reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?

Autor: Václav Vlk st. | Publikováno: 26.8.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Tím nemyslím jeho novou knihu o zeleném byznysu. Ta knížka bude mít podle anotací v tisku sama dostatečný ohlas. To až se ozvou potrefené husy – tedy politici, aktivisté a lobbisté vydělávající na zelené ideologii miliardy.

Momentálně myslím na jinou věc. Přemýšlejte, přátelé, nechybělo vám v poslední době něco v našem tisku a vůbec v mediích? Něco, co bylo vydáváno donedávna za nejdůležitější a nejzásadnější úkol, který musíme vyřešit? Jinak zahyneme my, potažmo celá svatá Unie vůbec? Pořád si nevzpomínáte? Co mělo být nejpozději do září hotovo, jinak …. Jinak prostě fšecko bude špatně? No, vzpomínejte! Kvůli čemu si otevíral Cohn Bendit na Pražském hradě na Klause hubu, tedy mimo vlaječku? Co to bylo v projevu Kaluse v Bruseli, kvůli čemu takzvaní „progresivní poslanci“ EU odcházeli ze sálu (viz zde)?

No jasně! Někam se nám ztratila, moji milí Evropané, Lisabonská smlouva! Zmizela z titulků našich novin, kde jinak duněla slova o tom, jak když my, takzvaní „čecháčci“, neschválíme Lisabonskou smlouvu, tak budeme jediní (až na Irsko) a Evropa nás nebude a nebude mít vůbec ráda, páč „…kdo nejde s námi, jde proti nám, ale nás nesmí z cesty svést…. “

Informace, že Smlouvu nepodepsali Poláci, že s ní mají problémy tuším Finové, že Irsku se nejdřív nechutným způsobem vyhrožovalo, aby následně vedení EU penězi dotlačilo vládu Irska k novému referendu, se poněkud opomíjelo. Ale co nejhlavněji, zamlčovalo se, že s podpisem má problém i rozhodující evropská země, tedy Německo. Jen si je najděte na internetu, všechny ty eurohujery, od Zaorálka po posledního pisálka okresních novin. Jak řvali, že jen my a jen my můžeme způsobit, že ….

Ovšem, jak zní ona známá píseň „.. pak přišlo jaro, po jaru léto…“ a najednou je ticho po pěšině. V novinách nenajdete o té „osudové Smlouvě“ ani řádek. Tedy nějaký přeci ano. Někde dole a nenápadně. Například v LN dne 19. 8. 2008 článek senátora Oberfalzera Inspirace ústavním soudem SRN. Pod kterým je – jak typické –vytištěno, že „názory v této rubrice nemusejí vyjadřovat stanovisko redakce“.

Z článku se čtenář dozvídá poněkud šokující informaci. A to že v Německu Lisabonská smlouva neprošla. Tedy přesněji řečeno, Ústavní soud SRN zakázal, aby v současné době a za těchto podmínek Německo Lisabonskou smlouvu podepsalo. A stanovil řadu právních požadavků, které je nutno splnit, aby smlouvu případně mohlo Německo akceptovat. Což znamená, že momentálně je s tím „nutným a rychlým“ podpisem Lisabonské smlouvy konec. Finito. Do té doby, než právní a volené orgány Německa celou věc znovu neprověří, případně nevydají zákony, které, jak se zdá, vlastně ruší celý smysl snažení a vyznění Lisabonské smlouvy.

Je pravda, že ani tak silný orgán tak silného státu jako je Ústavní soud Německa si konkrétně nedovolil prohlásit to, co je již delší dobu zřejmé. A to, že přejdeme-li od diplomatické mluvy do mluvy obecně srozumitelné i obyčejným občanům a oné pověstné „babičce z hor“, vyjde nám, že: za

a) Německý ústavní dosud odmítl Lisabonskou smlouvu, podle které by se vlády a hlavně parlamenty jednotlivých států Unie staly pouhými tajtrlíky či kývajícími hlavičkami podle „pokynu“, jaký si umane vedení Evropské unie a hlavně její byrokratický aparát (takové postavení „suveréního státu“ známe z vlastní zkušenosti z doby našeho členství v RVHP.)

b) Ústavní soud SRN slušně, ale jasně řekl, že volené a demokratické orgány SRN a hlavně její soudní moc nejsou nikterak podřízené nevolenému byrokratickému aparátu Unie. A soudní moc je nejen oprávněna, ale hlavně povinna přezkoumat, zda tato nařízení a zákony EU nejsou v rozporu v Ústavou SRN. V tom případě činit potřebná opatření, tedy je odmítnout. Podle hesla “Já pán - ty pán“. A hlavně: Ve svém domě jsem pánem já!

c) Pro ČR je také významným rozhodnutím, že ani Evropský soudní dvůr není žádnou „nadřízenou“ institucí národní justici.

To muselo mimo jiné silně rozzuřit vedení tzv. vyhnanců, kteří si právě od žalob u tohoto soudního dvora slibovali možnost zvrátit ekonomické a politické výsledky „odsunu“ a poválečných zákroků vůči Němcům. Což se ovšem netýká, jak se nám snaží namluvit čeští přátelé nahnědlého proudu v sudetoněmeckém hnutí, jen ČR, ale i např. Slovenska, Rumunska, Polska, Francie, Anglie, Norska, Dánska atd.

Takže aby bylo jasno: Rozhodnutí Ústavního soudu SRN znemožňuje jakékoliv podepsání Lisabonské smlouvy v dohledné době a už vůbec ne do září letošního roku. Eurohujeři musí být – a jistě jsou - na mrtvici (osobně bych rád viděl reakci třeba pana Doležala ve vztahu k sudetoněmecké otázce). Jak už je zvykem, mnozí aktivističtí novináři se tak ve chvilce stali z „hlídacích psů demokracie“ a bojovníků za okamžité, rozhodné a nutné schválení Lisabonské smlouvy ratlíky, předstírajícími, že v této kauze oni rozhodně nikdy neštěkali.

Zásadní rozhodnutí Ústavního soudu Německa vše změnilo. Pořádat hurá hlasování v Irsku nemá vlastně smysl, stejně tak podepisovat v Polsku a u nás. Protože pokud se stanovisko Německa nezmění, mohou si autoři Lisabonské smlouvy, jak se lidově říká, její výtisky „tak akorát nacpat do kecek“. Na nic jiného nebude. Bez Německa nemá žádná taková smlouva vůbec smysl. Výrok německého ústavního soudu tak jen potvrdil, že smyslem takto koncipované Lisabonské smlouvy bylo a je to, co tvrdí Václav Klaus. A to ovládnutí Evropské unie nesesaditelnými byrokraty a bruselskou „věrchuškou“, která má všechny možné zájmy, jen ne prospěch národů Evropy. (No a také že jde o pokus obecně levičáků a specielně Francouzů Unii si kolonizovat a ovládnout.)

Protože u nás doma máme před sebou pravděpodobně ještě další jednání našeho Ústavního soudu, uvidíme, zda se po vzoru svého silnějšího a staršího bratra, Ústavního soudu SRN, vzchopí a řekne to, co každý ví: „Lisabonská smlouva není v souladu s Ústavou ČR.“ Neboť je nedemokratická, elitářská, zbavuje národy Evropy práva na svébytná rozhodování, a to jak v maličkostech, tak v základních otázkách svobody a demokracie.

Díky jedinému a silnému hlasu, který zvolal, že „král je nahý“, se pravděpodobně stala Lisabonská smlouva mrtvým dokumentem. Nikdo nepodezírá Německo, že chce zrušit Evropskou unii. Ani Klaus a ani – s dovolením já a mnozí další –nechceme zrušit EU. Ale EU není totožná s momentální partou vládnoucí v Bruseli a pokoušející se zadními vrátky zavést v Evropě direktivní socialismus. Mohlo by se říci: „Game open again.“

A mimochodem, teď si musí Maďaři - pokud mají vůbec čas se tím ve svém ekonomickém maléru a nacionalistické hysterii zabývat -, kteří nadšeně odsouhlasili Lisabonskou smlouvu dřív, než si ji do maďarštině přeložili, připadat jako ateisti v jednom skeči od Rowana Atkinsona. To slavný představitel Mistra Beana hrál archanděla Gabriela ve scéně Posledního soudu. Kolem stojící postavy Archanděla v bílém rouchu (Aktinson) s planoucím mečem v ruce pochodují zástupy různých typů hříšníků. Což archanděl komentuje. A v jednu chvíli zvolá k části zástupu pochodujícímu k Božímu soudu ironicky:

„Á, ateisti! No tak vy si teď musíte připadat jako úplný blbci!“

Nemohl by se jít někdo zeptat do Lidového domu, jak se teď cítí Velký Jirka a jeho fámulové?

Jestli to Němci dohrají do konce - a oni to dohrají, s diktaturou vzešlou demokratickou volbou z mnichovské pivnice i „nadšeně přijatou“ v DDR po „návrhu“ z Moskvy mají své osobní dějinné zkušenosti -, tak to si budou připadat jako blbci v Evropě mnozí. Jen političtí komentátoři a levicoví politici nikoliv. Ti si nepřipadají jako blbci nikdy. To už tak mají v krvi.

reklama
4700 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Josef Novák, 26.8.2009 0:22:21)
Odpovědět
Klaus raději tu moskevskou věrchušku.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(m, 26.8.2009 3:54:05)
Odpovědět
zalez i s tím svým fake nickem
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(jh, 26.8.2009 7:06:48)
Odpovědět
levice nikdy nespí, pouze nabírá síly...
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Hop, 27.8.2009 9:21:22)
Odpovědět
jh,levice je lepší,než pravice.To jsme ted dobře poznali.Stát nás okrádá kde může.Zlatí komunisti,vratte se!
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Daniel Makay, 26.8.2009 8:08:43)
Odpovědět
No, tak jednoduché to není. Osobně to tak optimisticky nevidím. Myslím, že spíše než k neratifikaci oné Slisabonské smlouvy dojde v Německu spíše ke změně stávajících zákonů. O tom jsem přesvědčený o to se postará macecha Evropy Merklová . Navíc teď všechny politické záležitosti zastiňuje blížící se krach evropských ekonomik. Takže politické otázky jsou trochu v pozadí, naši „moudří“ politici se snaží zachránit přece „naše“ peníze a to je důležité, ne?
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Jahoda, 26.8.2009 8:32:47)
Odpovědět
no jistě že má pan prezident Klaus pravdu,ostatně jako konzervativec a zastánce konzervativních hodnot ji měl vždy.
Ale pan Jiří Maissner,který jej označil za blba hodného registrace má zřejmě jiný názor.
A u nás se zase říká jedno přísloví
-podle sebe soudím tebe-
...a tak to spravne a tak to má byt)))))))
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Dan, 26.8.2009 22:32:19)
Odpovědět
Vyímečně souhlasím s první polovinou názoru, dále už ne..

Jestli něco zkracovalo tak americký konzervativní kapitalismus, obzvláště státy s vládou konzervativců jako např. Kalifornie jsou ve fázi technického bankrotu.

V době kdy Francie a Německo klesali -4,5 a -5,5% HDP, padalo Japonsko 10 procenty a USA, které nás do krize zatáhli -7,4%.


Nyní rosdte jak Německo tak Francie, třebas mdle, a dále padají země mimo eurozonu, zejména ostrůvky americké prosperity jako Island.



Jestli něco opravdu zkrachovalo, tak americký kapitalismus, jeho konzervativní varianta.
A jestli se něco propaqdlo na 17 korun, tak USD, ne euro.. jak předvídali kdysi Greenspan a Klaus.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(_Jan_, 27.8.2009 2:07:36)
Odpovědět
ovšem v Kalifornii dlouho před Arniem vládli socialisté (demokraté), kteří také nadělali celý ten binec.

konzervativní kapitalismus rozhodně nekrachuje, nemějte strach.

Doporučuji například blog pana Pavla Kohouta, třeba tyto články:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/pavel-kohout.php?itemid=7165

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/pavel-kohout.php?itemid=7299
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Dan, 27.8.2009 8:35:51)
Odpovědět
Za Billa byl federální rozpočet vyrovnaný !

Bušové a jejich nohsledi jej doslai do katastrofálního stavu.

Netvrdím že zkrachoval konzervativní kapitalismus, nýbrž americký konzervativní kapitalismus a to není můj názor, ale dnes již historicky doložitelný fakt.


USA nemůžou být naším vzorem, protože oni nefungují.

Jejich blhobytný život na dluh a padající měna nám můžou být nanejvýš odstrašujícím příkladem.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(jj, 27.8.2009 21:41:43)
Odpovědět
Jen zkrachovala dokonale nepravicová ona tzv.neoliberální(ve skutečnosti antiliberální protože dluhy ještě nikdy nikoho neosvobodily) kryptosocialistická ideologie zpropagovaná bankéři FEDu stojící na víře že nevadí se zadlužit (projektující se mimojiné do gigantických rozpočtových schodků). Neocons byli z ekonomického hlediska spojenectvím
sionistických bankéřů FEDu(plus MMF a SB) a kryptonazi vojenskoprůmyslového komplexu - komu ta tzv.Válka s terorem sloužila z ekonomického hlediska? Sionistickým nadnárodním bankám u kterých si americká vláda musela půjčovat gigantické sumy aby mohla nakoupit zbraně u zbrojních firem.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Dan, 27.8.2009 22:57:01)
Odpovědět
jedinný zdraví kapitalismus je evropský.. čili slušná porce průmyslu, minimum dluhů, měna podepřená zlatem a výrobou a růst HDP tažený růstem exportu.. nikoliv americký systém, tzn. vše nadluh, růst je tažen obřím hyperkonzumem domácností na dluh, výroba přesunuta do asie, za produkty asijatům platí dluhopisy a dolar tisknou dle potřeby...

podle toho vypadá jeho hodnota, ze 44 na 17 korun !
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(hnědka, 31.8.2009 14:12:02)
Odpovědět
Na které planetě se nachází ten kontinent Evropa, kde mají minimum dluhů a měnu podepřenou zlatem?

V USA opravdu nekrachuje kapitalismus. Vina krize leží hlavně na Fedu a nízkých úrokových sazbách a Fed má s trhem společného asi tolik jako státní plánovací komise pro cenu jablek (jen s tím rozdílem, že v případě Fedu se nejedná o cenu jablek, ale o cenu peněz).
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(HF, 26.8.2009 11:20:34)
Odpovědět
Navrhuji Lisabonskou smlouvu používat jako toaletní papír na hajzlíkách v Evroparlamentu, takto požitá bude alespoň k užitku a její obsáhlost zaručí i dlouhou tvanlivost.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(GORO, 26.8.2009 11:34:15)
Odpovědět
OK.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(kapej, 26.8.2009 18:52:07)
Odpovědět
Souhlasím, myslím, že by k tomuto účelu posloužilo daleko více písemností s rozhodnutími bruselských euroúředníků.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(jj, 26.8.2009 12:58:17)
Odpovědět
Kde udělali soudruzi z Bruselu chybu? Zřejmě se jim nepodařilo koupit si či zastrašit ty správné lidi - německé ústavní soudce ... a teď nevědí co s tím protože fyzicky zlikvidovat většinu německých ústavních soudců pomocí všelijakých nehod, uklouznutí ve sprše a sebevražd a nahradit je poslušnými by bylo asi příliš nápadné. To u nás se nemusí bát ničeho jelikož náš ústavní soud je plný havlistických "lidí jiného ražení"
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Prud, 27.8.2009 22:23:50)
Odpovědět
Ubožáčku co je ti, že nemůžeš...?
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Alberto Kvěch, 26.8.2009 16:34:06)
Odpovědět
Chtěl bych najít dobře placenou práci, ve které bych mohl v pracovní době psát knihu a za peníze zaměstnavatele vlastní knihu propagovat v zahraničí.Když by zaměstnavatel zaplatil i dopravu, bylo by to bezva.Nikdy jsem nic od Klause nečetl, ani jsem necítil potřebu. Na trhu je dnes mnoho jiných dobrých knih, ale knihu o ekologii si rozhodně přečtu.To bude srandy kopec.Těším se.Hezký den euroskeptici. Váš Kvěch.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Alberto Kvěch, 26.8.2009 16:56:04)
Odpovědět
Za dobu dvacetileté působnosti měl Klaus pravdu pouze dvakrát.Nesouhlasil se šrotovným a kdysi propagoval vyrovnaný rozpočet.Z ostatních jeho projevů jsem byl vždy jen zděšen a nestačil jsem kroutit hlavou nad jeho výroky.Nikdy nic neřešil a nikdy nenabídl ve všech oblastech žádnou prospěšnou alternativu. Nikdy se řádně k ničemu nevyjádřil. Vždy na otázky odpověděl pouze .Já to vidím jinak, to bych neřekl,atd -tedy nic.Na jedné jeho předváděcí přednášce prohlásil k nepořádku, který byl u nás nastolen,(rostoucí kriminalita,tunelování apod,), že to vše, je daň za demokracii.Vystřelil to jako z kanonu a byl jsem pod židlí. Nebyla a není to daň za demokracii.Byla to neschopnost rádoby politiků, arogantních, neschopných a povýšených nad zájem občana a státu.Bez vize a schopnosti řídit stát.Proto máme dnes kocourkov místo demokracie.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(Pdar, 27.8.2009 22:30:34)
Odpovědět
Jasně a srozumitelně formulováno. Král je nahý. Škoda, že to ovce nikdy nepochopí... Ani ne tak socani, komunisti nebo pravičáci, ale tupý dav je zhoubou této společnosti.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(v.našinec, 26.8.2009 22:19:03)
Odpovědět
http://www.denik.cz/ze_sveta/nemecky-snem-se-shodl-jak-ratifikovat-lisa20090826.html
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(kingsfield, 27.8.2009 15:35:15)
Odpovědět
Ten idiot ktery psal ten clanek je nejvetsi lhar pod slunce.Nemecky ustavni soud rozhodoval ne proti Lisabonska smlouva ale proti neopravene zakony ve Nemecko.
Vollidiot.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(kaja, 27.8.2009 22:28:13)
Odpovědět
Klaus je poplatný vždy jen kšeftu a osobnímu prospěchu.Téměř půl mega platu a prebend je mu málo.Když musela Livia opustil prebendu od ČEZU,hned tam šoupli do správní rady mladého Klauzíka,aby nějaký ten milionek neutek.Teď se zas nějakému kamarádíčkovi zachtělo Šumavského smrkového dřeva tak je z klimatologa kůrovcobijce.Prostě expert na všechno.Především sexuolog přes letušky.Neporadí toké ČSA jak ven z nesnází?Bože ta senilita je krutá.
Re: A sakra! Že by měl Klaus pravdu?!?
(l, 28.8.2009 21:01:01)
Odpovědět
Ba, ba senilita, metla geniova.