reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku

Autor: Euroskeptik | Publikováno: 19.11.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Politicky korektní vedení kdysi dávno pravicové ODS se ohradilo proti akci senátora ODS Jiřího Oberfalzera, který pozval na přednášku do Senátu nizozemského libertariánského antiislamistického politika Geerta Wilderse. Je mi to již naprosto jasné. ODS chce podporou Schengenu, Lisabonu, politické korektnosti a společné imigrační politiky EU vytvořit z Česka jednu z republik Svazu evropských islámských republik.
 

Názory a proklamace Geerta Wilderse jsou v zásadním rozporu s politikou ODS, která je postavena na vzájemné toleranci a respektování osob různého vyznání a národnosti. Prezentace Wildersových často extrémních postojů překračuje meze svobody projevu, která v demokratické společnosti nemá umožňovat šíření vzájemné nesnášenlivosti a prohlubování extremismu ve společnosti. Kontroverzního nizozemského politika Geerta Wilderse pozval k vystoupení v Senátu Jiří Oberfalzer. Vedení ODS se od této jeho osobní iniciativy distancuje,“ prohlašuje ODS.

ODS dokazuje, že již dávno není konzervativní stranou, ale není ani klasicky liberální stranou, protože klasičtí liberálové chrání svobodu slova. ODS je stranou levicově liberální, postmoderní a politicky korektní.

ODS dle svého prohlášení respektuje různá vyznání, v tomto případě islám. Islám, který povolává muslimy k šíření víry mečem, islám, který nemuslimům ukládá smrt nebo podřadné postavení, islám, který za odstoupení od víry ukládá trest smrt, islám, který za homosexualitu ukládá trest smrti, islám, který považuje ženy za méněcenné bytosti... Kdo je tady extrémistou? Ten, kdo brání západní klasické liberální svobody a ten kdo upozorňuje na totalitní a nenávistnou podstatu islámu, nebo ten, kdo vyhazuje lidi do luftu a uřezává jim hlavy?

Jak jsou muslimové tolerantní ukázali tím, že Wilderse ohrožují na životě. Wilders musí žít už pět let pod nepřetržitou ochranou 24 hodin denně. Byla nad ním vyřčena fatwa, islámský trest smrti. Spolu se svou ženou žije jako ve vězení a bez ochranky nemůže udělat ani na krok. Tento tolerantní islám ODS podporuje.

Avšak není to nic překvapivého. Vláda ODS nás přivedla do Schengenu, který umožňuje, aby se do naší země bez kontroly na hranicích dostali muslimští imigranti a teroristé. ODS podpořila Lisabonskou smlouvu, která předává imigrační politiku do rukou Bruselu a dává EU možnost určit nám kvótu na to, kolik muslimských imigrantů nám sem bude posláno. Sám Ivan Langer hájí společnou imigrační politiku EU.

Je mi to již naprosto jasné. ODS chce podporou Schengenu, Lisabonu, politické korektnosti a společné imigrační politiky EU vytvořit z Česka jednu z republik Svazu evropských islámských republik. Stydím se, že jsem tuto odpornou sebranku kdy volil.

Wilders přirovnal Korán k Mein Kampfu. Doporučuji každému, aby si tuto velmi poučnou knihu přečetl:

 

Súra 2:189 (str. 465) A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu.
Súra 4: 59 (str.528) Věru ty, kdož neuvěřili v Naše znamení, My v ohni sežehneme, a kdykoliv vyschnou kůže jejich , vyměníme je za jiné, aby tak trestu okusili. A Bůh zajisté je mocný a moudrý.
Súra 5:37 (str.605) A odměnou těch, kdož vedli válku proti Bohu a Jeho poslu a šířili na zemi pohoršení bude věru to, že budou zabiti nebo ukřižováni či budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy a nebo budou ze země vyhnáni.
Súra 5:51 (str.607) Vy, kteří věříte! Neberte si židy ani křesťany jako přátele, neboť oni jsou si přáteli jedni druhým. Kdokoliv z vás se s nimi přátelí, ten stane se jedním z nich ...
Súra 47:4 (str.492) A když se střetnete s nevěřícími, udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte!
Súra 48:13 (str.575) A kdo nevěří v Boha a posla jeho ...pro nevěřící jsme připravili plamen šlehající.
Súra 48:29 (str.575) Muhamed je posel Boží a ti, kdož jsou s ním strašní jsou proti nevěřícím, však laskaví mezi sebou
Súra 9:39 (str.589) Jestliže nevytáhnete do boje, Bůh vás potrestá trestem bolestným.
Súra 9:74 (str. 593) Proroku, bojuj usilovně proti nevěřícím a pokrytcům a buď přísný na ně. Útočištěm jejich bude peklo a jak hnusný je to cíl konečný.
Súra 9:124 (str. 599) Vy, kteří věříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže! Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte, že Bůh je na straně bohabojných!
Súra 25:54 (str. 250) Neposlouchej nevěřící, ale pusť se jím proti nim do boje úporného.
Súra 8:57 (str. 489) Nejhoršími tvory před Bohem jsou ti, kdo byli zatvrzele nevěřící a stále ještě nevěří.

 

reklama
3396 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Zbabělá politicky korektní ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(ann48, 19.11.2009 16:42:14)
Odpovědět
pane euroskeptiku, proč za všechno může ODS? Pan Oberfalzer má pravdu v tom, že máme znát i jiné názory než nám tlačí oficiální vedení EU i každého jednoho státu, na problémy s islámem. Pana Wilderse si vážím stejně jako pana Oberfalzera, protože oni mají oči otevřené a toto nebezpečí vidí. Už není za pět minut 12, ale 12 hodin a je nejvyšší čas tento problém s islámem řešit, hlavně v zájmu našich dětí a vnoučat. Ale všechny hlavy pomazané , pane euroskeptiku, si hrají na mrtvého brouka, také všechny politické strany u nás. Kdo a z jaké jiné strany pana Oberfalzera podpořil?Domnívám se , že nikdo a to hlavně proto, že by byl těmi "seriozními" médií strhán, že nectí svobodu vyznání a je rasista. Kde je zdravý rozum "všech" politiků? Komise EU se zabývá nesmysly, jako jak se může, nebo nemůže, jmenovat ten který výrobek, čím máme svítit, kolik můžemě pěstovat vína, nebo krav a prasat, ale takovou zásadní věc neřeší a tváří se, že neexistuje. Měli bychom jako rodiče tlačit na naše vlády, aby se touto problematikou zabývaly, protože za chvíli to už nebude možné, nebo bude trestné o tomto problému vůbec mluvit. Protože islám je to nejnebezpečnější a nejkrutější náboženství.
Re: Zbabělá politicky korektní ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Euroskeptik, 19.11.2009 16:49:23)
Odpovědět
ODS se postavila přímo proti Oberfalzerovi. Kdyby pouze mlčela... ale aktivně podporuje sebevraždu Západu a útočí proti pravicově liberálnímu politikovi hájícímu naše svobody.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Bývalý volič ODS, 19.11.2009 19:31:46)
Odpovědět
tohle je poslední kapka.S touto stranou jsem skončil!
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(frantisek zajicek, 19.11.2009 19:53:23)
Odpovědět
Co to bude ted,Delnicka strana?FZ
Re: S touto stranou jsem skončil!
(chouan, 19.11.2009 23:30:40)
Odpovědět
Já též. Ale co místo ODS, nevím. Předpokládám, že FZ nadhodil DS jako lehkou provokaci.
Re: S touto stranou jsem skončil!
(frantisek zajicek, 20.11.2009 20:04:39)
Odpovědět
Nedovedu si predstavit DS pri sestavovani rozpoctu,duchodove reformy a taktez ne pri reforme verejne spravy.Ale v parlamentu si ji predstavit dovedu.Netvrdim,ze ji budu volit ale take ji nezatracuji.Zatim u me vyhravaji VV.Ale mate slusny postreh,ta trocha ironie tam byla...FZ
Re: S touto stranou jsem skončil!
(david, 20.11.2009 21:17:29)
Odpovědět
Speciálně poslední leták od VV mě presvědčil, že je také ne.
Jeden z bodů jejich programu je ještě více seškrtat rozpočet armády a peníze použít na něco bohulibějšího (už jsem zapoměl na co a leták skončil buď ve sběru nebo v krbu).
Myslel jsem si, že je pravicové požadovat minimální stát, který je schopen zajistit vnitřní i vnější bezpečnost obyvatelstva. A speciálně armáda má zajišťovat tu vnější.
Ano, Dělnická strana
(orel, 20.11.2009 0:41:43)
Odpovědět
A proč ne? Já osobně jsem volil ODS do chvíle, než přišla se zelenými kartami. Pak jsem nad nimi zlomil hůl. DS je trochu rasistická, militaristickáý, má smysl pro pospolitost, vůli k moci, spolupracuje s vlasteneckými silami ostatních evropských národů - co byste ještě chtěli?
Re: Ano, Dělnická strana
(sp, 20.11.2009 0:47:28)
Odpovědět
precti si program a nerozeznas jej od komunistickeho
Re: Ano, Dělnická strana
(orel, 20.11.2009 1:01:45)
Odpovědět
To, zaprvé, není pravda. Zadruhé, program stejně nikdy žádná strana nesplnila. KSČM se dá věřit, že to je proruská závistivá zlodějská tlupa. DS se dá věřit, že bude fanaticky bojovat proti multikulturalismu. Narozdíl od KSČM nebo té zatracené ODS.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(orel, 20.11.2009 1:35:47)
Odpovědět
Mimochodem, tady je alternativní verze údajného útoku členů DS na novináře:

http://www.youtube.com/watch?v=LSLV7wHFVg0&feature=player_embedded

A tady je video, které ukazuje, proti čemu DS bojuje:

http://www.youtube.com/watch?v=F8I9BUUolvk
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Merlin, 19.11.2009 20:43:24)
Odpovědět
Kdyz jsem po poledni cetl zpravu, ze ma prijet Geert Wilders, tak jsem zajasal, jaka je to dobra zprava. A kdyz jsem vecer pustil zpravy, tak se dovidam, ze navsteva "ultrapravicaka Wilderse" byla pod tlakem prizdisracu zrusena. Tak to je MOC SPATNA ZPRAVA...
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(etc, 19.11.2009 21:39:50)
Odpovědět
tyy jo, vy jste dobri kaspari...a taky zoufalci..
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(chouan, 19.11.2009 23:32:19)
Odpovědět
Sobotka si nezaslouží ani pohrdání, nic.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Evropan Jirka, 19.11.2009 21:39:25)
Odpovědět
Aspoň to označení ultrapravičák, kterým naši ekopolitkorektmultikulti snaživci častují kdekoho jednou sedlo. Ten pán na ně může být hrdý.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(pavjan, 20.11.2009 10:45:24)
Odpovědět
Vsadím se, že nevíš co to ultrapravičák je.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Felix, 19.11.2009 22:20:35)
Odpovědět
Aby to nezapadlo:
"Zprávy




19.11.2009

COMECE o Lisabonské smlouvě

Brusel. Komise biskupských konferencí zemí EU (COMECE) zasedá od 18. do 20. listopadu v Bruselu. Biskupové se zamýšlejí nad budoucností EU v souvislosti s ratifikací Lisabonské smlouvy a stále více se propojujícím kontinentem. Tím že Lisabonská smlouva vstoupila v platnost, bude možná konkrétnější diskuse o postavení církví v rámci EU, protože zmíněná smlouva obsahuje článek, který zajišťuje respektování právního statutu církví a společenství náboženského vyznání v jednotlivých členských zemích, a stanoví také potřebu otevřeného, pravidelného a transparentního dialogu mezi Unií a církvemi."
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 19.11.2009 22:32:14)
Odpovědět
Výborně Felixy, důležitá message !

Chválím Vás a řidám také dvě !

1/ EU už má svého prezidenta !

2/ EU už má svoji ministrině zahraničí !

Prezident je Belgičan a ministrině zahraničí Britka.


Je vidět že EU pod švédským přecednictvím pracuje velmi rychle a efektivně, až sám žasnu jak rychlý koncesus ..

Klobouk dolů, naši politici se mají co učit, my nejsme schopni ani uspořádat volby či zvolit stranu.

A mimochodem, proti tomu českému komouškovi Fulemu se v Bruselu strhla lavina protestů, takže není pravdou co zde zaznělo o komunistickém Bruselu, komunismus tam vplouvá z česka v podobě židobolševika fuleho, ruského študáka.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Trinnity, 20.11.2009 8:35:18)
Odpovědět
S tebou si můžou dělat co chtějí, ovečko.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(RomanH, 20.11.2009 8:45:39)
Odpovědět
To, ze si tandem Francie-Nemecko muze prakticky dneska delat s Evropou co chce, je sice efektivni, ale nevidim na tom nic pozitivniho.
Takze mi byl zvolen prezident, o kterem jsem nikdy neslysel, nevim jaky ma program a co jsem se mlhave doslechl, tak hlavni vyhodou by melo byt, ze neni dostatecne schopny zastinit Sarkozyho nebo Barossa......opravdu se muze radovat jen blazen
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 9:16:38)
Odpovědět
1/ Belgický premier není nevýrazný hlupák a vzdělaní lidé ho znají, sejně jako jin. evropané znají Klause či Topolánka.

2/ Ani jedna z těchto funkcí není obsazena němcem ani francouzem a tandem Německo-Francie, nemá nadpoloviční většinu, musí tedy hledat podporu i jinde a je zbytek přehlasovatelný :-)

3/ V praxi se ukazuje nejenom ekceschopnost a efektivita EU, ale taktéž rozdíl mezi českým a švédským předsednictvím, kdy švédové jsou neuvěřitelně rychlí, akceschopní a racionální.

Možná to bude tím, že tam nemají Klause.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(RomanH, 20.11.2009 10:36:00)
Odpovědět
Ja jsem vubec netvrdil, ze belg. premier je hlupak. O jeho nevyraznosti jsem jen cetl spekulace, coz jsem i naznacil...
Ale ja prece jen davam prednost, kdyz podobnou funkci clovek ziska ve volbach a pokud mozno alespon trochu pruhlednym zpusobem...
Vy si opravdu myslite, ze pokud se na necem dohodnou F-N, tak je nejaka realna sance je prehlasovat? Tak na takove hlasovani si rad pockam.
Co se tyka te rychlosti , tak souhlasim s Hancou a myslim, ze tohle vse uz bylo predem temer dohodnuto a cekalo se jen na rozhodnuti naseho Ustavniho soudu.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 13:57:33)
Odpovědět
Ano, to souhlasím, také mi dost vadí že Klause nevolili lidé, ale poslanci.

Prezident eu je koordinátorem mezistátních a mezinárodních evropských dohod, není to až tolik významný diplomat, každopádně referendum 500 milionu lidí není žádná sranda.

Samozřejmě že Francie s Německem jsou přehlasovatelností, také se to už nejdenou stalo, ikdyž je to bezesporu silná dvojka.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(RomanH, 20.11.2009 15:04:28)
Odpovědět
Klause muzete vytahovat na nekoho jineho, protoze ja nejsem jeho fanousek, takze je to jako hazet hrach na zed.
Ale pokud si pamatuji, tak Klaus byl kandidatem ODS na prezidenta ve volbach a lide vedeli, ze kdyz voli ODS, tak zaroven podporuji Klause. To ze ostatni strany nemeli sve kandidaty pri volbach je jejich vina. Radsi bych byl pro primou volbu, ale prezident ma tak malo pravomoci, ze si myslim, ze je to skoro zbytecne bez velkych zmen Ustavy.
Krome toho se tu vedla dlouha diskuze pred volbou prezidenta. A kazdy kdo se o to zajimal mel moznost se s kandidaty podrobne seznamit.
V pripade prezidenta EU se nic takoveho nestalo. Nevim koho podporovala nase zeme a ani ze by s nejakym kandidatem prisli ostani zeme.... Ale nejspis se od nas necekala zadna iniciativa.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 15:57:00)
Odpovědět
Ale Vás se ten argument přeci vůbec netýká, to nebylo nic osobního ..??

Trvám natom, že Klaus nemá mandát lidu této země a že je to špatně, že jeho pravomoce jsou pořád dosti velké ukázalo brždění parlamentem přijaté Lisabonské smlouvy a další parlamentem i vládou přijaté zákony a dohody.

Co se týká toho, že jste se nezajímal o volbu evropského prezidenta a proto o ní mnoho nevíte, je váš problém, nebo chcete někoho obviňovat z toho, že jste v téhle věci nevědoucí ??

Já to sleduji již 2 měsíce a jediné co mě od toho odvrátilo byla Klausova blokáda Lisabonu, ve hře bylo mnoho lidí, a mě opravdu překvailo, že se všichni nakonec shodli na pravičákovi a křesťanovi, belgičanovi, který má 2vš, ekonomii a fylozofii a musím přiznat, žeč narozdíl od naše soudruha Fuleho, jsem s touto volbou příjemě překvapen.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(RomanH, 20.11.2009 16:39:38)
Odpovědět
Ja vim, ze to nebylo nic osobniho. Ale dlouhodobe cilene filtruju vase komentare na tema Klaus. Ze stejneho duvodu jako nectu Blesk. Spina a pomluvy mne nezajimaji. A pokud ve dvou svych odpovedich (ze dvou) zase omilate Klause, tak mne to trochu unavuje.
Nevim proc by nemel mit Klaus mandat. Byl zvolen parlamentem a senatem podle Ustavy a to je podstatne. Soucasna vlada ma mnohem mensi mandat nez Klaus.
O volbu prezidenta EU jsem se urcite zajimal nadprumerne. Jestli tim teda myslite , ze se obcas objevilo v mediich nejake to jmeno. Ale jestli si takto predstavujete demokraticke volby , tak ja teda ne.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 18:47:43)
Odpovědět
Pokud Vás unavují 2 zmínky o Klausovi pak nevím co děláte na stránkách, které jsou přímo jemu primárně věnovány a které ho fanaticky glorifikují, mimochodem, ten člověk je prezident a nejvýznamnější euroskeptik vůbec, takže zmiňování jeho osoby na těchto diskuzích, které vás tak unavuje jest věcí naprosto přirozenou.
Nechápu Vaše narážky na časopis Blesk, tam něco píšou o Klausovi, já myslel že Holubovou rozčílilo právě to že ne ??

Ale protože Vás tak moc unavuje slovo Klaus, doporučuji změnit diskuzní web :-))
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(hanca, 19.11.2009 23:47:51)
Odpovědět
tak aby to nezapadlo:
Brusel vydava zpravu o biskupske konferenci, na niz se, cituji:
Biskupové se zamýšlejí nad budoucností EU v souvislosti s ratifikací Lisabonské smlouvy a stále více se propojujícím kontinentem.

a opet sam Brusel vysvetluje, ze, cituji:
Tím že Lisabonská smlouva vstoupila v platnost, bude možná konkrétnější diskuse o postavení církví v rámci EU, protože zmíněná smlouva obsahuje článek, který zajišťuje respektování právního statutu církví a společenství náboženského vyznání v jednotlivých členských zemích, a stanoví také potřebu otevřeného, pravidelného a transparentního dialogu mezi Unií a církvemi."
Brusel vubec nerika, jak biskupove mluvili, jen salomounsky uvadi, ze se zamysleli...
ale Brusel zapomnel dodat to podstatne, totiz ze prave krestanske cirkve vystoupily proti novemu clanku o trestani kritiky islamu a homosexuality, obsazene prave v LS.

takze opravdu nevim, z ceho se mam radovat driv. z podavani objektivnich informaci z Bruselu tedy rozhodne ne.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(hanca, 20.11.2009 0:11:05)
Odpovědět
jeste jsem zapomnela poblahoprat Danovi: Dane, blahopreju ti k tve radosti nad novym prezidentem a novou sefkou diplomacie!

svata prostoto!

jen se divim, ze se divis, jak efektivne a rychle tam v EU pracuji...
ostatne ta jmena byla prece dopredu znama, Francie a Nemecko se na nich shodlo uz davno, jen se cekalo, kdy konecne nas klaus podepise, copak nectes jine zpravy?

zvykej si, takhle rychle nam budou predkladat spoustu jinych veci, ted uz se tech par prominentu bude domlouvat velmi snadno. zadni oponenti, zadne veto, pekne jsme tu moc dali do rukou tech nekolika malo vyvolenych a zodpovednych...

jen jsem zvedava, jak se ted budeme prezentovat treba na OH. bude to podle narodnosti, tedy za kazdy stat urcity pocet sportovcu, aby to bylo fer? nebo trapne posleme jen ty nejlepsi...ale to by se na nejaky byvaly stat mohlo zapomenout, ze?

a co fotbalove muzstvo? budeme ted prece jako spolek usa, ti maji taky jen jedno druzstvo, co je reprezentuje na SP. a kdo bude nas evropsky kouc? ze bychom se korektne domluvili a kazdeho pul roku by byl vybran jeden z kazdeho statu unie? at je to teda spravedlive, ja jsem pro!

ale hlavne, co udelame s Vatikanem? stat ve state a jeste prosazujici jen jedno nabozenstvi! to neni spravna evropska pluralita! tak ze bychom jim tam poslali nejake imamy, aby vybudovali mesitu? at je to spravedlive!
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 9:22:35)
Odpovědět
ale hanči, trašíš tu lidi nesmyslama, bude dál 27 fotbylových mužstev i 27 zemí na olympiádě, stejně jako máme pořád slivovici, guláš, i tvarůžky a naše zemědělství neskrachovalo :-)

Nestane se vůbec nic z toho čím tu děsíš lidi, i ten vatikán zůstane dál nezávislím a sdamostatným církevním státem.

Ted jsem si vzpoměl na jeden z Klausových bludů, článek o nebezpečnosti eura, jmenovalo se to tuším nehomogenita evropských ekonomik a tvrdil v něm tehdy, že do 2 let euro zhroutí..

Nejenm že se nic z toho nestalo, ale např. Slovensko nebo SLovinsko jsou natom mnohem lépe nežli česko.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(C.Q.Lafayette, 20.11.2009 13:51:38)
Odpovědět
Slovensko nebo Slovinsko jsou na tom lépe než Česko??
Sancta simplicitas! Svatá prostoto!

Bože, proč si nezjistíte aspoň nějaké absolutní minimum...???
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Fimfarum, 20.11.2009 20:41:18)
Odpovědět
To nemůže dopadnout dobře, Amen Maria s celou Evropou.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dr.Troškrt, 20.11.2009 0:57:41)
Odpovědět
Doposud jsem myslel, že ODS je pouze zájmové sdružení zlodějů, ale ono je to ještě horší!
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(pavjan, 20.11.2009 11:20:26)
Odpovědět
Být politicky korektní je pohodlné. Ale ten, kdo lže sám sobě nedopadne dobře.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(hanca, 20.11.2009 13:53:33)
Odpovědět
Mily Dane, opet jsi nepochopil jistou ironii, ale to nevadi. ona to casem ironie prestane byt.

dnes jsem procitala odkazy na zahranicni tisk a zadne velke halo kolem novych eu statniku se kupodivu nekonalo. vesmes pisou vsichni to same, samozrejme az na FR, N a Belgii: nejslabsi dvojka, kt mohla vzniknout, loutky v rukou Francie a Nemecka, vysmech pro usa ci peking...
ale treba nam podas vice informaci. me by stacila nejaka zakladni o nasem novem prezidentovi. ta eu volba byla tak rychla, ze jsem prosvihla i predvolebni kampan a nejak jsem nezaregistrovala ani protikandidaty. tak alespon k jake strane patri, jake ma vize pro Evropu, zkusenosti, nejake zakl. charakterove rysy. zkus nas informovat, zbytek nastudujeme behem jeho volebniho obdobi.
takhle to prece v demokraciich chodi, ne? nekoho nam pekne dosadi na vysoky post a my se s nim budeme postupne seznamovat.
pro me osobne saskarna nejvyssiho kalibru.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 14:04:05)
Odpovědět
tak to si nemslím, protože m+ podobnýma nesmyslama naprosto vážně častují euroskeptici už léta.

Jenom když si zavzpomínám, jak nás národní vláda nutila do bezdotykových baterií a kuchyní za miliony, já v té době zrovna zařizoval motorest, a pak se ukázalo že si to vymysleli pražáci, eu to nepožaduje, atd. atd.

Já tě nebudu informovat, vím to samozřejmě jejich politický puvod a spol. ale najdi si to, ženská líná.

Ano, politika je často fraška, těžko je někde větší v EU než u nás, kde nemáme ani řádnou vládu, kde prezident blokuje běžně rozhodnutí parlamentu a vlády, kde přebíhají poslanci jako srnky, kde korupce je hned po rumunsku druhá v EU.. atd.

My nemáme asbolutně morální právo nikoho kritizovat ani poučovat o politických fraškách, protože naše politická domácí scéna je fraška frašek.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(hanca, 20.11.2009 14:46:55)
Odpovědět
Dane, Dane, ty odpovidas vzdycky jen na to, co chces, vid?
jestli te nase vlada, ci nejaka strana s prominutim s..e, tak mas moznost ji v pristich volbach nevolit.
komu jsou zodpovedni eu politici, ktere my nevolime,ale kt jsou na svoje posty dosazeni nejakymi zastupci tzv. evropske vetsiny? jak se tito lide, kdyz se nam jejich politika nebude libit, odvolavaji?

a jeste jedna reakce na tvoje slova, ze my nemame absolutne pravo nekoho kritizovat, protoze se u nas deje to ci ono... to myslis vazne???
no to je kalibr! podle takoveho principu muzu klidne predstoupit pred Romy a rikat: vy nemate absolutne pravo nekoho kritizovat nebo snad rozhodovat ve volbach ve svem zemi. jste povetsinou zlodeji s nizkym vzdelanim, a tudiz je logicke a spravne, ze rozhodovat o vas budeme my. pro vase dobro, pres vase protesty.

zda se ti to ujete? me taky! ale presne tohle si z tveho postoje muze kdokoli a kdykoli vyvodit.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 16:01:48)
Odpovědět
co to plácáš ?

1/ Já že můžu volit bládu a odkdy ??

žil jsem v iluzi, že tu volí u nás poslanci a toho mnohdy i přeběhlíci, kteří nebyli vůbec zvoleni do strany, za niž pak hlasují.


2/ Přečti si to znovu, je tam psané "morální právo" a natom trvám, jestli chceš někomu kázat vodu a sama piješ víno, pak s tvou morálkou není něco v pořádku a většich birokratů a neschopnějších politiků a korupčníků než v praze těžko kde v EU najdeš.

Nevím jestli si uvědomuješ, že my žijeme v jediné zemi EU kde není řádná vláda, ale vládnou ouřadové, které dokonce nevolili ani ti poslanci !!

Prober se.
ještě doplním
(Dan, 20.11.2009 16:09:14)
Odpovědět
Uplně stejně jako se jmenují ti nikým nevolení evropští prezidenti a nebo komisaři, nikdo nezvolil naši vládu, na té se prostě dohodli šéfové 2 velkých stran a je to :-)

Namísto toho, aby ministři pocházeli z těch volených poslanců, aby je jmenoval předseda vítězné strany a nechal si je odhlasovat sněmovnou, získat důvěru, se na vládě domluvili 2 darebáci, ministry naflákali z nikým nevolených, ex komunistů a je to vyřešené.

Až bude takový bordelk v Bruselu, jaký my máme v Praze, pak začnu být nervoozní, zatím je to přesně naopak, národ, který má totální politickou krizi chce někoho kritizovat, pokřukuje, radí a sám si neví rady.

To je nádhera !
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(hanca, 20.11.2009 17:21:28)
Odpovědět
ne ne Dane, ty moc dobre vis, jak jsem to myslela. kdyz se ti vlada ci strana nelibi, v pristich volbach ji nevol. vsichni snad vime, jaka pravidla pro vznik vlady v nasi parlamentni demokracii funguji, to je mam rozepisovat do bodu? zvolis stranu, strana se podle vseobecnych vysledku bud stane stranou ve vleade jedinou, nebo se s jinou dohodne. dodaji svoje kandidaty...ale to je porad pruhledne. ja vidim, jak se kdo chova, kt strana koho dosazuje, s kym se paktuje...a to vsechno ma vliv na moje rozhodovani v pristich volbach.

narozdil od EU, kde neni ani eu komisar voleny nasim parlamentem, jinak by ani Fule neprosel, kde se nekonaji predvolebni agitacky, ja ty lidi vubec neznam, nejsou mi nijak odpovedni apd...proc to opakovat? uz to pisu vazne naposled.

a tvoje moralni pravo, co je to za vyraz? kdyz nemam moralni pravo, tak jake mam potom podle tebe pravo?
ja s nasi politickou scenou taky nejsem vubec spokojena, ale protoze jsem Cech, tak me to k ni podle eu meritek automaticky radi a tudiz, nemam pravo?

jeste jednou se ptam: jake mam tedy pravo ci prava? kritizovat ne, tak jake pravo mi jeste zbyva?
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 20.11.2009 18:37:31)
Odpovědět
ty tady normálně lžeš v přímím přenosu a vytáčíš se k tomu, znovu, taky naposled !

Ti stejní lidi, co volí eurokomisaře volí i naši vládu, tedy nyní je to konsensus Topolánek a Paroubek.

Naše vláda má tedy uplně stejný mandát jako náš eurokomisař.

Jak se ti zpovídá naše vláda nikým nevolených komoušů, ouřadů, čím, jak ??

Co to tady kecáš ?

Ani jednoho z nich nevolili ani poslanci ani lidi, ale delegovali ho předsedové 2 nejsilnějších stran.


Jestli neznáš význam sousloví morální právo, tak si ho zjisti a pak možná pochopíš jak jsem to myslel.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(hanca, 21.11.2009 8:59:22)
Odpovědět
ty hrdino, nastuduj si nejdriv sma evropskou legislativu.
a s tim moralnim pravem? v jakym slovniku jsi to spojeni nasel? podle jakeho klice chces to moralni pravo v Evrope rozdavat?
ma snad Nemecko moralni pravo mit vetsi podil na moci v Evrope, kdyz ji pred nedlouhou dobou dovedlo k 2.svetove valce?
ma snad Francie moralni pravo kritizovat CR, kdyz ji zcela vedome mnichovskym podisem venovala Hitlerovi?
ma snad Anglie moralni pravo kecat do oblasti lidskych prav, kdyz jeste v pulce 20. stol provozovala apartheid?
a kde beres moralni pravo ty, hujere, davat mi kazani o tom, jaka mam moralni prava vuci unii, kdy jsi sam ze stejneho statu pitomcu a za vladu tech pitomcu mas stejnou moralni zodpovednost jako ja?
jdi s tim do haje, bud existuje pravo obcana na kritiku, nebo neexistuje. zadne moralni pridavky k tomu nedavej.

ja myslela, ze jsi eurohujer, ale ty jsi jen obycejny hujer, kt ho kroupa strci do kapsy v diktatu.
ale v jednom pravdu mas, necham se takovym blbem vytocit.

wow, domluvila jsem.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Dan, 21.11.2009 11:47:52)
Odpovědět
Kdybych byl Miloš Zeman řekl bych něco o hloupé ženské..

.. ale protože jsem Dan Kratochvíl, jenom zopakuji fakta na něž nenašlas protiargument a přiznals tím svoje plácání.

Naši vládu, stejně jako eurokomisaře nebo evropského prezidenta také nikdo nevolil, ale shodli se na ní politici.

takže veškeré kritika ven je budto lichá nebo stejně vehemntně kritizujme demokratický deficit česka.

Pokud takto nečiníme, jsme pokrytečtí hlupáci a křiklouni jako tzv. hanči tady dole.


Naše politická scéna, zavšivené exkomunisty a ruskými agenty, poínaje prezidentem, přez premiera až po většinu současných ministrů /6 z nich jsou bývalí komunisté/ jest naprosto otřesným případem absence slušných lidí v české politice.

Narozdíl od Klause /který chtěl přibrat do EU Maroko a Turecko/ je nový evropský prezident antiislamsky založený, je to křesťan, pravičák a politik silně orientovaný na USA.
Jeho diplomatické schopnosti hodnotí belgičané velmi vysoko a narozdíl od Topolánka či Klause, vykazují svému premierovi vysokou podporu přesahující 80%.

My žádného takové politika nemáme.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(hanca, 21.11.2009 12:48:38)
Odpovědět
mily dane kratochvile,
tak ja ti svoje argumenty vylozim uplne laicky:

kdyz pujdu v cechach k volbam, mam realnou sanci, nebo alespon hypotetickou, protoze volebni system je tak nastaven a tu sanci mi dava, ze strana, kt jsem dala hlas, zvitezi a bude prosazovat program, kt ja poporuji. fakt, jestli se tak stane, nebo me politici zklamou, nespociva v systemu, nybrz ve spatnych ci dobrych politicich. ovsem system mi tu moznost zajistuje.

naproti tomu kdyz pujdu k volbam do evropskeho parlamentu, pak je uplne jedno, jestli vyhraje strana ci kandidat, kt ho podporuju. jejich moznosti neco prosadit v evropskem parlamentu jsou omezene takovym zpusobem, ze se vzdy budou muset pridat k nejake vetsine, kt je dana prislusnosti k vetsinovym narodum. takze muj kandidat ci strana nikdy nebude mit moznost v bruselu prosadit to, co ja chci a podporuji, pokud se to nebude shodovat se zajmy velkych statu, jednoduse proto, ze nikdy nema sanci zvitezit ve vetsine, ba co vic, vzdy bude v mensine! teoreticky by to slo, kdybych jako euroobcan mela moznost volit napr. stranu v nemecku ci francii, kt by byla blizka memu politickemu presvedceni. ale pokud vim, takovou moznost nemam. jako cech muzu volit jen v doma.

eu prezident je pak volen vyberem techto vetsinovych a mensinovych spicek, a tim padem je pro me pouhou figurkou vetsinovych narodnich zajmu. ostatne forma volby, kdy nebyl obcanum dopredu predstaven ani jeden kandidat s nejakym programem ci vizi, nebo alespon pozdravem nam euroobcanum, ale sami si ho vybrali a posvetili, to jen dokazuje.

pak neexistuje zadna moznost, ze bych ja svou volbou neco ovlivnila.

a to s faktem, ze je u nas v politice bordel, nema souvislost. az budeme kritizovat, co je u nas doma, reknu, co se mi nelibi a proc. ted mluvim o eu.

a tvoje odpovedi na spoustu mych argumentu jsem tez nezaznamenala.

a uz vazne koncim
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(Jindřich, 30.11.2009 17:26:03)
Odpovědět
Autor asi studoval islám z nějakého Readers Digest.

Není to verš 189, ale 193 a zní: A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu. Jestliže však přestanou, pak skončete nepřátelství, ale ne proti nespravedlivým.
Re: ODS chce z Česka vytvořit islámskou republiku
(pepa.gas, 30.11.2009 22:15:10)
Odpovědět
Od r.1948 emigrovalo z ČSR asi 460 tisíc lidí a
všude se museli přizpůsobit na rozdíl od Arabů.
Proč?Pracoval jsem v arabských státech a poznám
jejích "toleranci".Arab sem nepřijde když tady
nebude mít postavenou mešitu.Zastavte stavění
mešit!!!!!!!!