reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Podejte už hergot tu demisi, Fischere!

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 15.12.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

olikrát si necháte ještě nadělat na hlavu? Kolikrát se ztrapníte „zásadovými“ prohlášeními, z nichž rezignujete? Jestli ani po tomto nejstrašnějším rozpočtu nesplníte své hrozby, jste trapný plastelinový paňáca loutkové vlády.

 

Věřím jedné věci. Že si udržujete odstup od korupčního prostředí. Jsem ochoten připustit, že to myslíte dobře. Ale to nestačí. Jste takový „státotvorně" se tvářící mudrlant, který je opravdovým politickým žralokům pro srandu.

Kdo si chce připomenout všechny případy, kdy Fischer avizoval pevný postoj, aby později stáhnul ocas mezi nohy, nechť se podívá na můj předvídavě nazvaný článek http://streit.blog.idnes.cz/c/110226/Kdyz-se-Fischer-vzmuzi-Paroubek-slavi.html

Teď už opravdu končí legrace. I já jsem sice upozorňoval, že naše vlády zadlužily už i naše vnuky, ale je to ještě horší! Kolaps hrozí zavalit nás samotné a už velmi záhy. V této krizi mají věci rychlejší spád. A nepůjde už o splátky dluhů, ale o státní bankrot s důsledky, při nichž dnešní předměty sporů v Poslanecké sněmovně budou vypadat jako hádka nad účtem v restauraci z podpalubí Titanicu.

Varovat by nás měly nejen Argentina, Island, Maďarsko a pobaltské republiky, ale nově i Řecko a dokonce Dubaj. Stromy teď nerostou do nebe ani pro nejbohatší. Bavit se nyní o dotacích zemědělcům a třináctém důchodu, považuji za rouhání.

Proboha, vždyť stát neumí rozhodnout ani o tom, jak si půjčit od občanů, které stejně zadlužil každého více než sto tisíci korunami. Je třeba to zastavit, protože už jen složené úrokování a ztráta ratingu učiní své i bez dalších schodků! A další schodek 163 miliard je už naplánován, a to je optimistické očekávání.

Pane premiére, doufám, že zase nenasadíte státotvornou masku někoho, kdo nás zachránil před rozpočtovým provizoriem, i když sám to myslel mnohem lépe. Tedy vlastně - už nedoufám, a proto jsem napsal tuto obžalobu.

Chlap musí umět bouchnout do stolu a myslet to vážně. Jinak je pro srandu králíkům. Ve vašem případě i vazalem levičáckých sebevražedných atentátníků.

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
1844 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(jj, 15.12.2009 0:18:36)
Odpovědět
Bankrot je mnohem lepší než nechat se rok za rokem vysávat lichváři skrze úroky ze státního dluhu jak nějakými úpíry,ostatně bankrot státu by znamenal konec všech těch parazitů napojených na státní finance.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(čtenářka, 15.12.2009 6:38:55)
Odpovědět
Obávám se, že státní dluh budeme muset zaplatit bankrot nebankrot. A kde na to vezmem? To až dojde těm třicetikorunovým chudákům tak z Paroubka a toho jeho oranžového betlému nadělají hejno malých do školky. To v tom lepším případě. Mám však strach, že jim nikdy nedojde kdo za to může.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(matejkbelik, 15.12.2009 12:45:04)
Odpovědět
Jenom se neposerte z těch 30ti kč.Stejně zůstávají v kapsách doktorů, stát z nich nemá ani ň.Bohatnou jen bohatí.Za co platit doktorům?.Před hodinou jsem odešel od doktora půl hodiny jsem čekal nikdo tam nebyl,zaklepal jsem ,Dr. mi řekl že má plno a objednal mě na 6.1.2010.Tak takovým platit do kapsy nechci.!
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Poplatek, 15.12.2009 14:49:33)
Odpovědět
Poplatek je regulační, a proto je šumák, i kdyby se házel do hajzlu. Jak jste ostatně došel k názoru, že zůstávají lékařům?
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Bohumil Ateista, 15.12.2009 20:18:47)
Odpovědět
Váš názor vypadá velmi zajímavě, ale zkusím Vám trochu rozšířit obzory. Když dojde ke státnímu bankrotu, budou o nás rozhodovat mnohem horší vydřiduchové, kteří ČR půjčovali peníze a samozřejmě je budou chtít zpátky, například MMF. Přinutí nás potrestat obyčejné lidi, kdežto ti, kteří to zavinili, si budou moci pískat. Dnes se vzrušeně diskutuje o tom, zda zvýšit DPH o 1-2 procentního bodu, ačkoli by to spotřebitelé ani nezaznamenali a státu by to pomohlo. V případě bankrotu by se obě sazby mohly klidně zvýšit třeba i o 6 procentních bodů a to už by bylo znát. Pro Vás tolik nepřijatelné poplatky u doktora by byly mnohonásobně vyšší a docházelo by i k dalším drastickým úsporným opatřením. Kromě toho by se šíleně zvedla nezaměstnanost i inflace. Tak co, ještě chcete bankrot?
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Katsanson, 15.12.2009 8:03:53)
Odpovědět
Vážený pane Streit. Do dnešního dne mne Vaše články zajímaly a domníval jsem se, že autor je člověk s přehledem. Ode dneška mám názor diametrálně odlišný. Bohužel patříte mezi sortu "moudrých kritiků", kteří v životě mimo psaní chytrých blábolů neumí nic! Ono někoho kritizovat není umění, to umí každý hospodský štamgast. Rád bych věděl zda jste někdy udělal něco nad čím by okolí uznale pokývalo hlavou. Zatím se chováte jako lehkoživka, který všechno zná, všude byl dvakrát a od všeho má klíč. Kdyby alespoň desetina současných politiků měla takové morální kvality jako pan Fišer, bylo by tu podstatně líp.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Dušan Streit, 15.12.2009 10:42:41)
Odpovědět
1) Živí mě soukromá finanční firma, kterou jsem založil. Prosperujeme už 20. rok, i když banky kolem padaly a bylo to těžké. Takže něco o problematice vím.
2) Předtím jsem dělal úspěšného programátora, který měl zlepšovací návrhy po celé republice (OKD, Škoda Plzeň, České dráhy apod).
3) Že jsem se dotkl vašeho oblíbence, tak vy víte, že jsem nic nikdy nedokázal. Opravdu vynikající logika.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Katsanson, 15.12.2009 15:49:04)
Odpovědět
Dobrá, dobrá, omlouvám se nechal jsem se trochu unést. K p. Fišerovi: nevím kdo z nás ho zná osobně aby ho mohl přesně charakterizovat. Já jsem jen vycházel z toho, že v porovnání s ostatními politiky u nás vychází vítězně. Nebudu raději jmenovat ale neznám žádného slušného politika na současné politické scéně. Byl bych Vám vděčný kdyby jste nějakého našel. Rovněž neuznávám invektivy na p. Fišera kvůli tomu, že je žid. Nepochopím, a už jsem dost starý, co lidé proti židům mají. Já žid nejsem ale doma mě učili, že žid žida nenechá padnout což se o čecháčkách říci nedá. Svůj výpad na Vás beru zpět ale s Vaším článkem nesouhlasím
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Dušan Streit, 15.12.2009 21:22:57)
Odpovědět
Já jsem se neurazil a děkuji za omluvu ;-)
Fischer jistě mrhání nezavinil. Ale není to respektovaná figura, která umí dodržet chlapské slovo. Vždy výhrůžka - a skutek utek. Prostě se mu ve funkci zalíbilo.
O židech jsem nic nepsal. Ale s tím protlačováním Lisabonu mě naštval.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Bohumil Ateista, 15.12.2009 20:24:07)
Odpovědět
Vážený pane Streite,
velice si vážím Vašich úspěchů v podnikání i v předchozích zaměstnáních. O to více mě ale mrzí, že obviňujete ze zadlužování někoho, kdo k tomu jednoznačně přispívá spíše méně než více. A pokud zmiňujete padající banky, rád bych Vám připomněl, že na tom mají dost velkou zásluhu tehdější pravicoví politici v čele s na této stránce tolik uctívaným Klausem, jelikož dali moc dobré podmínky některým hodně amorálním praktikám, které vedly k tomuto výsledku. Bohužel to byl teprve začátek, jelikož to umožnilo 8 let pohodlné vlády extrémní levice a ta nás poškodila přinejmenším stejně. Aspoň ale prosadila nás vstup do EU a slušnější občané této země mají díky tomu určitou únikovou cestu, takže za to jim děkuji.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Dušan Streit, 15.12.2009 21:18:41)
Odpovědět
Pád bank nezavinil Klaus, ale jeho odborný i politický oponent Tošovský, který dělal vše naopak (než by bylo rozumné a Klaus chtěl).
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Uřad vlády, 23.12.2009 14:54:21)
Odpovědět
Dobrý den,
Pokud se nemýlím, tak společnost o které mluvíte a kterou jste založil se jmenuje KOMPAS, komanditní společnost působící v Moravskoslezském kraji a zabývá se poskytováním úvěrů, finančním poradenstvím, obchodováním s pohledávkami a nemovitostmi.
Je zajímavé, že informace o této Vaší firmě nikde ve svém expresivním blogu nezveřejňujete a firma nemá ani vlastní webové stránky. Vlastně se ani nedivím, takové vznešené povolání blízké lychvářství by přece bylo v ostrém kontrastu s Vašimy oduševnělými názory, že?
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(zééman, 15.12.2009 12:28:53)
Odpovědět
To by mne zajímalo co Vy víte o panu Fisherovi? Podle mne velké "nic" slušně řečeno neboli to co vám o něm navyprávěla media.Já zatím vím že ten člověk umí výborně lhát a vymlouvat se ze zodpovědnosti za své činy a za své krátké působení v politice stačil zlikvidovat naší státnost, suverenitu a demokracii skrze jím hyperaktivně tlačenou a nakonec protlačenou LS a splodil ten naprosto nejtragičtější rozpočet v dějinách této země, takovému člověku může tleskat jen nesvéprávný imbecil nebo existence která nenávidí tuto zemi.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Katsanson, 15.12.2009 15:56:46)
Odpovědět
Autorovi jsem se výše omluvil. Stará moudrost praví, že není na světě člověk ten jež by se zavděčil všem. Vy jste proti p. Fischerovi zaujatý, já ne.Jsem v důchodu a mohu Vám říci, že kecy o třináctém důchodu a 30,- Kč polplatcích mě nepřivádí do extáze. Vy jste na něm nenechal nit suchou a já se domnívám, že se snaží vyvést naši zadluženou zemi ze svrabu. Je to otázka názoru. Ještě něco, mám krásné krédo: Měj svůj vlastní názor, nenuť ho druhým a respektuj ostatní.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(zééman, 15.12.2009 16:47:33)
Odpovědět
To máte pravdu že jsem zaujatý proti člověku který fakticky zničil náš stát i finance.Zřejmě doufá v nějakou bruselskou feudální eurofunkci za příkladnou eurospolupráci.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Bohumil Ateista, 15.12.2009 20:31:48)
Odpovědět
Fischer zničil náš stát? Ale jděte! Náš stát zničili především komunisti a bohužel postkomunisti potřebovali k posledním hřebíčkům do rakve výrazně méně času. Spojené státy evropské většině Čechů jen prospějou a úzká skupina extrémních nacionalistů a fanatických katolíků se s tím prostě bude muset vyrovnat.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(zééman, 16.12.2009 3:43:39)
Odpovědět
Fisher s radostí zatloukl poslední hřebík do rakve naší suverenity i demokracie i fiskální politiky , nemohu si pomoci ale připomíná mi zadlužovací neoliberální neoconské sionisty.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(I., 15.12.2009 10:53:36)
Odpovědět
Tento článek nic neříká !!!
I.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Bohumil Ateista, 15.12.2009 20:09:28)
Odpovědět
Proč by hergot měl Fischer podávat demisi? Jeho vláda je druhou nejlepší, kterou jsme měli od rozpadu federace (po vládě Topolánka). I když samozřejmě všechny české vlády budou mít dost velké rezervy ještě minimálně několik desetiletí, pokud jim někdo už konečně nevezme tu vaši slavnou suverenitu. A zadlužování bych Fischerovi opravdu nevyčítal. Jeho ministr financí Eduard Janota dal dohromady tak skvělý úsporný balíček, že se o něčem podobném žádnému jeho předchůdci ani nesnilo. Že to neprošlo, za to nemůže Fischer ani žádný člen jeho vlády, ale extrémní levice, která k mé hrdosti na svou zemi opravdu nepřispívá!
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(Dušan Streit, 15.12.2009 21:28:25)
Odpovědět
Vy si děláte legraci???´Jaký vynikající úsporný balíček? Víte vy, jak vypadá úspora? Ne jako 200 miliardová sekyra!
Ten balíček byl levicový a teď už ani neexistuje. Jen Janota s podporou médií sbírá body pro Kalouska.A vy jste se nechal opít rohlíkem.
Re: Podejte už hergot tu demisi, Fischere!
(W, 16.12.2009 4:07:23)
Odpovědět
Koukám, že heslo: "My jsme krizi nezavinili" se dá velmi pěkně po populisticku aplikovat i z prava. Tak jako se musí uskrovnit hasiči se samozřejmě musí uskrovnit i fiskální konzervativci. Sekyra 200mld. je více než přiměřená situaci, její navyšování ne.

Mimochodem, za posledních 30 let jediné pravicové rozpočty v USA sestavoval Clinton a největší "levičáci" byli Reagan s Bushem ml. pozoruhodné...