reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?

Autor: Michal Semín | Publikováno: 2.10.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Zápas Mirka Topolánka s Václavem Klausem získal nový rozměr. Úterní audiencí u José M. Barrosa (na Topolánkovu vlastní žádost) se M. Topolánek začlenil do společnosti politiků, kteří se spojili s cizí mocí proti hlavě svého vlastního státu. Takové jednání by bylo oprávněné jen tehdy, když by nejvyšší představitel státu projevoval zřejmé sympatie k některé z totalitních ideologií a svůj úřad v tomto duchu zneužíval. Prezident Klaus však v souvislosti s Lisabonskou smlouvou nedělá nic jiného než to, k čemu je morálně vázán svým prezidentským slibem - Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj úřad budu zastávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.“

Připomeňme si, co prezident Václav Klaus prohlásil na adresu těch senátorů, jejichž „zásluhou“ byla Lisabonská smlouva k prezidentské ratifikaci „odklepnuta“:  Musím vyjádřit své zklamání z toho, že někteří senátoři po nevídaném politickém i mediálním, domácím i zahraničním nátlaku rezignovali na své donedávna veřejně zastávané názory, a tím i na svou politickou i občanskou integritu a s ratifikací Lisabonské smlouvy vyjádřili svůj souhlas. Postavili se tím zády k dlouhodobým zájmům České republiky a nadřadili jim krátkodobé zájmy současných politických reprezentací i svoje vlastní. Je to velmi smutný doklad dalšího selhání významné části našich politických elit, které v různých obdobných okamžicích až příliš dobře známe z české historie. Naši politici si vždy nacházeli podobné zbabělé zdůvodnění: Jsme malí, slabí, v evropském kontextu nic neznamenáme, musíme se podřídit, i když s tím nesouhlasíme. Toto odmítám. Buď jsme po listopadu opětovně nabyli suverenitu a tím i odpovědnost za další osudy naší země, nebo to celé byl tragický omyl. To je v roce dvacátého výročí listopadu 1989 obzvláště aktuální připomínka… Mé názory na tuto věc jsou známé a jasné. Nemohu si dovolit v jednu chvíli být zásadně proti, a pak, protože se mi to začíná hodit  k mým osobním politickým či kariérním cílům, snadno změnit názor.“

 

V případě irského „ano“ se prezident Klaus paradoxně stane oním pověstným, i když europeisty nechtěným, „panem Evropou“. Barroso, Merkelová, Sarkozy a spolu s nimi i celý Bruselistán budou odkázáni na Václava Klause. V politickém životě a státnickém díle Václava Klause přichází okamžik, který s velkou pravděpodobností rozhodne o tom, zda se zařadí mezi velikány českých národních dějin či po bok Edvarda Beneše, který svým kapitulačním jednáním v únoru 1948 rozhodl o hladkém průběhu komunistického puče v poválečném Československu.

 

Ano, tento příměr je zcela na místě. V případě, že dojde k ratifikaci Lisabonské smlouvy, nebude sice znovunastolen komunismus, o ústavní a politický převrat se však jednat bude. Pokud by nakonec Václav Klaus očekávanému brutálnímu nátlaku budovatelů Čtvrté říše podlehl, nebude již dále možné hovořit o České republice jako o politicky svrchovaném státním společenství. A prezident Klaus, pokud by i nadále setrvával ve funkci prezidenta, by byl degradován na úroveň pouhého gubernátora. A celá Česká republika na úroveň euroregionu (německy se to řekne stejně, že).

 

Proto všichni, kteří si uvědomují vážnost situace, by se měli zúčastnit sobotního Pochodu na Hrad. Po předání memoranda Podporujeme svého prezidenta do rukou nejvíce povolaných budeme naslouchat slovu mluvenému i zpívanému (Tomáš P. Hamet a Sebranka), pít burčák a s pobavením sledovat závěrečnou loutkovou grotesku o jedněch loutkách ve stále grotesknější zemi.

 

Nashledanou v sobotu 3. 10. v 15:00 před velvyslanectvím Irské republiky na pražské Malé Straně!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

reklama
1963 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 2.10.2009 8:35:38)
Odpovědět
Já jsem k tomu dodal toto:
"Je to bezesporu perfektní článek. Až na to sousloví "Benešova kapitulace". Beneš nikdy nekapituloval. Poprvé, v roce 1938, osobně Mnichov vymyslel a prosadil, podruhé, v roce 1948, osobně připravil komunistům cestu k moci a osobně ji jim pak předal. Mluvit u Beneše o kapitulaci by znamenalo přisuzovat mu slabost a to by byl omyl. Benešovi je třeba přisoudit naprostou podlost."

Bližší vysvětlení v odkazech zprávy:
http://vpravo.blog.cz/0909/1938-spojenci-nam-diktovali

A konečně: Topolánek, Vondra a spol. jdou osvědčenou Benešovou cestou a používají jeho metod. Jako Beneš, i tito mají své blízké a masu vzdálenějších nohsledů a příživníků. Média oblbují stejně jako tehdy (viz odkazovaná ukázka "Večerního Českého slova").
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Dušan Streit, 2.10.2009 9:08:34)
Odpovědět
Skvěle napsáno. Podepisuji.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Jindra, 2.10.2009 9:25:01)
Odpovědět
Semín je náboženský a antisemtský blázen.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Seraf, 2.10.2009 9:36:54)
Odpovědět
Ikdyby to byla pravda, tak to neznamená, že nemůže napsat pravdivý článek.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 2.10.2009 9:37:21)
Odpovědět
Pane doktore, prosím Vás, dejte mu na to papíry, aby nepřišel o invalidku.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Gen. Gajda, 2.10.2009 10:11:18)
Odpovědět
Vy už ty papíry na hlavu dávno máte,bohužel zanedbáváte terapii nebo neberete prášky.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 11:09:03)
Odpovědět
Vidím ,že napadáš každého stejným blafáním jen názor nemáš žádný.Jsi smutný člověk divného typu.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Gen. Gajda, 2.10.2009 13:49:54)
Odpovědět
Vy jste mi ale opravdu pitomec.Přečtěte si ještě jednou co jsem vám napsal!Vychází z toho scela jasný názor a to,že nemáte všech pět pohromadě.Pošuku jeden.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 21:43:46)
Odpovědět
Od Vás to beru.Příteli.Něco nového by nebylo? Zatím potvrzujete a přesvědčujete jen o své nevychovanosti,neslušnosti.Jsem prostě na europortálu zapleveleném Vašim blafáním.Opakujete se.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Gen. Gajda, 3.10.2009 10:09:04)
Odpovědět
Předpokládám,že ještě před 20 lety jste radostně spěl ke světlým zítřkům a také budoval bolševickou utopii.A tu nepočetnou skupinu,která společně s masami nebudovala a viděla o kus dál než vy ,jste též nazíval takovými zvláštními patrony.Zrovna tak jako to děláte dnes.Tak jen dále tleskejte dalším utopistům.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Dan, 3.10.2009 12:46:36)
Odpovědět
Ano, svazácké předsedkyně bobošíková, vzorný svazák, který budoval socialsimus v prognostickém ústavu Klaus-Pružinskij, komouš Železný, komouš Tlustý, komouš Dlouhý nebo aby jsme to trošku zkrátili...
celá ksčm, která hlasovala proti našemu vstupu do EU... tohle jsou komunističtí budovatelé lepších zítřků.

Lidé jako Vondra, švarcnberg či havel, jsou jaksi spíše z rodin jinka oriemtovaných.

Fakt, že euroskeptici jsou různorudou bandou od nacistů a anarchistů přez komunisty až po prorusky orientované panslovanské nacionalisty má jeden spojovník.

Tím je nuznost lůzy, všichni tito lidé jsou nuzáci, žádní kapitalisté, vč. rodiny chudých haličských židů, komunistů Pružinských to je prostě chátra bez majetku.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Gen. Gajda, 3.10.2009 13:34:34)
Odpovědět
Výlev je to hodný pitomce jako jste vy.Jestlipak dobře znáte životopis eurobolševiků?barosa,cohna a dalších tvůrců světlých zítřků v rozvrácené Evropě.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Dan, 3.10.2009 15:57:08)
Odpovědět
Mě zajímají daleko spíše životopisy českého prezidenta a jeho rodiny, tedy ruských komunistů, rodiny jeho ženy, tedy slovenských komunistů a důstojníka stb.

Dle archivu CIS S1677 z roku 1997, odtajněného nedávno, je Václav Klaus alias KLUK alias REK bývalým spolupracovníkem STB a dále pak tajným agentem ruské KGB později FSB, svazek Rosčimskij, Děňak a další.


nechcete mi tvrdit, že Baroso překonává tento gangsterský životopis, nebo ano ??


Dále pak připomínám Klausova tajná konta ve švýcarsku, i o nich se CIA zmiňuje svých spisech, v letech 1992-115 na nich Klausům přibilo 6 milionu USD.

Dále potom podivné a nevyjasněné financování ODS aféra Lájoš Báča.


Nejaktuaalněji zmiňuji napojení Klausů na čez a 10 milionu korun sponzorský dar čezu panu Klausovi mladšímu na jeho soukromou školu.


Mohl bych pokračovat, ale myslím že to stačí.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Fiter, 3.10.2009 20:10:19)
Odpovědět
Pokud je to pravda,tak mu je přeji.Nebude to trvat a bude si zkoušet papíráky do penálu.Takže si těch zasloužených love moc neužije.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Dan, 3.10.2009 16:09:56)
Odpovědět
Nejsem nějaký velký milovník vrcholných evropských politiků, celá řada z nich jsou levičáci, ale každopádně jsou to vzdělaní lidé z nekomunistické části světa a pro mě je západ prim a Rusko pohroma.

Boroso byl v 18 letech komouš, ve 30. socan a ve 40 konzervativec.

ve 48 jako konzervativec stanul včele komise a vede si tam velice dobře.


Klaus pohřbil svojí ekonomickou perestrojkou českou ekonomiku a z krize ji paradoxně vyvedl repúrivatizacemi bank až socan zeman.

Klausova ruská orientace je pro nás nebezpečná a orientace na západ jedinná možná reálná cesta.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Gen. Gajda, 3.10.2009 13:45:04)
Odpovědět
Člověče,když to čtu ještě jednou,vy musíte být fakt bezcharakterní ubožák.Jen pro představu,jak velký majetek musí podle vašich kriterií vlastnit člověk,aby jste ho zařadil mezi vami vybranou skupinu lidí?
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Dan, 3.10.2009 15:50:56)
Odpovědět
Všechny statistiky se shodují v tom, že nejvíce odpůrců Lisabonu a EU obecně je mezi lidmi s nízkým vzděláním a nízkými příjmovými skupinami.

největšími odpůrci Lisabonu jsou tak paradoxně voliči komunistů, voliči čssd a extrémní pravice a extrémní levice, čili neonacisté a anarchisté.

naopak největší podporu má EU a Lisabon u voličů ODS a KDU, tedy křes´tanů, dále pak mezi vš a lidmi s vyššími příjmy.



Toto je fakt, kdo je a není střední vrstva, to si dohledej, já tu pracuju s fakty.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Gen. Gajda, 3.10.2009 19:17:26)
Odpovědět
Vaše fakta, vy darebáku, jsou zcela účelová.Lžete tak,že by z vás měl doktor Geobels nelíčenou radost.Vaše znalosti jsou zcela mizivé.Jak mi bylo už po přečtení vašich prvních příspěvků jasné vést věcnou diskusi s podobným vypitým kriplem nemá žádnou cenu.Poslední věc:Já sám jsem křesťan,po materiální stránce si žiji velice dobře a zrovna tak jak jsem odmítal diktát starých bolševiků tak odmítám i diktát nových bolševiků.Tímto jsem s váší značkou definitivně zkončil!
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Dan, 3.10.2009 19:22:46)
Odpovědět
KDU je praevropská, stejně jako je proevropský papež.. nevím co jseš ty za vyznání či církev, ale patříš mezi pouliční lůzu.

Vy děláte politiku na ulici, tak začínak Hitler, tak začínali komunisté, žádná slušná demokratická strana nezačínala s tlampači naulici.

Seš lůzr se vším všudy.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(glycerin, 3.10.2009 21:26:30)
Odpovědět
Pan Dan si nevzal prášky a v horečkách blyje a blyje a blyje. Zvratky hodné jeho charakteru.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 11:18:17)
Odpovědět
Zajímavé, jak se euroskeptici vzájemně chválí.Směšné.Jinak jím už nikdo nevěří.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 11:15:07)
Odpovědět
Irové LS schválí.Declan Ganley, euroskeptik kterému Klaus věřil je osobičká, které v Irsku už nikdo nevěří.Declan je v Irsku propadák. Klaus zůstane osamocen s několika málo podivnými euroskeptiky.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 2.10.2009 11:23:02)
Odpovědět
Vážený pane, už je to tak, jak říkáte. Dru. Edvardu Benešovi jeho lži taky věřili skoro všichni a jen pár excotů jako je teďkonc Klaus nesklonili hlavu.
Jsem rád, že rozmnořujete nesčetný houfec kejvalů a přicmrndávačů. I kompars něco dostane.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 21:45:51)
Odpovědět
Kejvalové Klause jsou euroskeptici.Já nikoliv.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(m, 2.10.2009 13:47:22)
Odpovědět
Kvěch a Dan jsou evidentně z venku nasazení agenti ,možná i zednáři.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 2.10.2009 15:42:54)
Odpovědět
Spíš to vypadá na internacionální komunisty nebo trockisty.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Dan, 3.10.2009 12:57:31)
Odpovědět
Omyl Felixy, židé jako Klaus Pružinskij, Vladimír Stein železný nebo dokonce Vámi zmiňovaného Trockého-Bronsteina opravdu nemusím, hnusí se mi jejich pokoutný a plíživý styl ovládání lidí.

Nejsem Trockista, jsem Evropan.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 21:37:16)
Odpovědět
Kvěch a Dan má pravdu a to Vás euroskeptiky štve a jestli se Kvěch a Dan liší, pak jen v tom, že nejsou vypatlaný. Uvidíme vy směšní vlastizrádci.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Glosátor, 2.10.2009 13:57:03)
Odpovědět
Nepropadáte přílišné personifikaci? Pochybuji, že Irové se budou rozhodovat podle názoru nejhlasitějšího euroskeptika. LS je chybou z mnoha úhlů pohledu, není to spor europesimisté x europoptimisté, i když ten je mediálně nejvděčnější a pro euportál stěžejní.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Merlin, 2.10.2009 12:23:54)
Odpovědět
Vyborny clanek! Tleskam a podepisuji
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Seraf, 2.10.2009 12:25:06)
Odpovědět
Mimochodem, proč auportál neustále používá Klausovu f toku na pozadí ptáka ODS, když se Klaus s ODS už dávno rozešel? Pochybuju, že by si něco takového přál.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(metalista, 2.10.2009 13:28:46)
Odpovědět
Tak je Václav Klaus homosexuál nebo ne?
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 2.10.2009 13:45:05)
Odpovědět
Něchtěl byste to odzkoušet? Postavu na to máte, svádět kluky umíte.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Jiří Vintr, 2.10.2009 16:13:20)
Odpovědět
Já jsem o prezidentově homosexualitě také slyšel, dokonce se prý i stejně sexuálně orientovanými muži obklopuje (info přímo z hradních kanceláří)...Nebylo by to poprvé v dějinách, kdyby se z největších sexuálních šovinistů a pronáledovatelů "odchylek" vyklubali samotní "odchylkáři"..
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Cis, 2.10.2009 20:44:54)
Odpovědět
Klaus pronásledoval/je "odchylkáře"? Od kdy? Vždycky se profiloval jako klasický liberál odmítající veřejné donucování k čemukoli...
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 2.10.2009 21:14:39)
Odpovědět
Pane, já jsem četl Váš text už odpoledne, ale neměl jsem slov na něj reagovat. Uvědomujete si hloubku špatnosti společenství, ve kterém jste tyto věci slyšel? Proč mezi takové lidi chodíte? Špatná společnost kazí dobré mravy. Asi takoví pomlouvači opravdu jsou. Jak hrozná je taková spodina!
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Max, 3.10.2009 12:54:49)
Odpovědět
Ano, na našem hradě je homosexuální hnízdo.

Kikina je obklopena teplými muži, vč. svého kloučka Macha..
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Pavel, 2.10.2009 15:52:28)
Odpovědět
Michale, s Vaším článkem se naprosto ztotožňuji s jedinou výhradou. Nevím kde berete jistotu že "nebude sice znovunastolen komunismus...." Moje obava je zda to co nás čeká nebude totéž, ovšem ve svém zlu ještě sofistikovanější. Upřímně bych moc rád za několik let řekl že jsme tenkrát neměli pravdu...že jsme se mýlili. Přeji Vám vše dobré
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Josef, 2.10.2009 16:31:46)
Odpovědět
Prelozte si to, ja nemam cas - makam! Misto nadavek a spekulaci doporucuji se zabyvat konkretnimi zalezitostma, jako co ztratime a co ziskame volbou v Irsku!
-----------------------
What happens to EU with `yes' vote and `no' vote
By The Associated Press (AP) – 1 hour ago

If Ireland votes "No" on the Lisbon Treaty:

_The 2007 treaty and its reforms — such as more majority voting, the appointment of an EU president and foreign minister — are voided for lack of unanimous ratification.

_The EU will soldier on with housekeeping rules crafted in 1992 that are seen as insufficient to run a bloc of 27 countries today.

_The EU will continue with a presidency that rotates to a new member country every six months and the European Parliament will not see its legislative powers increased.

_There will be little enthusiasm in EU capitals to start another EU reform drive.

If Ireland says 'Yes" on the Lisbon Treaty:

_There will be pressure on the Czech Republic and Poland to remove legal hurdles holding up the treaty's ratification there.

_A new European Commission will take office in January. An EU president will be named by the EU governments and an EU foreign minister will take office.

_ A range of EU issues such as judicial and police cooperation, education and economic policy will no longer require unanimous backing. A majority vote will suffice. However, Britain and Ireland will opt out of the EU's justice and police decisions. Unanimity will still be required in foreign and defense policies, social security, taxation and cultural issues.

_The EU will have a rights charter that covers freedom of speech and religion but also the right to shelter, education, collective labor bargaining and fair working conditions. Britain and Poland will opt out of this.

_There will be an EU treaty guaranteeing that Dublin keeps control over its military, tax and moral affairs, including its ban on abortion.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(kingsfield, 2.10.2009 16:40:06)
Odpovědět
I recommend urgent treatment for "creature" Semin.This guy is so far out of reality we should institutionalise him to a hospital for mentally derranged and all his followers including his Godfather Klaus with him.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 21:51:15)
Odpovědět
No tomu článku se musí smát i sám Klaus.Euroskeptici nepodceňujte Klause.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Alberto Kvěch, 2.10.2009 21:53:32)
Odpovědět
Hrozný článek.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(xXx, 3.10.2009 2:11:48)
Odpovědět
Primitivove se obvykle nezmohou na zadnou argumentaci, pouze na plivani, vidte, pane Kvechu?
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Jiří Vintr, 3.10.2009 13:18:47)
Odpovědět
Vážený pane Felixi, nevím, proč mě osočujete. mě je totiž zcela jedno, jakou kdo má sexuální orientaci a vůbec by mě nikdy nenapadlo člověka pro to soudit. Jen mě zarazilo, že by tomu mohlo být u člověka jako Václav Klaus, který se tak angažoval například v zákoně o registrovaném partnerství, čímž reálně poškozoval práva homosexuálů. Pokrytecky přitom kázal o "tradiční rodině", zatímco média zásobovala veřejnost detaily jeho "druhého" života s milenkami. Pokud je na víc homosexuální či bisexuální, je to jen a jen jeho věc, možná to ukazuje na jeho pokrytectví, ale budiž. Nicméně neštěstí to je v případě, kdy tím ohrožuje kvalitu života některých lidí (homosexuálů) svým politickým angažmá. Homosexuál není nadávka, možná pro Vás ano,ale pro většinu zdravě myslících lidí ne. Pokrytec a nenávistný ješita nadávka je.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Frog, 3.10.2009 13:31:49)
Odpovědět
Václav je homosexuál, navštěvuje homosexuální kluby, kde se vyskytuje pod přezdívkou Kikina.

Přesto je zastáncem tradiční rodiny a myslím, že je to správné, protože jedině tradiční rodina může přivést nasvět děti a jedině ona má význam pro společnost.

Pokrytec asi je, protože to veřejně nechce přiznat, ale já se mu nedivím, byl by vystaven velkému tlaku.

Myslím, že jeho jednání chápu a stále si ho vážím.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 3.10.2009 22:01:05)
Odpovědět
Pane vy jste odporný člověk - ještě Vám to nikdo nenapsal?
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 3.10.2009 22:04:30)
Odpovědět
Pane, Vy jste odporný člověk, ještě Vám to nikdo nenapsal?
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Contumaxpapa XVI., 3.10.2009 19:27:30)
Odpovědět
Ano pane Semín,dávám Vám za pravdu je to špatně zahraný tragikomický tiátr.
Re: Prezidentovo lisabonské drama aneb bude odčiněna Benešova kapitulace?
(Felix, 3.10.2009 21:58:33)
Odpovědět
Jsou tady některé hnusné příspěvky. Proto jen upozorňuji, že návod nedávám sem mezi tu špínu různých kvěchů a danů, ale dal jsem jej na vpravo.blog.cz, kde je to čistší.