reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic

Autor: Michal Semín | Publikováno: 11.9.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Poslední výzkumy veřejného mínění signalizují pokles počtu Irů, ochotných hlasovat pro demontáž svého státu. To je dobrá zpráva. Irsko se Lisabonskou smlouvou dostává do podobné pozice jako Česká republika. Jeho faktická vyjednávací a hlasovací pozice se sníží o celou polovinu. Dodatečně dojednané „výjimky pro Irsko“ nejsou právně závazné a slouží jen jako prostředek k falešnému uspokojení váhavců, kterých je v irské společnosti stále ještě značný počet.

O jejich hlasy se nyní vede boj. Vláda uplácí obyvatelstvo na všech možných frontách, do "nezávislé" kampaně za přijetí Lisabonské smlouvy přitéká velké množství peněz, krize nekrize, ze státního rozpočetu. Odpůrci Lisabonské smlouvy ovšem také nelení, a i když nemají v zádech ani vládu ani Ganleyho milióny, jsou v ulicích irských měst dobře vidět i slyšet. Do irských domácností míří ve velkém nákladu vycházející Sovereign Independent i naléhavý dopis britské eurokritické strany UKIP.

Ale protože se v Irsku nerozhoduje jen o budoucnosti tohoto statečného a v dějinách těžce zkoušeného národa, nadešel čas, aby i čeští odpůrci bruselského Leviathanu zvedli zadky a vyšli do ulic projevit svůj odmítavý postoj k Lisabonské smlouvě veřejně. V následujících týdnech k tomu budou mít hned tři příležitosti, tu první již příští čtvrtek.

 

Průběžné informace a tiskové zprávy o připravovaných akcích budou k dispozici na stránkách D.O.S.T. a Svoboda pro Irsko. K dnešnímu dni se k podpoře D.O.S.T. a účasti na manifestacích přihlásily tyto politické strany a sdružení: Strana svobodných občanů, Suverenita, Nezávislí demokraté, Právo a spravedlnost, Konzervativní strana, Hnutí pro život, Kulturní komise ČR, Mladá občanská platforma, Mladá pravice, Lipový kříž, Institut sv. Josefa, Orel jednota Kladno, Akce národní obnovy, Občané proti EU, Revue Fragmenty, euPortál, EuRábia, Ne Lisabonu, Národní myšlenka, Národní tisková agentura, časopisy Te Deum, Svědomí a divadlo Ta Fantastika.

 Obracím se na všechny eurokritické čtenáře mého blogu s výzvou, aby se těchto shromáždění zúčastnili a o jejich konání informovali všechny své o Evropské unii kriticky smýšlející příbuzné a přátele. Budeme-li k řízené likvidaci Evropy svobodných národů mlčet, budeme si to jednou vyčítat. V normované eurocele již na nějaké protesty bude pozdě.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

reklama
1415 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 11.9.2009 6:06:27)
Odpovědět
Vážený pisateli.Myslím ,že nejmenujete strany, které akci podporují. Tyto strany jsou hlavními organizátory všech činností proti EU. Kdo ještě neví proč Irové neschválili LS,kdo neví kdo je Declan Ganley a kdo se nechce nechat zlákat místními extremistickými euroskeptiky bojujícími proti jednotné EU, odkazuji na http://www.nazorne.cz/clanky/kdo-jsou-libertas-lidové-noviny-nabizeji-mozne-vysvětleni.
Nepomáhejme euroskeptikům. Irové byli před referendem euroskeptickou propagandou obelháváni a nikdo nevysvětlil Irům skutečný zájem o tvorbu společné EU.Irové byli pouze pod tlakem euroskeptiků, kteří investovali do oblbnutí Irů desítky milionů dolarů.Původ investovaných peněz je znám-čtěte prosím odkaz a pochopíte kdo může mít zájem na neuskutečnění projektu EU a kdo může mít zájem na rozpadu jednotné Evropy.Nejsem daleko od pravdy, když tvrdím,že naši euroskeptici jsou vlastizrádci a zrádci Evropských ideálů, kteří se nestydí proti EU zneužít i blbé žárovky.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(DINO57, 11.9.2009 8:07:43)
Odpovědět
Vážený pane Kvěch,můj dědeček a po té otec věřili komunistům ve 47.Výsledek se brzy dostavil,dědeček byl 4roky v Jáchymově,po té propuštěn na amnestii.A otec celý život se bál politiků a politiky.Dnes vím proč.Myslíte,že se tohle nemůže zopakovat?? Vy opravdu věříte,že spolek 27národů nebo i více změníte jednou LS a oni se budou vzájemně milovat?? Já rozhodně ne.Jen se podívejte kolem sebe,jak různé národy a etnika mezi sebou zápasí,a to je už od dob vzniku civilizace.Prostě si každý brání svoje a nechce být zaškatulkován.To je realita života,nic víc,nic míň.A tohle mě v EU děsí.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 8:23:52)
Odpovědět
Vážený pane

od vzniku evropského společenství a později EHS a EU nedošlo k žádnému vojenskému konfliktu mezi členy těchto spolků, což je zcela jsný a pádný důkaz.

Před vznikem zde byly stovky let neustálých válek a genocid, vč. 2 světových.


Takže Kvěch hovoří o realitě podložené historiía vy jenom euroskepticky blábolíte.


Zamyslete se nad tím co jsem tedka napsal.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Miroslav Červenka, 11.9.2009 10:17:04)
Odpovědět
A co konflikt mezi Řeckem a Tureckem v roce 1974?
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 11:23:02)
Odpovědět
Pane, asi nevíte, že Turecko je zemí euroasijskou, neevropskou, nikdy nebylo členem EU, EHS ani evropské společenství uhlí a oceli.


Já hovořím o EU, jasno ??


Ano, války byly i v Evropě samotné, jako třeba na Balkáně, nikdy ale v zemích EU mezisebou, evropská integrace znamenala konec bratrovražedných válek, nikoliv NATO viz. vaše poznámka, nýbrž porávě EU.



Děkuji Vám za tento chybný, ale poučný příklad.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 11.9.2009 9:07:29)
Odpovědět
Téměř půlstoletí jsme všichni čekali a věřili,že se můžeme stát činorodou součástí Evropy. Dnes když můžeme býti váženými tvůrci EU, tak euroskeptici sabotuji a zrazují náš novodobý směr a trofám si říci ,že vše pod praporem Klause a jeho vlezdoprdelků, kteří už neví, jak se na politické scéně udržet.Zvolili si však špatného koně.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 11.9.2009 15:21:36)
Odpovědět
Ano vsadili jsme na špatného koně protože aparátčíci z Brusele nás vrátí o půl století zpět do éry bolševismu.
Mého pradědu zavřeli za to jeho krávy nadojili málo mléka, dnes by se zase dočkal toho že ho odsoudí za to že toho mléka nadojil moc a překročil tím kvótu. Není to náhodou to samé, ikdyž trochu naruby
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Princ Drsoň, 12.9.2009 18:00:53)
Odpovědět
To nejhorší, co se vám stane za překročení kvóty je, že na to překročení nedostanete příspěvky. Takže si vaše strašení strčte do .....
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 11.9.2009 9:20:59)
Odpovědět
Dino.Právě proto hledejte spojovací článek těch 27 národů EU a uměle je nerozdělujme a nenechte se euoroskeptiky balamutit.Klaus rozdělil společnost na euroskeptiky a občany EU tvořící.Nejhorší zlo, které nás mohlo po roce 89 potkat.Jednou potvrdíte pravdivost a smysluplnnost mého tvrzení, ale-aby nebylo pozdě.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(roos, 11.9.2009 12:39:58)
Odpovědět
Hele Kvechu, co kdyby jsi, misto tveho tlachani, vystrcil zadek z republiky a zil nejakou dobu v jine zemi, aby jsi zjistil naladu jinych lidi. Ziji v Holandsku. Proc myslis, ze mistni politicka garnitura nedovolila REFERENDUM k otazce LISABONSKA SMLOUVA????? Protoze by to stejne dopadlo jako k otazce EVROPSKA USTAVA. Je ti jiste znamo, ze EU ustava neprosla. A takto by to vypadalo v kazde zemi pri REFERENDU ke zmenene ustave, dnes nazvane LISABON VERTRAG. Stejne uz Bilderbergovci rozhodli. Z celeho sveta udelaji jedno stado, tak o co jde?????
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 12.9.2009 7:37:34)
Odpovědět
Pane.Díky .To jste trefil do černého. Venku jsem žil od svých osmnáctin téměř 30let, z toho dvě třetiny v Evropě.Věřte ,že jsem rodinu slušně uživil a nemyl jsem talíře, ale proč ne.Také bych rád,kdyby jste každého nepovažoval za člověka neznalého.Nežiji z informací, jako kolikátou holku má Samer,co večeří Vondráčková,kolik dětí má náš hlasový umělec, že prezidentem se stal Klaus jen proto,že z navrhovaných kand.vypadal nejlíp a, že si dovede vázat kravatu.Mimo jiné,i tu kravatu mu může vázat manželka.To vše je mimo oblast mého zájmu.Zásadně nečtu Blesk atd.Mé příspěvky vycházejí právě ze zkušeností a znalostí života jiných národů a z momentálně zavedeného kocourkova u nás.S euroskeptiky zásadně ne.Tudy cesta nevede....Jdu něco užitečného dělat. Hezký den pane.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(lunochod, 14.9.2009 5:42:52)
Odpovědět
Díky, pane. Na rozdíl od vás, nejen, že sedmým rokem žiju venku, ale sedmým rokem také pro EU pracuju. Takže, na rozdíl od Vás, znám dobře EU zevnitř. A říkám vám jedno - EU v nějaké liberální formě ano, LS nikoliv. S odpuštěním nějak mě ten Váš nick (či jméno) neustále asociuje "Občan Brych": občan Kvěch - občan Brych - občan Kvěch - občan Brych ...
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(roos, 14.9.2009 15:35:25)
Odpovědět
No to je prave presne ono!! Ty jsi zil od svych 18tin v zahranici a ja tam ziji nyni!!!!!! Kapitularni rozdil, nezda se ti????? Precti si holandsky tisk a komentare k jednotlivym clankum, potom mozna pochopis. A podotykam: BLESK a podobne blaboly me nezajimaji a diky za odpoved, Roos
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 8:26:25)
Odpovědět
Ještě doplním.

Většina euroskeptických aktivit je financována Moskvou.

Genlyho strana Libertas byla primárně financována dvěma firmami, v jejichž čele stojí Rusové a které čelí šetření britských služeb ze špionáže a podezření, že jsou financovány ruskou FSB.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Diocletianus, 11.9.2009 9:18:40)
Odpovědět
Je opravdu vtipné, psát o tom, že služby Velké Británie, tedy země, která je sama euroskeptická, údajně vyšetřují jakési nedávné napojení na Rusy. Naopak nedávno probleskly zprávy, že americké a britské služby mají zájem na tom, aby se oslabovala evropská vazba, protože ta a atlantická jsou ve vzájemném rozporu.

Většina ruských představitelů EU podporuje, protože pod taktovkou proruských Německa a Francie bude umlčen hlas pro Moskvu nepohodlných proamerických států jako Polsko, nebo Estonsko.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 10:07:59)
Odpovědět
Váš euroskeptický názor na tuto realitu není podstatný.

Podstatné jsou fakta, že Genly nedokázal vysvětlit /podobně jako Klaus aféra Lájoš Báča/
financování své mnohamilionové euroskeptické kampaně a rusy vlastněné firmy, které působí nejenom v Irsku, ale i v Británii, šetří tajné služby pro podezření z napojení na FSB.

Tohle jsou fakta.



Co se Británie týká, je to člen EU a většina parlamentních stran je proevropská.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Diocletianus, 11.9.2009 10:38:34)
Odpovědět
Já jsem nikde nenapsal, že jsem proti EU, či euroskeptik, nepodstatný dojmologu :-))

Že něčí kampaň financují ruské firmy, není důkaz ničeho, jen toho, že sponzory byly firmy vlastněné Rusy.

Ale opět, jak má nick Dan ve zvyku, neodpověděl na proruské tendence Francie a Německa. Realita mu utíká mezi prsty.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 11:27:02)
Odpovědět
ale britské tajné služby mají opačný názor nežli Vy, oni je za ruské špicle považují a to za aktivitu těchto firem v Británii, nikoliv Irsku.

To, že v Irsku zrovna tyhle 2 firmy, náhodou sponzorovali antibruselksou kampaň, to je podle vás asi náhoda že :)))

No, nejsem tu odtoho abych polemizoval s vašimi průjmy, ale abych vzkládal fakta.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Diocletianus, 11.9.2009 13:26:16)
Odpovědět
Tak jsem se k té Francii, Německu a integrované Unii jako něčemu, co velmi Kremlu vyhovuje, nic nedozvěděl :-))
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 11.9.2009 15:15:17)
Odpovědět
Kremlu bude jednotná unie vyhovovat v obchodování a investicích, protože už nebude mít třeba Polsko nebo ČR možnost vetovat společné Rusko-Evropské projekty, jako například ropovod na dně baltu do německa.
Zase na druhou stranu tím Rusko přijde o vliv na balkáně, především v Srbsku
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 15:19:50)
Odpovědět
Tak pozor, to není evropský projekt, ale německo ruský projekt.

Je to snaha němců obejít země jako je Ukrajina a Běloruska, kteé svojí insolvencí ohrožují dodávky surovin z Ruska do Evropy.

Lisabon posouvá EU k superstátu a ten Rusové rozhodně nechtějí, bojí se ho, vyhovuje jim roztříštěný obchodní blok, kde ani jeden stát samostatně na Rusko nestačí...
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 11.9.2009 15:26:28)
Odpovědět
Vzhledem k tomu že Rusové již získali velká podíl v Evropských firmách, tak bych to tak černě neviděl.
Tento jak jste dobře řekl superstát akorát posílí nacionalismus a je možné že se EU rychle rozpadne, v opačném případě bude nacionalismus násilně potlačen a z EU bude totalitní policejní superstát.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 12.9.2009 14:20:09)
Odpovědět
Ncionalismus může mít vliv jedině v nacionálních státech, nikoliv v internacionálním superstátě, tam je naopka potlačen.

EU jde přímo proti nacionalismu, když hovoří o evropě regionů, ne národů !!

Takže plkáte naprsoté nesmysly.

Evropský superstát je žádoucí, mimo jin. i proto aby udržel na uzdě expanzivní Německo a ochránil pidistátečky typu česka před vlivem němců a dalších.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 14.9.2009 11:31:24)
Odpovědět
Nemám na mysli nacionalismus Evropský, ten ani neexistuje ale nacionalismus v jednotlivých státech, který může védst k vystoupení jednotlivého státu z EU, otázkou je jestli to EU připustí nebo jestli do toho státu pošle tanky nebo ho bude ekonomicky izolovat. Myslím že Británie k tomu nemá daleko.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 15.9.2009 11:37:15)
Odpovědět
Nácky a komouše je třeba potlačit už v zárodku, jinak vyprodukují klidně i světovou válku, obojí je mor.

Velká říše je nejlepší prevencí.

Spolek nesourodých samostatných a soutěživých nacionálních státečků, které se bez koordinace rvou o moc v Evropě tu byl stovky let.

A jak to vypadalo víme všichni, neustálé války, Francie proti Británii, Německo proti Francii a dalším, jenom nacionální nenávist.
Občas semka vtrhlo Rusko nebo Turci a další.. pěkně se tu řádilo.

Ty malé a bezvýznamné země jaou potom velmi snadnou kořistí.
rusofilům a naivním Klausovským vlezřiťkům
(Dan, 11.9.2009 11:42:39)
Odpovědět
Ganley začínal v Londýně jako poslíček u pojišťovací firmy, ale počátkem 90. let 20. století se náhle stal významným podnikalem v lesnictví v bývalém Sovětském svazu.[1] Působil také jako poradce administrativě Vologodské oblasti. Vydělal značnou sumu na obchodech s hliníkem v Ruské federaci.
Jak je možné, že naprosto bezvýznamného a chudého Ira, učinili během jedinného roku podilníkem v 7 ruských obchodních společnostech, zůstává dodnes záhadou.
Jisté však je, že minimálně jedna tato firma byla později v Británii obviněna ze špionáže a jeden t jejich jednatelů Boris Uckin uprchl před uvězněním zpět do Ruska.

Poté, co byl Genlyho životopis zveřejněn, je hl. irskými deníky označen on a jeho Liberats
Trojským koněm Kremlu a popularita prudce vyprchává.

Dodnes také nedokázal vysvětlit původ značné sumy, použité na kampaň proti Lisabonské smlouvě.
Udajné sponzorské dary od 2 firem, vlastněných občany Ruské Federace a jeho bývalími společníky z firmy UNGOS, která navenek obchodovala s obilím, ale kryla tím obchod se zbraněmi do 3. zemí, zapáchají též.

Obě tyto firmy jsou na seznamu britské kontrarozvědky a dokonce figurují v nedávné kauze hromadného vyhošťování ruských diplomatů, obviněných ze špionáže.
Re: rusofilům a naivním Klausovským vlezřiťkům
(Kima, 11.9.2009 12:24:21)
Odpovědět
Ganley byl obchodním ředitelem a přítelem Viktora Děripasky, strýce Olega Děripasky.

Rodina Děripasků byla v Rusku vždy spojována s FSB, což se projevilo po nástupu Putina k moci, který Olega a jeho firmy vyzdvihl a podporoval jak se dalo.

Děripaskové zbohatly na obchodu s hliníkem, společně s Ganley.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(DINO57, 11.9.2009 16:28:29)
Odpovědět
A většina proamerikánů byla financována USA, a EU je to samé.V politice vždy vládnou jen ZÁJMY MOCNÝCH, na lidech nikdy nikomu nezáleželo.To bylo za sovětů,za američanů je to dvojnásob a za EU to bude konec snů.Pečení holubi nelítají nikde po světě.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 11.9.2009 15:00:20)
Odpovědět
Pane Kvěchu, myslím že vám už docházejí argumenty, když všechny kterým nevoní směr Evropské integrace nazýváte extrémisty, v tom případě je většina obyvatel Irska, Francie a Holandska také extrémistická protože odmítli Euroústavu. Jak by jste to řešil? půlku národa pozavíral jako to dělali komunisté?
Ohledně mediální manipulace si myslím že manipuluje nejvíce EU a její propagátoři, jejich lži zabalené do pozlátka ekonomické prosperity jsou na každém rohu a v každém deníku. A žárovky jsou názorný příklad blbosti Evropské Komise a názorně ukazují jak půjde vývoj kupředu, kolik všeho možného nám ještě zakáží a jak se pokusí přetvořit člověka jakožto svobodnou individualitu na unifikovanou výrobní jednotku podobnou otroku.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 12.9.2009 7:49:11)
Odpovědět
Kupte si stopadesátky, sviťte a sviťte. Věřím, že už dávno svítíte s úspornými žárovkami.Já několik let.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(ondra, 12.9.2009 13:03:07)
Odpovědět
Alberto, zdá se mi, že takoví jako Vy jsou největšími škůdcí pro budoucí Evropu. Nějak jsem nezaregistroval, aby někdo z odpůrců LS požadoval vystoupení z EU. Vaše "argumenty" jsou primitivní a cítím, že byste rád zakázal jiné názory.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 13.9.2009 17:55:14)
Odpovědět
Ondro.Jste velmi špatně informován.Prohlédněte si projevy Macha a názor změníte.Nemáte pravdu.Bohužel.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 11.9.2009 6:19:19)
Odpovědět
Pane Semínku. Váš článek je vrcholně nečestný. Vy dobře víte, jak byl občan Irska před referendem jednostranně pouze euroskeptiky manipulován proti EU a kolik ta euroskeptická kampaň stála.Dnes když se stát konečně snaží vysvětlit občanům skutečný zájem EU, aby nebyl pouze pod tlakem euroskeptiků, tak to napadáte.Prostě jste euroskeptik a nic Vám není cizí.Euroskeptikům už nelze věřit v ničem.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 10:11:18)
Odpovědět
.. ještě doplním, ž v posledních volbách byl Libertas rozdrcen, což je evidentní euroskeptická porážka.


UKIP, tedy další sabotér Evropské integrace už má americké vazby, ne ruské, což je sice přijatelnější, ale ve finále stejně špatný směr, směr k rozdrobené, slabé a v globálním světě křehké Evropy, neschopné přežít vedle Ruska, číny či USA.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 11.9.2009 15:08:19)
Odpovědět
Také by jste se mohl zajímat o špičky evropské unie, kolik z nich v minulosti působylo v marxistických organizacích nebo bylo napojeno na extrémní levici, případně jejich aktivity podporovala Moskva.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 11.9.2009 15:15:25)
Odpovědět
Určitě budou mít Rusové svoje lidi i v Bruselu otom nepochybuji ani to nerozporuji, jako celek však je to svojí činností útvar samostatný, emancipovaný a rozhodně ne servilní vůči Rusku, jako Klausové Gentlyové a další euroskeptické bestie, které nás chtějí vrátit do sféry vlivu Ruska.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 11.9.2009 15:35:21)
Odpovědět
Především je ten útvar socialistický a nedemokratický, když jde proti vůli občanů. Proč tedy nevyhlásí o Lisabonu referendum ve všech zemích? Politici se bojí že lidé nezdílí jejich Eurofilní nadšení? Možná je to tím že politici za to dostali zaplaceno, nebo za odměnu vyfasují nějakou teplou trafiku ale co lidi? Ty jim to vše zaplatí na daních.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 12.9.2009 14:15:23)
Odpovědět
Pane, my žijeme v zastupiteské demokracii, princip všelidových hlasování je pro mě socialistickým prostředkem a vůbec si nemyslím, že metoda, kdy vypitý roomský kopáč má stejnou váhu hlasu jako Vy nebo já je ta spráívná !

Volili jsme s i svoje zástupce, aby nám vládly, respektujme ty volby a nevracujme se k takto primitvním způsobům rozodování, jako je všelidové hlasování.

Kde jste to viděl aby o osudech ustavních dokumentů rozhodoval lid ???

Proberte se !
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 14.9.2009 11:28:01)
Odpovědět
V tom případě ale můžeme zrušit i ty primitivní volby a politici mohou vládnout na věčné časy jako v letech minulých
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(HF, 14.9.2009 14:28:56)
Odpovědět
Ono kdyby politici plnili sliby tak by to dopadlo vše jinak, ODS byla proti předávání kompetencí na Evropskou úroveň ale po volbách změnila názor. Navíc referendum k Euroústavě anoncovala ODS i ČSSD před referendem o vstupu do EU. Zákon o obecném refendu bych chápal jako pojistku proti obelhávání občanů politiky
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Dan, 15.9.2009 11:32:33)
Odpovědět
Tak to rozhodně není dobrý nápad.

Každý ten kopáč, v rámci demokracie má právo si zvolit svého zástupce z řad politických elit, vzdělaných lidí, který ho reprezentuje a rozhoduje za něj.

Jestli dopustíme aby o vysoce komplikovaných věcech v politice či ekonomice rozhodoval proletariát, který vždy přehlasuje vzdělance, dostaneme se zpět ke komunismu.
Re: Svoboda pro Irsko aneb nadešel čas vyjít do ulic
(Alberto Kvěch, 12.9.2009 7:43:57)
Odpovědět
To dnes Klaus a euroskeptici neradi slyší a pan Klaus na něj tolik spoléhal.
Kde je občan Klaus
(Ron, 11.9.2009 12:17:06)
Odpovědět
Ikdyž je dnes již všeobecně známo, že Klausovi nejsou žádní češi, ale ruští židé z Haliče, kteří do československa přišli za války a že se nejmenovali Klausovi, ale Pružinští, stále existuje celá řada zajímavých míst v životopise Václava, našeho současného prezidenta.

Také ženy Livie, pocházela stejně jako Václav z rodiny ortodoxních komunistů a její otec, důstojník STB, obviněný z několika zločinů zpáchal sebevraždu.


Nahradě tedy máme potomka ruských komunistů a jeho ženu, dceru slovenských estébáků.

Co lze očekávat od takovýchto lidí ??


Charakter určitě ne, ten už Klaus prukázal i v soukromí, aféry s letuškami mu prošly celkem snadno.




Přečtěte si něco více o osobě Klause Pružinského, zapřísáhlého bojovníka za naši vlast :-)



http://profesor-klaus.osoba.cz/
Re: Kde je občan Klaus
(Dan, 11.9.2009 12:34:43)
Odpovědět
Václav Klaus společně s Vladimírem Dlouhým byli zásadně proti projektu Ingolstad.


Když se jim ho nepodařilo zhatit a tím neudrželi naši závislost na Rusku, prosadili alespon ruské firmy coby stavebníky a údržbu totho zařízení.

Podobně jako Genly, ani Klaus nedokázal objasnit financování ODS.
Dnes k tomu už přistupuje sportovněji a veřejně přiznává, že jeho knihy sponzoruje Gazprom a další kremelské konglomeráty.


:-)
Re: Kde je občan Klaus
(Alberto Kvěch, 12.9.2009 7:54:09)
Odpovědět
To jsou věci známé, ale vyprávějte to euroskeptickým demagogům, kteří podporují Klause.Nechtějí to slyšet a spojí se proti EU třeba s ďáblem.
A.Kvěch a Dan
(PavelS, 11.9.2009 17:03:23)
Odpovědět
Pánové, evropská integrace v duchu svobody a spolupráce národů se NEROVNÁ Lisabonské smlouvě. Účelem Lisabonu je koncentrace moci do rukou poměrně úzké elity. V širším kontextu do rukou Německa a Francie chcete-li. Čechům by tato smlouva vadit měla, už jen z toho důvodu, že jejím přijetím mj. dáváme zelenou nárokům sudetských němců. Schwarzenberg s Posseltem už se na to třesou. Obecným problémem je platnost rozhodnutí o nás bez nás. Jsem pro integraci, ale ne formou jakési ústavy, která zbavuje občany EU zbytků svobody.
Re: A.Kvěch a Dan
(Tomáš B., 12.9.2009 8:05:57)
Odpovědět
Konečně jasný a věcný názor,a souhlasím s Vámi.LS-zaručuje svého vlastního prezidenta a jen hlupák nerozezná,že jde tady o nový politický útvar.Naco prezidenta a parlament,když není stát??????? Zde se tvoří nový velkostát.
Re: A.Kvěch a Dan
(Dan, 12.9.2009 14:27:43)
Odpovědět
předvedl jste jenom pytel tlachů, vlastních poujatých názorů bez špetky faktu.

A tak to zde chodí, já zde píši s Kvěchem fakta, ověřitelná a vy svoje tlachy.


Jenom pro Vaši informaci, Lisabonská smlouva znamená přechod od polostátního obchodního suberbloku, jak je EU nazývána např. v číně, k rize politickému, státnímu útvaru.

Důvodem je větší efektivita, rychlost a menší byrokracie při řízení tohoto útvaru.

Najedné straně euroskeptické krisy kritizují byrokracii a radují se z nejdnostnosti a neefektivity EU, nadruhé straně svým nekonstruktivním postojem, k celé této situaci přizpívají, ksindl jako Klaus v 1. řadě.


Už jsem zd vysvětlil a na faktech prokázal, kdo má zájem na rozbíjení EU, odkud tečou peníze na tyto kampaně, kdo financuje Klausovi knihy, kdo mu uděluje "vlastenecké" ceny atd.


Kdo chce, tak to chápe, kdo ne, není mu pomoci.
Re: A.Kvěch a Dan
(Gen. Gajda, 12.9.2009 19:16:49)
Odpovědět
Pane po přečtení několika vašich příspěvků jsou pouze dvě možnosti.Buď jste provokatér a nebo dementní cvok.
Re: A.Kvěch a Dan
(Dan, 13.9.2009 11:31:29)
Odpovědět
Tak ted jste předvedl opravdovou sílu argumentu...

typický euroseptik, kritika, urážka, žádná fakta, ještě jste to zapomněl doplnit nějakým demagogickým překroucením reality a katastrofickým závěrem.
Re: A.Kvěch a Dan
(erth, 14.9.2009 19:09:53)
Odpovědět
stačí se podívat na selektivnost jeho argumentů, podle mne je to provokatér
Re: A.Kvěch a Dan
(Gen. Gajda, 14.9.2009 19:53:24)
Odpovědět
Pravděpodobně máte pravdu.Protože něco tak pitomého nemůže chodit po matičce zemi.
Re: A.Kvěch a Dan
(erth, 14.9.2009 23:58:02)
Odpovědět
Jinak snad za všechno mluví, jak si pravdoláskovec kvěch s židobijcem danem rozumí, hezká dvojka, oni znají své party(role) a zapomínají, že by to mezi nimi mělo skřípat.