reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně

Autor: Redakce | Publikováno: 14.8.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

 

Evropská unie v posledních letech u svých občanů citelně klesá v oblibě. Některá britská a rakouská media (např. Daily Mail, Kronen Zeitung) se s ní už příliš nemazlí. V rakouském deníku Die Presse vyšel tento týden poměrně zajímavý článek o tom, jak s poklesem obliby EU tato vynakládá milionové investice na často bezostyšně manipulativní propagandu. Od takových  výstřelků jako je obscénní videoclip DJ Trexx agitující veřejnost k účasti na vobách do EP 7.7.2009, přes autocenzurní praktiky až po manipulativní propagandistickou mašinérii, jak to hodnotí švédský thinktank Timbro
Například známá statistická a anketní šetření Eurobarometer jsou sice zadávána nezávislým institucím, nicméně s tím, že si Evropská komise vyhrazuje právo, které z výsledků zveřejní. A tohoto autocenzurního práva v nemalé míře využívá k tomu, aby se k veřejnosti dostala jen pozitivní zjištění.
Na rozdíl od minulých let, kdy se unijní byrokracie spokojila s pouhým zpřístupňováním a vydáváním informací, jala se nyní s milionovými mediálními náklady utvářet evropské veřejné mínění. Daňoví poplatníci si tak dnes spolu s přeplacenými unijními úředníky (jejichž důchody posléze činí cca 5000 EUR měsíčně) platí ještě televizní kanály (EBS, Euronews, EuroparlTV), radiostanice (Euranet), internetové stránky apod. Podle studi Tmbry EU sleduje jasný cíl: ukázat se v co nejlepším světle. Jakákoli kritika je vyautována.
Roční rozpočet Evropské komise pro styk s veřejností obnáší přes 200 mil. EUR. Veškerá práce EK v oblasti public relations směřuje k tomu vzít kritickým novinářům vítr z plachet. Rovněž s přestěhováním Komise ze staré budovy, kde se novináři mohli s úředníky volně setkávat, do nové budovy Berlaymont, tato možnost skončila. Novináři jsou napříště odkázáni jednou denně v tiskovém centru Komise na přefiltrované informace.
Obrat v komunikační politice předznamenala komisařka Wallströmová již v roce 2005: „Komunikace už není jen informací. Není jen neutrálním úkolem pomimo jakýchkoli cílů, nýbrž je důležitou součástí politického procesu“. Neboli Komise dále již nehodlá nechávat veřejnost utvářet si své názory, nýbrž modelovat a masírovat veřejné mínění k obrazu svému. Podle studie Timbry Evropská komise tváří v tvář narůstající skepsi přikročila ke zjevné manipulaci a propagandistické mašinérii.

http://diepresse.com/home/politik/eu/499796/index.do

-bj-

reklama
1581 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(lunochod, 14.8.2009 1:00:53)
Odpovědět
Důchod úředníků EU dosahuje 70% jejich posledního základního platu.
Nutno ovšem podotknout, že do prvního východoevropského rozšíření, tj. do 30.4. 2004, platil jiný, samozřejmě výhodnější Služební řád pro úředníky ze starých (západoevropských) členských zemí.
Od 1.5. 2004 platí jiný, už méně výhodný Služební řád, přičemž 80% nově příchozích tvoří úředníci z nových členských zemí.
Z toho plyne, že EU je diferencovaná i vnitřně - na privilegované úředníky ze starých členských zemí (EU-15, starý Služební řád), a neprivilegované úředníky z nových členských zemí (EU-12, nový Služební řád).
Možná nic dobrého nepřejete ani starším, ani novým úředníkům, ale něco to ilustruje
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(HF, 14.8.2009 10:42:29)
Odpovědět
Zajímavé je že úředníci z ČR jsou vesměs bývalí komunisté, například naši současní ministři Kohout a Fule, Telička atd.
Možná i to vyslětluje nápadnou podobnost EU s tím co jsme tu měli před rokem 1989, jak na to správně upozorňuje Klaus.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(lunochod, 14.8.2009 20:13:50)
Odpovědět
Ještě bych chtěl upřesnit, že je to "až 70%" ... pokud odpracujete plných 30 let. Jinak se to proporcionálně krátí.
Tento nový Služební řád pochopitelně neplatí pro věrchušku vesměs politicky jmenovanou z Česka, např. zde http://old.mzv.cz/wwwo/default.asp?id=37611&ido=17433&idj=1&amb=3&ParentIDO=
Nový služební řád platí to ten "póvl" níže, který prošel vlastním konkurzem EU ... stovky bezejmenných úředníků, fakticky nezávislých na Česku, které ani neznáte.
Každá národnost má v institucích přinejmenším několik stovek svých ouřadů, profesně samozřejmě nejvíce tlumočníků a překladatelů. Z národností je nejvíc Belgičanů, Frantíků, Němců, Britů a Italů (od každé řádově tisíce)
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(xXx, 16.8.2009 0:21:27)
Odpovědět
Je prirozene, ze "mafiani EU" se snazi formovat ke svym potrebam prichozi uredniky z "novuch" zemi a proto je korumpuji vyhodami vic, nez ty "stare", ktere uz zkorumpovali. Kazdy diktator by postupoval podobne.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(DS, 14.8.2009 6:25:52)
Odpovědět
Že by ten "neoblíbený" Václav Klaus měl přece jen pravdu?
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 14.8.2009 12:09:30)
Odpovědět
Vážený. Uvědomte si laskavě ,že jste na portálu, který je pouze euroskeptický. Co jiného tedy mohou propagovat než sabotování EU, pomlouvání a rozkládání EU.Ano to vše také na podporu Klause. Někdy také přemýšlejte.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 14.8.2009 14:43:56)
Odpovědět
..pláčete dobře, ale na ciím hrobě Kvěchu, my eurorealisté (ve vašem podání euroskeptici) nechceme EU rozložit, my ji chceme změnit, my chceme EU jako zastřešující orgán svobodných států, vyznávajících stejné hodnoty, kdežto vy eurohujeři (ve vašem podání eurooptimisté)chcete EU jako jednu zem, jednu vládu, jednoho vůdce a stamiliony idiotů, kteří vám budou tleskat..v tom je mezi námi rozdíl, tak myslete spíš vy...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 14.8.2009 14:46:13)
Odpovědět
dodatek..než tu vaši EU, tak raději žádnou, nekopali jsme komouše do zádí proto, aby jsme si je zase vychutnávali z Brusele...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 0:00:22)
Odpovědět
Jsem ze zásadý slušný, ale zde na portálu euroskeptiku to asi jinak nejde než být sprostý. Zatím se držím.Zatím.Euroskeptiky považuji za zločince.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 15.8.2009 9:28:31)
Odpovědět
..a to každého, kdo má na něco jiný názor a jiné řešení, považujete za zločince?..
..stejně tak by jsme mohli považovat vás, federalisty za zločince, neboť obejít občany státu a za jejich zády protlačit něco, co nemá většinovou podporu je podle mě zločin, skoro by se dalo i napsat zločinné spiknutí proti obyvatelům EU (ano, už to slyším "jak jsem na to přišel, že LS nemá většinovou podporu"..neslyšel, nečetl, ale už jen fakt, že se mimo Irska všichni vyhnuli referend, hovoří za vše)..
..sprostý být nemusíte, sprostý je jen ten, komu dojdou argumenty a zjistí, že se mýlí..ono mýlit se je normální, přiznat svůj omyl dokáže jen silná osobnost, slaboch začně nadávat..
..pokud mě někdo dokáže argumenty přesvědčit, že se mýlím, omluvím se všem, kteří měli pravdu..vy asi budete konečně sprostý..nebo se ve vás mýlím a přeci jen budete schopen přiznat svůj omyl?..
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 11:33:35)
Odpovědět
Omyl pane. Silná osobnost nikdy nepodlehne cílenému blafání euroskeptiků.Bojíte se federace, bojíte se federální policie.Vám vyhovuje kocourkov.V tom se dovedete pohybovat a možná i z něj těžit.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 11:43:47)
Odpovědět
Pane DOGU.A kde jste byli Vy všichni blafující euroskeptici, když Klaus připravoval bez referenda rozdělení státu.Že jste se neozývali.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 15.8.2009 12:43:38)
Odpovědět
..máte pravdu Kvěchu, bojíme se té překotné federalizace, to nemůže přinést nic dobrého..až jednou řeknou obyvatelé Evropského kontinentu, že chtějí jeden silný stát a pověří tím své zástupce, tak bude vše OK..pokud zvolení zástupci pytlíkují za zády svých občanů (kterým by měli být odpovědní za vše, co dělají)něco proti přirozenému vývoji, pak máme oprávněný strach, že se Evropa řítí do velmi vážného průšvihu..překvápko pro vás Kvěchu, my stojíme pevně za EU, jen ji nechceme neprůhlednou a svazující nesmyslnými směrnicemi a hlavně ji chceme rovnoprávnou..to nám nezaručuje LS už vůbec..
..když podle vás VK připravoval rozdělení ČSFR, tak jsem mu tleskal, nebyla to vůle nás Čechů, byla to vůle Slováků mít svůj vlastní stát a já jim v tom fandil, fandím a budu fandit dál..já jim totiž přeji vše nejlepší, byla to chvilku i moje domovina..a za ten bezproblémový průběh rozdělení jsem panu Václavu Klausovi vděčný...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 15.8.2009 12:43:49)
Odpovědět
..máte pravdu Kvěchu, bojíme se té překotné federalizace, to nemůže přinést nic dobrého..až jednou řeknou obyvatelé Evropského kontinentu, že chtějí jeden silný stát a pověří tím své zástupce, tak bude vše OK..pokud zvolení zástupci pytlíkují za zády svých občanů (kterým by měli být odpovědní za vše, co dělají)něco proti přirozenému vývoji, pak máme oprávněný strach, že se Evropa řítí do velmi vážného průšvihu..překvápko pro vás Kvěchu, my stojíme pevně za EU, jen ji nechceme neprůhlednou a svazující nesmyslnými směrnicemi a hlavně ji chceme rovnoprávnou..to nám nezaručuje LS už vůbec..
..když podle vás VK připravoval rozdělení ČSFR, tak jsem mu tleskal, nebyla to vůle nás Čechů, byla to vůle Slováků mít svůj vlastní stát a já jim v tom fandil, fandím a budu fandit dál..já jim totiž přeji vše nejlepší, byla to chvilku i moje domovina..a za ten bezproblémový průběh rozdělení jsem panu Václavu Klausovi vděčný...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 15:07:11)
Odpovědět
Tak odpovídá euroskeptik. Jako vždy na něco jiného než zní otázka. Neptal jsem se zda souhlasíte nebo nesouhlasíté, Váš souhlas nikoho nezajímá. Ptám se, proč neměl možnost občan se vyjádřit v referendu, když teď chcete referendum.Prostě chcete rozumět a chcete referendum jen když to vyhovuje Vaší malé skupině lidí.Rozumíte, jen když Vám to vyhovuje.Vaše propagace je falešná. Nikdo nám suverenitu nebere.Blafujete ,mlžíte, okecáváte a falešně zneužíváte ke svým cílům hloupou část občanů.Tečka.....
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 15.8.2009 15:24:40)
Odpovědět
..referendum, ale jak?..zvlášť na Slovensku a zvlášť v Čechách?..nebo najednou..výsledek by byl v každém případě odlišný..
..Slováci svou vůli k rozdělení vyjádřili ve volbách..my jsme svou vůli chtěli vyjádřit také ve volbách, že zmetci v ODS popřeli vlastní závazek a tím zradili své voliče, tak za to já nemohu..
..a jen tak mimochodem, rozdělením nám nikdo neomezoval suverenitu, LS nám jí možná nevezme celou, ale výrazně okleští..
..poslední váš odstavec by se hodil spíš k vaší propagandě, našim cílem je svoboda jednotlivce a co nejmenší zasahování státu..to vy by jste nejraději všechno řídili regulacemi a nařízeními, čím víc úředníků, tím lépe a radostněji..on vás ten lunochod nenazval soudruhem jen tak pro nic, za nic..vaše myšlení je soudružskému velmi podobné..
..můj děda bojoval v ruských legiích za samostatnou republiku, otec za II. světové na barikádách, myslím si, že by vás rádi nakopali někam..ještěže se takových Kvěchů nedožili...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 22:30:27)
Odpovědět
Každý, kdo s Vámi nesouhlasí je soudruh.Pane nenechte se vysmát.Euroskeptici jsou zrádci,sabotéři,občanům lžou a straší ho se ztrátou suverenity.Jste už k smíchu s celým Vaším portálem.Jste divná zakomplexovaná skupina lidí, která brzdí vývoj společné EU.Vaše propagace nebezpečně rozděluje národ.Díky bohu Vám v Česku moc rozumných lidí nakloněno není.Je to ubohost co předvádíte.Pojmenování euroskeptik začínám považovat za nejvíce ponižující degradující nadávku.Bohužel pane. Vaše snažení působí stále hůře a hůře.Jsem Vašim bojem proti jednotné Evropě zhnusen.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 22:40:53)
Odpovědět
No hlavně by nakopali někam politikům, kteří tady zavedli kocourkov a zničili veškeré hodnoty, ale ty Vy euroskeptici demagogicky opěvujete.Stáčí, aby pěli Vaší písničku a je Váš.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Jan H., 16.8.2009 0:11:15)
Odpovědět
Pane Kvechu, v tomto vlaknu jste opet usmevne potvrdil pravdivost nazoru, ze primitiv se pri absenci argumentu uchyluje k manipulacim, vulgarnostem a nadavkam. Jsem presvedcen, ze vyvoj sam ukaze, ze federalizace Evropy je 'eurohujersky' omyl. Jeho cena vsak bude vysoka.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 16.8.2009 9:33:47)
Odpovědět
No.Zatím jste se k vulárnostem a nadávkám přiklonil pouze Vy. Bez názoru, jen s osočováním.I tak Vám neříkám primitive, jako to dělají euroskeptici.Sám sebe a euroskeptiky jste tedy oznámkoval ne zrovna kladně.Jednou potvrdíte ,že jsem měl pravdu.Včera o Vás euroskepticích jeden příspěvek napsal ,že stále, už rok žvaníte stejné žvásty.Má pravdu.Přesně tak to dělali fašisté, kteří se drželi hesla ,že stokrát opakovaná lež se stane pravdou,ale i těm fašistům demagogicky mnoho lidí věřilo. Vám zaplať pánu bohu nevěří nikdo. Vzájemně si chválíte jeden druhého, jeden druhému chválíte články ,jinak si nevystačíte.Nechtěl jsem to napsat, ale Vaše provokativní působení...nemohu jinak.Euroskeptiky nepovažuji za krajní pravici, ale myslím, že se chováte jako krajní extremisté, kteří šíří bludy a jsou státu a občanům velmi nebezpečné. Vaše strany by měli zakázat a to okamžitě.Vaše činy jsou v rozporu se směrem, které si stát předsevzal po roce 89.Myslím ,že se opravdu dopouštíte vlastizrady včetně Vašeho vůdce a ne jeden rozumný politik se už obdobně o Vás a Vašem vůdci vyjádřil.Ten kdo má více informací o Vaší činnosti, by měl podat na tak zhoubnou činnost trestné oznámení se žádostí o zrušení Vašich euroskeptických stran.Jinak to nevidím i když bych rád. Bohužel.Denně přesvědčujete, že nejste tvůrci EU, ale bourači.Vy nepřispíváte k tvorbě, ale rozkladu a mlžíte pohádkami o ztrátě suverenity a krmíte občany podobnými žvásty jak napsal jeden pisatel.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Micek, 15.8.2009 18:40:06)
Odpovědět
Dívám se semka asi po roce, euroskeptici žvaní pořád stejně a eu se vyvíjí dál.

Až se semnka podívám zase za rok, situace bude pořád stejná, party žvanilů, propadajících ve volbách bude dál štěkat a karavana pojede dál..
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 22:33:24)
Odpovědět
Přesně tak pane. Děkuji.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Jan H., 16.8.2009 0:13:45)
Odpovědět
Dekujete za prispevek, ktery neobsahuje zadny nazor? :-)
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Dan, 16.8.2009 9:21:35)
Odpovědět
z přízpvěku je cítit hned několik postojů, neschopnost euroskeptiků oslovit voliče a jejich nulový vliv na chod eu...

Také konstatování že se semka stačí podívat jednou zarok, protože žádné nové myšlenky nepřicházejí právě od nich...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 16.8.2009 9:38:13)
Odpovědět
Ano a díky Dane.Euroskeptikům se ale ustoupit nesmí, myslím,že jsou devastující.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(lunochod, 16.8.2009 10:20:15)
Odpovědět
Občan Kvěch ... http://ireferaty.lidovky.cz/2/699/Obcan-Brych
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 16.8.2009 15:06:57)
Odpovědět
Došel Vám argument,že.Konečně jste uznal, že mám pravdu a pochopil,že vše, jen ne s euroskeptiky.Chápu.Nepředpokládal jsem ,že Vás přesvědčím tak rychle.Přeji hezký den.Příště po mém boku. Těším se.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(lunochod, 14.8.2009 20:15:57)
Odpovědět
Soudruhu Kvěchu, prezentuji zde fakta z primárního zdroje. Někdy také přemýšlejte
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 15.8.2009 0:02:37)
Odpovědět
Ty lunochodu.Podle čeho se pozná ,že je někdo soudruh.Jako vždy Vy euroskeptici jste mimo.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Jan H., 16.8.2009 0:16:31)
Odpovědět
Napr. podle toho, ze prosazuje vladu nikym nevolenych byrokratu, organizuje pro cleny sve mafie nezaslouzene vyhody apod. Znaku je mnoho, pane Kvechu...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 16.8.2009 12:24:03)
Odpovědět
..Kvěchu, marně sem píšete dlouhé komentáře, marně se dovoláváte podobných blábolistů, vše co přisuzujete nám eurorealistům, tak to vše sedí právě na vás eurohujery..
..já to chápu, někdo vám chce mocí mermo rozbít hračku, podotýkám nebezpečnou hračku, a vy se s tím nemůžete nějak smířit..
..donuťte ty svoje kecálisty, aby uspořádali referendum a uvidíme, kdo bude mít navrch..pokud vy eurohujeři, ani nepípnu a podvolím se..zcela demokraticky...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 16.8.2009 14:54:53)
Odpovědět
Nebojuji, jen nesouhlasím s kravinami, které píšete.Uvidíme.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Maro Skřipský, 16.8.2009 15:04:38)
Odpovědět
Už vidíme, pane Kvěchu. Kdykoliv v historii EU výsledek referenda nevyhovoval eurofilům, tak byl buď obejit (např.Francie a Nizozemí v případě UEU), nebo museli občané "demokraticky" hlasovat znovu (např Dánové o Maastrichtu nebo Irové o Nice a Lisabonu).
To je ta evropská demokracie, kterou tady prosazujete ? Hmm...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 16.8.2009 15:12:34)
Odpovědět
Už je tady. Ještě chybí dva.Jak říkám, dávají si podporu vzájemně, jinak si nevystačí.Pokuste si mé příspěvky přečíst, jestli na nich není trochu pravdy.Nepředpokládam uznání ani chválu jsem svůj.Znám Vaše články.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Maro Skřipský, 16.8.2009 19:30:06)
Odpovědět
Takže odpověď žádná. Ok, beru to tak, že Vám taková podoba "svobodného hlasování" vyhovuje

Jinak, přispěvatele "Ghost dog" vůbec neznám, těžko mu tedy mohu vyjadřovat či nevyjadřovat podporu...
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 16.8.2009 21:51:18)
Odpovědět
Tak tedy Irové-sám jste zvolil tema.Přítel pana Klause Declan Ganley, na kterého ve svém boji proti EU tolik spoléhal. Jak dopadl D.G. ve volbách do parlamentu EU.Hlavně všem čtenářum doporučuji, aby si udělali obrázek sami, kdo to je Declan Ganley a co je za bojem euroskeptiků proti EU. http://www.nazorne.cz/clanky/kdo-jsou-libertas-lidove-noviny-nabizeji-mozne-vysvetleni
Jinak já pane bez komentáře.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 16.8.2009 20:40:33)
Odpovědět
..tak to nechápu, obviňujete tu někoho z něčeho?..pokud něco napíši a někdo jiný vyjádří reakcí názor podobný mému, což v tomto případě ani není zcela jasné, protože Maro jen reagoval na váš zoufalý pokus si zachovat tvář, tak okamžitě někoho obviníte z podpory..co pak je ta vaše reakce na příspěvek Micka, či přímo Mickův příspěvek..to není podpora?..
..asi trochu trpíte stihomamem, ano, jste svůj, ale té pravdy je ve vašich příspěvcích tak málo, že se to jen stěží pozná..
..a pokud je tam dle vás jen trochu pravdy, pak ostatní je lež..a lhát se nemá, to se nevyplácí a stejně se na to jednou přijde :-((
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Alberto Kvěch, 16.8.2009 21:21:30)
Odpovědět
Určitě.Euroskeptiky brzy každý odhalí.
Re: EU klesá v oblibě. Vytáhla proto do propagandistické kampaně
(Ghost Dog, 16.8.2009 23:23:49)
Odpovědět
..tak už jen zoufalé lapání po dechu..když vám ta diskuze nejde, tak toho raději nechte...