reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu

Autor: odjinud | Publikováno: 22.7.2009 | Rubrika: Názor
Ilustrace

Tento dopis poslaný našemu skvělému ministrovi pro lidská práva panu Michaelu Kocábovi se dostal do redakce EUportalu. Dopis přetiskujeme bez úprav v plném znění a bez komentáře. Snad tedy jen s minikomentářem, že nechceme propagovat Dělnickou stranu, ale do značné míry chápeme rozhořčení pisatelky. 

 

                       
Pane ministře Kocábe, mám dva syny, je mi 45 let.
Bydlím ve vesnici u Teplic.

Nemám ve svém okolí žádnou romskou rodinu.

Jsem šťastná, že nemusím žít v beznaději jako obyvatelé Janova.
V roce 1989 jsem byla na všech demonstracích v Teplicích
a v Praze a moc jsem si přála demokracii a svobodu. To, co
se teď tady na severu děje je horší než tenkrát.

Svoboda nekončí tam, kde začíná nesvoboda druhého.        

Policie chrání (s prominutím) grázly před slušnými lidmi.  
Copak je to nesplnitelný sen - chci, aby ten, kdo nechce
pracovat,klidně umřel hlady.

Ten, kdo si zničí byt, uřízne topení, ať zmrzne.
Co se stane mě a mým dětem jestliže:
      Nebudeme pracovat.
      Nebudeme platit nájem.
      Budeme na Romy vykřikovat rasistická hesla
      Budeme kolem sebe dělat bordel a ničit své okolí.
      Budeme obtěžovat romské rodiny hlukem, smradem.
      Budeme krást.
      Uřízneme si topení a rozbijeme okna.

My - budeme bezdomovci, chcípající hlady. Vyčíslí nám dluhy
Za zničený byt a na krku budeme mít trestní oznámení za    

hanobení té jejich slavné rasy.
A budeme se za vše stydět.

Oni - tmaví a ukřičení - dostanou nový byt, sociální dávky,
nové zařízení bytu a ochranu policie. A budou vykřikovat,
jak pro ně stát nic nedělá.
 
Náš slavný státní rozpočet nemá peníze na centra pro slepé,

vozíčky pro postižené, lůžka pro staré a nemocné.

Kolik peněz z naší práce stojí taková normální romská "rodina"?
Nestydíte se, páni a dámy tam "nahoře" kdo o nich rozhodujete?
Kdo Vám dal právo určit, že z mých daní budu živit dvě cigáňata

a soused od vedle si bude shánět sponzory na výcvik psa pro svého postiženého syna?

Asi tedy jsem rasista. Tohle už přeci není možné !!!
Cítím obrovský vztek a beznaděj. Proč jsem vlastně tenkrát
chtěla tu demokracii a svobodu?

Aby se Ti, kteří poctivě pracují a žijí měli dobře.
Čeho jsem já a mě podobní dosáhla? Ti kdo poctivě pracují a
žijí, živí líné, sprosté a primitivní prasata a ještě se bojí,
aby jim nebylo vyčteno, že je živí špatně.

Příští volby jsou pro mě jasné - DS, Národní odpor, kdokoliv,
kdo s tímhle "bordelem" tady zatočí, ano budu volit i neonacisty.

A píšu to s plným vědomím odpovědnosti za tuto mou volbu.
Před rokem 1989 byli utlačovaní lidé za své názory, ale dnes
jsou utlačovaní za to, že chtějí pracovat a žít slušně. Před
rokem 1989 policie chránila politiku jedné strany. Dnes chrání
ty, co by měla sama trestat a zavírat.
Je mi z té naší slavné demokratické společnosti a z našich
"nerasistických" politiků na zvracení. 
Na další shromáždění v Litvínově pojedeme. Já, manžel, synové, jejich kamarádi,

naší známí....LIDÉ, kteří žijí jako LIDĚ tuto naši podporu potřebují vidět. 

A vůbec nečekám, že se cokoliv změní. Naši politici mají teplá místečka a za zády EU.
Ale na každého se vaří voda .............

Jednou, pane Langere, Topolánku a ostatní mocní, budete i Vy a Vaše děti žít v takovém ghettu.

JEJICH životní prostor se totiž bude neustále rozšiřovat a práv přibývat. Kdybych vylovila zlatou rybku, přála bych si, aby jste se vraceli ze zaměstnání a Vaše ženy z nákupů kolem romské v ě t š i n y  a po pokálených schodech a zavřely za sebou počmárané a poničené dveře. Pak, aby jste stáli oba za rozbitým oknem, poslouchali hluk,nadávky a řvaní - toto lidové umění naší utiskované menšiny a pozorně hlídali, kdy se za rohem objeví Vaše ratolest,plížící se se strachem ze školy.

Opravdu si to neumíte představit, nebo máte pocit, že Praha je
daleko?
Co takhle detektor lži a otázka pro Vaše muže, kteří v Janově
zasahovali? Kolik z nich, myslíte, bylo přesvědčeno o správnosti svého jednání?
Kolik z nich by šlo bydlet do služebního bytu, který by byl v
Janově?

Děkuji za JASNOU odpověď, jaký rozdíl je mezi právy a
povinnostmi "bílých" a "černých" .
                       
                         Klára Vyšenková

 

    

reklama
4930 čtenářů | 31 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(orel, 22.7.2009 0:11:16)
Odpovědět
DS snad není úplně neonacistická. NO podle všeho ano, ale je tam asi 500 lidí a DS volilo 25000 lidí.
Zamýšlel jsem se nad tím, proč tolik lidí podporuje neonacisty, a dovolím si otisknout svůj starší komentář z webu DS:
"S neonacismem je ta potíž, že došlo k velkému zmatení pojmů. Od nepaměti byly všechny společnosti rasistické a xenofobní. Po Hitlerovi se (ale jen na Západě) položilo rovnítko mezi Hitlera a rasismus s xenofobií. To samé platí o prosazování státních zájmů ozbrojenou silou. Výsledek je, že navenek dominuje posvátná hrůza před diskriminací, xenofobií a militarismem. Kdo se dopracuje k rasistickým nebo militantním stanoviskům, bude označen za fašistu, dokonce si může jako takový sám připadat. Protože rasismus a militarismus mu (právem?) připadají normální, může se propracovat k rehabilitování fašismu nebo dokonce nacismu. Jsou-li černá barva a různé odznaky označeny nejen za nacistické, ale i rasistické a xenofobní, převezmou je rasisti a xenofobové. I ti, kteří nechtějí někoho přepadnout a vyvraždit, jen si přejí, aby cizorodé živly nechaly na pokoji je. Tak se může stát, že Rusové hajlují nebo že asistentka ministra z ultravlastenecké polské strany hajluje na neonacistickém koncertu. Dojde-li v západní Evropě k rozsáhlým rasovým nepokojům vzor dělení Indie (nechť jsem špatným prorokem!), možná může velká část smrtelně ohrožené bílé společnosti projevit nejen rasismus a xenofobii, ale i omlouvat toho samého Hitlera, který jejich země přepadl a okupoval. A za to může automatické ztotožnění rasismu a xenofobie pouze a jedině s Hitlerem.
Kdosi v minulých debatách napsal, že silný tlak jedním směrem vyvolá obrovský a nezamýšlený posun směrem opačným. Zatím však v Evropě tlačí pouze multikulturalisti jedním směrem. Dovoz prapodivných etnik, fanatické postihování čehokoli, co je prohlášeno za rasismus, atd. Zadělávají nám na problémy, bez kterých bychom se rádi obešli."
A mimochodem, víte, že Antifa označuje vaše stránky za extremistické?
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(M., 22.7.2009 2:52:49)
Odpovědět
Velice trefný a přesný komentář.

(Souvisejícím zločinem multikulti-trotů je, že skrze strach z Všudypřítomného Nácka se postavit čelem k problémům, které reálně existují, nacisté nad nimi uvažovali a opravdu poctivě se je snažili řešit: třeba nízkou porodnost vzdělaných žen.)
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(jj, 22.7.2009 0:15:45)
Odpovědět
Já bych individua s IQ nižším než 70 kastroval a sterilizoval , ale mám pocit že by to bylo po vyhodnocení prvních výsledků nazváno rasismem.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Glosátor, 22.7.2009 1:02:33)
Odpovědět
Hranicí mentální retardace je 85 bodů IQ (i když IQ test považuji za vědecky chybný, nízké hodnoty nesporně indikují neschopnost adekvátně se zapojit do společnosti), což by mělo být zároveň legální minimum pro řízený státní dohled, sterilizaci a zbavení občanských práv. Dobře řízený stát by nikdy neváhal a právě proto bude euroamerická civilizace poražena, buď Číňany, kteří neváhají nebo muslimy, kteří se jako každá primitivní společnost množí a množí.

Jak výše praví orel o přirozeném rasismu, jsou podobné názory považovány za nacistické. Ve skutečnosti je před válkou zastávala řada politiků, vědců i jiných osobností veřejného života napříč politickým spektrem (jejich jediným nepřítelem byli marxističtí/freudističtí intelektuálové a náboženští fundamentalisté, zajímavá koalice). "Tři generace imbecilů stačí", hlásaly zákony i nejkonzervativnějších států USA...
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Lukáš Petřík, 22.7.2009 6:12:39)
Odpovědět
Kdyby nebyli Kocábové, politická korektnost a multikulturalismus, žádný neonacismus a žádná Dělnická strana by neexistovaly.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Huckleberry, 22.7.2009 6:18:36)
Odpovědět
Článek podobného znění již koloval internetem asi před rokem. Myslíte, že když si ho omylem přečte nějaký člověk mající možnost s tímto něco udělat, že s tím něco udělá? Politický rozhled do budoucna všech papalášů, jestli jste si za 20 let nevšimli, trvá pouhé 4 roky. NIkdo z vlády také nebyl ani tak dlouho ve funkci. Pokud se cikorky přemnoží, kdo je bude živit? A teď ještě politické fekálie nám takřka zajistily další možné vyžírky z EU až se budou rozdělovat ilegální imigranti z afriky a blízkého východu, kteří zavalili Evropu.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(babka, 22.7.2009 8:53:16)
Odpovědět
Vážení, čtu Vaše názory ráda, připojuji se k nim a souhlasím se všemi. Co ale budete dělat? Zase zvonit klíčema? Nejhorší je bezmoc a o co dnes kolem sebe vdím, mě naplňuje smutkem. Jsem stará, ale co moje děti a vnoučata? Co je čeká? Kdo už udělá nějaký pořádek? Dnes se vlastně komunistům v určitém smyslu dostalo satisfakce. Je to hrozné, ale pravdivé. Nebáli jsme se všude chodit, bylo víc výhod. Dnes se bojím jít sama na hřbitov. Díky a všechy zdravím a podotýkým-nikdy jsem nebyla v žádné straně, jsem jen pozorovatel a kritik.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(babka 2, 22.7.2009 13:45:03)
Odpovědět
Babko,připojuji se ,je mi 66 let.nepřipadám si stará,ale mluvíte mi z duše.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Bořek, 22.7.2009 9:08:44)
Odpovědět
Byl bych rád,kdyby bylo zveřejněno,kolik se ročně dá na řešení tak zv.romské otázky.Na Slovensku byla zveřejněna čísla.Min.práce 23milionů EUR,rezort školství a zdravotnictví dal za minulý rok 4,6 milionů EUR.Co myslíte,setkalo se to s nějakým výsledkem?26%dotázaných Romských žen rodilo 6-10x,28% dětí nechodí pravidelně do školy,86% nedokončilo základní vzdělání.Tady je zakopaný pes.A těď světe div se,EÚ dá ze svých fondů na řešení ronské problematiky na Slovensku 200 milionů EUR.Pokud těmto údajům nevěříte,tak byly zveřejněny v Společensko-politickém týdeníku "Slovo".Podle mne je řešení romské otázky hlavně v rukách samotných Romů.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Maja, 22.7.2009 9:47:33)
Odpovědět
Nechtějte po těch lidech,aby to vzali do vlastních rukou.Oni nemají žádnou vůli něco změnit,jen využívají našich slabostí,co jim dovolíme.Řeči o sterilizaci ve včerejší TV1
běžely už před několika lety.Asi dostali tehdy nějaké peníze,proto to otevírají znova.Nedávno šel na CT2 dokument,tam jeden nadělal 23 potomků,ani je nedokázal vyjmenovat.
Je třeba stanovit mantinely odsud-posud a tvrdě dohlížet na školní docházku,ne prolévat prostředky skrz nějaké agentury.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Bořek, 22.7.2009 11:00:48)
Odpovědět
Máte do značné míry pravdu.Pokud donutíme jejich děti chodit do školy ,ale oni se nebudou učit,tak výsledek bude nulový.Teď se tady nemají zase tak špatně a přeci utíkají tam,kde jsou lepší sociální podmínky.Oni nemají žádný vztah k naší zemi.Pokud se státy společně nedohodnou na řešení,tak budou neustále běhat za lepším.A ta sterilizace?Jaký zájem asi měla ta sociální pracovnice,co ji měla nutit k potratu?Nebo že podepsala v narkoze?Nejsem lékař ale jak asi?Naponec proč věří Kocáb pouze jedné straně?Jde o tvrzené proti tvrzení.Ale Romka podepsala,tak není co řešit.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Mihalová Libuše, 22.7.2009 10:57:46)
Odpovědět
Včera večer jsem se dívala na TV1 a bylo mi nanic. Jsem starší generace a měla jsem 2x císařský řez, kdy mi dali ve Vítkovické nemocnici podepsat souhlas se sterilizací, neboť mi bylo vysvětleno, že po dvou císařích již nemůžu rodit. Takže podle cigánských rodiček bych měla taky žádat finanční odškodnění, neboť jsem byla poškozena a nemohla jsem rodit hafo děcek. Ne že bych je chtěla. Zarazilo mě, když jedna poškozená cigánka měla doma 5 děcek a chtěla ještě další. Chtěla bych vidět, zda se o ně stará, posílá do školy a zda z nich vyrostou slušní lidé, přičemž o tom pochybuji. Takže vyzývám všechny ženy samozřejmě bílé, aby žádaly také o finanční odškodnění. Myslím, že nás bude v celé republice dost. Co pak bude vykládat pan Kocáb. Je načase, aby odešel a nedělal z obyčejných slušných lidé blbce.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Marie H., 22.7.2009 13:42:48)
Odpovědět
Mihalová Libuše,velice s Vámi souhlasím,ale musím se zastat pana Kocába.To není ten co za to může.Za to může ten,kdo vydal tyto zákony a to byla vláda,nevím ted která.Dá se to zjistit.Kocáb postupuje podle zákona a já mu jeho práci nezávidím.Jednejte s takovými lidmi jako jsou cini,máte nůž stále za zády.Kocáb má jedno z nejhorších ministerstev.Vyšetřit,kdo ten zákon navrhl,vydal a stím si to vyřídit ! ! !
Náměstek „za sedm miliard“ skončil
(Zelený Náměstek „za sedm miliard“ skončil, 22.7.2009 11:56:10)
Odpovědět
Ministryně spravedlnosti propustila svého náměstka Františka Korbela. Lépe později než nikdy. Nejsem kompetentní, abych posoudil náměstkovy právní kvalifikace. Kompetence lidské a morální však posoudit mohu.

Před více než dvěma lety jsem se s náměstkem Korbelem chtěl poradit, co dále s kauzou Uzunoglu. (Případ kurdského lékaře a podnikatele, jehož české úřady v devadesátých letech držely dva a půl roku ve vazbě pro obvinění z únosu a týrání.

V roce 2007, po třinácti letech projednávání, byl Uzunoglu všech obvinění zproštěn – pozn. red.) Její další protahování bylo neúnosné pro naše soudnictví a spravedlnost. Kauza se táhla již déle než proslulá „dreyfusiáda“ před sto lety, nehledě přitom na závratný pokrok v soudnictví: od kalamářů a poštovních holubů k e-mailům, počítačům a laserovým tiskárnám. Pan Korbel mě odmítl přijmout.

Ve stejné době se jeho nadřízený, ministr Pospíšil, se mnou ve stejné záležitosti sešel dvakrát!

Asi týden po tom, co Městský soud v Praze (31. července 2007) definitivně zrušil všechna obvinění, náměstek Korbel zatelefonoval MUDr. Uzunoglu a přijel za ním do jeho sídla – asi 20 kilometrů od Prahy. Použil k tomu vládní náměstkovskou limuzínu, která na něj po celou dobu jednání čekala. Byl jsem o této schůzce panem Uzunoglu předem informován.

Obsah jednání byl jednoduchý: Náměstek Korbel přivezl smlouvu pro svou advokátní kancelář na zastupování doktora Uzunoglu ve věcech odškodnění. Žádal za to pakatel: 15 procent provize z vysouzené částky.

Protože byl doktor Uzunoglu velice schopným podnikatelem a kromě svého podnikání zastupoval desítky různých zahraničních i českých firem, za třináct let násilného odstranění od svého podnikání utrpěl značné škody: známé kauzy odškodného za televizi Nova, Diag Human a Nomuru musí ve srovnání s finančními ztrátami doktora Uzunoglu závistí blednout: v případě dnes již soudně žalovaných a zdokumentovaných ztrát jde o částku blížící se 50 miliardám korun. Bystrý čtenář si lehce vypočte, o jaký honorář panu Korbelovi šlo: kdyby uvedené procesy vyhrál, dostal by přes sedm miliard korun. Porušování zákonů není levné!

Doktor Uzunoglu tuto naprosto nemravnou nabídku rozhořčeně odmítl. Pan náměstek se vzdálil tak rychle, že na místě činu zapomněl nejen podepsaný návrh smlouvy, ale i svůj ministerský průkaz ke vstupu do parlamentu.

Jednání s Ministerstvem spravedlnosti České republiky o odškodnění skončilo na mrtvém bodě: skoro čtrnáct let nespravedlivě vězněnému a obviněnému nezaplatilo ani všechny prokazatelně zaplacené advokátské honoráře!

Informoval jsem o této naprosto skandální historii osobně řadu nejvyšších ústavních činitelů – premiéra, předsedu a místopředsedkyni Poslanecké sněmovny a také řadu dalších politiků – již na podzim 2007. Žádal jsem též, aby Sněmovna zřídila zvláštní vyšetřovací komisi, která by odhalila pozadí toho ostudného justičního skandálu. Ukázalo se, že ministerstvo vnitra skartovalo ještě před ukončením tohoto procesu související materiály, aby zahladilo stopy mafiánských manýr v letech devadesátých. Fakta o skandálním chování náměstka Korbela jsme také zveřejnili na tiskové konferenci v Senátu (4. února 2009).

Korbelovo odvolání nyní vyvolalo bouři u zelených (k té straně totiž patří): žádají jako kompenzaci přinejmenším hlavu letní ministryně spravedlnosti. Stojí-li ministryně o mou podporu, má ji!

Voličům důrazně připomínám, aby si ochranu mafiánství českými zelenými zapamatovali přinejmenším do říjnových voleb.

Parlamentu a ostatním českým politikům znovu zdůrazňuji, že bez zřízení zvláštní parlamentní vyšetřovací komise k objasnění pozadí kauzy Uzunoglu nebude v Česku dobře. Banánovou republikou může země zůstat i bez exportu banánů.

O autorovi| František Janouch, jaderný fyzik
Levota pana Korbela v případě Uzunoglu
(Pepa, 22.7.2009 12:01:59)
Odpovědět
V souvislosti s odvoláním náměstka ministra spravedlnosti Mgr. Františka Korbela se žel nehovoří a nepíše o tom, jakou roli sehrál v nešťastné kauze MUDr. Yekty Uzunoglua. Když byl tento statečný kurdský lékař, obchodník a humanitární aktivista konečně v létě 2007 pražským městským soudem zcela zproštěn obžaloby, dostavil se v srpnu 2007 – do jeho domu – spolu se třemi asistenty Mgr. Korbel, náměstek ministra spravedlnosti alias advokát s nabídkou obhajoby, a to již s připravenou smlouvou podepsanou zástupcem advokátní kanceláře, v níž (jako v s.r.o.) má Mgr. Korbel 50% podíl. Střet zájmů je nasnadě. Jen ten sám o sobě by měl stačit na jeho odvolání, páni zelení. Nemyslíte?PhDr. Libuše Šilhánová
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Čtenář 1, 22.7.2009 12:48:31)
Odpovědět
Tenhle článek jsem dostal již před 14 dny do e-mailové schránky a podobný koloval opravdu zhruba před rokem .......
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(jjosef, 22.7.2009 13:44:17)
Odpovědět
kidne si je ty pico vol aspon te pojebou....
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Hana Kučerová, 22.7.2009 16:21:10)
Odpovědět
tento státmě donutil stát se rasistkou
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Ivka, 22.7.2009 16:53:10)
Odpovědět
Plně souhlasím s článkem. U nás v malém městě je skoro každá Romka od 14 do 50 let těhotná...můžete mi říci, jak se toto bude řešit. Kdo to množství nepracujících romů bude živit...Proč vláda nedá přídavek na dítě pouze rodinám s 2-3 dětmi.Co se týče normálních, pracujících rodin, více dětí si nepořizují, protože jsou odpovědní. Romové si z rození dětí dělají živnostenské listy.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Dick, 23.7.2009 14:17:30)
Odpovědět
Teď jste se mě, Ivko, ale ošklivě dotkla... Jsem normální OSVČ, mám jednu ženu, dvě živnosti a šest dítek, některá předškolní, jiná na ZŠ, dvě na víceletém gymnasiu. Proč si myslíte, že nejsem normální a zodpovědný občan?
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(mirekl, 27.7.2009 14:32:37)
Odpovědět
Milý Dicku,
zdá se, že TY máš dvě živnosti na to, abys uživil své děti. ONI, mají své děti místo živností, aby uživili sebe.
A v tom je ten rozdíl. :-(
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(sines1701, 22.7.2009 18:23:06)
Odpovědět
ja by som rád podotkol, že ak by som bol Nemec volil by som stranu NPD .
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Pavel Kozánek, 22.7.2009 19:35:01)
Odpovědět
Mluvíte mně z duše.Jenom poznámka:O romské kultůře se vůbec nedá mluvit a jejich chuť pracovat je nulová, chtějí se mít jen dobře na úkor společnosti třeba i kanadské.Hygienické návyky a potřeby nulové,snaha po integraci také nula.Je to vše proti jejich povaze a charakteru.Vyjímky s tohoto výčtu jsou v řádu tisícin.Řešení neznám, snad je vysídlit do Bruselu nebo do Švýcar.Tam by si s nimi určitě poradili.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(milone, 23.7.2009 10:47:22)
Odpovědět
Pane Kocábe, já vím, že jste rád, že jste dostal místo ministra. Ale jste totálně mimo mísu. Když slyším ty vaše bláboly, tak se mě chce zvracet !!!
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(milone, 23.7.2009 10:47:24)
Odpovědět
Pane Kocábe, já vím, že jste rád, že jste dostal místo ministra. Ale jste totálně mimo mísu. Když slyším ty vaše bláboly, tak se mě chce zvracet !!!
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(mirekl, 23.7.2009 15:23:32)
Odpovědět
Kurňa, Kláro, pokud existuješ, napsalas to dobře!
Pod to bych se podepsal.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Aladar1958, 23.7.2009 22:50:06)
Odpovědět
Mně se článek paní Kláry moc líbil a myslím, že s ní souhlasí naprostá většina slušných lidí.
Tomu článku snad nelze nic vytknout.
Všichni víme jak se věci mají a jak se té menšině ubližuje.
Politice je nehorázně uplácejí a nám slušným lidem šlapou na krky a snaží se nás snad zadusit. Rád moc rád bych v nějakém světovém společenství pro tuto utiskovanou menšinu našel a dokonce bych zavedl daň pro rozjezd samostatného romského státu. To je můj sen a moc si to přeji-snad by to tak bylo dobře.
Tam by si mohli stále dokola pět to své "oni nán nic nedají, nám tu nikdo neuklidí, nás diskriminují-snad by ten romský stát báječně fungoval a spokojenost by byla na všech stranách.
Sám sebe se táži-vzniklo by to současné s Kanadou??
Pan Kocáb romy přece strašně miluje, ale bydlet se mu u nich moc nechtělo-to se tak trochu s láskou neslučuje. Já vím nemá čas-to je přece jasné!
Na závěr mohu říct, že paní Kláře jen a jen tleskám za statečnost a moc hezký dopis!
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Petr, 27.7.2009 15:25:29)
Odpovědět
Slušní lidé se špetkou historického povědomí a zodpovědnosti by nevolili Dělnickou stranu, Národní odpor a jiné jim podobné...
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(I., 24.7.2009 10:07:59)
Odpovědět
Jen lejte oleje do ohně !!!
A co se stane až dojde olej ???
I.
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Petr, 27.7.2009 15:22:03)
Odpovědět
Ne že by článek neměl v mnohém pravdu
("Kdo Vám dal právo určit, že z mých daní budu živit dvě cigáňata a soused od vedle si bude shánět sponzory na výcvik psa pro svého postiženého syna?"),
ale není mi jasné jak někdo může být tak naivní a myslet si že komplexní problém může vyřešit to, že do parlamentu zvolíme bandu vyholených neonacistických bezmozků z DS???
Jak to vypadá v reálu jsme si snad už vyzkoušeli svého času s psychopatickýcm Sládkem a jeho suitou nohsledů, nemyslíte?
Re: Pane Kocábe, kvůli vám budu volit Dělnickou stranu
(Marticc, 21.3.2010 23:55:04)
Odpovědět
Chtěl bych podotknout že na správné cestě je například top09 která chce důsledně bojovat s nezaměstnaností a s podporou neřizpůsobivých.
Viděl bych to tak že skupina lidí které se tento text týká, tedy nejen cikáni ale i další pakáš by měla být vrámci zachování základních práv sociálně zajištěna, ale v celku logicky, méně kvalitním, nízkonákladovým jídlem a bydlením .....
Dneska můžete postavit sportovní halu za 2 mld a zrovna tak do deseti milionů, přičemž si rozdílu s nadsázkou "nevšimnete"
Naše společnost se musí zaměřit na to jak co nejlevněji budovat a dotovat skupiny lidí bez finanční reflexe ...
jedině tak se udrží náš systém stejně jako staré systémy ve středověku starověku ...
tedy silná hiearchie.
ač se vám nezdá komunismus napáchal rozsáhlejší škody než se zdá, a jedna z nich je i přetrvávající sociální liberálnost... k čemu nás to asi tak dovede