reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB

Autor: odjinud | Publikováno: 20.8.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

http://drevojan.blog.idnes.cz/c/96557/Schwarzenbergova-TOP-09-prijala-penize-od-spolupracovnika-StB-VKR-e.html

reklama
2901 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Milos, 20.8.2009 10:38:57)
Odpovědět
TOP 09 -tuto stranu prezentují Schwarzenberg a Kalousek.Zvláště ten druhý se opravdu vydařil,pokud se najdou nějací pomatenci,kteří tuto stranu chtějí volit,tak jim doporučuji si přečíst Kalouskův pracovní životopis-je na tomto portále.To není politik,ale zločinec a na jeho špinavých rukách je krev,viz. kauza s padáky a to nemluvě o prošustrovaných miliardách.Je úlisný jako had,ze všech průserů se vyvlékl,ostatně tak ,jak je to běžné v tomto našem pseudokapitalistickém absurdistánu.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Jiří Zahrádka, 20.8.2009 10:59:05)
Odpovědět
Nicméně je problém, že lidem se líbí Schwarzenberk - a nutno říci, že své kouzlo má, ekonomům se líbí Kalousek - a nutno říci, že jako min. financí byl bohužel skvělý, a navíc asi všem skupinám se líbí Kalousek mediální - on to před kamerami prostě umí. Je vtipný, má pohotové a vtipné reakce, jako člověk prostě vystupuje nesrovnatelně lépe, než arogantní na vládu nadržený Paroubek nebo psychopat Topol.

Je mi to líto, jsem otrávený z toho, že prostor pro konzervativního voliče obsadili asi trochu falešní konzervativci z TOP 09. Nicméně vidím, že tady jsou faktory, kterými se jejich úspěch dá docela dobře vysvětlit. A obávám se, že to ani nemusí být moc o penězích.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 20.8.2009 13:20:06)
Odpovědět
perfektně popsaná situace, dopuntíku souhlasím.

Sám bych neměl problém volit TOP09, kníže je vzdělaný kapitalista na úrovni, skutečný evropský aristokrat a Kalousek, přez všechny svoje podlosti skutečný pravicový ekonom.

Jako ministr financí se velmi osvědčil.

Podobně jako kníže na ministerstvu zahraničí.


Nevidím důvod proč experimentovat v takto těžkých časech s nic neříkajícími jmény, popř. politickými nulami typu Macha.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Jiří Zahrádka, 20.8.2009 14:42:19)
Odpovědět
No, s tím já ale nesouhlasím. Kalousek byl sice skvělý min. financí a přiznávám, že kdybych já měl sestavovat vládu, asi bych velmi stál o to, aby mi finance spravoval právě on (ze známých politických osobností).

Kníže je sympatický, nicméně vůbec nemohu říci, že se jako min. zahraničí osvědčil. Nevím o ničem konkrétním, co udělal lépe, než by udělal někdo jiný. Nevím, třeba se pletu, ale Schwarzenberk je mi sympatický jako člověk, nicméně v politice si jím nejsem jistý.

Mach je ekonom, který - byť za oponou - pracoval pro ODS, není zatížený schematy, na která jsme si již zvykli, umí přijít s čerstvými myšlenkami. Dnešní svět takové lidi potřebuje jako sůl, řekl bych.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 20.8.2009 16:41:28)
Odpovědět
Ne, dnešní politiku si nemůže dovolit žádné experimenty a Mach je jednoznačně nejistý experiment, člověk kterého do politiky vynesla značka Václav Klaus a jeho institut, člověk, který neprojevil ani elementární schopnosti přesvědčit lidi před volbami že by nám mohl být užitečný.

Pokud bych měl volit za ministra financí mezi machem a kalousek, jednoznačně zvolím Kalouska, věřím tomu, že on by dnešní dobu zvládl bez machovských depresí a nesnášenlivostí, kterými Petr trpí.

Jenom opět připomenu jeho chybné vize česka mimo EU coby ostrůvku prosperity, spolupracujícího úzce s USA a jako důkaz připomínám jak dopld Island popř. i také Irsko, které bylo silně ekonomicky napojeno na pofiderní kovbojský kapitalismus.


Nové lidi ano, s tím souhlasím, ovšem pouze ty, kteří se sami bez Kluaů vypracují, kteří se prosadí ve volbách a jejichž názor je nezaujatý.

Nic z toho není Mach.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Jiří Zahrádka, 20.8.2009 17:33:01)
Odpovědět
Nevím o depresích ani nesnášenlivosti pana Macha. Prosím o podklady pro tato Vaše obvinění.

Jeho vize ostrůvku svobody mi rozhodně nepřipadá jako dokázaný omyl; naopak, já bych takovou vizi plně podpořil. Spíše mám pocit, že to Petr Mach takto jednoznačně neformuloval, on i před referendem zmiňoval rizika nepřipojení k EU, pokud si dobře vzpomínám.

Do jisté míry lze říci, že v Islandu selhalo euro - ano, euro, které tam nepřijali, ale které Islanďané používali jako měnu úvěrů. Šlo spíše o modelovou ukázku správnosti vlastní měny - kdyby Islanďané nebrali v potaz euro s nižšími úroky, byla by jejich úvěrová expozice pravděpodobně značně nižší (kvůli vysokým úrokům). Irsko je podobný případ.

Onen kovbojský kapitalismus USA Irsku dost pomáhal řadu let, řekl bych. Je lepší dostat se nahoru s rizikem pádu, nebo bezpečně zůstávat stále dole?

A ještě k Petru Machovi: on naopak pracoval pro ODS, ač vidět nebyl. Vidět byli jiní, kteří kvality Macha podle mě zdaleka nemají. A to píši přesto, že v poslední době mě Petr Mach, resp. Svobodní, docela vytočili.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 20.8.2009 18:57:02)
Odpovědět
:))) Jasně, potopilo je euro které nepřijali a proto se omluvila řadá politiků islandu za jeho nepřijetí voličům a požádali o přijetí do eurozony, které jim bylo zamítnuto.

A jsme opět v zéně té nejhlubší euroskeptické demagogie, zcela logicky protože jak jinak obhájit neobhajitelné že ? :))

No kovbojové nás stáhly ke dnu všechny, nás všchny kteří jsme jim půjčovali na jejich život, na který si už desetiletí nevidělají.

Dneska jsou jejich nejbohatší banky po sanaci, nejbohatší státy v technickém bankrotu, 23 hl. měst předlužených.. nádherný výsledek.

Bože chraň nás před lidmi jako je Mach, kteří nás pravidelně odkazovali na USA jako vzor.


Dokážu si živě představit kdyby EU zbankrotovala tak jako USA, vytloukala klíny dalšími klíny, kdyby ty šílený dluhy nadělali evropští politici jak by sebranka kolem Macha řvala..

Jenomže ono se to stalo konzervativcům v USA.. smůla.


Doporučuji pro zajímavost, podívat se na rezervy zlata evropských zemí, USA, Japonska atd.

Zjistíte, že kavbojové prožrali všechno co se dalo, i budoucnost svých dětí.


Irsko s Islandem už poznali jaké to je, napíchnout se na USA a udělat ostrůvky prosperity v Evropě.

Irsko nezbankrotovalo jako Island právě díky Euro, bankrotovalo se jenom v dolarových zemích a zemích s vlastní měnou...

žádná země eurozony se technickému bankrotu nepřiblížila... její obyvatelstvo se nemusí obávat o úspory a investoři o investice, jako např. Hradec Králové na Islandu, že.. :-)


Komiku.

Nedovedete si představit ten zájem o euro ve švédsku a Dánsku po vypuknutí krize.. lidé měnili svoje úspory ve velkém... to jsme ještě nezažil kolik firem nás kontakovalo a zakládalo eurové účty...

Vy byjste jim poradil jak nato..


No.. abych to zakončil, lidi jako Mach nebo Vy tzn. demagogové bez realistického pohledu na evropské věci nemůžou v tak těžké době ovlivňovat dění v naší vlasti a ani nebudou, protože lidé Vám už neuvěřili.. viz. volby
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(pavel, 20.8.2009 20:00:56)
Odpovědět
Hm... A jak jste přišli na to, že se jako ministr financí Kalousek osvědčil ???
Proto, že to o něm rozhlašoval jeho bratr v triku Topolánek ? Nebo proto, že to říkali někteří zaangažovaní "experti"?
Ti se bojí Paroubka a tak řeknou cokoliv, aby svému strachu učinili zadost.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(pepa.gas, 22.8.2009 12:19:26)
Odpovědět
od chvíle kdy p.Schwarzenberg uznal Kosovovskou suverenitu si myslím že je to všechno možné,jenom ne politik.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Tonda L., 21.8.2009 15:39:57)
Odpovědět
Miloši,skvělý příspěvek.Mám problém,mého vnuka studujícího v Praze VS nachytali Topáci k spolupráci,aby vyhráli volby a budou platit studentům 100,-Kč na hodinu.Co k tomu dodat.Jsem z toho neštastný,vnuk je dospělý,nemám na něho velký vliv a za peníze,které studenti potřebují a jsou tvárný materiál se Topáci budou po volbách pakovat.Myslel jsem ,že to není pravda,že by strany podplácely voliče,ale už tomu věřím.Volby budou divadélko,cirkus,kdo víc dá,vyhraje.To je úroven naší společnosti.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(roman, 20.8.2009 13:29:18)
Odpovědět
Ja TOP fandim. Myslim, ze je dobre, kdyz vznikne strana , ktera bude protivahou komunistu , ktere maji socani v zaloze. A ODS se urcite budou delat kompromisy lip s TOP, nez s US,KDU nebo zelenymi.
Pro SSO je to smutna zprava, protoze se jejich zivotni prostor podstatne zmensil. Uz snahy p. Macha o predvolebni spolupraci naznacuji, ze ji i ostatni male strany povazuji za odepsanou. Bohuzel bych rekl, ze se mediim a ostatnim politickym stranam podarilo z euroskepicmusmu udelat extremisticky nazor.
Pokud by se podarilo ODS a TOP vyhrat volby , mohla by z toho vzniknout vlada , ktera by alespon v prvnich dvou letech mohla udelat nejake rozumne reformy.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Jiří Zahrádka, 20.8.2009 14:47:11)
Odpovědět
Jaké rozumné reformy lze dělat s eurofily, když cca 80 % ekonomické regulace se tvoří v Bruselu a sám Paroubek tuším v nějakém pořadu vystřelil (byť asi trochu od boku), že po Lisabonu se bude v Bruselu rozhodovat o 90 % zákonů (či jak to řekl)?

Kalousek na EU asi celkem kašlal, prostě to asi moc neřešil, ale v praktických dílčích věcech se zdál jednat věcně, tedy i celkem ne-eurofilně. Jenže pak hned na počátku nové strany rychle ujistí, že jsou "pro-evropští." Mám věřit na reformy s někým, kdo je dostatečně připodělaný z mezinárodního establishmentu? Možná to byla od Kalouska taktika - pak je to OK. Ale obávám se, že možná moc ne. Že prostě není státníkem typu Reagana, který proti establishmentu šel natvrdo, ale prostě jen... politikem.

SSO mi nedělá radost, jsou tam zásadní věci, které jsou zbytečnými chybami, nicméně fandím jim.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(roman, 20.8.2009 15:41:27)
Odpovědět
Nevim presne co nam Brusel narizuje nebo ne, ale myslim , ze nase statni sprava je draha a neefektivni, rozdavani statnich zakazek neprehledne, je potreba neco udelat s duchodovym systemem..A to jsou veci, ktere nase vlada muze zmenit nebo ne?
Ja netvrdim, ze TOP je strana uzasna a ze ma moji 100% duveru. Ale jeste pred rokem jsem myslel, ze CSSD ma vsechny trumfy v rukave a muze prosazovat v budoucnu zakony bud s ODS nebo s komunisty, podle potreby. A TOP mi dala nadeji , ze to tak byt nemusi. Proto jim fandim.
Myslim taky, ze ODS potrebuje na pravo konkurenci, aby si nemohla dovolit to , co Topolanek predvadi dnes.
Ja bych taky SSO fandil , kdyby jim to mohlo pomoci. Proc jdou ale ted do voleb je mi zahadou.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Jiří Zahrádka, 20.8.2009 16:36:20)
Odpovědět
S tím, co jste napsal, v podstatě souhlasím. Jenže například neefektivita státní správy, korupce atd., to je - ať si to přiznáme nebo ne - věcí morálky. Tu nezmění ani pan kníže, ale lidi lze snad alespoň částečně donutit ke změně chování brutálními sankcemi. Jenže EU se ve Smlouvě o EU zavázala dodržovat zásady z Evropské konvence lidských práv, což sice krásně zní, ale je to podle mě typický výplod takových těch humanistických ohledů na grázly (kromě dobrých věcí, které úmluva obsahuje).

Nicméně uznávám, že snad aspoň některé věci (konkrétně penzijní reformu) by mohli prosadit. I když zrovna u té se dost klade důraz na potřebu nadstranické shody, což je fakt, že by to chtělo... Ale asi je lepší něco udělat a vykašlat se na socany než nedělat nic a čekat na šírokou shodu, která nepřijde.

Přesto si ale myslím, že bychom měli podporovat Svobodné. Naposled.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 20.8.2009 16:47:21)
Odpovědět
Co se týká knížete...

Není to bývalý svazák jako Klausové, Paroubci nebo Topolánci, není to bývalý komouš jako Dlouhý, Železný atd. není to ani euroskeptik a to je velice důležité, je bohatý a velmi majetný, tudíž těžko korumpovatelný a doznačné míry svobodný v rozhodování, je vzdělaný a narozdíl např. od Klause nepochází z rodiny proletářů s holou řití, takže netrpí husitským komplexem.

Podle mě je to důstojný člověk na úrovni a výborný Kalouskův tah.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Jiří Zahrádka, 20.8.2009 17:36:50)
Odpovědět
Charakteristika, kterou jste uvedl o Schwarzenbergovi, padne třeba i na prostou jeptišku v klášteře. Mohu si jí vážit, může mi být sympatická (v rozporu s všeobecným míněním mám pocit, že některé sestry jsou docela sympaťandy), ale to neznamená, že by byla vhodnou osobou pro min. zahraničí nebo pro politiku obecně.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 20.8.2009 18:44:00)
Odpovědět
I jeptiška by mohla být výborným ministrem, ale vážně právě jeho původ, vzdělání a bohatství je pro mě osobně zárukou jisté slušnosti, ale i úrovně vystupování a diplomatického umu.

To, že to není prominentní komunistický fracek, odkojený prognosťáky, jako většina komoušů porevoluční doby mě imponuje taktéž.

Jeho vazby jsou v každém případě prozápadní, většina jeho roiny je v Rakousku a švýcarsku, nikoliv proruské.


čili já dávám přednost bohatému západnímu šlechtici před židovským klukem z ruské bolševické rodiny, který se svojí orientací na východ nijak netají.
člověku bez vazeb na čez apod.


Mach pro mě ztělesňuje nepovedeného Klausova nástupce, člověka bez charisma, neschopného uchopit zájem voliče.
Dokáže pojmenovat trefně některé problémy, jeho zaujatost proti všemu evropskému z něj však dělají politickou mrtvolu.

Další volby budou opět fatálním debaklem pro SSO.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(erth, 20.8.2009 20:36:28)
Odpovědět
Dane, když čtu vaše příspěvky, připomínají svou úrovní (kvalitou) manipulací Hvížďalu. jinak podle struktury vašich příspšvků vaše valence k Top je pochopitelná, stejně pomalovaná fasáda "hodnotami"
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(REL, 20.8.2009 22:13:53)
Odpovědět
on si Dan naběh na velké vidle v článku o Hájkovi a Srbsku. Někdo tam z něho v diskusi udělal blba. tak se přesunul sem :-)
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 20.8.2009 23:07:27)
Odpovědět
Podívejte se, nikdo nemůže udělat blba z faktů které jsem tam jasně popsal..

1/bomby v srbsku zastavili genocidu na obou stranách
2/srbští zločinci byli potrestáni
3/ rusové jsou svým azbuckým bratrům celou dobu na blízku, před i po zákroku NATO..
Ovlivnují i aktivně srbskou politickou scénu.


Fakt, že Pružinskyj stejně jako Putin stály proti tomuto uudderu je jasným důkazem Ruské angažovanosti na straně srbska, čili vše co jsem napsal má podporu v logice.

Skřípského hodina dějepisu natom nic nemění...
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Ratatosk, 20.8.2009 23:26:22)
Odpovědět
Bomby zastavilY, ne zastavili
nedostudovaná trubko
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Ratatosk, 20.8.2009 23:28:47)
Odpovědět
ježišmarja..."Fakt, že Pružinskyj stejně jako Putin stály"
:-D :-D
chce tady někoho poučovat o politice a nemá zvládnuté ani elementární vzdělání, kazí shodu podmětu s přísudkem. troska
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 21.8.2009 10:36:49)
Odpovědět
jsem rád že jste nenašel žádné protiargumenty v diskuzi a pobavil se mým pohrdáním českým pravopisem...
Doufám, že moje vnoučata už nebudou mluvit a psát tím složitým a bezvýznamným jazykem vůbec :)))
Angličtina s němčinou nám budou stačit...
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Ratatosk, 21.8.2009 11:24:12)
Odpovědět
Ach ty jsi snílek, jestli si myslíš, že EU zruší češtinu... :-)))

Samozřejmě že tím děti budou psát a mluvit dál. Znalost angličtiny Tě neomlouvá, neznáš český pravopis, jsi tedy pablb obecný, vůbec není důležité, jestli se Ti čeština líbí nebo ne. Stejně tak Tě nemusí bavit matematika, ale jaksi se počítá, že elementární poznatky z geometrie a aritmetiky ovládáš.

Jenže Ty ani nevíš, kde se píše tvrdé a měkké "i"("y"), jak jsi hloupoučký :-))
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 21.8.2009 16:30:27)
Odpovědět
ale nee... zase je to jinak :-)

žádnou EU nemusí nic nařizovat, nebude důvod proč ten jazyk děti učit, víš... stjně budou studovat v cizině a pracovat nejspíš taky, stejně jako já :-)
Ani Masaryk neuměl pořádně česky a moje prababičky jenom německy a tak tomu bude i v budoucnu.

Oni totiž euroskeptičtí demagogové vůbec neberou v potaz fakt, že celý integrační proces má i svoje přirozené vlastní tempo, nezávislé na nařízeních EU a že nové generce dětí už jaksi nejou nacionalismem a komunismem poznamenané..


P.S. to víš že to vím, ale bavím se na účet hlupáků co si myslí opak :))
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(pavel, 20.8.2009 20:09:01)
Odpovědět
Kalouskův dobrý tah je to bezpochyby.
Lidem totiž ne vždy dojde, že touha po slávě a možnosti věci ovlivňovat (po moci) je stejně silná nebo i silnější, než touha po penězích. politický turista kníže je školským příkladem.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 20.8.2009 23:11:20)
Odpovědět
tak kníže narozdíl od skutečných politických turistů, jakým je např. Mach nebo Hanák, přeběhnovši z ODS, nikdy nebyl členem jin. strany.


Takže zastavme ty euroskeptické lži a pojďme prosím diskutovat pravdivě a hl. sebekriticky, protože SSO je založena na politickém turismu.

Pojďme probírat svazáckou karieru Bobošíkové, železného studia na ruských školách za totality, jeho kriminální karieru nebo třeba přeběhlictví Tlustého, Macha a dalších...

to je zajímavější..

:-)
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(k, 21.8.2009 15:35:24)
Odpovědět
clen ODA, kandidatky US-DEU, Zelení, clen TOP 9
ale politicky turista to samozrejme neni. je videt ze mate prehled.. ach jo
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 21.8.2009 16:34:14)
Odpovědět
nee, pozor na demagogii...


Karel nebyl členem Zelených, kandidoval jako nezávislí...

tak prosím nelhat, ano..
děkuji
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(maxim, 26.8.2009 12:01:39)
Odpovědět
Jediný kdo tu lže,jsi ty - Mach nemohl přeběhnout k SSO - musel jí nejdříve vymyslet a založit,ty mysliteli - netvoříš taky občas jako daniel makay? Odpovídalo by to... (_._).
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Felix, 21.8.2009 10:10:42)
Odpovědět
O penězích jsem tu psal před pádem vlády ohledně Langera, že prý cítil pád vlády chlapa s gulama, a jeho žena dostala přes nějaké lidi lázeňské objekty MV, které pak prodá. Nechali to čekat čtvrt roku, te´d to vytáhli. Ale o Langerové tam nic není. http://www.bezkorupce.cz/documents/llu-mvcr-najemni-smlouva.pdf
http://www.bezkorupce.cz/tiskove-zpravy/ministerstvo-vnitra-pronajalo-sve-lazenske-domy-neregulerne/ (když se na to chete přihlásit, píše Vám to že jde o nebezpečnou útočnou stránku - vnitro asi působí i zde).
ČTK píše "již dříve", Nova to tehdy stáhla z vysílání:
http://www.ctk.cz/sluzby/slovni_zpravodajstvi/vseobecne/index_view.php?id=393784
A pan Schwarzenbilderberg - ten měl voni největší příjmy ze všech vysoce postavených politků, tam to bude ještě daleko horší. Jako ve starém Římě: každý volič TOP by mohl dostat třeba i litr.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(Dan, 22.8.2009 12:00:09)
Odpovědět
Ano, Karlovo bohatství je průkazné a to několik generací dozadu, v době když komunisti Pružinští dorazli z Haliče do Prahy s holým zadkem přikočovali z UK, rodina knížete již tehdy byla bohatá.

Karel nepotřebuje jako Klausovi se nechat prolepovat od čezu popř. od Puitna a Gazpromů si nechat dotovat svoje antizápdní a proruské knížky.
Re: Schwarzenbergova TOP 09 přijala peníze od spolupracovníka StB
(zdeněk84, 23.8.2009 22:46:25)
Odpovědět
jenže je možné volit někoho jiného než top? svobodné, kteří nemají šanci? ods, která si hraje na euroskeptickou stranu, ale v klíčovém hlasování vždy dokáže, že není? takto aspoň víme na čem jsme