reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Je Aleš Brichta rasista?

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 24.7.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

A máme tu další multikulti aférku. Aleš Brichta vydal nové album Deratizer a text titulní písně vyvolává kritiku pro svůj údajně rasistický nádech. Dokonce prý se jím bude zabývat policie. A to proto, že prý hanobí rasu a národ a podněcuje k nenávisti, protože v něm zaznívají tato slova: "Politici dělaj z každýho vola / na ulici kradou cikáni kola / už by to vyřešit měl / nějakej deratizer…".

Většinová populace přitom ví, kdo že má na svědomí drobné krádeže autoradií, kabelek, strhávání řetízků a vylupování stánků-trafik. A tato kriminalita je jí víc na očích, než nějaké cizojazyčné mafie o jejichž působení nic neví. Je mi divné, že policie nemá opravdu nic jiného na práci, než zkoumat text písně. Když mi nedávno vyloupili auto, nevypátrala nic.

Zřejmě ale zkoumat text písně je jednodušší. Co se tak zaměřit na činnost nonstop zastaváren, kde končí většina takto realisovaných "čórek"? A taky je mi divné, kam jsme to dopracovali 20 let od převratu, v němž jedním z hlavních výdobytků byla svoboda slova. Jak je možné, aby dnes byl umělec „popotahován“ za vyjádření názoru, že Cikáni (chcete-li Romové) jsou při drobné kriminalitě přistiženi častěji než jiné skupiny obyvatelstva. A feťáci neboli smažky jakbysmet.

Není kriminalizace písňových textů vlastně nová forma cenzury? Neměl by být stažen Erben a jeho Polednice za text "U lavice dítě stálo, z plna hrdla křičelo. "Bodejž jsi jen trochu málo, ty cikáně, mlčelo!"? Nechápu, proč se někdo točí na jednom čtyřverší z celého alba, které jenom popisuje problémy naší společnosti. Že by to bylo proto, že rocker se opřel do politiků?

Brichta není můj hudební šálek kávy. Ale toto album si určitě koupím jako výraz odporu k pozitivní diskriminaci a zastírání pravého významu slov, který nám tu předvádějí příznivci politické korektnosti, kteří nás (jako jediný zaznamenatelný výsledek své činnosti) přivedli ke kanadským vízům.

www.fragmenty.cz

Václav Klaus s Alešem Brichtou

reklama
3068 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Miloš, 24.7.2009 6:22:11)
Odpovědět
Politická korektnost,to svinstvo všech svinstev a šílený výplod námi obdivované západní demokracie,rdousí a kriminalizuje svobodu slova.Autor písničky jen poukazuje na to,co politici přehlíží a co otravuje život obyčejným lidem.Kriminalita cik@nů se toleruje,trestné činy se často překvalifikují na přestupky.Vrcholem všeho je pozitivní diskriminace tohoto etnika.Jediným výsledkem této absurdity je,že tu úspěšně vyrostla již minimálně jedna generace těchto parazitů,kteří nikdy nepracovali a ani nikdy pracovat nehodlají a ještě tak vychovávají své potomky.V přírodě se každý napadený organismus parazitů zbavuje,jen my si je ještě pěstujeme a hýčkáme.Odpor běžných občanů vůči těmto taky lidem, se díky pozitivní diskriminaci stále stupňuje a společnost stále více rozděluje.Odpor časem pak přerůstá v nenávist a různé radikální skupiny tak získávají stále více příznivců.Podle idiotských pseudohumanistů a určitě podle Džamila Kocába budeme rasité my všichni,co odsuzujeme již zmíněnou pozitivní diskriminaci a stále rostoucí a neřešenou kriminalitu našich problémových,ale privilegovaných,bohužel taky našich spoluobčanů.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(josefus, 24.7.2009 8:54:55)
Odpovědět
Aleš brichta je naprosto typický český rasista, kterých je tu 80%. Jeho názory a postoje presentované v jeho písni jsou toho jasným důkazem. Navíc jako smažka spíš vypadá on. Slizoun vypitej.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Cynik, 24.7.2009 9:31:26)
Odpovědět
Josefus, Vy ani neviete čo je rasizmus, keď ste boli schopný vyplodiť takýto duševný výkal.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Miloš, 24.7.2009 10:27:21)
Odpovědět
"Josefus" by si měl na vlastní kůži vyzkoušet soužití s cik@ny a zkusit někde s nimi bydlet,pak by asi hodně rychle změnil názor a určitě by se rasistou stal,možná by vstoupil do DS.Definice rasismu:"rasismus je založen na pohrdání lidmi, kteří mají jiné fyzické a kulturní rysy a člověka definuje právě podle těchto znaků /např. barva pleti/".Oprávněnou kritiku asociálního chování konkrétních příslušníků tohoto problémového etnika,může jen hlupák vydávat za rasismus,ale bohužel se tak stále děje.Darebák zůstane darebákem a je jedno ,jakou má barvu pleti.
Když vám cik@n nadá do bílých sviní,je více než pravděpodobné,že i když na něho podáte trestní oznámení ,že vyvázne bez trestu.Pokud to bude obráceně,tak si na vás soud pěkně smlsne.Rasismus by měl být postihován vždy ,ale bez ohledu na to jestli je pachatel bílý nebo tmavý,ale skutečnost je bohužel jiná a docela tristní.Kdo někdy shlédl video o tom,jak cik@ni napadali členy DS v Litvínově,tak ví ,jak to v tomto přiblblém státě chodí.
Nazývejme věci pravými jmény a jednejme se všemi stejně bez privilegií a výjimek a pak nebudeme nuceni řešit tyto problémy.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(široko, 24.7.2009 13:44:10)
Odpovědět
Naprosto se s Alešem ztotožňuji, a za rasistu se nepovažuji. U nás je spravedlnost tak zvaně obrácená naruby. A to , jaký napsal text, tak s tím se stotožńuje převážná většina slušných lidí.. I když nejsem jeho fanda...
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Daleko, 24.7.2009 18:08:44)
Odpovědět
To není o spravedlnosti na ruby,ale o demokracii na ruby,neboli politická demagogie demokracie.Ale po vzoru našich amerických přátel.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Vladimír Neckář jr, 24.7.2009 17:25:41)
Odpovědět
Tahle aférka je spíš oBrichtově trapnosti i když věřím že u hospodské populace to bude mít úspěch. Jak říkal Werich "To je blbý to se bude líbit"
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(I., 24.7.2009 18:51:02)
Odpovědět
Ano ano je tomu tak,co je blbé je dobré.
Což svědčí o stavu mysli zmíněného pseudoumělce,co zaseje to sklidí !!!
I.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Josef Štika, 24.7.2009 20:36:43)
Odpovědět
Toto už je závažné porušování svobodyslova.Máme tu "náhubkový" zákon a pomalu ale jistě stát přitvrzuje a utahuje šrouby.Jsem velmi zvědav kde to skončí.Možná jednou nebude možné říci na ulici C.ikáni jinak se dostanete do rozporu se zákonem.Co takhle když C.ikáni(u mě to nejsou žádní Romové ale C.ikáni)říkají "vy bílé svině"???To není rasismus??Ještě jsem neslyšel o tom že by C.ikána popotahovali pro rasismus.
A mimochodem NEMÁM RÁD C.IKÁNY PROTOŽE KRADOU!!!A HODNĚ!!!!
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Fiter, 24.7.2009 22:01:15)
Odpovědět
Pane Brichto,vynikající text.Je to holá pravda,ať se to někomu líbí nebo ne.Samozřejmě musíte počítat s tím,že Vás ti s rudým mozkem asi nebudou mít rádi.Urážíte totiž jejich voliče.Dneska by Vás komunisté viděli rádi za katrem,co říkáte 2-3 ročky? Za éry Klementa Klementoviče Klementova by to bylo tak asi 20ročků za rozvracení republiky.
Konečně je pryč doba kdy se nesměla říkat pravda.
A proto dnešní mladí lidé nesmějí dopustit aby se komunisté dostali k moci.Ti mladí co opěvují dnes komunismus,byli vychováváni v rodinách komunistů a nebo to jsou trotlové.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(DELON, 24.7.2009 22:33:34)
Odpovědět
Souhlasím s Brichtovými nazory na tuto společenskou problematiku, přestože jinak neposlouchám jím představovaný hudební žánr. Podle mého názoru by ho mělo podpořit více veřejně známých osobností, aby se věci hnuly a konečně se začaly nazývat pravým jménem. Osobně jsem přesvědčen, že jediná politická strana, která se tímto problémem rozumě zabývá, je Dělnická Strana. Proto nebude v nejbližší době překvapením její rostoucí popularita a volební úspěch.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(makrela, 24.7.2009 22:36:54)
Odpovědět
Ne, Aleš Brichta rasista není. Ukázat na problém nemá s rasizmen nic společného. Neznám nikoho, kdo by měl ten kočovný národ v oblibě. Můžou si za to sami. A texty písní prozkoumávali komunisti taky. Jo, to svinstvo se vrací, jen je převlečené do demokratického kabátu. EU socialisti si chovají, nebo si dováží nové voliče. Je v tom systém. V Česku a na Slovensku jsou to Cik*ni, v Německu Turci a Arabové, ve Francii a v Holandsku hlavně Marokánci a ve Velké Británii a Skandinávii jsou to Arabové a Pakistánci. Podle EU-Fašistů se musí staré evropské národy "rozředit". Zatím se jim to daří. Mělo by se zase zazvonit klíčema, tentokrát v Bruselu.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(HAHA, 25.7.2009 9:39:32)
Odpovědět
Souhlas se vším,co jste napsal.Je to tak.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(marky, 25.7.2009 10:53:24)
Odpovědět
"Většinová populace přitom ví, kdo že má na svědomí drobné krádeže autoradií, kabelek, strhávání řetízků a vylupování stánků-trafik.."

tak tenhle "argument" vypovídá naprosto o všem, ponejvíce o duševních indispozicích autora. V nacistickém Německu, také "Většinová populace věděla, kdo že má na svědomí versaillský nůž v zádech, lichvu, morální úoadek a olupování německého lidu...

klausovi nácíčkové ze slušných rodin, nic jiného nejste..
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(makrela, 25.7.2009 13:48:57)
Odpovědět
Typický, levicovými médii zmanipulovaný čtenáři, ulevilo se Vám dostatečně, když jste napsal "...klausovi nácíčkové ze slušných rodin, nic jiného nejste.."?

Ach, Vy také chcete polemizovat "o duševních indispozicích autora..." Hmm, Komunisté a Nacisté diagnostikovali "duševní choroby" u všech, kteří nesdíleli jejich názory. Asi nevíte, že Komunisté a Nacisté jsou, červeně, anebo hnědě natření Sozialisté. Přečtěte si o tom něco, než zase budete demokratické pravici nadávat do Nácků.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Josef02, 25.7.2009 14:33:03)
Odpovědět
Alkoholik, nemakačenko, flákač a ještě k tomu rasista brichta se bude ohánět svobodou slova!!?? Proboha, to snad ten výpitka nemyslí vážně? Ale ono je tu jasně vidět, že čechy může zachránit jen humanitární vybombardování takovýchto rasistických individuí..landa, brichta,sládek,čunek-jedna velká odporná pakáž.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(marky, 25.7.2009 14:58:35)
Odpovědět
Já jsem četl, makrelo, a evidentně víc než vy, ty kecy o rovnosti mezi komunismem a nacismem si můžete schovat tak pro Ivana langra nebo podobné myslitele, kteří tyto nesmysly živí při životě..
a jinak souhlasím s Jofem i josefusem, brichta je odporný typ hospodského rasisty, alko-troska, co kvůli sebenenávisti z vlastní existence plive iracionální zášť kolem sebe a tomu dodává jakýsi pocit uznání ve světě..no, nedivím se, že je na fotce s prřátelském rozhovoru s panem profesorem všeho..:)
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(sumec, 25.7.2009 17:20:48)
Odpovědět
Ten smradlavý Makrela chce tvrdit,že více četl,pochybuji,že umí číst,protože jinak by musel držet hubu.Je to primitiv,bez vlastního úsudku,i když on ani nemůže vědět co to znamená.Nechte ho dožít,ale neměl by nám tady smrdět -makrela.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(pepi, 25.7.2009 17:09:20)
Odpovědět
Ten t.zv.Josef je obohoučký hovádko,které nemá vlastní názor,jen takové jak psalo v minulosti Rudé Právo.Takového pros´táčka už prostě málokde uvidíme,tak si ho užíjme.Je to prostě primitiv i když i to boží hovádko má více inteligence než Josuf a Josef.
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(pepi, 25.7.2009 17:02:31)
Odpovědět
Pane Brichta,máte pravdu a Kpcába bych přestěhoval do Chánova.Ten by byl brzy zpět a odvolal by vše co nažvanil .
Re: Je Aleš Brichta rasista?
(Bohumil Ateista, 25.7.2009 21:24:50)
Odpovědět
Deratizace je zabíjení krys a pokud chce pan Brichta vyvražďovat určitou skupinu obyvatel jenom proto, že někteří její příslušníci kradou, tak ať se nediví, že má kvůli tomu problémy. Neberu to ani jako nadsázku. Rád bych všem rádoby demokratům připomněl, že podle Ústavy má každý právo na život bez ohledu na etnikum a nikdo nesmí zneužívat jakékoli lidské právo na úkor druhých.