reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Václav Klaus o smrti evropské ústavy

Autor: Redakce | Publikováno: 5.9.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

Sama Evropská ústava byla nepochybně vyvrcholením jedněch ambicí, co s Evropou udělat. Nebyla osamocená, bylo to v uvozovkách vyvrcholení jednoho proudu myšlení, které říkalo: zapomeňme na státy a vytvořme v Evropě nadnárodní útvar. Tento koncept, ztělesněný v Evropské ústavě, utrpěl fiasko. Jsem tomu rád, ale dobře vím, že to byl koncept založený na dlouhých desetiletích manipulace a glajchšaltování veřejného mínění. Proto si myslím, že koncept nezmizel, je stále s námi, je prosazován jinými metodami. Jeho zastánci pochopili, že dnes nemá smysl vytvářet nějakou novou ústavu. Mohli by dostat další políček. Budou pokračovat v zákulisí tím, čemu říkám plíživá unifikace. To, k čemu dospějí, nebude dáno veřejnosti k schválení nebo odmítnutí. Proto to za žádné vítězství demokracie a svobody nepovažuji.
 
Rozhovor, Ondřej Neff, Lidové Noviny, 16.12.2005

reklama
1475 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Hurník, 5.9.2009 10:28:46)
Odpovědět
Václav Klaus škodí ČR. Komunisté ho přes Prognostický ústav vytáhli a on se jim dnes za to odměňuje. Tento člověk nemůže být prezidentem, když ústavní většina v parlamentu je pro LS on odmítá ratifikaci LS provést. A k jeho pomýleným stoupencům - kdo nezná minulost nemůže pochopit budoucnost.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 5.9.2009 15:23:26)
Odpovědět
Konečně rozumný člověk na euportálu.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(HF, 7.9.2009 11:24:33)
Odpovědět
ústavní většina není většina obyvatelstva, proto navrhuji referendum
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 5.9.2009 10:31:39)
Odpovědět
Nemyslím si, že názor synka 2 ruských židobolševiků někoho v Evropě zajímá, přesto na něj zareaguji..

To co Pružinskyj alias Klaus nazývá plýživou unifikací je přirozený a pomalý integrační proces, ten ale neřídí politici, nýbrž je vůlí evropského lidu, démosu který spolu na starém kontynentu stovky a stovky let prožíval společné útrapy i radosti.

Nejvíce je to patrné na mladých lidech, ti dnes automaticky od malička učí se němčině a angličtině, studují v unii, hodně cestují, hledají si v EU partnery a zakládají rodiny.

Co se evropské ústavy týká, její nepřijetí je právě velkým důkazem evropské demokracie, je třeba aby vývoj k ní dospěl, lidé dozrály a byly přijata přirozeně.


Názor neúspěšného ekonoma a komunistického prominenta Klause-Pružinského je irelevantní a nadutě hloupý, tedy jemu vlastní.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Lukáš Petřík, 5.9.2009 10:44:58)
Odpovědět
Lisabonská smlouva je nejlepším důkazem eurokomunismu a nedemokracie. Francouzi, Nizozemci a Irové odmítli de facto tentýž dokument, přesto se Irům podruhé předhazuje. Britové, kteří by zamítli euroústavu i Lisabon pro jistotu ani nebyli tázáni. Dále by to pravděpodobně odmítli Rakušané, Dánové, Švédové, možná i Poláci a Češi...
Jestli tu jsou nějací opravdoví komunisté, jsou to eurocentralizátoři. Po přijetí Lisabonu bude 90 % českých zákonů z Brusele, shodli se Paroubek a Topolánek.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 5.9.2009 11:00:36)
Odpovědět
"dále by to pravděpodobně odmítli Rakušané, Dánové, Švédové, možná i Poláci a Češi..."

toto je čirá spekulace a typicky gemagogický projev euroskeptika..



Jestli někdo byl opravdovými a zaritými komunisty, byli do Klausovi rodiče, to že Vaška coby nomeklaturního kádra komunisté potřebovali čistého a tak ho drželi mimo stranu, umožňovali mu však bezpromlémů cestovat a studovat na západě, pak z něj udělali ekonoma elitního komunistického ústavu pro plánovanou ekonomii zvaného Prognostický.. to jsou zcela konkrétní fakta.

Tato postkomunistická politická mršina s vazbami na Moskvu a odporem k západu je dneska euroskeptickým Guru a to hovoří zavše.

To, že Kreml sponzoruje většinu jeho antizápadních knih, prostřednictvím svých surovinových konglomerátů je snad ještě větším důkazem klausovské vlastizrady, nežli ceny jež pobírá od starostů ruských měst či premiérů.

šíření ruské kultury a jazyka v zahraničí, to je opravdu cena za kterou se nemusí stydět prezident žádné země EU :-))
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Lukáš Petřík, 5.9.2009 11:21:25)
Odpovědět
To není demagiögie, to jsou pouze čísla opakovaných průzkumů různých agentur. Já jednotlivým průzkumům moc nevěřím, ale pokud se již v několika z nich a od různých agentur projevuje nějaký trend, potom to beru za relativně relevantní informaci.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Viktor N., 5.9.2009 11:39:41)
Odpovědět
a já bych jen doplnil: …a pokud ve zmíněných zemích pro jistotu nedopustili, aby se k tomu občané vyjádřili v referendu, pak je evidentní, že měli obavy, jak by takové všelidové hlasování dopadlo. A proto to demoGraticky obešli…
To stejné i u nás. KOneckonců EU referendum o LS zapověděla. I to je dostatečně vypovídající!
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 5.9.2009 12:03:53)
Odpovědět
Pane, žijeme v zastupitelské demokracii... víme co to znamená ??
Ano, i rozhodování parlamentů a vlád, regulerně zvolených lidem, je demokratické.. že se Vám to nehodí do krámu je váš problém, ale nelžete tu, že je to nedemokratické.
Co se všelidových hlasování týká, nemyslím si že toto je ta správná cesta, máme tu parlamenty a vlády, nač si je teda volíme ???
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(HF, 7.9.2009 11:11:29)
Odpovědět
Dnes žijeme v zastupitelské demokracii a zítra budeme žít v Lisabonské oligarchokracii bez možnosti jakkoliv ovlivnit politiku EU.
Myslím že přímá demokracie není nikdy na škodu a s vyjímkou válečného stavu by měli mít občané možnost rozhodovat i pomocí referenda (nehledě na to že špičky ODS a ČSSD lidem slibovali před referendem o vstupu do EU i budoucí referenduo o euroústavě)
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 7.9.2009 15:30:44)
Odpovědět
To s váma hluboce nesouhlasím, návrat od rozhodování parlamentů a vlád k tzv. přímé demokracii je návart k něčemu překonanému.

Uvědomte si, že hlas prochlastaného roma má stejnou váhu jako vš profesora nebo lékaře a dalších..

Zastupitelská demokracie byla vytvořena proto, aby i primitivové měli možnost prostřednictvím zvolených vzdělaných lidí své názory prosazovat.

Můžeme se rovnou vrátit do pravěku.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 5.9.2009 15:32:32)
Odpovědět
Lukáši Petříku. Jste demagog, ale škodnější ,že euroskeptický.Kdo neví a chce si vyjasnit kdo a co je Declan Ganley a proč Irové přistoupili k LS jak přistoupili, odkazuji na
http://www.nazorne.cz/clanky/kdo-jsou-libertas-lidove-noviny-nabizeji-mozne-vysvetleni
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(dr., 5.9.2009 12:07:43)
Odpovědět
Vase uroven zvladnbuti materskeho jazyka naznacuje i uroven vaseho mysleni, ktere se neni schopno vyrovnat s tim, ze UEU je mrtva a "eurohujeri" prohrali. Proto ani neprekvapuje, ze vam unikaji nebezpeci spojena s jejim prosazovanim, at jiz demokratickymi metodami, tak manipulacemi a korumpovanim jednotlivych politiku.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Lukáš Petřík, 5.9.2009 12:11:42)
Odpovědět
V zastupitelské demokracii? Ano, jenže ve Francii i Nizozemí o euroústavě bylo referendum, ale o Lisabonu, což je totéž, ne. Pokud se rozhodli o tom, že smlouvy, které omezují svrchovanost, mají být schvalovány v referendu, tak to mají dodržovat, a ne zakazovat referendum, když vědí, že jim to občané zamítnou.
Já jsem příznivcem zastupitelské formy vlády, ale v takto významných otázkách se domnívám, že by takovéto dokumenty měly být schváleny i parlamentem i referendem.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 5.9.2009 15:38:56)
Odpovědět
Tak se laskavě podívejte na výsledky voleb do parlamentu EU pro naše rádobypolitiky, naše podivné euroskeptické strany.Rozum zvítězil nad falešnou euroskeptickou politikou v čele s Klausem.Jste vlastizrádci.Jenoznačně to projel.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(L.P., 5.9.2009 17:11:20)
Odpovědět
Vlastizrádce je ten, kdo bojuje proti suverenitě, svrchovanosti, nezávislosti své vlasti. Vy Kvěchu tuto definici splňujte, když chcete, abychom byli protektorátem Bruselu a více než 90 procent u nás platných zákonů pocházelo z EU. Kdo vás platí? Francouzi, Němci, nebo jen tolik nenávidíte nezávislou českou zemi, českou vlast?

To není úplně pravda, že euroskeptici neuspěli. Bobošíková se tam málem dostala a společně s Libertas a SSO by ty hlasy stačily. Navíc řada euroskeptiků, když viděla tu roztříštěnost, raději volila ODS a kroužkovala Strejčka a Fajmona.
Explicitně eurofederalistické projekty různých verzí evropských demokratů selhaly. Nehledě na výprask Liberálů.cz.
KSČM rovněž své pozice udržela.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 5.9.2009 20:49:19)
Odpovědět
Už dlouho jsem se tak nezasmál.Bobošíková málem a ostatní, kdyby se spojili - směšné.Nespojili pane ,nespojili se euroskeptici.To nemůžete myslet vážně.Co to tady hrajete.Prohráli díky bohu vše a do našeho parlamentu se na jejich prohru těším. Vaše tvrzení proti EU je cílevědomé klamání občana.Nikdo nám suverenitu nebere.Jste trapní, směšní a nebezpeční.Považuji Vás za malou okrajovou,dnes už krajní extremistickou skupinu zakomplexovaných podivných lidí,sdružujících se kolem názorů a podporujících Klause.To vše je odsouzeníhodné a doufám ,že se toho dožiji.Jste vlastizrádci a zrádci EU. Vy euroskeptici netvoříte, jen bouráte ,házíte klacky pod nohy a těšíte se když EU škodíte.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Tomáš B., 5.9.2009 12:49:10)
Odpovědět
Dane,hlupáka poznáš podle toho,že rád o jiných říká,že je hlupák.A Klaus to v tomto případě není,ten neuráží,ale diskutuje veřejně a nahlas,prosím. Zkus to ty,jdi do TV a řekni nahlas a veřejně svoje moudrosti.A na vlastní kůži zjistíš,kdo je chytřejší neboli,kdo je ten "HLUPÁK",co máš na mysli. :-))
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(ks, 5.9.2009 16:04:55)
Odpovědět
Naprostý souhlas. V Česku máme za hlupáka každého,kdo jiný názor i když se ukáže, že jsme se spletli my. O to víc mu nadáváme.Nadávat někomu do hlupáků je daleko jednodušší, než si přiznat, že jsme pravdu neměli my.
Klaus je nesmírně schopný. A k evropské jednotě:
(orel, 6.9.2009 18:47:34)
Odpovědět
Vzácní pánové, nenechte si namluvit, že dnešní EU je jediná možná forma evropské integrace. Já také považuji ostatní evropské národy za spřízněné, podobně jako byly vzájemně spřízněné italské městské státy nebo německá knížectví. Třebaže k některým z nich cítím jistou nechuť, jsou to stále naši lidé a cítím k nim i solidaritu. Proto budu vždy podporovat myšlenku evropské jednoty. Ale EU tomu ve skutečnosti brání. Nikdy nebyla Evropa tak fragmentovaná jako dnes. Každé větší západoevropské město má oblasti, kam nemůžete ani jet autem, natož jít pěšky. To kvůli přistěhovalcům. Které podporuje kdo? Pseudohumanisté z EU, kdo jiný. Proč to dělají? Protože jsou úplně pitomí. A chtějí to natahat i sem. Takovou "homogenizaci" nechceme. Volím DS právě proto, že narozdíl od Národní strany podporuje myšlenku spolupráce evropských národů.
Obvykle se tvrdí, že nacionalisté, extrémní pravice, mají tu slabost, že jdou proti sobě navájem, kdežto komunistická extrémní levice z různých zemí se má strašně ráda. (To není všeobecně pravda, viz vztahy ČLR se SSSR a Vietnamem.) Poměry se ale změnily, nežijeme v XIX. století, a extrémní pravice z různých evropských zemí je najednou v pozici, že by se mohla (a měla!) spojit. Dokáže sjednotit evropské národy mnohem spíše než levičáci. Ti by totiž na tom nepřestali, ale bratřili by se s různými neevropskými entitami, jak to nakonec už dělají a jak to dělali vždycky. Tak se jedna z největších chyb extrémní pravice - její výlučný ohled na vlastní pospolitost - může stát její největší výhodou, pokud za svoji pospolitost začne považovat nejenom svůj národ, ale - třebas odstupňovaně - i ostatní evropské státy.
Ideologii DS v tomto ohledu shrnuje následující video:
http://www.youtube.com/user/orel753#play/all/favorites-all/0/IQr_cMo2Jl4
Je trochu zábavné, ale má naprostou pravdu.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 5.9.2009 15:22:06)
Odpovědět
Bože můj, už ho konečně odvolejte.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(hanca, 5.9.2009 21:39:13)
Odpovědět
nemam rada v. klause, ovsem v tomto sporu s nim souhlasim. pokud EU,pak by se mela vratit do podoby, jakou mela na zacatku, tj k otevrene spolupraci suverennich statu. dnes ji maji cim dal tim vic v rukou bruselsti urednici ovlivneni lobisty. cim vetsi centralizace, tim mene moznosti diskuzi a nesouhlasu, a na druhou stranu dalsi a dalsi nesmyslne smernice. lis smlouva je toho vyvrcholenim. ovsem klaus neni zdaleka jedinym evropskym politikem, kteremu to vadi. jsem pro otevrenou diskuzi, co dal s EU, ale timto smerem ne.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(ann48, 5.9.2009 22:18:26)
Odpovědět
panu Hurníkovi, Kvěchovi a Danovi - jsem přesvědčena, že o prezidentu Klausovi nic nevíte, nic jste si od něho nepřečetli, pouze to, s čím přichází bulvár, nebo jeho nepřátelé, ale to Vám nebrání v tom, abyste ho hrubě odsuzovali. To, že mluví dobře rusky znamená, že se ve škole dobře učil. Já také umím slušně rusky a to ne proto, že bych si ruštinu vybrala sama, ale 13let jsem se ji musela ve škole povinně učit. Také se mu neustále předhazuje, že byl zvolen prezidentem "snad" několika hlasy komunistů - volby byly přece tajné, ale nikoho z Vás netrápí, že prezident Havel byl zvolen poprvé všemi hlasy komunistů a světe div se, to nikdo neodsuzuje. Já ho považuji za člověka velmi vzdělaného a uvážlivého a vážím si toho, že je tak odvážný, že říká své názory veřejně a viděli jsme v Evropském parlamentu, jak nedemokraticky se chová tamější elita k názorům jiným než mají oni. Představitelé EU se k nám chovají přezíravě, jako bychom byli nějaká jejich gubernie a ne suverénní stát a toto se Vám líbí? Mě tedy ne a jsem ráda, že prezident Klaus hájí naše občany a naši zemi. To, že selhali naše politické špičky a hlavně Ústavní soud, je zase na jinou debatu.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 6.9.2009 1:50:17)
Odpovědět
Vážená paní.Příspěvek adresujete i mé osobě,tedy vyjasníme si věci.Nikdy jsem Klause osobně nenapadal a pokud tak činili druzí, okamžitě jsem stál na jeho straně .Na straně Klause jsem vždy stál i pokud rozhodl opravdu ve prospěch státu a správné věci.Vrcholně se mi nelíbí a často nesohlasím s napadáním jeho paní, rodiny a vždy jsem okamžitě oponoval a nesouhlasil s médii ,že takové sprosté nehorázností pustí.Toho jste jistě i Vy často svědkem.O prez. se sprostě nemluví,ať je sebehorší.Nechtějte však, abych souhlasil se zavádějícími a cílenými nebezpečnými euroskeptickými projevy našeho prezidenta. To neberu, nejsem hlupák, abych se nechal oblbovat.Celá politická existence Klause byla a je stavěna na lidech, kteří mu fandíli(malá skupina lidí ještě dnes fandí) a myslím ,že většina z nich vůbec nevěděla a neví proč.Já tomu říkám slepá demagogie bez schopnosti vlastního úsudku ,názoru, neschopnosti se sám ve věcech orintovat.Existence demagogie stále drží na pol. postech funkcionáře, kteří už měli z politiky dávno vypadnout.Také jsem nikdy neřekl,že Klaus stojí na straně Ruska a s jeho některými postoji k Rusku souhlasím.Rusko nejde izolovat a vytvářet si z něj nového nepřítele.Rusko je nutné začlenit do EVOPSKÉHO dění.Sama si jednou uvědomíte, že euroskeptismus je něco co nám škodí.Já si myslím, že Klaus bude jednou odsouzen za působnost ekonomickou, politickou,euroskeptickou a ,že se toho ještě dožiji.Jinak přiznávám,že chci federalizaci EU,federální armádu a hlavně brzy federální policii.To je jediná správná cesta.Vidím mnoho důvodů proč ano a žádný proti.Euroskeptici jsou sabotéři EU oni ji netvoří, oni jí oslabují a rozkládají a Vy se nenechte zneužívat pro jejich cíle a strašit se ztrátou suverenity-je to blábol.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 6.9.2009 12:37:10)
Odpovědět
souhlasím s Vámi, že euroskepticismus je nebezpečná ideologie, založená primárně na demagogii mající jen a pouze destruktivní účely, jako taková se spájí s čímkoliv, co je též antievropské.

S čím ale zcela nesouhlasím je kritika a notná neúcta k osobě prezidenta Klause Pružinského.

Vy říkáte, nekritizujme jeho předky nebo rodinu jeho ženy.

Já reaguji, jak jinak lze pochopit chování tohoto ruského agenta a dokázat, pokud si neobjasníme jeho ruský, židovský původ, pokud nepoukážeme na silné komunistické prostředí jeho rodiny, v níž vyrůstal a jež ho přirozeně ovlivňovala, to samé platí o jeho ženě.

Jeho žena pochází taktéž z rodiny fanatických komunistů a její otec byl důstojníkem STB.

Pokud je někdo gauner a chová se tak, budu před tím zavirat oči jenom proto, že je to prezident ???
Kde je nějaká morálka, ta se prezidenta netýká ??


Pokud se opakovaně kurví vlastní ženě, je to jeho věc nebo tato nejvýznamnější osoba české politiky může být v soukromí amorální podrazák a navenek pokrytecký čestný muž ??




K té paní tady nad Vámi, to že Klaus mluví Rusky asi nikoho nevzrušuje, ale fakt, že Gazprom, napojený přímo na Kreml, sponzoruje našemu prezidentovi jeho knižní díla, mě znepokojuje silně !!
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(ann48, 6.9.2009 21:06:21)
Odpovědět
pane Kvěchu, já mám svůj názor, Vy máte svůj názor. Oceňuji, že se vyjadřujete slušně, ale nemáte pravdu v tom, že prezidentovi fandí jen úzký okruh lidí. Důvěřuje mu přece kolem 60procent lidí a to přece není málo.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 6.9.2009 21:25:57)
Odpovědět
Tomu nevěřte, já jsem takového člověka ještě nepotkal a věřte ,že se denně pohybuji mezi značným počtem lidí.Nechtějte vědět, jak se lidé o Klausovi vyjadřují- v 99,99% slušně řečeno velmi záporně a to O,O1 % jen mává rukou.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 7.9.2009 9:13:06)
Odpovědět
těch 60% není podpora osobě Václava Klause, ale prezidentského úřadu jako takovému, ten se v naší vlasti těší odjakživa vysoké úctě a podpoře, protože Masaryk nasadil laťku dosti vysoko.

Agent Pružinskyj dělá přesně opačnou politiku nežli Masaryk, ten nás vybojoval pro západ, Klaus Pružinskyj nás cpe na východ a rozbíjí vztahy se západem.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(HF, 7.9.2009 11:30:35)
Odpovědět
Odpor vůči Eurokomunismu považuji za velice záslužnou práci. Když se podíváte jací lidé z ČR pracují v Bruselu jako úředníci, tak se jedná převážně o bývalé komunisty a lidi studované v Moskvě (viz ministři Fule a Kohout). Pokud je tento trend v celé EU podobný tak bych se ani nedivil tomu že Brusel je ve skutečnosti řízen z Moskvy
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 7.9.2009 15:34:50)
Odpovědět
Hl. jste zapoměl na Dr. železného, ten studoval v Moskvě, stejně jako další euroskeptici, Prof. Klaus tam létal také velmi často.

Předsedkyně svazu mládeže Bobošíková se setkávala se sovětskými svazáky na pravidelných družbách.. přečtěte si otěchto rusofilech něco.

Euroskepticismus je silně proruský směr.

Také Genlyho Libertas byla sponzorována 2 firmami, které provozovala FSB, teedy financována Moskvou.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Alberto Kvěch, 6.9.2009 21:30:49)
Odpovědět
Myslím,že mu fandí pouze pár euroskeptiků a poklonkujících nejbližších spolupracujících a Vy.Jinak Vám rozhodně svůj názor nevnucuji,fanděte dále a nenechte se odradit.Sám musí každý poznat.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(HF, 7.9.2009 11:37:16)
Odpovědět
Klaus má jednu velkou přednost, má své názory a prosazuje je, takže se mu dá věřit a dá se předpokládat jak se zachová. U ostatních politiků je to horší, protože většinu věcí co před volbama slíbí, posléze stejně nesplní a co je ještě horší že učiní pravý opak.
Re: Václav Klaus o smrti evropské ústavy
(Dan, 7.9.2009 15:36:50)
Odpovědět
Hitler byl také čitelný a mělsvé neměnné názory, byl to důvod mu věřit ??

A hl. Klausovi názory nejsou jeho, pracuje pro Kreml, jsou to Putinovi názory.