reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím

Autor: LP | Publikováno: 17.7.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Zástupci nové pravdoláskové strany TOP 09 v pátek představili volební logo, se kterým povedou volební kampaň. „Logo je v barvách národní trikolory, kterými chceme zdůraznit potřebu vlastenectví. Upozorňuje, že pojmy jako vlastenectví, slušnost a hrdost na svoji zemi jsou nezbytnou výbavou aktivního občana, politika zejména,“ uvedl předseda přípravného výboru Karel Schwarzenberg.
 
Je poněkud cynické, když se vlastenectvím ohání člověk, který patřil mezi hlavní architekty schválení Lisabonské smlouvy v ČR, podle níž již zhruba 90 procent zákonů platných v naší zemi bude pocházet z Bruselu. Podle Schawarzenberga není asi nic vlastenečtějšího než schválit smlouvu, která pohřbívá českou státní suverenitu. Nakonec Emanuel Moravec se také považoval za vlastence...

reklama
2802 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(F. Šalda, 17.7.2009 16:47:53)
Odpovědět
Kluci, naprostý souhlas. Ale to spojení "architekt schválení smlouvy" je až moc básnické, ne? :-)))
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(L.P., 17.7.2009 16:54:04)
Odpovědět
Takové spíše bilderbergské. :-)
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(ks, 17.7.2009 17:51:27)
Odpovědět
Kdo je ten hrdinný LP, že se musí skrývat za zkratku? Je to Paroubek nebo některý jeho podržtaška nebo užitečný idiot?
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Lukáš Petřík, 17.7.2009 18:19:42)
Odpovědět
Kdo má mozek, tomu to asi dojde...
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Davidan, 18.7.2009 21:33:55)
Odpovědět
A kdo jsi ty, hrdino skrytý za ks? Raději nežvaň o jiných, když jsi sám zbaběle schovaný za zkratku, hrdino.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(RZ, 17.7.2009 18:41:06)
Odpovědět
No zrovinka od člověka, který už posté proměnil svou idolatrii, zní kecy o zrádcovství dokonale.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Maro Skřipský, 17.7.2009 19:25:26)
Odpovědět
Zase nějaký mindrák, RZ ? Mimochodem... whiskey to je moje gusto... však víš :-)
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(RZ, 18.7.2009 14:42:22)
Odpovědět
Podle sebe soudím tebe?:))

O mindrácích svědčí exhibicionistické vyžívání se v idejích, kterým dotyčný ve skutečnosti nevěří. Já tenhle problém nemám, což se o tobě, jakož i o všech tvých soudruzích už říci nedá:/
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(jj, 17.7.2009 20:17:38)
Odpovědět
Jsou to prostě typičtí globalističtí pseudonárodní neocon totalitaristé , v USA se Bush a jeho gang také oháněli americkou vlajkou zatímco likvidovali ústavu a občanská práva, otevírali hranice milionům separatistických Mexičanů a snažili se založit NAU aka americkou verzi EU.Je prostě vidět že patří do jedné mafie.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Holtan, 18.7.2009 10:08:48)
Odpovědět
Američané mají plnou hubu demokracie a svobody,a ve skutečnosti jenom okupují cizí země a hází bomby.Jsou horší než ruské tanky v 68.USA je prostě zločinec,ať je prezidentem kdokoliv.Jediný jejich zájem je,ovládat svět.A k tomu potřebují tu falešnou iluzi o svobodě.Lidé si tak nevšímají "politické mocenské vrchnosti - tedy znovu obrodící se šlechty.Pan kníže se proto velmi snaží,přišel o dost velká území.Jednoduše řečeno,dnešní podoba svobody a demokracie je naše sebevražedná budoucnost.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(jh, 17.7.2009 22:37:18)
Odpovědět
Lukáši,
když von ten pan kníže je takový bodrý chlapík...
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Moxastin, 18.7.2009 4:06:33)
Odpovědět
Z tej osoby mi je na bliti.

Ale uz vidim ze po medialnej masazi sa dostane do parlamentu kde bude kydat svoje rozumy.

To bude USA bolet.. Ked sa im do pr*ele zacne tolko VDP pchat. :D
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Alberto Kvěch, 18.7.2009 9:50:38)
Odpovědět
Velezrádce je ten, kdo podepsat LS nechce a EU sabotuje.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Andělíček, 18.7.2009 10:29:04)
Odpovědět
Nesouhlasím!
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Alberto Kvěch, 18.7.2009 12:58:49)
Odpovědět
Pane ANDĚLÍČKU to je Váš oprávněný osobní názor. Uznávám, že i můj názor je pouze osobní a nemusí býti reprezentativní.Vycházím však z celkového vystupování prezidenta a z mého pohledu na jeho výkon funkce prezidenta.Pan Klaus se dle mého názoru nechová jako prezident státu, ale reprezentuje pouze svoji osobu. Jeho projevy nejsou většinou v souladu s názorem a hlasováním poslanecké sněmovny ani senátu.Pokud nebude prezidentem a ten čas se nezvratně blíží, pak si může vyprávět co chce a lidem to bude jedno.Myslím, že jeho EUROSKEPTISMUS NEBEZPĚČNĚ ROZDĚLIL NÁROD a je namířen proti zájmům EVROPY, tedy i našich občanů.Komu a jakým zájmům to prospíva si netroufám komentovat, ale rozhodně ne EU a ČESKU.Náš stát ztratil ve světě pověst věrohodného partnera a jsme za šašky. Naše šance ukázat se v době předsednictví jako solidní stát solidních občanů, schopných podílet se na tvorbě společných EVROPSKÝCH CÍLŮ byla nezvratně promarněna.Barbarský čin Paroubka zrušit vládu v době předsednictví nemůže být nikdy odpuštěn.Nikdy se náš občan nemusel v zahraničí stydět a přiznat příslušnost k národu, ale dnes nás má pane svět za všehoschopné tajtrdlíky.Naši politici zde zavedli nevídaný kocourkov ve všech oblastech a ve své drzosti opět kandidují.JSEM VOLIČ PRAVICE A JSEM ZDĚŠEN ,ŽE I TOPOLÁNEK OPĚT KANDIDUJE.ON POLITIKU DĚLAT NEUMÍ, ODS A PRAVICI POSTUPNĚ A ZMATENĚ LIKVIDUJE.JEHO NEVĚDOMOST A NEVĚDOMOST VLASTNÍCH CHYB JE KATASTROFÁLNÍ.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Davidan, 18.7.2009 21:36:52)
Odpovědět
Pane Alberto Kvěchu, i z vaší strany se jedná o osobní názor, takže nesouhlas vyslovený jedním slovem, má stejnou hodnotu, jako vaše velkohubá tiráda.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Alberto Kvěch, 18.7.2009 22:25:08)
Odpovědět
Spíše nevíte o čem je řeč.To nevytýkám.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Pavel, 23.8.2009 22:34:20)
Odpovědět
Kdyby nepadla Topolánkova vláda,tak by ODS všechno rozkradla a místo zdravotnictví bychom měli SICKO.Proboha ať zvítězí levice!Jinak tu budem mít čipový feudalismus.Vládnout nám, čipovým jaffům bude 150 Goauldů z Bilderbergu.
Proboha ten Stargate byl tak nadčasový.Aby jste
pochopili stáhnšte si z mustwatch.cz Endgame(plán na zotročení lidstva)a další dokumenty.Stahování je legální,není to sdílení.Staženo to je za 3 minuty.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(děda, 18.7.2009 11:07:29)
Odpovědět
debile
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Alberto Kvěch, 18.7.2009 12:21:06)
Odpovědět
Příteli diskutující.Dále není třeba .Řekl jste o sobě vše.Přesně tak se chovají EUROSKEPTICI.Hezký den.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Felix, 18.7.2009 14:40:58)
Odpovědět
Neříkám, že kníže je buzerant nebo zloděj a zkrachovalý podnikatel jako jiný bývalý senátor Václav Fischer, ale senátorskou kvalifikaci má.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Čtenář 1, 22.7.2009 13:08:03)
Odpovědět
Pokud má Vaše strana takového voliče a příznivce, pak se nedivím propadu ve volbách..
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Kamel, 18.7.2009 18:09:23)
Odpovědět
Vidim, ze jste si nasel stejneho nepritele jako socani. Chapu , ze vam tak lezi v zaludku. Je narozdil od priznivcu SSO clenem perspektivni politicke strany....
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Jaroslav, 8.8.2009 21:33:58)
Odpovědět
Pozoruji účinky Michaela Moore a Alexe Jonese.
Ať žije Internet.Nebýt něho tak by 99% občanů,zhlouplých zmanipulovanou televizí a tiskem volili neoconskou státostranu.Děkuji především mustwatch.cz.Lidi stahujte a iformujte.Petr Hájek pouze mluvil o skutečnostech,které právě dokazují tyto filmy,včetně mezinárodní skupiny vědců,kteří dokázali nevyhořelý termit ve dvojčatech.Tato základní neznalost redaktorky TV mě rozesmála.Měla by si pořídit Internet a né štrikovat ponožky.Internet do každé rodiny,každému občanovi.USA jsou zralé na revoluci.Ano na 1984 odpovíme 1776.Aktuální otázka:Kdy popraví masového vraha Bushe?Myslím,že brzy.
Re: Vlastizrádce Schwarzenberg se ohání vlastenectvím
(Mojo, 16.9.2009 13:22:15)
Odpovědět
Kdzž byl J. Paroubek v Moskvě, pan velectěný kníže ho kritizoval. Nezastávám se Paroubka, ale knížeti jsem napsal na jeho mail: schwarzenbergk@senat.cz

Dotaz:
Dobrý den. Jen vám chci vzkázat, že mě zaráží Vaše kritika Jiřího Paroubka. Vy, který jste nevysvětlil svou účast na utajeném setkání elit Bilderberg, které je ze své podstaty protiprávni. S pozdravem M. Vykoukal

A odpověď:
Vážený pane,
předala jsem Váš e-mail panu Schwarzenbergovi, děkuje Vám za něj. K jeho obsahu sdělil, že Bilderberg je skupina starších zkušených politiků, hospodářsky činných osob i novinářů, Je to diskusní skupina, o které se psalo spousta spikleneckých článků. Zasedání je otevřená diskuse, žádné tajemství za tím skryté není. Pozvání dostávají politikové, pan Schwarzenberg se Bilderbergu zúčastnil 2x, snad bude ješrě 1, je to zajímavá výměna nárzorů. Neví, co by na tom bylo protiprávního.
S úctou,
Mgr. Lcuie Weitzová
asistentka senátora

Tak nevím, zdali konferenci elit, tzv. Bilderberg se dá definovat jeho slovy. Už jen ta ostraha a nezmiňování v médiích mluví za vše.