reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Svého prezidenta si zastřelíme sami

Autor: Ladislav Jakl | Publikováno: 16.10.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Jedním z klasických projevů ubohosti české politické debaty je neustálé žalobníčkování na své domácí oponenty různým domnělým zahraničním spojencům.
 
Především na prezidenta Václava Klause. A také dětinsky radostné tleskání nad každou větou, kterou se kdejaký nekňuba v zahraničí o našeho prezidenta otře.
 
 Ono to navíc ještě často bývá tak, že ti naši různí peheové nakukají své žlučovitosti spřáteleným pražským korespondentům zahraničních médií, počkají si, až to vyjde, a pak nadšeně citují svá původně vlastní slova jako důkaz, jak nás vidí svět, jak nás – a hlavně našeho prezidenta – vidí Evropa. Tedy že ho vidí stejně jako oni, což má dodat velikosti jejich postojům. Je to nízké, nedůstojné, zbabělé a především neloyální k vlastnímu státu a jeho institucím.
 
Je možné být tím neurputnějším odpůrcem prezidenta Klause a jeho názorů a myšlenek. Je možné svádět s ním na domácím poli nesmiřitelné boje. Ale na adresu poštěkávačů ze zahraničí, kteří by nám nejraději naše státníky dosazovali místo nás sami, by i ti nejzavilejší antiklausisté měli hlasitě vzkázat: zalezte, to je naše věc, svého prezidenta si tu zastřelíme sami.
 
 Jenže to ti antiklausisté nikdy neudělají, na to nemají formát. Prokazují tím, že jejich osobní nenávist je silnější než elementární sounáležitost se svou vlastí.
 

reklama
1525 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(C.Q.Lafayette, 16.10.2009 23:08:55)
Odpovědět
Jakl skvělé, ostatně jako vždy. Palec nahoru!
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(sc, 16.10.2009 22:13:19)
Odpovědět
Takových vlastnenců jako Pehe máme víc, všichni přitom mají něco s pravdoláskou. Kosmopolitní exministr kníže a podle médií nejpopulárnější politik to viděl před týdnem v jedné dejvické hospodě takto:
Dotaz, proč člověk jako on, zajištěný a na konci životní pouti, se žene do dobrodružství se zakládáním nové strany, ho pobavil: „Vy asi neznáte moji vlasteneckou příhodu.“ A s chutí začal vyprávět, jak v lůně panenské přírody vede rozhovor matka tasemnice se svým synem.
„Maminko, co to tady teče? To je řeka, synku. A co to kolem ní roste barevného? To je louka s květinami. A co to je kolem nás? To je les. A co je to nahoře modrého? To je nebe a mráčky. A co je to žluté, co tak krásně hřeje? To je sluníčko, synáčku. A proč, když je okolo tak krásně, musíme, maminko, žít v prdeli? No proto, že je to naše vlast, synku.“ Po bouřlivém ohlasu se bývalý ministr zahraničí přiznal, že jeho motorem je i to, že by se rád vrátil do Černínského paláce a znovu řídil českou diplomacii (i když je Česko jenom taková p r d e l - aspoň takto jsem bajce p. exministra rozumněl).
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Josef Novák, 16.10.2009 14:05:05)
Odpovědět
Tak tady to máte co jste chtěli, já jsme měl včera taky zkažené celé odpoledne.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(orel, 16.10.2009 12:45:52)
Odpovědět
Správně! Ať máme nebo nemáme proti Klausovi jakékoli výhrady (já si myslel, že se pomátl, když jsem včera četl, "Václav Klaus chce ruské firmy v české energetice"), tak je naprosto logické ho podporovat proti útokům zahraničních fanatiků typu Sarkozy nebo Cohn-Bendit. Protože Klaus je náš vrchní pohlavár, a kdo z ciziny útočí na něj, útočí na celou naši pospolitost. A to je nepřípustné!
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Jiří Zahrádka, 16.10.2009 13:01:25)
Odpovědět
No, to s těma rusákama mě taky děsí. Nevím, možná kalkuluje tak, že nechce, abychom byli energeticky závislí jen na Západě (právě teď vidíme, jak moc by se některým v západní Evropě líbilo, kdyby na nás měli nějaké páky). Možná je to fakt nějaká jeho strategie z teorie her, kterou se snaží dosáhnout maximální potenciální nezávislosti české ekonomiky. To je snad jediné, co by zcela legitimizovalo jeho prorusáckou angažovanost.

Jinak, Jaklův text je super. Přesně podobné formulace (byť ne vůči prezidentovi) mě napadaly v souvislosti s tím, proč mít suverénní ČR.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Alberto Kvěch, 16.10.2009 21:46:49)
Odpovědět
Pane Zahrádko. Jaklův zmíněný text je ten nejhloupější jaký jsem kdy četl.Být Klausem,okamžitě ho za článek vyhodím a už nikdy ,podotýkám nikdy, by jeho noha nepřekročila práh hradu.To co píše je trapná ubohost,velmi povrchní,nediplomatická a hloupá.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Dan, 16.10.2009 17:41:55)
Odpovědět
Mimořádně souhlasím s Jaklem, já si to říkal také hned...

Tu teplou ruskou děvku si to udoláme sami, s pomocí boží a ústavního soudu se nám to snad podaří.

Spec. pro Vás jiří.. co to tu čoveče melete, my jsme závislí na Rusku a to fest plyn 65%, ropa 43%, jaderné palivo 78% už tedka !

Co ještě chcete, 100% ?!?!

Proberte se člověče, západu se nedaří ani udržet nezávislé Nabuko na Rusech.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Jiří Zahrádka, 16.10.2009 18:45:24)
Odpovědět
Jo, proto jsem rád, že máme ropovod také z druhé strany. Ale je možné, že navzdory trendům chce Klaus zachovat nastálo určitou diverzifikaci, aby tady nebyla energetika (nejen ropa, a nejen produkce, ale i kapitál v distribučních společnostech) dominantně v rukou jedné mocenské kliky. Nevím, to je moje spekulace.

A ke Klausovi: Dane, jste prostě jeden z davu, z mainstreamu. V českých (i moravských) genech zkrátka je nadšenectví - pro první republiku, pro komunismus, prostě pro to, co je zrovna propagováno a považováno za to jediné správné. Holt jste jedním z členů mainstreamu. S odstupem času ale věci vypadají často jinak, než když je prožíváme. Klaus je velmi dobrý prezident, protože je velmi "ne-český." Nevzdává se mocnostem.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Daniel Makay, 18.10.2009 17:17:20)
Odpovědět
Jiří já se Vám divím, že s tím náckem Kratochvílem ještě ztrácíte čas v diskusi.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Alberto Kvěch, 16.10.2009 21:50:56)
Odpovědět
Pane Zahrádko.Není Vám divné, že v tak vypjaté politické situaci kolem LS jel Klaus právě a nikam jinam než do Ruska?
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Dan, 16.10.2009 19:21:35)
Odpovědět
.. ještě něco..

Až nám Rusko v zimě zastaví plyn, tak si uvědomíš asi hned několik Klausovin:
1/ jak jsme krásně diverzifikovaní
2/ Jak nás Klaus dobře zaprodává
3/ Jaký je to vůl, když řve že alternativní zdroje jsou špatné, neekonomické..
ožná že ruský plyn je ekonomičtější, ale já se svými soláry, větrníkem a dvěma norskými kamny na dřevo nezmrznu a jenom se ruským výhruškám směju !!

Vy pakáži Klausovská rusoservilní pomrzněte... protože mráz přijde letos opět z Kremlu :))))
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Dan, 16.10.2009 19:06:26)
Odpovědět
Prdlajs, já nejsem žádný mainstream, víte o mě prd, bydlím ve srubovém domě na samotě, optět v česku, v již. čechách..

Diverzifikace ano, po vzoru japonců a Britů, tzn. mražený plyn z kanady a ropu i od arabů !

Jestli je podle vás odolnost mocnostem , lézt do řiti rusům, tAK TO SE VÁŽNĚ NESHODNEM.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Libor, 17.10.2009 10:00:28)
Odpovědět
Spíš to bude zemljanka ty analfabete.Kolik máš za sebou tříd?
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(D., 17.10.2009 19:51:24)
Odpovědět
Bane, já jsem vyrostl ve vile, to Vašík klausů byl počat v zemljance, on je proletářské dítě, ne já...


Jenom připomenu dnešní výsledky průzkumů:

1/Největší podporu má Václav Klaus u voličů komunistů, 94% !!

2/čssd 25%

3/ ods /jeho bývalá strana :-)/ 18%

4/ kdu 10%

59% občanů se domnívá že Klaus závažně poškozuje naši zemi v zahraničí, tento stav se zvýšil od října o 14% !!
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(m, 16.10.2009 11:32:11)
Odpovědět
Je fakt že ten Pehe je velmi utočně zaujatý člověk. Určitě je to nějakej zednář nebo CFR agent .
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Gen. Gajda, 16.10.2009 9:33:35)
Odpovědět
Tak to dosazování politiků ze zahraničí je u nás tradice, darebák masaryk také dosazoval a další darebák havel navázal na masaryka navázal,takže se není čemu divit.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Alberto Kvěch, 16.10.2009 22:08:21)
Odpovědět
Váš pohled na věci se dá závidět.Vy prostě napadnete Havla,zítra jiného a jste vysmátý.Šťastný to člověk.Vy člověče nevíte co je stud.Bože odkud jste, kde se vyskytuje takový typ člověka.Hezký dn.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Vlasta, 16.10.2009 8:25:48)
Odpovědět
Naprosto skvěle a výstižně řečeno.Hon na našeho presidenta už přesáhl všechnu míru nevkusu a trapnosti.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Merlin, 16.10.2009 8:13:11)
Odpovědět
Dokonale vystizne! palec nahoru
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(antonín, 16.10.2009 0:38:56)
Odpovědět
velmi přesné a výstižné. Říkám si, že Češi nejsou hrdý národ, ale jen jakýsi pronárod, protože se domnívám, že oni jediní jsou schopni takových podrazů a pomluv za hranicemi naší země na vlastního prezidenta.
Re: Svého prezidenta si zastřelíme sami
(Alberto Kvěch, 16.10.2009 21:40:39)
Odpovědět
Antoníne.Klause si nezvolili demokraticky občané v přímých volbách,základní demokratické právo občanů, které je nám politikáří 20 let zločinně odpíráno, ale je výplodem politického handrkování, uplácení hlasů, politických nátlaků a vlezdoprdelismu politických neosobností, kteří se vždy bojí jakýchkoliv změn, aby ze hry nevypadli.Proto nebyl Klaus občany nikdy za prezidenta přirozeně přijat.Je mi líto.Jsem volič ODS a i ODS a ne jen oni ne jednou propagovali přímou volbu prezidenta, ale je známo, že jen vždy, když si mysleli, že jim to momentálně vyhovovalo.Pokud se karta obrátila, rychle přímé volby zavrhovali. Tedy vždy jen politikaření, bez ohledu na demokratické prvky a práva občanů.Demokracie je tedy zneužívána proti občanům i státu politiky momentálně u moci a takový prezident nemůže býti svými občany přijat a uznáván.Jako občan si chci svého prezidenta zvolit,jinak můj není.