reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu. Dříve Moskva, dnes Brusel

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 17.11.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

"Život v reálném socialismu rozhodně nebyl svobodný ve standardním smyslu slova (především v politické a hospodářské oblasti), ale pro většinu lidí byl - zvláště v posledních patnácti letech své existence - docela přijatelný. Rozhodně nešlo o "komunistické peklo". Spíše o socialistický společenský model, k němuž, v jisté historické dobové modifikaci, dnes opět postupně směřujeme v Evropské unii.

Rozhodně jsme nebyli svobodní. Neexistovala volná soutěž politických stran, volby nekonstituovaly parlament jako suveréna našich zákonů, museli jsme akceptovat rozhodující roli Moskvy v základních otázkách orientace našeho sátu. I tomuto modelu se již přibližujeme. Osmdesát procent naší legislativy nepochází od nás, není výrazem autentických zájmů a přání našich občanů-voličů, ale od bruselské mašinérie, převodní páky zájmů a přání hlavních evropských států a socialistického pohledu na svět, založeného na regulaci všech myslitelných oblastí života."

Václav Klaus, Kde začíná zítřek, Knižní klub, 2009, str. 52-53 

reklama
4076 čtenářů | 77 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Milos, 17.11.2009 5:39:25)
Odpovědět
V.Klaus neustále EU a LS tvrdě kritizuje,tak proč to svinstvo zvané LS nakonec podepsal.To jak ÚS rozhodne věděl přece už předem.Má sice alibi,že respektoval jejich rozhodnutí,ale to ho neomlouvá.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(DS, 17.11.2009 8:54:21)
Odpovědět
Co by tím změnil? Stejně by nás dotlačili jako Irsko a poslanecká sněmovna by to nějakým zákonem umožnila a Ústavní soud by to požehnal. Tak alespoň může burcovat některé představitele států k přemýšlení a zpomalení socialistických reforem. Vy se asi probudíte teprve tehdy, až nám sem z pařížského getha pošlou araby, se kterými si Francie neví rady a nebo Turky z Německa, kteří tam začínají být problém.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(PetrW, 17.11.2010 13:26:26)
Odpovědět
Neměl podepsat a měl abdikovat.
Bylo by to pověstné zabití dvou much jednou ranou: zřejmě by proběhla nutná revize stylu jakým byla LS vnucena shora a a ČR by prospělo zmizení toho proruského kašpara v propadlištii dějin jednou pro vždy, zřejmě následované nějakou trafikou v Lukoilu.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 17.11.2009 21:09:41)
Odpovědět
Dnes byl Klaus vypískán a těch pár euroskeptiků se směšnými transparentky nemohli nic zachránit. Byl vypískán.Většina národa se z naší účasti v EU těší.Pokud nebudou naši politikáři blbnout, čeká nás skvělá budoucnost.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(C.Q.Lafayette, 17.11.2009 22:55:44)
Odpovědět
Klaus vypískán??? :-))) Ve snech bláznivého Kvěcha?? :-))))
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 18.11.2009 18:12:07)
Odpovědět
S tím faktem nemůžete euroskeptici nic dělat ,jen se smířit.Kopejte, druhýn nadávejte,vše máte marné. Kolik her jste rozehráli, tolik prohráli.Máte-li zájem mohu jmenovat.Jste prostě euroskeptici.Jinak tomu vypískání jsem byl osobně svědkem. Seč přítomen, sám jsem nepískal,já takové věci zásadně nedělám.Sledoval jsem trapné projevy euroskeptiků,některé jsem chtěl osobně vidět, abych věděl s kým mám tu čest.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(hnědka, 18.11.2009 11:49:29)
Odpovědět
Většina národa také nemá o fungování EU a ekonomiky obecně nejmenšího tucha. Ostatně byla to "většina národa", kdo tu zvolil po roce 1945 komunisty. Ostatně jak známo, většina nemá patent na pravdu.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Doe, 19.11.2009 9:40:18)
Odpovědět
Alberto Kvěchu, je-li to vůbec tvé pravé jméno, mám neodbytný dojem, že by jsi se měl co nejrychleji vydat do péče psychiatrů. Z tvých příspěvků je patrné, že vykazuješ většinu příznaků psychopatie a maniakálního chování. Píšeš tady ty své příspěvky z vlasní vůle, nebo ti za to někdo platí na plný úvazek?
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Stilet, 17.11.2010 14:25:18)
Odpovědět
Proč? Kvěch vyjadřil názor o kterém je možné polemizovat a né jeho názor hned poplivat a poplivat i Kvěcha. Ton je váš zvyk. Jeho názor není o níc mizernější jak jsou názory vás jeho kritiku. Nejblbější příspěvky tady má Honza Nemuť a také občas zaječí dorostenec.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(22, 17.11.2011 13:29:02)
Odpovědět
Pan Kvěch vyjádřil svůj názor, nikdo mu ho nebere, ale ta arogance, výsměch.....ta se dotkla i mně. Už si myslí, že vyhráli.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(grek, 17.11.2010 14:22:07)
Odpovědět
Alberto,už jsi se probudil? Ted se ti bude možná zdát o demokratické volbě presidenta toho paskvila EU .
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(pavjan, 17.11.2011 11:44:20)
Odpovědět
No dobrá Kvěchu, ale jestli ta budoucnost nebude skvělá, tak tě přijdem nakopat do riti.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Sunny, 18.11.2009 13:46:38)
Odpovědět
Máte pravdu pouze částečně. Verdikt Ústavního soudu ohledně LS se skutečně dal očekávat. Co se však neočekávalo, bylo to, že Ústavní soud de facto prezidentovi nařídil, aby podepsal.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Stilet, 17.11.2010 14:20:10)
Odpovědět
Klausovi zřejmě vadí, že EU se neřidí jeho představami. Ale fakt, že se mnohé v Bruselu přehání. Nemusí být v celé EU na všechno jeden pragraf, jeden zákon, jedna směrnice. Situace se v ČR opakuje, tak jako za poručnikovánmí Kremlu. Když v Moskvě zapršelo v ČSR se už nosil deštník.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Božena z Bohumína, 19.11.2011 9:40:23)
Odpovědět
Všichni Vy chytráci, co máte výhrady, že nakonec podepsal, KOLIK VÁS PŘIŠLO PODPOŔIT PREZIDENTA, KDYŹ NA NĚJ TLAČILA CELÁ EVROPA.??? VY srabi co sedíte doma u PC a kritizuji, a prudíte, ale aby jste VY něco udělali... Znovu se ptám , kolik Vás bylo, když byla svolána akce na podporu prezidneta. Běžte už s takovými řečmi do pr del e!!Prezident alespoň dosáhl, aby byly ke smlouvě dodatky,(na což se vys.. topolánková vláda a aristokrat knížepán, který to měl připravit ) ty dodtaky se nám jednou ještě mohou hodit, Vy všichni hrdinové !!
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jiří Vintr, 17.11.2009 10:27:49)
Odpovědět
Já nevím, co Klausovi, politickému prominentovi za dob normalizace tak chybělo? a´t jeho tatínek nebo spíš jeho tchán, člen úv ksč, ultrasvině Šalgovič, mu zařídili úplně všechno..ale moc láká a být při rozkrádání bilionů veřejného bohatství, to není každý den...no a dneska je už jen trapnej a nic víc...
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alena, 17.11.2009 10:47:58)
Odpovědět
Nesmíte hned všemu věřit a šířit pomluvy je nemravné.
http://kolarova.blog.idnes.cz/c/24093/Livia-Klausova-dcera-zradce-roku-1968-Salgovice-a-fialove-slunicko.html
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Frigo, 17.11.2009 11:46:33)
Odpovědět
Budu popisovat jenom fakta:

Zatímco lidé jako Havel nebo Kryl udělali skutečně hodně pro pád komunismu u nás a jim patří dnešní glorie, Václav Klaus byl komunistickým prominntem a jeho role při pádu komunismu je spíše negativní.

Nezapojil se do charty, odmítl opakovaně podepsat několik vět a usilovně psal marxistické přednášky společně s agentem kgb Kochnerem v jedné kanceláři.

Jedna z jejich společných prací vznikla ještě těsně před listopadem 1989 a jemnovala se socialistické hospodářství a jeho význam pro rozvoj ekonomiky.

Václav Klaus byl opravdový komunistickým prominentem a nomenklaturním kádrem ksč.
Pocházel z ultrakomunistické rodiny, která vlastnila němcům vyvlstněný dům v jižních čechách a která se aktivně podílela na budování a šíření komunismu po roce 1948 v českých zemích.

Na Národní třídě bylo tento marxistický ekonom a bývalá komunistická elita řádně vypískán lidmi, a to mu skutečně patří.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 17.11.2009 20:51:10)
Odpovědět
Jo, milý pane, s takovými příspěvky na Euportálu slepců a demagogů euroskeptiků moc nepochodíte.Tady chce každý jen slyšet na Klause chválu, ale bohudík, rozumných a chápavých lidí je stále ještě dost a euroskeptiků stále ubývá. Jednou dospějí všichni škodní EU.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jarda Z, 17.11.2010 16:35:48)
Odpovědět
Ta vaše milovaná EU vá sama vyléčí z optimizmu.
Některým evidentně trvá déle, než prozří. Proto se ně nezlobím.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Niky, 18.11.2009 16:00:33)
Odpovědět
Co je Havel zač nám předvedl,v rozhovoru s B Tachecí! Kdo ten rozhovor sledoval,tak ví,že Havel je hloupý bolševik!!!!
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Stilet, 17.11.2010 14:47:48)
Odpovědět
Frigo, Havel neudělal nic proti pádu socialismu-komunismu. To všechno jsou o něm jen legendy které vymýšlí a pěstuji jeho uctivači. Žádný Mukl tu chartu nepodepsal a nepodepsál bych ji aní já. Vždyť ti Chartisté byli téměř všichni komunisté kteří se vyznamenali už koncem, čtyřicátých a v padesátých létech. Tehdy byli mladí a do nejdůležitějších postavení se nedostali. Byli věčnými následníku. V 68 roce se proně blýsklo na časy a dali se s vervou do odstraňování starých vlku. Jenže se přepočítali a po Sovětké "bratrské pomoci" museli být ze strany vyhožení. Museli být.! Rozhodlo tak Sovětské politbyro. Několk roku byli hodnými jenže jím to nic nepomohlo. Koryt bylo pořád stejně a ti staří vlci by přece svá místa u kroryt neuvolnili aby sami odešli. Tak se ti vyhožení komunisté dali na tu trapně ubohou Chartu. Tehdy jsem napsal, že tá tolik oslavovaná Charta je hovado zvláště politováníhodné, neboť je vykastrované,bezzubé, hnáty že má chromé a i ocas uťatý. Nemohlo být jinak. A šašek Havel sice v KSČ nebyl, ale né že by neměl zájem, ale nechtěli ho tam a chtít nemohli. Vždyť kašpar byl věčně obklopen komouši, třebas to byli komunističtí obřezanci v lidské masce. Tu masku by brzo po tom co by se doatli ke korytum zase odhodili. Tak neblábolte o tom, že Havel má zásluhy na pádu komunismu. Neměl a nemá ! Kdyby to záleželo na Havlovi, tak by jste se z toho socialismu nevyhrabali. Ale také by nikdy nebyl presidentem.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jarda Z, 17.11.2010 16:31:20)
Odpovědět
Havel byl obyčejný kolaborant a spolupracovník StB.
Celá sametová revoluce byl dopředu připravený podvod.
Zajděte si na ardesu www.analyza.wz.cz, nebo článek na jiném místě tohoto portálu. Pokud se vám nebude chtít zvracet, pak vám není pomoci.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Kalous, 17.11.2010 17:25:58)
Odpovědět
Já nevím kde se bere pořád tolik bl.bců, co pořád píší že Klaus má tchána Šalgoviče. To už vyvrátil i ten po. šuk co s tím přišel první (nějaký bývalý kapitán BIS) - paní prsidentová se za svobodna nejmenovala Šalgovičová ale Myštinová. Pouze kamarádila s dcerou nebo známou Šalgoviče. A to je dost rozdíl. S tím Šalgovičem už to je jak národní úchylka, každý ví nebo si může zjistit, či dcera Klausová je a pořád se mele Šalgovičová.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Daniela, 17.11.2009 12:16:52)
Odpovědět
Prezident Klaus ví o čem mluví, protože on reálný socialismus narozdíl ode mně nejenom zažil, ale dokonce i pomáhal aktivně budovat, jeho funkce bankéře v československé národní bance, či v Prognostickém ústavu, jeho přednášky o plánovaném hospodářství, tedy šíření socialistické ideologie v praxi jsou naštěstí historicky zaznamenané.

Tyto přednášky, hlásání reálného socialismu neuskutečňoval přitom jenom v české republice, ale i v Itálii a Řecku, kde přednášel mladým levicovím studentům a komunistům, např. v Turíně 1998.


Ukazuje se, že Klaus je člověkem naprosto bez charakteru, který kritizuje to, v čem vyrostl, zaco bojoval, co ho živilo a platilo mu vzdělání.

Jeho studium v USA hradilo československé ministerstvo zahraničí z fondu pro kádry ksč.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Daniela, 17.11.2009 12:18:58)
Odpovědět
pardon mělo tam být v roce 1988
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Kalous, 17.11.2010 17:33:32)
Odpovědět
Danielo, probuďte se. Jsou tisíce nebo spíše statisíce lidí, co byli buď komunisté nebo s nimi byli loajální, nebo byli silně aktivní svazáci (Štětina, Mejstřík - tedˇchtějí komunisty zakázat) - a nyní jsou z nich velcí budovatelé kapitalismu. Copak nevíte, že charakter a morálka je pro politika jen zbytečná zátěž a moc daleko by se nedostal? Vaše úvaha má cenu morálky v tomto státě.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(jj, 17.11.2009 12:28:28)
Odpovědět
Tak mne napadá jestli onen reálný komunismus/socialismus není demonizován účelově jakožto učiněné peklo plné hromad mrtvol aby si lidé co nejdéle nevšimli že se onen systém opět vrací, tentokrát z brusele. Starý komunismus hromadami mrtvol "politických nepřátel" začínal, mám dojem že tento jimi bude končit .. neboli EU je cesta zpátky časem od Gorbačova postupně až ke Stalinovi.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Milan, 17.11.2009 13:51:31)
Odpovědět
EU je odrazem jednotlivých zemí a i národů v nich žijíích, věrným obrazem.

Jestliže v polovině evropských států vládnou socialisté, popř. jsou u moci jako v česku samý exbolševici, komunisté jako Fišer, Fule, Klaus, Dlohý, Paroubek, Tlustý a další sedí na významných postech, tak co čekáte, že v Bruselu toi bude jin ??

Prezidenta máme bývalého socialistického ekonoma a ruského vlezdořiťky, ministerského předsedu také bolšána a naším eurokomisařem bude další bolšán.

Uvědomujete si, že EU je obrazem členských zemí ??


Jinak, Vám ale držím palce, váš boj proti přistěhovalců, zejména muslimům a židům, stejně jako proti homosexuálům vítám a v tomto stojím za Vámi !!
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jiří Zahrádka, 18.11.2009 16:59:52)
Odpovědět
To jsou fráze o tom, že EU zobrazuje členské státy... Nakolik EU zobrazuje poměrně rozumné pobaltí, a nakolik Francky? Jaké jsou poměry hlasování mezi jednotlivými zeměmi? Navíc, např. LS není ideoligicky neutrální, takže bez ohledu na výsledky voleb v čl. zemích EU má Unie v LS dán například boj proti globálnímu oteplování (přestože přinejmenším v teoretické rovině je možné, že se přijde na to, že podíl člověka na globálním oteplování je bezvýznamný a boj proti němu je marný).
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Dan, 18.11.2009 20:05:18)
Odpovědět
Jiří přestante být idealistický naivka, že by jako mělly bankrotáři z 3 milionových republiček pobaltí, kteří bez úvěrů ze švédska, finska a německa už by dneska ani neměli na chleba, měli mít stejné postavení v unii jako jejich chlebodárci, věřitelé a země produkující hodnoty ??

Vy si vážně myslíte že maličké země budou někdy v historii rovnocené s velmocemi ??

To jste srandovnější nežli jsem si myslel...
ani ještě moc rádi vlétly z Ruska pod EU, víte, nemají takové přihlouplé Machy co by nás dovedly do stavu Islandu, který tedka škemrá o dotace z EU...
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(jj, 19.11.2009 7:48:47)
Odpovědět
zajímavé, a kdo je přivedl skrze tlačení na zavedení eura a úvěrovou expanzi v eurech do těchto problémů? právě ti komu se hodí aby tyto malé státy byly v EU v co nejslabší pozici, účelem existence EU rozhodně není svoboda a prosperita pro všechny
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Stilet, 17.11.2010 14:53:00)
Odpovědět
Pravdu díte Dane.
Samozřejmě že velmoci klidně když to budou potřebovat ČR vymažou, stejně jako ve svém zájmu tu ČSR vytvořily.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jan H., 17.11.2009 16:18:25)
Odpovědět
Vedouci zeme EU chapu, ze si chteji sve vicere problemy vyresit na ukor ostatnich. Mezinarodni politika je uz takova, ze o mravnosti v ni nemuze byt ani reci. Zapadni politiky v jejich vleku rovnez chapu; nemaji zkusenosti se sicoalistkym marasmem a naivne se domnivaji, ze co delaji, dobre delaji. Nevidim ale duvodu, proc my, kteri mame socialismu jeste stale "plne zuby", bychom se meli s EU opet "palit o stejna kamna"...
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Frigo, 17.11.2009 17:00:20)
Odpovědět
Nejspíš proto, že většinová demokratická společnost si přeje EU, vás ovšem coby představitele demokratické menšiny, extremisty nikdo a nic nemůže donutit tu žít.. vystěhování do lepších celků než je EU je vám samozřejmě umožněno..

Tam někde v zemi zaslíbenou budou určitě na vaše socialistické zkušenosti, které západním politikům naštěstí chybí, zvědaví.

Tady Vám o ně nikdo nestojí :-)

Klaus byl luxusně vypískán a krásně na něj bylo pořváváno, tady mu už pšenka nepokvete, zbývá už je to Rusko :-)
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(M., 17.11.2009 18:16:45)
Odpovědět
"Většinová demokratická společnost" si jednou v jedné zemi většinově přála Hitlera. A dostala ho.

A nebylo to v nějakém špinavém barbaristánu, ale v nejvyspělejší a nejkulturnější zemi tehdejšího světa.

Hlasovacím většinám neradno věřit... stejně jako neradno zaměňovat "majoritu" a "demokracii", majorita umí být zatraceně tyranská a nedemokratická.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(kingsfield, 17.11.2009 18:29:48)
Odpovědět
Neni pravda. Vetsina Adolf nevolili !!!
NSDAP dostal okoli 30 %
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jan H., 18.11.2009 2:03:55)
Odpovědět
Mylite se, Adolfa Hitlera v referendu volilo temer 85% (presneji 84,6%) volicu. Tento silny mandat mu umoznil sve zvracene vize o budovani socialismu v Nemecku zacit uskutecnovat.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Dan, 18.11.2009 20:11:56)
Odpovědět
tomu rozhodně nevěřte, Hitler byl diktátor a dosadila ho NSDAP která neměla většinu, dostala 28,7% a zlikvidovala veškerou opozici, časem SS vyčistili i SA, tam se už o čistých číslech hovořit nedá.

Je to jako v dnešním Rusku, kde kamarád Klause Putin uspořádá volby někde v čečně či ingušsku a jeho strana dostane 97% hlasů :-)))


I těch co jsou mrtví nebo volit nebyli, stjně tak Lukašenko v Bělorusku atd.


Srovnáváte diktatury s demokraciemi, neboť jste demagog čili euroskeptik.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Dan, 17.11.2009 18:34:48)
Odpovědět
Ve vyspělém západním světě neexistuje nic dokonalejšího než vláda majority, demokratické majority, tak se s tím budto smiřte nebo změňte destinaci, jin. možnost nemáte.

Na nějaké Klausovské vřsr tu není prostor, zato cesta na východ je otevřená a Václav Klaus tam směřuje.

Ano, zaslechl jsem nádherné výkřiky a viděl moc trefné transparenty, jsem velmi rád, že padl kult Klausovi nedotknutelnosti, přila doba zůčtování a tak to má být.

Každý musí nést zodpovědnost za svoji práci a každý musí být potrestán za svoje chyby, obzvláště to platí pro lidi ve veřejných funkcích, ikdyž u nás si postkomunisté typu Klause zvykly na jistou nedotknutelnost, doba se v tomhle mění.

Přichází období zůčtování s Klausem.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(M., 17.11.2009 19:10:44)
Odpovědět
K VĚCNÉMU obsahu vašeho příspěvku vám tolik: vláda majority JO, ale ctící a chránící menšinové názory, neb nikde není řečeno, že dočasná většina má nárok na pravdu.

K Vašem eurojuerství a klausofobii pak tolik, že jste buď blbej, nebo koupenej.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Frigo, 17.11.2009 21:52:17)
Odpovědět
Proč myslíte, že kritika Klause je Klausofobie myslím že Dan má naprostou pravdu, je mnohem spíše v tomhle realista néž foobista, mě naopak připadá tento web silně proklausovský, a až bezostyšně Klausofilní, tolik profesorových fotek pohromadě jsem ještě neviděl a celkem mě šokuje s jakým fanatismem je zde veleben.

O nějaké objektivitě nemůže být řeči, přijde mi to jako fanatický klub Václava Klause :-))
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jan H., 18.11.2009 2:21:57)
Odpovědět
Nejde ani tak o autora vyroku, ze "s EU se vracime do realneho socialismu", jako o to, ze byrokraticke nedemokraticke rizeni statu, k nemuz EU milovymi kroky kraci, a s nimz mame dlouholete tragicke zkusenosti, je zcela spatne. Zapadni staty tragickou socialistickou zkusenost nemaji, proto si ji musi protrpet. Ale proc my s nimi? Cozpak jsme zcela nepoucitelni?
.
Usmevna vlastnost "eurohujeru" je jejich lhani, ze ti, kdo EU vytykaji "metastazovanou" byrokracii a nesmyslne rozhodovani nikym nevolenych "ouradu", vystupuji proti EU. To je cista lez. Vystupujeme proti hlouposti samozvancu, kteri skodi lidem v clenskych zemich. Byrokraticke rizeni statu nema nadeji na uspech a je moudre se z chyb poucit, jestlize jsou zkusenosti k dispozici. "Eurohujeri" lidem lzou o vetsine, zadna vetsina, ktera by podporovala hloupe rozhodovani "ouradu EU" ale neexistuje. Vetsina lidi je pro demokratickou EU, ktera svym clenskym zemim prospiva, nikoli skodi (napr. administrativni likvidaci prumyslovych odvetvi, napr. cukrovarnictvi, tlakem na prijimani neprizpusobivych kriminalnich imigrantu atd.).
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 18.11.2009 18:19:07)
Odpovědět
Je to pane fanatický , demagogický zakomplexovaný, neuvažující klub pro propagaci Klause,pro boj proti EU a proti zapojení Česka do EU.To jste vyjádřil přesně.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(ThujaGarden, 17.11.2010 20:27:46)
Odpovědět
Ty jsi Kvěchu...,fanatický...,demagogický...,zakomplexovaný...a neuvažující...

))Prostě stejný blb...,jako Brouk Pytlík...,Frigo...,a další skvadra podobně laděných intelektuálů((
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 18.11.2009 18:32:22)
Odpovědět
Vy euroskeptici si vše moc zjednodušujete.Máte to jednoduché.Kdo nesouhlasí s Klausem,vidí ho bez demagogie a je schopen jeho projevy posoudit, prostě kdo ho nežere je blb, blázen atd. To jste to dopracovali. Žádná polemika,žádné uvažování, jen skandování ať žije.Bohužel nevíte proč. Ubohé.To vše Vás odsouvá na kolej škodných, nebezpečných zavrženíhodných extremistů!!!
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(hnedka, 18.11.2009 11:57:33)
Odpovědět
Existuje daleko dokonalejší systém než to, že existuje jeden model, kde většina rozhoduje. Například takový model, kde si většina rozhoduje o sobě a menšina také. To samozřejmě nemůže fungovat všude, ale jistě mohou pro každého platit například jiná daňová pravidla. Například socialisti budou platit 90% daně (což oni podporují) a liberálové 10% daně (což oni také podporují) - ti první pak dostanou více veřejných služeb, ti druzí si za ně budou platit cash. A podobně to může fungovat v mnoha oblastech - například pracovní právo, drogové zákony atd. Jinak řečeno - pakliže mohou platit jiná pravidla pro lidi na základě místa pobytu (Švýcarsko, ČR, Hongkong, Severní Korea), tak mohou platit i různá pravidla pro různé lidi na jednom území. Takový systém je, narozdíl od demokracie, daleko svobodnější. Situace, kdy většina rozhoduje o menšině se z hlediska výsledků neliší od situace, kdy díktátor rozhoduje o té samé menšině.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Stilet, 17.11.2010 14:57:27)
Odpovědět
A také Gottwalda a jeho komouše a také ho dostala a dodnes se z toho nevyhrabala a ještě pár desetiletí nevyhrabe.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 17.11.2009 20:54:09)
Odpovědět
Díky Frigo. Jsem opravdu potěšen.Jste rozumný.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jan H., 18.11.2009 2:24:19)
Odpovědět
As jen malokoho prekvapi, ze lhani povazujete za "rozumne". :)
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 18.11.2009 17:55:27)
Odpovědět
Honzo ,jste mimo.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Stielt, 17.11.2010 14:59:33)
Odpovědět
Že by sebekritika? Honzo?
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Petr Stieber, 17.11.2009 19:41:46)
Odpovědět
Tak sleduji, že tady vykvetla bojůvka havloidních eurohujerů, řádně rozkurážená hrdinným pískotem z dnešního dopoledne. Kdepak jste nechali Moniku? Chtěl bych Vás upozornit, že nebýt V.Klause měli bychom dnes tady maximálně socializmus s lidskou tváří. I když možná právě to Vás nejvíc štve.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(frantisek zajicek, 17.11.2009 20:49:08)
Odpovědět
V prvni rade musis ale upozornit ten dav,co vypiskal Tveho Moskevskeho listonose,kteremu by jsi nejradeji vlezl do ritniho vence,FZ
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jan H., 18.11.2009 2:27:20)
Odpovědět
Proc lzete, clovece? Zadny dav nikoho nevypiskal, vyskytly se projevy jak podpory, tak odmitani. To je zcela normalni, prirozena a prospesne.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Stilet, 17.11.2010 15:02:49)
Odpovědět
Nelže můj obdiovoatel zaječí mládě. Někdy má i pravdu. Někdy bych ho měl pochválit.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 17.11.2009 20:59:12)
Odpovědět
Petře. Nebýt Klause, tak jsme dnes v EU za hvězdy. Dnes jsme za šašky a malá nevyzrálá děcka, která neví co chtějí.Stačí trochu uvažovat a nepropadat demagogii.Ale nic Vám nevnucuji.Na to musí každý příjít sám.Snad jednou.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(jj, 18.11.2009 8:42:37)
Odpovědět
Myslím že svéprávného svobodomyslného člověka nezajimá co si o něm myslí banda bruselských maoistů,trockistů a kryptonacistů - a když už to člověka zajímá tak jen aby se ujistil že s nimi není kamarád.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Dan, 17.11.2009 21:42:30)
Odpovědět
Ten marxistické ekonom z prognosťáku neuměl nic jin. nežli reálný socialismus.. a podle toho to i dopadlo.


Lži o nejlépe provedné privatizaci jsou pohádkou pro hlupáky.

Mnohem lépe povedená privatizace byla např. ve Slovinsku, otom se nemluví, zato o těch horších ano, že ? :-)

Klausova privatizace byla fiaskem a debaklem nejhrubšího zrna, produktem bolševického pseudoekonoma.

Opakované oddlužování chybně zprivatizovaných firem, čkd, zetor, tatra, liaz, jawa a mnoha dalších vedlo k uměle udržované zaměstnanosti.
Neoochota Klause privatizovat těžce předlužený bankovní sektor, odpor k západnímu kapitálu, a hl. prožrání 370 miliard korun z privatizací srazilo naši zemi na kolena na přelomu 1996/1997, vlna bankrotů vyústila až v nedůvěru lidí v Klause a úpadek preferncí jeho ODS.

Klaus je zodpovědný zato, že jsme nenavázali na prvorepublikovou prosperitu, důsledky jeho socialistického, levičáckého vládnutí byli fatální.
V konsolidační bance/agentuře byl skryt gigantický dluh, aby nebyl vidět, rozočty byly falešně prezentovány jako vyrovnané, nic z toho nebyla pravda.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Davidan, 17.11.2009 20:49:40)
Odpovědět
Několik vět k 17. listopadu 2009

Jen si klidně oslavujte, vy obtloustlí, zestárlí a zpohodlnělí koryfejové sametu, svobody a demokracie, pravdy a lásky! Jen si vzájemně dýchavičně blahopřejte! A snažte se nevidět, kde jsme se to po dvaceti letech ocitli! A když vám to přece bude smrdět, tak se otočte zády a zacpěte si nos a dělejte jako by nic...


Ale nesnažte se nám ukrást to, co jsme si my, obyčejní lidé, s nejlepšími úmysly přáli a alespoň v náznaku se i pokusili před dvaceti lety vybojovat!

Vy, kteří jste záhy přešli od povšechných frází k pochybným praktikám privatizace téměř veškerého majetku národa,
vy, kteří jste se rozhodli prostě pohotově zhasnout a počkat, až se národní majetek rozkrade,
vy, kteří jste tak utíkali při těchto lotrovinách před právníky,
vy, kteří jste založili společenský systém na lži, korupci, mafiánství, lhostejnosti, cynismu a zisku bez jakýchkoli skrupulí, v prostředí amorálnosti a bezpráví,
vy, kteří si dovolujete po tom všem kázat o „blbé náladě“, kterou jste sami zavinili,
vy, kteří se snažíte všechna ta institucionalizovaná darebáctví vydávat za drobné vady jinak dobrého díla,
vy, kteří bez skrupulí zavádíte neoliberální reformy, jež nás běžné občany dále ožebračují a bohatým umožňují dále a rychleji bohatnout,
vy, kteří se snažíte podřídit zdravotní péči, vzdělání a vědu úzkoprsým měřítkům ekonomického profitu a tím je ohrožujete v jejich vlastní podstatě,
vy, kteří rozhazujete miliardy ze společných prostředků tu na sanaci krachujících bank, tam na nesmyslné a absurdní faraónské projekty nevratného zabetonování měst, vesnic i volné krajiny,
vy, kteří jste s nadšením vrtěli svými ocásky nad příslibem americké základny a radaru, a opakovaně posíláte české občany, aby se účastnili neobhajitelných agresí proti jiným národům, proti jejich životu a svobodě,
vy, kteří soustavně bráníte uzákonění Ústavou předpokládaného lidového rozhodování - referenda,
vy, kteří ignorujete občanskou společnost a snažíte se ji jak můžete pomlouvat a škodit jí,
vy, kteří se s takovou ochotou stále znovu a znovu hrnete do jakýchkoli funkcí,
vy, kteří ovlivňujete soudy a státní správu tak, že masívně porušuje zákony,
vy, kteří jste chtiví moci a majetku, nemáte svědomí a dopouštíte se drzých hanebností všeho druhu


dávejte si pozor! Na našich hřbetech nelze štípat dříví do nekonečna! Svým způsobem se vám musíme divit. Možná je to jen váš nedostatek představivosti, ale pokud bychom si dovolili my páchat stejná alotria, jako vy – báli bychom se odplaty. Ale vy se zjevně ničeho neobáváte. Myslíte si spolu s oním svérázným starcem, na Hradě, že ten výnosný ohňostroj bude pro vás pořádán věčně. Nepropadejte tomuto uklidňujícímu omylu! Nebude!!

16. listopadu 2009

Iniciativa za společenskou změnu


za správnost: Petr Kužvart
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 17.11.2009 21:02:58)
Odpovědět
Podtrhuji a podepisuji.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Petr Stieber, 17.11.2009 22:04:36)
Odpovědět
Tak dnes z toho máte přímo orgazmus. Tak si to užijte. Tady to nebudete mít často.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Alberto Kvěch, 18.11.2009 17:59:38)
Odpovědět
Prožívám to celkem klidně. Vše se děje dle mého přání.Jsem spokojen.Hezký den euroskeptici.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(vlasta borojevicova, 18.11.2009 6:12:31)
Odpovědět
Jsem stastna za tak vystizne konstatovani dnesni hruzne situace v nasi zemi.Citim to stejne mozna jeste hur jelikoz znam dosti veci z podsveti.Vrchol meho znechuceni nastal pri Klausove volbe presidente,te posledni.Odesla jsem radeji hlidat vnucky do Kanady a budu velmi stastna jestli se nebudu muset nikdy vratit do Cech .
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Jan H., 18.11.2009 2:40:12)
Odpovědět
Nezapominejte, ze "Revoluci" za dlouha leta predem pripravily a nastartovaly tajne sluzby komunistickych mafii, protoze - majice presne informace - dobre vedely, ze tzv. "socialismus" nema nadeji na preziti (z mnoha znamych duvodu), a protoze potrebovaly zachranit sve cleny pred :lucernami" a pomoci jim posilit jejich majetky i moc. To se jim, Bohuzel, podarilo...
.
Vkladat zamery a jejich implementaci komukoli jinemu "do ust" je usmevne, naivni, ci hloupe totalni nepochopeni toho, co se stalo, anebo jen dalsi zlovolna manipulace vychazejici ze stejnych zdroju. Bohuzel, nektere pro-levicove casti vyse uvedeneho textu naznacuji, ze se spise jedna o tu druhou (podstatne horsi manipulacni) alternativu. :(
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(hanca, 18.11.2009 17:08:46)
Odpovědět
tak zase jeden clanek od klause, kt vetsinu nezajima pro svuj obsah, ale kvuli autorovi. s eurohujery souhlasim v jedine veci, totiz ze jsou tyto stranky znacne nakloneny klausovi, nebo spis se mu tady dava vetsi prostor, nez jinde. kdyz klaus rekne pravdu o eu, nikdo nechce slyset obsah jeho slov, ale zase vidi jen jeho ksicht. proc uz to sakra nenapise nekdo jiny?!!! pak by se konecne mohl Dan zacit venovat i jinemu cteni a psani, nez svemu nenavidenemu Pruzinskemu a me tim prestal prudit.

souhlasim s J.Husem a jeho text zde kopiruju:

Usmevna vlastnost "eurohujeru" je jejich lhani, ze ti, kdo EU vytykaji "metastazovanou" byrokracii a nesmyslne rozhodovani nikym nevolenych "ouradu", vystupuji proti EU. To je cista lez. Vystupujeme proti hlouposti samozvancu, kteri skodi lidem v clenskych zemich. Byrokraticke rizeni statu nema nadeji na uspech a je moudre se z chyb poucit, jestlize jsou zkusenosti k dispozici. "Eurohujeri" lidem lzou o vetsine, zadna vetsina, ktera by podporovala hloupe rozhodovani "ouradu EU" ale neexistuje. Vetsina lidi je pro demokratickou EU, ktera svym clenskym zemim prospiva, nikoli skodi (napr. administrativni likvidaci prumyslovych odvetvi, napr. cukrovarnictvi, tlakem na prijimani neprizpusobivych kriminalnich imigrantu atd.).

a jeste doporucuju na strankach euroabie clanek o multikulturalismu coby prevlecenem marxismu. v evrope pusobici trend a s jejim soucasnym vyvojem ma mnoho co do cineni.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Maxtaron, 18.11.2009 18:19:44)
Odpovědět
Tak to bych si dovolil nesouhlasit. Možná někteří povrchní jedinci článek nečetli a představili si jenom obličej pana Prezidenta, ale třeba já a věřím že i mnoho dalších jsme si text přečetli a já osobně se opět se stanoviskem pana Prezidenta, kterému je tato stránka, jak říkáš nakloněna, to ovšem plným právem a v souladu s morálními předpoklady každého hrdého Čecha, plně stotožňuji.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Dan, 18.11.2009 19:59:31)
Odpovědět
Já už jsem v minulosti několikrát poukazoval na fakt, že přesto, že se mi zdá počet bruselských úředníků vysoký, odpovídá zhruba počtu úředníků města paříže.

Co se týká bruselské byrokracie, zdá se mi neuvěřitelně výkoná a pružná v porovnání s tou českou, což neznamená, že ji fandím !

Vyřízení LTD v Británii trvá 2 hodiny, v Německu 2 dny a u nás s.r.o. v průměru 2 týdny.

Program SAPART - dotační řízení, Praha 24 listů 2 měsíce posuzování

Madrid 6 listů, 1 týden



nebo další příklad, Víza

čerstvá informace


Praha Thajské vízum 3 dny, třeba doložit letenku

Bratislava 2 hodiny, letenku netřeba

Vídeň 1 hodina bez letenky


a tak můžu pokračovat dál a dál


průměrná délka stvebního řízení rod. domek čr 6 měsíců

Německo 4 týdny

Španělsko 3 týdny


Nebylo by lepší si udělat pořádek napřed doma ?? Nekritizujeme náhodou unii za něco, v čem jsme mnohem horší ????


To nemluvím o takových věcech jako je korupce, veřejné zakázky atd.
Taky dobrá analýza
(Svoboda, 18.11.2009 22:35:32)
Odpovědět
Rozdiel medzi demokraciou a komunizmom, EU a SSSR------------------http://tvina.sk/index.php?program=40&video=1078
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(hanca, 18.11.2009 23:47:13)
Odpovědět
pro Svoboda: diky vrele za ten odkaz. ta 1.cast me sice nezaujala, zato Bukovski nemel chybu! doporucuju vsem shlednout!
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(hanca, 18.11.2009 23:59:56)
Odpovědět
pro dana: Dana v poslednim prispevku nemluvite o bruselske byrokracii, nybrz o Madridu, Nemecku, Britanii...a jejich delkach vyrizovani nejakych viz ci zadosti.
1. to neni Brusel, to jsou stale jeste samostatne fungujici staty
2. to nema s kvotami a nove pripravovanym bruselskym aparatem ci novym zpusobem prosazovanim zakonu nic spolecneho

toto opravdu nejsou zadna fakta, kt muzou nekoho o necem presvedcit. snad jen o pomalosti ceske byrokracie.
apropo na vyrizeni zadosti k pobytu v dansku jsem cekala 4 mesice a byla mi zamitnuta, muj muz v CR 1 mesic, pozitivne.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(Dan, 17.11.2010 14:19:30)
Odpovědět
Přesně oto mi však šlo, jestli je někde něcomoc špatně je to u nás doma, nikoliv jinde v EU, kde je to přečci jenom lepší.. česko je byrokrotický tygr, ne Brusel.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu
(cook, 17.11.2010 14:40:57)
Odpovědět
Mě fascinuje jakou pozornost neustále pan Klaus přitahuje a je několikanásobně větší než ve člancích o někom jinem.Ten zájem o něj je neuvěřitelný.To množství lidí co cítí potřebu se k jeho názorům vyjadřovat.Jak pozoruji Klaus je magnetem pro čtenáře ,již téměř tři tisíce čtenářů u tohoto článku.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu. Dříve Moskva, dnes Brusel
(Táňa, 17.11.2011 10:59:53)
Odpovědět
On je ten socializmus i u nás a v bleděmodrém. Viz jmenovaný ministr průmyslu. To je typický stranický kádr, jak za socializmu. Vystudovaný lékař, který průmyslu rozumí jak koza petrželi. Hlavně, že je významným členem té správné partaje, dřív rudé, dnes modré.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu. Dříve Moskva, dnes Brusel
(děd, 17.11.2011 11:01:30)
Odpovědět
A není to náhodou tak, že komouši potřebovali pro svou ochranu a přežívání Varšavskou smlouvu a RVHP a dnešní sebranka NATO a EU ?
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu. Dříve Moskva, dnes Brusel
(DAP, 17.11.2011 13:29:09)
Odpovědět
Klaus to má "za pár", takže si může dovolit luxus říkat pravdu. A on to také dělá bez ohledu na následky ať se to komu líbí či nelíbí.
Rozhodně je to lepší, než si číst pochvalné výkřiky a ódy na radost nejrůznějších polodebilních Eurohujerů a rektálních alpinistů.
Re: Klaus: S EU se navracíme do reálného socialismu. Dříve Moskva, dnes Brusel
(Kubula, 19.11.2011 9:59:47)
Odpovědět
Klaus to má za pár...? ale mnoho lidí věří a třeba je jich dost hodně, kteří čekají, že Klus, že nebude na chalupě okopávat záhonky. Pokud mu zdraví a rozum bude sloužit, tak se může znovu stát významnou personou na naši politické scéně. Celá dnešní politická scéna má z toho kopřivku špatné spaní. To je také důvod, proč Klaus přitahuje přivržence i odpurce jako magnet !