reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Petr Hájek o bolševikovi Obamovi

Autor: Redakce | Publikováno: 25.10.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

Pokud byl G. W. Bush loutkou – dost možná spíše nevědomou – v rukách trockistických neoconů, s Obamou vstoupil do Bílého domu přinejmenším stín „weathermanů“. Tato teroristická organizace vznikla v šedesátých letech minulého století jako americká odnož radikálního bolševismu. „Meteorologové“ však, na rozdíl od mnoha podobných spolků z té doby, pláli proti kapitalismu nejen „akademicky“, ale přímo plánovali a také uskutečňovali bombové akce. Takzvana Frakce Rudé Armády Baader-Meinhof v Německé spolkové republice byla proti nim čajíček. Weathermen měli a mají sídlo v Chicagu, odkud, jaká náhoda, odstartoval svou politickou kariéru Barack Obama. Bývalí šéfové této děsivé teroristické sekty, Bill Ayers a Bernardine Dohrnová, dnes již „jen“ prominentní členové krajního levicového křídla chicagské Demokratické strany stáli u počátku Obamova pochodu na Washington.
 
HÁJEK, Petr: Smrt ve středu, Dokořán, Praha 2009
 
http://www.moonbattery.com/che_obama.gif

http://adamthinks.com/wp-content/uploads/2009/04/obama_nazi_communist_muslim_peace.jpg
YES, HE CAN!
 


http://farm4.static.flickr.com/3006/2852100939_7d7ab50d55.jpg

http://i598.photobucket.com/albums/tt70/takenflight/obama-communist-xtra-large-copy-1.jpg

http://i174.photobucket.com/albums/w108/SFZMAN/obama-communism-hope.jpg

reklama
3468 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 25.10.2009 7:06:32)
Odpovědět
jestli islámští teroristé zaůtočí jadernou zbraní na USA bude světová válka a z bolševiků kolem Obamy se stane lovná a škodná.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(jj, 25.10.2009 11:57:37)
Odpovědět
Tak to bych se nedivil kdyby islámským teroristům tu atomovku dodal stát Izrael, protože jestli někomu Obama leží hodně v žaludku tak jsou to právě političtí sionisté kteří nemohou pořád vydýchat ,že už v Bílém domě nemají tak patologicky poslušnou loutku jako byl Bush jr.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 25.10.2009 12:37:09)
Odpovědět
já ale věřím,že v USA jsou skryté politické mocnosti ,které řídí politiku USA a těmto podléhá i prezident.To určí jakým směrem bude politika USA řízena a ne nějaký prezident,takže žádná sijonistická atomovka se konat nebude,na to je dnešní moderně technicky svět až moc sofistikovaný,jinak řečeno,díky technice se ví vše o každém a pokud je zájem,tato osoba je i sledována ,popřípadě znemožněna její činost a to se týká samozřejmě i skupiny více lidí,nebo států.
Já když hraji na internetu multiplayer,třeba Vietcong,tak v chatu na obrazovce se nejeden hráč chlubí,že ví IP všech hráčů a přesně sleduje i pohyb jejich ruk na klavesnici,pane jj,dnešní špionážní technika je už tak vyspělá,že poukud bude mít CIA zájem třeba o mne,nebo i o vás,bez jejich vědomí si nezavážeme ani tkaničku u bot.
Takže se žádná atomovka uvnitř USA konat nebude,to si už tito pohlídají.
Ale zde jde především o to,že Obama podlézá islámským teroristům,bere je vážně a ponižuje se u saudského krále a marně při tom doufá že se domluví s lidma,kteří chtějí zničit Ameriku.
Také mu nikdy neodpustím,že chce Turecko v EU,to je další debakl obamových fašistických demokratů a to hned po Kosovu.
A proto to tam musí vyhrát příště řízný republikán a konzervativec,
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 25.10.2009 12:48:29)
Odpovědět
a taky mě na Obamově administrativě vadí její proti izraelská činnost,jenže tato v Izraeli naráží na rozhodný odpor,
a to je dobře.
At žije Izrael.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(jj, 26.10.2009 1:27:21)
Odpovědět
Tím jsme chtěl naznačit že pomocí oné atomovky předané islamistům se sionisté pokusí opět uchopit moc v USA - a tentokrát uchopit moc v Hitlerově stylu a rádoby na věky.Taková izraelská atomovka odpálená islamistickými užitečnými idioty nad NY bude takový nový požár Reichstagu.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(mozek, 6.5.2011 22:22:48)
Odpovědět
pravá jahodo.Politiku v USA řídí Trilaterální komise.To je mimoústavní orgán, něco pokud jde o vliv jako kdysi u nás ÚV KSČ ( vedoucí úloha strany ovšem byla zakotvena).Vůdčí roli v Trilaterále sehrávají dvě psychopatické osobnosti a to David Rockefeller a Z.Brzezinski.Pokud bude v USA občanská válka - tak se musí rozprášit Trilaterála a Bilderberg.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(mozek, 6.5.2011 22:42:29)
Odpovědět
Jahodo.Obama plní pokyny Brzezinského.Samostatnost Kosova byl jeho projekt, protože tim se vrazil do Evropy klín.Tento stát do EU nikdo nechce, ale sionističní globalisté ( Vondra,Černokníže,Havel) a další by Kosovo rádi v EU a v Schengenu.Stejně tak USA bez ohledu na to jaký bude president, tak bude podporovat vstup Turecka do EU.Podle oficiální americké linie je Saudská arabia, která financue výstavbu mešit v EU, totálně wahabizovala Bosnu - dokoncem našim spojencem.Teď už jde jen o to počkat na finální fázi zhroucení dolaru a důvěru v zelené papírky a pak to v Americe pojede ráz naráz.Pošuci vytiskli tolik, že průšvihu už nezabrání, tím spíše, že zlikvidovali ve jménu globalizace svůj průmysl.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Josef, 25.10.2009 13:33:36)
Odpovědět
Nemusite podlehat propagande americke levice a pokracovat v kopani do Bushe! Upozornuji vas ze mate prevracene nazvoslovi Trockyste jsou nynejsi administrace v cele s big "O", uz znarodnli dve automobilky, Crysler a GM, a kontroluji pet nejvetsich bank a nejvetsi svetovou pojistovnu IAG. Dale kontroluji hlavni TV stanice a velke deniky, ve kterych maji sve lidi a proto kdo chce vedet, co se skutecne deje ve Washingtonu musi cist britsky tisk. Vse pod zaminkou vratit majetek spravnym majitelum, kde se rozchazi s nasimi soudruhy, kteri operovali s nazvem "delnicka trida a pracujici inteligence" A jakmile se vyporada s americkym nespravedlivym systemem miri big "O" na predsedu OSN rozsirit spravedlivou revoluci po svete a za to uz predem obdrzel Nobelovku. Takze Trockyho sen zije, pouze v tomto propade nadavete sice dobre, ale v pripade GWB blbe osobe! GW Bush byl po prezdentu Reaganovi druhy nejlepsi prezident a jsem v USA uz od Nixona! Sice CR nastval s radarem, ale jednu chybu byste mu meli prominout. Ja mu poslal E-mail at to nedela, ale asi mu ho nedali blbci poradci precist.

Politicky stoji USA pred velkym problemem. Demokratickou stranu ovladaji marxiste a republikanska strana se stocila do leva, a jsou politicky nekde kde kdysi byvali demokrate. 73% republikanskych volicu nesouhlasi se soucasnym pocinanim republikanske strany. (73% of GOP Voters Say Congressional Republicans Have Lost Touch With Their Base). Velka vetsina konservativcu, kteri volili GWB ani nesla k minulym volbam a proto McCain nevyhral ani ve svem state Arizona! I kdyz levice ma v kongresu o 78 vice hlasu nez republikani a v senatu vetsinu 60 : 40 verejnost se brani elektronickou blokadou a pripravovane zakony znarodnit zdravotnictvi, omezit CO-2 (Kjoto) a dat amnestii 12. milionum illegalu. (voli levici) zatim neprosly. A proto do Kopenhagenu na schuzku G-20 v prosinci, ktera ma definitivne skoncit s globalnim oteplovanim asi big "O" nepojede a posle tam jen profesionalni slibovace. Zaleti si pouze do Osla vyzvednout prachy za Nobelovku.

Co se tyce globalniho oteplovani vedci vypocitali, ze i kdyby se kompletne zastavila veskera prumyslova cinnost, tak by to vzalo 33 let snizit globalni teplotu o 1 stupen F. A co se tyce znarodneni zdravotnictvi big "O" prisel na to, ze 80% penez ve zdravotnictvi utrati starci a pritom vzhledem k jejich stari by se jim mel davat jen morfin (painkillers) a cekat az zemrou, jako v UK kde takto nechaji zemrit kolem 4000 obcanu rocne usetrit penize. Toho se americti obcane nejvice boji, ze o jejich zdravotnich problemech budou rozhodovat urednici a ne doktori! A proto dnes, kdo ma penize tak z Anglie a z Kanady se lide s vaznymi zdravotnimi problemy (rakovina, srdce, nebo vymena kloubu) jezdi lecit do USA, protoze doma maji naroky na leceni omezene.

http://hotair.com/archives/2009/07/21/video-let-them-eat-painkillers/
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 25.10.2009 14:09:01)
Odpovědět
pane Josef,prezident Bush a Reagan jsou asi nejlepší prezidenti USA v její historii.
Jak já Bushovi fandil a nikdy proti němu nic nenapsal a tak to i zůstane,pokud máte pravdu v tom smyslu,že demokratickou stranu ovládají marxisté je třeba si uvědomit,že v konečném důsledku je socializmus důsledkem naprosté ekonomické stagnace a snížení životní ůrovně .
Tudíž pokud je v tomto směru vedena politika v USA nebude trvat dlouho a příjde další krize ,netřeba dodávat,že této využijí nepřátelé Ameriky a demokracie a pokud tito tvrdí,že si přejí smrt Ameriky věřte,že to nejsou pokrytci a své výhrůžky berou naprosto vážně.
Prezident Bush věděl jak těmato jednat.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(etc, 25.10.2009 17:22:58)
Odpovědět
Já mám podezření, že Josef je jeden z vrahů Mašínů, co se tu snaží sbírat body, když na něj v čecháh všichni se..ou..:)
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(jj, 26.10.2009 1:31:20)
Odpovědět
To že dems ovládají marxisté ala Bzerzinski to je známá věc, ale fascinuje mne že Vám nevadí že Konzervativní strana je prolezlá neocon trockisty. Možná i třeba takového Pol-Pota považujete vlastně za konzervativce.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Josef, 26.10.2009 4:35:40)
Odpovědět
Uz jsem vas upozornil, ze mate pomotane nazvoslovi s temi neocony vam nekdo zamotal hlavu a stale to papouskujete. Trockyste, komuniste a dokonce i stoupenci Mao jsou v demokraticke strane A dokonce jako poradci prezidenta "O" jako je Joe Wilson - otevrene clen komunist party USA anebo maoistka Dunn sefka komunikaci W H! - The White House Communications Director Anita Dunn praising Mao and Mother Teresa as "two of my favorite philosophers" to a group of high school students is barely news in the establishment press. - Novinari se ani nad tim nepozastavuji! 92% novinaru volilo Big "O" a zasli byste, kolik uzitecnych idiotu ovlada noviny a TV mimo FOX-NEWS!
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Josef, 25.10.2009 20:16:23)
Odpovědět
Z britskeho tisku:

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1213056/Up-million-march-US-Capitol-protest-Obamas-spending-tea-party-demonstration.html


A nove propravovane demonstrace na jihu USA

http://www.teapartyexpress.org/
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 26.10.2009 19:08:53)
Odpovědět
pane Josef!
Urychleně se zbavte té pakáže a to včetně toho O,jinak USA nejen že ztratí všechny své staré spojence a stane se druhořadou světovou velmocí,ale díky tomu,že tam bude ta fašistická sebranka již tak nestálý třetí svět vyprodukuje tolik tyranů a krutovládců,které ti lotři nebudou krotit,že až se jim dostanou do ruk jaderné zbraně- bude z toho pěkný zátop.
A nemusí se jednat pouze o islamisty!
Nějak mě pořád zchází odsouzení porušování lidských práv ze strany těch banditů kolem černého O v Číně a Tibetu,stejně tak v sev Korei,Kubě nebo ve Venezuela či kdekoli jinde kde to je do očí bijící.
A docela bych věřil i tomu,že Obamova administrativa nebude sto ani zabránit propašování jaderné bomby na ůzemí USA a jejímu následnému použítí tam.Co si am. volič zvolil,to tam také má,taková pakáž a lůza v Bílém Domě!
Počkám ještě na výsledky dalších voleb a jestli to tam nevyhraje republikán typu Reagana asi přestanu fandit Americe.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Josef, 27.10.2009 13:41:10)
Odpovědět
Ono se to lehce rekne: "Zbavte se té pakáže " ale skutecnost je takova ze probiha tezky boj i uvnitr republikanske strany mezi novymi Reaganovymi konservativci a existujici bandou apartciku tak zvanych "moderate" republikanu (ani ryba ani rak). Situace se vyhrotila natolik, ze ve state New York si konzervativni kridlo republikanu postavilo sveho kandidata do kongresu jako independent. Nyni zalezi jen na tom, jestli vyhraje independent nebo republikany navrzeny kandidat. V tomto pripade je velmi mala mozost porazit demokrata, kdyz rozdelene republikanske hlasy mezi dva kandidaty nebudou stacit na demokrata. Ale je to ukazka, ze konzervativci (neocons) to mysli vazne! Volby jsou jiz pristi utery!

http://www.politicsdaily.com/2009/10/27/down-the-stretch-three-way-race-heats-up-in-new-york-special-el/


http://www.conservatives4palin.com/2009/08/gallup-daily-obama-job-approval.html#
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 27.10.2009 22:02:15)
Odpovědět
pane Josef,ona situace je asi taková a to si odvažuji tvrdit i přes to,že jsem v USA nikdy nebyl.
Je to jednoduché:zatímco uvnitř politické zcény probíhá složitý mocenský boj o volební hlasy a to vše doprovázeno nepřehlednou situací,kdy obyčejný smrtelník,který musí chodit každý den do práce,třeba do továrny jako já nemá ponetí co vše se děje v zákulisí tajné diplomacie tohoto vnitropolitického boje...islámští teroristé jasně a srozumitelněa bez pokrytectví-chtějí smrt Americe.
A protože nevěřím v schopnost té pakáže kolem Obamy,včetně jeho samotného,že je schopen zabránit dalšímu 11 září,přijde za to trest!
A já se bojím jedné věci,že se už nebude jednat o několik unesených letadel.
Může to být špinavá bomba v NY,nebo jaderná bomba v NY,nebo biologická zbraň někde v metru nebo na letišti,nádraží ,těch možností je mnoho,bohužel.
Obama a ti jeho kriptofašisti tomuto zcénáři nedokáží zabránit,to dokáže pouze politik typu Reagana,Bushe,Mc Caina nebo Margaret T.
Proč?
Protože tito a jejich politika pěkně zčerstva nakopali každého diktátora a tyrana někam a proto byla Amerika supervelmocí-jinak řečeno,ukázali teroristickému světu sílu a proto měl svobodný svět na vrch.
Toho Obama se svým poklonkováním arabům a ponižováním Ameriky NIKDY,opakuji nikdy nebude schopen,tak proto.
Jenže pak už bude pozdě,víte?
Jenže u nás v Čechách je jednolidové přísloví a to asi takové,že vše špatné je i k něčemu dobré a po jaderném ,či jiném podobném ůtoku na USA se tamní lid schopí asi jako v případě Pearl H a nastane nepředstavitelná mela.
A nebude to islámský terorista,který v ní bude mít na vrch.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 27.10.2009 22:26:23)
Odpovědět
tento ůstup konzervativních republikánů na ůkor demokratům je umožněn pouze tím,že se tam v té Americe máte dobře a žijete si tam v bezpečí.
Jenže otázka zní,kdo se o to bezpečí zasloužil a to napříč tomu,že drtivá většina islámského a nejen islámského světa USA nenávidí?
Byla to právě že rozhodná politika Bushe a jeho předchůdců,která získala USA její mocenské postavení supervelmoci na kterou si nikdo nedovolil.
To se příchodem demokratů a diktátorů typu Obamy rychle změní a o tom jsem přesvědčen.
A pak příjde studená sprcha.
Jak správně říká paní Dina na eurabii,americký volič musí poznat,že vyjednáváním a dohodou se s nepřítelem Ameriky,který si přeje její smrt klidu dosáhnout nedá.
Potom změní rychle názor..jenže za jakou cenů?
Necháme se překvapit.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Josef, 28.10.2009 13:14:41)
Odpovědět
Situace se ale meni, hodne volicu z nepolitickeho stredu, kteri dali hlas Big "O" se citi podvedeni a levice muze dostat nakladacku v pristim roce, kdy je mozno vymenit theoreticky cely kongres 435 sedadel a 1/3 senatu ze sta senatoru. Jak ti zakladatele pred 234 lety byli chytri, ze dali do ustavy takovouto pojisku! Podle vyzkumu verejnosti je vice konzervativcu, nez levicaku a volby rozhoduje nepoliticky stred! Liberal v USA je nazev pro cocialisty, komunisty nebo feudalisty = ochranci globu pred civilizaci a stoupenci CO2, kteri se za levicovou prislusnost stydi si rikaji progresivni.

http://www.gallup.com/poll/120857/conservatives-single-largest-ideological-group.aspx

Stejne tak je zamenovan nazev neocon . Neocony michate do levice a prirovnavate je k trockemu, aniz byste se zamysleli ze mimo svobody a demokracie nikde trockysticky/socialisticky rezim nikdy nekdo z USA neinstaloval, ani o takovy rezim neusiloval.
LIBERALOVE zni jako usilujici o svobodu a ve skutecnosti to je skupina snazici se o pravy opak, tahnou USA do feudalizmu totalitni kontroly na hranicici s feudalizmem. Co kdo smi jist a kolik, kolik si muze vydelat a kolik z vyplaty nechat, v cem ma jezdit, az k tomu, kdo muze mit operaci kloubu srdce az po jakou zarovku muze pouzivat! To je soucasna levice.

Ja predpovidam ze obamova strana ve volbach ztrati guvernera Virginie, New Jersey to je nerozhodne a dale nekolik doplnovacich mist do kongresu. za tyden sem napisi jak to dopadlo. Vsichni sleduji the 23rd District - New York state, kde kun konzervativcu Hoffman se uz dostal tak dopredu, ze uz je jen o statistickou chybu pozdu. Byla by to nakladacka pro levici i republikanskou stranu, ktera podporuje moderate kandidata Dede Scozzafava
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(pravá Jahoda, 28.10.2009 17:55:44)
Odpovědět
pane Josef,já se za Ameriku modlím.
Bůh žehnej Americe!
Ale na tom co jsem napsal si trvám a to v tom smyslu,že pokud se Amerika nevzchopí a nebude pokračovat v konzervativních tradicích velikánů Bushe,Reagana a Margaret T. bude její pozice supervelmoci oslabena a pak příjde trest.Nakonec to bude asi islámský terorizmus,který Ameriku opět postaví na nohy.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(svěcená voda z Alabamy, 7.5.2011 6:58:19)
Odpovědět
Obamu si prozatím neoconi a vládcové jisté tabuizované národnosti ponechávají v čele USA protože nemají nikoho vhodnějšího pro prosazování svých zájmů. Obama v podstatě nic ze svých slibů nesplnil. Je to jenom prázdný žvanil, který dostal Nobelovu cenu míru za nic.
Naopak rychle otočil jak v zahraniční politice, americké války ještě rozšířil (Libye, Pákistán, "řešena" je otázka Iránu), ve vnitřní politice začal jít na ruku vlivné privátní zdravotnické lobby a dělá co na očích vidí bankovní lobby.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(D.P., 7.5.2011 9:58:14)
Odpovědět
Prezident Obama je jistě levicový politik, ale rozhodně ne bolševik (naštěstí). Někteří jeho příznivci jimi jsou, to ano. Ale kdyby měl člověk například posuzovat Václava Klause podle některých jeho příznivců... Ty dětinské obrázky pod článkem tomu nadazují korunu. Rád bych "křesťanskému" šéfredaktorovi tohoto portálu připoměl osmé přikázání Desatera: "Nepromluvíš křivého svědectví proti bližnímu svému."
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(D.P., 7.5.2011 10:25:56)
Odpovědět
Oprava: Ty dětinské obrázky pod článkem tomu nasazují korunu.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(D.P., 7.5.2011 10:26:55)
Odpovědět
Ještě bych dodal, že když osobám, které jsou vám názorově blízké, někdo nadává do fašistů, také se proti tomu hlasitě ozýváte. Opět mě napadá biblický citát: „Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ?“
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Stilet, 7.5.2011 22:53:26)
Odpovědět
Obama není opravdu bolševik. Je to jen levičák a černoch. Černoši a to i černoši Američtí trpí silným koplexem méněcenosti a není se jím co divit. Nemůžou za to běloší, ale jen příroda nebo Stvořitel, že je tak udělali. Nemyslím že by Obama nadbíhal Americkým černochum více jak ostatní běloští levičáci. Je jích sice jen kolem 12% ale i to je síla která s bělošskými a latinskoamerickými lidmi může dostat levičáky k moci od které je potom nikdo nebude schopen vyhnat. Doufám že to Obama v příštích volbách projede.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Sociálně-zelený liberální demokrat a republikán, 7.5.2011 10:46:15)
Odpovědět
Tedy, tyhle stránky jsou teda síla. Vypadá to úplně stejně jako oficiální noviny za takzvané druhé republiky. Tehdy také všichni "zachránci národa" z řad konzervativců, nacionalistů a katolíků zachraňovali národ tím, že uráželi a špinili prvorepublikovou liberální demokracii a židy. Je fakt sranda, že tihle lidé neustále něco melou o ohrožení demokracie a o tom, že jim média nedovolí se projevovat. Přitom mají takovou svobodu, jakou oni by svým oponentům nikdy neposkytli, což bylo vidět právě za druhé republiky. Demokracii si tito konzervativci představují tak, že všichni uznají jejich jediný správný světonázor, a když nyní většina lidí tvrdí něco jiného, hned je to prý nedemokratické. Jistě :D Nezbývá než doufat, že tentokrát již lidé nenaletí na jejich demagogické kecy, které by nás přivedli do další totality!!!
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(D.P., 7.5.2011 14:21:30)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu, jen jedno bych upřesnil: tohle nejsou konzervativci, nýbrž spíše jen šaškové, kteří se za konzervativce považují.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Felix, 7.5.2011 11:38:37)
Odpovědět
Jak tady kdosi píše - vymazal bych tu všechny obrázky pod citátem. Protože Obamu bych nedémonizoval. Je věrným synem Ameriky. Spíše se věnujme tomu, co to je za zprasenou zemi, která si ho svobodně a demokraticky zvolila. A jeho úkolem je Ameriku dále ničit až zničit kvůli nastolení NWO. Amerika má obamovské geny v sobě už od svého vzniku. Odtrhla se sice od protestantské monarchie, ale od monarchie. Základ zla Ameriky tkví v americké revoluci, kterou Amerika vznikla. To píši navzdory rádoby inteligentvním obhájcům této revoluce a následné Ameriky. (Namítne-li tu zase někdo třeba Reagana, budu do omrzení opakovat, že to byl pouhý přibrzďovač rozkladu Ameriky, což je vidět na tom, že celé jeho dílo je v historicky krátké době v pr..li-)
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Jeeves, 7.5.2011 12:29:14)
Odpovědět
Zajímavé. Víte, že jsem na něco takového již dříve narazil v jedné cestopisné knížce Zdeňka Šmída? Který se nijak politice nevěnoval, ale všiml si rozdílu mezi Kanaďany a Američany. Kultivovanosti Kanaďanů oproti buranství A. Altruizmu K. oproti sobectví A. Kulturní vyspělosti K. oproti bulvárnímu primitivizmu A. Příčinu hledal právě v Americké revoluci, která prý byla vlastně socialistická, prostě vzpoura spodiny, kdy se elity raději "zdekovaly" do Kanady, nebo zpátky do Evropy...
What Valerie Jarrett, and the president, did not know is that Leon Panetta had already initiated a program that reported to him –and only him, involving a covert on the ground attack against the compound."

Note:This update comes some 24 hours after our longtime Washington D.C. Insider first outlined shocking details of an Obama administration having been “overruled” by senior military and intelligence officials leading up to the successful attack against terrorist Osama Bin Laden. What follows is further clarification of Insider’s insights surrounding that event.



http://socyberty.com/issues/white-house-insider-obama-hesitated-panetta-issued-order-to-kill-osama-bin-laden/
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(rem, 7.5.2011 13:29:35)
Odpovědět
Poslední samostaný a nezávislý president USA v novodobé historii byl a chtěl být John Fitzgerald Kennedy, viz. jeho Prezidentské nařízení 1111 (Presidential Order 1111), čím zavedl Silver Note jako konkurenci Federal Reserve Note. Toto nařízení po jeho organizované vraždě v Texasu ihned zrušil jeho nástupce Lyndon B. Johnson. Všichni ostatní po JFK až do dneška jsou jen loutky v rukou reálně vládnoucích šílenců, ovládajících finanční systém a dnes vlastnících většinu bohatství světa. Vysocí "rozhodující" politici obecně jsou jen poslušnými, dobře placenými kašpary, vystrčenými dopředu.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Beewoy, 7.5.2011 16:38:10)
Odpovědět
Toho Hájka jsem vždy považoval za neškodného blouznivce, který škodí pouze tím, že se ode mne nechá živit a patří mezi vyčůránky, kteří ostatním způsobili nárůst cen elektřiny.
Nejsem ani Klaus, ani Hájek a proto sebekriticky konstatuji, že jsem se zmýlil. Je to daleko, ale opravdu daleko horší.
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Jeeves, 7.5.2011 16:55:55)
Odpovědět
Hájek a elektřina? Neznám to spojení. Naznačte mi prosím. U Klause je to cucání z cecíku ČEZ dostatečně známo. :-(
Re: Petr Hájek o bolševikovi Obamovi
(Beewoy, 7.5.2011 18:20:25)
Odpovědět
Fotovoltaické články na jeho chalupě.