reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!

Autor: Alexander Tomský | Publikováno: 8.10.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Vážený a milý pane prezidente,


píšu Vám dnes pobízen svými anglickými přáteli nejen jako český, ale zásluhou rodinné historie také jako britský občan, abych Vás podpořil ve Vašem úsilí o odmítnutí Lisabonské smlouvy a zároveň snažně za sebe i za ně poprosil: Vydržte!

Jistě víte, že naprostá většina obyvatel Spojeného království ve Vás vidí jedinou naději, aby se po červnových volbách konalo v Británii referendum.

Od nicejské tzv. ústavní smlouvy předělané do lisabonské podoby se už nevedou v Evropě referenda, s vyjimkou Irů, kterým byl nařízen nedůstojný reparát a kde se za naše peníze vede masivní a demagogická kampaň. I tohle je dnes považováno za demokracii. Nejde mi jen o meritum nad - vlády, která nemusí skládat nikomu účty (audit), vlády nevolené a neodvolatelné unijní byrokracie, jež má být z principu, to znamená absolutně, vždy lepší než naši volení a odvolatelní zástupci. Jde mi daleko více o to, že jsme dnes a denně všichni vystaveni, tak jako kdysi, oficiální lži. Lže se nám, že má Evropa společnou ideu a že je nejenom naší společnou civilizací, ale i národem. Lže se nám, že je Evropský parlament demokratickou institucí, že Lisabonská smlouva posiluje demokracii, že násilné budování integrálního nad - státu vytváří mír a prosperitu v Evropě. Mír a prosperitu vždy ohrožovalo jenom jedno – imperiální hegemonie. Je to přesně naopak. Čím více se nevolení a odvolení politici budou snažit utužovat vládu evropského superstátu, tím více bude Evropa oscilovat k extrémům.

Politika by měla být věcí míry, uměřenosti a kompromisu. Jakmile je něčeho nadmíru, je konec míru, ať už se jedná o daně, sociální pomoc, byrokracii, státní moc a dokonce i o svobodu (anarchie), jde o extrém. Evropská unie ruší politiku jako aktivitu svobodných občanů, kteří se se svými lojálními sousedy dohadují o tvaru a záměru své milované tradiční (teritoriální) obce. S unií se přít nelze. Má na pomoc svůj soudní dvůr a poslušný europarlament. Jestliže naši poslanci vytvoří legitimní vládu a vlády mnoha zemí vytvoří společně nadvládu, je taková jednosměrně druhotně delegovaná a odtažitá svrchovaná moc v rozporu s jejím mandátem. Cožpak jsme kdy volili svou vládu, aby se vzdala vlády? Kdo bude kontrolovat delegáty delegátů (Terentius)? Nad tím se konečně pozastavil i německý ústavní soud.

Pane prezidente, vím, že tohle všechno víte. Budou Vás nazývat extremistou, budou Vás nenávidět, budou Vás osočovat, budou Vám vyhrožovat. Vytrvejte! Odmítněte tuhle velkolepou lež. Jste dnes sám jako kdysi Alexandr Solženicyn, autor slavného manifestu: „Nežít se lží!“ Za Vámi však tak jako kdysi za ním, stojí stamilióny občanů, kterým nebylo dovoleno promluvit.

V úctě Váš,

Alexander Tomský

Publikováno v britském deníku

The Daily Telegraph,

3. října 2009

reklama
2706 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(jh, 8.10.2009 3:47:38)
Odpovědět
výstižněji to napsat nešlo, opravdu dobré, díky.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Niky, 8.10.2009 7:41:34)
Odpovědět
Až na jednu podstatnou věc,pan Tomský v době kdy agenti KGB a STB provedli Sarajevský atentát,tak tyto zločince podporoval,je my líto,ale pan Tomský je lump,nebo politický diletant!!!
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Petra Němcová, 9.10.2009 11:46:54)
Odpovědět
,,je myˇ" se píše s měkkým i po m.Mám pochybnosti o vašem vzdělání.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Niky, 8.10.2009 15:31:41)
Odpovědět
Ve druhém referendu hlasovali Irové o smlouvě pro Irsko,která nemá s Lisabonskou smlouvou nic společného!!!!
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Alberto Kvěch, 8.10.2009 18:58:05)
Odpovědět
V Irsku zvítězila inteligence nad euroskeptiky.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Seraf, 8.10.2009 19:33:24)
Odpovědět
V Irsku zvítězila lež a nenávist nad pravdou a láskou :-P
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Alberto Kvěch, 8.10.2009 21:42:11)
Odpovědět
Ale Serafe.Nepodceňujte voliče.Téměř 70 %.Nic více nic méně.Euroskeptici smiřte se s realitou a nic si nenamlouvejte. Nikam to nevede.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Seraf, 8.10.2009 23:12:03)
Odpovědět
Realita je, že Lisabonská smlouva ještě neplatí. Když ji Klaus podepíše, hodím to za hlavu a už si na něj ani na Lisabonskou smlouvu nevzpomenu. Ale do té doby neustoupím ani o píď.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Alberto Kvěch, 9.10.2009 10:52:42)
Odpovědět
Sarafe.To správnosti kroků Václava Klause moc nevěříte.Klaus podepíše.Nebo chcete tvrdit ,že představitelé 26 států jsou pitomci a jediný Klaus je rozumný státník ?To snad ne.Můžete dopadnout i jinak.Může být Klaus opravdu odvolán pro vlastizradu, neplnění povinností prezidenta, porušování ústavy,znevažování a obcházení obou komor v neprospěch státu a občanů atd.,já teď nevím a ani nejsem právník.Zviditelnil se už dost - k jeho škodě, většinou záporně a jsme světu za šašky a nevěrohodný národ. Tak ať už toho Klaus nechá, dokud je čas.Nebo snad věříte ,že Klaus bude diktovat světu a bude vše podle něj.Kdo si to myslí, velmi, velmi se mýlí.Uvedu příklad.Myslíte si, že kdyby se Rusko(Gorbačov) nedohodl s USA o rozpuštění Varšavské smlovy a o přechodu východní Evropy k demokracii, že by se tak stalo.Pane, určitě ne a mohli jsme si v Čskoslovensku hrát na revoluci jak děti na písečku.Těch příkladů je od roku 45 stovky.Dnes je doba jiná.ČESKÁ INTELIGENCE CHCE BÝT SOUČÁSTÍ EU A CHCE SE PODÍLET NA TVORBĚ EU. Euroskeptici přestaňte už blbnout.Myslím že Vaše činy v čele s Klausem nebezpečně rozdělují nepřátelsky národ. Zatím je čas, neblbněte a začněte být normální.Byl jsem volič ODS, ale nedostanou už ani hlas, právě pro chyby, které opakovaně dělá Topolánek.Co jste se všichni bláhově nablbli kolem Irska.Jak bláhové bylo Vaše očekávání, že nepodepíší v Německu, jak bláhové bylo Vaše očekávání ,že nepodepíší v Polsku.Declan Ganley byl pro Vás spasitel, co jste se nanadávali panu Danovi a dnes se mu můžete všichni omluvit a o přijetí ho slušně požádat.Strýček,Fajmon, Bobošíková,Mach, Lukáš Petřík, Streit a těch pár dalších - no nic.Tvořte a nesabotujte.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Seraf, 9.10.2009 14:18:58)
Odpovědět
Představitelé těch 36ti států, jsou tak říkajíc "corrupted". Stačí se podívat na Topolánka, než načichl Bruselem, tak byl proti EU.

Podívejte se, Kvěchu, asi takhle. Europeisti říkají, že EU potřebuje Lisabon. Já na to říkám: EU nepotřebuje nic. My jsme EU. EU neexistuje sama o sobě, naopak obyvatelé Evropy tvoří a vlastní EU. A já mám právo ji ovlivnit stejně tak jako Vy. A nikdo nemůže zhora aplikovat Váš názor a můj ignorovat. Nikdo nemůže říct, že "ANO" je ok a "NE" znamená nic a není to názor. Tahle Lisabonská smlouva není demokratická, nebyla vytvořena demorkaticky a nebyla demokraticky shcválena. A já nemám nic proti tomu, pokud bude i nedemokraticky zablokována.
ÚS je sebrańka
(Brabec, 8.10.2009 4:13:12)
Odpovědět
President musí vydržet. Je dost strý na to, aby věděl, že on nic neztratí, ale země ano !
Re: ÚS je sebrańka
(Niky, 8.10.2009 7:43:29)
Odpovědět
Náš národ je politicky a ekonomicky debilní,tak co s tím?
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(našinec, 8.10.2009 6:10:46)
Odpovědět
"Nejde mi jen o meritum nad - vlády, která nemusí skládat nikomu účty (audit),vlády nevolené a neodvolatelné unijní byrokracie, jež má být z principu, to znamená absolutně, vždy lepší než naši volení a odvolatelní zástupci."-já už si se strachem myslel že to píšete o našem hrdinovi V.K. Pak jsem ale přišel na to že jde asi o jinou zemi, protože naši zástupci nejsou přece odvolatelní.A pana Klause přece volili-prostě si zvolili mezi mít peníze a nemít peníze. Sám pan Svoboda se nakonec našemu udivenému národu se svým těžkým dilematem nakonec svěřil.
A co jaksi s tím poslušným europarlamentem-za to můžou ti tupí voliči když Vám tam nechtějí zvolit existence typu Bobošíková a Železný, pane Tomský.
A co jaksi s Vašimi radami, pane Tomský. Já mít britský pas tak taky použiju Česko stylem "pes obranář" pokud ten veselý vtip o malém jezevčíkovi znáte.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(našinec, 8.10.2009 6:20:38)
Odpovědět
Ještě jsem zapoměl-Klaus jako Solženicin-to je opravdu zkrušující představa. Ještě že má pan Klaus alespoň toho osobního kuchaře, že nemusí být podvyživený a sám.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Alberto Kvěch, 8.10.2009 8:41:34)
Odpovědět
Dopísek jak na objednávku.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Dan, 8.10.2009 9:19:30)
Odpovědět
Pořád nějak necháopu, co nám je do Irů a jejich rozhodování, co je britskýcm euroskeptikům do našeho prezidenta.

To je prostě vměšování do cizzích záležitostí, my si tu Klause ubijeme toho vlastizrádce sami, nepotřebujeme k tomu EU ani jeho britské ss ochránce.


Evropa má společnou historii, hodntoty i zhl. zájmy, žádený Pružinskij s partou tlučhubou její vývoj nezastaví.
Nikdo ntvrdí že jsme v Evropě jeden národ, to je blud.
Ale je zcela zásadní k přežití všech těch národků a pidizemiček, aby se pevně semkli proti číně, Rusku, arabskému světu na straně jedné a silné obchodní konkurenci ze severní ameriky a japonska na straně druhé.

Není nyní jinné cesty, nežli silná federace a k té nám proti ruským agentům, dopomáhej bůch !
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(mirekl, 8.10.2009 10:31:40)
Odpovědět
Ano, máte pravdu, skutecne se arabum nejlepe postavime tak, ze si je dle reguli EU netahame do vsech nasich statecku stejnou merou. U nas mame malo problemu s "neprizpusobivymi obcany". Potrebujeme jeste nabozenske rozbroje ala Jugoslavie. Bezte do haje se svym EU superstatem! Zeneme se do role loutek, za jejichz provazky bude tahat velky bratr z Bruselu.
Nechapu, jak muze byt platna smlouva, jejiz signatari maji ruzne podminky. V te chvili je to jen car papiru vhodny tak akorat na polni WC. Doma bych si takovym skvarem maximalne zatopil.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Dan, 8.10.2009 11:27:44)
Odpovědět
Kam se bude EU ubírat záleží na voličích.

Díky Německu, které nechce v EU Turecko věřím, že si s musilmy poradíme.

Připomínám že gauner Pružinskij, stejně jako další euroskeptičtí zločinci chtějí Turecko do EU, tedy zlikvidovat uplně evropskou kulturu a křesťanství.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Davidan, 8.10.2009 13:55:53)
Odpovědět
Na kom že? Na voličích? A ny jakých voličích, prosím pěkně? Přečti si LS, ale přečti, neposlouchej, co o ní říkají v televizi a novinách a pokud máš jen trocju logiky a rozumu, tak pochopíš, proč ji lidé nechtějí. Dobrá je jen pro funkcionáře EU a jejich protektory, jinak pro nikoho.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Dan, 8.10.2009 16:16:26)
Odpovědět
ano, jen a pouze na voličích, protože ti a nikdo jin. vyrábí politiky.



Prosimtě o kterých lidech co hovoříš ???

Není ti to blbý, těsně po drtivém vítěztví v Irsku takhle žvanit, vždyť tam to byli právě lidé, kdo většinově řekl ano ???
Přemýšlej trochu.

Jinak i já jsem obyčejný člověk, nejsem evropský politik, nejsem žádný politik, Lisabonskou smlouvu jsem četl a hlasoval bych jasně ANO.
Nejsem s ní plně spokojen, to rouhodně ne a pevně věřím v její další vývoj, ale aktuálně ji potřebujeme a to rychle ..
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Trinnity, 8.10.2009 16:19:34)
Odpovědět
Takovým lidem jako ty není pomoci.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(ostravačka, 8.10.2009 22:26:41)
Odpovědět
Člověče, Vy ani nevíte, že bůh má na konci h!!!!
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Trinnity, 8.10.2009 9:31:12)
Odpovědět
...na objednávku Putina, že jo, troubo.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Alberto Kvěch, 8.10.2009 18:56:07)
Odpovědět
A je tady další Gajda. Neslušný a bez osobního názoru na diskutované téma.Jistě euroskeptik.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Felix, 8.10.2009 10:01:07)
Odpovědět
Vážení,
pořád říkám, že nastává nové dělení národa. Já jsem se dosud stavěl k panu Tomskému dost reservovaně, dost o něm vím, ale tento dopis je perfektní. Myslím, že je potřeba důvěřovat, že byl napsán skutečně opravdově a s obavami, i když vše se s naprostou jistotou pozná až pod bičem.
Pane Tomský, děkuji Vám!
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Fialka, 8.10.2009 10:35:52)
Odpovědět
Děkuji pane Tomský, ten dopois je i za mě, podepisuji ho.
Ne EU, ne Lisabonu a novodobé 4té říši. Kdo zastaví Bruselské zrůdy?
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Daniel Makay, 8.10.2009 11:46:23)
Odpovědět
Jsem rád, že Hospodin vložil zodpovědnost za osud Evropy našemu Panu Prezidentovi s velkým P. Bůh žehnej Prezidentovi a všem, kteří za ním stojí. Modlím se ať s této bitvy vyjde jako vítěz.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Gregor, 8.10.2009 13:50:16)
Odpovědět
Ač Vás pane Tomský nemusím a v mnoha věcech s Vámi nesouhlasím, tentokrát s Vámi a Vaším dopisem souhlasím z celého srdce a děkuji Vám, že jste jím vyjádřil i můj názor. Ještě jednou děkuji a vyjadřuji tímto svou podporu prezidentu Klausovi, pokud nepodepíše.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Alberto Kvěch, 8.10.2009 21:46:41)
Odpovědět
Podepíše příteli. Podepíše.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Ing Josef Chromík, 8.10.2009 18:03:26)
Odpovědět
Já s vámi plně souhlasím a připojují svůj podpis pod celý obsah Vašeho dopisu. My Češi zas jednou v dějinách máme to štěstí, že v čele našeho státu existuje osobnost takového formátu a raozměru, jako od dob Jána Husa jsme něeměli. Podpis pod LS je konec české státnosti. Takový Barosso se všemi uředníky Bruselu jsou jen drobní břidilové s rozměrem osobnosti někdejších tajemníků MV KSČ z Horná Dolná v ČR neb třeba i SR. A takoví troubové by něm jednou diktovali, co se u nás smí či nesmí vyrábět či obchodovat, kam naše vojska budeme na jejich příkaz posílat, komu vypovíme embargo či komu z naši státní kasy poěleme stovky milionů, jak to dělal velezrádce Schvarzenberg bláznovi Shakaasvilimu ne Albansko-kosovským narkomafiim UCK. Hnus a prázdná makovice Topol mu to všechno
odklepnul.Tak se ukázalo, že po převrátu jsme se stali jen otrockou kolonii zločinecké mafie iluminátů. Sláva našemu prezidentovi VK, že není ochoten nás v tomto otroctví potvrdit. J.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(jj, 8.10.2009 18:15:06)
Odpovědět
Tak nevím, pěkný článek to je, ale moc nezapadá do toho co donedávna pan Tomský prezentoval jako své názory. Připadá mně jestli pan Tomský nechce nyní odmítat LS aby za nějakou dobu jakožto "známý odpůrce LS" a tedy tzv. mající slovo mezi odpůrci LS nezačal podporovat podpis LS "se skřípěním zubů" - tuto taktiku známe od lidí typu Vondra a Topolánek. Jestli pan Tomský není taková druhá vlna Vondrů a Topolánků.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(Alberto Kvěch, 8.10.2009 21:44:45)
Odpovědět
Druhá vlna Klausovců.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(kingsfield, 8.10.2009 20:17:22)
Odpovědět
Wanna make a bet?
KGB Klaus will sign it!
Afterwards you guys can legally ask to leave the EU. This would be anyway the best for Europe.Who needs Cecholand with a KGB President at the helm?Europe surely not.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(PaSt, 8.10.2009 23:23:10)
Odpovědět
Dovolím si našeho anglického přítele Kingsfidela poopravit:
Opustit EU bude možné asi tak jako bylo možné vycestovat ze socialistického Československa. To znamená až po souhlasu závodního výboru KSČ, členské schůze ZO SSM, dobrozdání od domovního důvěrníka a udělení devizového příslibu. A samozřejmě že majetek musel zůstat doma, v "milované" socialistické vlasti.
Podmínky vystoupení z EU nejsou nikde dány a bude tedy záviset na právu silnějšího. Kdo to asi bude? EU či ČR?
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(kingsfield, 9.10.2009 11:24:20)
Odpovědět
T&he time you ve spent under the totalitarian umbrella must have blended your brain.
After Lisbon you and your Godfather could leave the Union legally, yes with all fiscal and economical consequences, hence the whole World would see you as what you really are:
A country with horrible services unable to modernize itself, teachers who have 3rd World language skills, industries who belong to foreigners and an infrastructure that is at least 30 years behind common standard.
From this point onward FDA will come from your Godfather s best friends, Russia, Serbia and all the other well functional postcommunistic brothers.Have fun.
Re: Otevřený dopis prezidentu Klausovi: Vydržte a nepodepisujte Lisabon!
(ash, 9.10.2009 18:25:42)
Odpovědět
Sklapni. To, jak jsme žili posledních 40 let, je vina zrádců, kteří nás prodali v Mnichově a na Jaltě. Srbové nás nikdy nezradili, tak si je neber do huby. Když máš pocit, že je to u nás tak hrozné, zvedni laskavě zadek a vrať se tam, odkud jsi přišel.