reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Santa Klaus a nepříčetní eurofilové

Autor: Alexander Tomský | Publikováno: 21.10.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Sotva bylo malé Irsko pod tlakem hrozeb a slibů donuceno „správně“ volit, a jásot federalistů neznal mezí, ozval se český prezident s pohrůžkou, že nepodepíše nenáviděnou Lisabonskou smlouvu, pokud nebude vyjednána klauzule, jež znemožní, aby byla někdy vykládána jako restituční nárok sudetských Němců. Zda jsou takové požadavky podporované bavorskou a rakouskou vládou vymahatelné nebo ne, neví ani právníci, jisté je, že tím získal podporu dvou třetin českého národa, který byl dosud ve vztahu k Lisabonu poměrně vlažný.
 
Takovéhle vydírání a navíc jedinou osobou, na rozdíl od vydírání celého irského národa, je v idealistické unii krajně nepřípustné, a Klaus se tak přes noc stal nepřítelem číslo jedna a zároveň po celé Evropě hrdinou euroskeptické blogosféry. Reakce evropských politiků, jakkoli negativní, je relativně umírněná, jsou si totiž jisti, že Klaus tak jako tak podepíše. Zato reakce jeho českých protivníků je hysterická a nepříčetná. Za všechny příklad jinak inteligentního baviče Jana Krause, který je většinou nad věcí a nenechá se vyvést z míry: „je úlisnej, hraje na nejsprostší city, a pohrdám jim.“
 
Proč vzbuzuje unie tak ohromné emoce a pro spravedlnost dodejme, že na obou stranách barikády? Ti, co chtějí budovat jednotný evropský stát považuji svoji vizi nejen za ideální a správnou, ale hlavně za naprosto samozřejmou a nezpochybnitelnou jako kdysi hlasatelé marxleninismu nebo dnešní islamisté, takže každá námitka či dokonce odpor zavání zločinem. Odpůrce rozčiluje právě tahle fanatická samozřejmost nesamozřejmé vize. S idealismem sektářů nelze diskutovat a když to navíc vypadá, že si udělali živobytí z toho, že vám berou střechu nad hlavou, je to na zabití. Takhle vznikají občanské války. Kam až to dotáhli američtí federalisté? A to měli na své na své straně na rozdíl od těch našich společnou politickou tradici, národ i řeč. A státy unie měly velmi mělké historické kořeny.
 
Vox populi je v Evropě vůči unii netečný, dokud jej neprobudí vypjatá agitace znepřátelených stran. Potom se každý národ zlomí na dvě poloviny a vyhrává jedna nebo druhá strána s nepatrnou převahou iracionální menšiny, kterou se podařilo větší demagogií na chvíli přesvědčit.
 
Kdyby se na Lisabonskou smlouvu podíval nezaujatý mimozemšťan, musel by se notně divit. Od Laekenské konference, která měla zjednodušit pravidla unie, zprůhlednit fungování, vymezit vztah centra k vládám a přiblížit unii voličům, uplynulo osm krušných let. Byla protlačena, přestože propadla ve třech z šesti referend. Proto nedodrželo deset vlád slib ratifikace. Vznikl zmatený dokument, který sice umožňuje většinové hlasování v Radě, ale hlavně dává evropskému parlamentu právo, aby spolurozhodoval napůl s Komisí. A tady je vítězství unionistů kámen úrazu. Zatímco se reprezentanti států zásluhou veta dohodnout museli, postpolitický parlament je korporace, která na legitimní vlády kašle. A bude teď žádat pro sebe větší moc, větší rozpočet a více regulací. Tahle cesta do pekel teď nepochybně národní státy snad konečně probudí.
 
Čím blíže k harmonii, tím větší disonance. Historie nekončí, teprve začíná.
 
 
Pro deník E15

reklama
2051 čtenářů | 27 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Dan, 21.10.2009 10:25:33)
Odpovědět
Naprosto se ztotožňuji s Krausem, Svěráky, Hybnerem, s Prof. Pazderou a mnoha dalšími osobnostmi, kteří už jasně vyjádřili svůj postoj ke Klausově vydírání.


Zdůrazňuji fakt, že národ se rozdělil na lidi vzdělané a majetné, a euroskeptické lůzu, absolutní spodinu.

Za Klause se postavili jasně komunisté a neonacistická hnutí, proti němu vzdělanci a střední a vyšší vrstvy.

Financial Times:
"Mimo komunistů nemá Klaus silnější politické podpory a to je hodně špatná známka.."
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(C.Q.Lafayette, 21.10.2009 10:34:24)
Odpovědět
Jste lhář. Vám to vůbec nevadí??
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(lunochod, 21.10.2009 11:36:03)
Odpovědět
Jaroslave Kojzare, demaskoval jste se!
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Ivo, 21.10.2009 12:04:15)
Odpovědět
Tak fajn, jdu vrátit diplom a začnu chodit kanálama :-)
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(lexx01, 21.10.2009 12:19:09)
Odpovědět
Opět někdo další, kdo si plete pojmy s dojmy, a navíc ještě LŽE!
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(HeK, 21.10.2009 12:28:36)
Odpovědět
Rozdělujete lidi podle svého uvažování. Svědčí jen o Vašem IQ (velmi nízkém) a nikoliv o lidech. S naším prezidentem souhlasím. Stačí mi jak silná slova europoslanci vůči němu vznášejí. Prostě hrubý nátlak, nic jiného!!! A jste hlupák,když to jako Čech nevidíte.
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Alberto Kvěch, 22.10.2009 9:54:09)
Odpovědět
Ano Klaus je pod intenzivním tlakem několika málo euroskeptků.Euroskeptici nechte prezidenta konečně dýchat a neblbněte ho.
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(David, 21.10.2009 14:38:36)
Odpovědět
Díky, jsem tedy nevzdělaná euroskeptická lůza. Nu což, alespoň jsem v dobré společnosti. :D
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(m, 21.10.2009 14:41:52)
Odpovědět
Ty si vážně tak pitomej nebo svyloženě chceš evropskou totalitu? nebo ses placenej agent
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(C.Q.Lafayette, 21.10.2009 14:57:04)
Odpovědět
Někde se ty peníze z Brusele na ovlivňování veřejného mínění proti VK projevit musejí. V Irsku před referendem to bylo zřejmé, tady už je to vidět taky.
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Gen. Gajda, 21.10.2009 16:06:38)
Odpovědět
To nemá cenu,vždyť je to s odpuštěním pitomec.S těmi komedianty to je fakt síla.
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Alberto Kvěch, 22.10.2009 19:46:57)
Odpovědět
A je tady euroskeptik bez názoru, ale vždy připraven druhé sprostě napadnout. Vy euroskeptici to tedy vedete. Na Vás bych nevsadil ani kačku.Vše jen projedete.
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Petr, 21.10.2009 15:19:48)
Odpovědět
To je nesmysl. Ja mam VS, nejsem zadna luza a souhlasim s tim, ze federalizace Evropy zvrchu je nesmysl a dopadne to spatne....To je presne naopak - mala mensina lidi odtrhnuta od reality beznych Evropanu si mysli ze kona dobro. Nezapominej, ze vetsina totalitnich rezimu vznikla na zaklade "uslechtilych myslenek" a paradoxne casto podporovana tzv. elitou......takze ja bych elitu nebral za bernou minci. Zdravy selsky rozum mel vzdy navrch a bude mit i nadale.
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(C.Q.Lafayette, 21.10.2009 16:20:31)
Odpovědět
Vy ho berete vážně???
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Alfons, 21.10.2009 19:18:34)
Odpovědět
Jak někdo někde napsal (píši nedoslovně): "Po revoluci jsme vylétli z ruského pozadí a neubrzdili to, tak jsme rovnou vletěli do amerického pozadí." A vidím, že už se spousta individuí drápe do unijního pozadí. Někteří lidi se nepředělají, budou patolízalové, ať to stojí co to stojí, že ano. Pak s nama bude každý zametat!
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Kadera Radek, 21.10.2009 16:32:33)
Odpovědět
Konečně dělá Klaus svou práci. Naše politická špička je špína a hnus (velice slušně vyjádřeno). Referendum u nás i v jiných státech se ndělalo jen proto, že víme všichni, jak by to dopadlo. Kdyby to šlo všechny je uklidit do Bruselu. To by byla věc. Jenže oni by škodili ještě víc. Jednou dějiny řeknou pravdu, jak to bylo. Co němci ndokázali silou tak dokáže evropská unie, ať už společně s našimi europřisluhovači nebo ekonomicky. Je to jedno, výsledek bude stejný. Stratíme svoji suverenitu a svrchovanost a zase budeme v područí někoho.Když pak půjde EU do úzkých, tak nás zahodí zrovna, jako nejmenované státy v Mnichově. Mám pocit, že se historie opakuje.
USA jasně podpořili Lisabonskou smlouvu !
(Dan, 21.10.2009 17:10:24)
Odpovědět
Nedávno začaly z archivů CIA prosakovat pomaličku spisy na Klausovu spolupráci s KGB a FSB, Klaus okamžitě na nátlak američanů podléhá vydírání a provádí názorový veletoč o podpisu Lisabonu.

Teď je v USA Cameron, Clintnová mu jasně řekla, že není v zájmu USA slabá a rozdrolená EU a že si přeje, aby Cameron neblokoval dále Lisabonskou smlouvu.


Narozdíl od Rusů, jásajících z Klausových sabotáží a velebících ho zato ve všech novinách až donebe, USA se postavili tvrdě na stranu EU.



Celá situace se tím více a více vyjasňuje, Klausův veletoč, přání USA a přání Ruska.

Vše je již uplně jasné a není o čem spekulovat.
Re: USA jasně podpořili Lisabonskou smlouvu !
(zuzana, 21.10.2009 17:52:27)
Odpovědět
Melete tady nesmysly jak když jste spadl z kokosové palmy. Žádné příkazy z Ameriky nejsou potřeba, jenom selský rozum občana z Čech. A ten říká, že cela LS může jít do pekel. Je to blbost na desátou.Pravomoce bude mít někdo jiný a my budeme odevzdávat prachy a oni budou rozdělovat. Má být zachován společný trh, volný pohyb osob a spolupráce v základních věcech pro náš stát výhodná. Jinak to půjde do sra... Je to utopie, zase masy nalítnou na výmysly předáků, které je chtějí ovládat. Proč se neptají lidí v referendu?
Re: USA jasně podpořili Lisabonskou smlouvu !
(richard, 21.10.2009 18:06:07)
Odpovědět
Zuzano to ale ten němcofil Dan nikdy nepochopí.
Re: USA jasně podpořili Lisabonskou smlouvu !
(Dan, 21.10.2009 20:36:01)
Odpovědět
1/ Schuman, Adenauer, Churchil a další otcové EU vždy hovořili o federaci, o spojených státech evropských.
Pouze ekonomický blok, čili rozšířené EHS to je Klausovina nic víc.

2/ Tedka posíláme prachy do Prahy, taky o ničem nerozhodujeme, dělají to za nás posalnci, námi nevolená vláda úředníků a prezident který prošel jenom těsně, nevolen taktéž lidem.
Rozhodují otom v Práglu a vedou naši zemi k bankrotu, není žádný racionální důvod tvrdit, že si umíme vládnout líp než Brusel, vůbec žádný.
Důvěra v Bruselské instituce je permanentně už několik roků u čechů vyšší než v naše národní, parlament i vládu.
3/ Referenda - nástroj přímé moci lidu, jsou nesmírně drahá, nesmírně pomalá a hlas nevzdělance v nich má stejnou váhu jako hlas odborníka, jsou tudíž zavádějící a proto je ve všech zemích světa, kde vládne demokracie tzv. zastupitelský systém.
Snad jedinou vyjímku nasvětě, kde se RF používají občas je švajc.
okud chcete RF zaplatte si je, já odmítám živit z daní zákonodárce a ještě je suplovat referendy.
Re: USA jasně podpořili Lisabonskou smlouvu !
(Šoumen, 22.10.2009 9:33:01)
Odpovědět
Neuniklo vám taky proč EU nechce udělat federální státy? Jako v USA? Asi proto, že by nemohli z Brusele ovládat všechny lidi v EU a nařizovat jim co mají dělat. Je to ještě horší než RVHP. Ale nebojte se, právě ta totalita přijde z Brusele. A to pak bude překvapení. Jak nám bude vládnout Německo a Francie. Pro Německo je to revize 2. světové války. Čeho nedosáhli válčením, toho teď dosáhnou pomocí EU a LS. A ještě budeme restituovat sudeťáky.
Re: USA jasně podpořili Lisabonskou smlouvu !
(Alberto Kvěch, 22.10.2009 10:06:56)
Odpovědět
O to vše EU právě usiluje.Vysvětlujete to velmi správně, jen jste sedla do jiné lodi.Přesedněte.Plujete zpět, ne k cíli.
Co nám Václav Klaus neřekl
(Ivana, 21.10.2009 19:35:14)
Odpovědět
Mezi Listinou základních práv a svobod, zakomponovanou do Lisabonské smlouvy, kterou Václav Klaus tak tvrdošíjně odmítá podepsat, je v české a evropské verzi jeden drobný rozdíl: V původní variantě totiž naleznete ustanovení o nepromlčitelnosti škod způsobených státem svým občanům. Jen úplný naivka by uvěřil, že se toto ustanovení vztahuje na sudetské Němce. Zato se zcela jistě vztahuje na oběti konkurzní mafie, na státem rozvrácené rodičovské vztahy rodičů a dětí, na bezdůvodné vazby, policejní šikanu a perzekuci a vůbec všechno svinstvo, které státní aparát - zvláště osazený lidskou spodinou, jako je tomu u nás - dokáže snadno a často nevratně napáchat.

víc zde

http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=1783
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(ann48, 21.10.2009 23:30:44)
Odpovědět
pan Tomský napsal naprostou pravdu. Je ale neuvěřitelné, že lidé, o kterých jsem si myslela, že jsou rozumní, inteligentní a mají vztah ke své zemi se úplně nesmyslně obracejí k vlastní zemi zády a klidně nás zaprodávají. Jako bychom s něčí nadvládou už neměli velmi tragické zkušenosti. Už jenom proto, že v EU se veřejně vyhrožuje našemu prezidentovi, který jediný měl odvahu a sílu se vzepřít LS kvůli nám občanům, by se měl každý rozumný občan zastat svého prezidenta. Všimněte si, že všichni pravdoláskovci, viz V. Havel, Halík, Švejnar, J. Kraus /který si udělal z ČT rodinný podnik/, Svěrák mají v ČT dveře otevřené. Ale lidé s opačným názorem tam mají minimum prostoru, nebo žádný. Jak je možné, že skutečné diskusi o LS dodnes veřejnoprávní televize prostor nedala. Vůbec mě zpravodajství neuspokojuje, protože není objektivní. Nebo že by už televize byla ve službách EU? Tím, že se nedal prostor veřejné diskusi na obrazovce, spousta lidí, co nemá internet, vůbec neví, jak se sprostě chová generalita EU vůči nám, a to tam prosím, ještě nejsme. Pane prezidente, vydržte!
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(legionář, 22.10.2009 0:05:05)
Odpovědět
Na Klausovi mi vadí jen jeho homosexualita, ale jinak jej podporuji!
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Alberto Kvěch, 22.10.2009 10:01:31)
Odpovědět
To není zajímavé. Na V.K. je právě zajímavé jeho politické, škodné euroskeptické působení.To je hlavní průser pro stát a občana.
Re: Santa Klaus a nepříčetní eurofilové
(Alberto Kvěch, 22.10.2009 9:58:21)
Odpovědět
No snad nechcete, aby byla tel. ve službách euroskeptiků, malé skupiny lidí, kteří činí neustálý nátlak na prezidenta a občany.