reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU

Autor: Redakce | Publikováno: 8.11.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Právo 6. 1. 2009: Důvěra v Evropskou unii je v Česku relativně malá, ale řada lidí přesto pozitivně vnímá například význam dotací pro rozvoj krajů. Vyplývá to z bleskových anket Práva na serveru Novinky. cz.


Na otázku, zda by chtěli, aby Česko vystoupilo z EU, včera bezprostředně reagovalo přes 30 tisíc lidí, přičemž téměř 54 % z nich odpovědělo, že ANO. S vystoupením z Unie by nesouhlasilo přes 40 % dotázaných.
 

reklama
3640 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(orel, 8.11.2009 0:56:41)
Odpovědět
Já to říkám pořád, že jsme v jádru kvalitní národ:-)
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(jj, 8.11.2009 14:21:20)
Odpovědět
Je to celkem úspěch .. po dvaceti letech systemetického vymývání mozků.
Ať je Klaus agent Moskvy nebo ne
(Vanek, 8.11.2009 7:21:29)
Odpovědět
Ať je Klaus agent Moskvy nebo ne, je to nejhorší prezident všech dob:

http://czech-bohemia.blogspot.com/
Re: Ať je Klaus agent Moskvy nebo ne
(Alberto Kvěch, 8.11.2009 8:40:26)
Odpovědět
Novotný byl velmi špatný a nevzdělaný prezident, ale jen odvárek.Vždy platilo, že špatná sešlost ,která uchvátila moc zvolí ještě špatnějšího, aby se udržela u moci a mohla si dělat co chce.Proto jsou voleni, ty nejšpatnější ze špatných a bojují o jeho udržení na postu ze strachu ze změn.Když není ten nejvyšší velký,určí zástupcem menšího a pokud možno s nějakou viditelnou vadou, aby jako vedoucí vynikl.V těchto osvědčených zvyklostech ještě žádná změna nenastala.Nevolme proto staré papaláše Paroubka, Topolánka, euroskeptiky atd.Nových pravicových stran je na trhu požehnaně.
Re: Ať je Klaus agent Moskvy nebo ne
(kapej, 8.11.2009 11:36:41)
Odpovědět
Asi toho o prezidentu Antonínu Novotném moc nevíte. Byl to především Čech, který si nedal od nikoho nic diktovat a Moskvě nikdy nepodlehl. Za jeho prezidentování se mělo na tehdejší dobu Československo jako " prasátko v žitě ", v té době byla kultura na vysoké úrovni a kdejaká babka mohla jet do Rakouska i na obyčejnou pouť do Maria Zell. Proto musel být odstaven... Když chcete porovnávat, přečtěte si něco z různých zdrojů a porovnávejte v historických souvislostech.
Re: Ať je Klaus agent Moskvy nebo ne
(Šílený Jan, 8.11.2009 11:45:10)
Odpovědět
Asi jste dneska vynechal ty zelené pilulky, že.
Re: Ať je Klaus agent Moskvy nebo ne
(Šoumen, 10.11.2009 18:49:36)
Odpovědět
A proč všichni pamětníci označují 60 léta za nejlepší období svého života. Tedy do 21.8.1968. Zkuste se na to někdy pamětníků zeptat.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Bořek B, 8.11.2009 8:20:35)
Odpovědět
Ví někdo,kolik dáváme do fondu EU a kolik z něho čerpáme?
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Jan Šílený, 8.11.2009 12:53:46)
Odpovědět
Tak po tom jsem nedávno pátral milý pane asi tak týden. Kolem evropského svazu je ale tolik tajností, protichůdných informací, výmyslů a podfuků, že dopátrati se nelze. Ostatně ještě nikdy neschválená uzávěrka Brusele (byť vlastními účetními) dává jasný obrázek.
Budeme-li ovšem předstírati, že věříme eurofanatikům, měla ČR dostat o něco více, nežli odvedla. Letos naposledy. Ale ono je to úplně jedno,

protože,

v tom nejsou zcela jistě započteny náklady na provoz všelijakých těch poraděnků, náklady na královské výplaty tisíců úředníků, jejich výlety, diety atd. Dále je třeba počítat s tím, že kupříkladu má-li nějaký bolševík dostat "evropské peníze", musíme nejdříve my z daní dát asi dvě třetiny. Značné procento určitě zůstane „za drápy“ všelijakých těch agentur jež tyto prachy přerozdělují.
To co zbude se dostane k rukám tzv. politiků, ti z toho odvedou úplatky a za zbytek postaví bordely, hotely, ski areály, investují do kakaa apod.
Jediný zisk pro stát by byly daně z takto zřízených soukromých podniků, kdyby ovšem daně byly placeny a nikoliv odpouštěny. Neboť jak prohlásil jeden skvělý ekonom, bolševík, miliardář, kandidát na eurokomisaře, svého času dlouhodobě nejoblíbenější politik - daně platí méně schopní.
Prostě - dělaj si z lidí prču a lidé je za to milují, volí ...
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(jj, 8.11.2009 14:19:29)
Odpovědět
Stejně je to pěkně divný kšeft - pár let dostávat víc než dávat a potom takříkajíc po zbytek věčnosti už jen dávat, to mi přijde jako pěkně nevýhodný kšeft. V minulosti se něčemu takovému říkalo smlouva s ďáblem.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 8.11.2009 8:26:39)
Odpovědět
Směšné,zavádějící.Myslím, že více než 99% občanů se teší z našeho zapojení do EU.Méně než 100 kusů nerozumných euroskeptiků je proti.Kusů píší záměrně.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(kapej, 8.11.2009 11:39:02)
Odpovědět
Ty jsi sám kus pitomce. Nevím, kde žiješ.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Nad, 8.11.2009 13:26:43)
Odpovědět
Pan Kvech je jen usmevna oddoba vsech diskusi nanejvys jen pro zasmani. Co se mu nelibi, pro nej neexistuje a tim ma svuj problem vyresen... :))
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Gen. Gajda, 8.11.2009 16:38:45)
Odpovědět
Nechte ho být,vždyť je to cvok.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 8:44:50)
Odpovědět
Vy jste ale partička euroskeptiků. Přesně takové euroskeptici potřebují. S vámi to vyhrají.Zatím stále vše prohrané ,že.Tak pánové. Příspěvky jsou pro ty, co mají schopnost z nich něco vyčíst. Vás se to rozhodně netýká, tak na ně vlastními nedostatky nereagujte.Jinak si nanaříkám. To Vám není známo, že šťastný člověk, který nemá rozum. Tak mi to štěstí bože můj přejte ,když se mi nedostalo takové inteligence jako Vám. Má to i také kladnou stránku. Nemusím si na nic hrát a nemusím se za nic stydět Vy rozumové bez slušnosti,studu,bez názoru a spatřičnou dávkou demagogie.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(kapej, 9.11.2009 11:57:44)
Odpovědět
Ale my ti to štěstí, bože můj, ze srdce přejeme. Blahoslavení chudí duchem, jejichž je království nebeské ... Jen nás neotravuj a nemluv za nás, buď tak hodnej... Takoví jako ty nás zatáhli tam, kam jsme nechtěli, jestli ti to něco říká...
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(frantisek zajicek, 9.11.2009 18:34:10)
Odpovědět
Ale jsou i lide,kteri s p.Kvechem souhlasi.P.Kvech zde vyjadruje svoje nazory at s nimi souhlasime,nebo ne.Je to jeho pravo.To napr.Gen.Gajda neda dohromady vic nez 2 vety.Takze oponujte,ale neurazejte,a za to,ze jsme v pr.nemuze p.Kvech ale Vaclav Sasek Klaun,FZ
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 21:39:28)
Odpovědět
Jsem nepřítel neslušnosti a nikdy jsem nepoužil na portálu sprostý výraz, ale tebe dokud člověk přímo nenakopne, nikdy nepochopíš a vždy pudeš psát jen kraviny. Bože můj, ty jsi ale trouba natvrdlej.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(euroskeptik, 9.11.2009 20:42:39)
Odpovědět
Vážený/á,s těmi kusy běžte někam,třeba sám i do EU.Nám obyčejným to nic nedá,jen hlouběji do kapsy.Např.:nejsem ochoten přispívat Českému "eurokomisaři na plat cca 550000kč.Jestli Vy ano,prosím,ale ze svého.Tímto Vás srdečně zdravím při výstupu z EU.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 22:31:26)
Odpovědět
Pane euroskeptiku. Jistě budete platit, dlouho a hodně, ale dluhy, které vytvoříli naši politikáři ne Brusel.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Daniel Makay, 8.11.2009 9:59:30)
Odpovědět
Kdyby tak věděli , že ty dotace jsou obyčejný podvod. Tak už by neměli nic, co by na EU našli pozitivního.
Komunizmem a ateizmem stále nemocní lidé stále nechápou, že každé dotování je hrobem prosperující ekonomiky. A že je to přímá stoprocentní cesta do chudoby.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Jeremy, 9.11.2009 4:54:58)
Odpovědět
S tim atheismem bych si dovolil nesohlasit.

Klasocky liberal muze byt ateista.
A to i Anrcho-kapitalista.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Dan, 8.11.2009 12:28:48)
Odpovědět
Tak především je deník Právo nejvýznamnějším levičáckým, marxistixkým deníkem v naší zemi, 95% jeho čtenářů jsou voliči ksčm a čssd.

Zdejší redakce už se uchyluje ve smrtelné křeči k čemukoliv.

Pravdou ale zůstává, že komunisté a jejich voliči jsou opravdu nejsilnější euroskeptickou skupinou v zemi a Vojtěch Filip velmi chválil Václava Klause za jeho postoj k Lisabonu.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Jan H., 8.11.2009 13:37:35)
Odpovědět
Postoj VK byl racionalni a vuci CR zodpovedny, protoze jako jediny politik za sve pocinani nese osobni odpovednost. Pozitivni smlouvy o volnem pohybu "xyz" plati i bez clenstvi v EU a ostatni balast a armada nikym nevolenych ouradu nasi vlasti jen skodi. "Socialisticka" EU teprve potrebuje ziskat zkusenost "Tudy ne, soudruzi!", kterou nase spolecnost jiz draze zaplatila...
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(kapej, 10.11.2009 12:55:20)
Odpovědět
Naprostý souhlas.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Dan, 10.11.2009 14:20:51)
Odpovědět
Ahá, takže vy si myslíte, že my jsme v něčem před západní EU napřed, a to konkrétně v komunistické zkušenosti jo ??

To je ale docela komická úvaha, protože my jsme si komouše zvolili sami v roce 1948 demokraticky, ale západní země nebyli takoví hlupáci jako my, to je vše..

My nejsme napřed v ničem, naopka jsme ve všem pozadu za západema hl. v úrovni a slušnosti politicků, demokracii a soudní spravedlnosti.


Nějak brzo přestal být západ pro nás vzorem, a namyšleně si myslíme že jsme něco víc, opak je přitom pravdou.

Největší hlupáci jako je Klaus přitom už zase vzhlíží k zaostalému a totalistnímu Rusku.


Ještě připomínám, že Klaus nemá žádný mandát, neboť nebyl nikým volen, stejně jako eurokomisaři..
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(kapej, 10.11.2009 13:03:21)
Odpovědět
Pravdou také je, že Právo je jediným českým periodikem patřící českému vlastníkovi. Všechny ostatní patří buď Němcům ( Vltava - Labe - Press ) jako například MF nebo jiným zahraničním uskupením. Koho píseň zpíváš, toho píseň pěj, že ano ?
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Jan N, 8.11.2009 13:14:25)
Odpovědět
Mám potvrzeno, že
EU plánuje rozdělení ČR do jiných států.
Západ schlamstnou Němci. Moravu Rakušáci, Slezsko Poláci a o Prahu se Ty tři demokratické státy rozdělí, jako to bylo s Berlínem.
Německo-Sudeťáci ODS
Rakousko-Moravané
Polsko-zastoupeno stranou KSČM
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(orel, 8.11.2009 16:11:08)
Odpovědět
Mimochodem, víte, že Poláci na nás poslali na Bílou Horu Záporožce? A ty prosté pravoslavné duše tady řádily.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Jan N, 8.11.2009 20:44:07)
Odpovědět
hyeny se najdou všude
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(kingsfield, 8.11.2009 14:10:18)
Odpovědět
Odkud mate ten pruzkum? Z Moskve?
Nechte se lecit. Vase propaganda uz neblbli lidi.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Gen. Gajda, 8.11.2009 16:37:11)
Odpovědět
A copak ty jsi zač?Komolíš tady Češtinu,odkud jsi přitáh?
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 22:28:40)
Odpovědět
Euroskeptik opět druhé napadá.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Felix, 8.11.2009 15:02:36)
Odpovědět
Lenoši:
Nabídněte lenochovi dotaci a máte ho. Je totiž placena s z peněz druhých.

(Euro)socani:
Nabídněte blbovi (euro)dotaci-přídavky a máte ho. Blb si totiž neumí spočítat, kolik platí na daních a nač.

(Euro)idealisti:
Nabídněte blbovi (euro)dotaci a máte ho. Blb si totiž myslí, že jeho peníze z daní rozdělí (euro)úřad líp, než by to rozdělil on.

Těch zbylých 10 až 45 % (podle obratnosti vedoucích činitelů) pak v každém národě jen překáží ustavičnému pokroku.

Za všeobecné volební právo vpřed!
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Franta Klobaska, 8.11.2009 16:14:58)
Odpovědět
Felix,nabidnete mi 30 stribrnaku a jsem jen Vas.Slibuji,ze se s nikym delit nebudu a rano jako zas,budu zlitej pod vobraz
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Felix, 8.11.2009 22:32:12)
Odpovědět
Vážím si Vaší nabídky, ale nepatříte mezi ty voliče, o které se ucházím. Zkuste štěstí u vyjmenovaných kategorií. Pokud Vás bude takových příznivců většina, zůstanu raději ve věčné oposici.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(romanH, 8.11.2009 19:53:06)
Odpovědět
Jeste by jste to meli doplnit tim, ze na serveru euportal je to dokonce 64.28%!!!
Fakt nechapu co tim chce autor rict...Ze by SSO spolu s komunisty mela v parlamentu nadpolovicni vetsinu?
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(fred, 8.11.2009 21:34:02)
Odpovědět
jednoznačně!
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 9:15:38)
Odpovědět
Nevážená redakce.Slušně řečeno. Není Vám název článku trapný.Laskavě si hoďte do kalkulačky kolik % je 16 200 z cca deseti mil.Název je záměrný a další textové vysvětlení to nemůže napravit.Ale jste dobří. To jiný euroskeptik je jednička. Ten asi 90% hlasů na Primě z cca 1200 hlasujících prohlásil za celonárodní hlasování a už v článku nepřiznal z jakého počtu hlasujících.No pánové. Tak se důvěryhodná politika nedělá, tak se v civilizované společnosti prohrává.Snažíte se, ale trochu slušnosti by neškodilo euroskeptici.Národ není negramotný, tak by bylo vhodné se podle toho chovat.To Vy ale jistě víte.
TAK TOMU RIKAM DEMAGOGIE PUR!!! :-))))
(Merlin, 9.11.2009 10:52:05)
Odpovědět
Svoji ponekud kuriozni aplikaci pruzkumu verejneho mineni jste si tak nabehl na otevrenou kudlu, jak uz dlouho ne. To si vazne myslite, ze ctenari EUportalu jsou takovi oslove anebo te pitomosti co jste napsal opravdu verite??
Re: TAK TOMU RIKAM DEMAGOGIE PUR!!! :-))))
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 21:46:00)
Odpovědět
Ale já nic netvrdím,jen konstatuji jak euroskeptici zacházejí s ifnformacemi.Nabíhají si euroskeptici ne já.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Šoumen, 10.11.2009 19:00:31)
Odpovědět
A z těch 10 000 000 lidí by vám část zašišlala áňo, a ti další by vam to stvrdili souhlasným ga, ga, ga fň. Ono totiž není těch 10 mil. jenom dospělých. Ono by někdy totiž místo průzkumů, bylo řešením referendum, kterého se všichni politici i někteří občané bojí.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 9.11.2009 9:20:39)
Odpovědět
Už nám dlouho nic nenapsal stále viditelný Fajmon,Strejček a Bobo.To by byla zase prča.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Petr, 9.11.2009 22:57:30)
Odpovědět
Fajmon je zase v teplém hnízdečku, takže teď má na 4 roky klid a ten pátý rok začne agitovat za své zvolení znovu... jako letos.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Alberto Kvěch, 10.11.2009 8:39:15)
Odpovědět
Přestaňme blbnout a udělejme ŠVEJNARA eurokomisařem.Vondra to Bruselu už osladil.Div ,že sám nedostal cukrovku. Špidla pro Česko nic nevyřídil a komunista vesmírný jezdec Remek,toho jako politika neznám.
Klaus-vlastizrádce
(Jiří Vintr, 10.11.2009 10:25:29)
Odpovědět
Klaus se angažuje v rozprodeji národního majetku ruským podnikatelům, ex-šéfům KGB...doufám, že půjde před soud..a už mu nepomůže ani Lukoil, který ho platí
Re: Klaus-vlastizrádce
(Gen. Gajda, 10.11.2009 11:32:33)
Odpovědět
A jestlipak máte informace kdo platí např.vondru,švarcenberka a nebo havla?To by mě zajímalo.
Re: Klaus-vlastizrádce
(Jiří Vintr, 10.11.2009 11:41:05)
Odpovědět
Já si o ani těchto pravičáckých exponentech nemyslím, žádná pozitiva, Havla a Schwarzenberka hnala do politiky víc než zájem o demokracii touha po restitucích a Vondra je odpudivý kariérista těžící ze své epizodní disidentské role, ale to nic nemění na tom, jakou roli hraje Klaus. prezident suverénního státu ( za který tak bojuje), který se potají stýká s ex-šéfem divize KGB a majitelem Lukoilu-kde to proboha jsme? Ve stínu toho bledne všechno jeho trapné nacionalistické blouznění a hraní na "českou notu"...je to korupčník a ztělesněná faleš..
Re: Klaus-vlastizrádce
(cricri, 10.11.2009 12:12:09)
Odpovědět
Jj, Schwarzenberk si mne ruce :-) na základě LS se může soudit o zbytek majetku :-))

Lidičky, co tak přestat na jednom portálu bědovat a vyburcovat lidi, tedy pokud je 54% proti EU, tak je sjednotit a sepsat petici proti EU???
Re: Klaus-vlastizrádce
(Gen. Gajda, 10.11.2009 12:45:37)
Odpovědět
No tak,že by to byli pravicoví exponenti,to snad nemůžete myslet vážně.To je asi taková pseudopravice jako lidovci za bolševismu v jednotné národní frontě.
Re: Klaus-vlastizrádce
(Jiří Vintr, 10.11.2009 13:10:13)
Odpovědět
Podle vašeho nicku soudím, že jste jistě pravicovější, frustrovaný fašista, ale že neumíte nahlížet věci v jejich souvislostech, je mi líto...
Re: Klaus-vlastizrádce
(Gen. Gajda, 10.11.2009 14:34:47)
Odpovědět
Je mi Vás pane líto.Je velice smutné vidět za osobou G.Gajdy pouze fašisty.Myslím,že o tomto člověku mnoho nevíte.Kdyby tomu tak nebylo nemohl by jste napsat takovou pitomost.
Re: Klaus-vlastizrádce
(Dan, 10.11.2009 14:41:29)
Odpovědět
Vy se starejte mnohem víc osebe než o jin. osoby zde, lidé tu chtějí komentovat o veřejných tématech, zatímco vy tu jenom urážíte diskutující.


Neslyšel jsem žádný Váš názor, postoj a už vůbec ne něco zajímavého, velkého duševně na úrovni.

Vaše přízpěvky jsou bezcené, litovat můžete akorát tak sám sebe.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(statistik, 10.11.2009 16:15:55)
Odpovědět
A na základě čeho přišel pisálek, že 54% Čechů si přeje vystoupení z EU? Asi na základě průzkumu modrých knížek v senátu a na jednáních politbyra ODS. Jinak to vysvětlit asi nejde.
Re: 54 procent Čechů si přeje vystoupení z EU
(Ghost Dog, 10.11.2009 17:59:25)
Odpovědět
..hodně emocí a hodně zbytečných řečí, za rok, za dva, nebo čtyři těch procent bude čím dál tím víc a ani Kvěch, ani ten kašpárek Dan, co tu přizpěvuje (je to vždy příspěvek, trotle) to nebude moci změnit..
..EU projde bolestnou katarzí a nakonec se zase rozpadne, možná za deset, možná za dvacet let, ale rozpadne..
..A KONEČNĚ SOUDÍM, ŽE BRUSEL MUSÍ BÝT ZNIČEN..