reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl

Autor: Ivo Strejček | Publikováno: 7.10.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Tento text píši právě v době, kdy na plénu Evropského parlamentu probíhá "debata" o výsledcích irského referenda.
Sál ječí nadšením, potlesk, poslanci vstávají. Dávají si frenetickým nadšením odvahu k poslednímu kroku: požadují od svých vlád a předsedy Evropské komise vyvinutí bezprecedentního tlaku na českého prezidenta Václava Klause.
Atmosféra je strašlivá. Připomíná záběry ze zasedání XV.sjezdu KSČ. Jenom ten rytmus potlesku ještě není sjednocený. Je málo aklamační!
Vystupují předsedové politických uskupení a formulují své názory bez obalu a na plné pecky. Už jim nic a nikdo v jejich slovech nebrání. Podpis prezidenta České republiky už berou jenom jako povinnou přítěž.
Různí předsedové, stejná slova.
Daniel Cohn-Bendit (Evropská strana zelených): "...to bylo poslední referendum v některé z členských zemí. Teď už budou jenom evropská referenda, kde se občané vyjádří jednotně...".
Daniel Cohn-Bendit (Evropská strana zelených): "...ne vlády členských zemí budou rozhodovat, kdo bude budoucím prezidentem Evropské rady, ale Evropská komise a Evropský parlament..."
Guy Verhofstadt (Evropská liberální strana) : "...pane předsedo Evropské komise, začněte rychle sestavovat novou komisi. Změnu na prezidenta Evropské rady a změnu vysokého představitele pro zahraniční politiku můžeme udělat až potom. Jednejte, jako by Lisabon byl už schválen..."
Martin Schultz (Evropská socialistická strana) : "...Evropa má 500 milionů obyvatel, Čína 1,3 miliardy, Indie 1,1 miliardy obyvatel. Potřebujeme jednat jako celek. Prezident 10 milionů obyvatel tomu nebude bránit...".
Daniel Cohn-Bendit (Evropská strana zelených) : "...pane Barroso, začněte rychle sestavovat Evropskou komisi. Pokud Češi neratifikují, nebudou mít komisaře! Pokud ratifikují, komisaře jim dáme...".
Nigel Farage (Nezávislá demokracie): "...K čemu budou vítězství v domácích volbách, když pánem nad ministerskými předsedy bude prezident Evropské rady volený na 2,5 roku? K čemu budou národní ministři zahraničních věcí, když jim bude nadřízen evropský ministr zahraničí s vlastním evropským diplomatickým sborem? .... Václav Klaus je silný muž a věřím, že Lisabonskou smlouvu nepodepíše."
Pískot a posměch. Posledních pár odvážlivců tleskáme Nigelu Faragemu. Jsme předmětem úšklebků a obecného opovržení. Jsme považováni za extremisty a lidi z minulého století beznadějně za okrajem politiky.
Smutné. Ale ještě není konec.
Ještě je ve hře poslední (český) míček. Soupeř podává na mečbol a všechno nasvědčuje tomu, že i na vítězství.
I v politice jsou tenisté kteří vědí, že zápas je definitivně ztracen, až i ten poslední míč padne za lajnu. Ale i poslední míč umí otočit zápas.
Ve svém prvním grand slamovém zápase hrál Ivan Lendl proti Joe McEnroovi. První dva sety jasně prohrál a McEnroe podával na vítězství. Komentátor rakouské televize se podivoval nad neschopností mladého Lendla.
Lendl vyhrál 3 : 2 a šokoval tenisový svět.
Tehdy se zrodila tenisová hvězda!
 
jednací sál Evropského parlamentu, 16, 24 hod., 7.října 2009,

 

reklama
2860 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Seraf, 7.10.2009 20:41:54)
Odpovědět
Zápas nekončí, dokud rozhodčí nezapíská! Podpořte Václava Klause! http://supportvaclavklaus.wordpress.com/
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Felix, 7.10.2009 21:03:34)
Odpovědět
Toto je asi nejlepší článek za poslední dobu. Pan Nigel Farage tu jako "starý" Anglosas věřící v demokracii vystupuje před skoro prázdným sálem. Je vidět, že demokracie je už pryč. Jeho oponenty jeho vystoupení nezajíá. Nechají ho sice ještě mluvit, ale je jasné, že dlouho t trvat nebude a slovo mu bude odňato, protože "nemluví k věci" Podpis presidenta Václava Klause je už nezajímá. Před vyhozením Farageho chrání jen to, že v příštím roce budou v LG (ne už GB) volby. Tak jako irské referendum bylo poslední, i tyto britské volby budou poslední. Bude se sice nadále volit, ale kandidáti budou předem schvalováni komisemi. farage skonči někde na farmě v ústraní. Strejček na chalupě. Pokud nepochopí, bude u ní postávat ochrnka kvůli jeho bezpečnosti, která bude kontrolovat návštěvy.
Potlesk v Evropském parlamentu začne být synchrnní.
Hlavní otázka pro současnost i budoucnost zní: Jak tuto Říši zničit?
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Seraf, 7.10.2009 21:09:54)
Odpovědět
Možná se Vám to nebude líbit, ale já tvrdím, že ti, kterých se dnska tak bojíme, tj. radikální muslimové, nám v tom možná budou dosti nápomocni. Možná bude nutné se s nima podělit o tu osvobozenou Evropu, ale je to lepší než nic.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Felix, 7.10.2009 22:04:10)
Odpovědět
To říkám už dávno, že muslimská karta je dost vysoká. Nevím, jak moc, těžko předvídat. Ale eurabii dávno vytýkám to, že musulmani by neměli být na prvním místě našeho zájmu. Na tom prvním místě by měl být stav této civilizace.
***
Taky jsem nikde tady nečetl rozbor možností, které by pan president měl po případné zradě ÚS.
Jen jsem odvrhl tyto zcela blbé: se "skřípáním" zubů podepsat, a podepsat a abdikovat.
Střední možnost je nepodepsat a abdikovat. To Vlček ihned podepíše. Tato možnost tedy taky nic moc, žádné hrdinství.
Jediná dobrá možnost je nepodepsat a neabdikovat. Tu jsou různé depresivní myšlenky: např. to, že příp. zrádné soudce ÚS jmenoval pan president. Hrůza ze všech stran. Podobá se to stavu při odvykání návyku na drogu. K tomu jsem už napsal toto:
"To ví jen Bůh. Ale president Václav Klaus má neskonale lepší posici, než měl Beneš. To proto, že Beneš byl v neřesti zakořeněný a kdo by býval ho znal, muselo by mu být jasné, že bude pokračovat v ničení. Václav Klaus naproti tomu, zdá se mi, jde stále k lepšímu. S velkou Boží pomocí tu naděje je. Každá takováto situace má při cestě k dobru STANDARDNÍ průběh: Mocnosti zla útočí stále silněji, že se člověku zdá, že už to nevydrží. Ale je to jen zdání. Pokud - s Boží pomocí - a ta tu VŽDY je - vydrží - najednou přijde zlom, kdy se ďáblova říše začne hroutit. Jsou tu vzpomínky an pyapeže. Tím může žít. V prosinci bude jmenován nový pražský arcibiskup. To bude další pomoc. A jakmile síly zla najednou nevědí, co by ještě, v tu ránu se jaksi začne zhušťovat to dobro, začne přibývat přátel - velice početně pak prudce (napřed tu není nikdo) - najednou se ukáže i podpora třeba v té Británii (předem nikdo neví kde, ale Bůh to ví) a už se to obrací. Je to asi jako při odvykací snaze. To jsou ataky, kterým se nesmí podlehnout. Ty ataky jsou stále silnější. Nesmí se podlehnout. Musí se to svěřit do vůle Boží. Člověk si řekne. BOŽE, TO UŽ NEVYDRŽÍM. NEVYDRŽIM, ALE DROGU NEVEZME. (A najednou přijde atak poslední, hrozný a děsný (ďábel zařve a zdrhne a pak klid a definitivní vítězstí. To už píšu jen ke čtení až po tomto Božím vítězství.) Podstatné je: Bože, to už nevydržím, buď vůle Tvá, ale drogu nevezme. Nevezme, radši umřu, ale nevezme. (Ale to víte, že neumře!)"
K tomu se objevil jeden pesimistický komentář (ohledně atentátu), ale ten nezohledňuje převratné účinky, které hrdinství obecně má. Prostě droga je zlo, absolutně nelze na ni kývnout (svůdci třeba z DropIn nemají potuchy, co to znamená). Stejně tak Lisabon je zlo, nelze na něj kývnout. I tady přichází pomalu situace, kdy se o tom už nediskutuje. Protě je to zlo. Víc řečí není třeba.
V takovém případě je potřeba hodně a dobrých přátel, kteří taky nediskutjí. Je jim jasné, oč jde. Potěší třeba jen pohledem. Je tu čas, kdy už diskuse skončila a nesmí být obnovována. Drga je zlo. Dost. Mlčte. Dost. Zlo.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Niky, 8.10.2009 16:23:39)
Odpovědět
Gorbačov je musulman,pozor na to,ono to mnohé vysvětluje!
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(M., 8.10.2009 0:06:01)
Odpovědět
Panstvo, bacha: radikální muslimové se EU/ESSR snažit zničit nebudou. Ani náhodou: co nejtěsnější "integrace" je právě v jejich zájmu, rádi by jednou, až jich bude tak 20-25%, převzali evropský kalifát jako celek.

A tato doba není tak daleko, když uvážíte demografický vývoj.

Jak EU zničit...?
Pro začátek se jich asi nebát; EU je první říše, kterou budují skoro samí salónní intelektuálolvé, zatím bez použití skutečně hrubé síly. Osobně sázím na rostoucí třenice mezi zeměmi, na radikalizaci rozčarované domorodé populace, na to, že až se brusel bude chtít uchýlit k násilí, tu a tam to "národní" policie budou blokovat. Brusel pak bude muset utáhnout šroub - modleme se, aby v době, kdy tak učiní, tu jejich perfidní hru prohlédlo mnohem víc lidí, než dnes.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(orel, 8.10.2009 1:52:05)
Odpovědět
Neviděl bych to na třenice mezi zeměmi, ale spíš na třenice mezi našimi bratry v dalších západoevropských zemích na jedné straně a muslimy a dalšími přistěhovalci na straně druhé. Tehdy se ukáže skutečná tvář a moc Bruselu. Pamatujete, jak Dienstbier rušil Varšavskou smlouvu?
naivní myšlenka
(Dan, 8.10.2009 9:58:49)
Odpovědět
i kdyby jich jednou bylo těch 20-25%, to je kolem 12% právoplatných voličů, protože oni mají vysoký podíl dětí, tak to by asi těžko mohli něco ovlivnit, ikdyby nakrásno všichni volili jednu jedinnou stranu že ?

No, utopijí už bylo dost, řešme raději existující a reálné problémy.
Re: naivní myšlenka
(M., 8.10.2009 10:39:59)
Odpovědět
Optimismus je nedostatek informací.

Soudržná a odhodlaná skupina, zvlášť když je pro své požadavky ochotná i vraždit, může ovládnout společnost i když její počet zdaleka netvoří většinu. Už dnes, kdy jich je maximálně kolem 10%, se západoevropské společnosti muslimů bojí natolik, že jim postupně obětují svobodu slova a rovnost pohlaví, šáriátské soudy v Anglii ale i nemožnost postihovat např. polygamii v Německu ukazují na vznik dvou paralelních společností... z nichž ta demograficky dynamičtější má v plánu tu druhou zničit.

Dodám citát z Koránu (8:650)
"O Prophet, urge the faithful to fight. If there are twenty among you with determination they will vanquish two hundred; if there are a hundred then they will slaughter a thousand unbelievers, for the infidels are a people devoid of understanding."
Re: naivní myšlenka
(Dan, 8.10.2009 21:35:53)
Odpovědět
Pesimismus je zbabělost a totální ztráta sebedůvěry.
Pesimista či skeptik je pro mě ubožák, který má problémy hl. sám sesebou.

A co se týká těch muslimů, stejně jako židům a dalším cizím kulturám je nebezpečné ustupovat s tím souhlasím, všichni tito cizáci se v EU musí chovat jako hosté.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(orel, 8.10.2009 2:13:36)
Odpovědět
Ne, ne, ne. Mýlíte se Vy a mýlí se i pan Felix (stran muslimů; v tom, že Klaus má nepodepsat a neabdikovat, v tom má naprostou pravdu).
Muslimové a obecně přistěhovalci jsou smrtelným nebezpečím. Narozdíl od party zrádců z Bruselu jich neustále přibývá. Morální obroda může proběhnout dříve či později. Mám pocit, že o dost horší to už být nemůže. Naproti tomu přistěhovalců přibývá tak rychlým tempem, že za pár desítek let mohou v západní Evropě tvořit většinu. Potom bude západní Evropa v... Podívejte se na Japonsko. I tam dochází k jistému oslabování morálních hodnot, stárnutí, vymírání. Přesto má Japonsko budoucnost. A proč? Protože tam je 99% Japonců a nic se na tom nezmění. Takže Japonsko si může zachovat svoji japonskou identitu neporušenou a za nějaký čas se znovu obrodit, s tím, že tam stále bude 99% Japonců. Japonsko má a může prioritně řešit obrodu svojí společnosti, protože nemá problémy s rasovou diverzitou. Tuto možnost pro západní Evropu masové přistěhovalectví zhatilo. Pakliže bude tento trend pokračovat, je zbytečné řešit obrodu západní civilizace. Protože ta by se v Evropě stala menšinovou (nechť jsem špatným prorokem!) a nikoho by nakonec nezajímala. Naprostou prioritou je postoj Evropy k muslimským přistěhovalcům.
Navíc muslimové jsou odedávna ze své vlastní svobodné vůle smrtelní nepřátelé Západu. Vědomě si s nimi dělit Evropu - ne.
Pan Felix ve svém navazujícím příspěvku dává najevo zarputilou, dokonce náboženskou víru, že vše musí nakonec dobře dopadnout. Vývoj je ale nejistý.
A k jeho otázce ze závěru prvního příspěvku - EU není žádná "Říše". Jestli jsou v Evropě skupiny, které dokážou vytvořit skutečné Impérium, tak Brusel to rozhodně není:-)))
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Felix, 7.10.2009 22:21:53)
Odpovědět
Tak jsem se na to přeptal a podepsal:
http://www.petitiononline.com/sptklaus/petition.html
Doporučuje každému občanu nějakého národa tohoto světadílu.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(L.P., 7.10.2009 22:54:34)
Odpovědět
Lendl vyhrál 3 : 2 a šokoval tenisový svět.
Tehdy se zrodila tenisová hvězda!

Všichni se modlíme, aby byl Klaus "Lendlem". Pak se stane opravdu státníkem, který bude zapsán v učebnicích dějepisu: Byl prvním, kdo se oteřeně vzepřel a jeho odvaha byla prvním krokem k rozpadu této neototalitární babylonské věže v Bruselu – Barad-dur .
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Dan, 7.10.2009 23:11:35)
Odpovědět
Pokud si dobře pomatuju, Ivan se odstěhoval do severní ameriky, mluvil jsem v Kanadě několikrát i s jeho otcem, a za pár roků už uni nemět česky..

tak jstli Ivan Lendl, je vaším nacionálním vzorem, tak to jst vážně v krizi, protože on se tu vzdal velmi rychle a rád uplně všeho českého a utekl jen a pouze za prachama.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Josef, 8.10.2009 3:18:57)
Odpovědět
Proc vy se tak radi pomlouvate?

Ivan Lendl utekl pred komunistama, protoze za to ze hral exhbici v Botswane ho vyloucili z Davis Cup Ceskoslovenskeho tymu a dali mu pokutu 150 000 $. The Czechoslovak Sport Federation, controlled by the Communist Party, expelled him from the Czechoslovak Davis Cup team and fined him $150,000. Lendl disagreed with the punishment and fine.

The appearance in this exhibition in Sun City and Lendl's Americanized living style ignited a long-lasting dispute between Lendl and Czechoslovak communist authorities, which was never settled and resulted in his decision to apply for a green card in 1987 and later on for U.S. citizenship.

A dokonce se o nem v CSSR nesmelo ani mluvit.

In addition, the publication of his name and results in the Czechoslovak media was prohibited. The ban was extended not only to Lendl, but to anything about world tennis, all tennis tournaments, and both men's and women's circuits (with the exception of blank Grand Slam results without any comments).

Proto to doma vzdal a pozadal o "Green Card" v USA. Nebydli v Kanade ale ve state Connecticut. Tri dcery uz jsou v US tenis junior tymu.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Oannes, 8.10.2009 8:45:18)
Odpovědět
Clanek ma jednu malou chybu.Sun City neni v Botswane nybrz v JAR.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Dan, 8.10.2009 9:28:26)
Odpovědět
neříkám že bydlí v Kanadě, bydlel tam jeho otec kousek od Montrealu a já s ním několikrát mluvil o Ivanovi.

Ivan neutekl z politických důvodů, měl se velice dobře i za komoušů a většinu roku stejně trávil na západě, zdrhl z mamonu jen a pouze, v čeku se pak už téměř neukázal a když neumět ccesky uzz.. chudák malým.

Můj strýc, stařeček bojující v RAF který v česku nebyl 25 roků mluví dodnes bez problémů, stejně jako Tomík Baťa třeba, ale Ivan neumeet.. chudák.. 6 x žádal o americké občanství než mu ho dali.

Ale to je jedno, tento typ zlatokopa uvádět jako hrdý nacionální vlastenecký vzor je k smíchu.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(ann48, 8.10.2009 0:02:29)
Odpovědět
Vynikající článek, doporučte co největšímu počtu lidí. Skutečně, podpořme pana prezidenta, aby tlak ustál a nezradil své přesvědčení a svoji zemi. Tento státnický krok by opravdu napořád vešel do učebnic.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Alberto Kvěch, 8.10.2009 8:45:25)
Odpovědět
Zradí když nepodepíše.A navařeno už máte?
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Jan H., 8.10.2009 4:11:33)
Odpovědět
Vazeny pane Sttrejcku, nabidnete svuj clanek tistenym mediim, je skvely a meli by o nem vedet i obcane, kteri nenavstevuji tyto stranky. Dekuji
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(ivo strejček, 8.10.2009 9:37:51)
Odpovědět
Moc děkuji za diskusi k mému lánku. Zajímavé postřehy i doplňující nápady. A ještě drobnost: Ivana Lendla obdivuji za jeho pracovitost. Byl to tenisový dříč. Jako "pamětník" si vzpomínám na jeho poblémy s tenisovým svazem kvůli exhibici kdesi v Jižní Africe. To byl ten důvod, proč podléze odešel do USA a my ho mohli sledovat jenom ve sportovních přenosech na rakouské nebo německé televizi.
Ale lendlův výkon jsem použil pouze jako vhodnou paralelu: tenis se hraje do posledního míčku. A i o ten se bojuje. I ten může zlomit zápas. Já si ten na Roland Garros prostě pamatuji.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Felix, 8.10.2009 9:54:42)
Odpovědět
Sešlo se tady dost dobrých komentářů. Je tak namátkou:
1. Celkem nemá cenu zabývat se moc lendlem, je to podobenství.
2. Proč tvrdím, že musulmani nejsou hlavním problémem? Přes hrůzu, kterou vyvolávají? Protože naše civilizace, nakolik by se uzdravila, natolik by je vytlačila - a zdravá anihilovala. Lezou se protože je tu pro ně volný svrab.
3. Netřeba uvažovat o tom, co by byo, kdyby to pan president s Boží pomocí ustál. Domnívám se, že ty klady si dnes, kdy jsme zadupáni, si nikdo z nás nedovede představit. Je tu šance "hvězdné hodiny".
4. Správně tu kdosi rozebral slabosti EU oproti Reichu i Sojuzu. Skutečně jsou to zblblí zbabělí intelektuálové, narozdíl od těch i těch, kteří měli propracovanou ideologii.
5. Ale to vše nesmí vést k jejich podceňování. Říká se, že ďábel nespí. Jestliže malí komodírové měli heslo "Vždy připraven!" - a tu šlo o připravenost ke svinstvům - oč bdělejší musíme být my ve službě pravdě.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(orel, 8.10.2009 11:59:55)
Odpovědět
Co se muslimů týče, představují aktuálnější nebezpečí. Dejme tomu, že se moci chopí síly řádu a pořádku. Morálně obrodit společnost by měly co nejdříve, ano. Ale ještě předtím se musí vypořádat s muslimy. Protože dokud budou v Evropě přibývat muslimové, postavení společnosti se bude stále zhoršovat jenom tím samotným faktem, kdežto morální úpadek společnosti bude novým režimem přinejmenším zastaven.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Daniel Makay, 8.10.2009 16:42:46)
Odpovědět
V parlamentu v Bruselu jsem byl jen jednou, ale ta atmosvéra je pořád stejná. Je to opravdu hrozné a odporné co se tam děje. Ale důvod je především v tom, že lidé se odvrátili od Hospodina, tak je nechává na pospas pohanským predátorům a antikristům. Bohužel, bude hůř. Přesto věřím, že prezident nepovolí a na nějakou dobu tu špínu zastaví.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Dan, 8.10.2009 21:39:01)
Odpovědět
Můžeš mi říct, kde se v tobě bere důvěra k člověku, který spolupracoval s STB i KGB, který se tváří jako konzervativec a je to přitom teplouš, který se tváří jako husita a přitom je členem lože ortodoxních židů ??

Seš vážně tak slepej vůůl ??
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Igor, 8.10.2009 21:43:50)
Odpovědět
Klaus je členem radikální židovské organizace B´nai B´rith.

Je opravdu skrytým židem.
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Dan, 8.10.2009 21:47:59)
Odpovědět
ale to já přece vím, že je to teplý žid, ruského původu, který je na výplatní listině východoevropské ortodoxní loože B´nai B´rith.


Ti pitomci naivní tady uvěřili, že je to konzervativní český vlastenec, někdo kdo skrývá svůj původ, svoje náboženství, svopje příjmení, svoji sexuální orientaci..


to je moc už i namě...
Re: Lisabon v Evropském parlamentu, zasedání XV. sjezdu KSČ a hvězda Ivan Lendl
(Aeneas, 9.10.2009 20:30:15)
Odpovědět
Ale Klaus je přece ženatý a má dva syny. A také jsem četl, že jeho předci pocházejí z jižních čech.