reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 12.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ten člověk nepřestane škodit do smrti. Odjel do Brusele okopávat kotníky nepřítomného prezidenta. Zejména protičesky založení poslanci z toho měli integrační orgasmus.

 

Evropa prý je vlast našich vlastí. A co je potom Zeměkoule a Mléčná dráha? Proč se vymezovat proti ostatním světadílům? Je to umělé byrokratické vymezování, jak se to právě hodí. Vlast, založená na historickém území a národním jazyku, je po rodině další přirozenou jednotkou, která sdílí své zájmy. Další pozitivní nebo negativní vymezování je vlastně ustrašenou reakcí a jde proti neodvratnému globalizačnímu trendu.

Havel také řekl, že cítí-li se Evropanem, neznamená to, že se necítí být Čechem. Nějak přehodil v té větě akcenty. Čím se já, jako Čech, cítím, mi nikdo nesmí byrokraticky nadekretovat. Jako Čech se mohu více než Evropanem cítit třeba polárníkem, rockerem nebo milovníkem ruské literatury. Jak kdo. A pochybuji, že na mistrovství světa, třeba ve fotbale, budeme fandit podle kontinentů.

Prý „význam či jedinečnost v utváření pospolitosti nezískáme křikem o svých blíže nespecifikovaných národních zájmech, maskujících jen nedostatek sebedůvěry." Co to je za nesmyslný paskvil? EU není žádný vánoční dýchánek, kde pěstujeme nějakou sounáležitost. Je to legislativně i byrokraticky přebujelý moloch, který si uzurpuje vlastní identitu.

Nedostatek sebedůvěry má naopak ten, kdo se choulí do klubíčka k ostatním a platí za to větší částí své suverenity, nikoliv ten, kdo sice chce bourat bariéry, ale nebojí se vzít odpovědnost za vlastní rozhodnutí na sebe. V tomto smyslu je Havel „otcem všech zaprděných čecháčků".

Havel jako autor absurdních dramat ze sebe nezapomněl udělat roztomilého pitomce, když prohlásil: „Dokonce si myslím, že ta pověstná doporučení či normy týkající se vaření guláše - tento obvyklý důvod euroskeptického posměchu - jsou míněny spíš jako ochrana něčeho českého či maďarského než jako útok na dotyčný členský stát a jeho identitu."

Takže Brusel nám musí chránit svíčkovou a maďarům guláš. Bez Barrosa s Poetteringem bychom asi nevěděli, jak vařit hotovky. A není hergot ten camembert nějaký moc uleželý a přezrálý? Není, protože je francouzský.

Mám před očima bajku. Havel v čele malých zvířátek šel lvu, tygru a orlovi vyprávět, že se omlouvá za toho jezevce, co posledně tak kousal, když ho chtěli sežrat. Když vyprávěl o pospolitosti, šelmám se to velmi líbilo. A některé začaly přímo slintat.

Ceterum autem censeo, EU esse delendam!

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
3119 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(mm, 12.11.2009 17:25:24)
Odpovědět
Havel je poslední pták, který si do vlastního hnízda sere. To jen lidé zakomplexovaní jsou servilní k mocným. Havel je nehoda, která potkala ČR. Teprve naši potomci zhodnotí Havlův podíl na současné chaotické situaci. Byl to právě on, kdo dal základ k vzniku tomuto chaosu. Věřím tomu, že dnešní mladá generace už dnes dokáže zhodnotit práci Václava Klause jako dobrý základ pro ekonomiku. Už dnes je jasné, že kdy nestavil parametry v ekonomice tak, jak je nesatvil i s chybami za pochodu, dopadli by jsme minimálně jako Maďarsko a nebo Argentína. Ani 8 letá rozhazovačná politika oranžových mafiánů nás úplně nepoložila.Zato působení Václava Havla už dne mladí lidé tvrdě kritizují. A každé jeho vystoupení na veřejnosti jenom dokazuje, že už definitivně dal zdravému rozumu sbohem.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Božena, 13.11.2009 8:24:22)
Odpovědět
Je to chudák a vždy byl.Vůbec mi není jasné,proč jej ve světě tak odivují /je-li to vůbec pravda/.
Smolí do vlastního hnízda.Káže vodu,pije víno.
Moralizuje - přitom se chová,jak poslední hospodský povaleč.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Fialka, 13.11.2009 8:56:19)
Odpovědět
Kdo ho tam poslal, koho reprezentovaL? Je to sprostý podvraťák. Nedovolme kydat hnůj na svého prezidenta, je to jakoby ho kydal na ČR a na nás. Dost bylo sametu, drátěný kartáč. Cibulka měl pravdu! Braňme svého prezidenta VK, braňme ČR!
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Libor Tuček, 13.11.2009 10:08:03)
Odpovědět
Klaus je ruským přisluhovačem a není to můj prezident !!

Je to šmejd a parchant, kritika vůči němu je pořád slabá, zaslouží si mnohem horší zacházení a tomu se mu i dostane, spolehni se.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Walsroy, 12.11.2009 21:36:55)
Odpovědět
Zakomplexovaní uslintanci,kteří se svým podpráhovým IQ nedokážete ani správně pochopit co vlastně Havel ve svém projevu říkal. I kdyby jste si to přečetli třikrát tak vám to nepomůže. Zcela mimoběžná reakce na projev to jen potvrzuje.Viz například fandění kontinentům silně připomíná dementy z Bohnic,kteří si narušili šedou kůru mozkovou nemírným čtením husákovských novin,které pak vtipně nahradili manažerskými příručkami,aby stihli členství v ODS.Asi nějaký z demonstrantů za podporu Klause,který se bacil transparentem Václave stojíme za tebou!!!
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Brabec, 12.11.2009 22:07:45)
Odpovědět
Pane, rozumím velmi dobře, co Havel slintal !Z toho senilního exota je mi na zvracení.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Leoš Víbr, 13.11.2009 10:30:16)
Odpovědět
Vidíte a mě je zase na zvracení z Klause..

náš prezident řiťopich, bože čeho jsme se to dožili !!

Když se podívám na fotku toho vychytralého buzeranta, ublinknu si... to říkám opravdu upřímně, jako Masarykův obdivovatel, dělá se mi z toho pazgřivce proruského zle !
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Gen. Gajda, 14.11.2009 19:51:19)
Odpovědět
To jste si vybral pěkného lotra za vzor jen co je pravda.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Alberto Kvěch, 12.11.2009 22:14:59)
Odpovědět
Máte pravdu.Euroskeptici jsou demagogové, kteří zavrhují vše, co euroskeptické není.Kdo není s nimi, je proti ním a může být třeba anděl. Více nejsou schopni uvažovat.Oni nechtějí slova Havla chápat. Havlovi opravdu nerozumí.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(mm, 13.11.2009 7:34:32)
Odpovědět
Tak nám vysvětlete, co tím Havel chtěl říct? Ty jeho bláboly jsou stejný blud jako jeho první amnestie, kdy propusti trestance snad v naivní představě, že to jsou političtí vězni. jenom hlupák se nepoučí z vlastních chyb. Jenom malý Napoleoni to nepochopí, ani když prohrají.Filosofické bláboly svět nespasí, na to se musí tvrdě pracovat a to VH neví,co je.To má být morální vzor?
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Mihal, 13.11.2009 10:16:14)
Odpovědět
Teplý žid, maskující svoje vyznání i původ své komunistické rodiny, chlap co opakovaně podvádí svoji ženu, soudruh, který se cpal do ksč a byl vzorným pionýrem a svazákem, český prezident co pochlebuje Rusku, euroskeptik který podepsal Lisabonskou smlouvu.

Tohle je morální a konzervativní vzor ??

Už se proberte vy magoři fanatičtí, je to jenom darebák a díky hlupákům naivním jako jste Vy tady, v tom svém nemorálním a bezcharakterním politickém životě může pokračovat.

Fanglaři idiotští, revolucionářská kliko...
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Bohdan, 13.11.2009 10:54:13)
Odpovědět
Svět především vůbec nespasí ekonomičtí mafiáni a jejich pseudoteorie, globalizace, žvásty o neexistenci oteplování, zbytečné technologie. Svět by spíše spasilo, aby lidi jako Vy změnili své zmanipulované myšlení.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(volič, 12.11.2009 22:08:13)
Odpovědět
Ty ubožáku tak se chyť s tím blemtou za ruku a můžete jít světem. Havel je světový slinta a proto že mluví hovadiny,tak mu takový debilové jako je Sarkosy a další tleskají. Hraje kretén na jejich notu. Víme co tento zmetek za svou éru přines této republice. Ano,to zhodnotí až budoucnoust. A hlavně ať vyčíslí tu škodu kterou tady tento ubožák způsobil. Ať řekne a vypráví národu jak se dobře měl když ho vozili před každou akcí na určité místo aby nepřekážel,kde měl plno chlastu atd.Škoda mluvit. A takovýto vandrák bude po,louvat mezi kriminálníky v Bruselů? Fuj hnus.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Standa1, 12.11.2009 22:46:20)
Odpovědět
Je to ale vůl ten Streit!
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(orel, 13.11.2009 0:35:01)
Odpovědět
Co je s jezevcem? Já proti jezevcovi nic nemám:-)))
Klaus je gauner a je třeba ho tvrději a intenzivněji kritizovat
(Dan, 13.11.2009 10:04:44)
Odpovědět
V tomhle směru Havla chválím, ikdyž je to jeho záasluha že komunistický slouha, rusofilní Klaus po Havlových zádech přelezl z ústavu komunistických nomenklaturních rezerv do našich vlád !

Už Karel Kryl řekl o Klausovi : Ten podlý darebák, který se usadil na ministerských postaech je nám všem nebezpečím...

Ano, byla to bohužel pravda, tehdy jsem karlovi frustrace z Klause nechápal, nerozuměl jsem mu a byl jsem zklamaný z jeho antiklausovských výroků.

Dnes to již plně chápu, z Klause se opravdu vyklubal ten největší křivák, který kdy prezidentoval naší zemi, brunátní Rusofil na antizápadní politik, který se staví proti EU, proti NATO, proti Německu či Francii a dalším zemím a vymezuje kde jen to je možné.

Klaus je skutečným neštěstím pro tuto zemi, skutečným škůdcem a obrovskou brzdou !

Jeho ubohost zapříčinila, že dnes se nejenom západ, ale už i naše veřejnost většinově obrací zpět k Havlovi, který sice nikdy nebyl nic moc, ale Klause vysoce převýšil a historie to již vyhodnotila a zauučtovala.

Sám Klaus se diví, že Havlismus nad jeho proudem zaíná převládat, stále však nepochopil že je to jeho politický bankrot.

Bůch chraň EU a českou republiku před tím ruským agentem !!
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Lída, 13.11.2009 10:20:34)
Odpovědět
Havel vyjádřil příliš slabě jako vždy to co já si myslím o Klausovi.


Ano, jak zde již někteří trefně napsali, Václav Klaus je darebák a Kryl měl bohužel hlubokou pravdu, odhalil velice rychle oba naše prezidenty.

Měký nepolitický divadelník a agresivní nomenklaturní darebák, to jsou naši polistopadový prezidentové...

Před Klausem už bych si odplivla..
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Praotec Čech, 22.11.2009 21:09:22)
Odpovědět
Jdi radši vařit ty slepicde, pokud to vůbec umíš.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Miloš, 13.11.2009 10:27:25)
Odpovědět
Homosexuál Klaus to nemá lehké, já ho lidsky chápu, ikdyž politicky s ním nesouhlasím.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Alis, 13.11.2009 11:22:02)
Odpovědět
A máte pro to, že je pan prezident Klaus homosexuál, nějaké podpůrné argumenty, či snad přímo důkazy? Nebo jste si sem přišel jenom tak plivnout hlášku, kterou jste někde slyšel? Díky za odpověď.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(Jarda Š, 22.11.2009 22:48:46)
Odpovědět
bla bla bla,
tak stupidní článek psaný spisovnou češtinou,aby vypadal solidně, jsem už dlouho nečetl.
Re: Brepta Havel v europarlamentu kydal špínu na Klause
(ann48, 23.11.2009 0:53:40)
Odpovědět
pan Streit má pravdu, jako skoro vždycky. Václav Havel podle mě nejvíce ublížil naší zemi po převratu. Zaprvé proto, že nejvíce podržel komunisty po převratu tím svým "nejsme jako oni". Opravdu jsme nebyli a proto dodnes je jich všude plno, místo toho, aby se zodpovídali za své špatné skutky. Za druhé, svým věčným moralizováním a mudrováním a věčným okopáváním kotníků pana tehdy premiéra Klause, který se musel jinak snažit s reformou, aby se co nejdříve oživila ekonomika, aby byla práce a stát fungoval. Rádoby moudrýma řečma ještě nikdo nikoho nenakrmil a nic nevyřešil. Nebo stálé napadání pana prezidenta kvůli nemorálnímu chování - Havel se někdy choval morálně? Vždyˇbyl celý život nevěrný své ženě Olze, věčně se motal po hospodách, i za totáče jezdil v mercedesu a dodnes si hraje na proletáře, ale vůbec mu nevadí, že žije z peněz svých předků, kteří byli podnikatelé. Nejhorší na celé věci je to, že to ví jak novináři, tak spousta itelektuálů "pravdoláskovců", ale to jim nevadí a dělají z Havla morální autoritu, kterou nikdy nebyl a není.Co se týká toho, že prý V. Klause nikde ve světě neuznávají, tak si myslím, že to není pravda, přestože ho V. Havel pomlouval, kudy chodil a dodnes to dělá, viz jeho vystoupení v EP. Rozhodně si vážím prezidenta Klause za jeho velikou práci, kterou se svými spolupracovníky odvedl této zemi a historie ukáže, kdo byl větším přínosem pro tuto zemi.