reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

DOST bylo Havla ať žije Klaus!

Autor: Redakce | Publikováno: 15.10.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Dne 19.10. od 17. hodin • Praha - Hradčanské náměstí
Přijďte vyjádřit svůj "polotichý" odpor proti propagandistickému "happeningu"
havlistické "elity" útočící na prezidenta republiky.
 
Braňme znovu svého prezidenta!
 

Václav Klaus

 

 

Soubor:Flag of the president of the Czech Republic.svg

reklama
3888 čtenářů | 77 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Seraf, 15.10.2009 21:35:24)
Odpovědět
Proč to neuděláte v pátek či o víkendu? V pondělí se tam nikdo jinej než pražáci nedostane...
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Michal, 15.10.2009 21:39:44)
Odpovědět
To se zeptaj Šinágla a spol, kteří tu protiklausovskou demonstraci na pondělí svolali!
Klaus dostává česko do izolace
(Financial Times, 16.10.2009 16:31:34)
Odpovědět
Podle FT po ratifikaci irského rozodnutí o Lisabonu, se stalo česko ostrovem trucujícího prezidenta, který namísto evropské politiky, buduje politiku česko-ruskou.

FT se pozastavují také nad tím, kdo dal Klausovi mandát, jednat v Moskvě o Evropské bezpečnosti.

FT označují v závěru Václava Klause za politika nebezpečného svým chováním nejenom pro česko, ale i pro Británii a celou Evropu
Re: Klaus dostává česko do izolace
(Jiří Zahrádka, 16.10.2009 18:35:36)
Odpovědět
No a?

BTW, nebyly to FT, které Česko zařadily do seznamu zemí, které jsou zoufalé z množství úvěrů v eurech, které nemůže obyvatelstvo splatit po depreciaci národní měny? ;-)

Chápu, že o nás Britové nic nevědí. Ale když o finanční otázce píše takhle mimózně prestižní periodikum, které už svým názvem říká, že je ekšpertem právě na finance, tak to tu prestiž poněkud snižuje... Aspoń mám takový pocit, že to bylo ve Financial Times. Tak já jen, abychom měli představu o spolehlivosti informací, z kterých vycházejí. I když v tomto případě jde spíš o to, že oni musí být mainstreamem velkého byznisu, vždyť je to jejich cílová skupina, řekl bych.
Re: Klaus dostává česko do izolace
(Dan, 16.10.2009 22:11:42)
Odpovědět
zajímalo by mě, co všechno jste ještě ochoten pro svoji demagogickou ideologii popřít a zbagatelizovat ?


Ale celá řada ruských novin a webů sdílí vaše postoje, narozdíl od novin britských, německých, amerických, švédských..

Postavil jste se na tu "správnou" stranu barikády, jenom co je pravda :-)
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Em, 15.10.2009 23:01:01)
Odpovědět
VK se nikdy neměl v politice objevit,už vůbec ne jako prezident.Toho nezajímá život lidí v ČR ,právě on je zodpovědný za devastaci společnosti.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(jasan, 15.10.2009 23:11:14)
Odpovědět
naopak - VK zatm ze vsech nejlepe haji zajmy me a me rodiny... a rekl bych ze i ostatnich obcanu
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Zeman, 20.10.2009 14:41:41)
Odpovědět
Z které rodiny jste? Krejčíř, Macek, Mrázek, Dalík?
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Alberto Kvěch, 15.10.2009 23:36:53)
Odpovědět
Za jeho prezidentování můžeme děkovat Topolánkovi a jeho již tradičním politickým chybám.Topolánek se chová hůře než nezkušené děcko.
Náš vůdce bojuje za náš národ !
(Mikuláš Vlček, 16.10.2009 0:56:45)
Odpovědět
Je třeba našeho vůdce hájit všemi možnými prostředky i násilím, už to tu někdo psal a já se připojuji.


1/Je homosexuál, no tak ať co je mi dotoho !

2/ Je rusofil, no tak ať , je mi milejší liberální Rusko než socanská EU, plná muslimských emigrantů !

3/ Je z bolševické rodiny, no tak at, kdo si může vybrat rodiče !

4/ Nemá podporu většiny veřejnosti, noa co pravda ne vždy sedá na většinu !

5/ Jeho příznivci jsou nacionalisté a fanatici, noa co pokud bude třeba, budu hájit svého národního vůdce i násilím !!
Re: Náš vůdce bojuje za náš národ !
(Seraf, 16.10.2009 2:10:29)
Odpovědět
Vy jste to asi myslel ironicky, ale já bych to klidně podepsal ve vší vážnosti.
Re: Náš vůdce bojuje za náš národ !
(kapej, 16.10.2009 10:14:29)
Odpovědět
Jo, vrána k vráně ... svůj k svému ... blbý k blbému ... Jako vůdce i se svým " Es kommt der Tag ! " vystupuje spíš Topolánek, pokud se nemýlím...
Re: Náš vůdce bojuje za náš národ !
(hnedka, 17.10.2009 4:29:29)
Odpovědět
Nejste sám :-)
Re: Náš vůdce bojuje za náš národ !
(popo, 16.10.2009 14:06:16)
Odpovědět
Vlčku,fuj!vy jste ale blbý.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Vladka J., 17.10.2009 10:17:10)
Odpovědět
Alberto,vážím si tvých příspěvků,mají ha¨lavu a patu,je vidět,že jsi chytrý člověk.Konečně Tě začalo svítat,co se týče Topolánka a nalézáčš spojitosti s klausem.Nejsem určitě chytřejší,než ty,ale toto jsem viděla dřív.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Miloš Z, 17.10.2009 10:13:47)
Odpovědět
Em,jsi úplně vedle a vůbec ti to nemyslí.Díky Bohu,že máme takového presidenta,ty trumpeto.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Rejpal, 20.10.2009 14:46:32)
Odpovědět
Jo, to se říkalo i o Gottwaldovi.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(zdeněk84, 15.10.2009 23:44:47)
Odpovědět
nepřijdu, protože nic jako havlistická elita neexistuje. jen mnoho volných skupinek různých kombinací liberálů a neomarxistů, které spolu občas spolupracují
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(hnědka, 17.10.2009 4:32:18)
Odpovědět
Havel a marxisté či socialisté nemají s liberály společného naprosto nic. Liberalismus znamená politickou decentralizaci (tedy pravomoce směrem do krajů, obcí či ještě níže a ne do EU), kapitalismus a minimalizaci státních zásahů do života občanů a firem. Tedy v zásadě opak "havlismu". To, že si někteří socialisté říkají liberál na tom nic nemění.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Rejpal, 20.10.2009 14:45:13)
Odpovědět
Nevšiml jsem si, že by zrovna Klaus se nějak zasazoval o decentralizaci. Vzpomínám si jen na jeden případ a tím bylo rozbití Československa. Ve zbývající dvoutřetině naopak nastolil tuhý centralismus, kdy veškeré dění je podrobeno centru a centrum o všem rozhoduje.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Rados, 16.10.2009 0:31:15)
Odpovědět
Pane Klausi prosim vydrzte ten napor ze strany Havla.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Rejpal, 20.10.2009 15:01:12)
Odpovědět
Jo, Havel, pro Klausovce něco jako papež pro bolševiky, katolík pro Al-Kajdu.
Václav Klaus dělá ostudu
(kacir, 16.10.2009 1:13:09)
Odpovědět
Havel za bolševika, kdy naše země ztratila státnost a suverenitu seděl a Václav Klaus vesele podporoval totalitní režim a naše závislost na SSSR mu nevadila...co je to za člověka?

Klausovy argumenty jsou směšné a mohou zapůsobit jen na primitivy...
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(mm, 16.10.2009 6:39:21)
Odpovědět
Co blábolíte? kde jsou ti zbývající, kteří byli za komunistů zavřeni? Kde jsou ti mladí kněží, které komunisté pozavírali? Havla postavili na piedestal bývalý svazáci z padesátých let a reformní komunisté, aby se dostali k moci. Havel opustil své přátel z dob disentu a zůstali mu pochlebovači,kteří s ním dobře manipulují. Havel je bohém a rozhodně naží zemi neprospěl tak jak se nás snaší přesvědčit všichni komunisté osmašedesátníci,kteří si myslí, že mají morální práva ovlivňovat naši současnost. Oni nemají morálku a ani morální právo, zrovna jako Havel.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Pavla, 16.10.2009 9:06:57)
Odpovědět
mate nejake dukazy proti V. Havlovi? Jsem sice mlada, predlistopadovou dobu si moc nepamatuji, ale V. Havla jsem nekolikrat potkala osobne a leccos o nem slysela, a byla to sama chvala. Jiste, vadi mi jeho proevropska orientace, ale jinak mi skutecne prijde jako mimoradne originalni osobnost, ktera zanechala v historii silnou pozitivni stopu.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Gen. Gajda, 16.10.2009 9:27:31)
Odpovědět
Ano vskutku stopu zanechal.Především jsou známé jeho výroky :"Nejsme jako oni"nad kterým všichni kovaní komunisti zajásali a "humanitární bombardování" což je opravdu hodno takového darebáka jako je havel.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Felix, 17.10.2009 22:26:31)
Odpovědět
Několik poznámek:
1. Četl jsem o ČR od pana Hofhanzla toto:
http://www.zvedavec.org/komentare/2009/10/3346-malicherne-problemy-nasi-blazenosti.htm?PHPSESSID=4c0ulideo9718aclg9j6mkd580
Vždycky je potřeba metodické skepse. A ta mi klade otázku: Není snad v Německu nebo ve Francii situace stejná jako u nás? Jak by to asi pan Hofhanzl vysvětlil - předpokládm, že ní zaníceným obdivovatelem Germánů nebo Franků.
2. Ctěl bych taky upozornit na web:
http://szcpv.org/
3. Byl tu jaksi pdivný rozhovor pana presidenta v tzv. Lidových novinách. Četl jsem kdesi jen výňatky - že prý mu bude stačit jen deklarace a ne ratifikovaná garance, že to nakonec podepíše, že to nebue zdržovat do britských voleb. Jaké je zde má dáti, dal? našli na nněho něco?
4. Objevují se tu docela rozumné dotazy typu - co budete říkat, až to podepíše? To věru nevím, co bude kdo říkat, já budu říkat pořád totéž.
5. Ať to dopadne jak dopadne, byla - možná ještě je - to krásná doba, kdy o něco jde. V Hofhanzlově článku je o tom, že i v době havlistické sametové revoluce, tedy v době ukradené kontrtarevoluce v 89-ém - to bylo pro množství lidí krásné. Ale když jsem stával v těch ohromných davech křičícíc "nejsme jako oni", jsem si pořád dokola říkal: Co když jste jako oni? A ani jsem netušil, že jsem byl v té chvíli prorok. Skončí tato nynější krásná doba zase ve stejných s r a č k á ch?
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Rejpal, 20.10.2009 15:02:36)
Odpovědět
Pravda, tady se Havel trochu spletl. Správně měl říkat: Jste horší jako oni.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Niky, 16.10.2009 9:30:44)
Odpovědět
V.r.1957 se Václav Havel přihlásil na ČVUT a byl s fanfáramy přijat,po třech měsících sám ze studií odešel a vrátil se zpátky do hospody.V šedesátých letech vystudoval dálokově DAMU!22.prosince 1989 v československé televizi Václav Havel řekl:já nemám žádné vzdělání,měl jsem velkou touhu studovat,ale komunisté my to nedovolili!
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 10:51:30)
Odpovědět
Souvislosti působnosti Havla vidíte správně.Škoda, že není mlád. Rozhodně, v porovnání s Klausem byl ve světě váženým pánem, který Česko skvěle reprezentoval.Díky Klausovi musíte být dnes opatrná ve světě přiznat, že jste z Česka, aby Vás někdo nekamenoval a nehnal holí.Klaus udělal tolik chyb a hrad obývá jen díky vlezdoprdelkům a neschopným politikům diletantům bez osobnosti a charakteru.Klaus se Havlovi rovnat nemůže.Za současné politické průsery jsou odpovědni všichni dočasní parlamentáři. Nevolme ty papaláše . Způsobili všeobecnou devastaci společnosti včetně zadlužení občanů a ještě mají tu drzost opět kandidovat. To vše díky voličům.Žádejme změnu,ale bez euroskeptiků. To je cesta do pekel.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Libor, 17.10.2009 10:59:58)
Odpovědět
Ty jsi uplně vylízanej anonymní kriple.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 12:07:08)
Odpovědět
Liborku.Marně v příspěvcích hledám Váš osobní názor,jakakoukoliv úvahu-nenacházím bohužel nic než osočování.Nic. Přeji hezký den příteli, snad se polepšíte.Chápu Vás.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Niky, 17.10.2009 13:45:58)
Odpovědět
Havel v zahraničí jenom kýval hlavou,protože neumí ani jeden cizí jazyk,když dostával naposled v Německu tu slepičí cenu,tak udělal takovou ostudu,že se všichni smáli jako blázni!Kdyby neměl Havel 100% podporu médií,tak to by lidé koukali jakého trubku jsme měli za presidenta!
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Rejpal, 20.10.2009 15:04:21)
Odpovědět
Hmmm, Klaus přitom dostal Putinovu Puškinovu cenu a doktorát v Kazachstánu.
A umí cizí jazyky. A asi dobře, když se mu často podaří urazit celý národ.
Pavlo pohledejte na vebu jak to bylo s Lucernou
(Pirat, 17.10.2009 13:54:54)
Odpovědět
STB (Junek) mu přes Chemapol vyplatila pokud dobře pamatuji 20 Mil. Kč (napřed od něho koupili jeho část za 40 Mil. a za pár roku tu samou nemovitost mu prodali zpět za polovinu....)
O jeho úloze v sametu si nedělám iluze, buď byl naivní a bolševici jeho naivity využili nebo to měl vše s komači a STB domluvený (on moc + peníze za jejich beztrestnost + ponechání nakradeného majetku aby měli základ do kapitalizmu-privatizací)
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(mm, 16.10.2009 6:41:53)
Odpovědět
Budou argumenty pana presidenta směšné i potom, co Evropský soud pro lidská práva rozhodne, že musíme finančně odškodnit sudetské Němce? Odpověděl jste si někdy na tuto otázku?
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(babka, 16.10.2009 9:06:17)
Odpovědět
Vy, co tu nasazujete na Klause, chtěla bych Vás vidět kdybyste měli pozemky po Němcích v pohraničí, jestli byste neměli strach. Zeptejte se těch lidí, než něco napíšete a zbytečně neplkejte. Kritici Klause mu závidí hlavně inteligenci, která nejde koupit ani na těch právech. Za komunistů jsme tomu říkali spiknutí neschopných. Věřím, že prezident hájí slušně naše práva a hlavně i reprezentuje ČR důstojně. Vám nevadí diktát - syrečky,žárovky, frgály,špekáky a různé drobnosti? Vy si myslíte, že to je legrace? Vždyť jde jen o ovládnutí různých sfér obchodu.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 14:39:30)
Odpovědět
Babko,Babko k Vašemu příspěvku raději nic.Víte,podlé účelové strašení občanů se ztrátou suverenity, obavou o majetky je lacinný ,bohužel účinný zločin a podvod.Vaše myšlení je zneužito a klamáno. Nikdo Vám žádné takové majetky nebere a nemůže vzít.Vraťte se ke starým projevům i samotného Klause a dalším našim pol.zástupcům a přesvědčíte se, že stát už dávno jinými právními protokoly uzavřenými mezi Německem a Českem tyto majetky ošetřil.Babko, i Brusel tyto záruky bude garantovat a Klaus LS ratifikuje.Ač ho neuznávám, Klaus se bohužel ještě úplně nezbláznil a LS bude ratifikovat.To ne proto ,že musí.Sám bych byl proti, aby našemu prezidentovi někdo cokoliv nařizoval, že musí nebo nemusí. Nemusí nic.Je představitel suverenního státu a rozhodne proto pouze o své vůli a rozhodne správně.Ratifikuje, protože bude chtít, až sám uzná za vhodné a dozraje čas.Netlačte na něj v době když na věci pracuje.Euroskeptici, sice mu fandíte, ale také podceňujete.On totiž hlupák není, proto se rozhodne o své vůli správně a podepíše.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Rejpal, 20.10.2009 14:50:03)
Odpovědět
A teď si představte, že budete muset vrátit i ten zlatý poklad, co jste tam našli, těm zplynovaným Židům, kterým to ti Němci ukradli.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Pozorovatel 2, 16.10.2009 13:57:31)
Odpovědět
Kacír,Havel se povaloval a užíval si s dividendy,mohl si to dovolit,byl a je bohatý a neměl děti.Klaus tvrdě na sobě pracoval,je chytrý,vzdělaný a nemohl si dovolit se za komunistů flákat a nechávat se zavírat.měl rodinu a hlavně měl rozum.Zamysli se nad tím.Klaus to někam dotáhl.Havel je nevzdělaný komediant,který se vyšplhal po cizých zádech k různým vyznamenáním.Kdyby nezdědil takové bohatství,Dáša by ho ani nepozdravila.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(David, 16.10.2009 21:46:07)
Odpovědět
Ano máš pravdu, ty poněkud tendenčně popisuješ fakt, že Havel pochází z rodiny bohatých buržoazistů, zatímco Klaus je kluk z proletářské, chudé, komunistické rodiny, ruských emigrantů z Haliče.
Zatímco mladý Havel se flákal po kavárnách, mladý Klaus urputně budoval socialismus v pionýru, ve svazu mládeže a později se 2x neúspěšně ten dořitivlezka režimu, pokusil o vstup do ksčm.
Zatímco havel psal samisdaty a přízpěvky do svobodné evropy a hlasu ameriky, Klaus studoval za peníze komunistického ministerstva vnitra, jako elitní prominentní kádr v USA.

A to podotýkám v době, kdy se slušný člověk, nekonfident ani nepodíval za hranice na západ !!

Po studiích, hrazených komunistickou vládou dostal místo v československé národní bance a později za odměnu, v ústavu nomenklaturních kádrů komunistického režimu v PU.

Nebudu komentovat neověřené informace o Klausově angažmá pro STB a KGB, ikdyž fakt že tyto informace vystupují nasvětlo přímo do britské a americké tajné služby mě malinko začínají děsit... to musím přiznat
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Lukáš H., 17.10.2009 10:28:52)
Odpovědět
David a co jsi dělal ty a ostatní co se dostali na vysoké školy a vedoucím místům?Všichni jsme žili v té době.Museli jsme poslouchat.Někdo si toho nevšímal a makal na sobě,studoval v chudých podmínkách,po vystudování dostal dobré místo/Klaus/to nemůžem závidět.Někdo se flákal,nebo dělal opozici,potom se nemohl divit trestům.Tak to bylo a jiná cesta nebyla.Ty jsi možná v té době nebyl ani na světě.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(David, 17.10.2009 10:44:28)
Odpovědět
Ano, máš pravdu byly tu zbabělci a prospěcháři Klaus, ale lidé kterým nebylo jedno co komunisté dělají a jací jaou, a tím byl třeba buržoazista Havel.

Já pocházím k řesťanské rodiny, nechodil jsme ani do pionýra ani do svazu mládeže, měl jsem problémy se dostatna gympl kvůli chození do náboženství, na vš jsem nastupoval už v roce 1993.

To cos trefně popsal ale není vůbec důvodem k velebení toho pilného komouška Klause, jeho píli mu nikdo neupírá.
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Rejpal, 20.10.2009 15:06:22)
Odpovědět
Normálně, jako by tu zavanul duch Rudého Práva z padsátých let ...
Jo závist, to je živná půda, kterou bolševici využívali dokonale.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Seraf, 16.10.2009 9:32:08)
Odpovědět
http://www.lidovky.cz/prezident-klaus-za-nas-bojuje-tvrdi-cesi-v-pruzkumu-fyp-/ln_domov.asp?c=A091015_210317_ln_domov_ani
Klaus protlačuje Ruské firmy do česka
(Mežula, 16.10.2009 10:31:52)
Odpovědět
Cíl několika tajných schůzek Klause s šéfy velkých ruských energetických firem, které letos monitoroval časopis Reflex už je jasný.

Prezident prohlásil, že si přeje větší účast Ruských společností na české energetice.

Jeho záměrem je tedy posílit českou závislost na Rusku.

Klaus také přiznal, že firmy za něž lobuje sponzorují jeho knihy i klimatologické kampaně a konference ve světě.
Re: Klaus protlačuje Ruské firmy do česka
(Jaroslav, 16.10.2009 14:04:57)
Odpovědět
Mežulo,Klaus je správný demokrat .jedná se všemi i s Rusy a jistě se nedá od Rusů napálit,na to je dost chytrý.Jen si začínejte nenávidět Rusy,házet jim klacky pod nohy a zavřou nám konoutky,nafty,plynu atd.Vypořádání s Rusy a Němci bylo a ještě se dokončí ,ale musí se to dělat diplomaticky a to Klaus umí.
Re: Klaus protlačuje Ruské firmy do česka
(Rejpal, 20.10.2009 14:52:33)
Odpovědět
Samozřejmě se nenechá Rusy napálit, když je jimi přímo řízen!
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Aeneas, 16.10.2009 11:49:58)
Odpovědět
Slýchával jsem, Václav Klaus
to je celý St. Claus
než se sejde pondělí
Evropu nám nadělí
procitnul jsem, vem to ďas
on je totiž Děda Mráz
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(zuzana, 16.10.2009 14:34:13)
Odpovědět
President Klaus je velká osobnost, vzdělaný, prozíravý a hlavně nebojácný, který hájí zájmy všech lidí v republice. Není to chudák, který papouškuje, co nynější socialisti a kopmunisti, ovládající Evropu vrkají.Ty ubožáci, kteří se připosí...., když zavelí někdo z Francie, Německa atd / ovládající směřování nadevropského superstátu/ jsou ubozí, ale ovládají televizi, rádia a tam se jen melou bláboly přiblblů, kteří si nevidějí na špičku nosu. Tihle hajzlíci ovládají masmédia a vyjádření 70% lidí, kterým to ve státě myslí a ztotožńují se s presidentem Klausem nepustí nikde ke slovu. A co referendum o LS ? To je pro eurofily zbytečné.Všichni musejí poslouchat zrůdnosti baby Gajdůškové, Hybšákové, s. Falbra, Paroubka, Zaorálka, Bursíka, Kateřiny J., Lišky a dalších lidí, kterých si vůbec nevážejí ani za korunu. Je nám špatně, když stále melou vyložené voloviny a všichni jsou jimi poučováni i když vědí , že to stojí za pr..Dejte nám už pokoj, vykašlete se na LS, je to pro stát zničující. Proč? Tyto důvody již několikrát napsali odborníci na právo, sám president a další. Klaus je svým způsobem hrdina, že se nedá a pak vděčíme za hodně několika senátorům z ODS, kteří mají jasno. Díky i jim.Slyšela jsem p. Kuberu a všechna čest.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 10:18:30)
Odpovědět
Zuzko.Přesně takové Klaus potřebuje. Demagogické ,neuvažující,jásající a křičicí " AŤ ŽIJE VÁCLAV KLAUS".Bez takových by nikdy nebyl v politice.A cmundu umíte, když mluvíte do politiky a nemáte ponětí co se kolem hradu děje? Otevřete si také jiný portál, ať poznáte i jiný názor na Klause.Zde se pravdy dočtete pouze v příspěvcích oponentů.Od euroskeptiků nikdy.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Trinnity, 17.10.2009 17:32:09)
Odpovědět
Lámu si hlavu nad tím, jak je možné, že někde vyrůstlo něco takového jak ty... tak yntelygentního.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 21:06:49)
Odpovědět
To je náhoda přítelíčku.Necítím potřebu druhým dokazovat jaký jsem nebo nejsem a nemám žádné mindráky, abych sobě a druhým musel na internetu dokazovat ,že něco znám.Jsem zaměstnán jinak a nestěžuji si.Jen nemohu souhlasit s názory euroskeptiků a jejich vůdce a k tomu se hlásím.Klaus LS podepíše.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Vladka J., 17.10.2009 10:19:00)
Odpovědět
Zuzano,souhlasím!!!!Máš pravdu.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Rejpal, 20.10.2009 14:55:27)
Odpovědět
Jako bych slyšel chvalozpěv na Stálina ...

No nic, když se tak rvete o referendum k věci, kterou stejně nehodláte studovat (a proto o ní víte ...nic), jak to, ptám se a myslím to zcela vážně, jak to, že stejně tak jste nehorovala pro referendum, když Klaus rozbíjel Československo, tedy k něčemu, co se každého z nás bytostně týkalo?
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(zuzana, 16.10.2009 14:34:15)
Odpovědět
President Klaus je velká osobnost, vzdělaný, prozíravý a hlavně nebojácný, který hájí zájmy všech lidí v republice. Není to chudák, který papouškuje, co nynější socialisti a kopmunisti, ovládající Evropu vrkají.Ty ubožáci, kteří se připosí...., když zavelí někdo z Francie, Německa atd / ovládající směřování nadevropského superstátu/ jsou ubozí, ale ovládají televizi, rádia a tam se jen melou bláboly přiblblů, kteří si nevidějí na špičku nosu. Tihle hajzlíci ovládají masmédia a vyjádření 70% lidí, kterým to ve státě myslí a ztotožńují se s presidentem Klausem nepustí nikde ke slovu. A co referendum o LS ? To je pro eurofily zbytečné.Všichni musejí poslouchat zrůdnosti baby Gajdůškové, Hybšákové, s. Falbra, Paroubka, Zaorálka, Bursíka, Kateřiny J., Lišky a dalších lidí, kterých si vůbec nevážejí ani za korunu. Je nám špatně, když stále melou vyložené voloviny a všichni jsou jimi poučováni i když vědí , že to stojí za pr..Dejte nám už pokoj, vykašlete se na LS, je to pro stát zničující. Proč? Tyto důvody již několikrát napsali odborníci na právo, sám president a další. Klaus je svým způsobem hrdina, že se nedá a pak vděčíme za hodně několika senátorům z ODS, kteří mají jasno. Díky i jim.Slyšela jsem p. Kuberu a všechna čest.
Klaus = vlastizrádce!
(Rejpal, 20.10.2009 14:56:42)
Odpovědět
Nepřeháníte to s tím kultem osobnosti?
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(zuzana, 16.10.2009 14:34:17)
Odpovědět
President Klaus je velká osobnost, vzdělaný, prozíravý a hlavně nebojácný, který hájí zájmy všech lidí v republice. Není to chudák, který papouškuje, co nynější socialisti a kopmunisti, ovládající Evropu vrkají.Ty ubožáci, kteří se připosí...., když zavelí někdo z Francie, Německa atd / ovládající směřování nadevropského superstátu/ jsou ubozí, ale ovládají televizi, rádia a tam se jen melou bláboly přiblblů, kteří si nevidějí na špičku nosu. Tihle hajzlíci ovládají masmédia a vyjádření 70% lidí, kterým to ve státě myslí a ztotožńují se s presidentem Klausem nepustí nikde ke slovu. A co referendum o LS ? To je pro eurofily zbytečné.Všichni musejí poslouchat zrůdnosti baby Gajdůškové, Hybšákové, s. Falbra, Paroubka, Zaorálka, Bursíka, Kateřiny J., Lišky a dalších lidí, kterých si vůbec nevážejí ani za korunu. Je nám špatně, když stále melou vyložené voloviny a všichni jsou jimi poučováni i když vědí , že to stojí za pr..Dejte nám už pokoj, vykašlete se na LS, je to pro stát zničující. Proč? Tyto důvody již několikrát napsali odborníci na právo, sám president a další. Klaus je svým způsobem hrdina, že se nedá a pak vděčíme za hodně několika senátorům z ODS, kteří mají jasno. Díky i jim.Slyšela jsem p. Kuberu a všechna čest.
že komunisté stojí pevně za Klausem
(Asi Vám uniklo, 16.10.2009 16:14:27)
Odpovědět
Nejenom náš Vojtěch Filip pochválel Klause..

Místopředseda komunistické strany Portugalska Vale Taroso uvedl včera v Lisabonu:

" Evropa má dnes jediného velkého politika, tím je Václav Klaus-český prezident, zbytek jsou to jenom trapné loutky"
Re: že komunisté stojí pevně za Klausem
(Jiří Zahrádka, 16.10.2009 18:37:13)
Odpovědět
V tom případě platí, že i komunista může mít v něčem pravdu. Ostatně i velký antikomunista Jan Pavel II. prý řekl, že i marxismus obsahuje zrnka pravdy.
Re: že komunisté stojí pevně za Klausem
(Iljič, 16.10.2009 21:49:10)
Odpovědět
Proč malinko ??

Teorie marxismu je výborná, s praxí je to horší, ale to dělají lidé....

Klaus se ukázal jako opravdový soudruh a my si toho budeme vážit !
V zahraničí se chystá podpora pro Klause, bude se i demonstrovat:
(Trinnity, 16.10.2009 15:02:53)
Odpovědět
http://zpravy.idnes.cz/v-zahranici-se-chysta-podpora-pro-klause-bude-se-i-demonstrovat-psc-/domaci.asp?c=A091015_165251_domaci_adb
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Dalila, 16.10.2009 16:18:53)
Odpovědět
Václav Klaus nás musí před zhoubným západem zachránit !!

Západní civilizace je prohnilá, naší budoucností je Rusko, slovanské, bílé, křes%tanské !
Liberální bratrské Rusko a Václv to ví.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Jiří Zahrádka, 16.10.2009 18:40:12)
Odpovědět
To je provokace? Západ sice hnije, protože zakopal západní hodnoty a vyměnil je za ty typicky východní (proto tolik zmatku u jednodušších, kteří byli schopni se naučit pouze jednoduchou poučku "Západ - dobré, Východ - špatné"). Ale osobně doufám, že hniloba Západu nás nedostane do smrdlavějšího sajrajtu ruska. A to přesto, že v dílčích věcech mohou být věci lepší v rusku.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Dr.Troškrt, 16.10.2009 23:46:54)
Odpovědět
Vodka?
Počet demonstrujících
(jindra, 17.10.2009 10:47:47)
Odpovědět
Kolik si myslíte, že přijde na avizovanou demonstraci zoufalců z celé země? 80? 110?
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 10:55:40)
Odpovědět
Dost bylo Klause.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Fany, 17.10.2009 12:00:51)
Odpovědět
Opravdu,ale opravdu,už dost bylo Klause!
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(romanH, 17.10.2009 17:36:53)
Odpovědět
Nechapu to idealizovani Klause na tomhle serveru. Jsem opravdu zvedav, co se tu bude dit, az to Klaus nakonec podepise.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(jasan, 17.10.2009 17:47:25)
Odpovědět
staneme se zase protektoratem...
a zase budeme vsemoznymi zpusoby bojovat proti "velkemu bratru" az skonci jako ten posledni - "tabor miru a socialismu"
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(romanH, 17.10.2009 17:55:12)
Odpovědět
Ja psal o tom, co se bude dit na tomhle serveru....
Re: DOST bylo Klause!
(Rejpal, 20.10.2009 14:58:58)
Odpovědět
Hodí si to? No, kdyby tu ubylo pár bolševiků a nácků, tak by se nic nestalo.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Bloomberg, 17.10.2009 18:17:24)
Odpovědět
Zdá se že Klaus podepíše:( Ke komu se budeme obracet s nadějí potom?

Even if it comes into force, it “won’t be the end of history,”
“I will not and can’t wait for British elections,” Klaus said.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 21:16:23)
Odpovědět
To je jasné od počátku.
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(jasan, 18.10.2009 10:19:18)
Odpovědět
mozna, ze by jste si mel jeho prohlaseni precist cele... ja ne jeho webu
a co ze budeme delat? to same co za nemecke a pote ruske okupace... a to tak dlouho az se IVta rise zase rozsype...
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(romanH, 18.10.2009 0:49:39)
Odpovědět
Trochu mne zvolani "at zije Klaus!" mate. Znamena "at zije Klaus" to same jako " at neumre Klaus"?
Re: DOST bylo Havla ať žije Klaus!
(VK, 18.10.2009 10:19:41)
Odpovědět
Ať již táhne z hradu do pr.... i se svými hradními šašky.