reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!

Autor: Redakce | Publikováno: 14.8.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Vznik dalších mešit v Česku. Ano či ne?

Rozhodně ne. Umíte si představit, že postavíte křesťanský chrám v Teheránu? Není 60 let souboje Izraele s islámským radikalismem o právo na svobodný život přesvědčivým důkazem? Již není čas být politicky korektní a je třeba si přiznat, že naše civilizace prohrává boj s agresivním islámem. Musíme začít kontrolovat imigrační toky a důrazně vyžadovat, aby se političtí vyhnanci (ne ekonomičtí turisté) z islámského světa přizpůsobili naší kultuře. Je nutné odmítnout názory evropských levicových šílenců, kteří hlásají politiku multikulturalismu. Vznik dalších mešit v celé Evropě je symbolem kulturní války, ve které se nacházíme a ve které prohráváme, aniž bychom si toho nějak všímali. A v tom je to největší nebezpečí!

Ivo Strejček
poslanec Evropského parlamentu za ODS

 

reklama
1988 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(kapej, 14.8.2009 1:53:14)
Odpovědět
Svatá pravda, kéž by takových poslanců bylo v Europarlamentu 100 %. Ale není... Není třeba uvádět jen posledních 60 let nesvárů mezi Izraelem a Palestinou, je třeba projít celé poslední tisíciletí a ihned každý, kdo trochu zná dějepis vidí, že naši předkové museli krvavě bojovat za udržení své kultury a svých území. Nyní je ve jménu " multikulturalismu " vydáváme v plén a naši dědové a pradědové se obracejí v hrobě. Kdo takto opouští svoji kulturu a svoji vlast a zemi nabízí islámu, měl by být souzen jako vlastizrádce. Až sem přijdou a " rozmnoží se ", přestane existovat Evropa. To nemá s xenofóbií nic společného, to je opravdu jen obyčejný strach o budoucnost našich dětí a vnoučat. Protože bojovat zbraněmi - to " se přece v Evropě nemůže - my jsme demokrati ". Oni pak nebudou. Hrůza...
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Fiter, 14.8.2009 12:29:39)
Odpovědět
Slyšeli jste něco podobného od levicových poslanců?
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Paveljan, 14.8.2009 12:51:01)
Odpovědět
Tady je krátce a stručně napsáno o co tady doopravdy běží.Těší mě, že to napsal mnou volený poslanec. Mě osobně dost trápí, že lidé nevěnují této problematice dost pozornosti.Je třeba se seznámit s islámem tak jak je praktikován,co jsou jeho cíle. Nemusíte zrovna studovat Korán, znalců je zde dost, výklady předních imámů jsou známé a zejména příhody z praktického života muslimů v Evropě i ve světě. Když to nevyhrajem dnes, tak v budoucnu nemáme šanci.Lidé by měli vyvinout tlak na politiky aby byla zastavena imigrace muslimů.Pozor také na "nepřátele uvnitř tvrze". Levičáci vždycky ctěli zničit západní kulturu takovou jak se vyvinula.Multiklturalisté jsou buď darebáci, kteří prodají za groš vlastní mámu nebo blázni, kteří se upnuli k další utopii v našich dějinách.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Vladimír Neckář jr, 14.8.2009 20:17:14)
Odpovědět
Dovedu si představit křstanský kostel v Tehranu. Nedovedu si ho představit vRijádu nabo někde v Ománu.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(I., 15.8.2009 11:23:08)
Odpovědět
Hospodin nenechá sve věrné zahubit už k vůli našim otcům a znovu probudí křest'anské statečné bojovníky proti muslimům,na které bude padat děs a mrákota !!!
I.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Helena, 15.8.2009 15:36:11)
Odpovědět
Každá kultura, kde se nerodí aspoň 2,11 dětí na rodinu, dříve nebo později zanikne. U nás je to 1,3 v islámském světě 8,2. Takže stejně není daleko doba, kdy budou stát mešity nejen u nás, ale i jinde v Evropě, protože zkrátka budeme v menšině!
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Paveljan, 16.8.2009 11:20:31)
Odpovědět
Toje Vaše schopnost bojovat o přežití? Vždyť Vy už dopředu všechno odevzdáváte.Vzchopte se, nebo už máte taky vymytej mozek.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(synapse, 15.8.2009 16:35:22)
Odpovědět
Ok,tak budeme v menšině-ale já si chci žít ve své menšině ve své vlasti,kde platí naše vidění světa,naše zákony,naše morálka. A oni ať si se svými 8,1 žijí ve své zemi,kde budou žít zase oni podle svého náboženství,svých hodnot a své morálky.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Člověk ČR, 16.8.2009 7:22:27)
Odpovědět
Ano, je a bude to boj, především však "dovnitř", tedy s tzv. korektními politiky. Obávám se, že nyní již není čas důkazů, ale činů.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Podracký, 17.8.2009 18:31:57)
Odpovědět
Nelze být ve většině, když vymíráme. To není jen snižování počtu lidí. To znamená mnoho starých a málo mladých, obrovské náklady na zdravotnictví. Přitom mladá nepočetná generace je vzdělaná a raději se vystěhuje než by dělala ve výkopech nebo vozila odpadky, nebo třeba jen závizníka.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Dan, 18.8.2009 23:19:20)
Odpovědět
Kdo vymírá ??

před 20 lety mělo čr 10,1 milionu obyvatel, nyní má 10,65 milionu, to je vymírání ???

Mluvím o lidech s českým občanstvím..

Za posledních 15 roků se přitom odstěhovalo z česka 420 000 čechů do západní EU, severní ameriky či jinam...


Přestaňte žvanit a strašit lidi.


Jestliže vymíráme, tak proč švagrová nemá kam umístit svoje děti, protože všechny školky v okolí jsou plné ?!?
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Dan, 18.8.2009 15:54:35)
Odpovědět
Nenechte se vyděsit demagogy, Evropa je stále velmi přelidněná, nebyla by žádná škoda, kdyby nás tu ubylo, protože hustota zalidnění je zde šílená a z toho i plynoucí problémy.

Není pravda, že se v Evropě rodí 8 muslimů na rodinu, to je údaj z muslimských zemí...
a tam se se třetina dědí vůbec nedožije středního věku !

V EU je to 3,8 dítěte na rodinu muslima.



Takže přestaňme si lhát a proberme se z fanatickcýh videjí amatérů šířených joo tjuubem.
Zpět k realitě.


Momentální stav, nezahrnutý v tom video je naopak takový, že že nestačí školky a porodnice praskají ve švech.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Dan, 18.8.2009 16:00:09)
Odpovědět
Co se imigrace týká, každý zdraví člověk, který tu má volné pracovní místo a on i jeho rodina se plně přizpůsobí našim zákonům, zde může žít, pokud zde pro něj bude práce.

Pokud ne, je nutné aby se okamžitě vrátil do země původu.

žádné mešity ani synagogy zde nestavět.. všichni víme že si s tím stejně lidé poradí... takže pokud selžou politici vykopou židy i muslimy lidé z Evropy sami jak to už několikrát udělali.


Já když přiletěl do Izraele, zacházeli semnou také jako s cizákem, to stejné je třeba praktikovat proti jakýmkoliv imigrantům, z nekřes´tanských civilizací.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(Dan, 18.8.2009 16:12:11)
Odpovědět
Co se týká kulturní války...
Ano, ta zuří ale zdaleka nejenom v Evropě, nýbrž i v Rusku, USA a Kanadě ale i v muslimských zemích samotných nebo třeba číně.

Na celém světě valchuje a drtí západní kultura a konzum kultury ostatní, je falešné nalhávat si že je to islám kdo drtí svět.

Uvědomme si, že islám potírá práva žen, zakazuje alkohol, úvěry nebo konzumaci vepřového atd. atd.

A jaká je skutečnost ??
Konzumace alkoholu roste, ženy jsou čím dál více emancipovanější a cpeme se hovězím i vepřovým.

Křesťanský svět není zadelka jenom Evropa, je to i např. jižní amerika, kde drtivě převládl a zlikvidoval obdobně jako v severní americe či austrálii, kultůru původní.

Záadní styl života a jeho kultura rozdrtila původní Japonskou kulturu a momentálně drtí i východní čínu.

Vzdělané ženy, muži v kvádrech, Mc Donaldy, Satr Dusty, holyvůdské trháky, západní hudby.. to vše je samozřejmě prostoupené až nakost naší křesťanskou kultůrou a šíří se to světem mnohem dravěji nežli islámské tradice a zvyky.

Muslimové v Turecku, největší a nejvyspělejší muslimské zemi dnes již hromadu svých zvyků opustili a stále více se chovají jako evropané.

Toto je realita, síla západního konzumu, síla kapitalismu křesťanského světa zvítězí nad islámem i jin. kultůrami a tradicemi.
Re: Europoslanec Strejček: Kontrola imigrace a žádné nové mešity!
(ja553, 21.8.2009 14:22:12)
Odpovědět
Copak se multikulturalisti nikdy nepoučí z hystorie?? Sudety,Kosovo,Abcházie,Osetie,Molmo,Paříž,Londýn,Irsko,Angola,Izrael-Gaza,Ingušsko,Španělsko-Baskitsko atd.. Všechno národnostní problémy spjaté a náboženské problémy