reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Bude multikulturalismus evropskou zkázou?

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 14.12.2009 | Rubrika: Islám
Ilustrace

Švýcarsko je zděšeno, Francie v šoku, Německo jakbysmet, OSN chce vyšetřovat. Co se stalo tak hrozného? Švýcaři si v referendu odsouhlasili zákaz staveb dalších minaretů v zemi pod Alpami.

Ještě před týdnem byly prý odhady výsledku referenda opačné. Pro zákaz staveb minaretů se vyslovilo 57.5% voličů a k návrhu zákazu se kladně postavilo 22 z 26 švýcarských kantonů. Švýcarská vláda není nadšena, ale bude referendum respektovat.

Ve Švýcarsku zvítězil názor, že další stavby minaretů, které údajně mají označovat dobyté islámské území, se konat nebudou. Švýcaři zároveň sdělili, že nemají nic proti muslimům ani mešitám, ale jsou proti stavbám symbolizujícím expanzivnost a militantnost islámu.

Jeden z muslimských představitelů v historii volně reprodukovaně prohlásil: "Pokud nemůžeme dobýt Evropu našimi zbraněmi, dobydeme ji přes dělohy našich žen". K tomu postupně dochází. Do Evropy přistěhovává stále více osob islámského vyznání a snaží se zde kromě masivní reprodukce dále produkovat své kulturní zvyky. Evropa se tak stává místem plíživé islamizace.

Arabský svět spoléhá na evropskou demokracii, což je právě v arabském světě cosi nepatřičného, ba dokonce je to považováno za slabost stejně jako ochota jednat jinak než z pozice síly je bráno jako zbabělost. Přitom bývá zvykem, že pokud se dostanu do cizí země, měl bych dodržovat tamní zákony a je jen na mě, pokud tam chci žít, abych se přizpůsobil místním podmínkám.

Bohužel, evropský multikulturalismus hlásá pravý opak, aby se ti, kteří v tomto prostoru žijí po staletí přizpůsobovali cizincům, přistěhovalcům, abychom ctili jejich kulturní zvyky a náhodou se nedotli jejich jemnocitu. Představme si na okamžik, že by se do nějaké arabské země vystěhovalo několik tisíc křesťanů a chtěli si tam žít podle vlastních zvyklostí.

Jak dlouho by trvalo v zemi, kde je náboženství bráno jako základní zákon, než by je nějaká náboženská policie zatkla třeba při procházce po tržišti, kdyby žena podle našich zvyklostí neměla na hlavě šátek a ještě se se svým mužem vedla za ruku? A co teprve, kdyby si křesťanská komunita chtěla postavit chrám s křesťanskými symboly? Také by tam byli místní tak multikulturní jako evropané?

Islám je militantní náboženství založené na expanzi, i když se mnoho lidí snaží dokázat opak. Samotný islám vznikl až zhruba sedm set let po křesťanství, takže oněch sedm set let rozdílu musí být znát. S trochou nadsázky se dá říct, že islám je teprve ve čtrnáctém století. V ortodoxních islámských zemích žije prostý lid ve středověku, ale silové složky mají ty nejmodernější zbraně...

Pokud bude Evropa i nadále liknavě přihlížet rozrůstání islámské komunity na svém území s pomalu se stupňujícími požadavky (nejprve šátky, pak minarety a později přijde šaría) může se snadno stát, že za nějakých padesát let by mohla být Evropa muslimská. Divoká představa? Nikoli, smutný realistický a nikoli můj vlastní odhad.

Švýcarsko je první zemí, kde se místní obyvatelstvo postavilo proti rozrůstání islamizace a hned to schytalo ze všech stran. Francie se zlobí a je v šoku, Němci označují švýcarské rozhodnutí za tragédii a OSN chce Švýcarsko dokonce vyšetřovat, jestli je zákaz staveb minaretů v souladu s mezinárodním právem.

Pokud se dnes Evropa této plíživé islamizaci nepostaví, bude smetena a tolik prosazovaný evropský multikulturalismus bude zároveň evropskou zkázou. Myslíte si snad, že islamisté budou tak tolerantní jako Evropané nebo je pravděpodobnější nastolení islámského práva a pobití nevěřících?

http://polanecky.blog.idnes.cz/

reklama
2351 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Frigo, 14.12.2009 8:53:44)
Odpovědět
Tohle ovšem není problém východní Unie, ani české republiky !

My zde nemáme invazi muslimů, nýbrž židů.

Náš premier zapaluje chanukové svícny, eurokomisař je taktéž nikým nezvolený žido komunista a další takový kousek nám sedí nahradě, vč. svých židobolševických vazeb na Rusko.

Tohle mě osobně znepokojuje mnohem více, že židé se chopili moci v naší vlasti , prostřednictvím nikým nevolené vlády !!

Je naprosto nepřípusté aby jedna menšinová náboženská komunita ovládla post prezidenta i ministerského předsedy v zemi, kde převládají křesťané a ateisté, křesťanském státě uprostřed Evropy.

Toto nikdy nikdo nedovolil.

Tak nám před svátky narození Ježíše Krista zapaluje Kristovrah svůj židovský svícen, ignorujíce naprosto v jaké žije zemi a jaká je její kultura a tradice!



Lidé proberte se, multikulturalismus je opravdu nebezpečný, a jedinou cizí agresivní kulturou není rozhodně jenom islám !!!



Sionisté se vždy snažily dobýt Evropu, židé to dělali infiltrací na vládnoucí funkce, muslimové vojenskou agresí, nyní se poučili i muslimové a infiltrují EU zevnitř společně se svými krajany z malé Asie s židy.

Falešné snahy některých židů jako např. prezienta Klause o vytváření iluze jakési žido-křesťanské Evropy jste zaznamenali všichni v projevech, co prý spojuje Evropu.

Tento spojovník vždy v historii končil pogromy, už ve starověku a středověku.

Braňme svoji kulturu, svoje tradice, svoji vlast a svoji Evropu proti cizákům !!!!!!
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Ivo, 14.12.2009 12:14:57)
Odpovědět
Jako bych slyšel Pepíčka Goebbelsů
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Miloš, 14.12.2009 12:56:33)
Odpovědět
Tak chcete vést boj proti multli kulti zamoření Evropy, nebo tu jedna náboženská neevropská skupina jenom štve proti té druhé ??

Pokud máme tolerovat židy, pak nevidím žádný důvod proč netolerovat muslimy.

Evropa prostě nebude křesťanská, bude multikulturní a je to.

Ale chovejme se fér !

Hebrejci jsou sionistickým národem z blízkovýchodní Asie a jejich náboženství a kultura je s křetanstvím neslučitelná, to nikomu z Vás opravdu nevadí ??

Pokud ne pak říkám, jsou mi milejší muslimové, ti alespoň uznávají Krista prorokem a nezlikvidovali ho.

Obřezaní jako obřezaní, potomci Abrahámovi jako potomci abrahámovi, sionisté jako sionisté.
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Huckleberry, 14.12.2009 13:04:46)
Odpovědět
Nevážený Frigo, v evropském prostoru žili vedle sebe katolíci, protestanté a židé.Pogromy na židy se zabývali převážně katolíci. Nyní žijí v tomto prostoru ještě ateisté-díky 40letému působení komunistů a muslimové, kteří jsou takovými cigoši.NEPŘIZPŮSOBIVÝMI. A navíc agresivními.Pokud jsi poctivým soudruhem, přichyl si je pod svou střechu a starej se o ně. Za pár let napiš své poznatky a poděl se s nimi s ostatními.Rádi si to poslechneme
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Princ drson, 14.12.2009 16:56:11)
Odpovědět
O vas se taky neda rict, ze byste byl nejak bezpecny....
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(kapej, 14.12.2009 10:09:24)
Odpovědět
Díky, naprostý souhlas s každým Vaším slovem.
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(hanca, 14.12.2009 14:38:54)
Odpovědět
od clanku bych ocekavala vice informaci. toto uz jsem tady i na jinych serverech cetla mnohokrat.
neodpustim si poznamku k antisemitum:
myslim, ze zide jsou prave ukazkou toho, ze s nimi lze v jedne zemi bez problemu zit.

ja nejak nechapu, jake zidovske zvyky ci zidovska prava se nam prostrednictvim tech zidu na vysokych postech vnucuji.
u muslimu je markantne znat rozdil v hodnotovem zebricku, v jejich pojeti prava ci nabozenstvi a prosazovani jejich cilu, ale u zidu puvodem nejak nepozoruji jiny zivotni styl, nez ten muj.
a to priznam, ze tech zidu puvodem moc neznam, jen par znamych jmen z televize, jako Kraus nebo Zelezny, nekolik znamych spisovatelu... u nich nevidim zadne zvlastni zidovske praktiky, jinou moralku nez tu tzv. obecne ceskou.
muzete mi prosim vylozit, co to znamena, ze nam vladne jedna mensinova nabozenska komunita? to ze jako premier ma zidovske predky a tudiz predstavuje svym postem vladu cele zidovske komunity? a jak se to ve vlade projevuje? necti demkracii, zavadi nam povinne zidovske svatky, nebo jak?

hodlate delat rasove lustrace a kdokoli neni do 20. kolena cistym cechem, bude druhoradym obcanem s nemoznosti jeho volby na politicky post? pane, to se nam ten vyber asi zmensi...

jakeho Kristovraha, kt zapaluje zidovsky svicen, mate na mysli? ja myslela, ze Kristus byl zabit uz pred 2000 lety... takze plosne uplatnovani viny? vy krestanum Krista, my vam vsechny zidy?
co potom udelame s Rusy a jejich komunistickou propagandou a okupaci, co s Nemci a jejich 2.svetovou valkou, co se Svedy a jejich plenenim behem svedskych valek, co se zradou Francouzu v mnichove, co s vrazdicimi Vikingy v Evrope... to mame jeste sakra nevyrizenych uctu...

myslim, ze kdyby nebylo 2.svetove valky a genocidy zidu, dnes bychom ani nevedeli, kdo je puvodem zid. podle me by to ani oni sami mnohdy nevedeli...

az budou zide jako nabozenska komunita ci jako narodnostni mensina prosazovat zakony a zvyky neslucitelne s demokracii, pak se k jejich kritice pridam. jednotlivci zidovskeho puvodu bez evidentni vazby na nejakou komunitu s neprijatelnymi nazory jsou mi na nejakych postech ukradeni.
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(bud weiser, 14.12.2009 23:30:43)
Odpovědět
We killed Jesus and we are proud of it:

http://www.youtube.com/watch?v=6Ek5G6337yU
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Dan, 14.12.2009 17:52:15)
Odpovědět
Hanko vy jste opravdu hodně hloupá a povrchní ženská, která má potřebu se ke všemu vyjadřovat.

Přečtěte si něco o židovských ložích, členem jedná z nich je náš prezident, tyto lože představují abslutní vrchol v politicko hospodářské korupci, jejich členové pracují pro silné finanční skupiny, které mají sídla v USA a kanadském Montrealu, rozhodně nepracují pro český stát např.

Nikdo nemluví o hubení, jenom otom že židovství svojí podstatou a křesťanství svojí podstatou stojí naprosto proti sobě a já osobně židokřesťanskou spřežku nesnáším.

Krásně jste tedka předvedla, jak jakákoliv kritika židů je primitivy jako jste vy hned prezentována jako antisemitismus, zatímco třeba islamity se dá vesele kritizovat za to že vůbec existují, že ?

Pokud se tu euroskeptici "rvou" za křesťanskou evropu, pak je namístě zmínit židy, coby součást multikulturní a multináboženské Evropy a netvářit se lživě, že jsou stejní jako my, to teda rozhodně nejsou !

Já to vím, poněvadž s nimi deně dělám i sedím v kanclu, jsou naprosto jiní.

Pokud nám jedna skupina sionistů nevadí, proč nám vadí druhá ??
Sám znám plno slušných muslimů..

Není to náhodou proto že i tento antievropský web je kristovrahy prolezlý ??


Tedy pro vaši informaci, kritika židovské touhy po moci a penězích, a poukazování na jejich cizost a jinost není antisemistismus a já jsem v tomhle směru rád, že jak předsedající švédové tak EU obecně židům nenadržuje, už toho bylo dost !

velice si vážím lidí jako je např, Arnošt Lustig, který podovbně jako já taktéž kritizuje židovskou hamižnost a záludnost a to je žid sám !!
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Princ drson, 14.12.2009 16:54:37)
Odpovědět
...liknave prihlizet....
Co vlastne konkretniho pan autor navrhuje? Odsun nekam do nejakejch taboru?
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(hanca, 14.12.2009 23:46:28)
Odpovědět
Vite Dane, to je to, vy si myslite, ze nazyvate veci pravymi jmeny, ale ve skutecnosti je to jen vas nazor. nic vic, nic min.

ja jsem uvedla naprosto konkretne, prestoze velmi strucne, na cem stoji kritika islamu a jeho nabozenstvi ve vztahu k demokraticke spolecnosti.

chtela jsem po vas konkretni priklad toho, co nas z zidovske strany tolik ohrozuje.
nezlobte se, ale zapalovani zidovskeho svicnu to asi nebude. to vas muze rozcilit jako vericiho ci zidy nemiluciho cloveka, ale ze by vas to mohlo v necem ohrozovat? prosim vas, v cem?
pisete, ze zide, prestoze jich je malo, prosazuji svoji kulturu na ukor nasi. jak se ten ukor projevuje? tim, ze na verejnosti praktikuji nejaky zvyk, kt vas rozciluje, ale nijak neomezuje? chteji prosadit do zakonu neco, co je s evropskym demokratickym zakonodarstvim neslucitelne? sem s tim!


nezlobte se, ale zapalovani svicnu se opravdu napr s prosazovanim sarie neda srovnavat. zkuste jiny priklad.

muj vztah ke krestansti rozhodne nestoji na kritice predstavitelu statu za jejich priklon k ateismu, krestanstvi ci zidovstvi ci cemukoli jinemu. kdyby premier coby komunista zpival pred vanoci internacionalu se starymi komunisty pod sochou gotvalda, taky by vas to tak rozcililo? asi jo.
me by to tedy rozhodne neprekvapilo a neocekavala bych od neho tolik pretvarky, ze by se sel do kostela s krestany pomodlit. maximalne si reknu, ze nema dostatek taktu.

na druhou stranu, nemeli by se vztekat hlavne ateisti, kterych je tu nad krestany i zidy prevaha? nemeli by tu ted oni rvat, ze jsme narod veskrze neverici, a tudiz at si ty sve koledy a zide sve zvyky se svicnem strcime nekam? z pohledu, kt mi nabizite, by to bylo logicke.

vas na druhou stranu nechapu. chcete, aby premier sel na ruku krestanum, i kdyz jim neni, na druhou stranu vycitate klausovi, ze se verejne nehlasi ke svemu zidovstvi. to je pro me paranoidni.

nevim, jak moc se tenhle nikym nevoleny premier dral k moci. faktem je, ze tahle vlada vznikla diky neschopnosti nasich volenych politiku a jejich dohod. takze stezovat byste si mel hlavne u nich. ale myslim, ze vam to nestoji za to. nez to dojde vyrizeni, bude soucasny premier z politiky venku.

pracujete jako banker, nebude ta dravost zidu, s nimiz se setkavate, dana tim, v jakem sektoru se pohybujete a fakt, ze se u vas proste vsechno toci kolem penez? jsou snad ostatni, tedy nezide, v bankovnim sektoru na obdobnych pozicich viditelne vetsi lidumilove, co pujcuji za mensi uroky a nejde jim o zisk? poucte me.
a co jste myslel temi vetrelci?

nezabyvam se podrobne tim, kdo provozuje tento portal. mozna budu, az se mi neco bude jevit podezrele, ale vy vite, ze nejsme bystra, tak to radeji necham na vas.
ja vyjadruju jen svoje nazory k clankum a prispevkum, ostatne to delate i vy. jestli jste proti zrizovatelum, dejte se do nich. mozna dopadnou jako eurabia, kt uz ze seznamu zmizela. a budeme tu mit jen politicky korektni servery, ktere k pripadnemu spornemu clanku zrusi diskuzi. je-li toto pro vas cestou, pak si nikdy nemuzeme rozumet.
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(K.Ch.O., 15.12.2009 6:27:21)
Odpovědět
bude vhodnější, když svůj nickname "hanča" uvedete v původním znění HANNAH, příp. Channah,
bar lumpim.
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(ann48, 14.12.2009 23:28:49)
Odpovědět
Pan Polanecký, Hackleberry,Hančo, máte naprostou pravdu. Jen tento portál pravidelně zamořuje svými protižidovskými jedy Dan. Už se jednou vzpamatujte. Umíte si vůbec představit, jakými hrůzami si tento národ prošel? Snad není jediná židovská rodina, která by nepřišla o někoho blízkého, často byly zahubeny celé rodiny, včetně žen a dětí a také o všechny své majetky. Jen díky jejich houževnatosti, pracovitosti a píli se znovu postavili na nohy. Jsem křesťanka a Židů si velmi vážím pro tyto jejich vlastnosti. Nikoho neprovokují, / narozdíl od vás/, nepohoršují a jsou slušní, tak už jim dejte pokoj a snažte se být lepší.
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(hanca, 14.12.2009 22:28:19)
Odpovědět
pane Dane chytroline, uz se zase predvadite?

vasim urazkam se smeju, vy me nemuzete urazit, a uz vubec ne tak ubohym zpusobem.

ale zase si rypnu.

pisete: zidovske loze pracuji pracuji pro silne financni skupiny, které mají sídla v USA a kanadském Montrealu, rozhodně nepracují pro český stát.

pekne receno. a prosim vas, ktere organizace, financi ci jine silne skupiny pracuji pro me blaho jako obcana, nebo pro cesky stat?
kazdy jednotlivec, firma, spolecnost pracuje v 1.rade pro svoje blaho a pro svuj zisk.

a co to prosim vas dokazuje? ze jsou vsichni zidi hamizni? opravdu? nejaka geneticka vada, ne? ale mozna jo, mozna je to pravda, stejna pravda, jako ze vsichni cesi jsou zlodeji a zavistivci, ze polaci jsou kseftari, ze rusove jsou usurpatori... to jsou obecne vlastnosti skupin lidi, kteri se radi pod 1 narod, nic vic, nez obecna charakteristika.

a nas prezident je clenem...vam uz se to taky plete, neni nahodou napojen na Moskvu? o pardon, to je vsivak napichnuty na kdeco a bolsevismus to jsou zase jenom zidi Lenin, Stalin, Chruscov, Breznev...

vite kde me je nas prezident? u pr..

pisete:
kritika židovské touhy po moci a penězích, a poukazování na jejich cizost a jinost není antisemistismus

to jiste ne, ale vy jste asi necetl ty komentare nade mnou. to mela byt ta kritika? kdyz se nekdo vzteka, ze v cele vlady, a to jeste urednicke, je zid? ze nejaky zid kristovrah zapaluje svicku pred vanoci, to je ta kritika zidu a jejich hamiznosti a jinakkosti?
jestli vam to tak pripada, klobouk dolu! me ne.

zidovstvi jako nabozenstvi rozhodne neni totez co krestanstvi. souhlas.

ale je snad kazdy zid puvodem take pravoverny a praktikujici zid ve vire? treba takovy kraus... nejak mi to u tech lidi, co znam, unika. ale vy mate samozrejme obrovske znalosti, znate par zidu...

dejte sem vic prikladu, dejte jich hodne, at se to da plosne pouzit.

kdo tu mluvil, krome vas samozrejme, o krestanskozidovske sprezce?

kdo se tu rve za krestanskou evropu, vy snad?

ateiste tu stejne prevazuji, ale z toho si tezkou hlavu nedelam. me jde o udrzeni demokratickeho systemu, a ten ohrozuje islam.

taky mam mezi muslimy nekolik dobrych pratel, utekli pred realitou praveho islamu do evropy, ale to mi v kritice islamistu nebrani.

kritika islamu je zcela konkretni: demokratickou spolecnost ohrozuje zasadne, protoze ve zkratce hlasa nerovnost lidi, nadrazenost nabozenstvi v praxi a prosazuje pravo saria, kt je s demokratickym neslucitelne.
ted nemluvim o ceske spol., te se to zatim netyka. ale ziju v cizine, vedle islamske komunity jsem par mesicu zila...no bezproblemovym bych toto souziti rozhodne nenazvala ani ja, ani nikdo z meho okoli.

ja klidne vyjdu s Arabem, kdyz nebude mit tendence prosazovat zakony sveho nabozenstvi do teto spolecnosti. bohuzel, kdyz jsou verici muslimove praktikujici a jsou ve vetsi skupine, tak to delaji.

a ted mi uvedte konkretni priklad toho, co prosazuji zide v nasi spolecnosti a je to pro me ohrozenim mych prav a demokracie. prosim konkretne.

jedine s cim se da ve vasem textu souhlasit je toto:

je namístě zmínit židy, coby součást multikulturní a multináboženské Evropy a netvářit se lživě, že jsou stejní jako my, to teda rozhodně nejsou.

ano, jiste, zide verici a viru praktikujici jsou jiste jini, ale neohrozuji me.
mnozi jsou ale zidy puvodem a zadnou viru uz nepraktikuji, jak je mam poznat? podle te touhy po moci a po penezich? a to ma byt to ohrozeni?
takze stejnym ohrozenim jsou pro me Rusove ci Nemci, kteri v historii vzdy touzili po moci...

podle me jsou zide presne ukazkou toho, ze multikulti v evrope existuje uz dlouha staleti a da se s nimi vyjit. kdyz vy s nimi vyjit nemuzete, to je vas problem.

a konecne, tenhle web je hlavne prolezly vasimi prispevky. tak nevim, jste kristovrah?

ale kdeze, vy jste jen jeden namustrovany a patrne i frustrovany chytrolin, kt ma potrebu se do kazdeho navazet, chlubit se vzdelanim a predvadet svoje znalosti, kazdeho, kdo s vami nesouhlasi,tvrdymi argumenty utlouct,a kdyz to nejde, tak alespon poradne zesmesnit nebo urazit. jen tak dal! treba vas ze vzteku trefi slak a bude od vasich kecu pokoj!

o pardon, Dan nam tu uz dlouho preje zklidneni pred vanoci a sam se timto heslem bravurne ridi...
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Dan, 14.12.2009 22:50:37)
Odpovědět
Nechtěl jsem Vás urazit, jen rád nzývám věci správnými jmény a Vy rozhodně nejste bystrý člověk.

Ano, Václav Klaus je aktivním členem ortodoxní sionistické lože B´nai ´B´rith, to je všeobecně známý fakt.
Narozdíl od premiera Fischera, dalšího žida se s tím však tají, mlčky to tutlá, stejně jako ruský původ své rodiny, haličských židů.


Náš premier před svátky narození Ježiša Krista rozsvěcuje obří Chanukový svícen na náměstí a ignoruje uplně blížící se svátky křesťanů a Evropanů a to mě dosti u tohoto nikým nevoleného politika a bývalého komunisty vadí !

Pokud vám je to jedno, pak nechápu jaký vztah máte k vlasti a křesťanství.

Ano, možná se budete divit, ale já jako bankéř znám desítky židů s některými i dělám a všichni, praktikující i nepraktikující jsou to drqavci milující peníze a moc, nesmírně houževnatý a tvrdý národ, vetřelců.

Mimochodem, v celé EU /půl miliardy lidí/ jich žije pouhý milion /8 milionu na celém světě/ a přesto že je jich tak málo, rozsvěcují nám o vánocích svoje svícny na náměstích po celé Evropě.

Podle mě je to špatně uplně stejně jako minarety, nevidím žádnbý rozdíl, doma ať si dělají cokoliv v soukromí synagog, ale aby hrstka lidí tu přebírala moc bez voleb a prosazovala takto svoji kulturu proti naší, to po mějte nechtejte abych nato mlčel !!
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Rudolf, 14.12.2009 20:36:48)
Odpovědět
Bravo autorovi!!! Myslim,ze nekteri nevi, co se deje v zapadni Evrope. Pak by ale se nemeli k tomuto tematu vubec vyjadrovat. Nemejte obavy, brzy, v ramci EU dostaneme pridel imigrantu a zacnou problemy. Vzpomente pak autora!! Prestanme se ohanet nasi demokracii. Az vzniknou nove zakony, ze se ONI musi prizpusobit Evrope, bude po expanzi imigrantu!
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(alena, 14.12.2009 20:25:40)
Odpovědět
Nevím, proč se stále dává do souvislosti(většinou na omluvu) stáří islámu a vyspělost islámské společnosti. Podle této logiky by musela patřit k nejvyspělejším Indie s převahou starobylých náboženství hinduismu. Problém islámu je v samotném jeho základu. Vždyť Mohamed se na svých obchodních cestách kontaktoval s křesťany i židy a byl biblickými náboženstvími ovlivněn, ale protože by s učením lásky k bližnímu a mírumilovností mezi divokými araby neuspěl, musel přitvrdit a okořenit své učení bojovností a pak teprve začal získávat respekt a souvěrce. Duchovní a světská moc se tu spojuje hned na začátku. To znemožňuje svobodnou disputaci a duchovní a společenský růst. Moc se nejlépe udržuje zachováváním statu quo.
Velmi správná reakce
(Dan, 14.12.2009 22:36:09)
Odpovědět
každé náboženství odráží potřeby a možnosti kultury a oblasti v níž vzniklo a pro ni představuje určitý vhodný model.

Takže tvrzení, že náboženství vzniklé před 4 tisíci let na blízkém východě je v Evropě aplikovatelné je nesmysl..

Samotný Pavel z Tarsu /Sauel/ toto popchopil okamžitě a proto upravil celou řadu židovských zvyků, higienických, potravinových, obřízky, ale i rituálních Evropanům /Římanům/ a ikdyž se snažil potřít pohanství, stjně toto společně s Helenismem obohatilo křesťanskou kulturu.

Proto je křesťanství a jeho 2000 let vývoje na starém kontynentu, náboženstvím, které odráží nás !!

Ani islám ani judaismu ani žádní rámové s pol. do Evropy prostě nepatří a nemůžou s ní být v souhře, to je nesmysl.

Ale žádné světové náboženství ani islám, bych si netroufl urážet, patří prostě do islamských zemí a hotovo !
Re: Bude multikulturalismus evropskou zkázou?
(Huckleberry, 14.12.2009 6:49:29)
Odpovědět
Jsem z rodu, který si již 350 let předává statek z otce na syna, a vím co to je tradice. K politické moci se dostávají lidé, kteří znají maximálně svého dědu a předávání dědictví předků svým potomkům jim nic neříká. Je to nemoc mocných dnešní Evropy.Politická korektnost je metlou této doby, která s námi zamete takovým způsobem, že se nebudeme stačit divit. Pokud pan Polanecký bude v dalších volbách ,budu jej podporovat. Mám děti a chci jim zajistit rozumnou budoucnost a ne středověk.