reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát

Autor: Ivana Haslingerová | Publikováno: 10.12.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Pád vlády a vznik vlády nové, zrušení mimořádných voleb hned po jejich vyhlášení, spousta skandálů kolem dovolených a milenek našich politiků, dokonce i narození dcery přítele Paroubka, to vše bylo v letošním roce zastíněno událostí pro náš národ opravdu zásadní, ztrátou naší suverenity po přijetí opravené euroústavy nazývané Lisabonská smlouva (LS). Nebyly nic platné protesty 24 občanských sdružení, šesti neparlamentních stran, ani stovky podpisů pod petici D.O.S.T. zaměřenou proti snaze politiků omezit suverenitu ČR přijetím LS. Neboli proti zákonům vzešlých ze sociálního inženýrství kosmopolitních elit EU. Z odmítání schválení LS neplyne, že je mi Evropa lhostejná. Naopak, hlásím se k historické Evropě svobodných křesťanských národů i k Evropě zemí sdružených do společenství volného obchodu, jakým bylo Evropské hospodářské společenství (EHS), do něhož naše země chtěla vstoupit. To, co chce ale z EU učinit LS, není již noblesní elitní klub zemí EHS, ale jakýsi zvrácený megaeurostát, jakási utopie Antievropy.

Evropa odjakživa stála na třech základních pilířích - na křesťanských duchovních základech, na evropských národních státech a na rodinách jako jejich pilířích. Suverenity jednotlivých národních států zanikly a křesťanství je málem považováno za zločin. I v tak vysoce katolické zemi jako je Itálie se dokonce odstraňují z nařízení Bruselu po staletí visící kříže ve školách, aby neurážely muslimské přistěhovalce, a ruku v ruce s omezováním křesťanské tradice se i na rodiny pohlíží téměř jako na přežitek.

Zaopatřovatelskoslíditelský stát zvaný EU ničí pojem rodin propagací gendrového mainstreemingu. Ideopolicie ve stylu Orwellova roku 1984 má sledovat, zda tato nařízení školy dostatečně včlenily do svých programů. Návrh na zavedení konceptu jednotného přijetí evropských dějin je faktickým zrušením dějepisu. V českém dějepisu přece nesmí být islámská expanze ve 12. století vysvětlována tak, aby nezraňovala machometány. A nejhorší je, že pod vidinou řádově vyšších platů naši vrcholoví politici se do Bruselu tak těší, že se dokonce snažili zamlčet občanům, že je po přijetí Listiny práv a svobod EU, kterou mazaně přidali státníci EU k LS, může čekat mnohamiliardové platby našeho státu z našich daní sudetským Němcům.

A není pravda, že to nevěděli a že to poprvé slyšeli až od pana prezidenta, který jako jediný stál proti přijetí LS. A to i přesto, že na něj byl vyvíjen enormní tlak nejen zevnitř naší země, kde se nacházejí fanatici typu přítelkyně Gajdůškové, kteří měli tu drzost ho za to nazývat dokonce velezrádcem, ale především ekonomického tlaku z EU a Ruska. I přes to vše dokázal alespoň prosadit, že pro nás nebude platit Listina práv a svobod EU a tím zůstanou v platnosti poválečné Benešovy dekrety. Zradou na našem národu bylo naopak hlasování pro LS těch politiků, kteří se snažili zamlčet nebezpečí prolomení platnosti Benešových dekretů. Ti by měli být hnáni k zodpovědnosti, protože nebýt Václava Klause, tak by se náš stát díky jejich eurohujerství nedoplatil reparací.

Slovo velezrada se v naší ústavě vztahuje, bohužel, jen na prezidenta, pokud jedná proti svrchovanosti země a jejímu demokratickému řádu. Škoda, na tyto prospěcháře by sedělo jako ulité.

Od skutečné svobody jsme díky jim zase téměř tak daleko, jako za komunismu. Chování evropeistů připomíná chování komunistů s totalizujícími prvky. Stejně jako komunisté předkládají na odpoutání pozornosti nepodstatné problémy jako např. boj o jméno olomouckých tvarůžků. Chtějí zničit křesťanského Boha, který stojí v cestě odumření států. Každého, kdo se tomuto nátlaku vzpírá, nazývají extrémistou. A nejen bruselská, ale už i naše vláda přijala na obranu europeismu „strategii boje proti extrémistům". Přitom těch skutečných levicových extrémistů jako jsou anarchisté, komunisté, dělnická strana a neonacisté se ve skutečnosti nebojí. To vše je něco tak neskutečného, že proti tomu musíme bojovat i nadále ze všech sil!


Ivana HASLINGEROVÁ je členkou Svobodných

(publikováno na http://haslingerova.blog.idnes.cz)

reklama
1744 čtenářů | 23 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(hanca, 10.12.2009 13:28:15)
Odpovědět
souhlas s RomanemH. autorka ma sice v mnohem pravdu, ale je to jaksi s krizkem po funuse. 100x popsat obecnou realitu nic neresi, zivot se nezastavil a jede se dal.
takze bych ocekavala spis neco konkretniho, at uz clanek ke konkretni kauze a jejim reseni, ci navrh, jak z toho ven.
podle meho to vystoupenim z eu asi nebude...

to: kingsfield: kdyz umite cist ceske clanky, urcite umite i cesky neco napsat. zvlast nejake to sproste slovicko uz jste se jiste naucil, tak se nestydte a predvedte se! jste na ceskem serveru, zatim tu neni anglictina urednim jazykem.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(kingsfield, 10.12.2009 18:07:36)
Odpovědět
Hanca, I write the way I like it.I don t care what you are writing about. This web page is so sick and full of complete morons who are simply unable to cope with their communistic education. The editors belong to the graveyard of history worshipping massmurderers and other completely derranged creatures.
If you feel homey here , go ahead but the ideas unveilled on this page got nothing in common with the outside world neither in Eastern nor Western Europe. I read this crap because it amazes me what kind of sickheads still walking around and spouting their nonsense to the World.
Have fun.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(mag, 11.12.2009 10:24:33)
Odpovědět
Hančo, co máte z KIngsfielda - je prostě in, nebo neumí česky.Holt je v módě angličtina, tak se blýská, jack.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Miška, 10.12.2009 15:08:56)
Odpovědět
Zajímavé, mě nepřijde na EU a eurostátu utopického nic, naopak mi to přijde jako něco naprosto přirozeného.

Jako utopické se mi zdá pojetí nacionálně separované a permanentně znesvářené Evropy jak tomu bylo v minulosti.

Buďme rádi, že je tu klid a že se česko natolik rozvinulo, že už patří mezi vyspělé země, že jsme členy EU a NATO.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Mirek, 10.12.2009 17:32:42)
Odpovědět
Zkuste si někde najít definici slova utopie. Pokud považujete "permanentně znesvářené státy" za utopii, tak jste zvrácená Vy.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Drb, 10.12.2009 20:41:50)
Odpovědět
Utopie je něco zcestného, nereálného, neuskutečnitelného, nefunkčního, mimoozního ..

ale nic z toho není výborně fungující EU se svým eurem !


Mimochodem 80% Slováků uvedlo že jsou s euro měnou spokojeni a jsou na ni hrdi.

Tohle je ta utopie ??

Nebo je spíš utopická představa separovaných bezvýznamných zemiček v 21. století plném globalizace ??

Myslím, že slečnu chápu, ale vy nevíte o čem je utopie.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Mirek, 10.12.2009 20:49:56)
Odpovědět
Jseš prostě blb, ech vlastně drb. Hledej dál. A zkus se krotit, "vložit" stačí stisknout jednou.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Dan, 10.12.2009 21:52:07)
Odpovědět
Nevidím nic utopického na Evropské Federaci..

Utopisté jsou pro mě euroskeptici, totální utopisté bez větší podpory veřejnosti viz. volby

Nikdo Vás nebere vážně, běžte se už zahrabat EU se stala běžnou součíástí našich životů, těžko se může jednat o utopii, je to velice funkční záležitost.

Souhlasím s oběma vašimi oponenty !
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Frigo, 10.12.2009 22:02:03)
Odpovědět
"Utopie (z řec. ú-topos, žádné místo, „nikde“) je idealizovaná představa nereálné lidské společnosti, obce nebo státu. Slovo vytvořil anglický humanistický myslitel Thomas More jako název své knihy Utopie z roku 1516. V širším významu označuje něco sice žádoucího, ale neskutečného, nereálného a nemožného"

Jak všichni víme, EU je skutečná, je reálná a je možná.


Tímto zdravím Dana a utopistickou smečku štěkajících euroskeptických psů, tupě čumících na karavanu jménem EU !
:))
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(jj, 12.12.2009 1:43:15)
Odpovědět
No ona už ta Moreova Utopie byla vlastně Antiutopií takže možná že už v samotném pojmu Utopie je obsažen význam ve smyslu Antiutopie.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Drb, 10.12.2009 20:41:53)
Odpovědět
Utopie je něco zcestného, nereálného, neuskutečnitelného, nefunkčního, mimoozního ..

ale nic z toho není výborně fungující EU se svým eurem !


Mimochodem 80% Slováků uvedlo že jsou s euro měnou spokojeni a jsou na ni hrdi.

Tohle je ta utopie ??

Nebo je spíš utopická představa separovaných bezvýznamných zemiček v 21. století plném globalizace ??

Myslím, že slečnu chápu, ale vy nevíte o čem je utopie.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Drb, 10.12.2009 20:41:55)
Odpovědět
Utopie je něco zcestného, nereálného, neuskutečnitelného, nefunkčního, mimoozního ..

ale nic z toho není výborně fungující EU se svým eurem !


Mimochodem 80% Slováků uvedlo že jsou s euro měnou spokojeni a jsou na ni hrdi.

Tohle je ta utopie ??

Nebo je spíš utopická představa separovaných bezvýznamných zemiček v 21. století plném globalizace ??

Myslím, že slečnu chápu, ale vy nevíte o čem je utopie.
Nejúspěšnější český vědec všech dob
(Moravan, 10.12.2009 15:36:23)
Odpovědět
.. tento titul patří prostějovskému rodákovi, Moravanovi Wichterlemu, který v baťových laboratořích ve Zlíně objevil 110 vynálezů.

Jeho čočky používá dnes deně 100 000 000 lidí po celé planetě.

A já se ptám, kde jsou ti slavní češi ???
Re: Nejúspěšnější český vědec všech dob
(Výsměch z Moravy, 10.12.2009 17:29:28)
Odpovědět
Češi tvoří více než 70% obyvatel Moravy (ze sčítání lidu). Moravané jsou drobná minorita i na Moravě...možná bude za chvíli žít více Moravanů v Praze:-)
Re: Nejúspěšnější český vědec všech dob
(Moravan, 10.12.2009 20:48:37)
Odpovědět
V roce 1991 se k té směšné minoritě přihlásilo
1 milion 476 tisíc 293 lidí žijících na území Moravy a 112 654 žijících v čechách vč. Prahy.

Další sčítání lidu bude za rok, tak uvidíme.

Přerov, Uherské Hradiště, Olomouc, Hodonín.. ve všech těchto mstech psali maturanti slohovou práci na témě Morava moje vlast.

Nejvíce maturantů si vybralo ze všech témat právě tohle, proč optali jsem se mladé Jany a odpověď :

Češi jsou jinačí než my, my jsme Moravané prot .. odpovídá mladá dívka s úsměvem ..

MF Dnes 2008
Re: Nejúspěšnější český vědec všech dob
(Výsměch z Moravy, 10.12.2009 21:10:26)
Odpovědět
A v roce 2001 - 380 474...řekl bych, že teď už bude moravská menšina v Praze vůbec největší koncentrací tohoto "národa".

Ani v roce 1991 nedosáhla čísla 50% na Moravě. V případě zde avizovaného oddělení, by pražská vláda musela chránit zájmy na Moravě utiskovaného národa, který už dnes tvoří více než 50% tamější populace. V roce 2011 to bude při současném vývoji pod 100 000.

Jsme jinčí a především vzácní. Jako ptáci dodo:-)
Re: Nejúspěšnější český vědec všech dob
(Dan, 10.12.2009 21:48:45)
Odpovědět
Vidíte pane, vy si z toho děláte legraci a akademici na Moravě už připravují v ˇustavě jazyka Moravského nový spisovný jazyk.

I já jsem se posledně přihlásil k české národnosti, ale po našem pevném zaintegrování v EU se těším, na samostatnou Moravu bez Prahy a bez čech a v příštím hlasování s celou rodinou přihlásíéme se k národnosti Moravské :-)

moc se nato těšíme !

Mimochodem v roce 2001 ten dotaz nebyl na národnost Moravskou, ale Moravskoslezkou čili blábol, já Vám ale garantuji že většina Moravanů se rozhodně necítí být čechy..
to ani náhodou Hele koukej vidť !
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(hanca, 11.12.2009 0:53:09)
Odpovědět
to kingsfield: kdyz je ti jedno, co pisu, tak nereaguj. me to je fuk. jestli je ti z tohto serveru tak zle, moc nesneses, ja znam mnohem horsi nez je tenhle...a taky muzu srovnavat, neziju v cr, uz nemam potrebu si neco na zapade ci na vychode idealizovat. v cechach se alespon lidi o politiku porad zajimaji.
jedine v cem s tebou souhlasim ,je pretrvavajici komunisticke mysleni v ceskych hlavach...vsak jsme i do eu vyslali komunistu!
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(našinec, 11.12.2009 7:36:08)
Odpovědět
Paní Haslingerová, Bruselská vláda se vás začne bát až se každý euroskeptik rozmnoží asi tak 1000 krát. Nebo spíš 10 000 krát. Taky až lidé trochu zapomenou na zábavnou postavu Václava Klause, od jemu podobných názorů velmi odrazujícího hrdinu. Myslím že bylo nakonec štěstí že se boje proti EU chopil právě on.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(kingsfield, 10.12.2009 12:59:09)
Odpovědět
Ivana why don t you just shut the f..k up.
What a bullshit. Jesus Christ.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(Milan, 10.12.2009 12:18:05)
Odpovědět
Tento pamflet snad ani nemá cenu komentovat.
S tímto názorem chodit po světě musí být utrpení.Co kdyby autorka napsala blog na téma:
Sexem proti jaderné hrozbě,to by jí asi šlo líp.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(RomanH, 10.12.2009 11:55:19)
Odpovědět
Ne ze bych s clankem nesouhlasil. Ale myslim, ze velka vetsina navstevniku tohoto serveru uz zde podobny videla alespon 100x. Rikam si, jestli je to smysluplna cesta neco zmenit, uverejnovat dalsi a dalsi prispevky s podobnym obsahem.
Re: Z EU vznikla utopie Antievropy - zvrácený megaeurostát
(ann48, 10.12.2009 11:31:43)
Odpovědět
přesné,plně se s názory autorky ztotožňuji. Opravdu je to tak, jen by to chtělo tyto názory šířit mezi lidmi, protože sami víme, jak pracovala cenzura téměř ve všech sdělovacích prostředcích před schvalováním LS. Opravdu vývoj v EU jde úplně jinam, než bychom si přáli.