reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zelená internacionála proti Klausovi

Autor: Marek Skřipský | Publikováno: 11.10.2009 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

„Svět se v p…l obrací“ tvrdí jedna starší anekdota. „Nejlepší golfista je černoch, nejlepší raper je běloch a Němcům se nechce do války.“ 

Podobné „obracení se“ můžeme spatřovat v politickém klimatu starého kontinentu. Český prezident Václav Klaus, stopenec klasických konzervativně liberálních stanovisek je označován pokrokovými médii za extremistu, zatímco europoslanec Daniel Cohn – Bendit, zelený trockista a ultralevicový vrhač zápalných lahví má být oním vzorným evropským politikem nového střihu. Zajímavé…
 
„Rudý Danny“, jak si nechává Cohn – Bendit s oblibou říkat, teď přišel s dalším plánem hodným jeho „velikosti“ - za asistence socialistického europoslance Jo Leinena chce přijít na způsob, jakým zbavit Klause svéprávnosti. Inu, klasická taktika sovětských komunistů, kteří tu a tam nechávali odpůrce režimu – slovy Karla Kryla – „zašít ňákej pátek do cvokárny.“
 
Bojovný ryk Rudého Dannyho sešikoval do pole i jeho české klony, známé pod označením Strana Zelených. Jejich tragikomický předseda Ondřej Liška, jemuž ve zprznění českého školství různými enviromentálními či multikulturními výchovami zabránil včasný pád vlády, před pár dny s neurotickým výrazem deklaroval, že je třeba zahájit diskusi o možnosti odvolání prezidenta.
 
Zelená internacionála, to je zvláštní spolek. Zahrnuje neomarxisty typu Cohn – Bendita nebo Joschku Fischera, jejichž násilnická minulost je mediálně kryta coby neurčité „bouřliváctví“, jejich tuzemské současníky jako Petr Uhl, názorově flexibilní pragmatiky a la Martin Bursík, nebo mladé „yuppies“ vezoucí se na módní vlně multikulti a ekologismu. Tam můžeme zařadit i pana Lišku, současného leadera rudozelené partaje.
 
Přestože v rámci zelené internacionály existují vzájemné spory o tom, kdo více naplňuje „zelený program“ (ne nepodobné někdejším disputacím marxleninských scholastiků), při vyslovení jednoho jména se dokáží všichni bojovníci za lepší zelené příští sjednotit. Tušíte správně, to jméno zní Václav Klaus.
 
Mnohdy je jako hlavní důvo této averze označován Klausův postoj ke globálnímu oteplování, já se však domnívám, že prioritní příčinou je Klausův euroskepticismus (chcete – li eurorealismus)
Jak prosté – Zelení bytostně nenávidí tradiční společenské uspořádání. Vadí jim svět, kde jsou základním kamenem zahraničně politického procesu suverénní státy, vadí jim cokoliv co zavání konzervatismem (patriotismus, rodinné hodnoty, přirozená hierarchie, tradice atp.), ale také ekonomickým liberalismem, protože tito vysávači grantů by se v takovém systému neměli často šanci uživit.
A právě centralizovaná sjednocená Evropa, jim umožňuje zamořovat evropský prostor od Gibraltaru až k Peloponésu idejemi multikulturalismu, bezbřehé regulace, feminismu, sociálního inženýrství a dalšími lahůdkami, na nichž vyrostla nová levice šedesátých let.
Antidiskriminační zákon či Lisabonská smlouva, to jsou jen některá z jejich velkých vítězství.
 
Už nejsou za vyvrhele, naopak. Představují seriózní, moderní politiky bořící tabu a podle toho je „proevropský“ tisk rovněž patřičně oslavuje. Nejsou ani nalevo, ani napravo. Jsou „vepředu“, chtělo by se říci na přídi dějin.
 
Podle toho si rovněž vybírají své spojence. V našich končinách mluvíme zejména o Václavu Havlovi, levicovém utopistovi, jenž po zvolení československým prezidentem místo do Bratislavy zamířil k našim západním sousedům, aby se tam pokorně omluvil za poválečný odsun. Co na tom, že jej už v roce 1940 navrhl britský politik Neville Chamberlain a v následujících letech získal podoru všech států „Velké trojky“… ?
 
Dalším politickým hráčem nakloněným zelenému proudu je bezesporu letitý souputník pana Havla, Karel Schwarzenberg. Ten si dnes sice hraje na „důsledně konzervativního“ politika, ovšem kdo ještě neztratil paměť a rozum, musí vědět své.
Konec konců, členství v Bilderbergu se s „důsledně konzervativním“ vnímáním světa příliš neslučuje.
 
Se zelenými pokrokáři se politická scéna Západu setkává již od šedesátých let. Nové je to, že postmoderní „báječný nový svět“ provedl v některých oblastech veřejného života názorový přemet. V jeho rámci jsou pak tito „new lefts“ bráni jako mainstream, zatímco konzervativci, libertariáni nebo příznivci konzervativně liberální linie byli odsouzeni do rolí potížistů, „ultrakonzervativců“, rozvracečů a extremistů.
Poněkud zvrhlý, nicméně reálně existující stav.
 
„Když se věci ubírají špatnou cestou, jdi jiným směrem“ měl kdysi prohlásit první americký prezident George Washington, který už také pro svou „netolerantní minulost“ upadl v nemilost pokrokářů.

Hysterické reakce zelené internacionály dokazují, že Václav Klaus se touto „jinou cestou“ vydal. A je to tak dobře.

reklama
2870 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


ohrazení proti zkreslujícímu článku
(František Bohula, 11.10.2009 17:51:36)
Odpovědět
Zdůrazňuji, že se považuji za konzervativce, jsem věřící, římský katolík, jsem mnohaletý volič ODS a stejně jako výše jmenovaní považuji Václava Klause za nebezpečného a pro český národ škodlivého prezidenta, nikoliv konzervativce neboť jeho židovské vyznání a homosexuální orientace, stejně jako jeho komunistický původ toto vylučují, nýbrž rusofilního pokrytce, narcistu a panslovanského nacionalistu.

Václav Klaus je znám nejenom svoji protuskou orientací, ale taktéž odporem k sousednímu německu, k evropské politice a prakticky k celému dnešnímu západu.

Jestli Václav Klaus, svazák a komunistický ekonom, spolupracovník STB a KGB je konzervativec, husita, pak já jsem UFO.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(ravnogorec, 11.10.2009 18:06:20)
Odpovědět
Pak jste zřejmě UFO. A Klaus není judaista, je to člen Čs. církve husitské

Jak se vám ta topolovská středová ODS volí, když jste konzervativec ? Skřípete aspoň zubama, nebo jste "konzervativec" jako kníže nebo Topol ?

Klaus ale není čistý konzervativec. To jsou třeba Buchanan, Kirk nebo De Villiers. Klaus je novopravičák, tedy tzv. konzervativně liberální politik
husitské revoluční hnutí
(Dan, 11.10.2009 18:36:44)
Odpovědět
tak zněl nápis v našich učebnicích dějepisu, společné kádě, braní majetku bohatým a jeho přerozdělování chudým... paralela s komunisty jako vyšitá

a k tomu loupeživé jízdy, tzv. spanilé, vraždění lidí v polských a německých vesnicích, vypalování kostelů, ničení hrobů..

Husité byli předchůdci dnešních komuniostů a husitská církev za komunistá protěžovaná, celá řada levicových marxistů našla v husitské církvi svoje útočiště..


Ale to všechno nic nemění na faktu, že Klaus je dědičně v 1. linii židem po obou rodičích a jeho strýc byl v Haliči dokonce Rabínem.

Václav Pružinskij je také řádným členem východevropského křídlo ortodoxní židovské lóže.
Re: husitské revoluční hnutí
(Maro Skřipský, 11.10.2009 18:41:03)
Odpovědět
Ježišmarua, k husitství se hlásio kdekdo a vždy si z něj vytáhl co chtěl. Jirásek, Palacký, Masaryk, Kramář nebo Dyk byli podle Vás taky komunisti ?

Takhle to prostě nejde vykládat...
Re: husitské revoluční hnutí
(Dan, 11.10.2009 18:57:04)
Odpovědět
Husité byli lidé, kteří opustili katolicismus a přijali filozofii loupeživého systému, kde kradení a přerozdělování je posvědcena.

Katolická Evropa včele s Německem se stala jejich nepřítelem č. 1, ty paralely s komunisty jsou nezpochybnitelné, stejně jako dnešní Klausův postoj k současné Evropě a k elitám v česku též.

klaus je představitelem společenské nemajetné lůzy se silnou vazbou na mateřské Rusko a se silným odporem k Německu a západu jako takovému.
Re: husitské revoluční hnutí
(Maro Skřipský, 11.10.2009 21:46:30)
Odpovědět
Proboha, Dane přečtěte si o tom nějakou seríozní studii, třeba Šmahelovy "Husitské Čechy", což je de facto učebnice pro středověkáře na VŠ (bohužel jsem se jí musel na prvním cyklu prokousávat) Sice nudné čtení, ale poskytne Vám informace, abyste se nemusel ztrapňovat.

Redukovat husitství na "nemajenou lůzu" je nesmysl. Hybnou silou husitských oddílů byla česká nižší šlechta, přidávali se i univerzitní učenci (co jiného byl konec konců Hus) Opuštění katolictví je sporné, sám Hus se považoval za vzorného katolíka.
Nehledě na to, že jednotné husitské hnutí fakticky neexistovalo...
Vaše zjednodušování je naprosto ahistorické
Re: husitské revoluční hnutí
(Dan, 11.10.2009 22:26:13)
Odpovědět
Ano, já s v8mi souhlasím, nižší šlechta, čili lůza, pražané už měli té lůzi časem dost, protože proti čechám stála celá Evropa a tak dali lůzrům z jižních čech po koulích.

jenom připomínám známá fakta, že husité jsou vzory nejenom pro komunisty, ale též nacistickým vzorem.
V písních neonacistických kapel jako Orlík, Bráník či Pavéza zaznívali z úst skinheadských zpěváků velice často husitské oslavné písně.
Jenom připomenu text proti světu proti všem, proti kříži kalichem...



jedna z kapel která zpívala Jan Hus náš mučedník /Nordik/ měla v jin. albu píseň

pancéřová divize: hoši z ss náš vzor, národního hnutí a odpor, odpor proti eurohnusu, rozkopeme ksindlům pusu.. atd. atd.



Všimněte si, že neonacisté jsou příznivci husitství a zároveň eurosketiky...

Docela poučné a krásně je natom vidět demagogie tohoto webu..
Re: husitské revoluční hnutí
(Husita, 12.10.2009 3:51:56)
Odpovědět
Fakt si vůl Dane, věř tomu:-)))
Re: husitské revoluční hnutí
(Husita, 12.10.2009 4:02:51)
Odpovědět
Mimochodem, Jana Husa označil za svého předchůdce Martin Luther. Taky komunista? Dodnes několik protestantských církví má Jana Husa, ale i husitskou církev za ideové zakladatele (v Sasku, v USA...), taky komunisti? I vysoká šlechta byla husitská...napříč celou společností husitství mělo mezi Čechy silnější podporu než katolicismus. Chceš snad říci, že jsme národem lůzy? Co luteráni, též lůza? Takže možná všichni středoevropané jsme lůza. Hele pryč od nás, odstěhuj se do Říma a zkus aspoň svatého otce přesvědčit, aby byl upřímným Evropanem, neb církev je minimálně vlažná ve vztahu k EU..
Re: husitské revoluční hnutí
(kingsfield, 11.10.2009 19:26:22)
Odpovědět
Maro , you gave us a bright picture of those who founded the Green Party. Yes they were young rebels and they turned out to become modern politicians. Fischer even became a foreign minister.All of them are true democrats today.
Comming back to your Godfather Klaus who worked at least 21 years for the Russian KGB according to recent CIA studies and at growing age turned out to behave like a French King ( L`etat ce moi)If this is the way you want to behave within the Union, fine but this won t prevail.
Why don t you just ratify the treaty and then opt out of it. Let s see how much support you get from your Czech citizens. NONE.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Salahin, 11.10.2009 18:10:17)
Odpovědět
Milý ufone, vy jste zase hltal Daenikena a četl k tomu Haló noviny. Pokud jste římský katolík, jako že o tom silně pochybuji, jděte do kostela a modlete se. Hlavně za to, aby z Vás ta nenávist vyprchala.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(F. Bohula, 11.10.2009 18:43:03)
Odpovědět
Necítím ani špetku nenávisti k homosexuálnímu Klausovi, stjeně jako ji necítím k židům, ba ani k Rusům jako takovým.

Pokud někde napíše o Klausovi pravdu, tak to znamená, že ho nenávidí, jak směšný argument :))

Nelíbí se mi jenom, že Klaus mění naši republiku na prezidentskou a stává se diktátorem, nerespektuje rozhodování parlamentu a zahraniční politiku vlády.

Ano, já jsem narozdíl od teplého žida Klause, heterosexuální katolík, já pocházím z rodiny prvorepublikových statkářů, klaus z židovských komunistů.
Já jsem nebyl ve svazu mládeže a nehlásil jsem se do ksč jako náš prezident.

Ten konzervativec sloužil komunistům v akademii věd a v prognostickém ústavu.
Ten konzervativec přednášel v Moskvě, ve Vídni a v Tiríně o výhodách centrálně plánovaného hospodářství a a stejné téma, ten komunistický kádr vypracoval i tu ztracenou inženýrskou práci.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Alberto Kvěch, 11.10.2009 19:33:04)
Odpovědět
Nelíbí se mi ,že Klaus rozdělil národ na nepřátele pro a proti EU. To se mu nedá odpustit a proto si myslím ,že je zrádce vlasti a národa.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Trinnity, 11.10.2009 20:05:04)
Odpovědět
Co to plácáte soudruhu. Nezbláznil jste se? Myslím, že to děláte schválně, jinak to není možné.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Seraf, 11.10.2009 22:46:55)
Odpovědět
Pane Kvěchu, EU tak jak ji dnes známe, je velkou chybou a nebezpečím pro celou Evropu. Správně EU měla fungovat jako celní unie a zóna volného trhu, ale tato politická unie nemůže způsobit nic dobrého.

EU nám se jenom přivede cizí živel, ať už z blízkého východu nebo z Afriky. Časem to vyústí ve velké etnické nepokoje spojené s bojem národů za nezávislost. Sovětskému svazu se nepodařilo zničit národy na svém území ani za 70 let existence. EU na to nebude mít zdaleka tolik času.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(David, 11.10.2009 23:13:17)
Odpovědět
Tak to jste si kolego dopletl se společenstvím uhlí a oceli a pozdějším jeho nástupcem EHS.

Myšlenka sjednocené Evropy existuje od starověku dob říše římské, přez středověk říše římská národa německého, Karla 4., myšlenky Jiřího z Poděbrad a dalších.. má obrovskou tradici..

S myšlenkou novodobé evropské federace přišel W. Churchil, to je praotec dnešní EU, ani náhodou to neměly být pouze obchodní zoona, ale doslova mluví o federaci národních států.

A tou je vyústění v dnešní EU, je to proces, trvající minimálně 60 let.

Proč ?

Je to prosté 1/ zamezit nacionálním válkám v Evropě - to se daří skvěle
2/ lépe obstát proti Rusku, USA, číně, Indii a dalším silným mocnostem.
3/ Udržet evropské hodnoty, o kterých tvrdí ruský žid Pružinskij že neexistují a tradice, zachovat bohatou a silnou evropskou civilizaci.

A zde máte pravdu, že je třeba natom pracovaqt a bojovat, ale ne bojovat proti EU, ale v ní proti cizákům, židům, muslimům i asijatům a jejich šířené kultuře a náboženstvím.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Seraf, 11.10.2009 23:22:41)
Odpovědět
"v ní proti cizákům, židům, muslimům i asijatům a jejich šířené kultuře a náboženstvím."

Tak v tom s Vámi souhlasím, Davide! Dokonce to vypadá, že máme dost podobnou představu o dobré budoucnosti, ale přesto vidíme věci jinak. Já se totiž obávám, že EU bude živit a posilovat všechna ta nebezpečí, která jste vyjmenoval a proti kterým je třeba bojovat.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(pavjan, 12.10.2009 12:41:58)
Odpovědět
Pro Seraf. Je to přesně tak.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Trinnity, 11.10.2009 18:49:14)
Odpovědět
http://dotsub.com/view/d25a9402-c339-4603-af2b-5449e4dd4d1b
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Alberto Kvěch, 11.10.2009 19:26:30)
Odpovědět
Dovedu si představit referendum, zda odvolat nebo neodvolat prezidenta a výsledek referenda. Vyklízet šuplíky prezidentské kanceláře dnes, by bylo pozdě.Může mi někdo vysvětlit, jak mohl Klaus projít lustračním zákonem?
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Dan, 11.10.2009 21:38:53)
Odpovědět
Odpověď je prostá mistře Kvěchu, zapomocí svých kamarádů v STB Kochnera, Malase a tchána prostě nechal zmizet nejenom svoje složky z archivů stb, ale dokonce i všechny svoje práce, inženýrskou i docenturskou, taktéž csc..

Ty práce fyzicky neexistují.

člen ODS pan Buchoj to napsal nádherně, Václav Klaus je muž bez minulosti.

Jedinné co se zachovalo je ta profesorská práce.
Z dob totality zbylo po Pružinském jenom několik nadepsaných složek a v archivu ksč dvě zamítnuté přihlášky do strany.



Mě toho překvapilo máloco, ale celkem mě dostalo, když jsem se dočetl, kdo platil jeho studijní pobyt v USA, bylo to komunistické ministerstvo zahraničí.
Z agentem stb Kochnerem, který tam byl v USA obžalovaný za špionáž pro KGB, udržoval léta Klaus těsné styky.


A já myslím, že právě nadešla doba přestat toho slouhy komunitů šetřit.
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Alberto Kvěch, 12.10.2009 17:50:07)
Odpovědět
Vážený příteli.Ptám se záměrně, aby to těm euroskeptikům už konečně došlo, ale oni nechtějí slyšet pravdu, oni chtějí jen a jen zneužívat občana v boji proti EU a své činy maskovat ztrátou suverenity,falešným bojem za svobodu atd.Prostě podvod ze strany euroskeptiků.
přečtěte si něco o Karlu Kocherovi, muži jež přivedl Klause do PU
(Dan, 11.10.2009 22:08:25)
Odpovědět
http://www.reflex.cz/Clanek5549.html


Všimněte si neuvěřitelné podoby Klause a Kochera.
Re: přečtěte si něco o Karlu Kocherovi, muži jež přivedl Klause do PU
(Marek Botha, 12.10.2009 12:58:17)
Odpovědět
https://www.novelmaker.com/cover_art/3835_poo1_20090518023859.jpg

Všimněte si neuvěřitelné podoby s Danem Kratochvílem
Re: ohrazení proti zkreslujícímu článku
(Sunny, 12.10.2009 12:53:16)
Odpovědět
Františku, až půjdete příští neděli do kostela, nechejte se, prosím, vyzpovídat a poproste pána Boha o odpuštění za to, jak katolíkům kazíte pověst. Já si myslím, že Bůh má velký smysl pro humor, ale nejspíš se mu bude dost hnusit pomlouvání a urážky:-)
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(REL, 11.10.2009 18:13:59)
Odpovědět
Hmm... Místo k článku se debatuje o hovnu
Klaus je můj president
(Brabec, 11.10.2009 18:59:32)
Odpovědět
a stojím vedle něj ! Chci mu dodat sílu ! Díky ,pane presidente !
Re: Klaus je můj president
(jana, 29.11.2009 15:01:27)
Odpovědět
Nikdy nikam nepíši ale dnes musím napsat: napsal jste to pěkně-Klaus je můj President
EU realita:
(Trinnity, 11.10.2009 20:06:28)
Odpovědět
http://dotsub.com/view/18adddd9-3b12-46a3-a1a2-e69b57c439e4
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(Demokrat, 11.10.2009 21:11:24)
Odpovědět
Souhlasím s panem prezidentem Václavem Klausem. Nechci, aby se rozhodovalo podle evropských zákonů. Necítím se býti Evropanem, ale evropanem.
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(ann48, 11.10.2009 21:52:28)
Odpovědět
pro Bohulu - v žádném případě nejste věřící, protože kdybyste byl,tak by jste věděl, že šířit pomluvy je hřích /jen jste si změnil jméno na internetu, že?/.
Jsem hrdá na nynějšího pana prezidenta, protože jít proti proudu je velmi těžké a obtížné, on však to podstupuje, protože je přesvědčen, že LS je špatná pro naši zemi a chce zachránit ještě to, co nedokázaly vyjednat dvě předchozí vlády. Ideální by však bylo, kdyby LS nevešla v platnost, protože co by nás čekalo, když už teď se generalita EU k nám a V. Klausovi chová jako k nějakému neposlušnému pacholkovi. Občané, podpořme našeho prezidenta, ať ve svém úsilí vydrží.
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(Milada Kárná, 11.10.2009 22:15:41)
Odpovědět
Tak to v žádném případě !

Na co jste proboha hrdá, jako argument uvádíte to, že je rebel, to vám stačí ??

nepřemýšlíte vůbec o faktech, které potvrzují mnozí právníci, vč. experta na evcropské právo Dvořáka, že to co tvrdí Klaus není pravda, že to jsou jenom prosté obstrukce ??

Jste jenom pouhé stádo bez vlastních názorů, co zakřičí Klaus to odkývete jako číňánek..


Nejenomže já ani naše rodina nepodpoříme Klause, ale postavíme se tvrdě proti němu.

nechci aby moje děti, žili v izolované republičce, vydané napospas Rusům.
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(Maro Skřipský, 11.10.2009 22:19:06)
Odpovědět
Pak mi ovšem paní Kárná vysvětlete, proč Kreml LS vítá. Slibuje si od něj totiž to, že při společné zahraniční politice budou v EU dominovat postoje Francie a Německa, tedy států s nimiž má Rusko slušné vztahy...
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(ann48, 11.10.2009 22:02:00)
Odpovědět
Jo a zapomněla jsem napsat, že zelení jsou z mého pohledu /hlavně funkcionáři/, jen parta prospěchářů,kteří se vezou na módní vlně a nejraději by se protlačili do EU, protože tam mnohem lépe platí, než u nás. Podle nich by za chvíli člověk byl škodná, která by nesměla do přírody ani vkročit, zato bychom všude měli zvířata. U nás jsme tak daleko, že chráníme všechny, jen ne člověka!
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(Alberto Kvěch, 12.10.2009 18:02:01)
Odpovědět
S Vámi Ann to opravdu vzdávám.Vás nikdo o chybě nepřesvědčí.Křičte dál ať žije Klaus,jen se někdy podívejte kolem sebe. Na tom náměstí už budete sama, aby jste tam nevypadala divně. Ale klidně křičte dál i když nevíte proč.Mám pochopení pro každého.Jste-li žena, dovolte mi otázku. Jak se dělá cmunda?
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(Václ@v Š. David, 12.10.2009 0:28:15)
Odpovědět
Někteří lidé tu naprosto chybně směšují evropskou spolupráci s Lisabonskou smlouvou. Nedochází jim, že i když Václav Klaus má své chyby, v této konkrétní věci činí dobře.

Argumenty jeho původem, to už je vůbec nesmyslné. Moji předkové byli levičáci už před PRVNÍ světovou válkou. A později byli pronásledovaní komunisty, kteří ještě na Vánoce 1947 nevěděli, na kterou stranu se přidají.

To, že jsem konzervativec je u mně výsledkem zralé úvahy, pozemky po předcích mi nikdo nedá, neboť v únoru 1948 už nikdo z předků půdu neobdělával, bez ohledu na to, zda stál na pravé či levé straně barikády.

Moje partnerka je neteř Klausova vrstevníka a někdejšího spolupracovníka Miroslava Štacha, který naopak vzorově český (spíš moravský či valašský) a selský původ měl.

Mj. o tomto člověku je k dispozici minimum informací, publikovat pod svým jménem nemohl.
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(ann48, 12.10.2009 22:40:21)
Odpovědět
pro Alberto Kvěcha - nekřičím, jen sděluji své názory. Buďte klidný, sama na náměstí nezůstanu stát, protože pan prezident probudil z letargie 70% občanů, kteří mu v této věci důvěřují. Připojuji se do diskuse, protože nechci, aby se moje děti a vnoučata ocitli v takovém područí, jaké jsme zažili my pod křídly velkého bratra, jenže tentokrát by to bylo z jiné světové strany. A probudil se ve vás macho, že se ptáte, jestli umím vařit, nebo si myslíte, že žena má jen držet ústa? Mohu vás uklidnit, vařit umím a všichni říkají, že velmi dobře.
Re: Zelená internacionála proti Klausovi
(ravnogorec, 13.10.2009 10:40:04)
Odpovědět
A. Kvěcha neberte vážně. Strašně se snaží hrát intoše a vždy ze sebe udělá debila. Třeba jako s tou cmundou :-)