reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

DEN NEZÁVISLOSTI 28. října

Autor: Redakce | Publikováno: 24.10.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Občanská iniciativa D.O.S.T. si dovoluje pozvat /pozvánka v pdf./ všechny svobodomyslné občany k Pochodu na obranu svobody a státní suverenity, který se uskuteční v Praze ve středu 28. října 2009 u příležitosti výročí obnovení samostatnosti našeho státu.
Sraz je v 15. hodin, v dolní části Malostranského náměstí v Praze, odkud půjdeme přes Karlův most na Jungmannovo náměstí, do blízkosti propagačního centra EU.
Svou účastí opět odmítneme diktát Lisabonské smlouvy a vyjádříme podporu odvážnému a pevnému postoji prezidenta republiky v této věci.
 


 

HLÍDKY SVOBODY

Občanská iniciativa D.O.S.T. si dovoluje vyzvat /pozvánka v pdf./ zástupce politických stran, sdružení a iniciativ i všechny občany, kterým není lhostejný osud naší země a odmítají diktát Lisabonské smlouvy, k účasti na akci „Hlídky svobody“, jež se uskuteční 27. října 2009 v Joštově ulici v Brně, v blízkosti budovy Ústavního soudu ČR.


Protože je velmi pravděpodobné, že právě v onen den může Ústavní soud o Lisabonské smlouvě jednat, a protože politický a mediální tlak příznivců smlouvy na rozhodování soudu je nepřehlédnutelný, chceme formou symbolických občanských „hlídek“ připomenout zásady objektivity a nezávislosti, jimiž je Ústavní soud vázán, i skutečnost, že jeho jednání nesledují jen domácí a zahraniční prolisabonské „elity“, ale především občané této země, na jejichž životy, práva a svobody může mít konečný verdikt bezprostřední dopad.


Akci zahájíme již v 8 hodin dopoledne zapojit se do akce bude možné kdykoli během dne.
Přijďme vyjádřit své ANO věci svobody a své NE politickým a mediálním manipulacím! | 19.10.2009 |
 

reklama
1534 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(orel, 24.10.2009 0:52:43)
Odpovědět
Já 28. října slavit nebudu. Není totiž co.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(orel, 24.10.2009 0:58:51)
Odpovědět
ČSR dopadla, jak dopadla, a nemohlo to dopadnout jinak. Ve chvíli, kdy se vzchopilo Německo a Rusko, nemohla přežít jako suverénní stát. Jistě, mohla bojovat. To by z nás ale nadělali žrádlo pro psy. Místo toho se plazila jako zpráskaný pes. Státy ale nevznikají proto, aby dopadly jako žrádlo pro psy. Mají garantovat nerušený vývoj pospolitosti/í, která/é ji vytvářejí. A to ČSR natrvalo nemohla.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Margita, 24.10.2009 14:12:10)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi.Raději půjdu na pochod za monarchii.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Gen. Gajda, 26.10.2009 8:25:55)
Odpovědět
Tak to byste měla organisovat ve Vídni.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(jj, 24.10.2009 1:09:20)
Odpovědět
Jestli se Klaus nechá zatlačit do kouta a podepíše LS pod příslibem že někdy v budoucnu bude onen opt-out pro ČR připojen k LS tak přesně vím co se stane. Až se to v budoucnu dostane na pořad jednání tak Němci a spol trochu povzbudí Slováky aby se také hlásili o svůj opt-out , ti to celé zablokují s tím že oni schválí výjimku pro nás jen pokud ji budou mít i oni, následně Němci a spol prohlásí že dělali co mohli ale že to prostě nebylo průchodné a bude vymalováno .
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(erth, 24.10.2009 11:44:27)
Odpovědět
při přílepku ke smlouvě s Chorvatskem se může najednou zjistit, co je ještě kostlivců ve skříni a tím vytvářet obstrukce a odsouvat závazné přijetí podmínky. V tomto mezičase po podpisu může ESD na základě charty soudit a soudit. Co je jisté naopak, že pozdější začlenění podmínky do práva retroaktivní účinek na rozsudky ESD mít nebude.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Seraf, 24.10.2009 9:19:55)
Odpovědět
Jak víte, jsem proti LS jak to jen jde. Ale v tomto se neshodenm. Za Rakouska se nám dařilo lépe, říkám já.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(erth, 24.10.2009 10:39:12)
Odpovědět
pánové, přečtěte si Ottu Urbana, Česká společnost 1848-1918. On může být na jedné straně pohled na Rakousko jako na vojnu, když si pamatujete jen veselé zážitky, to ostatní je potlačeno. Pokud ještě přidáte myšlenková východiska z Mein Kampfu, dojde vám možná, že politické problémy R-U vygenerovaly Hitlera. Lisabonská unie případně její další deriváty vytvoří jen nový živný roztok pro nové Hitlery, Leniny atd. Lisabonská unie není budoucnost bez ekonomických problémů, katastrof všeho druhu, naopak bude svým fungováním katastrofy vytvářet. Stačí mi vidět, jak ti nejvíce vykřikující revolucionáři v EP jsou nejvíce vidět v médiích.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(orel, 24.10.2009 13:43:24)
Odpovědět
Hitler se mohl uplatnit a naplno projevit jen v situaci, kdy se Rakousko-Uhersko rozpadlo. Hospodářské a další úspěchy První republiky byly obrovské, ale stavěly na základech z dob Rakouska-Uherska. Národnostní politika byla založena na předlitavské. A národy s výjimkou Čechů a části Slováků cítily k novému státu výrazně menší loajalitu než k Rakousku-Uhersku.
Těch prvních 20 let bylo dobrých, ale nemohlo trvat věčně. Pak přišlo 50 opravdu špatných let. Podívejte se na tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=o5BDRSelsvY
Stálo to za to?
A co se obav z konfliktů kvůli sjednocení Evropy týče: Brusel všechno kazí, jak může. Ale v principu sjednocení Evropy jako takové nemůže vyvolat nové konflikty. Odehrálo by se totiž v situaci, kdy budou všechny evropské národy bez výjimky čelit smrtelným nebezpečím; tak proč by proti sobě bojovaly?
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(erth, 24.10.2009 19:58:57)
Odpovědět
Problém v Rakousku byl, že po zřízení konstituční monarchie byla pro české země značná skupina otázek včetně autonomie českých zemí neřešitelná, Politická reprezentace sudetoněmecké menšiny blokovala s pomocí rakouských Němců veškeré snahy české politické reprezentace na zachování homogenity zemí Svatováclavské koruny (autonomie, školský zákon, úřední jazyk, atd.), jediným spolehlivým způsobem dosažení změny bylo povstání, odboj nebo vydírání v dobách kritických pro monarchii. Maďarům se to povedlo v roce 67 nám v roce 18, ale už cílem nebylo soustátí, to by bylo možné ještě o nějaký rok dříve, Jinak máte pravdu, posledních několik desetiletí před válkou určitě za dobrou vzpomínku stálo, o 80tých letech se říká zlatý věk českého venkova. Jinak těch prvních 20 let republiky bylo dobrých, u Maďarů a Rakušáků si nejsem zrovna jistý, jestli měli v té době něco extra, pokud se za to nepočítají bolševici, puče a reparace. Všechno je relativní, sovětské tanky se také mohli zastavit v roce 1942 u kanálu. kdyby Hitler nebyl rychlejší.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(erth, 24.10.2009 20:19:37)
Odpovědět
oprava: tanky se mohly.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Seraf, 25.10.2009 16:02:47)
Odpovědět
Koukám, že tady furt někteří žijou v těch Palackého bludech. Vˇčeských zemích nikdy nežila žádná "sudetoněmecká menšina". Žili tu vždycky jen německy mluvící Češi a slovansky mluvící Češi. Tenhle národnostní problém tady vytvořili právě protiněmečtí radikálové, kteří si na tom postavili politickou kariéru.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(C.Q.Lafayette, 25.10.2009 18:40:57)
Odpovědět
Tohle se mi zdá zajímavé.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(erth, 25.10.2009 23:49:38)
Odpovědět
Domnívám se , že právě oni by s vámi od druhé půlky 19. stol minimálně nesouhlasili, v 18. případně 38. roce by vám asi dali přes držku, pokud by jste jim to nutil a chtěl po nich loajalitu a neměl za sebou armádu, tedy pokud by jste to neřešil slovem Böhmen.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Šílený Jan, 24.10.2009 14:41:03)
Odpovědět
O tom zjevně není pochyb. Obzvláště volnost, kterou nabízel Karel, Čechové od té doby nikdy neměli.
Vcelku mne nezajímá co píší nějací otové, nezajímají mne hlubokomyslné úvahy o tom kdo vygeneroval Hitlera. (Tedy, řekl bych, že starej Hitler, ale asi se pletu).
Moji prarodiče, prarodiče manželky a jejich přátelé prožili v K u K 15 až 20 let. Jejich rodiny pocházely od nádeníků, služek, drobných živnostníků po velitele jezdeckého pluku či Schwarzenberského šafáře. Všichni se shodovali v tom, že slušný pracovitý člověk se měl dobře.
Takže, ze zkušenosti sice zprostředkované, ovšem nikoliv čtením, alébrž osobním a příbuzenským vztahem - vznik ČSR v oné době byla pitomost. To pravím u vědomí, že jeden můj děd přišel ve světové válce o ruku a oko, nadýchal se yperitu za což obdržel trafiku. (O co všechno asi musel přijít Špidla, chce se mi položit otázku). Tu trafiku mu pochopitelně bolševík v padesátém roce sebral. Druhý děd absolvoval kompletní legionářskou anabázi s návratem přes Japonsko. V důsledku čehož byli zpočátku oba velkými vlastenci. Vyléčeni však byli velmi záhy.
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Gen. Gajda, 26.10.2009 8:24:41)
Odpovědět
Pane šílený a jak byli vyléčeni?A kdo jich do války poslal, to víte?
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Evropan Jirka, 24.10.2009 12:09:23)
Odpovědět
Nashledanou 28.října. A doufám, že budu mít příležitost se osobně setkat nejen s p. Petříkem.
Už zase jen Praha
(Doe, 25.10.2009 12:30:28)
Odpovědět
Ten váš radobyboj za svobodu je opravdu úžasný, ale kdyby jste to mysleli vážně, pak by se takové demonstrace měly konat v daleko více městech ČR, než jen v Praze. Pokud si ovšem někdo nemyslí, že lidé z ostatních měst jsou intelektuální plebs!!
Re: Už zase jen Praha
(Hobo, 30.10.2009 15:51:44)
Odpovědět
A kdo těm lidem v jiných městech brání?
Re: DEN NEZÁVISLOSTI 28. října
(Matěj Čadil, 26.10.2009 0:55:09)
Odpovědět
Protože tu zaznívá opravdu hodně rozumných pozitivních názorů na Rakousko-Uherskou monarchii, chtěl bych vás všechny požádat o podporu této myšlenky účastí na Monarchistickém pochodu Prahou (http://www.korunaceska.cz/pochod/Pochod%20pro%20monarchii%20_02.jpg). Čím větší bude účast, tím větší je šance, že se těmto myšlenkám dostane prostoru v médiích.
Monarchostický pochod
(Matěj Čadil, 26.10.2009 0:55:45)
Odpovědět
Protože tu zaznívá opravdu hodně rozumných pozitivních názorů na Rakousko-Uherskou monarchii, chtěl bych vás všechny požádat o podporu této myšlenky účastí na Monarchistickém pochodu Prahou (http://www.korunaceska.cz/pochod/Pochod%20pro%20monarchii%20_02.jpg). Čím větší bude účast, tím větší je šance, že se těmto myšlenkám dostane prostoru v médiích.
Monarchistický pochod Prahou
(Matěj Čadil, 26.10.2009 0:56:34)
Odpovědět
Protože tu zaznívá opravdu hodně rozumných pozitivních názorů na Rakousko-Uherskou monarchii, chtěl bych vás všechny požádat o podporu této myšlenky účastí na Monarchistickém pochodu Prahou (http://www.korunaceska.cz/pochod/Pochod%20pro%20monarchii%20_02.jpg). Čím větší bude účast, tím větší je šance, že se těmto myšlenkám dostane prostoru v médiích.
Re: Monarchistický pochod Prahou
(jj, 26.10.2009 1:20:23)
Odpovědět
Schwarzenberg vám jistě fandí, už se nemůže dočkat až z nás zase udělá národ lokajů a cizinců ve vlastní zemi.Jak je na vás vidět přisluhovačů a kývalů s mentalitou služebníčka má v zásobě nemálo.
Re: Monarchistický pochod Prahou
(Hobo, 30.10.2009 15:48:56)
Odpovědět
Jo, dělat lokaje republikánům, to je jiná! To jsou vždy jen slušní, poctiví, neúplatní a obětaví lidé. Však proto je také národ zvolil. Nevolnictví, ó ta hrůza, co proti tomu je daňové nevolnictví - vždyť to trvá jen půl roku, pak už vyděláváme jen a jen na sebe!! A z toho, co nám stát sebere, se přece máme skvěle, pouze se část zdefrauduje, část vydá úředníkům na mzdy, část se věnuje těm, co nechtějí makat a trochu i zbude pro nás!