reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Petr Hájek o víře v Krista

Autor: Redakce | Publikováno: 27.9.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

(Dar víry má na mě) obrovský, zásadní, určující (vliv). Jako na všechno, co činím. Je to nikdy nedocenitelná milost a požehnání.

 

reklama
1102 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Petr Hájek o víře v Krista
(Mirek, 27.9.2009 1:02:01)
Odpovědět
Ano, víra v Krista je krásná věc, ale jak to docení zdejší židovští euroksptici ??


Jak ji docení Klaus, železný Bobošíková a další antikristi ???
Jenom při této příležitosti připomenu něco z křesťanské historie:


ža zakladatele církve svaté je považován duchovně Ježíš Kristus.

V praxi byla však církev postupně budována mnoha lidmi až po Kristově smrti.

Jedním z nejvýznamnějších zakladatelů byl konvertovaný žid Pavel z Tarasu, i přez značné úsilí se Pavlovi nedařilo šířit mezi židy nové židovství, jeho projekty ztroskotaly.

Proto se obrátil na pohanskou Evropu a šířil tam zcela nové, nežidovské náboženství.

Nejen on, ale i desítky dalších zejména řeckých a římských učenců postupně vybudovalo základy církve svaté.

Největší význam natom i sepsání křesťanské bible mají řekové, hl. Origines.

Proto je většina důležitých křesťanských pojmů v řečtině, včetně původní Bible-nového zákona.

Římané přijali křesťanství jako první země světa za státní roku 380.
Římané mají také společně se řeky největší podíl na stabilizaci a rozříření nového náboženství a nové církve.

proto je církevním jazykem latina a hl. sídlem Papeže Řím, nikoliv svatá země a nikoliv hebrejština.

Odtud se také definitivně křesťanství rokem 1050 rozdělilo na hl. proudy řecký a římský směr.




Tvrzení o tom že křesťanství je vývojovým pokračováním judaismu je všeobecně šířený blud.

Zakládá se na 3 bodech:

1 obě náboženství mají jednoho boha /to má i celá řada jin. např. islám/

2 křesťané zařadili hebrejsou bibli ke své křesťanské /ano toto učinila přez protesty židů až římská církev dodatečně a důvodem bylo komplexnost informací o dějinách před kristem/

3 některé podobnosti při obřadech




Obě náboženství jsou naprosto odlišná stejně jako obě kultury.

Zpočátku židé likvidovali křesťany, průběhem historie se síly obrátily a křesťané začali pronáspedovat židy.
Přez tyto známé události se stále najde celá řada lidí kteří obje kultury uměle spojují, budiž jim to přičteno k zachování smíru, lae nebuďme demagogičtí, černá nikdy nemůže být bílá.
Re: Křesťanství
(Marek, 27.9.2009 11:51:06)
Odpovědět
Pravdou je, že základním symbolem křesťanství je kříž a to není židovský nýbrž římský nástroj.

Pravdou je i to, že zcela zásadní vliv na vývoj církve svaté a jejich obřadů neměli židé, ale byli to zase hl. řekové a římané.
Mnohé obřadní zvyky pochází od římanů a jejich tradic a ne od židů.


Ale také je faktem, že Ježíš Kristus i jeho učedníci byli židovského původu, jejich učení však židovskému odporovalo natolik, že jej židé nepřijali za své.

Z tohohle úhlu původu se opravdu jedná o neslučitelné kultury a rozorná náboženství.

Ježíš je jejich spojovníkem i rozdělovníkem.
Re: Křesťanství
(Gen. Gajda, 27.9.2009 20:11:13)
Odpovědět
Nechte těch pitomostí vy ožralo?Jak jste přišel na to,že Římané byli první,kteří oficiálně přijali křesťanství?Kam na ty hodiny chodíte pitomče?
Re: Křesťanství
(Michal, 27.9.2009 22:53:02)
Odpovědět
První stát, který přijal křesťanství byla Arménie (301 AD)
Re: Křesťanství
(Gen. Gajda, 28.9.2009 8:16:16)
Odpovědět
To já přece vím.Jen dodám,že to bylo za panovníka Tridata,velkým vlivem sv.Řehoře.Napište to tomu "Všeználkovi Pytlíkovi" danovi.
Re: Petr Hájek o víře v Krista
(Petah, 27.9.2009 18:05:17)
Odpovědět
snad jen Pavlovo: "kořeny nesou větve - nikoli větve kořen" /ep.Řím./
Re: Petr Hájek o víře v Krista
(Dan, 27.9.2009 18:48:52)
Odpovědět
Kořeny křesťanství to je ježíš Kristus a jeho učedníci, kmenem z něhož vyrostly větve staré řecko a řím.

Už moje babička říkávala, starý zákon patří židům, my máme nový.

Bylo pravděpodobně chybou vydávat obě bible, Hebrejskou i Křesťanskou v jedné knize.. odtud potom ty zmatky.

Nebýt evropanů, křesťanství by se v praxi nikdy neujalo, oni nesou hl. zásluhu na uchycení kristova učení.
Re: Petr Hájek o víře v Krista
(Marek, 27.9.2009 19:37:11)
Odpovědět
Prvním významným šiřitelem, zdaleka ne jedinným ani největším, křesťanství byl Pavel.

Původně se jmenoval šavel a byl fanatickým židem, ale přestoupil a změnil si jméno, uvěřil v nové Ježíšovo poselství.

Zpočátku se snažil uchopit židy a nabízel jim "nový judaismus" byl však mezi židy neúspěšný a spíše se ho snažili zničit, než by mu uvěřili.

Pavel měl ale velké úspěchy v Řecku a římě.

Kdyby křesťanství bylo pokračováním judaismu, dnes by už klasický judaismus neexistoval, ale on existuje dál, Pavel by nemusel konvertovat, ale nový proud byl natolik odlišný a s judaismem neslučitelný, že nebylo možné ho na judaismus naroubovat.

Křesťanství se tedy stalo novým stromem jež vyrostl vedle stromu judaismu.

Dnes je tento strom mnohem větší a košatější nežli judaistický a jeho kořenem je Ježíš Kristus, židy zabitý a neuznaný prorok a spaistel.
Re: Petr Hájek o víře v Krista
(Petah, 27.9.2009 21:10:27)
Odpovědět
Strom/Oliva/ je zmíněn /Řím11-17,18/ jeden.
Re: Petr Hájek o víře v Krista
(Dan, 28.9.2009 13:45:02)
Odpovědět
Ano, ale musíte rozlišovat rozdál mezi tím jak to mělo být a co se ve skutečnosti stalo.
žádný nový judaismus se nekonal, je to nové náboženství, křesťanství.

Kdo poslouchal papeže bedlivě, hovořilo Evropě jako společném domově nás všech !

A dále neslyšl jsem ani slůvko o nějakém židokřesťansvtí nebo žido-křesťanské kultuře.

Hovořil jen a pouze o křesťanské evropě, o křesťanské kultuře a tradici.


Nechte židů, jejich zákon, my máme svůj a svého spasitele.
Re: Petr Hájek o víře v Krista, aneb co neudělá jedna věta
(Ghost Dog, 27.9.2009 21:33:16)
Odpovědět
..Otče náš, jenž si na nebesích, co s to stvořil za pitomce?..
..jedna věta a je to tu samej teológ..nejlepší a nejmoudřejší ze všech je páter Dan, to jsou kydy, že se všichni mrtví křesťané do desátého století točí v hrobech, jak generátor..
..ale na druhou stranu se jeden i pobaví tou prostoduchostí, tedy díky za uveřejněnou zábavu..
P.S. Pavel nebyl z Tarasu a ani se nejmenoval Šavel..jmenoval se Saul a byl, světe div se, z Tarsu...
Re: Petr Hájek o víře v Krista, aneb co neudělá jedna věta
(Dan, 28.9.2009 13:39:52)
Odpovědět
původní jméno Saul Tarsus, je překládán prvotních českých biblích jako šavel z Tarasu...
který se vzdal židovství, přijal jméno Pavlo tedy česky opět Pavel...
z žida se stal křesťan a z šavela Pavel, už to chápeš analfabete ?? :))
Re: Petr Hájek o víře v Krista, aneb co neudělá jedna věta
(Ghost Dog, 28.9.2009 15:41:09)
Odpovědět
..hmmmm, profesore theologie..tak ještě jednou, Pavel se nikdy nejmenoval šavel, dokonce ani Šavel, dokonce ani Saul Tarsu..pomatené informace z wikipedie čtou a prezentují jen pomatenci tvého formátu..
..tak aby si byl trochu in..Saul bylo jeho jméno, pocházel z Tarsu, což bylo hlavním městem římské provincie Cilicie, která se nacházela v jv Malé Asie..jeho druhé jméno bylo Pavel, z latinského jména Paulus, ale není ověřeno, zda bylo toto jméno používáno již před, nebo až po jeho přijetí učení Jehošuova z Nazaretu, každopádně ani po jeho přijetí křesťanství toto jméno nepoužíval a byl stále tím starým známým Saulem..
..tak si doplň vzdělání a neotravuj tu wikipitomostma, analfabete...
Re: Petr Hájek o víře v Krista, aneb co neudělá jedna věta
(Gen. Gajda, 28.9.2009 20:10:21)
Odpovědět
To chce klid.Nenechte se vyvést z míry.Ten "brouk Pytlík" dan je nejspíš opět pod parou.Podobnýma pitomostma nás tady obveseluje každý den.
Re: Petr Hájek o víře v Krista, aneb co neudělá jedna věta
(seoh, 29.9.2009 7:37:40)
Odpovědět
to mi připomíná ten vtip, jak se chlapeček ptá tatínka co je to revoluce- ten Lenin, co se vlastně jmenoval Uljanov a říjnová, ale byla v listopadu a chlapček říká: To je ale bordel, a tatínek odpovídá: No vidíš a to je právě revoluce.

V našem případě křesťanství.
Re: Petr Hájek o víře v Krista
(Vzdoropapež, 28.9.2009 19:39:21)
Odpovědět
Víru beru,Krista Ježíše beru,Písmo Svaté beru.
Jen to papežátko mě vytáčí,svou úlisností a hlášením dobra,když tomu sám nevěří,tedy ani Bohu !!!
Vzdoropapež.