reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Evropa jako islámská kolonie?

Autor: Ferdinand Peroutka Jr. | Publikováno: 23.11.2009 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Prezident Václav Klaus podepsal Lisabonskou smlouvu a my se můžeme jen domýšlet, co se teď ještě na nás z Bruselu či Štrasburku sesype. Zřejmě to nebude posílení pravomocí národního parlamentu, ani nižší počet Bruselem předžvýkaných zákonů, či větší váha českého hlasu při unijním rozhodování. Vypadá to spíše na více direktiv, předpisů, zákazů a možná i trestů od evropských soudů.

Názornou ukázkou, čeho se lze dočkat, je čerstvé rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva ve Štrasburku. Podle něho v učebnách státních škol suverénního státu Itálie nesmějí viset na zdech kříže. Kříž s tělem ukřižovaného Ježíše Krista je symbolem křesťanského světa už téměř dva tisíce let. Vyjadřuje příslušnost Evropy ke křesťanskému civilizačnímu okruhu a je skutečně záhadou, co na tomto evropském symbolu sedm evropských soudců v listopadu roku 2009 shledalo závadného. Podle jejich verze je vystavování křížů porušením svobody náboženského vyznání a vzdělávání. Vyhověli prý jisté dámě ze severní Itálie, která si stěžovala na italský stát, že neumožňuje výchovu dětí v sekulárním prostředí. Tato dáma, stěžující si na Itálii, má ovšem nápadně neitalské jméno, a není jisté, zda jí vlastně nevadí to, že ve škole hostitelského státu nevisí islámský půlměsíc s hvězdou. Nebo jestli za svou stížnost nedostala dobře zaplaceno v rámci importované protikřesťanské akce.

Školství v Itálii Školství v Itálii Italská vláda se proti šokujícímu verdiktu "lidskoprávního" soudu samozřejmě odvolala a bude zajímavé sledovat, jak s jejím odvoláním naloží evropská soudní mašinérie. Co si však už teď můžeme myslet o "lidskoprávních" soudcích, kteří místo toho, aby respektovali lidská práva 57 milionů obyvatel tradičně katolické Itálie, vyhověli jedné nesnášenlivé ženě využívající nedomyšlenou legislativu k soukromé ideologické diverzi? Snad pány soudce vrátí do reality odpor většiny Italů, kteří se za přítomnost křížů ve svých školách rezolutně postavili. Jak napsal list Corriere della Sera, "verdikt štrasburského soudu způsobil malý zázrak – vytvořil téměř celonárodní jednotu k obraně symbolu křesťanství". Pokud by ale Štrasburk Italům neustoupil, otevřel by cestu další diskriminaci křesťanských symbolů v celé Evropě. Kříž je ve státním znaku čtrnácti ze sedmadvaceti členských států Unie. Na státní vlajce jej má třináct evropských států: Dánsko, Finsko, Island, Malta, Norsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Vatikán. To budou všechny křesťanské kříže – i na chrámech a kulturních památkách – na základě stížností nějakých fanatiků opravdu vyhazovány na smetiště a vymazávány ze srdcí desítek milionů Evropanů?

Dánsko  Finsko  Island 

Nebylo by obtížné zjistit, kdo by za podobnou "kulturní revolucí" mohl stát. Odkud vítr fouká, bylo zřejmé už před dvěma lety, když turecký právník Baris Kaska podal žalobu na Inter Milán kvůli křížům na dresech milánských fotbalistů. V této úsměvné kauze Kaska tvrdil, že jde o urážku islámu, a když Inter Milán porazil turecký tým Fenerbahce Istanbul 3 : 0, žádal dokonce UEFA, aby výsledek kontumovala ve prospěch Fenerbahce. Marné byly protesty činovníků klubu, že kříž je ve znaku města Milán. Podle Kasky šlo o symbol templářských rytířů, který připomíná křižácké války. Diskutující na serveru Aktuálně.cz už tehdy připomněli, že kříže na milánských dresech jsou od templářských úplně odlišné a pokud přesto někomu připomínají křížové války, pak jedině v souvislosti s obranou před muslimskými invazemi na křesťanská území.

Muslimové při modlitbě Muslimové při modlitbě

V dnešní době, kdy v řadě západoevropských států žijí miliony muslimů, z nichž se tisíce aktivizují jako stoupenci džihádu a muslimského práva šaríja, jsou na místě obavy, že po vstupu Lisabonské smlouvy v platnost můžeme být těmito státy v imigrační politice přehlasováni a islámští přistěhovalci budou směrováni k nám. Budou-li v Česku muslimové uplatňovat stejně nesnášenlivé a agresivní postupy jako např. v sousedním Rakousku, mohou se tři miliony českých křesťanů brzy octnout v nezáviděníhodném vnitřním exilu. Totéž se týká i dalších menších zemí střední a východní Evropy. Byl by to po dvaceti letech svobody smutný výsledek evropské integrace.

http://www.ct24.cz/autori/ferdinand-peroutka-jr/

reklama
2127 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Huckleberry, 23.11.2009 6:30:39)
Odpovědět
Velmi rád bych si na tomto místě přečetl, kdyby to bylo možné, i názor F.Peroutky seniora. Byl by asi ostřejší, ale stejně pravdivý. Jsem rád, že syn jde v otcových šlépějích a nedělá svému jménu žádnou ostudu.
Dokáží také naši politici dohlédnout za hranici svého volebního mandátu?
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Vaclav, 23.11.2009 8:45:29)
Odpovědět
Jenomze ta pani je Italka,ktera zila v Norsku,tak ze to nema nic spolecneho s islameskym nabozenstvim.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(C.Q.Lafayette, 23.11.2009 14:57:20)
Odpovědět
Cože???!!!
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 23.11.2009 13:48:59)
Odpovědět
Samozřejmě, že se strašlivě přehání co se týká islamizace Evropy, ve skutečnosti¨se začíná velice zpřísňovat imigrační politika, mnoho přistěhovalců jsou zpět vysidlování, desetitisíce čekají na rozhodnutí, ve Francii byly zakázány šátky, stup muslimského Turecka blokuje jak Freancie tak Německo.

Co se počtů muslimů týká, ty také nejsou nijak závratné, ve 20 zemích EU je nižší procento muslimů nežli 2, ve 2 dokonce nižší nežli 1.

Nejvíce muslimů žije v Bulharsku 15%, pak ve Francii 8, Británii 7 a Německu 5, v Itálii 3,5%, např. ve španělsku 1,5%.

V zemích vyšegradu je to méně nežli 1%.

Srandovní je, že podle eurostatu je největší odpor k muslimům nikoliv ve Francii, Británii či Německu, ale zejména v české republice, polsku a dalších zemích, kde prakticky muslimské komunity neexistují a nejsou s nimi vůbec žádné problémy !
:-))

Přesto, že euroskeptičtí fanatici celou problematiku nesmírně nafoukli a zveličili, chválím je coby kontrolku možných problémů a jako aktivační buňku proti zamořování EU cizími nevropskými kulturami.

Islám je každopádně agresivním náboženstvím, nedosahuje však záludnosti judaistů, ti velice často přejmenovaní pracují pro významné židovské loože a jejich nebezpečnost není menší než islamistická.

Bděmě tedy !

To nejlepčí co může každý čech udělat v boji proti cizím kulturám je mít co nejvíce dobře vychovaných lidí, zachovávat křesťanskou kulturu a morálku, podporovat vzdělanost, chlastat a žrát vepřové !
:-))
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Fiter, 23.11.2009 22:13:29)
Odpovědět
Není se co divit,že se těm muslimským primitivům ustupuje.Vždyť do vládnoucích struktur EU se dostala generace,která v 80letech min.stol.vyznávala Marxe a jiné ještě horší levicové pomatence.Jejich myšlení je pořád stejné.Jenom jsou chytřejší a mazanější.Dneska jim vyhovíme v odívání.Zítra jim dovolíme stavět mešity a minarety dle libosti.Pozítří odstraníme křesťanské symboly.Potom se může stát,že dostaneme od nich přes držku a budeme čumět jako jojo.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 24.11.2009 9:57:53)
Odpovědět
žid Karel Mardochej MARX zakladatel komunismu, jehož rodina přikočovala do Evropy v 17. století a usadila se v Německu by měl být považován za jednoho z největších ideových zločinců v dějinách lidstva.


Žádné minarety, žádné zakrývání tváří, protože konečný důsledel pokud se tohle nechá rozjet nebude žádná islamizace EU jak píšou euroskeptici, ale vlna pogromů stejně jako tomu bylo již mnohokrát v minulosti.
Lidé začnou brát spravedlnost do svých rukou.

Ale k tomu máme naštěstí daleko, a naštěstí se začala už karta obracet.

Také věřím v nového prezidenta Unie neboť on je znám svým antiislámským postojem, Turci už se ho bojí ted.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 23.11.2009 13:53:40)
Odpovědět
Opět připomínám, blíží se advent a vánoce, tedy nežidovské a neislámské svátky, svátky evropanů a křesťanů z celého světa, osvame tyto svátky nejen zvýšeným konzumem, lae i duševní očistou, právě takovéto tradice jsou nesmírně důležité pro skutečné zachování západní civilizace, tradiční Evropa i naší vlasti, tedy zemí českých, moravských a slezkých .
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Šílený Jan, 23.11.2009 14:28:09)
Odpovědět
No a Angláni tam maj ty kříže hnedka dva. O hřbitovech nemluvě, tam maj kříže i zapšklí bolševíci. To jen tak, aby řeč nestála.
Ale, jakkoliv je ten tzv. rozsudek hrůzný, troufám si konstatovati, že za pár roků budeme vzpomínati na doby, kdy to ještě jakž takž šlo. Na doby kdy byly pouze zakazovány kříže ve školách.
Dle mého soudu si na této „kauze“ vyzkoušel bruselský koncil, kterak to bude fungovat při ustavování vedoucí úlohy komunistické strany evropské unie. Ti patlové z Brusele na tom nemohou nic tratit. Za prvé vždy mohou říci „my nic, to evropský soud“, za druhé je evropská populace přibližně halb und halb co se křesťantví týče. A tak nějak podobně to asi bude i ohledně náklonosti k současnému modelu EU.
Jest nutno přestat kecat, začít konat.Přičemž konáním rozhodně nemyslím zakládání nových politických stran. A také tím nemyslím podporu současných tzv. politiků.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 23.11.2009 15:39:47)
Odpovědět
Nějak mě uniklo jak to chceš řešit, poplakal sis, načrtls nám katastrofickou vizi budoucnosti a co řešení ??
Akorát napsal jak to neřšit, to je krása..

Mimochodem, nový evropský prezident je křesťan a nemiluje islám, Turecko už vyjádřilo svoje znepokojení nad jeho volbou a TOP 09 má dle preferncí VVMI 10,9%.

A pak že konzervatismus v česku vymírá a Brusel je komunistická, kulový, komunistický je hlavně naše vládní těleso.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Václ@v, 23.11.2009 19:25:44)
Odpovědět
Co vím, mnoho komunistů si nechává na hrob vyrýt plameny a někteří dokonce i rudou hvězdu. Je to typické hlavně pro Moravu, v Čechách tam většinou mají jen jména a někdy fotky.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Václ@v, 23.11.2009 19:27:12)
Odpovědět
Co vím, ta baba byla Finka a Finové to považují za své vítězství nad Římem, vláda to veřejně oslavuje v médiích.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(MILOŠ DOSTÁL, 23.11.2009 22:23:00)
Odpovědět
Ta paní, co si stěžovala na kříže ve školách, kam chodili její děti, není Italka, ale přivdala se tam z Finska. Všechny italské soudy její žaloby odmítly, tak se obrátila na Štrasburk.
Více zde:
www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=11991
www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=11998
www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=12007
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(hanca, 23.11.2009 22:49:08)
Odpovědět
nevim, jestli je tak podstatne, jestli ona pani byla Finka, nebo Turkyne. podle me je podstatne to, ze se nehodlala podridit tradicnim italskym hodnotam, chcete-li zivotnimu stylu zeme, ve kt zila, a vyresila to dosti razantne. nevim, jak by se Finove pri podobne akci nejakeho Itala zijiciho ve Finsku divali na rozhodnuti soudu v jejich neprospech...

muslimu je v Evrope stale mensi procento nez puvodnich obyvatel, ale rychle svuj handicap dohaneji. napr v Holandsku je v populaci prave narozenych deti temer z 50% muslimska. vysledky budou znat cca za 20 let.

ale na to, ze jich je tak malo, se umi poradne ozvat, co? a to se pry ozyvaji jen radikalove, nedej boze, az zacnou i ti umirneni...

a jeste k nasemu novemu eu prezidentovi. je to katolik jako remen, rikaji. jen si dovolim udat odkaz, kt hovori o jeho politicke pevnosti v prosazovani krestanskych, potazmo katolickych zasad. jestli bude ve svych zasadach pokracovat, mame se nac tesit. katolikum a eurohujerum preji pekne poctenicko...
http://blog.aktualne.centrum.sk/blogy/vladimir-palko-.php?itemid=659
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 24.11.2009 10:19:18)
Odpovědět
To není jedno, protože euroskeptici z toho falešně obvinily islamisty.

A co se týká toho bývalého člena ksč, pozdějšího nacionalisty z národní strany slovenska a nynější čerstvého konzervativce, jeho článek je celý k smíchu.
čekal jsem co že se podaří vytáhnout na nové prezidenta EU, v Německu jsem četl, že se oto urputně snažili sociální demokraté, kteří nesouhlasili s jeho volbou a nepovedlo se jim to.

Exkomouš a slovesnký nácek se o to pokusil v křeči a nepovedlo se mu to též jak vidím :-)
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(volič, 23.11.2009 23:31:50)
Odpovědět
Už opět ten primitivní a debilní Dan tlachá ty své hámotiny. A vy jemu podobní,že nezalezete se svou inteligencí a vědomostí někam hodně hluboko do kanálu.Jste trapní ubožáci.a to že se v celé evropě roztahují muslimé je pravda a že to bude neštěstí pro tento svět je už dokázáno. Jen kdyby si tak dovolil nějaký křesťanský spolek požádat v jejich zemích o výsravbu kostela. To by byl mazec.Ráno by měli všichni a to i včetně dětí podřezané krky. Ať ta svoloč táhne kam patří a tam ať se stavějí i na hlavu.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Davidan, 24.11.2009 0:15:49)
Odpovědět
Nechci se autora nikterak dotknout, ale když slyší trávu růst v souvislosti s islamizací Evropy, jak to, že nevidí a neslyší, že se Evropa stala otrokem židovských komunit v jednotlivých státech?
A to je daleko horší, než to, nač ukazuje a poukazuje.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 24.11.2009 10:08:52)
Odpovědět
Ano, přesně tak.

S islamizací Evropy samozřejmě ostře nesouhlasím, nic méně euroskeptická prezentace jest extrémě zkreslená a nafouknutá, příklad té neislámky, ona je finka a její 1. manžel nor.

Je krásným příkladem euroskeptické lhaní a šíření bludů.

Mnohem větším nebezpečím pro nové země EU vč. česka je židovství, máme židy uplně v šude nalezlé, 60 roků po jejich genocidě je premierem žid, prezidentem žid, eurokomisřem žid atd.

To nikomu nevadí ?

V Praze se staví hotel se synagogou, začínají se to znovu roztahovat a co je horší už nám vládnou !

K židům je třeba přistupovat naprosto stejně jako k muslimům, jinak se dočkáme nové vlny pogromů v EU a tomu je třeba zabránit, všichni cizáci i židé štěkající z tohoto webu si musí uvědomit že jsou tu na hostování a že jejich kultura patří na blízký východ a ne do EU.

Toto je jediný spravedlivý pohled na multikulturalismus.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(M., 25.11.2009 14:00:23)
Odpovědět
Páni.. tak Dan je eurohujer a židobijec v 1 osobě?
:D)))
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(hanca, 24.11.2009 15:38:19)
Odpovědět
to dan: to je sice pravda, ze islamiste jsou v tomto pripade neopravnene narceni, nicmene podstatne je to, ze nejaky nadnarodni soud rozhoduje o vpravde jednom celem narode na zaklade stiznosti prislusnika jineho naroda. to same, ale z opacne strany prece probehlo v nem, kde soud prikazal skole vytvorit prostor muslimovi pero modleni. nehlede na to, ze je to naprosto nevyvazene, ze?

a k tomu prezidentovi, dane opet jsi podal skvely rozbor autora clanku. me zajima jedno: je to pravda? stalo se to v belgii tak, jak napsal? jestli ne, dodej nejake odkazy, at jem muzeme porovnat.
jinak jsou to zase jenom tlachy...
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 24.11.2009 16:15:21)
Odpovědět
o.k. takže jsi přeznala ideologickou euroskeptickou lež, toho si cením !

Ano, když občan neuspěje v národních systémech soudů, logicky se může odvolat na evropský i mezinárodní soud, a to je naprosto v pořádku a nestavěj tu proti té skandinávské evropance nějaký lid či národ, ona se soudila s italským státem ! Nemlž.

Já sám jsem katolík a nemyslím, si že by měly třídy vypadat jako pokoje jeptišek a silnice jako římské cesty smrti na Bogotě.

nemám rád fanatismus i když se týká křesťanství.


Pokud se ptáš na interupční zákon, který platí v celé EU /snad s vyjímkou Polska/ a který napřed schválil belgický parlament a podepsal i krák /taktéž křesťan/ tak je podle mě v pořádku že pod něj podepsal i premier, současný prezident EU.
Protože jinak by se choval jako Klaus při Lisabonu a holt ignoroval vůli demokratické většiny, a to je špatně i když měl jin. názor.

Podle mě jednal správně.
A jenom pro tvoji informaci, současný belgický premier má v Belgii podporu 82% belgičanů je nesmírně oblíbený, stojí např. za urovnáním konfliktu mezi vlámy a valony, aktivně se podílel na budování severoatlantické aliance, založil evropsko americký vlastenecký spolek a např. podporuje finančně organizaci katolických klášterů.

To, že z něj udělali evropského prezidenta a ty tu funkci nesnášíš, poněvadž seš euroskeptik, je tvůj problém, ne jeho nebo můj.

Horší je, že stejná služba která označila proklausovskou Libertas za FSB financovanou 5. kolonu ruských špionů v EU, obvinila z podobných praktik, z kterých CIA obviňuje Klause i naši nou evropskou ministrini zahraničí.
To znamená z někdejší spolupráce s KGB.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(hanca, 25.11.2009 1:37:22)
Odpovědět
reaguji Dane, i kdyz je mi jasne, ze je to v tvem pripade je to asi k h...

... nestavěj tu proti té skandinávské evropance nějaký lid či národ, ona se soudila s italským státem ! Nemlž. ...

promin, ze se tak blbe ptam, a co je to italsky stat? ja myslela, ze evropske staty, a Italie k nim patri, jsou statni utvary zalozene predevsim na vetsinove narodni identite. cr tvori vetsina cechu, sr slovaku, Polsko polaku, italie italu...proc si hrajes se slovicky, abys zastrel podstatu? italsky stat reprezentuje prevaznou vetsinou zajmy italu, neniliz pravda?

....Já sám jsem katolík a nemyslím, si že by měly třídy vypadat jako pokoje jeptišek a silnice jako římské cesty smrti na Bogotě.
....
a koho to v italii zajima, co ty si predstavujes a prejes, aby bylo v italii? az se bude rozhodovat u nas, tak se se svym nazorem prihlas!


...nemám rád fanatismus i když se týká křesťanství. ...

promin, zase blba otazka: tobe kriz na stene v silne tradicni a katolicke zemi pripada jako vyplod fanatismu?


...Pokud se ptáš na interupční zákon, který platí v celé EU /snad s vyjímkou Polska/ a který napřed schválil belgický parlament a podepsal i krák /taktéž křesťan/ tak je podle mě v pořádku že pod něj podepsal i premier, současný prezident EU.
Protože jinak by se choval jako Klaus při Lisabonu a holt ignoroval vůli demokratické většiny, a to je špatně i když měl jin. názor.
....

ja jsem se neptala na iterupcni zakon, ani na to, kolik ho schvalilo zemi atd.
otazka znela: probehlo schvaleni toho zakona v belgii tak, jak to onen pisalek napsal? je pravda, ze katolicky predstavitel strany, kt obecne haji konzervativni zajmy krestanu, a k nim zakaz interupce patri, se zachoval tak, jak bylo psano? tudiz, ze takove stanovistko nejen ze nehajil, ale byl proti?
ja nevim, ja to cetla, tak mi podej nejakou zpravu o tom ,ze to probehlo ale uplne jinak a onen dotycny politik alespon minimalne prosazoval nazory, kt ve strane reprezentoval. na to jsem zadnou odpoved nedostala...

a kluase do vseho nemotej, sem nepatri.

...Podle mě jednal správně.
to me vubec nezajima, co podle tebe...

...A jenom pro tvoji informaci, současný belgický premier má v Belgii podporu 82% belgičanů je nesmírně oblíbený, stojí např. za urovnáním konfliktu mezi vlámy a valony, aktivně se podílel na budování severoatlantické aliance, založil evropsko americký vlastenecký spolek a např. podporuje finančně organizaci katolických klášterů.

aby nebyl obliben! mala zemicka ma evropskeho prezidenta, kt jde tam, kam vetsina piska.. koncim s ironii...opravdu nic proti jeho oblibenosti, urcite ma sve charisma i vysledky.

ale o tom jsme se ale vubec nebavili, ze?

...To, že z něj udělali evropského prezidenta a ty tu funkci nesnášíš, poněvadž seš euroskeptik, je tvůj problém, ne jeho nebo můj.
...

a zase mimon a zase od veci. nemam problem s nesnasenlivosti, a uz vubec ne nejake politicke funkce!
euroskepticky, jak rikas ty, ja rikam eurokriticky je muj postoj, nikoli muj problem.

a zbytek uz nekomentuju, ponevadz k tomu jsem nic neprecetla a slysim to poprve.
alespon jedno pozitivum, muzes sem dat odkazy? rada si poctu...
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 25.11.2009 12:59:14)
Odpovědět
???

Nechápu proč nato vůbec reaguješ když to nerozporuješ, není nutné za každou cenu reagovat na přízpěvky...

Takže v kostce, v Itálii neproběhlo referendum a stát není lid, netvrdme tedy co si přejí Italové, přál si to stát, to je skupina úředníků a s těmi se soudí ta Finka.
Svůj názor jsem k tomu přidal, protože já s ní souhlasím a nejsem muslim, chápu ji.

Není pravda že každý katolík je proti potratům, je nesmysl a já jsem ti dosti podrobně popsal, jak to proběhlo v belgii, podle mě je to v pořádku, schvaluji i ten potratový zákon.
Každopádně on to podepsal, protože to nešlo nepodepsat, ten slovenský extremista to zkreslil aby vyrobil kritiku za každou cenu.
žádný stát ani círken nemá právo řídit soukromí lidí, jejich početí či nepočetí.
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(hanca, 25.11.2009 15:11:04)
Odpovědět
dane, ty jsi prachobycejny tlachal.
sam si vytvaris otazky, na kt odpovidas

napr....Není pravda že každý katolík je proti potratům...
a kde jsem to rekla? mluvila jsem prece o programu konzervativni krestanske strany, a to v programu je a kvuli programu prece lide strany voli. a nemusi to byt vsechno katolici.

slovickaris, jako s tou italii.
apropo, u nas probehlo referendum o LS? nedavno jsi vehementne psal o tom, jak vetsina Cechu je pro jeji prijeti, jen par blbych euroskeptiku je proti...
opiras se o statistiky,kdyz se ti to hodi, a kdyz ne, tak blafujes.

a o tom prubehu schvalovani v belgii jsi nenapsal zhola nic. napsals, ze probehlo a v jakem poradi ho kdo schvalil, jinak absolutne nic. tak kde mas ty zpravy o postojich konkretniho politika? proc nepriznas, ze je proste nemas?

pro me ta zprava dava dulezitou informaci o tom, jak pevny ve svych nazorech je politik a jak se moc se podrizuje vetsinovemu prani.
tobe to evidentne nevadi, tak proste rekni: me to nevadi, ze se nedrzi programu konzervativni strany za kt se dostal az tak vysoko. podrizuje se vuli vetsiny a me to tak vyhovuje.

no, a ja ti odpovim, ze me zase ne.

proc davas do textu veci, o kterych se vubec nebavime? jako napr:

žádný stát ani círken nemá právo řídit soukromí lidí, jejich početí či nepočetí.

a nakonec:
reaguju, nebot jsem povahy vzetlive. zvlast, kdyz ctu takovy slataniny, tak se nemuzu udrzet.
ostatne, i ty porad reagujes a misto odpovedi vytvaris snusky nazoru, kt vydavas za fakta. tak cemu se divis?
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(Dan, 26.11.2009 16:15:42)
Odpovědět
podívej Hani, mě už se ten tvůj přízpěvek nechce číst, s inteligentními lidmi se dokážu i pohádat, ale s tebou se minechce bavit ani přátelsky, seš opravdu hloupá a nedá se stebou domluvit.

Mám pocit že naše otázky a odpovědi se míjejí, já ovoze ty o koze, každopádně seš první člověk tohoto typu co jsem zde potkal.

Tímto uzavírám tuto debatu s tebou jednou provždy, s hlupákem nedokážu diskutovat, omlouvám se za tento můj nedostetk.

Tvůj přízpěvek jsem oprvadu nečetl a už žádný radši ani číst nebudu !
Dan Kratochvíl
Re: Evropa jako islámská kolonie?
(hanca, 26.11.2009 21:33:55)
Odpovědět
mily dane,
ukazkovy priklad tvych prispevku:

od veci

subjektivni pohled vydavany za realny fakt

zadne podklady

marna snaha o inteligentni urazku

jako vzdy, neda se souhlasit

a hlavne: uz konecne dodrz sve predsevzeti a nereaguj