reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Brněnská mešita a blafující lidovci

Autor: Michal Semín | Publikováno: 29.7.2009 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Na první pohled by se mohlo zdát, že se nám obrození lidovci pochlapili a ujali se obrany naši vlasti před rozpínavým cizorodým islámem. Křesťané a v otázkách kulturně-civilizačních konzervativně smýšlející lidé nyní vědí, komu mají dát v blížících se volbách svůj hlas. Jak by to bylo hezké, kdyby svět, v němž žijeme, byl takto pohádkově přehledný. Realita je bohužel o poznání komplikovanější.

Stavba mešity přeci nestojí na počátku celého problému, ale až na jeho samotném konci. Kdyby u nás nenarůstal počet věřících muslimů, nevznikl by ani problém se stavbou mešit. Pravidelné čtenáře mého blogu asi nemusím složitě přesvědčovat o tom, že nejsem příznivcem islámu. Přestože v některých aspektech islám respektuje přirozený mravní řád, v jiných jej pro změnu pervertuje. A i v těch oblastech, v nichž je islám blízký křesťanskému pohledu na život, nepřináší zpravidla mnoho dobrého. Proto se neztotožňuji s těmi konzervativními křesťany, spatřujícími v islámu možného spojence proti mentálně i mocensky etablované libertinsko-postmoderní hydře.

Přesto mne lidovecký boj proti brněnské mešitě nechává chladným. Soupeření s islámem je třeba vést na úplně jiných rovinách než na rovině municipálně byrokratické. A zde lidovci, a samozřejmě nejen oni, už dávno kapitulovali. Životní styl hédonisticky zaměřených  postkřesťanů se mimo jiné vyznačuje i tím, že není schopen přinášet oběti. V praktickém životě se to projevuje i v odmítání hojnějšího potomstva, neboť výchova dětí vyžaduje oběť doslova každodenní. Přednost dostává kariéra, každoroční pláže, nezávazné střídání partnerů. A aby se předešlo nechtěným dětem, je tu po ruce legální potrat.

Zde by se lidovci mohli bránit. Mají ve svém programu ochranu života od početí po přirozenou smrt, neměl bych je tedy peskovat za to, že je v českých potratnicích v průměru denně zabito okolo 70 dětí. A to nepočítám, neboť to ani spočítat nelze, počet mrtvých dětí v důsledku rozšířeného užívání abortivní "antikoncepce". Paměť mi však ještě slouží a tak vím, jak lidovecké vedení bránilo bývalému poslanci Jiřímu Karasovi v účinnějším postupu proti liberální potratové praxi. Po Karasově odchodu to byl shodou okolností David Macek, angažující se v boji proti brněnské mešitě, kdo opět zvedl téma potratů. Jeho postoj se mi však nejevil jako věrohodný, neboť jej účelově narouboval na kampaň proti zvolení Václava Klause prezidentem České republiky. A přitom mu nečinilo sebemenší potíže podporovat Jana Švejnara, jehož postoj k potratům byl jednoznačně liberální. Však se to také D. Mackovi vymstilo. Dezorientovaná média jej začala prezentovat jako nástupce Jiřího Karase, což jej v konečném důsledku vedlo k tomu, že se od názorů J. Karase distancoval. V té souvislosti dal za vzor mladé rakouské lidovce, kteří na předvolebních shromážděních rozdávají přítomné mládeži kondomy…

A jsme zase u toho. Společnost, jež se nechá zotročit antikoncepční mentalitou, pilulkou či prcgumou, nemá budoucnost. Zestárne, ztratí vitalitu, pohled dopředu i nad horizont nitrosvětských starostí a nezvratně zahyne.

A aby ta agónie netrvala příliš dlouho, k rychlejšímu zániku postkřesťanských struktur přispěje i lidovci bezvýhradně podporovaný proces evropské integrace, znamenající ztrátu účinné kontroly nad imigrační a azylovou politikou. V rámci europeistické„ klauzule solidarity“, o jejíž účinnosti jsme se mohli přesvědčit v souvislosti se zavedením kanadských víz, se od České republiky očekává, že na svoje území přijme větší počet imigrantů z cizích kultur (většinou se jedná o země s většinovým islámským obyvatelstvem), aby nedocházelo k jednostrannému zatěžování evropských přímořských států.

Cyril Svoboda, David Macek a celé současné vedení KDU-ČSL nesou přímou politickou odpovědnost za to, že Česká republika pozbyla značnou část (a v případě přijetí Lisabonské smlouvy se tato ztráta ještě zvýrazní) svých předchozích pravomocí, včetně možnosti účinně ovlivňovat demografické složení českého státu.

Jejich odpor proti stavbě druhé brněnské je v této souvislosti pouhým tragikomickým plácnutím do vody.

reklama
1631 čtenářů | 11 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(Brabec, 29.7.2009 0:45:34)
Odpovědět
Naprostý souhlas.
Pozn. Zrušte to psaní čísel - odrazujete to od diskuse.
Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(jh, 29.7.2009 1:18:14)
Odpovědět
Před hlasováním Senátu o Lis. smlouvě jsem lidovecké senátory prosil, ať napraví chybu svých spolustraníků z Poslanecké sněmovny a hlasují proti.
Bohužel důsledky Lisabonu jsou v KDU nepochopitelně přehlíženy, proto hlasovali, jako jeden muž, pro...
Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(Alberto Kvěch, 29.7.2009 10:06:26)
Odpovědět
Dostali rozum !!!
Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(Petr St., 29.7.2009 10:34:17)
Odpovědět
Pane Kvěchu, nemohli "dostat rozum", neboť tyto postoje zastávali vždy. Nemůžete nabýt něco, co již vlastníte. Ale v EU je vlastně možné všecko.
Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(HF, 29.7.2009 11:06:13)
Odpovědět
Jestli nedosatli spíš prachy, to by v tom našem zkorumpovaném státě nebylo nic divného
Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(kicmiz, 29.7.2009 7:30:28)
Odpovědět
Mám někdy pocit,že EÚ nás potřebuje jen jako smetiště,odbytiště zboží a všech dalších sraček. V případě potřeby - viz, kanadská víza jsme jí na háku.Vzhledem k výše uvedenému se domnívám,že z nás budou tak jak jsem uvedl včera nevolníci lobbistů a byrokratů. Protože jsou si některá náboženství velmi blízká /aniž si to jejich představitelé uvědomují/ např. víra v jednoho Boha atd...a byla původně mimo jiné udržována ve státech ke zkulturnění obyvatelstva vč. získání například hygienických návyků a protažení těla/mytí před návštěvou svatostánků,motlitby-poklek,úklona../
může v Evropě dojít k přesunu věřících i nevěřících na víru islámu,jelikož tato v některých případech dokáže zajistit rychleji spravedlnost než naše byrokratické instituce a naše právo,které je zapleveleno lobbisty.
umíráček za lidovce
(HF, 29.7.2009 11:04:36)
Odpovědět
Plně souhlasím, o tom kam lidovci směřují svědčí jejich předvolební spojenectví s Hybáškovou a troufám si tvrdit že to může být spojenectví poslední, protože tato eurohujerská populistka je může ještě pěkně zdiskreditovat. Stačí aby si lidé všimli jaký má přátelský vztah k sudeťákům nebo jaký má názor na potraty.
Re: umíráček za lidovce
(Karel M., 29.7.2009 11:14:11)
Odpovědět
Lidovcům jde o zrušení Benešových dekretů a hlavně,tím pádem návrat majetku/vydřeného z lidu/ církvím.Je v tom náboženství.To je tutovka.
Re: umíráček za lidovce
(kicmiz, 29.7.2009 13:03:34)
Odpovědět
Proč se tak derou o majetky,vždyť ten pouze svazuje ruce a dává lidem místo svobody okovy.Něco vlastnit je velká starost a zodpovědnost. Omezuje Vás,nemůžete si říkat co chcete,dělat co chcete,musíte z něj platit daně atd...,ale na to ti mladší přijdou až později. Lidé se honí za majetky hodně,ale některé církve mnohonásobně víc,takže to mnohdy vypadá,že jim nejde o lidské duše,ale zejména o ty majetky. Někdy si žádají více než si zaslouží,dokážou využít všechny možné příjmy a dotace,na druhou stranu musím uznat že v minulosti i nyní byly a jsou dobří, ale tvrdí hospodáři.
Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(Jaroslav Matras, 31.7.2009 20:00:16)
Odpovědět
Dobrý článek. S námi lidovci to jde od desíti k pěti, proto vás chci vyzvat: "Neutíkejte od KDU-ČSL, někdo ji přece změnit musí, samo se to neudělá." Křesťan má být člověk odvážný, ale nevím o kterém křesťanském politikovi bych to mohl říct. Asi jen o bývalém politikovi, Jiřím Karasovi.
Re: Brněnská mešita a blafující lidovci
(jh, 31.7.2009 23:53:23)
Odpovědět
Pane Jaroslave,
nejen Karas, ale také Tom Kvapil, kterého bychom teď tak potřebovali...