpravo.blog.cz)
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 9:24:38)
Odpovědět
Souhlasím. Také si myslím, že už delší dobu probíhá trvalá manipulace veřejného mínění z hradu, která rozděluje národ.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Lopata, 23.7.2009 14:46:33)
Odpovědět
Nejste vy náhodou placen přímo za šíření EUpropagandy a pomlouvaní všech oponentů? A to myslím vážně.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 15:41:47)
Odpovědět
Příspěvek myslíte vážně, proto reaguji.Vážený pane. Nejsem nikým placený za propagaci EU, jedná se o mé osobní přesvědčení a přiznávám, že jsem propagátor postupné tvorby, jak říkáme společné Evropy. Je to vznešený cíl.O ztrátu suverenity se nejedná.Nejsem však přesvědčený, že někteří spoluobčané nejsou placeni za sabotování EU a nejsem si jist komu tyto směry mají prospět. Nám rozhodně ne.Mám našim politikům ,politikářům za zlé, že jsme ještě nepřijali EURA, přeji si společnou evropskou armádu, přeji si evropskou federaci a federální policii.Není důvod proč ne.To jsou vyšší cíle EU a věřím že se jich dožiji.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(HF, 24.7.2009 14:16:11)
Odpovědět
Bohužel ale EU nesměřuje k federaci ale k totalitě, Lisabonská smlouva dá velkou moc nevoleným úředníkům a dosazeným Eurokomisařům, takže na fungování EU budou mít největší vliv lobisté a různé pokoutní politické dohody špiček stran převážně z velkých zemí. Lisabonská smlouva dramaticky omezí né li znemožní možnost občana EU ovlivňovat politiku.
Řešení jsou tu dvě, buď bude EU fungovat jako zóna volného obchodu nebo jako regulérní demokratická federace kde se politici budou zodpovídat lidem
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 15:48:57)
Odpovědět
Pane Lopato.My se už známe. Nikdy nikoho nenapadám a nepomlouvám. Zásadně.Nechtějte,abych s redaktory portálu a se vším souhlasil.Pokud budu vidět zájem o dobro věci, rozhodně budu spokojený a pochválím je velmi rád.Slušnost mému projevu neni cizí.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Lopata, 23.7.2009 18:37:01)
Odpovědět
Jste naivní člověk. Studujte o sionistech, bilderberg group, 11. září, CFR, trilateral commision, skull and bones, pravdu o CIA atd... Zjistíte že žijete v úplně jiném světě než který vám ukazují média.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 19:59:50)
Odpovědět
Nejsem ovlivněn médii.Opak pane. Co se týče dvojčat 11.září,oficielnímu vysvětlení jsem nepodlehl v minutách pádu a né jako někdo v roce 2009 až mu média nacpala jinou verzi do hlavy.Žil jsem více než 2 destiletí v zahraničí a věřte ,že přístup k informacím je venku stále větší než u nás.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Lopata, 23.7.2009 18:37:43)
Odpovědět
Mimochodem vadilo by vám kdyby do 5 let elita redukovala populaci na 2 miliardy?
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Lukáš Petřík, 23.7.2009 9:43:23)
Odpovědět
Prosimvás jaká manipulace z Hradu? Která média Hrad vlastní? Která média jsou prohradní?

Velká média jsou naopak pravdolásková a protihradní, tak co to proboha kecáte, Kvěchu? Jste tím Klausem nějak posedlý.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 10:54:44)
Odpovědět
Pane Lukáši Petříku.Tvrdíte ,že velká média jsou pravdolásková a protihradní.Jsem rád, že to tvrdíte Vy .Kdyby to zaznělo v mém příspěvku,okamžitě by jste oponaval a byl bych Vámi sprostě napaden.To opravdu velká média šlechti,svědčí o jejich dobré kvalitě a jejich přesvědčení, že se na hradě děje něco co tam nikdy nebylo a co na hrad nepatří.Je-li to tak, jak tvrdíte Vy, jsem poptěšen.Hrad si to vysloužil svými postoji k vnitřní pol. k zahraniční a zejména k EU.Potvrzujete tím,že společenství proti hradu stále sílí. Díky.Jinak to kecání máte jako v záložně. To přijímám od běžného diskutujícího, ale od Vás ne Lukáši Petříku.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 10:26:05)
Odpovědět
Zajímavé, že právě Vy nevíte. Právě Váš portál je pouze PROKLAUSOVSKÝ, pro hrad a EUROSKEPTICKÝ.Kdo nechce nevidí.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(HF, 23.7.2009 12:10:03)
Odpovědět
Pokud podle vás Klaus rozděluje národ tak vy a vám podobní usilujete o jeho úplnou likvidaci pomocí multikulti,gender,Eurosocialismu a podobných nástrojů.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 15:25:33)
Odpovědět
Pane HF.Jestli dovolíte krátkou připomínku.Klaus prohlásil." Trvám na tom, že svým chováním a svými názory na spostu jevů naší současnosti jsem v rámci české populace sjednocující osobou.A na to jsem pyšný.Určitě je ale asi pravda ,že nesjednocuji naše různé ambiciózní politiky, kteří se snaží krátkozrace maximalizovat své politické zájmy".Když si dáte pane do souladu 20 let působení VK na politické scéně s tímto projevem.Netahá Vás to za uši?Myslím ,opravdu ,že je právě tou osobou, která národ rozdělila a to svým postojem k EU, který rozhodně neprezentoval před volbou v té podobě jako nyní, když už prezidentem je a když mu bylo připomenuto a byl dotazován na jeho vztah k EU tak se rozhodně nenazýval EUROSKEPTIKEM.Dnes však je to jeho hlavní program.O co snadnější by byla naše působnost v EU a také v době našeho předsednictví, kdyby byl prezident iniciátorem a propagátorem EU.Pak bych řekl ,že je sjednocující osobou.K druhé části jeho projevu nelze říci,že nemá pravdu. Má,ale má to jedno velké ale. Vždy když někdo s ním nesouhlasil, nebo jeho názory nebyly v souladu s názory VK a nedej bože snesl na VK kritiku, nebo nedej bože se jednalo o poměrně slušné postavení politika na politické scéně okamžitě degradoval působnost protivníka slovy ,že sleduje pouze osobní ambiciózní zájmy.To použil ne proti jednomu politikovi.Jsem přesvědčený, že kdyby byl sjednocující osobou, nikdy nepadla vláda v době předsednictví.To nelze nazvat jinak než barbarský čin, který rozhodně skupinku euroskeptiků netrápil..
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(HF, 23.7.2009 17:13:42)
Odpovědět
1. Kdyby byl prezidentem někdo jiný a proevropský tak by národ také nesjednocoval, protože né všichni češi a je jich hodně jsou příznivci EU
2. Klaus dovede s oponenty védst seriózní debatu na úrovni a nepoužívá sprostá slova a urážky, tak jak je to na dením pořádku u řady jiných našich i evropských politiků.
3. Vláda padla především díky neshodám v ODS a u zelených a nikoliv kvůli prezidentovi. U ODS byl problém v Lisabonské smlouvě (kvůli lisabonu padla i polská vláda Kačinského) a u zelených bych hledal příčinu spíše v lidovém domě.
Ikdyž s panem prezidentem nesouhlasím třeba v jeho pojetí ekologie, tak na něm oceňuji to že nemění své názory podle toho jak se to komu hodí a zasazuje se o obranu lidské svobody, což považuji za jednu z nejdůležitějších věcí na světě. EU jde opačným směrem, ta naopak omezuje svobodu jednotlivce při prosazování kolektivních zájmů, proto mám obavu aby se z EU nestal totalitní socialistický stát podobný číně nebo SSSR
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Lukáš Petřík, 23.7.2009 10:30:52)
Odpovědět
Tak je fakt, že čtenost webu už je několikatisícová, za mainstreamové médium se statisícovými náklady bych ho přesto neoznačil. :-) A pravdoláskový mainstream nás zatím převažuje. :-)

Především budeme proklausovští, pokud bude VK hájit českou suverenitu. Naše podpora není bezpodmínečná.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 11:00:39)
Odpovědět
Vy euroskeptici si nalžete úplně vše. Pane.Váš článek je většinou na portálu asi týden a za celý týden reaguje v průměru tak deset lidí.Z toho značná část vstupuje jen proto, aby vyjádřila nesouhlas s články.Jiný portál opravdu za týden přečtou tisíce.Směšné co píšete.Jestli chcete, příklady je snadné doložit.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 11:04:18)
Odpovědět
Prosím, jaké jsou Vaše podmínky. To by mohlo býti zajímavé.
Re: Klaus: Probíhá permanentní manipulace veřejného mínění
(Alberto Kvěch, 23.7.2009 15:53:15)
Odpovědět
Pane Lukáši, kde jsou ty tisíce čtenářů? Nepočítaje přirozeně Vás a nepočítaje mé příspěvky, tak vidím 4 čtenáře.Takže.O čem se to bavíte.