reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Dobrý muslim ubit rasistickým gangem

Autor: Michael Anděl | Publikováno: 9.9.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

"Zbožný muslim umírá poté, co byl barbarsky zmlácen rasistickým gangem". Tak zní titulek zprávy uveřejněné britským deníkem Daily Mail (viz). viz). "Důchodce Ekram Haque (67) byl dobit k zemi před zraky tříleté vnučky Mariam." Zase ti islamofobní Evropané, chtělo by se dodat po přečtení tohoto do očí bijícího titulku, v jehož duchu je napsán i titulek k zprávě na českém zpravodajském serveru Novinky.cz (viz). Poněkud nenápadně se potom text Daily Mailu zmiňuje o skutečnosti, že útočníci byli vlastně černé pleti. Jednalo se totiž o dětský gang tří 12-tiletých dětí s takovými těmi "cool rapperskými" kapucami. Dále je v článku líčeno, kterak byl zavražděný pan Haque mírumilovný, miloval Británii atd, aby mu to snad ti xenofobní Britové nakonec nepřáli.     

            Z mého pohledu se jedná samozřejmě o naprosto nechutný zločin, přičemž starý pán, dovolím si říct, zkrátka doplatil na onu diverzitu. Dětské gangy byli původně typické výhradně pro zaostalé země kdesi v Africe či Latinské Americe a bylo nám sdělováno, že příčinou jejich existence je hlad, bída a nemoci. Nyní jsou dětské gangy čím dál více vlastní pestrým západoevropským velkoměstům. Ale tam přeci není hlad a bída jako v Africe. Že by si tedy s sebou imigranti přinášeli coby kulturní obohacení i fenomén dětských gangů. Určitě ne! Musí přeci existovat i jiné vysvětlení.
 
Ale zpátky k tomu, co mě na tomto článku v Daily Mail, přepapouškovaném Novinkami, tolik zarazilo. Do hlavy se mi vkrádá několik kacířských otázek. Proč v této zprávě novináři tak sveřepě uvádějí, že napadený byl muslim? Nejednalo by se o stejně odporný zločin, kdyby ti "mladíci" umlátili křesťana? A proč v jiných případech, v nichž se muslimové neobjevují v kladném světle, je o nich přísně referováno jako o "asiatech" (např. zde, zde nebo zde), jak uvádí např. B. Kuras zde, přičemž je paradoxní, že tito muslimové jsou většinou původem z Pákistánu či Indie, a tudíž se jedná o árijce tedy bělochy, zatímco pod pojmem "asiat" se obvykle myslí mongoloidní rasa. A co znamenají v článku ta četná slova o rasovém útoku (race-hate attack)? Zavražděný Ekram Haque pocházel z Kalkaty. Byl tedy Ind a tedy i běloch. Byl to tedy rasistický útok černochů proti bělochovi. Nikoli. Z článku vyplývá, že se jednalo o rasistický útok proti muslimovi. Islám sice rasa zrovna není, ale vem to čert. Nehledě na to, že útočníci sami sebe explicitně neidentifikovali s rasismem (pokřikováníy, graffiti). V jiných případech, když jsou většinou neevropskými gangy napadeni bílí Britové (např. zde a zde), neuvádí se, že útoky byly rasistické ačkoli mohly být stejně tak rasistické jako vražda pana Haqua, neboť i loupežné útoky mají často rasistický podtext.
 
Na závěr ještě jedna poznámka. Titulek diskutovaného článku v Daily Mail zní přesně: "Devout Muslim dies after savage beating by 'race-hate' gang in front of his granddaughter". Anglické slovo devout je kladně zabarvený výraz pro věřícího člověka. Mohl by někdo napsat analogický titulek ve znění např.: "Dobrá křesťanka Anna K. byla surově zamordována, když…", leda tak do nějaké vesnické černé kroniky na počátku 20. století.

reklama
1596 čtenářů | 13 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(Peter, 9.9.2009 7:27:01)
Odpovědět
Detské gangy, tvorené hlavne rómskym etnikom fungujú aj na východnom Slovensku, kde žiadni migranti neprichádzajú. Ako si to vysvetliť? Podobne je to aj v rómskych komunitách v Českej republike. Žeby sa jednalo o zaostalé chudobné krajiny?
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(Lukáš Petřík, 9.9.2009 9:22:29)
Odpovědět
Jedná se o zaostalá etnika.
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(rx, 9.9.2009 16:58:52)
Odpovědět
Ano, etnika s nižší inteligencí danou geneticky.
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(jj, 9.9.2009 17:49:45)
Odpovědět
Myslím že nová doba ledová(nejlépe celosvětová) by byla tím nejlepším pro lidstvo protože obecně vzato mírné podnebí a dostatek potravin pro všechny velmi přispívá ke genetickému úpadku lidské rasy. Podle mne rozhodně není náhoda že etnika nacházející se na Jihu jsou intelektově méněcenná(v subsaharské Africe je průměrné IQ populace 65 bodů, tj. na úrovni šimpanzů).
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(Michael Anděl, 9.9.2009 17:59:48)
Odpovědět
A proč první civilizace vznikaly v subtropickém až tropickém podnebí - Egypt, Indie, Mezopotámie, Řecko?
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(jj, 10.9.2009 1:38:19)
Odpovědět
Egypt, Indie, Mezopotamie pozůstatky Atlantis(Mu případě Indie), Řecko je Platonistický produkt Egypta , neboli to vše je eugenická anomálie.
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(Michael Anděl, 10.9.2009 16:57:39)
Odpovědět
Proboha Mu! To už jsou ale opravdu šílené konspirační teorie. Že je Egypt potomkem Atlantidy, to si myslím taky. Ale Mezopotámie určitě ne. Nicméně otázkou zůstává, proč v Atlntidě (tedy v teplém podnebí) ta civilizace mohla vzniknout.
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(lolek, 9.9.2009 18:08:56)
Odpovědět
A jak se dělali šimpanzům IQ-testy?
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(jj, 10.9.2009 1:39:37)
Odpovědět
Ano , dělaly.
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(Michael Anděl, 9.9.2009 17:27:21)
Odpovědět
Však já jsem taky zpochybňoval tvrzení médií, že za dětské gangy může chudoba zemí. Je to otázka kultury ke které ty gangy píslušejí.
Dětské gangy byly i v NYC
(Václ@v, 11.9.2009 17:39:49)
Odpovědět
Dětské gangy byly i ve velkoměstech v USA. Důvodem byla chudoba, i když ne bída a hrozba smrti hladem, jako v Africe a někdy i Latinské Americe, a také slabá policejní represe, a hlavně nezájem rodičů. Rozdíl byl v tom, že děti v užším slova smyslu byly poskoky v rámci "mládežnických" gangů, nešlo tedy o dětské gangy, kde by se lidé nad 16 nevyskytovali.
Re: Dobrý muslim ubit rasistickým gangem
(seoh, 9.9.2009 10:48:23)
Odpovědět
k těm dobrým muslimům a křesťanům-koukněte se ne Prayer.cz, tam je to jako v kronice minulého století.
multikulturní zápletka
(fred, 9.9.2009 11:41:32)
Odpovědět
na multikulturní platformě jeden xenokulturalismus nesnáší druhý xenokulturalismus...