reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům

Autor: Redakce | Publikováno: 29.11.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Šestým okruhem mých obav z budoucnosti je multikulturalismus. Aby nebylo mýlky: vzájemné působení a obohacování jednotlivých kultur je jevem přirozeným, pradávným a ve své podstatě plodným. Probíhalo odedávna více či méně spontánně. Nemusíme chodit daleko. I často problematická koexistence českého a německého prvku v našem středoevropském prostoru neznamenala pouze nevraživost a strádání, ale mimo veškerou pochybnost přinesla mnoho užitečných vlivů a vzájemných inspirací, které, bez ohledu na to, jak je hodnotíme dnes, ve svých důsledcích v proběhu času ovlivnily dějiny Evropy a světa. Například Jan Hus či husitství obecně se stali jedním z inspiračních zdrojů, jež o století později přiměly Martina Luthera přibít na kostelní vrata onen slavný manifest, který změnil svět.

Něco úplně jiného však je současná ideologie multikulturalismu, která si implicitně klade za cíl setřít přirozené, staletým vývojem vzniklé rozdíly a odlišnosti mezi národy, státy, etniky, celými kontinenty a kulturními a civilizačními okruhy. (zvýraznění autor, pozn. red.). To vše ve jménu jednoho „globálního“ univerzálního lidstva, řízeného jedinou „planetární“ vládou, která nahradí demokratický kapitalistický systém. Je to v novém, modernizovaném a módním – tzn. politicky korektním – převleku obdobná myšlenka, obdobná ideologie, jakou se řídili otcové radikálního bolševismu při konstrukci sovětského imperia, či která vedla Mao Ce-tunga k vyhlášení jeho zničující „kulturní revoluce“.

Na konci této ideologie má být člověk, obec či stát pouhou šedivou nerozeznatelnou částečkou jednoho obřího, z jednoho místa ovládaného a manipulovaného celku. V něm se všechny přirozené kulturní odlišnosti a staletými zkušenostmi vzniklé tradice rozpustí, „rozmixují“ a vznikne koktejl všeobecného „dobra“. Tradice a kulturní odlišnosti se pak už jen formálně zachovají ve skanzenech či v souborech lidových písní a tanců, jak jsme to zažívali dlouhá desetiletí v době totality (zvýraznění autor, pozn. red.).

Koktejl, o nějž multikulturalisté usilují, bude nestravitelný a povede k novým hlubokým frustracím a k narůstání napětí mezi odlišnými kulturními a civilizačními okruhy. První náznaky takové budoucnosti vidím v Evropě v podobě současného „stěhování národů“. Konflikty, které v některých zemích toto umělé prolínání kultur již dnes vyvolává, jsou pouze náznakem budoucího střetu, k němuž – pokud bude vše takto pokračovat – neodvratně musí dojít.

Václav Klaus: Kde začíná zítřek, Knížní klub 2009, str. 201-202

reklama
1292 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Jahoda, 29.11.2009 7:40:42)
Odpovědět
v Evropě bude válka.
Stejně jako na Balkáně ,ostatně dle toho jak je multikultůra propagována a vnucována napříč negativnímu mínění věřejnosti to je asi válka předem připravovaná a naplánovaná.
Po vyčerpání světových zásob ropy a tím přísunu levné energie ostatně ani nelze jinak..lidstvo bude přemnožené a planeta to nezvládne .
Je třeba si ale především pamatovat jména všech politiků a lidí,kteří tento multukulturní mix propagují,podporují a prosazují,to pro příští generace.
Jejich památka bude prokleta!


To se ale netýká našeho pana prezidenta Václava Klase.
On je politik na správném místě.
Proč?
Protože naplno říká pravdu a stojí si za ní a to se nikdy nezapomene.
Každý politik by měl být jak on.
Na Jeho památku bude český národ v tomto ohledu vzpomínat se ctí.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Tomáš B., 29.11.2009 10:18:26)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi.Je velká škoda,že jsou lidi tak mediálně masírovaní o opaku.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Jahoda, 29.11.2009 13:09:20)
Odpovědět
oprava:
Klause.
Pane Tomáši,já to posuzuji podle sebe to jak se dívám na politiky z první republiky.
A tu se sám sebe ptám koho si nejvíce z nich pamatuji a hlavně proč a protože jsem ročník,který se narodil mnoho desítek let po zániku 1 republiky a její existenci vnímám pouze jako historickou dávnou minulost- do stejné pozice jako já budou postaveny i generace čechů za nějakých 50-100 let.
Tedy popravdě řečeno neznám snad kromě ministra Rašína z politiků 1 republiky nikoho a toho Rašína znám jenom proto,že byl zavražděn.
A k té vraždě bylo napsáno i to,že onen politik byl příznivcem rázných opatření i když nepopulárních a tudíž z toho důvodu u veřejnosti nepopulární.
Že právě jeho zásluhou se 1 republika stala po ekonomické a hospodářské stránce evropskou velmocí?
proč o tom píši?
Asi proto,že o tom politiku jsem se dozvděl ne proto,že vedl nějakou politiku,ale proto,že skončil právě takto,))))))
Zato ale jména T.G.Masarika a E. Beneše zná snad každý a zná je pro to v jaké době delají svou práci.
Byl to čas nástupu totality v Čechách a čas války.
Jednalo se o politiky stojící za národem a naplno říkající pravdu,kterou chtěl každý slyšet,
tak proto jsou jejich jména známá a to v kladném pojetí slova.
Zato politiky u kterých se jednalo o kolaboranty a vlastizráde zná také každý.Bohužel.
Náš pan preziden V. Klaus v dnešní době vede právě takou politiku,brání názory veřejnosti a popravdě pojmenovává věci správným jménem.
Že za jeho politické činnosti dřívějška se tunelovalo a kradlo jak mu vyčítají oponenti a opozice?
Ale to dnes také,,,,to budoucí generace nebude zajímat.
Bude je zajímat právě to,co jsem popsal.
A znova se opakuji-náš pan prezident z toho vyjde se ctí a nebude na něj v tomto ohledu nikdy zapomenuto.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Tomáš B., 29.11.2009 17:52:09)
Odpovědět
Pane Jahodo,rozumím Vám,Klausovi privatizaci můžeme vyčítat,to dobré nebylo,ale nebyl v tom sám,jen vinu házejí jen na jednoho.Ale co se týče národního sebeurčení /Havel,to rád vykřikoval/,nebo národní české hrdosti,v tom je jednička.Ať si Danové nebo Zajíčci říkají,co chtějí.Věřím v tomto,že Klaus je opravdu český správný prezident.A taky doufám,že se vrátí do politiky,ale do jiné strany.ODS mu ukradli ctižádostivý hlupáci,ale to nevadí,svět se točí dál.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(frantisek zajicek, 29.11.2009 13:04:51)
Odpovědět
Jahodo,vy jste spadnul z jahody?Tuneldedek Pruzinsky je politik na spravnem miste?To snad ne.Ten dokzal,ze krome gobalniho ochlazeni nic nedokaze.Jenom remcat a remcat.No za 3 roky uz konecne tento Moskevsky listonos pujde do haj...u,FZ
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Jahoda, 29.11.2009 13:12:16)
Odpovědět
pane františku,,,a stejně je ta demokracie krásná.
Každý může říci svůj názor a to je dobře.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Dan, 29.11.2009 15:50:12)
Odpovědět
Ty idioti si Františku asi nepamatují, že to byl Klaus Pružinskyj kdo navrhoval co nejdřívější přijetí muslimského Turecka do EU a dokonce Maroka !!

Ať ten pokrytecký darebák radši drží hubu, protože on chtěl zavšivit Evropu muslimama nejvíc ze všech.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Lukáš, 29.11.2009 15:58:06)
Odpovědět
Klaus řekl, že do EU, jak by si ji představoval, by přijal i země jako Maroko. A je známo, že by si představoval jako "aplikované cíle WTO", kam jistě lze přijmout každou zemi splňující ekonomické a politické podmínky.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Dan, 29.11.2009 16:29:22)
Odpovědět
přestaň mlžit !


" Ta hra EU s Tureckem se mi nezdá fér, myslím že Turecko patří do EU a mělo by být co nejdříve přijato nebo pánové z Bruselu neměli tuto hru vůbec rozehrávat"
Václav Klaus pro LN prosinec 2004
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(kolovrátek, 29.11.2009 17:54:03)
Odpovědět
Však řekl Klaus pravdu,proč by se měli dělat vyjímky,copak Turci nejsou lidi??Nebo jsi snad rasista???
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(frantisek zajicek, 29.11.2009 20:11:05)
Odpovědět
Kolovratek,vy jste vopichal Sipkovou Ruzu ale ta po nejakych 100 letech procitla.Nechtel byste vopichat Klauna(ma to pry rad zezadu),ale tak,ze by uz neprocitnul?Jinak ja jsem pro apartheid,kazdy ke svemu,FZ
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(kolovrátek, 30.11.2009 7:32:08)
Odpovědět
FZ-slabý na duchu,silný na blbosti :-)),a přesto je Klaus naše velká jednička v politice :-)))))
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Lukáš, 29.11.2009 20:30:38)
Odpovědět
A to je druhá věc, za níž je třeba EU tvrdě a soustavně odsuzovat, Klaus má naprostou pravdu. EU vůbec neměla rozehrávat své přijímací hrátky, pokud Turecko nechtěla přijmout. Nebude-li přijato, bude EU přímo zodpovědná za veškeré konflikty, které to vyvolá a minimálně bude mít nekonečnou globální ostudu.

Chápu, že člověk s nižším vzděláním nedokáže provést sofistikovanější rozbor, ale je podstatný rozdíl mezi problematikou: 1) Přijetí Turecka po zahájení přijímacího procesu. 2) Přijímání geograficky blízkých zemí do ryze ekonomické organizace.

Jste za hlupáka, pane Dane...
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Dan, 30.11.2009 10:01:29)
Odpovědět
Ty seš hlupák a mlžič nejvyššího kalibru, Klaus, který vybízí k otevření hranic 80 milionum muslimů, varuje před multikulturalismem.

A žešlo o otevření hranic je více nežli jsané, protože se jedná o jeden ze základních pilířů EU, které on neustále zdůraznuje tedy, volný pohyb osob zboží a kapitálu.



Pokud kritizuješ EU zato že semka pouští muslimské emigranty a tyta Klausovi výroky považuješ za správné, těžce si protiřečíš a seš klasický euroskeptický demagog se vším všudy :-)
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Lukáš, 30.11.2009 10:35:35)
Odpovědět
Dane, máš mozek? Používáš ho?

EU dlouhodobě podporuje příliv muslimů, slibuje Turecku vstup a pak utíká od toho, co tímto svým kardinálně dementním přístupem způsobila. Jak říkám, EU bude odpovědná za každý konflikt, které její hazardérství způsobí. Jestliže se Turecku daly naděje na vstup, musí být naplněny.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Dan, 30.11.2009 21:39:23)
Odpovědět
Samozřejmě že nemusí být naplněny, co to tu předvádíš za veletoče, ty chceš otevřít Turecku hranice do EU a umožnit volný pohyb desítek milionů muslimů, stejně jako k tomu vybídl Václav Klaus ?

Odpověz demagogu..

Se vstupem Turecka, které mimochodem nesplnilo celou řadu požadavků pro vstup, může být klidně učiněn konec, stjně jako např. s americkým radarem, to věc jenom dobrovolného rozhodnutí Evropanů, nikoho jin.

Co tě mrzí, že od vzniku EU nebyla na jejím území žádná válka ??

Turecko si netroufne ani uprdnout proti EU, to se uklidni, naštěstí nesedí v Bruselu Klaus, to už by byla Evropa muslimská.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Lukáš, 30.11.2009 22:18:29)
Odpovědět
Ano, Turecko by mělo, po splnění podmínek, vstoupit do EU. I když bych dal přednost vyjednání nějakého úzkého partnerství (být Turkem bych naň nepřistoupil). A jediným viníkem této situace jsou orgány EU.

Turecko je země nad propastí, jen slabě držená armádou. Co si nedovolí vláda, dovolí si lid. Miliony islamistů jistě velmi nadchne vzkaz z Evropy, že je považujeme za nehodné naší velikosti. Proti EU si žádná země vystoupit nedovolí...ale pár fanatiků. Nehledě na konflikty v okolí i uvnitř Turecka.
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Niky, 30.11.2009 13:56:08)
Odpovědět
Na Václava Klause bude za dvacet let vzpomínat celý svět,jako na politika a ekonoma,který byl ve své době absolutně bez konkurence!Jsem na našeho pana presidenta nesmírně hrdý!
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(Frog, 30.11.2009 21:44:02)
Odpovědět
Není třeba 20 let čekat, Klaus už v politice 20 let je a nemyslím si, že by ho svět i domácí lidé hodnotily za jeho ekonomické výtvory Kladně, ODS se od něj odvrátila uplně a poslední desetiletí przidentování už ukazuje také první negativní hodnocení.

Na západě ten člověk ztratil prakticky uplně kredit.

Vy možná hodnotíte Klause kladně, nakonec on podepsal náš vstup do EU, on podepsal Lisabonskou smlouvu, takže naco si chcete stěžovat že :-)
Re: Klaus: Multikulturní koktejl povede k frustracím a konfliktům
(hanca, 30.11.2009 23:03:20)
Odpovědět
to se vam panove ta diskuze zase zvrtla uplne jinam...mam dojem, ze clanek se tykal mulikulturniho koktejlu.
vubec se mi nelibi prohlaseni typu: vsechny kultury jsou si rovnocenne, vsechna nabozenstvi jsou ze sve podstaty stejna, rasy jsou stejne...a pak to vsechno pekne na jednom prostoru promisit a vymyslet prikazy a zakazy, aby to vsechno dohromady pekne zapadlo a fungovalo.
s tim naprosto nesouhlasim!

je mi lito, ale kultura kanibalskych kmenu v jiznich pralesich neni rovna evropske kulture. kdo to tvrdi, souhlasi s tim, ze kanibalismus je vpodstate spravny, jen ho praktikovat na spravnem miste.
nesouhlasim s tim, ze krestanstvi je stejne nabozenstvi jako islam, prestoze jako nabozenstvi maji samozrejme nekt. veci obdobne. ovsem prostredky i cile jsou z podstaty uceni u obou diametralne odlisne.
pro odpurce tohoto nazoru: jednou jsem cetla pekne prirovnani: je snad demokracie stejna jako totalitni rezim, protoze oboji je forma statniho zrizeni, a tudiz se musi vyznacovat nekterymi stejnymi znaky? odpoved si dejte sami.
i rasy se vyznacuji odlisnymi charakterovymi vlastnostmi, ale u tech nepredpokladam jejich nerovnost. ale jinakost, ze ktere pak nutne vychazi i odlisne kulturni prostredi, proste existuje.

prestanme si nalhavat, ze se lide vzdaji sveho kulturniho ci nabozenskeho JA ve prospech jakesi pseudomultikultury, kt bude te jejich nadrazena. to se nikdy nestalo, ani v budoucnu to necekam. budou jen nastvanejsi a kritictejsi k tem ostatnim, coz v zaveru vyvola agresi. ostatne uz se to deje.
evropa si jen tim rizenym michanim vseho zadelava na poradny problem...