reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou

Autor: František Matějka | Publikováno: 9.11.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

EU je postavena na socialistickém přerozdělování líným a neúspěšným na úkor pracovitých a úspěšných, prosazuje centrální plánování, zakazuje, reguluje životy nás všech a vytváří armádu uměle zaměstnaných lidí, kteří se živí na neprůhlednosti veškerých nařízení a předražených zakázek. EU nevytváří skutečné hodnoty a zdroje. Jen sprostě spotřebovává. A je to velmi lačná a nenažraná organizace.

V referendu o přistoupení k EU jsem hlasoval PRO. Opravdu jsem se domníval, že EU je reformovatelná a budeme-li uvnitř, můžeme tomu přispět. Fatálně jsem se mýlil. Nebyli jsme schopni (a po ratifikaci Lisabonské smlouvy už vůbec nebudeme) skutečně reformovat vůbec nic. Naopak, svou účastí jsme přispěli k dalšímu prohloubení důsledků této špatné cesty integrace.

Na každém roku vidím povinné cedule ve stylu „postaveno s přispěním EU“. Jen tam chybí dovětek, že jsme ty prachy museli nejprve do unie odvést, pak je tam v luxusních budovách za policejními zátarasy za draho zadministrovali, přiživili se na nich úředníci v Čechách a různé konzultantské společnosti, abychom si je zase mohli použít. Na každém rohu vnímám nějaká omezení mého každodenního života. Tu nemohu to, tu zase ono. Prý kvůli příkazu (to správný překlad z angličtiny dokumentů Evropské komise) EU. Prý kvůli našemu společnému blahu. Kecy. Jediné, čím takovým „sladěním“ legislativy dosáhnou, je unifikovaný nový robot zvaný Evropan, který je a bude víc a víc povinen držet hubu a krok. A platit zvyšující se daně, protože socialismus, vynucená rovnost všech za každou cenu a pseudohumanismus něco stojí.

Prezident Václav Klaus si zaslouží uznání. Je to u mě frajer. Lisabonská smlouva je paskvil, který umožňuje jediné – snadné vládnutí 500.000.000 lidí. Představitelé z Bruselu se už nechali slyšet, že po „peripetiích“ s ratifikací této novodobé Mnichovské dohody, která dává na úkor menších zemí opět možnost rozhodovat těm velkým v primárně jejich zájmu (jen „kultivovanější“ skrytou formou), dlouho žádné reformy dělat nebudou. Jistě, bylo by pro ně škoda přijít o takový nástroj, kterým LS je.

Ve svém projevu sdělil pan prezident k rozhodnutí Ústavního soudu následující: „Především však nemohu souhlasit s jeho obsahem, neboť vstoupením Lisabonské smlouvy v platnost, navzdory politickému názoru Ústavního soudu, Česká republika přestane být suverénním státem. Tato změna – pro dnešek i pro budoucnost – legitimizuje snahy té části naší veřejnosti, které není věc naší národní a státní existence lhostejná a která se s tímto výsledkem nechce smiřovat.“

Sděluji veřejně, že tuto výzvu přijímám. Na rozdíl od pana prezidenta, který respektuje politické rozhodnutí Ústavní soudu České republiky (protože ničím jiným to není), ztratil pro mě tento soud zbytky jakékoli úcty.

Do háje, to vymanění se z diktatury komunistů před dvaceti lety bylo tak sametové, že jsme si svobody a suverenity přestali vážit. Byli jsme tak dlouho pod diktátem socialistického bloku, že si snad pomalu neumíme představit, že by nám někdo opět nediktoval a bláhově věříme, že Francie, Německo a Itálie budou hájit naše české zájmy. Nebudou, stačí si vzpomenout na výroky francouzského prezidenta v prvním období současné krize. Tuhle sportovní disciplínu, založenou na lezení do prodloužených zad, jsem nikdy v životě nehrál a nebudu. Rozhodl jsem se dnes, že budu bojovat všemi dostupnými prostředky za to, abychom opět získali svobodu, nezávislost a skutečnou suverenitu.

Nechci totiž, až přijde zase dvacetiletá perioda a naše děti dospějí, aby se mě někdo ptal „co jsi proti tomu dělal“ a já neměl odpověď. Nechci, aby se od dnešního dne zaštiťovali naši vlastní politici formulí „my nic, my musíme, protože je to z EU a pod sankcí“. Nechci, aby se na prohlubující státní deficit a dluhy pro mé děti vymlouvali naši politici jako na nutnost, protože musíme splnit nějaká podělaná přerozdělovací kritéria a socialistické pseudosociální podpory nemakačenků. Nechci, aby se na naší vlastní imigrační politice podílel kdokoli jiný, než my sami. Velmi dobře si totiž pamatuji, co to znamená „dočasná pomoc“.

Chci znovu svobodu pro tento národ a Českou republiku. Rozhodnutím Ústavního soudu ji totiž na nějakou dobu ztratil, i když to někteří nevidí, nebo spíše díky těšení se na svou osobní účast ve funkcích EU, nebo podíl na konzultacích ohledně zapráskaných dotací, které křiví trh, volný obchod a životy lidí, vidět nechtějí. Česká republika má strategické geografické postavení v Evropě. Nelze nás obejít ani vydírat! Ať mě za to v té slavné EU třeba zavřou.


František Matějka
www.frantisekmatejka.cz




 

 

reklama
1859 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Jan Šílený, 9.11.2009 13:58:53)
Odpovědět
Tak to vidíte, pane Matějko. Čekal jste asi jiné rakce, nemýlím-li se. Když jsem si v noci Váš článek četl, sám se sebou jsem se vsadil o jedno pivo za 2,50, že pohoříte. A to jste na stránkách, kde při vší té bídě, sem tam někdo zastává solidní názor.
Věřte, nevěřte, stejně jsem se k tomu stavěl já, zhruba od poloviny šedesátých let. A s krátkou přestávkou 1990 - 1992 i nadále. Používal jsem naprosto stejný argument jako Vy - až se mne zeptají děti, „co jsi proti tomu dělal,“ řeknu jim „všechno co jsem svedl“.
Jenomže, víte, vlastním čistý štít, ale nevlastním peníze či movitosti. A moje děti se mne neptají „co jsi proti tomu udělal“, alébrž jejich nevyřčená otázka zní „proč zrovna já musím mít za tátu takovýho blbce poctivýho“. A to i přes to, že jsem je vychovával slušně, k upřímné nenávisti vůči všemu socialistickému a bolševickému.
Přeji Vám ve Vašem, z vlastní volby krušném životě, abyste nedopadl jako já.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Felix, 10.11.2009 21:21:21)
Odpovědět
Jen aby Vám to, pane Matějko vydrželo. V 48-ém taky se dalo ještě nějaký čas přejít čáru. Zkuste si dát závazek, že to samé zveřejníte každého 9. 11. Už první výročí může být zajímavější.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(ann48, 10.11.2009 1:00:23)
Odpovědět
pane Matějko, plně s Vámi souhlasím.
pro Jan Šílený - nepodléhejte smutku za to, co říkají děti, uvidíte, že si Vás za Vaši poctivost budou vážit a budou mít rádi. Něco podobného už mám se svými dětmi za sebou. Ti mí říkali, a to ještě před převratem, že jsem je do dnešní doby špatně vychovala, protože vyhrávají a prosazují se jen ti, co mají ostré lokty a jsou podrazáci, že není pravda, že s poctivostí nejdál dojdeš. Stále jsem tvrdila, že poctivý a pracovitý člověk má alespoň klidné spaní a nemusí se bát, že ho někdo může vydírat, nebo něco nečestného prozradit. A dnes ve stejném duchu vychovávají své děti a je to dobře. Horší je, že jsme jako rodiče nedokázali zabránit přijetí LS a proto se domnívám, že je nečeká nic radostného, zase budou i naše děti pod cizí kuratelou. Před 20lety bych řekla, že to se už nesmí nikdy stát a tady vidíme, že jsme do toho chomoutu zase vlezli. Jen nevím, jak a kdy se nám z něho podaří dostat ven.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(XXM, 10.11.2009 0:05:26)
Odpovědět
Čtu tady samé hrdinské názory o vystoupení z EU. Nějak mi ale chybí nějaká představa, jak by se takovým svobodomyslným občanům a vystoupivšímu státu vedlo ekonomicky poté. Myslím, že prabídně!
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Davidan, 9.11.2009 11:59:05)
Odpovědět
Vážený pane Matějko, jestliže jste v referendu přispěl svým ANO, ke vstupu ČR do EU, je tento článek naprosto zbytečný.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Chytrakzhospody, 9.11.2009 10:21:38)
Odpovědět
No, když jsme lezli do EU, tak to bylo prezentováno jako s EU na věčné časy a nikdy jinak. Masáž mozků byla přímo úděsná. Pak překvapila diškus na netu o našem vstupu. Dost lidí psalo, že byli proti a stejně tak dopad můj soukromej průzkum mezi karádama. Bylo to tak 75% proti a 25 %. Dělalo to na mne dojem, jak když referendum bylo uměle upraveno. Teď proti LS, ikdyž se media hodně snažila evropské penízky tekly vybranejm demogogům proudem, se zvedla velká vlna odporu. Ale obávám se, že to asi moc platné nebude, protože z pekla není návratu. Evropa přestane být Evropou a bude nám tu vládnou novodobá evropská šlechta, která z nás udělá novodobé poddaně (budou mít narozdíl od těch středověkých volnost pohybu), kteří budou makat jak na novodobou šlechtu, tak preferované skupiny naší spodiny a ilegály, jejichž statut bude bude upraven na řádné občany.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Gen. Gajda, 9.11.2009 10:18:54)
Odpovědět
Bohužel s Vaší glorifikací P.Klause nemohu souhlasit.Pro mně je to značně "nečitelný" politik.Bezpochyby nese ,spolu s Havlem,vinu na devastaci naší Vlasti po roce 89.Jeho výrok:Neznám špinavé peníze.Spolu s Havlovým:Nejsme jako oni. Scela jistě měrou vrchovatou přispěl k rozkrádání při spackané privatizaci a návratu postbolševiků k moci.
Pravdou je,že i on se jako osobnost vyvíjí.V současnosti je snad jediným z politiků,kteří jsou tzv. vidět a je shopen poukázat na svintsvo,které ostatní páchají.
Nicméně jeho morálka je značně pokřivená a nevěřím,že by on byl tím zachráncem.Nejsíš se zařadí mezi ostatní naše bývalé prezidenty "Darebáky".V každém případě bych velice rád mýlil a poté se mu s radostí omluvím.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(frantisek zajicek, 9.11.2009 19:06:22)
Odpovědět
Generale,vyrazil jste mi dech.Myslel jsem,ze velite na druhe strane barikady,tady mi nezbyva nez s Vami souhlasit,FZ
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Gen. Gajda, 9.11.2009 19:41:19)
Odpovědět
Františku,nejsem si jist zda-li jste správně pochopil co jsem napsal.Zcela nepochybně se nacházíme na různých stranách barikády.To,že nejsem obdivovatelem p.Klause ještě neznamená,že jsem pomateným obdivovatelem nového eurobolševického ráje!Stačí si přečíst asociační dohodu podepsanou před vstupem do EU.Už z tohoto dokumentu je jasné jak dobře to s naší Vlastí ty grázlové v bruseli myslí!Přijít a vyrabovat co zůstalo po našich boševických gaunerech!
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(frantisek zajicek, 9.11.2009 20:50:10)
Odpovědět
To me asi spatne chapete.Nejsem obdvovatelem noveho eurobolsevickeho raje(ci pekla).Vidim tam spoustu chyb,hlavne ta rizena emigrace mi nevoni,pracoval jsem s islamskou komunitou osobne...,ja pouze tvrdim,ze i Bruselska hajzlbaba povede lip tento stat nez byvala i soucasna garnitura.A ze by Brusel chtela neco rabovat?Asi toho jeste mame hodne.Jinak si myslim,ze pokud to bude vule lidi z EU vystoupit,i kdyz procedura trva 2leta,nemel by to byt az takovy problem.Je-li to vule naroda,ja stojim za nim,FZ
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Gen. Gajda, 10.11.2009 8:08:42)
Odpovědět
Bohužel není to jen řízená imigrace,je toho daleko víc.Ovšem stěmi muslimi máte pravdu i já jsem s nima měl co do činění.
Nemohu s Vámi souhlasit že by kdosi z ciziny vedl náš stát lépe nežli my sami.To je s odpuštěním pitomost.V našich dějinách jen za posledních devedesát let je příkladů dostatek.Gauneři,kteří uchvátili moc se musíme vypořádat sami,jejich bezpáteřnost a skorumpovanost jejim podobně postižených bruselským lotrům naprosto vyhovuje.
Rabování naší Vlasti začalo už po roce devadesát,bylo umocněno podpisem asociační dohody našeho státu s EU.Vše v duchu:Rozvrácená zem se daleko lépe ovládá.Ve své zemi si musíme udělat pořádek sami.A co nejrychleji se zbavit těchto prolhaných pijavic!
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 10:58:22)
Odpovědět
Pane. Konečně mohu a rád s Vámi souhlasim,ale Klaus je velmi čitelný, nejčitelnější politik.Myslím, že on má největší podíl na devastaci pravice a státu ve všech oblastech a historie ho brzy odsoudí jako škodnou a špatného prezidenta.Nechápu, jak mohli euroskeptici přistoupit na jeho nekonečný monolog pouze sám se sebou, pouze pro své EGO. Ne pro stát a občana.Jinak to bohužel i bohudík nejde pojmenovat a jinak to nevidím.Hrál na jejich notu, tak ho vynesli do obláčků.To bylo ale velmi laciné a krátkozraké.Euroskeptici velmi neodborně posuzovali vývoj v Irsku a další.Myslím ,že se trvale chová jako malé děcko. Bohužel je prezidentem, který rozděluje národ a v rozporu s ústavou bojkotuje a znevažuje rozhodnutí poslanců a senátorů, jak to vyhovuje jeho osobě.Euroskeptici jen bojují, ale jsou mimo politickou realitu vnitřní i zahraniční.Múžete mi nadávat do bláznů jak chcete, ale naučte se správně pojmenovávat věci, když chcete něco prosazovat-vím co mluvím a mé připomínky jsou prokazatelné.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 9:39:04)
Odpovědět
Pane pisateli. Dvacetiletá perioda je tady, tak ji zrekapitulujme a nehrajme si na mrtvého brouka, nebo demokracii a pravici zamordujeme.Nemusím euroskeptiky, ale mají pravdu ,že EU obsadili socialisté s devastujícím populismem.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 9:33:05)
Odpovědět
Je zajímavé ,že ti kteří se nejvíce 20 let podíleli na devastaci Česka, dnes nejvíce bojují proti EU a společenství sabotují.Zavedli si vlastní výhodný kocourkov a brání si ho ze všech žil.
Re: Chci vystoupit z EU. Ať mě za to třeba zavřou
(Svatopluk Slezák, 9.11.2009 4:52:16)
Odpovědět
Vystoupit, to už nelze. Už to došlo příliš daleko,vždyť už nic co by fungovalo nemáme.Strojírenství,textil,zemědělství,zdravotnictví a dalo by se pokračovat,všechno máme v hajzlu.Teď už musíme jenom poslouchat co nám nabídnou a zaplatit.Stát,který si neváží vlastních zdrojů je blbej.A naši hlavoni to za 20 let dokázali rozprodat.Byla to tichá třetí "evropská"válka.Co se nepodařilo ve dvou světových-to Němci dokázali teď a potichu