reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Globální oteplování neexistuje

Autor: Petr Mach | Publikováno: 4.12.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Jak známo, globální teplota od začátku tisíciletí neroste, zatímco koncentrace CO2 v atmosféře dál stoupá (z 370 na 390 miliontin částic atmosféry neboli z 0,037% na 0,039%), jak ukazuje obrázek:

Počítačové modely Mezivládního panelu OSN pro zkoumání změn klimatu se opět mýlily.

Summit v Kodani

Blíží se summit státníků v Kodani, kde politici možná domluví nějaké další závazky snižování emisí CO2, možná jen budou chtít chudé země přinutit k zavádění solárních panelů výměnou za nějakou almužnu.

Česká republika na kodaňské konferenci nebude reprezentovaná jako suverénní stát, ve věci emisních limitů CO2 podléháme směrnicím Evropské unie.

Směrnice EU nám nařizují ve věci boje s klimatem tři okruhy opatření: 1) kvóty na obnovitelné zdroje elektřiny (Evropská unie přijala závazek, že ČR do roku 2010 má vyrábět 8% a směrnicí 28/2009 do roku 2020 dokonce 13% elektřiny z obnovitelných zdrojů), 2) kvóty na biopaliva (Evropská unie nám také nařídila směrnicí 30/2003 přimíchávání biopaliv do benzínu a nafty v objemu 5,75 % do roku 2010) a 3) daně na uhlovodíková paliva (Evropská unie nařídila směrnicí 96/2003 zavést spotřební daně z uhlí, plynu a elektřiny).

Kolik nás to stojí

Ani jedna z těchto politik životnímu prostředí neprospívá. Solární elektrárny jsou třináctkrát dražší než výroba elektřiny v uhelných a jaderných elektrárnách, protože se musí spotřebovat strašně moc energie na zpracování křemíku. Biopalivové rostliny jsou přikrmovány dusíkem z uhlovodíkových plynů a na jejich sklizeň se projezdí víc nafty, než kolik ušetří. Daně z plynu a elektřiny jsou nesmyslné, jejich vybírání stojí více než je jejich výnos. Všechna tato opatření nám pouze tahají peníze z kapes.

Ve jménu boje s klimatem doplácíme na vyšších cenách elektřiny, vyšších cenách benzínu a dodatečných daních ročně cca 20 miliard korun. Nemluvě o vlivu na ceny potravin (když se na více plochách místo potravinářské pšenice pěstují solární panely a biopalivové komodity, roste cena potravinářských komodit).

Politika podpory obnovitelných zdrojů byla vyvolána panikou kolem globálního oteplování. Doufejme, že tuto paniku teď vystřídala mánie s prasečími chřipkami. Globální oteplování se ukázalo jako pouhý humbuk.

Doporučení

Doporučení pro Kodaňský summit: Žádné další závazky nepřijímat a chudé země k ničemu netlačit. Doporučení pro Evropskou unii: zrušit aspoň směrnici o kvótách na biopaliva (wishful thinking). Doporučení pro českou vládu a poslance, pokud jde o elektřinu z obnovitelných zdrojů: Přečtěte si výhradu v Přístupové smlouvě*. Cíle jsou stanoveny jako „indikativní“, což si překládám jako „nezávazné“ a neberte na směrnici ohled.  Doporučení pro čtenáře: podepsat petici www.stopzdrazovani.cz.

 

*) Citace ze Smlouvy o přistoupení České republiky k Evropské unii: „Při přihlížení k orientačním referenčním hodnotám...Česká republika poznamenává, že možnost dosažení uvedeného orientačního cíle vysoce závisí na klimatických faktorech, jež významně ovlivňují úroveň využití vodní, sluneční a větrné energie...V případě nedostatku přírodních zdrojů je dodatečné významné rozšiřování výstupu u velkých i malých vodních elektráren vyloučeno.“

 

Autor je předsedou Strany svobodných občanů

reklama
4880 čtenářů | 59 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Globální oteplování neexistuje
(Marty, 4.12.2009 10:16:20)
Odpovědět
Nutno dodat, že koďaňská smlouva (http://scienceandpublicpolicy.org/images/stories/papers/reprint/copenhagen_climatetreaty_draft.pdf)není ničím jiným, než snaha o ustanovení globální vlávy(viz strana 18), o které tak dojemně mluví Van Rompuy, náš nový diktátor.

Přimíchávání biopaliv je na tom to nejsmutnější. Už dnes otáčím klíčkem startéru s nemilým pocitem, že jsem právě zabil někoho v Africe...
"Globální oteplování se nechystá nikoho zabít, zato strach z globálního oteplování zabíjí milióny lidí v Africe a jihovýchodní Asii, kteří umírají hlady. Již dnes se v důsledku této špatné politiky založené na špatné vědě pěstují na třetině zemědělské plochy v EU a USA plodiny pro výrobu biopaliv. V praxi to znamená, že jen za poslední dva roky stouply ceny pšenice a kukuřice na téměř dvojnásobek." Tolik nepřesný citát lorda Christophera Moncktona z úžasného interview o "ClimateGate" zde: http://www.infowars.com/climate-change-ringleader-phil-jones-to-step-down/

hezký den Martin
(T minus 25 dní do začátku eurotyranie)
Re: Globální oteplování neexistuje
(rx, 7.12.2009 15:54:49)
Odpovědět
Coceš snad říct, že to, že chcípají miliony lidí v africe a v asii je špatně? Alespoň se nehrnou k nám do evropy.
Re: Globální oteplování neexistuje
(ll, 9.1.2010 18:30:30)
Odpovědět
Jen tak dál! Nadrátovaný opilec také vysvětluje své ženě, že vůbec nic nepil. A když si zapálí cigaretu, tak kašlajícím dětem tvrdí, že je to normální. - Známe své Papenheimské!
Re: Globální oteplování neexistuje
(Giron, 4.12.2009 14:52:54)
Odpovědět
Jak to mluvíš o panu prezidentovi, dobytku !
Re: Globální oteplování neexistuje
(Standa1, 5.12.2009 10:59:15)
Odpovědět
A on není?
Re: Globální oteplování neexistuje
(frantisek zajicek, 4.12.2009 20:12:35)
Odpovědět
Cisla,udaje...to je vsechno pekne,ale o co Vam,p.Machu,jde?SSO ma v programu globalni ochlazeni?Nebo nam chcete vnutit,ze vedci na celem svete jsou jen snuska hnupu v porovnani s tim Vasim neomylnym duchovnim vudcem Klaunem?Nebo jste klimatolog?No nevim,ale timhle si volice neziskate,FZ
Re: Globální oteplování neexistuje
(Evropan Jirka, 4.12.2009 21:12:26)
Odpovědět
Tak znova, fakt jak u blbejch,,,p. Mach, stejně jako p, Klaus jen opakují a citují názory špičkových odborníků, klimatologů, meteorologů, ekologů. Mezi skutečnými odborníky není nejmenších pochyb o tom, že globálně oteplený poplach je obyčejný podvodný kšeft. A nejsou to ledajací odborníci, mnozí z nich jsou sami členy IPCC, a ne ledajakými členy, ale v pozici IPCC Author and Rewiewer (John Christy, Patrick Michels, prof. Israel, místopředseda IPCC). Tedy ti hlavní šéfové, kteří posuzují práci těch ostatních.
Re: Globální oteplování neexistuje
(frantisek zajicek, 4.12.2009 22:42:13)
Odpovědět
Pane uciteli,nedavno tady jeden klimatolog-profesional rozepisoval neco vice na dane tema.Ve strucnosti:vedci se schoduji,ze glob.oteplovani nepopiratelne existuje,prou se o to,jaky vliv ma na to clovek.Mimo jine se taky zminil,ze na Klausovy pseudoprednasky ohledne tohoto tematu se nikdy zadny odbornik nedostavi neb se nejedna o seriozni diskusi ale o nejaky styl kabaretu.Me je spise zahadou,proc se Klaus sere do neceho cemu absolutne,zduraznuji absolutne nerozumi.Holt zde plati"Sevce,drz se sveho kopyta"A redakce,Vas k ni radim taktez,pritaka Klausovi i to,ze lejno voni.FZ
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 4.12.2009 23:03:19)
Odpovědět
Zajímalo by mne, čemu absolutně rozumíte vy, pokud čtu vaše příspěvky, vždy směřují k jedinému - jak zesměšnit a urazit Klause... Příště raději k věci, pokud už na tomto portále chcete diskutovat, ano ?
A zlepšete se v českém jazyce, i když jsme v EU, je to stále vaše mateřština a neznalost neomlouvá !
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 5.12.2009 8:45:09)
Odpovědět
Pane, Klaus se zesměšňuje sám a protože mluví i za Vás, reklamu nedělá svými projevy ani Vám.Víte, já si mohu plácat co chci -já nejsem prezident a zastupuji jen sám sebe.Věřte ,že tíhu svých činů snáším poměrně skvěle.Jste euroskeptik a to vypovídá ovšem - žádná sláva pane.
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 5.12.2009 10:53:38)
Odpovědět
Ano, máte pravdu, plácáte...
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 5.12.2009 11:25:55)
Odpovědět
Hlavně tady plácaj kraviny euroskeptici a Vy jste jeden z nich. Doufám ,že nejste také jeden z těch pošetilých lepičů plakátů s Klausem, kteří zasvinili celou Prahu. Každý se tomu jen směje. Uměle z Klause dobrého prezidenta neuděláte .To se Vám nepodaří.Co mohl zvorat už zvoral.Ještě by bylo zajímavé vědět, kdo tu akci zafinancoval a zbytečně vyhodil peníze.Doufám ,že to nejsou peníze ze stejného toku jako byly prachy pro euroskeptiky v Irsku.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 5.12.2009 8:57:56)
Odpovědět
Nevážený pane euroskeptiku.Když zítra začne Klaus tvrdit ,že globální oteplování existuje, Vy všichni euroskeptici budete demagogicky po Klausovi tvrdit ,že existuje. Taková jste nevěrehodná partička.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 4.12.2009 21:19:22)
Odpovědět
Pane euoroskeptiku.Nechtěl jsem se vyjádřit, ale opravdu na Euportálu články vždy jako u blbejch.Hnus co euroskeptici dokáží.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 4.12.2009 21:11:41)
Odpovědět
Ale Zajíčku. Mach jen blafe to, co si myslí, že by mohl chtít Klaus slyšet.V ČESKU NIKDO NEBERE MACHA VÁŽNĚ.Je to euroskeptik, Klausův .....
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 4.12.2009 22:59:20)
Odpovědět
Myslíte si, že vás a vaše názory bere někdo vážně ?
Re: Globální oteplování neexistuje
(frantisek zajicek, 4.12.2009 23:52:47)
Odpovědět
Ne,vazne se tady berou pouze Vase nazory.Oooo,jak Vam Vasi genialitu vsichni zavidi,FZ
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 5.12.2009 8:51:25)
Odpovědět
To pane nežádám .Jsem spokojen, když nikdo nepodléhá Vašim euroskeptickým názorům a to se daří. Jsem tedy spokojen a co proti Vám budu moci činit, udělám.Jsem přesvědčený, že jste nejnebezpečnější skupina podivných politicky nevyzrálých a směšných lidí pro stát a hlavně pro občana.Bohužel.Bohudík ,že jste neuspěli v žádném vašem snažení po boku Klause.A něco na závěr. Ještě nejsem vykapanej.
Re: Globální oteplování neexistuje
(sč, 4.12.2009 23:10:48)
Odpovědět
Když už se zde hovoří o klimatu, nikdo z diskutujících ani redakce nemá co říci ke skandálu kolem uniklých emailů jednoho z prominentních oteplovačů Phila Jonese, které ukazují, jak bylo s daty manipulováno? Podle titulků nejhorší vědecký skandál celé generace.
např.:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1232722/Professor-climate-change-scandal-helps-police-enquiries-researchers-banned.html
nebo:
http://www.telegraph.co.uk/comment/columnists/christopherbooker/6679082/Climate-change-this-is-the-worst-scientific-scandal-of-our-generation.html
Re: Globální oteplování neexistuje
(sč, 4.12.2009 23:38:23)
Odpovědět
Beru to zpět, teď vidím, že už článek na euportálu visí.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Josef, 5.12.2009 0:27:26)
Odpovědět
Pro Petra:
Zkuste se podivat kde jsou ty predpovedi hladomoru.

http://www.denisdutton.com/cooling_world.htm

Ale momentalne se jedna o objeveni e mailu z University of East Anglia kde se vedecti pracovnici domlouvaji jak menit data vyzkumu.

Sensenbrenner, a Republican lawmaker from Wisconsin, read out loud some of Jones' e-mail messages at a hearing Wednesday in Washington, including one in which Jones wrote about a "trick of adding in the real temps" in an exchange about long-term climate trends. Another of Jones' e-mails reads, "I would like to see the climate change happen so the science could be proved right."

Problem na ktery vedci poukazuji je ve slove "scientific consensus " coz znamena souhlas a nikoliv dukaz.

A nebo Washington Times : NASA hiding climate data ze 3. 12 2009

http://www.washingtontimes.com/news/2009/dec/03/researcher-says-nasa-hiding-climate-data/
Re: Globální oteplování neexistuje
(Petr, 5.12.2009 5:40:13)
Odpovědět
Díky za ten Newsweek. Já věděl, že si to s těmi polobulvárními časopisy pamatuju dobře :).
Zdá se mi, že o tom období víc vypovídá tato výše citovaná věta: A survey of the scientific literature has found that between 1965 and 1979, 44 scientific papers predicted warming, 20 were neutral and just 7 predicted cooling.

Jinak současnou "aféru" absolutně neřeším, to jsou věci vytržené z kontextu lidmi, kteří ničemu nerozumí.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Josef, 5.12.2009 10:40:21)
Odpovědět
Muj nazor:
Kazdemu musi byt podezrele, ze najednou OSN, ktera bez pohnuti brvou necha vyvrazdit cele narody najednou ma strach o lidi. A i politici, kteri se zajimaji o volice pouze pred volbama projevuji materskou starost o celou civilizaci. Odpoved je penize z dani a tuny penez z dani, protoze je zde prilezitost lidem zdanit veskerou cinnost a i dychani (vydechuji CO-2). A carbon trade by byl az sestkrat vetsi nez soucasny s olejem a plynem. Proto je nutno sledovat prachace, kteri delaji prachy uz dnes a opicit se po nich a kupovat akcie podniku, ktere jsou podporovany i dary z penez danovych poplatniku !

http://www.telegraph.co.uk/earth/energy/6491195/Al-Gore-could-become-worlds-first-carbon-billionaire.html

V tech slavnych modelech kumulace CO-2 chybi udaj, kolik se ho rozpusti v destove vode, a ziska schopnost rozpoustet vapnik, aby nam mohly narustat krapniky v Moravskem krasu, ale i v morich, kde jsou zdrojem struktury od cokoliv se hybe i nehybe od ras az po koraly, ktere rostou sice jen par milimetru za rok ale co jich je a vtip je v tom, ze carbon z more se uz do ovzdusi nevraci, takze jako na potvoru se nechce kumulovat a stale je ho 0,38% atmosfery, ale "vedci" souhlasi ze je to problem, protoze se spolehaji na to, ze takoveto malickosti uz lide ze skoly zapomeli a jsou schopni zdanit i sodovku, ktera je dulezitou soucasti leceni po poradnem mejdanu.

http://politiken.dk/newsinenglish/article851820.ece
Re: Globální oteplování neexistuje
(Josef, 5.12.2009 16:54:41)
Odpovědět
Neni to globalni oteplovani parada?
Spiegel on line: Copenhagen Conference Prostitutes offer FREE Climate Summit SEX!
Re: Globální oteplování neexistuje
(zgrel, 5.12.2009 17:55:20)
Odpovědět
Aha, tak Dan s Kvěchem si hrajou na hodnýho a zlýho policajta a neska vytáh krátkou slámku Dan.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Felix, 6.12.2009 18:13:33)
Odpovědět
Globální oteplování neexistuje, ale fenomén globálního otelování existuje.
Plný text:
"Po modlitbě Anděl Páně Benedikt XVI. poukázal na jednu mezinárodní politickou aktualitu:
„Zítra bude v Kodani zahájena konference OSN o klimatickým změnách, na níž chce mezinárodní společenství čelit fenoménu globálního oteplování. Doufám, že toto úsilí pomůže nalézt opatření, která budou respektovat stvoření a prosazovat solidární rozvoj, založený na důstojnosti lidské osoby a zaměřený na obecné dobro. Ochrana stvoření předpokládá osvojení si střízlivého a odpovědného životního stylu, zejména s ohledem na chudé a na budoucí generace. Z tohoto hlediska a za účelem úspěšného průběhu této konference vyzývám všechny lidi dobré vůle, aby respektovali zákony, které Bůh vložil do přírody a znovu objevili morální dimenzi lidského života.“

Já jsem přesvědčen, že v Kodani taková opatření schválí. Vždyť o nic jiného jim opravdu, ale opravdu nejde. Jen se těch opatření trochu bojím ...
Re: Globální oteplování neexistuje
(Honza, 7.12.2009 12:34:02)
Odpovědět
10 let je samozřejmě malá doba, ale i tak se dá tvrdit, že tento graf dokazuje globální oteplování. Jak je to možné? No jednoduše proto, protože jsme v dekádě ochlazování čili celou tu dobu kdy teplota kolísá na podobné hodnotě měla klesat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a neklesala. Takže globální oteplování zcela vymazalo dekádu ochlazování na nulu, takže v další dekádě nás čeká rapidní růst teploty.
Re: Globální oteplování neexistuje
(kingsfield, 7.12.2009 12:39:37)
Odpovědět
Mach , why don t you stick you head into your Godfather s arse. That s where it belong to!
What a bullshitter you are!!!
Re: Globální oteplování neexistuje
(frantisek zajicek, 7.12.2009 19:22:22)
Odpovědět
Konecne rozumna rec!FZ
je komicke
(Petr Skokan, 7.12.2009 18:47:06)
Odpovědět
Jak lidi rychle podlehaji novym nabozenstvim. Kdyz ctu toho prispevatele jmenem "Dan", tak dam krk za to ze by v 50. letech byl nadsenym komunistou a v Nemecku v 30. nadsenym nacistou. To jsou presne ty typy lidi jake politici potrebuji....zere vse co mu predhodi i s navijakem a jeste se za to bije a ma pocit ze je "IN". Bohuzel intelektualni elity zatim vzdy selhaly v historii, pro lidi jako je Dan kterych je vetsina....i mezi tzv. elitou. Je to skoda.
Re: Globální oteplování neexistuje
(ll, 9.1.2010 18:52:23)
Odpovědět
I když mne Václav Klaus nadchnul svým odporem proti Lisabonské smlouvě - smekám!, tak přeci jenom mám jiný názor než on. Přírodní zákony jsou nad zákony ekonomickými. A jaká svoboda podnikání, když vystoupíme v Antarktidě před polární stanici ve slipech? Ale stačí jen v obleku s kravatou a nabízet tučňákům prodej hypoték. Pan prezident by to možná považoval za trošičku úsměvné. Ale ať si to zkusí prožít noc na zaprděné ubytovně, kde obtěžuje jeden druhého. O nějakém liberalismu si tu by mohl jenom snít. A ta zaprděná ubytovna je bohužel budoucnost naši planety.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Pasant, 9.1.2010 15:54:14)
Odpovědět
Je opravdu možné, že se naučilo číst a psát až tolik úplně bl*ých lidí? A to pak, že máme školství na nízké úrovni.. kdepak. Zjišťuji, že u nás už umí psát i opice.

Pane Machu, nechte je v klidu loupat jejich banány a naslouchat superklimatologovi jménem Al Gore.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Jan Š., 9.1.2010 13:25:14)
Odpovědět
Už se opravdu těším, až Veliký Mobilisátor na nějaké přednášce prohlásí, že Země je placka.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Felix, 5.12.2009 20:30:10)
Odpovědět
Hlavní problém není ani klima, ani Lisabon, ale - jak to křičel ten chudák (video na vpravo.blog o incidentu Lotra Gorea v Chicagu) - nový světový řád. A tomu nelze zabránit, pokud bude celosvětový volný trh. Zde nevím, co by na to řekl náš hlasatel světového volného trhu - ano, Klaus. Právě nevím, zda si to uvědomuje. Nebo si to neuvědomuje a jeho boj proti Lisabonu je tím pádem směšný? Co myslíte?
Pro mě to problém není. Já - z konservativních důvodů - dávno hlásám: obnovit hranice, obnovit celnice, rozbít monopoly. Ale pro Klause?
Moje řešení jistě není proti svobodě. Protože ta musí být vyvážena se solidaritou a subsidiaritou. Nemůže jedna vybujet a druhé dvě degenerovat.
Já si o limatu myslím, že to je přechodná blbost, které se budovatelé nového celosvětového řádu chopili jako vhodné. Pokud neuspěje, najdou si něco jiného. Toto dávám i na vpravo.blog.cz - můj druhý oblíbený blog.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Felix, 5.12.2009 19:30:04)
Odpovědět
Aktualita:
V Británii, Německu a Francii demonstrace před summitem o klimatu
17:22 - 05.12.2009
Londýn/Paříž/Berlín - Požadavky konkrétních výsledků na nadcházejícím světovém summitu o ovzduší v Kodani a nová varování před důsledky klimatických změn zazněly na manifestacích ekologů v Londýně, Berlíně, Paříži a dalších městech. Největší taková akce se konala v Londýně, kde vyšlo do ulic asi 20.000 lidí.
"Britská vláda musí usilovat o to, aby bylo v Kodani dosaženo všezahrnující, spravedlivé a závazné dohody" (o snížení emisí skleníkových plynů, které přispívají k oteplování planety), citovala agentura AP představitelku organizace Oxfam, která se na uspořádání londýnské demonstrace podílela.

A tohoto si zvlášť všimněte:

Demonstraci předcházela ekumenická bohoslužba, na níž představitelé anglikánské, katolické i metodistické církve vyzvali křesťany, aby se zamýšleli nad svým způsobem života a nad jeho důsledky pro planetu.

Někteří církevní představení mají zase téma. Před chvílí Lisabon, teď klima. Jestlipak taky budou hajlovat, až přijde befehl snížit počet dětí, snížit počet obyvatel na zeměkouli? Třeba si myslí, že to už ne. Ale kdo zasévá vítr, sklízí bouři.
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 4.12.2009 22:55:57)
Odpovědět
Jen dovětek, který bohužel nebývá příliš publikován. Jsme nuceni omezovat cokoliv, ale o omezení letadlové dopravy, kde emisní limity vůbec nejsou zmiňovány, se ještě nikdo nezačal zajímat...
Re: Globální oteplování neexistuje
(frantisek zajicek, 4.12.2009 23:17:37)
Odpovědět
Jsem absolvent zvlastni skoly,lzu,kradu,chlastam s mirou i bez miry-jsem dite rezimu,za svou cestinu se omlouvam a prosim(kdyz uz jsem prezil letosni hony)abych byl za usvitu zastrelen,FZ
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 5.12.2009 10:57:09)
Odpovědět
Ano, když to tak vehementně tvrdíte, tak asi jste absolvent zvláštní školy, lžete a kradete... To jste holt přiznal sám... I takoví mají právo myslet si, že mají absolutní pravdu ve všem...
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 5.12.2009 11:33:56)
Odpovědět
Dnes si se už dost seberealizoval a zviditelnil, tak jdi něco užitečného dělat.Tady pšenka nekvete euroskeptiku.Stále se opěvuješ, jak jsi znalý a vzdělaný, ale využíváš to divným způsobem.Ubohé a plné komplexů, že.Uplatnění žádne jistě.Jen na euportálu, ale tady tvá moudra nikoho nezajímjí.
Milý Kvěchu meleš kraviny a myslíš,že když ty nenávidíš Klause,nenávidí ho většina Čechů.Trochu se pleteš.Rovněž tvá moudra by nikoho nemusely zajímat,přesto ti na ně někteří reagují-viz já.Je hezké vidět,jak nenávist ke Klausovi se stává pro zakomplexované chudinky životním názorem.Teda-já když s ním nesouhlasím(nebo s kýmkoliv jiným)sednu a napíšu mu svůj názor,neboť ani já netrpím přehnanou úctou k autoritám,natož k prezidentům a občas mi hne i Klaus žlučí. Ale nesnáším stádnost,kterou socani evropští mají tak rádi.Rozhodně bych netvrdila,že se za něj stydím-na to přišel prosím pěkně kdo? Pročpak eurohujeři mluví za druhé?.Proč má někdo potřebu vyjadřovat názor za druhé?Proč by euroskeptikovi zrovinka tady nemohla kvést pšenka,Kvěchu?Myslíš že krom tebe nemá někdo další nárok se vyjádřit?Běž tedy i ty dělat něco užitečnějšího,když jsi takový poradce!
Re:kvěch
(Alberto Kvěch, 5.12.2009 14:06:08)
Odpovědět
Ale vážená ,co to melete.Nikdy jsem neřekl ,že Klause nenávidím .Jen mu nepapám jeho politiku a nekřičím ať žije,když k tomu není důvod.Až nebude prezidentem , může jezdit po světě a své pohádky vyprávět všude. Pak mimo oblast mého zámu, ale teď se musím zajímat a očekávat co opět prošvihne ke škodě nás všech.
Re:kvěch
(Alberto Kvěch, 5.12.2009 14:13:36)
Odpovědět
Jinak na euroskeptiky kašlu.Zájímejte se o jejich devastační pokusy a program. Kvěch není zajímavý. Nejsem členem žádné strany a nežiji ze státních peněz.Jen nechtějte, abych s euroskeptiky souhlasil.Většinou se vyjadřují o oponentních názorech velmi sprostě.Byl jsem dlouho slušný, ale euroskeptici člověka naučí.Drži se pravidla kdo není s nimi je proti ním.Já s nimi nechci být a nikdy nebudu.
Kecy, kecy, kecy.
Re:kvěch
(Alberto Kvěch, 6.12.2009 1:28:39)
Odpovědět
Kterým nerozumíš,škoda, že z příspěvků nic nevyčteš.Pak bys třeba nefandil demagogicky euroskeptikům.To Kvěchovi nevyčítej a více uvažuj.Nebo nechceš pochopit. Tak to vlastně dělá každý euroskeptik.
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 6.12.2009 11:35:30)
Odpovědět
Nevím nic o svém vlastním opěvování svých znalostí a vzdělanosti. To spíš vy, při čtení mých příspěvků trpíte komplexem méněcennosti a tak mne urážíte. Nemáte proč, mám jen opačný názor než vy a mám ho podpořený věcnými argumenty. Více se učte a čtěte, potřebujete to.
Re: Globální oteplování neexistuje
(Alberto Kvěch, 6.12.2009 21:40:17)
Odpovědět
Tak vážený pane.Komplexem méněcennosti zásadně netrpím a zde na Euoportálu už vůbec ne.Opak pane, v porovnání s euroskeptiky.Jinak. Pokud Vám chybí vlastní názory a nemáte na věci názor vůbec žádný,pak je opravdu třeba, aby jste prezentoval alespoň to co vyčtete.To je ale trochu málo, aby jste pochopil blafování euroskeptiků. To bohužel nikde nevyčtete.
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 6.12.2009 22:35:44)
Odpovědět
Při čtení vašich příspěvků je zřejmé, že nejsou nikde vyčteny a nemají žádný opodstatněný základ a argument. Kdo nečte, nic nevyčte a pak si musí vycucávat rádobymoudra z prstu. To je váš případ, pane.
Re: Globální oteplování neexistuje
(frantisek zajicek, 5.12.2009 19:40:18)
Odpovědět
Kapej,nechme stranou osobni nesympatie.Ja uznavam,ze VK nemusim,a to z duvodu rozkradeni(umyslneho) statniho sektoru,za nej vylezla ta nejvetsi politicka spina,aniz by tento udelal neco proti.Za stav,moralku a chlev v teto bananove republice ma VK lvi podil!A nezkousejte na me,ze kradli druzi,on muzikant apod.Kdo mel vetsi moznost zamezit temto prasarnickam,kdyz ne premier,president,predseda nejsilnejsi strany a ministr financi?Nejaka hajzbaba?Nebudte naivni.Je to (nejen)muj nazor.Ale vysvetlete mne,jak Vy,jako euroskeptik,se muzete zastavat nejvetsiho Eurohujera Klause.Nebo to nebyl on,kdo podepsal LS????Jestli se pletu,vyvedte me z omylu.K cestine,pri oslovovani se Vy pise s velkym V.I kdyz si me nevazite,Kapej,slusnost je slusnost,FZ
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 5.12.2009 23:01:45)
Odpovědět
Na toto téma jsme již jednou spolu diskutovali a s hodnocením Klause v na počátku devadesátých let není možné než souhlasit. Vše, co jste uvedl vy, je nepopiratelná pravda. Klause se zastávám vždy tom okamžiku, kdy se začne hovořit o EU a o ztrátě suverenity. On by jediný, který hájil naše národní zájmy ve smyslu suverenity. To je podepsal je otázka tlaku, který na něj byl ze všech stran vyvíjen různými eurohujery, kteří se již vidí v Bruselu spolu se svými blízkými na vysokých postech. Nebylo provedeno všelidové referendum, které vy jasně řeklo, kdo je ve většině - zda takoví jako vy, či druhá strana. Do roka a do dne si zde budeme všichni naříkat, až nám budou " hajzlbáby z Bruselu " kázat i o tom, jak často máme mít milostný styk a zda je nutné mít při styku na obličeji muslimskou burku, či je to možné na Adama...To, co hlásáte vy a vám podobní eurohujeři, to před bitvou na Moravském poli odsuzoval a ukazoval na nebezpečí z toho plynoucí král Přemysl Otakar II., když v létě v roce 1278 žádal polského krále o pomoc proti germánským a franckým vlivům a nebezpečenstvím pro naši vlast. Situace se pořád jen opakuje a takoví jako vy, byli vždy v našem národě považováni za vlastizrádce a budou i nadále, ať se vám to líbí či ne. A k češtině - neužívám velké písmeno " V " v oslovení, neboť toto se používá pouze v písemném styku, formy dopisu. Toto je diskuse a vy si podle mne ani to velké " V " nezasloužíte. Až budete kvičet strachy, že vám parta nezletilých mameluků rozbije družku, tak se odvolávejte na svá práva k evropskému soudu, on vám Sarkozy a jemu podobní určitě pomohou... Sami si se svým belgickým prezidentem nevědí rady ve svých zemích a my jim lezeme do řiti.
To je jediné sprosté slovo, které kdy z mých úst jste slyšel. Takže mi neříkejte nic o slušnosti. Prosím vás, kupte si v pondělí 7. prosince jízdenku 2009 jízdenku do Bruselu, zpáteční si nekupujte a zůstaňte tam. Nás nechte tady v Čechách, budeme vám vděčni.
Re: Globální oteplování neexistuje
(frantisek zajicek, 5.12.2009 23:33:30)
Odpovědět
Referendum neni az tak nutne,pokud nas zastupuji demokraticky(nami)volene organy.Pokud vim,o vstupu do EU se v referendu rozhodovalo(80% pro!!!)tak o co Vam jde?Ze Tuneldedek LS podepsal pod tlakem?Tomu snad verite jenom Vy!S tim Otakarem bych se radsi trochu vic o historii zajimal,bud Vami.Tam ho na holickach nechali Vitkovci odvetou za Zlatou Korunu.Prosit o pomoc proti germanizaci,kdyz cela jeho rodina temito byla prolezla,trochu divne.No jeste ze to po nem vzali do ruky Lucemburci.Cesi si proste vladnout nedovedou a kdo si mysli,ze ano je opravdu,ale opravdu naivni,FZ
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 6.12.2009 11:30:33)
Odpovědět
S tou historií - učit se budete muset vy, protože nebylo hovořeno o bitvě na Moravském poli, ale o politických jednání PŘED bitvou, kdy hledal spojence právě proti germánskému vlivu a z obavy, aby se některý germánský či francký rod nedostal na Pražský hrad. Co se týče Lucemburků, ti přišli až začátkem 13. století a po Otakarovi to byli krátkou dobu právě Habsburkové. To je ale jedno, protože vy patříte právě mezi ony předpopotenčkované a zakomplexované Čecháčky, kteří nevěří sami sobě a upínají své zraky na Brusel, který je plný zlodějů a lehkoživků, že si s nimi ani místní policie neví rady. Takoví jako vy, kteří už předem prohlašují, že si neumíme vládnout a potřebujeme bič nebo cukr od někoho ze Západu ( nebo z Moskvy ), byli a jsou právě největším zlem našeho národa, z nichž se vždycky rodila tzv. pátá ( zrádcovská ) kolona. Myslím, že svými výroky o " bábě z Bruselu " a o naší vlastní neschopnosti jste si dal sám vizitku své ubohosti a zakomplexovanosti. A jeďte už konečně do brusele...
Re: Globální oteplování neexistuje
(kapej, 5.12.2009 23:12:21)
Odpovědět
Dodávám ještě, jízdenku si kupte 7. prosince 2009 jenom " TAM " do Evropy. Peníze za zpáteční jízdenku použijte na nákup pytle rýže pro děti mameluků v Africe. Já nic takového neudělám, protože moje děti taky žádný mameluk nikdy nepodporoval. Potřebovali bychom opět polského krále Sobieskyho, který jim dal před Vídni přes družku a na 300 let byl od nich pokoj. Nyní však máme EU a ta je tady vítá a dává jim stejná občanská práva... Nebo to nevíte ???
Re: Globální oteplování neexistuje
(Petr, 4.12.2009 15:15:01)
Odpovědět
Zde jsou 2 základní klimaskeptické poučky:

1- teplotní řady dlouhé 150 let jsou krátké na to, aby prokazovaly oteplení

2- teplotní řada dlouhá 10 let je dostatečně dlouhá, aby prokázala neoteplování
pro Petra Macha alias Ostrůvka Prosperity
(Dan, 4.12.2009 14:59:53)
Odpovědět
Milý Petře

vážně chceš něco doporučovat organizaci, z které nás chceš nechat vystoupit ?

Opravdu si myslíš, že tě v EU bere někdo coby euroskeptika a populisty vážně ?

nebo si tu děláš jenom pr del z lidí a marníš tak zbytečně čas.. ??


Pokud by ses choval jako real politik a ne populistický extremista, možná bys mohl něco nebo někoho ovlivnit svými názory, které alespoň občas v některých ekonomických otázkách považuji za rozumné, dokonce bys možná oslovil některé voliče, ne tlapačam na ulici, ale svojí myšlenkou v médiích, prostoru máš dost, je tě vidět všude, ale národ tě má za šaška a důkazem je výsledek tvé strany v eurovolbách a tvoje preference do národních voleb.
Re: pro Petra Macha alias Ostrůvka Prosperity
(Josef, 4.12.2009 16:55:11)
Odpovědět
Mily Dane!

Ze ma Petr pravdu se dozvis, uz tento mesic, protoze veskere dohody v Kopenhagenu zkolabuji a k zadnemu konkretnimu reseni nedojde, protoze se zjistilo ze university svindluji cisla ciste aby dostaly dalsi penize na vyzkumy, kdy spojitost mezi CO-2 a oteplovanim se neda dokazat, Indie nic nepodepise a Cinane, kteri stavi tucty tepelnych elektraren zadaji financni nahrady za omezeni CO-2 od EU a USA. Obama nabidne snizeni emisi o 83% do roku 2050 coz by vratilo produkci CO-2 ve statech jakou mely na pocatku devatenacteho stoleti a vi, ze US senat jakoukoliv dohodu stejne neratifikuje. Cele je to jeden veliky podvod, stejne jako ozonova dira nebo globalni ochlazovani pred triceti lety kdy stejni "vedecti" pracovnici doporucovali posypat poly popelem, aby se na zemekouli zachytilo vice tepla, jinak v roce 1995 budou i v Evrope velike hladomory, protoze leto bude tak kratke, ze obiloviny ani nebudou mit cas dozrat!
Re: pro Petra Macha alias Ostrůvka Prosperity
(Petr, 4.12.2009 21:02:44)
Odpovědět
A opravdu to byli "ti stejni vedecti pracovnici"? To by měli celkem výdrž :). A děláte to i v jiných oborech, že upřednostňujete 30 let staré poznatky?
Jinak to "ochlazování v 70. letech" byla jen story pár polobulvárních plátků, rozhodně žádný vědecký konsensus jako dnes.
Re: pro Petra Macha alias Ostrůvka Prosperity
(Josef, 4.12.2009 22:04:38)
Odpovědět
Mezi rokama 1940 a z 1980 doslo k poklesu teplot a vedci predpokladali, ze 10 000 let stare oteplovani globu konci (meziledovcove obdobi) a cele to pochazelo z meterologickeho ustavu NASA.

One of the sources of this idea may have been a 1971 paper by Stephen Schneider, then a climate researcher at NASA's Goddard Space Flight Center in Maryland, US. Schneider's paper suggested that the cooling effect of dirty air could outweigh the warming effect of carbon dioxide, potentially leading to an ice age if aerosol pollution quadrupled.

This scenario was seen as plausible by many other scientists, as at the time the planet had been cooling (see Global temperatures fell between 1940 and 1980). Furthermore, it had also become clear that the interglacial period we are in was lasting an unusually long time (see Record ice core gives fair forecast).

In his review of a 1977 book called The Weather Conspiracy: The Coming of the New Ice Age, Schneider stated: "We just don't know...at this stage whether we are in for warming or cooling - or when." A 1975 report (pdf format) by the US National Academy of Sciences merely called for more research.
Re: pro Petra Macha alias Ostrůvka Prosperity
(Petr, 4.12.2009 22:46:08)
Odpovědět
tak jsem se v google podíval, kde jste to vzal, když nevedete zdroj. A doplňuji:
http://www.newscientist.com/article/dn11643

However, Schneider soon realised he had overestimated the cooling effect of aerosol pollution and underestimated the effect of CO2, meaning warming was more likely than cooling in the long run.
...
Update: A survey of the scientific literature has found that between 1965 and 1979, 44 scientific papers predicted warming, 20 were neutral and just 7 predicted cooling. So while predictions of cooling got more media attention, the majority of scientists were predicting warming even then.
Re: pro Petra Macha alias Ostrůvka Prosperity
(Petr, 4.12.2009 22:48:30)
Odpovědět
Navíc to defakto potvrzujete: nebýt CO2 z lidské činnosti by se skutečně mělo už ochlazovat. Sluneční aktivita stagnuje a spíše klesá už cca od poloviny 20. stol.