reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Václav Benda o vraždění dětí

Autor: Redakce | Publikováno: 8.8.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

"Je paradoxní, že právě moderní doba, která natální i prenatální psychice přičítá velkou váhu a ne zcela bezúspěšně se pokouší proniknou do jejích tajů, se tak ochotně stává spoluviníkem všech těch ukrutností. Tatáž věda nám umožnila získat filmový záběr o průběhu potratu. Zárodek na něm vypadá velmi lidsky a také se lidsky chová: cucá si paleček. Technické provedení vraždy je natolik perfektní, že dítě nestačí dát najevo žádnou reakci. To ostatně není v nukleárním věku nic mimořádného, nebo dokonce odlišujícího, stíny těch dospělých, kteří se vypařili v Hirošimě, také nevykazují žádnou vnější známku, že by stačili pochopit svůj osud.“

(O problémech nejen morálních, 1985)

poisoned baby

 
24. týden - legální z genetických důvodů
  PŘEDCHOZÍ      Umělý potrat - 24. týden - legální z genetických důvodů

 
 
 


 

reklama
2921 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Václav Benda o vraždění dětí
(Josef Novák, 8.8.2009 19:13:06)
Odpovědět
Když tady tak pročítám ty názory, (které jsou shodné více méně celoevropsky) tak musím konstatovat, že proti třetímu světu, který už ne klepe na dveře, ale už je otevírá, nemáme nejmenší šanci.
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(Merlin, 11.8.2009 23:39:50)
Odpovědět
../..
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(Petra, 5.9.2009 15:35:48)
Odpovědět
Nad etickou stránkou věci bychom mohli/y vést dlouhosáhlé diskuse a nikdy bychom neskončili. Jsem žena a pokud bych otěhotněla a dítě nechtěla, nechám si provést porod, i kdyby to v ČR bylo zakázané. V tomto směru mě nezajímají nározy jiných lidí a ani názory embrya. Kdybychom já a ty byli na pustém ostrově a každý z nás by věděl, že jediný způsob jak přežít je zabít toho druhého a sníst ho, dopustil by se jeden z nás vraždy a kanibalismu bez ohledu na naše názory o potratech, vraždách a kanibalismu.
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(petr, 10.8.2009 21:13:11)
Odpovědět
Takže to vyřešíme tak, že je raději zabijem ještě dřív než se narodí.
Starejte se prosím o strádající narozené děti!
(Eva, 10.8.2009 21:30:13)
Odpovědět
U nás se nezabíjí plod v takovém stádiu vývoje, toto se u nás neděje. Máte-li humánní sklony, pak jistě víte, kolik je u nás týraných dětí a takových, které žijí v ústavech - moc vás prosím, pomozte jim, ony to vážně potřebují, jinak je pro ně život příliš velkou zátěží. Dítě má právo na lásku - dejte jim ji. Starejte se o ženy, a hlavně o matky - protože to, že je k nim společnost lhostejná, to způsobuje citelný úbytek porodnosti už dvacet let. Tak pomozte zodpovědným matkám, ať mohou rodit více dětí a řádně je vychovávat, spolu s otcem.
Re: Starejte se prosím o strádající narozené děti!
(synapse, 11.8.2009 0:36:45)
Odpovědět
souhlasím - faktem je,že dnes se mohou lidé dostávat do takových situací,že nepřivést dítě na svět je rozhodnutí,které je ve prospěch nenarozeného.Lhostejnost k situaci matek v těžkých situacích,nevymahatelnost práva i v oblasti zabezpečení alespoň výživného od otce dítěte,nechuť zaměstnávat matky s dětmi atd. Máma,která své dítě má ráda trpí,když se musí dívat na to,že musí šetřit na jeho základních potřebách,že se mu děti ve škole posmívají za chudobu a je tím automaticky vytěsněn mezi "socky". A skutečně chudé jsou tady matky-samoživitelky.Ta,která dítě nechce nebo není schopná se o něj postarat a nechá si ho udělat,je nezodpovědná husa,ale stávají se i různá nedopatření a myslím,že nikdo jiný než dotyčná nemá právo rozhodnout o tak radikální změně života - pokud zůstane s dítětem sama,je to velmi často rouzsudek doživotní chudoby. A Benda je ubohy a nechutný-proč tu ukazuje snímek,který s naší republikou nemá nic společného,typická ukázka jejich pokroucenin,pololží,manipulací
Proč neřeší miliony stále umírajících NAROZENÝCH dětí?
(Eva, 10.8.2009 8:39:00)
Odpovědět
Proč tito lidé, jak je pan Benda, nejdou do zemí, kde každou sekundou umírají tisíce dětí na nedostatek pitné vody a hladem a ve válkách? Proč se nesnaží zachránit děti, které strádají nezachraňuje miliony děvčátek mučených v nesčetných bordelech světa?
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(nora, 8.8.2009 15:45:23)
Odpovědět
Když už tu někdo odsuzuje potraty, nechť si zodpoví i jiné otázky. Proč se dneska mnoho chlapů vůbec o ženy nedokáže postarat (nemám na mysli jen finanční stránku věci, ale i citové zázemí ), ještě ženu k potratu nutí, když ne přímo, tedy tím, že nejsou ochotni sdílet společnou péči o dítě. A dále, co antikoncepce? Byli by vůbec muži schopni pravidelně konzumovat a "huntovat" si zdraví denní dávkou chemikálií?
Zcela s vámi souhlasím!
(Eva, 10.8.2009 8:42:29)
Odpovědět
Mne šokuje pokaždé, když matka odloží dítě a ještě něco horšího - že nikdo v této zemi nežene k zodpovědnosti i otce, nikdo ho nehledá, nikdo se neptá, jaká byla míra jeho spoluviny! Pan Benda by měl začít s platem ženy pečovat o několik dětí. To bych mu fakt přála, protože pít víno, kázat vodu, to dokáže každý.
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(ks, 8.8.2009 9:02:39)
Odpovědět
Toto je manipulace. U nás se provádí interupce do 12 týdn a tam si plod nemůže cucat palec, protože nemá prsty. U 12 týdenního plodu je založena hlavička. Pište alespoň objektivně. Dnes se dokonce dá přesně určit stáří plodu. nedělejte z doktorů vrahy. A když dojde k samovolnému potratu, zbytky plodu se musí odstranit bez ohledu na věk plodu, protože ohrožují živit ženy.
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(F. Šalda, 8.8.2009 13:18:06)
Odpovědět
Ano, jenže v některých zemích je umělý potrat povolen až do 24(!) týdnú po početí (Velká Británie, USA), což už je něco jiného. Po 28 týdnech totiž dítě už může žít samostatně mimo dělohu (někdy dokonce ale už po 24 týdnech!).
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(KS, 8.8.2009 16:44:53)
Odpovědět
Tak ať lidovci protestují v USA. Proč u nás, když náš zákon přesně stanovuje podmínky? nebo u nás platí zákony USA? Nemá to logiku.
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(zdeněk84, 8.8.2009 23:34:07)
Odpovědět
vy vidíte někde lidovce protestovat?
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(jj, 8.8.2009 0:15:55)
Odpovědět
Vpodstatě jediný rozdíl mezi nacistickou levicí a dnešní levicí je ten že dnes mají ultrazvuk a genetické testy takže s likvidací dítěte nemusí čekat na porod. Dnešní propotratoví levičáci jsou vpodstatě nic než nacisté s ultrazvukem.
Re: Václav Benda o vraždění dětí
(Davidan, 8.8.2009 11:23:40)
Odpovědět
Co to je propotratový levičák? Nebudeš ty náhodou jeden z poškozených při narození?