reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic

Autor: Jana Bobošíková | Publikováno: 23.10.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Bývalý vicepremiér Vondra ani ostatní politici nemluví pravdu, o problému Listiny věděli. Jsem pobouřena bezcharakterností, s jakou čelní politici ČR lžou v přímém přenosu (Nedělní Partie a OVM) do očí občanům ČR, že neměli žádné informace o problému, který nyní veřejně odkryl prezident ČR Václav Klaus v souvislosti s ratifikací Lisabonské smlouvy.

Právní studii k možnému prolomení Dekretů prezidenta Beneše v souvislosti s přijetím Lisabonské smlouvy a Listiny základních práv EU, včetně výjimky, kterou si vyjednaly Polsko aVelká Británie, jsem zaslala ještě jako poslankyně EP členům vlády ČR, Poslanecké sněmovny i Senátu Parlamentu ČR dne 2. dubna 2008 a opakovaně 30. listopadu 2008. Členům Senátu Parlamentu ČR, mezi nimiž je i proradný Alexandr Vondra, jsem studii poslala ještě 6. května 2009, v předvečer hlasování o ratifikaci Lisabonské smlouvy.

Dále – od 28. dubna 2009 je veřejně k dispozici odborný článek s názvem: "K problematice dekretů prezidenta republiky ve vazbě na Lisabonskou smlouvu.", který napsala Mgr. Vladimíra Pejchalová Grünwaldová, LL.M., která působí v Praze v Parlamentním institutu (poradní orgán Parlamentu ČR). Článek najdete v plném znění v časopise Právní rozhledy 8/2009, vydaném 28. dubna 2009 na stranách 267-304.

O problému, který ohrožuje majetkové vztahy v ČR byli politici informováni. Kdo tvrdí, že nebyl, neumí číst nebo záměrně lže.

 Předseda ODS Mirek Topolánek a senátoři Vondra a Schwarzenberg neplnili usnesení vlády, které byli členy. O riziku, jaké pro občany ČR představuje Listina základních práv přitom prokazatelně věděli, dokonce jen v roce 2007 projednávali na zasedání vlády.

 

Přiložené dokumenty (schválené usnesení 471/2007 a Pozice ČR) toto tvrzení jasně dokládají. Topolánkova vláda se na jaře 2007 usnesla , že Lisabonská smlouva by neměla obsahovat Listinu základních práv s tím, že by její přijetí mohlo přinést ohrožení ochrany práv některých skupin občanů. Schválila Pozici vlády České republiky v rámci jednání o institucionální reformě Evropské unie, ve které se uvádí: "Aby byl zajištěn evropský standard ochrany lidských práv, tak jak je zakotven v Evropské úmluvě o ochraně lidských práv a základních svobod (Řím, 4. listopadu 1950, dále jen „Evropská úmluva") a k němuž se EU přihlásila v ustanovení čl. 6 odst. 2 Smlouvy o Evropské unii, je především třeba umožnit přistoupení EU k Evropské úmluvě. Tím bude zajištěn jednotný evropský standard lidských práv a svobod, aniž by hrozila určitá partikularizace ochrany prostřednictvím přijetí právně závazné Listiny základních práv. Nový smluvní základ EU by tedy neměl obsahovat samostatnou Listinu základních práv, ale zajistit přistoupení EU k Evropské úmluvě, čímž bude jasně vymezen standard ochrany ve vztahu k činnosti Evropské unie a jejích orgánů." Tuto pozici měli dle usnesení vlády prosazovat premiér Topolánek a ministři Vondra a Schwarzenberg.

reklama
7103 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Daniel Makay, 23.10.2009 8:08:31)
Odpovědět
Co očekávat od burana a smilníka Toplánka a jeho kumpánů ? Na prvním místě je jistota, že neselžou v těchto věcech- lhaní, podvádění, mystifikování, překrucování, kariérizmus. Výsledkem je diskreditace pravicové politiky u nás, korupce, zmatek a chaos, chudoba společnosti, zadlužování státu, rozkrádání. V poslední době jsem výrazně klidný, když slyším Topola a jeho partu něco žvanit, dospěli do stejného stádia jako socani, vše co řeknou je třeba obrátit na rub, aby člověk uviděl pravdu. Banda, banda prolhaných a ulhaných pseudopravicových, pohanských utopistů, kterým lež již přirozeností a ne anomálií.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Alberto Kvěch, 23.10.2009 9:03:29)
Odpovědět
Topolánek tlačí na eurokomisaře Vondru ,který nic moudřejšího v EU neudělal, než vymyslel ubohé ostudné logo "EVREPĚ TO OSLADÍME". Pane Vondro, do světa nejezděte. Ostudy bylo dost.Vaš zájem o post eurokomisaře je drzost ponižující občana Česka.Topolánku zmizni z politiky, co si mohl zbabrat se už stalo.Odejdi bez pocty.Nic jste v EU nevyřídili páni pol. diletanti.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Alberto Kvěch, 23.10.2009 9:07:03)
Odpovědět
Ano.Bohudík to lidem začíná docházet a doufám ,že je nikdo nebude volit včetně oblbujících a úplatkářských papalášských socanů.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Pajos, 24.10.2009 17:20:26)
Odpovědět
Nebojte Alberto, nebudu volit ani socany, ani současnou ods - žádné menší zlo apod. volím solidní pravicovou stranu přestože média mi říkají, že můj hlas údajně propadne. to mám kvůli tomu volit zloděje lháře a vlastizrádce?
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Alberto Kvěch, 23.10.2009 9:26:07)
Odpovědět
Vondro,Topolánku. Co jste vy dva pol.amatéři Evropě osladili? Osladili, že se to přeslazené kafíčko na našem stolečku nedá pít a těžko se bude vylévat.Odejděte a neničte pravici.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Dan, 23.10.2009 11:01:01)
Odpovědět
Správná otázka....
.. a co očekávat od bisexuála, co běhá v praze po gayklubech, píchá letušky i svoji ženu ?

Topolánek se aspoň jako chlap rozhodl, křivák Klaus dal přednost kličkování ..

Co lze očekávat os člověka co má složky v archivech KGB, GRU, STB ??

Jedině podraz.. a toho se taky euroskeptičtí blázni od Klause dočkáte on nic. jin. neumí.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Pavel, 23.10.2009 13:41:27)
Odpovědět
Přesně tak. Klaus prostě podepíše.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Daniel Makay, 23.10.2009 14:34:49)
Odpovědět
Co očekávat od pomlouvače, eurofila a lháře jako jsi ty? Co myslíš ? Co očekávát od člověka, který o sobě říká, že je křesťan přitom je satan.Co myslíš ?
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Dan, 23.10.2009 16:59:52)
Odpovědět
:-)

A nějaký argument proti mě ? :-)

Nic co... satan, hospodin.. ty seš pomatenec jakému není rovno široko daleko
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Lukáš K., 26.10.2009 16:43:25)
Odpovědět
Dane jsi sprostý lhář,že se nestydíš.Tvoje lži vypovídají o tvoji osobě a závisti proti vynikajícímu člověku,který nás chrání od nejhoršího.Jsi tak blbý,tak raději nepiš.nevíš co říkáš.Jsi ubohý.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(AN, 24.10.2009 10:21:20)
Odpovědět
Ty jsi magor jak ta Bobo.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Krištov, 23.10.2009 10:42:58)
Odpovědět
Vážená paní Bobošíková, nejen modrých ale i růžových nemá podlost hranic. Úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod ve znění protokolu č. 11 byla Českou a Slovenskou republikou ratifikována dne 18.3.1992 s platností od 1.1.1993 a to ve sbírce zákonů čís. 209/1992 Sb., pouze mocné ptactvo od Velkého sametu uvedené nerespektuje.
Podepsán plabs obecný.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Dan, 23.10.2009 11:04:39)
Odpovědět
Svaz průmyslu a dopravy, zastupují 2460 českých firem vyzval prezidenta Klause aby přestal poškozovat českou republiky v zahraničí a neprodleně dokončil ratifikaci.




A to je to očem stále hovořím, Plho...

.. naproti tomu komunuisté křičí nepodepisuj, lůza křičí nepodepisuj !!
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Řehoř, 23.10.2009 12:41:41)
Odpovědět
Svaz průmyslu a obchodu, nemá hrdost, nemá čest, má jen touhu kšeftovat s co největším profitem. Ten nemá do otázek týkajících se suverenity státu a jeho občanů, co mluvit.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Sunny, 26.10.2009 13:59:28)
Odpovědět
Docela by mě zajímalo, za koho ten svaz vlastně mluví? Ať se starají o obchod a nepletou se do politiky, šmelináři.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(VM, 23.10.2009 15:22:52)
Odpovědět
Jediný dotaz. Jste ochoten ručit svojim majetkem, že dekrety jsou neprolomitelné za stávajícího znění LS? Ano - Ne.
Jinak, záruky-nezáruky, LS nebrat.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Dan, 23.10.2009 16:55:38)
Odpovědět
Aby bylo jasno, já osobně odsuzuji princip kolektivní viny, odsuzuju ty zločiny, kterých se na ženách,starcech a dětšch dopustili češi, na němcech, maďarech i chorvatech zde žijících.

Benešovi dektery považuji za kvapné a krajně nebezpečné a nakonec problémi s nimi zde máme ještě 60 roků po válce.


Na druhé straně je naprostý nesmysl, že by mohlo dojít po tak dlouhé době k nějakému navracení majetku, to je jenom Klausem vyvolávaná falešná panika, a Kraus se vyjádřilo k tomu dokonale.

Já osobně jsem si všechny svoje domy postavil, nenafasoval jsem od bolševika nic ukradeného němcům, jako manželé Klausovi-Pružinští chalupu v jižních čechách.

Moje svědomí je tedy čisté.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Dita, 23.10.2009 18:03:46)
Odpovědět
Vážený/á/ nicku/o/ Dane, bylo mi včera v diskuzi k článku Jar.Kubery zjeveno p.Kvěchem, že jste obohacem takovým saldem vědomostí, informací a tak podobně, že jest mi k nim nedohlédnouti. Cítím se bídně.Ach, kdybych tak alespon úrovně p.Kvěcha dosáhnouti ráčil, nemusely by se mi ty Vaše komentáře zdát tak neskutečně pitomé. Blížíte se už věhlasu jistého Zimy z NP, ale ten alespon zvládá gramatiku.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Alberto Kvěch, 23.10.2009 21:19:10)
Odpovědět
Divné. Včera žena, dnes muž.V každém případě Dita anonym.To se Vám nemůže podařit.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(jj, 24.10.2009 0:32:29)
Odpovědět
vy už jste se tady jednou prokecl že jste potomek sudeťáků takže si tady nehrajte na Čecha když jste jedna ruka s neonazi havlisty
pane, tady není žádných skutečných čechů... jsme jen a pouze Evropané !
(Dan, 25.10.2009 15:44:46)
Odpovědět
Praděd přišel za doba R.U. z Vídně a usadil se na Moravě blízko Brna, rodilý Rakušák !

Vzal si Němku, nikoliv sudetskou, ale z rodiny německého obchodníka, z Hamburgu, který tu pracoval v Brně a žil se svou rodinou v nájemním bytě.

Jejich syn, můj děd si vzal už moravanku a měly mého otce...

Z matčiny strany se jednalo o smíšené manželství, praděd Němec, žijící na Vyškovsku a jeho žena češka z téže oblasti.
Dále pak už je samí Moraváci do rodiny.



Víte kde jsou Sudety ?
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Student politologie Brno., 26.10.2009 16:54:12)
Odpovědět
Dane,ty největší zločiny tady napáchali Němci Hitlerovskou válkou a ublížili dětem,starcům ,ženám jak píšeš.Kdyby nebylo války,nebylo by ani Benešových dekretů a ani KSC a železné opony.A ty jim chceš zase vlézt do chomoutu?Klaus si před revolucí vydělal vlastní pílí a studoval také z vlastní píle.Proto je tak chytrý.Kam ty se hrabeš.Napíšeš Benešovi dekrety s měkkým i.To mluví za vše.Nemluv do čeho nerozumíš.Ubožáku.Nemá cenu s tebou diskutovat.Každý nemůže být presidentem závistivče.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(kapej, 23.10.2009 17:03:37)
Odpovědět
Bylo by daleko lepší, aby poškozování zájmů Evroupskou únií prošlo všelidovým referendem. Nebo si myslíte, že jenom zástupci firem jsou schopni zvážit dosah Lisabonské smlouv na naši suverenitu a státnost ? Ve federativním státě už jsme jednou krátce fungovali a vůbec to nefungovalo - nebo si nevzpomínáte na různé dvojdomky pana Pitharta ? Do nové velké evropské federace, kde budeme vždycky přehlasováni se mi, věřte nechce. Asi proto, že nejsem podnikatel, ale důchodce a taky něco pamatuju...
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(frantisek zajicek, 23.10.2009 19:22:08)
Odpovědět
Kapej,to referendum beru,ale pod podminkou ze ten,kdo se ho zucastni,o LS neco vi.Ale zadne demagogie z tisku.Ten Tvuj opevovany Klaun-Pruzinsky totiz zahral lidem na jedinou moznou(a pro neho posledni)strunu-Benesovy dekrety.Odbocim.Byl jste ted nekdy osobne v"Sudetech"?Ja tudy projizdim velice casto a rad Vam popisu jak ja vidim tento byvaly(!!!)krasny kousek nasi zeme.Na vypadovkach do Nemec sama slapka a pasak,nepocitatelne mnozstvi asijkych trznic s opravdu kvalitnim zbozim,ve Varech se cesky temer nelze domluvit,kazde vetsi mesto vlastni svoje ghetto neprispusobilych,kteri sem privandrovali po odsunu tech slusnych atd,atd.Nebylo by lepsi,kdyby se vratila aspon mala cast tech obycejnych,pracovitych,kterym byl jejich majetek sproste ukraden(presny termin) a dodnes se jim nedostalo aspon omluvy?Myslite si ze Sudety jsou jeste Ceske?Zkuste o tom popremyslet.Antiklausovec FZ
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(kapej, 24.10.2009 15:40:04)
Odpovědět
Všichni ti malí a slušní, co nic nezavinili a byli ( podle vás neprávem ) odsunuti na základě Benešových dekretů ( rozhodnutí vítězných mocností ve 2. světové válce ) hajlovali a volbami zajistili nástup Henleina a poté rozbití Československa. Pokud neznáš svoji minulost, musíš být znovu potrestán. Nesouhlasím s Vámi. Bývalými Sudety projíždím také a také se mi nelíbí, co tam nyní " bují ", ale LS to nezmění. Vy zřejmě horujete pro prolomení Benešových dekretů a to je váš jasný postoj. Ten můj je opačný a doufám, že dodatek LS zajistí celistvost a suverenitu ČR i po důsledné federalizaci nesvéprávných republik pod vedením bruselné nomenklatury...
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Králíček, 26.10.2009 17:06:03)
Odpovědět
Zajíčku,Sudety nejsou jenom na Karlovarsku /šlapky/to je právě věc Ně mců.kteří tam jezdí toto využívat,ale Sudety jsou také na části Moravy.Svitavy,víte jak jsou ted krásné a okolí směr na Usteckorlocko,Rychnovsko.Tam je nádherně a žádné šlapky tam neuvidíte u silnic atd.To dělají v severních Cechách Němčouři.Po nich toužíte?Omlouvám se,Svitavy atd.co píši jsou už Cechy,ale jiné.Tam žijí lidé jinak než v sever.Cechách.Baráky po Sudet.Němcích si opravili,před tím za drahé peníze koupili/je to už 3 generace/,mají na to hypotéky a ted by jim to Němci chtěli vzít?Kde to žijem?Měli si to vzít dřív,dnes už by to byly trosky.Takže opatrně s Beneš.dekrety ! ! !
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Králíček, 26.10.2009 17:06:15)
Odpovědět
Zajíčku,Sudety nejsou jenom na Karlovarsku /šlapky/to je právě věc Ně mců.kteří tam jezdí toto využívat,ale Sudety jsou také na části Moravy.Svitavy,víte jak jsou ted krásné a okolí směr na Usteckorlocko,Rychnovsko.Tam je nádherně a žádné šlapky tam neuvidíte u silnic atd.To dělají v severních Cechách Němčouři.Po nich toužíte?Omlouvám se,Svitavy atd.co píši jsou už Cechy,ale jiné.Tam žijí lidé jinak než v sever.Cechách.Baráky po Sudet.Němcích si opravili,před tím za drahé peníze koupili/je to už 3 generace/,mají na to hypotéky a ted by jim to Němci chtěli vzít?Kde to žijem?Měli si to vzít dřív,dnes už by to byly trosky.Takže opatrně s Beneš.dekrety ! ! !
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Králíček, 26.10.2009 17:06:16)
Odpovědět
Zajíčku,Sudety nejsou jenom na Karlovarsku /šlapky/to je právě věc Ně mců.kteří tam jezdí toto využívat,ale Sudety jsou také na části Moravy.Svitavy,víte jak jsou ted krásné a okolí směr na Usteckorlocko,Rychnovsko.Tam je nádherně a žádné šlapky tam neuvidíte u silnic atd.To dělají v severních Cechách Němčouři.Po nich toužíte?Omlouvám se,Svitavy atd.co píši jsou už Cechy,ale jiné.Tam žijí lidé jinak než v sever.Cechách.Baráky po Sudet.Němcích si opravili,před tím za drahé peníze koupili/je to už 3 generace/,mají na to hypotéky a ted by jim to Němci chtěli vzít?Kde to žijem?Měli si to vzít dřív,dnes už by to byly trosky.Takže opatrně s Beneš.dekrety ! ! !
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Eda, 25.10.2009 13:01:35)
Odpovědět
Masaryk: "Demokracie je diskuse."
Jste zřejmě velký demokrat, oponenty, anebo ty, kteří nezdílí Váš názor nazýváte lůzou, opravdu pádný argument, který přesvědčí každého odpůrce!Já sám mám jisté pochyby o demokratičnosti EU, viz Irsko, v prvním referendu řeklo ne, zamítnutí se nelíbilo a tak se vypsalo referendum další, v podstatě to znamená budete hlasovat až do doby, kdy vyslovíte souhlas!!!!
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(xxxxxxxx, 25.10.2009 13:39:51)
Odpovědět
Dane ,za koho mluvíš.neber si do huby lidi,kteří s Tebou nesouhlasí!
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Nela H., 26.10.2009 16:46:35)
Odpovědět
Dane nikoho neoznačuj za lůzu.Myslím si,že největší lůza jsi ty ! ! ! !
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(mm, 23.10.2009 12:29:36)
Odpovědět
Co to plácáte za nesmysly? Pan president přece neřekl, že LS nepodepíše. Pouze řekl, že ji nepodepíše bez dodatku, který má zabránit prolomení Benešových dekretů. Drzost Bobošíkové nezná mezí. její divadlo ale netáhne, spíš odpuzuje. je velmi špatná herečka, ale chameleon.Pokouší se zakotvit v politice a tak už jí zbyl jenom Paroubek a s tím to určitě nevyhraje.Když už mluvíme o podlosti, Bobošíková je její živoucí ztělesnění.Mají ti komunističtí pohrobci hroší kůži.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(frantisek zajicek, 23.10.2009 20:36:39)
Odpovědět
Dobry postreh,FZ
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Zita H., 26.10.2009 17:11:22)
Odpovědět
mm.mluví z Vás závist k Bobošíkové,že to někam dotáhla a je to chytrá a schopná ženská.Jste ješitný chlap.Dokažte to,co ona !
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(kapej, 23.10.2009 17:06:11)
Odpovědět
Paní Bobošíková, fandím Vám a držím vám palce, nedejte se, máte více příznivců, než si myslíte. Jen třeba nemají přístup na internet... V příštích volbách musíte uspět !!!
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(tatina, 24.10.2009 16:06:41)
Odpovědět
Vám asi vůbec nevadí,že paní Bobo se spřáhne třeba i čertem,jen aby mohla zústat u koryta.Jen si vzpomeňte,v kolika stranách se tato osoba již objevila a za které kandidovala.O pravice až po extrémně levicové komunisty.Tak tzomu vy fandíte?Věřte,že ani zdaleka nemá tolik přívrženců jako si myslíte.Maximalně jen ve svém okolí,kterým dává vydělat z fondů EU.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(frantisek zajicek, 24.10.2009 17:01:33)
Odpovědět
To Tatina:Proc polemizujete s nekym,kdo je tupy jako majzl?Tento clovek se do dnesni doby absolutne nehodi.To vite,duchodce co neco pamatuje.Asi to,jak chodil 30 let do jedne fabriky a v kravate k volebni urne.Takze zbytecne ztracite cas bavenim se s volem o sobote,kdyz jde v patek na porazku.FZ
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Ludva S., 25.10.2009 13:38:18)
Odpovědět
zajíčku,když je někdo důchodce,není tupý,jak ty říkáš ale má víc rozumu a zkušeností než ty.To si uvědom.Ostatní to vědí.myslíš,že tě někdo bere vážně?
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(frantisek zajicek, 26.10.2009 20:44:44)
Odpovědět
Ludvo,podle ceho tipujes,kolik je mi let?Co kdyz jsem v duchodu?Ja jenom pouzivam komentar Kapeje kde tvrdi,ze je duchodce co neco pamatuje,a tim nas ostatni pasuje na snusku hnupu,FZ
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(kapej, 26.10.2009 15:11:11)
Odpovědět
Tatině a Zajíčkovi můžu jen vzkázat - když už nevíš v diskusi kudy kam, tak odpůrce svého názoru nazveš tupcem nebo " důchodcem " ve smyslu nadávky. Myslím, že každý si z Vašich postřehů vybere sám. Ano, jsem důchodce a z Vašich reakcí mám strach - chodím k volbám, protože to považuji za projev svého práva i povinnosti, ale na vás dvou je vidět jistá forma " totality " - kdo nejde s námi, jde proti nám. A vůbec - nebylo by lepší důchodce a starší lidi třeba " vyplynovat nebo jinak zneškodnit ", aby nemohli do dnešní politiky zasahovat ? Zdá se mi, že o demokracii nemáte ani ponětí.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(frantisek zajicek, 26.10.2009 18:44:11)
Odpovědět
Kapej,z mych reakci strach mit nemusis.Na ty mam pravo.Minuly tyden jsem s Tebou i souhlasil.Ty jednou pises jako zena a podruhe jako muz.Mas snad z neceho strach?.Ja,na rozdil od Tebe,vystupuji pod svym jmenem,za svoje nazory se nestydim a nepouzivam nejake anonymni vykriky ze tmy.Patent na rozum nemam a ani to netvrdim,praci cest(a rukam klid)FZ
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Aleš J., 26.10.2009 17:16:51)
Odpovědět
Nevím,že by Bobošíková přestupovala z jedné strany do druhé,jako třeba Kalousek,kníže atd.U těch Vám to nevadí.?Vím jen,že chtěla založit vlastní stranu a to se jí nepovedlo.Vám se v životě povedlo vše?Proč se jí to nepovedlo?Protože je u nás hodně takových ješitů jako jste vy.Uznejte,že je schopná a chytrá,hřebínek z hlavy vám nespadne.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Veteran, 25.10.2009 14:28:33)
Odpovědět
Bobošíková si ze Sudeťáků udělala živnost.Čím dneska strašit, že?
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Felix, 23.10.2009 22:26:43)
Odpovědět
Chcete charakteristiku? "Hustá atmosféra v mnohém připomínala období před Sametovou revolucí v Československu, kdy vládnoucí nomenklatura již cítila, že ztratila valnou podporu občanů, a rozjetá totalitní mašinérie už jela dál jen setrvačností." Jenom nedopusťme znovuukradení kontrarevoluce jako v 89-tém.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(tatina, 24.10.2009 16:02:38)
Odpovědět
Podlá a za vše strany schopná,včetně komunistů, kandidovat paní J.Bobošíková nadává na vládu pana Topolána a jeho členy.Toť sranda,nebo hrůza?Přiklání se k té druhé variantě,protože jako politická turistka nemá hranici,za kterou by se nedostala.Tak této užvaněné bábě mám věřit?To nikdy.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Alberto Kvěch, 24.10.2009 21:12:31)
Odpovědět
Bobo ani ze srandy.Zhodceno bezvadně.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Vilém L., 25.10.2009 13:35:47)
Odpovědět
tatina,to nemyslíš vážně,ty bys dal Topolovi hlas?Za co?Ze nás potopil?Paní Bobošíková,konečně pořádný nadpis této stránky a je pravdivý.to je hlavní.Fandím Vám a zdravím.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Pipa, JUDr., 26.10.2009 20:54:39)
Odpovědět
Svatá pravda. K tomu není třeba žádného komentáře. Špidla v Bruselu podle Topolánka nebyl vidět, zato nikdo neví co dělal Sáša Vondra jako velvyslanec v USA. Jaký byl jeho přínos pro ČR? Žádný!! Pak jsou na tom se Špidlou stejně.
Re: Podlost Topolánkovy vlády nemá hranic
(Felix, 26.10.2009 21:16:11)
Odpovědět
Co pořád máte proti Topolánkovi?! České předsednictví se může vykázat skvělými výsledky: Např. po jeho dobu NIKDO z občanů ČR (s výjimkou několika ilegálů, které Topolánek tady nechtěl, ale negativa jejich odmítnutí byla větší než to, že tu pak zemřeli) nezemřel na prasečí chřipku.
Podívejte se na švédské předsednictví!
"Vakcíně proti prasečí chřipce ve Švédsku podlehlo víc lidí než nemoci samé."
Já hlasuji proto, aby se zase navrátilo české předsednictví, a to s předsedou Topolánkem, který se navíc zavázal, že se ihned pustí do řešení tzv. Benešových dekretů.