reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky

Autor: LP | Publikováno: 8.9.2009 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

Až povládne v Evropě islám, homosexuálové a feministky budou ještě s láskou vzpomínat na nás pravičáky, konzervativce, reakcionáře a „xenofoby“, protože my bychom jim na rozdíl od muslimů zaručili klasicky liberální občanské svobody. Až ovládne Evropu islám a jako politicky-právní konstituční systém bude ustaveno právo šária, které bude homosexuály posílat na smrt a z žen učiní podřadné bytosti, které může jejich muž kdykoli zmlátit, bude již pro ně pozdě.
 
Neomarxistická nová levice (multikulturalisté, feministé, genderisté, homosexualisté, političtí korektčíci…) si neuvědomuje, že podporou multikulturalismu, tedy podporou hodnot invazivních kultur imigrantů a potlačováním hodnot Západní civilizace, připravuje nastolení teokratického práva šáría, které zasadí ránu z milosti dekadentní postmoderní postZápadní postcivilizaci a všechny novou levicí hýčkané „menšiny“, jako jsou homosexuálové, feministky atd., se budou mít pod vládou islámu o dost hůře (nebo se nebudou mít vůbec).
 
Neomarxisté si rovněž neuvědomují, že svým rozvracením klasické Západní rodiny spojeným s úbytkem populace Západu tuto demografickou a civilizační přeměnu urychlují. Vraždou Západu levičáci zároveň uskutečňují sebevraždu jimi milovaného postZápadu.
 
Muslimů v Evropě jak díky imigraci, tak i díky natalitě imigrantů kvapem přibývá a už i oficiální politicky korektní média potvrzují, že ve státech západní Evropy muslimové nejpozději do 40 let získají většinu. To vše díky politicky korektní a multikulturní otevřené imigrační politice.
 
Muslimové pak ani nepotřebují k rozšíření dar al islám nějaký džihád či teroristické útoky. Díky nárůstu muslimských voličů zavedou prostřednictvím demokratických voleb právo šáría jako oficiální konstituční rámec státu (podobně jako se NSDAP as KSČ chopily demokratickými volbami moci). Místo Evropské unie zde bude Unie evropských emirátů či Svaz evropských islámských republik (Což je také důvod proč by státy středovýchodní Evropy měly EU co nejdříve opustit a chránit své hranice – EU totiž zavádí společnou imigrační politiku a západní státy se třeba budou snažit části svých imigrantů zbavit. A až budou ovládnuty muslimy, ti sem vpustí další své bratry. Ostatně však soudím, že EU čili Eurábia proto musí být zničena).
 
Nová levice tedy podřezává sama větev své vlastní postcivilizaci. Všechny feministické a homosexualistické „výdobytky“, jako jsou kvóty pro ženy, registrované partnerství, homosexuální a feministická propaganda ve školách, jsou již jen labutí písní postcivilizace, která bude nahrazena něčím radikálně odlišným. Postcivilizace se dlouhodobě nemůže udržet. Jednoduše vymře, protože opouští klasické tradiční rodinné hodnoty, které jsou zárukou udržení populace a s ní i civilizačních hodnot. Stará evropská populace vymírá. Nová muslimská populace si sem prostě jednoduše přenese svou vlastní civilizaci ze severní Afriky a Asie a evropská minorita se jí bude muset podřídit.
 
Právo šáría, oficiální muslimský právní systém, o jehož nastolení musí z definice své víry usilovat každý muslim, totiž ukládá za homosexualitu smrt, za odpadení od muslimské víry smrt, ženy jsou de facto majektem manžela, ten je může bít a může se s nimi kdykoli rozvést. Ateisté v takovémto systému nebudou mít žádná práva a mohou být de facto rovněž legálně zabíjeni. Křesťané, židé, hinduisté a (zoroastriánci) jsou dle šáríi sice podřadným obyvatelstvem, ale pokud se podřídí nadvládě islámského státu a platí daň z hlavy, mohou ve skrytu vyznávat své náboženství a přežít.
 
Konzervativec si pak jen škodolibě řekne: máte, co jste chtěli, já to jako křesťan už nějak překlepu, ale vy, homosexuálové, kteří jste úředně registrovaní, budete naraženi na kůly – onou inkriminovanou částí těla (jak se běžně děje v islámských zemích, kde platí právo šáría). Muslimové si prostě jen vezmou seznamy státem registrovaných homosexuálních osob a vykonají exekuce.
 
Já si mezitím jako křesťan budu někde v skrytu tu svojí whisky (i whiskey) pít a na rozdíl od vás, nebudu na krku laso mít… Jsem ochoten bránit Západní civilizaci, ale proč si mám nechat dělat vrásky  kvůli nějaké odporné postZápadní postcivilizaci a kvůli vyznavačům anální penetrace…
 
Myslím, že rozumné feministky a rozumní homosexuálové (jako třeba Pym Fortuyn či Ayan Hirsi Ali) by s konzervativci mohli uzavřít rozumnou Dohodu o záchraně Západní, nikoli postZápadní civilizace (případně posléze i Modré, nikoli Zelené planety): My, feministky, budeme dokonale uspokojené s klasicky liberálními svobodami z 19. století, nebudeme požadovat kvóty do parlamentu, do zaměstnání a nebudeme požadovat oficiální výchovu k feminismu, genderismu a homosexualismu a dalším idejím neomarxistické nové levice na všech úrovních škol. Nebudeme svými šílenými návrhy rozvracet klasickou Západní rodinu, která prostřednictvím zplozených dětí s budoucím volebním právem zachová klasické Západní liberální svobody. Podpoříme proto rovněž i zákaz zabíjení nenarozených dětí – potratů. Nebudeme podporovat pozitivní diskriminaci. My, homosexuálové, nebudeme požadovat manželství, registrované partnerství, adopci dětí a veřejné uznání našeho deviantního způsobu života a svou úchylku budeme udržovat ve svém soukromí. Nebudeme pořádat gay parády a nebudeme vystavovat své odhalené zadnice na veřejnosti. Nebudeme požadovat antidiskriminační legislativu a nepovedeme džihád proti křesťanským církvím.
 
My, konzervativci, pravičáci, reakcionáři a „xenofobové“ se feministickám a homosexuálům zaručujeme, že jim zachováme jejich klasicky liberální svobody. Tedy, že ženy se budou moci vdávat dle svého uvážení, volit své povolání dle oboustranné dohody se zaměstnavatelem, že budou moci vlastnit majetek, že nebude legální, aby je muži a manželé mlátili atd. Homosexuálům zaručujeme, že nebudou trestáni za svůj odporný homosexuální styk, pokud ho budou provádět v soukromí. Přistoupíme k zastavení neZápadní imigrace do evropských zemí a imigranté, kteří se nebudou chtít asimilovat, budou vyhoštěni do zemí svého původu. V případě napadení naší vlasti a Západní civilizace nasadíme k její obraně a k obraně svých a vašich (tedy našich) svobod své životy.     
 
To je myslím dobrý návrh rozumného modu vivendi a pro ustavení koaliční vlády Západní spásy. Tak co novolevičáci, homosexuálové a feministky, příjmete náš návrh dobré vůle na záchranu Západní civilizace, nebo si raději necháte ještě na pár let svou postcivilizaci a zanedlouho pak budete žít či umírat pod bičem islámu?

reklama
3599 čtenářů | 60 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(jj, 8.9.2009 0:26:38)
Odpovědět
Neomarxistickou tzv.novou levici užitečných idiotů podporují 2 skupiny - jednak wachábističtí islamisté placení ze SA a za druhé judaističtí/sionističtí židé placení z Izraele - obě tyto skupiny pomocí ní chtějí rozvrátit západní společnost aby pak instalovaly své totalitární systémy(tj.systém šaria založený na konceptu dhimmi anebo evangelikální sionistickou noachickou teokracii založenou na sionistickém apartheidu)
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(f, 8.9.2009 0:29:59)
Odpovědět
V cem je homosexualni analni styk "odpornejsi" nez heterosexualni analni styk?
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Burkehand, 10.3.2012 22:23:22)
Odpovědět
Nikdo neříkal, že je "odpornější", je z hlediska vyhraněných heterosexuálů stejně odporný jako třeba anální styk s ovcí. Já bych si taky nepřál, aby někdo mým dětem ve škole říkal, že některé menšiny provozují sex se zvířaty. Tak buď dětem říkejte jen o tom, co je typické a ve většinové společnosti normální, anebo jim řekněte úplně všechno. A taky o sexu s hov*nama. Proč zase někdo určuje co je pro mé děti správně a co ne. Tak teda buďte důslední.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(TraH, 10.3.2012 22:29:35)
Odpovědět
Kdo praktikuje např. anální styk, je těžce demoralizovaný a velmi lidsky zaostalý jedinec.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Gosov, 10.3.2012 23:01:52)
Odpovědět
I když je to za úplatu?
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(TraH, 10.3.2012 23:15:38)
Odpovědět
Tím hůř.
"Placené sexuální služby" jsou dokladem hlubokého morálního úpadku těch, kteří se na tomto scestném konání jakkoli podílejí.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(jh, 8.9.2009 1:13:36)
Odpovědět
Odpornější možná ne, to heterosexuál opravdu vědět nemůže, ale nepřirozený je až hrůza. Třeba jen proto, že z řiti děcko ještě nikdy nevylezlo a pochybuji, že se to buzerantům kdy podaří...
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(didinka, 8.9.2009 7:23:38)
Odpovědět
Jestli se to těm dvěma líbí a dělají to dobrovolně, tak proč jim to zakazovat? Je to jejich věc.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(d, 8.9.2009 9:07:30)
Odpovědět
Prasne tak, pravice je o svobode, tohle co tu pan Petrik, Semin a dalsi predvadeji, je tvrde vyzadovani poslusnosti vuci nejakym podivnym pravidlum, tj. kryptolevice. Analni sex je naopak velmi prirozeny, delaji ho lide obou pohlavi jiste uz od praveku, kde o vec velmi prijemnou (kdyz se to umi) a lidskou. Nejake podivne lidske konstrukce (katechismus apod.) jsou naopak neprirozene. Pokud jsou prijimany dobrovolne, samozrejme nic proti nim. Ale pokouset se je prosazovat politicky, to je svinstvo v principu stejne, jako saria.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(mpe, 9.9.2009 22:20:07)
Odpovědět
Ano, ale at s tim nelezou na verejnost. Mimochodem, nevsiml jsem si, ze by se v tomto clanku psalo o zakazu homosexualnich potazmo analnich styku...
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(d, 8.9.2009 9:04:11)
Odpovědět
Takze koureni pera a lizba vaginy je podle vas asi taky neprirozene a straslive, ze.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Burkehand, 10.3.2012 22:07:26)
Odpovědět
Přesně tak, kuřba péra a ližba na veřejnosti v masovém průvodu za přihlížení malých dětí je odporná a strašlivá.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(jh, 8.9.2009 1:25:59)
Odpovědět
Lukáši,
modus vivendi je rozumný návrh, ale je neuskutečnitelný!
Devianti totiž odmítají jak oběti tak i děti
Proto platí co údajně řekl Sarkozy v jednom rozhovoru:
„Vy máte tušení, já mám čísla. A Vaše tušení je potvrzeno mými čísly. Islamizace Evropy je nevyhnutelná.“
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Evropan, 10.3.2012 17:36:33)
Odpovědět
Nicolas Sarkozy je strašně nezodpovědný, pokrytecký a amorální ZRÁDCE Evropy !!!
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(seoh, 8.9.2009 7:21:26)
Odpovědět
muslimové nebo křesťani, všechno jedna pakáž. Evropu musíme, my ateisté, ubránit před obojím.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Dan, 8.9.2009 8:07:25)
Odpovědět
jenom malá poznámak, v muslimských zemích, zejména těch chudých, kde žena je drahý luxus je velmi rozšířená homosexualita, to jenom pro neználky z řad euroskeptiků.


Křižáci vždycky ubránili Evropu, ikdyž to bylo mnohdy hodně tvrdé, proti Turkům, Maorům, ali i předchůdcům dnešních komunistů, zvráceným husitům.

I tažení do Ruska bylo považováno jako křižácké, Wehrmachtu požehnal papež.

Ikdyž neuspělo, zahubylo miliony bolševiků a navázalo tak na tradici našich legionářů.


Muslimové nikdy Evropu nepodmaní, ne proto že nato nemají armádu či finance, ale proto že naše kultura je lepší, modernější a šíří se mnohem lépe nežli jejich.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Aleš, 9.9.2009 1:22:17)
Odpovědět
Zvrácení husité jako předchůdci komunistů a papež žehnající Wermachtu... to jsou dost divoká tvrzení.
To první bych ještě pochopil (byť je to nesmysl), málokdo má dnes u nás nějaké hlubší povědomí o husitství, ale z toho druhého kouká jen bulvární protikatolická hysterie.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Dan, 9.9.2009 8:41:45)
Odpovědět
1/ Husité na svých spanilých jízdách vypalovali nejenom kosteli, ale i vesnice a města a okrádali lidi, ukradené věci skončili ve společných kádích, odkud si bral každý dle potřeby. Takto ničili a kradli nejenom v čechách, ale i německu a polsku.

Celá Evropa se proti těmto zločincům spojovala.

Komunisté si jich velice vážili pro jejich postoj k církvi a pro jejich společné vlastnictví, proto se o nich jako o spasitelích českého národa učili na všech stupních škol v česku.


2/ Jestli nevíte, že papež požehnal tažení do sovětského svazu, tak nevíte o historii nic, váš problém.

Pokud jste historický analfabet, doučte se to a nevykřikujte tu něco o nesmyslech.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Aleš, 9.9.2009 15:27:58)
Odpovědět
Dane Vy asi vážně nebudete ten pravý, kdo by mě měl mistrovat v záležitostech církevní historie. Nejen, že opakujete klišé šířená marxistickými historiky za minulého režimu (to bych Vám snad ani tolik nevyčítal, tím vzdělávacím systémem jsme bohužel prošli všichni), ale ještě ke všemu v tom máte pěkný zmatek.
Kádě, do nichž příchozí odkládali své cennosti jsou spojené s ranou fází husitského radikalismu v roce 1419, tehdy jsou doloženy v Písku, na nově vzniklém Táboře a snad ve Volyni. Motivace, proč lidé odkládali své majetky byla však zcela jiná než nějaký komunismus v dnešním slova smyslu. Z hlediska některých skupin radikálních husitů šlo o dobu naplněnou silnými eschatologickými očekáváními a pro lidi ovládnuté těmito idejemi neměl majetek žádný význam, z kádí se mělo vyžít do příchodu Kristova království, případně do konce světa (obě představy byly v tomto období živé). Ze stejných pohnutek někteří plzeňští měšťané své majetky veřejně pálili a po založení Tábora lehlo popelem Sezimovo Ústí. Když žádný druhý příchod Krista nenastal, vracel se postupně i život v těchto společenstvích do běžných majetkových poměrů.
Naproti tomu tzv. spanilé jízdy jsou záležitostí až pozdních 20. a začátku 30. let 15. století. V zásadě šlo o způsob opatřování obživy polních bratrstev a směřovaly především do německých zemí, na Slovensko a do Rakouska. Tehdy už se ale na společnou hromadu opravdu nic neházelo, život bratrstev se řídil přísnými vojenskými řády a jejich struktura byla hierarchická.
Dějepis obecně měl komunistickému režimu sloužit k potvrzování, že komunismus je završením vývoje dějin, pro ten účel byly dějiny různě ohýbány, v našich poměrech se k propagandistickému použití samozřejmě nejlépe nabízela epocha husitská, to však zdaleka neznamená, že by zde byla nějaká skutečná ideová spřízněnost, ani nemohla být, protože pozdní středověk prostě neznal kategorie jako třídní boj nebo dialektika dějin.

Papež Pius XII. je v mnoha ohledech kontroverzní postava (mnoho špíny se na něj také nakydalo neprávem), avšak o tom, že by žehnal nějakému německému tažení opravdu nic nevím, můžete uvést, odkud tuto informaci čerpáte?
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Davidan, 15.1.2010 11:49:12)
Odpovědět
Díky Aleši, ušetřil jste mně práci s psaním sprostého slova na adresu předchozího připěvatele.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Mark, 10.3.2012 15:51:25)
Odpovědět
Dane Dane, jako historický analfabet jste se právě zachoval sám. Mohu vědět, z jakých zdrojů jste načerpal tyto nesmysly ? Jména jako Urbánek, Bartoš, Šmahel, Čornej, Kejř, nebo chcete-li Voght, Seibt, Kaminsky, Heck, Klassen, Machilek Vám asi mnoho neříkají, viďte. To jsou přední historici zabývající se husitstvím. Na prameny k husitské revoluci se Vám ani raději ptát nebudu, to byste napřed musel vědět, co v historické vědě označuje slovo pramen.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Jeeves, 10.3.2012 22:55:43)
Odpovědět
Dan je především obveselovač. Mne m.j. potěšil těmi Maory. Dosud jsem netušil, že jsou původní obyvatelé Nového Zélandu tak draví, že pádlovali přes půl světa, aby vyplenili Evropu. :-)
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Re, 10.3.2012 23:21:17)
Odpovědět
Snad i Dan od toho roku 2009 popošel k hlubšímu a skutečnému poznávání a porozumění. Pokud ještě ne, tak i jemu to upřímně přeju. Po celý svůj život se každý stále máme co učit....
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Bohumil Ateista, 8.9.2009 9:35:55)
Odpovědět
Přestaňte s tím nesmyslným strašením! Islám není o nic horší než křesťanství. Je to velmi mírumilovné náboženství, jenom úzká skupina fanatiků ho zneužívá, což se ovšem dá říci i o třeba o křesťanství.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Dr.Troškrt, 8.9.2009 9:50:55)
Odpovědět
Nepřestávejte s tím smyslným varováním!
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Pavjan, 8.9.2009 9:54:34)
Odpovědět
Pro Bohumil Ateista: Teď jsi mě teda přesvědčil.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(m, 8.9.2009 14:36:19)
Odpovědět
O mírumilovnosti Islámu pochybuji. Stačí vidět jak u nás arabové zacházejí se svými ženami.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(M., 9.9.2009 14:17:40)
Odpovědět
Něco si o islámu přečtěte. Pro začátek stačí Korán. A pozor, nesrovnávat s "Biblí", protože B. je antologie nejrůznější literatury, kdežto K. je "jediné, neměnné a poslední slovo boží" - pokud chcete činit srovnání, tak K. versus Evangelia, nebo ještě lépe K. versus Pavly listy.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(xxxl, 10.3.2012 20:35:45)
Odpovědět
Zásadní vadou islámu je netolerance vůči každému, kdo od islámu přejde k jiné víře nebo k ateismu... Proto islám nemůže mít v Evropě svoje místo...
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Daniel Makay, 8.9.2009 10:29:59)
Odpovědět
„Já si mezitím jako křesťan budu někde v skrytu tu svojí whisky (i whiskey) pít a na rozdíl od vás, nebudu na krku laso mít… Jsem ochoten bránit Západní civilizaci, ale proč si mám nechat dělat vrásky kvůli nějaké odporné postZápadní postcivilizaci a kvůli vyznavačům anální penetrace…“

Tak tohle bylo super, fakt jsem se dobře pobavil.
Nějak tak jsem totiž nedávno přemýšlel. Vždy totiž řeším dilema jestli je pro nás křesťany výhodnější pohanský ateizmus, okořeněný tupým evolucionizmem, fašizmem či komunizmem, či úchylnou sodomií, nebo tupý pohanský islám. Ono to tak nějak vypadá, že se vymlátí navzájem a my to prostě ustojíme.
Neurážejte pohany
(orel, 9.9.2009 2:33:45)
Odpovědět
Neurážejte pohany. Ateismus není pohanský v pravém slova smyslu. Stejně tak islám není pohanský v pravém slova smyslu, protože je to jedna z forem monoteismu stejně jako judaismus.
Re: Neurážejte pohany
(Daniel Makay, 9.9.2009 9:09:07)
Odpovědět
Nepište o tom čemu nerozumíte. Pohanství je každá filozofie či ideologie krom křesťanské. Na tom jaké jsou některé společné znaky či kořeny vůbec nezáleží. A navíc já pohany neurážím, pouze demoluji jejich falešná náboženství a falešnou víru vy trdlo.
Re: Neurážejte pohany
(Merlin, 10.9.2009 9:04:12)
Odpovědět
Tak toto me opravdu pobavilo: "...Pohanství je každá filozofie či ideologie krom křesťanské..." fakt dobry :-))))
Re: Neurážejte pohany
(orel, 10.3.2012 16:31:40)
Odpovědět
Naše pohanská, tedy polyteistická, víra je pravá, a naše pohanské, tedy polyteistické, náboženství také, Vy trdlo.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(zgr, 8.9.2009 13:03:39)
Odpovědět
opravdová západní civilizace s vědeckotechnickou revolucí se mohla rozvinout až po tom, co se černoprdelníkum obrousily hrany.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(L.P., 8.9.2009 13:15:39)
Odpovědět
To je nesmysl. Je to dokázáno v této knize:

http://www.kosmas.cz/detail.asp?cislo=144976&afil=1055
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Merlin, 10.9.2009 9:06:39)
Odpovědět
Naprosta pravda! Bigotni katolici a muslimove si navzajem nemaji vubec co vycitat.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(I., 8.9.2009 13:27:56)
Odpovědět
Každý druhý muslim je buzna !!!
A EU nikdy neovládnou,Pán Bůh probudí nové statečné bojovníky !!!
I.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(l, 8.9.2009 14:43:26)
Odpovědět
Ja, ja, nakonec vyleze z hrobu i Vůdce.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(c, 8.9.2009 17:56:38)
Odpovědět
A Blanicky rytiri!!!
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(l, 8.9.2009 17:59:11)
Odpovědět
Jsem rád, že mimo euroarabie se to rozjíždí i tady. Toto je podstatné a nikoliv melčákoviny v kterých se topí vláda, sdělovací prostředky i veřejnost. Zatímco autocenzura, abychom nepíchli do vosího hnízda, funguje u nás bezvadně. Je potřeba toto téma přenést i na další diskuzní fora. Islám není Šeherezáda z pohádek tisíce a jedné noci, jak tomu stále věří většina občanů. Je to zlo nepřítomnosti mravnosti, srovnatelné s nacizmem a komunizmem. O tom je třeba diskutovat, nikoliv - o nějakém Melčákovi.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(antonín, 8.9.2009 19:00:42)
Odpovědět
autor má naprostou pravdu. Je velmi smutné a trestuhodné, jak nejen politici, ale i novináři vůbec neplní své poslání, protože veřejnosti zatajují skutečnosti o přistěhovalcích hlavně z arabského světa. Vždyť v řadě zemí EU, viz švédské Malmo", v Paříži už nezvládají islámské obyvatelstvo a kam to spěje! Ať si ateističtí euronadšenci nemyslí, že až by získali převahu, že by s bílými nemuslimy jednali v rukavičkách. To si může myslet jen ten, kdo nemá žádné informace. Vřele jim doporučuji, aby si přečetli aspoň jednu knihu, kterou napsala nějaká dívka, která se provdala z veliké lásky za muslima a odstěhovala se s ním k jeho rodině do jeho země. Je to velice poučné. Pokud se vlády nevzchopí, skutečně brzy se tento problém už ani nebude dát řešit, protože budeme v menšině. Skutečně nám chybí mravnost a morálka a bez nich neobstojíme. Chce to veřejnou diskusi a trochu otřást tou sebejistotou našich obyvatel.
Už dlouho jsem nečetla článek, ve kterém by bylo vše tak pomotané
(Radmila, 8.9.2009 21:23:45)
Odpovědět
Vždyť autor textu ani neví, do kterého proudu feministek buší. Má pravdu jenom v jednom jediném - Evropa vymírá a muslimů v ní přibývá. - Ale to jenom a jenom kvůli pánům politikům, nikoli političkám(!) - ale kvůli politikům, kteří se o matky a rodinu ve skutečnosti vůbec nestarají, kteří propagují důchody odvíjející od výše mzdy, nikoli od počtu dobře vychovaných dětí - to vše kvůli pánům politikům, kteří propagují teorii zisku a peněz - což s rozením a výchovou dětí dohromady vůbec nejde. A zde je ovoce jejich bezohledné šovinistické konzumní politiky, která myslí jen na peníze a ženy prodává i nakupuje jako zboží. Říká se tomu prostituce.
Re: Už dlouho jsem nečetla článek, ve kterém by bylo vše tak pomotané
(L.P., 9.9.2009 8:44:21)
Odpovědět
Státní důchody by se měly zrušit a s nimi výrazně snížit daně-tzv. sociální.
Ano, tumpachoví levičáci, feministky a homíci si připravili takový ortel, jaký by jim nepřipravili ani ti nejzarytější pravičáci. Mlýnské kameny Božích mlýnů se otáčí..
Re: Boží mlýny
(Michael Anděl, 9.9.2009 17:47:07)
Odpovědět
Proč horníci?
Re: Boží mlýny
(orel, 10.3.2012 16:28:53)
Odpovědět
Ne horníci, ale homosexuálové.
Re: Boží mlýny
(Hosal, 10.3.2012 22:45:57)
Odpovědět
Horníci taky. Víte prd. Zeptejte se u nás na šachtě.
Re: Boží mlýny
(Lodne, 10.3.2012 23:23:56)
Odpovědět
Hosale, vy si prostě pletete homíky a horníky.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Zdejší nejen "pravičáci" jsou ve skutečnosti POKRYTCI a SRABI, 10.3.2012 13:47:24)
Odpovědět
Náboženství islám JE V ROZPORU SE ZÁKONY ČR.

Ale zdejší politici - ať "praví" nebo "leví" - tuto skutečnost ZBABĚLE a POKRYTECKY IGNORUJÍ !!!

Zamezit šíření islámu je zcela jednoduché:

ZAKÁZAT jakoukoli podporu, propagaci a šíření islámu.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Stilet, 10.3.2012 14:49:51)
Odpovědět
Jedno arabské přísloví zní: Každý den napraskej ženě i když nevíš proč tak ona to ví. To by bylo něco pro ty feministické jalovice a ohyzdy, kterých se muží štítí a proto se dávají na feminismus. Myslí i že když ony jsou frigidní, tak musejí být frigidí všechny ostaní ženy jen muži je znásilňují. Nebýt mužských sexistických prasat tak by podle ních všechny ženy umíraly jako panny.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Re, 10.3.2012 17:00:14)
Odpovědět
Stilet, vy jste muslim?
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Bažant, 10.3.2012 15:57:10)
Odpovědět
Klaus je homosexuál, to znamená, že je podle Vašich slov, pane LP, i levičák a neomarxista ? To jsou věci !!!!
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Šoumen, 10.3.2012 17:17:16)
Odpovědět
Mě teda homosexuálové nevadí. Ale že těch buzerantů máme plná ministerstva, České dráhy apod., tak to mi docela vadí. Protože tam nemá heterosexuál žádné zastání, když si přijde stěžovat. Oni si to ti buzíci přesně do 30 dnů zjistí a máte smůlu.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Doc, 10.3.2012 17:34:37)
Odpovědět
Šoumen, lze říct, že homosexuálové jsou heterofobní?
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Burkehand, 10.3.2012 23:14:25)
Odpovědět
Přesně tak, Docu, stejně jako pedofilové jsou výlučně gerontofobní. Alespoň nikdy se žádný neucházel o práci v hospicu, vždycky v jeslích.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Doc, 10.3.2012 23:33:31)
Odpovědět
Ta moje otázka byla spíše provokativní. Když homosexuálové diskriminují heterosexuály, tak mě to jenom utvrzuje v přesvědčení, že uzákonění registrovaných svazků homosexuálů je - jedním slovem - zločin, který vede k mnoha závažným, destruktivním následkům.
Takovými zlými následky jsou například pochody LGBT, ve kterých jsou propagovány různé demoralizující sexuální odchylky, úchylky a perverzity.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Roskol, 11.3.2012 0:03:14)
Odpovědět
Možná se dočkáme úplného zákazu heterosexuálních styků, protože heterosexuálové nikdy nebudou schopni překonat animozitu vůči homosexuálům, což bude v politicky korektním světě nepřípustné. Heterosexuálové budou smět pouze masturbovat pod dohledem, a to pouze s homosexuální pornografií.
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Doc, 11.3.2012 0:10:19)
Odpovědět
Roskol, co si vážně přejete, co v této oblasti chcete vy?
Re: Až budou homosexuálové napichováni muslimy na kůly, budou ještě s láskou vzpomínat na pravičáky
(Dodol, 10.3.2012 20:59:34)
Odpovědět
Ono se může stát, že budou buzeranti napichováni na kůly normálními lidmi, kteří zjistí, že mezi sebou úchylná prasata prostě nechtějí.
Na koho si budou stěžovat potom? A na koho s láskou vzpomínat?