reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Už je to tady: Společná imigrační politika EU

Autor: Petr Mach | Publikováno: 1.12.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dnes vstupuje v platnost Lisabonská smlouva. A Evropská unie se ihned chápe příležitosti. Chystá se schválení společné imigrační politiky, i proti naší vůli.

Švédské předsednictví vyrukovalo s dokumentem po evropsku nazvaným Stockholmský akční program. „Za účelem co nejvyššího zhodnocení přínosu legálního přistěhovalectví ve prospěch všech – zemí původu, cílových zemí, hostitelských společností a přistěhovalců – je nezbytný jasný, transparentní, spravedlivý a člověka respektující přístup. Pro tento účel by měla být přijata pravidla přistěhovalectví, která by všem legálním přistěhovalcům zajistila stejná práva, srovnatelná s právy občanů Společenství,“ píše se mimo jiné v návrhu.

Stejná práva pro přistěhovalce neznamenají jen právo volit do obecních zastupitelstev a do Evropského parlamentu, znamená to i široce uplatňovaná práva vykládaná Listinou základních práv EU. Pokud  EU tuto politiku přijme, budou se moci imigranti domáhat všech těchto práv. Prezident Klaus sice dojednal výjimku z listiny po Českou republiku, ta ale nezačne platit dokud nebude ratifikovaná všemi zeměmi EU jakožto přílepek k přístupové smlouvě s Chorvatskem.

Ode dneška se má EU při schvalování imigrační politiky o co opřít. Bude-li „Stockholmský program“ přijat, začne Komise chystat konkrétní paragrafované znění směrnice. A pak už se bude v Radě hlasovat podle nových pravidel:

Lisabonská smlouva umožňuje, aby Česká republika, i pokud nesouhlasí s daným návrhem, byla přehlasována.

„Článek 63a

1. Unie vyvíjí společnou přistěhovaleckou politiku, jejímž cílem je ve všech etapách zajistit účinné řízení migračních toků, spravedlivé zacházení pro státní příslušníky třetích zemí oprávněně pobývající v členských státech, jakož i předcházení nedovolenému přistěhovalectví a obchodu s lidmi a posílení boje proti těmto činnostem.

2. Pro účely odstavce 1 přijímají Evropský parlament a Rada opatření řádným legislativním postupem.“

Právě slova „řádným legislativním postupem“ znamenají možnost přehlasování. I proto jsme byli proti Lisabonské smlouvě, i proto jsem pro vystoupení z EU.

Petr Mach je předsedou Svobodných

reklama
2182 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(jood, 1.12.2009 0:32:30)
Odpovědět
naprostý souhlas, soudružská, socialistickokomunistická evropská unie začíná, lidi jsou tak blbí, že jim ty žvásty žerou, sv. Václav s námi.

Kdo si nepamatuje vlastní historii je odsouzen si ji prožít znovu.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(orel, 1.12.2009 1:00:42)
Odpovědět
Podobné zprávy vybičovávají moji vůli k fanatickému odporu. Podobně jako snaha tzv. "OSN" posuzovat švýarské referendum o minaretech.
Zrovna jsem našel článek, který dokazuje, že naději lze hledat i na nečekaných místech:

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/nezavisle-kosovo/kosovsti-albanci-objevuji-sve-krestanske-koreny_85147.html
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(nd, 1.12.2009 7:44:54)
Odpovědět
Pane Mach,máte pravdu.ALE-dnes je v modě kopírovat žvásty nejen z EU,ale i z USA.Mám obavy,že za Vaši upřímnost,budete označen za nepřítele socialismu západního vzoru.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Dan, 1.12.2009 10:02:53)
Odpovědět
Macha bych za ty jeho řeči zavřel.

To už není svoboda slova, ale sprosté štvaní. Což je třeba rozlyšovat.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(fiala, 1.12.2009 10:48:59)
Odpovědět
no vidíš,Dane,jsi to právě TY,co nesnáší jiný názor a zavírá,jinými slovy Mach je demokrat a ty bolševik :-))
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Dan K., 1.12.2009 15:44:02)
Odpovědět
Co se týká Petra Macha, to je natolik nevýrazný a slabý politik, že já jsem velice rád, že to je on kdo stojí včele SSo, protože dokud tam bude on, nevyhrajete nic :))

Zavírat Macha za jeho kvákání, to může napsat jedině idiot.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(zgr, 1.12.2009 10:58:26)
Odpovědět
tobě bych zas já za ty tvoje rozkopal držku
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(h@luzak, 1.12.2009 11:44:38)
Odpovědět
A jéje, je to tady rychleji dříve, než jsem čekal. Solidní, klidný a racionální politik je označen za štváče.

Už se těším, že moje děti vyhodí ze školy, když je jejich táta podnikatel (a dovoluje si porušovat antidiskriminační zákon, protože trvá na tom, že si zaměstnance bude vybírat podle vlastního uvážení a bez jakéhokoliv omezení). Aspoň vidíte, jaké asociace ve mě Vaše poznámka probudila..
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Merlin, 1.12.2009 12:05:30)
Odpovědět
Kripl jako ty, co umi v kazdem druhem prispevku jen sproste urazet hlavu statu, by mel radeji drzet kusnu!
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(VM, 1.12.2009 12:32:24)
Odpovědět
zdravím eurozmrzde Dane, žádající rozlyšování. Na jaké stránky chodíte je vaše věc. Ale jedno nepochopím. Proč tady pravidelně onanujete? Eurozmrdské stránky, kterých je jistě více včetně tištěných, mě ani nenapadnou.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Katsanson, 1.12.2009 13:25:25)
Odpovědět
Nikoho nezavírej a jdi si otevřít učebnici gramatiky českého jazyka. Co vysvědčení ze základky?
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Dan Kratochvíl, 1.12.2009 15:41:19)
Odpovědět
Uklidněte se klausoanálníci, to jsem nepsal já, ale ten euroskeptický teplouš co mě paroduje, provokatér co mi krade jméno.

Nikdy bych nikoho nezavřel za jeho názor, a osobně jsem přzivcem velkého zpřísnění imigrační politiky a stop islamizaci EU !

Stejně tvrdě ale tradičně zdůrazňuji stop judaizaci a židovského intruderství v česku a EU obecně.
Co se homosexuálů týká, mají mít stejná práva jako ostatní občané, nikoliv však jako rodina !!

Na příkladu Klause je vidět, že i úchylák může vést relativně spořádaný život, v tomhle si opravdu vážím.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Petr Stieber, 1.12.2009 19:16:39)
Odpovědět
Už jsem Vám to jednou psal, než si budete otírat ústa o svobodu slova, naučte se česky!
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Richard, 3.12.2009 17:04:31)
Odpovědět
rozlišovat není od slova plyš :-)
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(hanca, 1.12.2009 11:35:38)
Odpovědět
cekala jsem vice informaci ohledne imigracni politiky. me osobne nevadi fakt, ze budou mit imigranti stejna prava jako obcane eu, pokud se tito nachazeji na jejim uzemi legalne a hodlaji se tu usidlit a prizpusobit.
problem je v tom, ze rada z nich je tu nelegalne a jaksi chybi prostredky k jejich vypuzeni.
cetla jsem, ze v holadsku po velkych obstrukcich nakonec prijali temer 20 tisic nelegalnich imigrantu, protoze s nimi nemohli hnout.
to je spravna imigracni politika?

me ale vic zajima, jestli si jednotlive staty mohou rict, kolik imigrantu, ci vubec nejake, chteji prijmout? o tom v clanku ani zminka.

jak to bude s rizenym umistovanim imigrantu do jednotlivych clenskych statu?
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Josef, 1.12.2009 15:22:55)
Odpovědět
Tak, jak hlasovali Svycari by hlasovali i obcane ve vice zemich, kam se rozpina islamska kultura, pouze nemaji tu moznost referenda jako Svycari. Obcanum je jasne to, co politici nechapou, ze muslimove neemigruji do EU stat se Evropany, ale udelat z Evropy muslimy dominujici uzemi. To bohuzel politici prehlizi. Muslimove se zasadne segreguji a mesity pokladji za kasarna kde cerpaji nenavist ke svemu krestanskemu okoli a minarety jsou symboly jejich dominance. Az budou stavet mesitu v Praze, tak se muslimove budou domahat, jako vsude jinde, aby byla vetsi kapacitou, nez nejvetsi kostel a minaret aby byl vyzsi nez veze u existujicich kostelu. To bohuzel plati i pro USA. Politicka korektnost nezna hranic. Major US army puvodem Palestinec chodil v civilu ustrojen presne jako muslim vcetne bile (nocni) kosile a kamizolky a nedavno na vojenske zakladne Fort Brag postrelil 61 vojaku 14 smrtelne. Nenavist ke krestanum a zidum je lekarsky politicky korektne omlouvana pouze jako psychologicka porucha.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Dan, 1.12.2009 16:36:33)
Odpovědět
Přátelé, jelikož otázka vystupování nebo nevystupování z EU není vůbec na pořadu dne, chtěl bych tímto jenom uklidnit nálady zde přítomných bojovných euroskeptických nomádů, sklamu Vás, válka v EU je v nedohlednu :))

Zlom už začal odmítáním ze strany Francie a Německa přijmout muslimské Turcko do EU.
dále pak zákaz nošení ženských šátků ve Francii, později i v Belgii.
Podobný zákaz se má projednávat v Nizozemí, už je zařazen v parlamentu.

Zpřísněním azilové politiky pro přistěhovalce zejména z Africkcých zemí, vybudování ček pointů už přímo v Afrických zemích rozlítilo některé izraelské židy, kteří silně kritizují tuto novou politiku EU, člnek k tomu si můžete přečíst i na eurobaii.
švýcaré řekli jasné ne minaretům a je to v pořádku !
stejně jako např. Cyril Svoboda řekl ne mešitám v Brně a nebyl zdaleka sám.

Přistěhovalecká karta se nám obrací, další dardou pro muslimy bylo zvolením nového evropského prezidenta, proti jeho zvolení okamžitě podalo protest Turecko, protože on je známí svými tvrdými postoji vůči islámu.

Sklamu Vás, EU nezanikne, nebude se vystupovat, naopak bude nastupovat Chorvatsko a začínají jednání s bankrotářským členem EFTA, Islandem.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Dan, 1.12.2009 16:45:42)
Odpovědět
Přátelé, jelikož otázka vystupování nebo nevystupování z EU není vůbec na pořadu dne, chtěl bych tímto jenom uklidnit nálady zde přítomných bojovných euroskeptických nomádů, sklamu Vás, válka v EU je v nedohlednu :))

Zlom už začal odmítáním ze strany Francie a Německa přijmout muslimské Turcko do EU.
dále pak zákaz nošení ženských šátků ve Francii, později i v Belgii.
Podobný zákaz se má projednávat v Nizozemí, už je zařazen v parlamentu.

Zpřísněním azilové politiky pro přistěhovalce zejména z Africkcých zemí, vybudování ček pointů už přímo v Afrických zemích rozlítilo některé izraelské židy, kteří silně kritizují tuto novou politiku EU, člnek k tomu si můžete přečíst i na eurobaii.
švýcaré řekli jasné ne minaretům a je to v pořádku !
stejně jako např. Cyril Svoboda řekl ne mešitám v Brně a nebyl zdaleka sám.

Přistěhovalecká karta se nám obrací, další dardou pro muslimy bylo zvolením nového evropského prezidenta, proti jeho zvolení okamžitě podalo protest Turecko, protože on je známí svými tvrdými postoji vůči islámu.

Sklamu Vás, EU nezanikne, nebude se vystupovat, naopak bude nastupovat Chorvatsko a začínají jednání s bankrotářským členem EFTA, Islandem.
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(hanca, 1.12.2009 17:05:21)
Odpovědět
tak a ted tu informaci, Dane vsehoznaly.
jak to bude s pridelovanim imigrantu do jednotlivych zemi EU?
kdo o tom bude rozhodovat?
pokud budou obcane te ktere zeme proti, ma eu pravo jim stejne ty imigranty pridelit, to zase bude rozhodovat evropska vetsina?
ptam se, protoze nevim.
staci strucna a jasna odpoved. diky
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Tak, 1.12.2009 22:55:37)
Odpovědět
Tak především to co píše mach, je tradiční zdramatizování situace, neexistuje žádné nařízení, ani po ohlášení Stockholmské nové strategie, že nějaký členský stát musí brát muslimy.

Existuje vízva, doporučení, prosba, pomožte nám s tímto problémem a část si jich vemte, nikdo nás k tomu nenutí !!

To je důležitá informace.

Ono je třeba si uvědomit, že muslimové se semka dobrovolně nepohrnou, mají zájem o bohaté země EU /což nejsme/ se štdědrým sociálním programem /což nemáme/ a se zavedenými muslimskými komunitami, které tu nejsou !

V česku je k dnešnímu dni 15 000 muslimů a z toho praktikujících 1200.
Navíc až polovina z nich jsou tu dočasně coby zaměstnanci firem, zcela oficiálně a dočasně.


Očekává se nyní gesta a příjmání alespoň trochy těch co prchají do Francie, Británie a Holandska.

Ale jak je tu chcete udržet ??
Podle mého názoru by odsud stejně zdrhli ke svým příbuzným do Francie a dalších zemí.


čili odpověd na vaši otázku coby kdyby.. to je spekulace, blábol, fantazie... neexistuje žádné nařízení
Re: Už je to tady: Společná imigrační politika EU
(Dan, 1.12.2009 23:04:05)
Odpovědět
Jo a ještě dodatek, právě díky Lisabonské smlouvě se můžeme bránit proti všem evropským nařízením v Evropské radě, vč. uplného vystoupení, jenom připomenu, že do přijetí Lisabonu prakticky neexistovala cesta jak z Unie vystoupit a jak direktivě jednotlivě čelit.
čili ano, teoreticky to lze, avšak Evropská rada funguje na principu společné domluvy, pokud neexistuje koncenzus tak hlasování a následné stvrzení evropským parlamentem.

Takže v praxi to znamená že zastavit nějakou strategickou cestu, znamená najít si spojence a přehlasovat ji.
Ztrácím motivaci tu po 6 nebo 7 letech četovat, protože se nám mezitím posunul vývoj směrem k federaci natolik, a bezvýznamnost euroskepticismu se prokázala ve volbách, že tento spolek "truhlíků" vedený Machem já osobně začínám považovat, za mlou, málovýznamnou, ale důležitou součást demokratického spektra stran, pidiopozici, kontrolku problémů, sice přehánějící ale užitečně poukazující na některá fakta a případné budoucí hrozby.

čili mění se můj pohled na euroskeptiky, považuju je za neškodé a užitečné včeličky demokracie a myslím, že můj letitý pobyt tu začíná být zbytečný.

Utvrdilo mě v tom i těch 200 lidí na demonstraci.
Re: závěr
(P. Dvořák, 2.12.2009 19:11:22)
Odpovědět
Teď je otázka, jestli dokážete odejít.
Re: závěr
(Richard, 3.12.2009 17:06:35)
Odpovědět
Nedokáže ujíždí na euportálu. Holt každý má nějakou slabost někdo rád vdolky a někdo zase euportal