reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa

Autor: Ladislav Bátora | Publikováno: 17.12.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Čau, vole! Vítejte v pekle…


Připadám si už jako v nějaké subsaharské zemi, nad níž Evropané před odchodem rozsypali bez ladu a skladu dvakrát jarovizovaná semínka demokracie, a tak po pár letech agronomického lajdačení začal všude rašit nějaký ten místní koukol a dnes tam kvete už jen zlodějina a korupce. Pouze s tím rozdílem, že v subsaharském roce lze rozlišit aspoň období dešťů a období sucha, zatímco naše nové bezčasí protrhávají jen prchavé okamžiky sjezdů dvou údajně pravicových parlamentních stran.

Mirek Topolánek se i letos protrpěl předsjezdovým balancováním mezi mánií a depresí. Nejprve všechno vzdal, zřejmě když zjistil, že ho v toskánském víru začal pouštět ke dnu i jeho řídící důstojník Dalík, pak zase svolal šiky, a že teda požádá delegáty o silný mandát, avšak zakrátko upřesnil, že to není žádost o nové zvolení – bohatě ho prý o velmi silném mandátu přesvědčí schválení „plánu na příští desetiletku“. Který mu ale sjezd nakonec neschválil… Takže nyní už víme bezpečně, že Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa. Nebo odevzdaná loutka, která záměry nemění s každou změnou fáze své bipolární afektivní poruchy, nýbrž podle pokynů. Odněkud…   

Dnešní ODS je – kromě těch statečných jedinců, kteří bojovali proti Lisabonské smlouvě – evropeistickou lžipravicí. A to jí ještě paradoxně „přičítám k dobru“ ten lisabonský podraz, neboť to byl aspoň čin politický, byť vlastizrádný; kdyby toho nebylo, tak už by to byl bezmála jen gang bez jednotící ideje, spolčený z touhy po mafiánském ždímání naší země. Navíc je ODS paralyzovaná tím, že skoro všichni její pohlaváři za ta léta na sebe vědí skoro všechno, a nejvíc toho ví dozajista Ivan Langer. A tak pokusy o kardinální zvrat budou zřejmě napořád někdy komedií pro veřejnost, jindy izolovaným hazardem odsouzeným k nezdaru.

Vůdce ODS ovšem národ na jaře znovu přikrmí vystydlou smaženicí „Buď s NÁMI euroatlantickou vazbu, nebo s NIMI moskevské jařmo!“ a zase nějaké voliče ještě splaší. Ale pamatujme si i jiné jeho výroky. Za všechny třeba Topolánkovu odpověď na dotaz (LN21/11), zda mu nepřijde nešikovné rekreovat se s šéfy státních firem v Toskánsku: „A vám přijde divné, že se s někým potkáte na Václaváku u koně a řeknete: Čau, vole!?“ Nebo jeho bezděčně trefné „Vítejte v pekle!“ v úvodu sjezdu… Tak TOHLE se už vážně nedá volit!  

A co se „napravo“ podbízí místo toho? Obdobná hrůza, jen s jinou maškarou v čele. Nevěřím legendě, že TOP 09 vznikla pouze jako reakce na lidovecké rozmíšky. Je to především komplot ředitelů zeměkoule po zjištění, že havlismus sice zdárně ODS promořil, ovšem již natolik prožranou korupcí a klientelismem, že je nutné vybudovat retenční nádrž pro vlnu prchajících voličů. ODS ještě mouřenínsky přispěchala prosadit „Lisabon“, ale nejspíš už tehdy bylo rozhodnuto, třeba až v Bilderbergu nebo Trilaterálu, že je na odpis. A tak se musel zjevit nový lžikonzervativní slepenec a v jeho čele – kdo jiný než donedávna zapřisáhlý nestraník Karel Schwarzenberg, který bude tlačit do parlamentu protinárodní botulotoxin z téhle čerstvě zasmrádlé jitrničky. „Vždyť je to dokonalý elegán a rozšafný světák a tak dobrosrdečný,“ vrní hned ochozy. „A jak lidově hovoří,“ dodávají. Ano, zejména tímhle se podobá Topolánkovi, jenže u Schwarzenberga to není koprolálie, nýbrž prohnané aranžmá – nestoudně falešné brnkání na lidovou strunu. Ostatně těm, kterým se už jeho výrazové menu a la Palivec přejídá, ty své „lidolapky“ typu „sranda, hovno, černoprdelníci…“ přisladí blahosklonnou floskulí „s odpuštěním“. A zdalipak ti, jež tak okouzlil svým „já jsem jenom vobyčejnej hajnej,“ aspoň tuší, jaká divná kopyta a rohy tenhle rafinovaný myslivec a populista nejhrubšího kalibru možná skrývá! Tak TOHLE se přece také nedá volit.  

A protože těmito dvěma lžipravicovými stranami je efektivní (tedy pětiprocentní hranici reálně prolamující) nabídka vyčíslena, tak de facto nebude na pravici figurovat relevantního tentokrát vůbec nic! Pokud se nestane zázrak. A co teď s tím… Jednoroční dobrovolník Marek sice tvrdil, že „je jisté, že tohle musí jednou všechno prasknout a že to nemůže trvat věčně – zkuste pumpovat slávu do prasete, tak vám nakonec přece jen vybouchne,“ jenže smíme nečinně přihlížet, dokud neprasknou?

Před třiceti roky napsal Janusz Zajdel sci-fi Limes inferior o jedné upadající megapolis. Hlavní hrdina Sneer pořád nemůže přijít na racionální vysvětlení, proč se všichni před všemi tváří, že je vše v pořádku. Až teprve v samotném ústředí moci se dozví pravdu: „Argoland neřídíme ve skutečnosti my, nýbrž vnější síla, o které nevíme skoro nic, kromě toho, že je všemocná; a ta nám přikázala zorganizovat vše tak, aby časem mohla zotročit naši společnost.“ Sneer si ale na konci románu vzpomene, že nedávno dostal od jisté tajemné dívky náramek, znásobující fyzickou sílu. A najednou slyší i její hlas: „Zapni si ho, chyť cokoli do dlaně, drž pevně a táhni tu ubohou, usouženou Zeměkouli za sebou.“ Sneer v tu chvíli neví, co je realita a co se mu jen zdá, ale je si jist, že teprve s posledním z lidí umírá naděje…

Snad by pro začátek stačilo provléci do normálního světa, kam už JEJICH moc nesahá, aspoň tu naši zuboženou politickou pravici. Tak, safra, vyfasuje na jaře už někdo konečně ten náramek?

Počítám, že nejspíš ještě ne. Voliči zjančení Pravdou a Láskou by totiž stejně usoudili, že je náš hrdina chce zatáhnout do Moskvy, v lepším případě do Pchjongjangu. A proti davovému zblbnutí je tenhle náramek bezmocný. A ta tajemná dívka to ví.

Šťastný nový rok 2010! V tom našem českém pravém pekle…

/titulek EUportal/

reklama
9852 čtenářů | 75 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Brabec, 17.12.2009 1:26:53)
Odpovědět
ODS i TOP jsou nevolitelné. Zkusím Bobošíkovou nebo SSO.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 17.12.2009 10:44:53)
Odpovědět
Váš příspěvek je účelový, zavádějící. Dobře víte ,že volitelné jsou a do sněmovny se ODS i TOP 09 výrazně protlačí.Také víte, že SSO-Mach nemá šance žádné.Nic horšího ve svém životě udělat nemůžete.Macha,navrhuji zásadně nevolit- v žádném případě, protože je euroskeptik a to se dá považovat za horší ideu než fašismus a komunismus.Bobošíková by se musela dříve prokazatelně vzdát svého euroskeptictví a náklonnosti ke Klausovi.V politickém soupeření si zvolila špatnou cestu,vůbec neodhadla situaci a přesvědčení občanů. Proto se nedostala do parlamentu EU a euroskeptictvím si zatáhla brzdu i do našeho parlamentu.Bude volitelná, když se té podivné skupiny lidí euroskeptiků vzdá, ale mám dojem, že by jí nebylo věřeno.Jinak by volitelná byla. Jako euroskeptik vždy zůstane stát a dveře do parlamentu se jí nikdy neotevřou.Situaci na poli politického kšeftování s hlasem voliče Bobošíková prostě neodhadla.Většina euroskeptických stran se v současné době před volbami snaží prezentovat jako ochránci práv občana a o euroskeptictví, které je jejich jedinou skutečnou ideou a směrem raději moc nemluví, ale jedná se pouze o zástěrkovou blamáž.Euroskeptiky slušný a rozumný člověk volit nebude,na trhu jsou náhradní pravicové strany ze kterých si může občan vybrat.Mám,ale obavy, aby občan opět nevolil strany, které zavinili devastaci společnosti a zadlužili občany.Jsou to socani i ODS rukou nerozdílnou.Neslušné strany si bohužel voliče kupují z peněz všech, které v současnosti ani nejsou k dispozici.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Brabec, 17.12.2009 11:01:59)
Odpovědět
Nevím, pane Kvěchu, ale euroskepse není zábranou u voleb. Naopak, EU, zelení , socani, vůbec ti, co chtějí stále něco řídit jsou naší záhubou. Podívejte se, kde je východ (o krizi nic neví), a co Evropa a Amerika - melou z posledního ! Ne, jedině malý stát, omezení regulací a nařízení - jiná cesta není. Bobošíková je inteligentní a většinu současných politiků převyšuje.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 17.12.2009 11:20:05)
Odpovědět
Nikdy jsem neřekl, že je paní Bobošíková neinteligentí.Jsem člověk slušně vychovaný, spravedlnost, nezaujatost,svoboda bez byrokratického omezování a život bez nepřátelství ke komukoliv je mi vším.I největšímu oponentovi přiznám úspěch,chválím, když má dle mého osobního názoru pravdu.Bobošíková by byla rozhodně v parlamentu vhodným větrem. Změna je třeba a bez změny to bude špatné, ale na eurosketictví nejde slušné oživení zakládat.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(pehasko, 20.12.2009 13:46:50)
Odpovědět
No to je tvrzení, hodné autora. Obdiv k Bobo, drzé a hloupé ženské, která nic neumí, chce vším být, takže se hlásí do všech konkurzů a nikdo jí nikde nechce, to je zcela mimo. Vezměte si tu omezenou káču domů, na oltářík a neotravujte tuhle zcela korektní diskuzi tou krá//vou. Děkuji.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(em, 17.12.2009 12:16:17)
Odpovědět
obcas si to tu precitam a aj ked s vasimi nazormi v podstate nikdy nesuhlasim tak sa dokazete na rozdiel od drvivej vacsiny ludi s podobnym postojom aspon normalne vyjadrovat a argumentovat ale ked som si precital ze "nevolit protože je euroskeptik a to se dá považovat za horší ideu než fašismus a komunismus" tak sa na mna nehnevajte ale zacinam pochybovat ci to mate v hlave aspon trocha v poriadku.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 17.12.2009 12:47:05)
Odpovědět
Přečtu si nějaký Váš příspěvek, abych věděl, s kým mám tu čest.Doufám, že nějaký Váš názor najdu, abych mohl reagovat. Zatím není na co reagovat.Říci o někom ,že je cvok je jednoduché, laciné a nevypovídá to nic o Vašem osobním názoru na věci.Zvolil jste snadnější cestu, je to Vaše právo.Dost jednoduché.S jakým názorem Kvěcha ještě nesouhlasíte prosím.?
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(em, 17.12.2009 15:34:17)
Odpovědět
s tym vasim v diskusiach prezentovanym az nekritickym pro-euro postojom. ja totizto tiez patrim k tim co by boli celkom spokojny keby cela eu dopadla ako nejaka zona voleho obchodu bez vsetkych tych obmedzeni, smernic, nariadeni a predpisov odmedzujucich jak podnikanie a konkurenciu tak bohuzial aj osobne slobody. mozete namietnut ze je to nizky ciel ale ja na spolocnu eu-politiku a eu-armadu atd. pokial nebudu velkonemecke a presadzujuca vylucne velkonemecke zaujmy (a v druhom rade franzcuzske postkolonialne) pricom ostatni sa mozu akurat tak prizerat, prispievat a suhlasit proste neverim. patrim skratka tiez k tzv. euroskeptikom nicmenej oznacit ma za to za niekoho pomaly horsieho ako komunistu potazme fasistu mi prijde hodne ujete. preto ta narazka na neporiadok v hlave.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 17.12.2009 17:56:42)
Odpovědět
Teď tomu rozumím.Na příspěvek, který záměrně přehání je nutné reagovat s určitou nadsázko a přehánět.Jinak Vás osobně nenapadám, ani jsem se Vás nechtěl osobně dotknout.Snad příště se vydáme do EU stejnou cestou.Děkuji za reakci a hezké svátky.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Merlin, 19.12.2009 16:57:20)
Odpovědět
"Macha...nevolit...protože je euroskeptik a to se dá považovat za horší ideu než fašismus a komunismus"

"spravedlnost, nezaujatost,svoboda bez byrokratického omezování a život bez nepřátelství ke komukoliv je mi vším"

Tyto dva vase vyroky ponechavam bez komentare ../..
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 19.12.2009 20:43:02)
Odpovědět
To je dobře Merlin.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 19.12.2009 21:21:27)
Odpovědět
To že necháváte bez komentáře právě tyto dva výroky mohu pochopit.Že nejste schopný nebo schopna se vyjádřit k celému obsahu příspěvku chápu též a o něčem to vypovídá. To je opravdu k zamyšlení ,že právě vámi nebylo z příspěvku vyčteno vůbec nic.Myslím ,že v příspěvku je napsáno mnohé, bohužel někomu nic neříkajíc.Mám-li pravdu, pak příspěvek nebyl adresovaný vám,protože z příspěvku špatného nebo lepšího nevyčtete nic a zásadního tedy nikdy.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Milena, 22.12.2009 1:46:42)
Odpovědět
Náhradní pravicové strany, které nejsou euroskeptické? Vy jste fakt komik! To je přece naprostý nesmysl. Každá opravdu pravicová strana musí nutně být euroskeptická. Je-li eurohujerská, pak je její pravicovost jenom předstíraná.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 22.12.2009 8:55:51)
Odpovědět
A to Vám řekl kdo,to jste kde vyčetla.Nesmíte podléhat příspěvkům několika málo euroskeptiků na Euportálu a uvědomte si rozdíl mezi levicí a pravicí.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Milena, 22.12.2009 23:53:43)
Odpovědět
Celý projekt EU je elitářsko-socialistický a tudíž levicový. Pokud projevujete nadšení pro něj, tak jste levičák. I když si to nepřiznáte.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Dan, 21.12.2009 19:14:18)
Odpovědět
Vysvědčení, které vystavili občané při posledních eurovolbách Bobošíkové a Machovi bylo pro tyto popilistické euroskeptiky vskutku zdrcující.

Nikdo o ně nestojí... Bobo opět prohrává, nechtějí ji prezidentkou, šéfovou našich médií, dokonce už ani europoslankyní, strašlivá porážka..

A Mach ? Ten Klausův prominentní kluk, ještě horší výsledek než Bobo.

Hodně lidí tu nepochopilo, že lidé nehlasovali o Machovi ani Bobo, ale řekli jasné a silné ne euroskepticismu..
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(casio, 23.12.2009 18:39:12)
Odpovědět
Hluboce nesouhlasím s obsahem Tvého příspěvku, ale to co si napsal už není oplzlý blábol, ale názor. Vidím že jsem nebojoval nadarmo.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(bud weiser, 17.12.2009 2:31:46)
Odpovědět
v dnešní realitě volit snad jedině SSO
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 17.12.2009 10:13:37)
Odpovědět
To v žádném případě pane.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(mm, 18.12.2009 7:19:07)
Odpovědět
A to je kdo? Bobošíková? Už to je záruka, že je nikdo neůže volit.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(C.Q.Lafayette, 18.12.2009 13:13:51)
Odpovědět
Přesně tak. Souhlas.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Brabec, 18.12.2009 23:26:35)
Odpovědět
Zdravím Vás, generále ! Jinak jak říkám problémy jsou před námí : ohromně mě baví ten kongres v Kodani - to je fakt kabaret !
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(C.Q.Lafayette, 19.12.2009 15:34:41)
Odpovědět
Kabaret za všechny prachy... :-)))
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 20.12.2009 9:59:06)
Odpovědět
A Klaus se opět zviditelnil.Bože můj, proč se pořád motá do ekologie.Nemáme snad sami dost problémů, které by mohl řešit.Klause asi mrzí, že se přes ekologii mouhou roztáčet peníze.Lépe než v oblasti otevírání válek.V nějaké oblasti se peníze točit musí.Kdyby všichni uvažovali jako odpůrci ekologických projektů, tak se nám dnes stále chrlí na hlavu mil.tun popílku z elektrárenských komínů, neinvestovalo by se do čističek vod a dalších projektů. Co je tak špatného,snížit exhalace atd.A o tom to je a ne o ekologickém náboženství.On v tom našem prostředí mimo jiné také žije člověk, který chce dýchat čistý vzduch a chce být zdráv.Buďte zdráv Klausi,také dýcháte a pijete vodu.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(MIlena, 22.12.2009 1:41:08)
Odpovědět
Plácáte nesmysly, pletete si hrušky s jablky a podsouváte Klausovi něco, co nikdy nehlásal. Máte aspoň základní vzdělání? CO2 přece není škodlivá exhalace, ale přirozená a dokonce biogenní součást atmosféry. Je to dokonce nezbytná "potrava" pro rostliny. Pokud jde o skutečně škodlivé exhalace (tedy jedovaté, například oxidy síry, dusíku, popílek obsahující těžké kovy či radioaktivní součásti), tak ty byly nejvíce sníženy právě za Klausovy vlády.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 22.12.2009 9:29:09)
Odpovědět
Mileno nebuď drzá.Také si uvědom, že v té době Klaus bohudík do ekologie ještě nemluvil. Také nevysvětluj druhému věci známé, nepoučuj poučené , věci znalé a v oblasti kvalifikované.Tady nejde o to se ukazovat, zda já nebo vy rozumíme životnímu prostředí,(já na Euportálu zásadně neukazuji ,že jsem všeználek) ale o to, zda Klaus jako prezident a celých 20let dělá státu politiku prospěšnou nebo ne.To jen o těch hruškách, plácání a pletení si pojmů. Dámo.Také si nenabíhej euroskeptičko.Mě nepoučuj. Já vím lépe než ty,kolik jeden energetický 200MW blok spálí paliva,o jaké výhřevnosti, obsahu vody a popela.Já vím kolik takový blok spálí a je mi známo v jakém období byli v energetice provedeny totální rekonstrukce mechanických a elektrostatických odlučovačů,stavby odsíření v jednotlivých elektrárnách a to vše s jakou účinností.Já vím lépe než ty, co šlo a jde dnes do ovzduší,jaké poplatky platila energetika za škody způsobené zemědělcům na porostech a v jakých oblastech před zprovozněním odsíření bloků atd.Pochopit myšlení euroskeptiků je však nad mé chápání to přiznávám.Přeji hezké svátky.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Harpagon, 22.12.2009 10:58:35)
Odpovědět
Kvěchu Vy, ne Milena je drzá, hulvat a nevychovanec jste. Milena Vám netykala. Co ji tady peskuješ ty hulváte! Jste se odklopal, alespoň víme kdo jste!
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 22.12.2009 15:35:13)
Odpovědět
Jak se do lesa volá tak se ozývá.Už dost bylo drzostí euroskeptiků. Slušnost s nimi končí pane, buď slušný.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 22.12.2009 16:28:58)
Odpovědět
Jo a ještě pane Harpagone, nebo jak jste se nazval, aby jste pod cizím jménem mohl na Euportálu druhé napadat. Jestli Vy jste si navykl, že Vám ženy říkají, že plácáte, tak já tyto návyky díky bohu nemám.Já si bohudík, za tím co říkám stojím, se ženami jednám slušně a se mnou ženy takovým projevem rozhovor nikdy nezačínají.S panem Harpagonem, jak je vidět tak jednat mohou bez Vašeho povšimnutí.Zvyk je železná košile, že.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Milena, 23.12.2009 0:00:28)
Odpovědět
Aby byl někdo tak drzý (husy jsme spolu nepásli, tak mi laskavě netykejte, hulváte) nenávistný a ještě k tomu nafoukaný, to se hned tak nevidí, pane Kvěchu. A navíc prolhaný: to jsem zvědavá, jak doložíte nějaký Klausův výrok, kde by on hájil vypouštění jedovatých emisí.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 22.12.2009 9:37:55)
Odpovědět
Také si dámo vyprošuji to podsouvání Klausovi.Jestliže píši co Klaus řekl ,tak to také řekl a lze dokladovat kdy a kde.Kdyby to tak nebylo, nikdy bych záměrně jeho nevýroky nepoužil.Tak neplácej ty fando Klause a drze nenapadej.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Milena, 23.12.2009 8:51:47)
Odpovědět
Tak jen dokládejte, dokládejte, hulváte. A taky nám hezky vysvětlete, jak vám CO2 brání v dýchání čistého vzduchu a jak poškozuje Vaše zdraví? Možná byste se měl vrátit do školy a dávat tam tentokrátlepší pozor, stejně jako všichni nedovzdělaní a zmanipulovaní uctívači nového zeleného náboženství.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Fialka, 22.12.2009 10:50:04)
Odpovědět
My co známe d Kvěcha a Dana delší dobu raději ani nereagujeme. Jsou to provokateři, čekaji diskusní příspěvky, aby se mohli hádat. Spoustu diskutujících už to pochopilo a přestali reagovat. Kdo ví kým jsou ti hoši sponzorování. To že jsou výhradně na euportálu o něčem světčí. Ostatně jsou tady non stop, takže asi nasazení profesně. Různost názorů je pro pluraltní společnost a demokracii nezbytná. To co ti dva tady předvádějí, je snacha o vymývání mozku. Jste oba na špatné adrese, tady jsou lidé s vyhraněným náuzorem.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 22.12.2009 15:45:50)
Odpovědět
Ano euroskeptici to tady opravdu zaplevelelují, slušně řečeno euroskeptickým názorem. S nimi se nesmí souhlasit.Euroskeptici nemusí reagovat, já na jejich názory nečekám, píši pro ostatní účastníky portálu, ne pro vás euroskeptiky. alespoň budou ostatní ušetřeni sprosťáren bez logických argumentů-já si už zvykl.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Milena, 23.12.2009 1:50:21)
Odpovědět
Zaplevelujete to tady Vy, pane Kvěchu. Máte v tom pěkný chaos. Říkáte, že volíte pravici, a přitom tady hájíte socialismus. Měl byste si udělat pořádek v hlavě.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 23.12.2009 10:57:29)
Odpovědět
S Vámi rozhovor končím. Abych reagoval nechtějte.A naučte se číst co druhý píše.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Milena, 23.12.2009 14:05:43)
Odpovědět
To Vy neumíte číst! Například toho Klause. Na mně reagovat nemusíte, ale doložit svá lživá tvrzení o Klausovi byste měl, když tvrdíte, že je doložit dokážete. Jenže nedokážete, jen jste plivl jedovatou slinu a teď zbaběle prcháte.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 22.12.2009 16:49:21)
Odpovědět
Ano pane Fialko.Chápete správně a potvrzujete, že mé názory jsou jen součástí té demokratické různorodosti, nic více nic méně.Pokud se vám ale nelíbí, že do diskuse přispívají i oponenti euroskeptiků, pak doporučuji, aby jste Euportál pro veřejnost uzavřeli a otevřeli pouze pro účast těch několika málo,tuším necelých deset euroskeptiků, možná, že ani ne.Pak se můžete vzájemně chválit a přesvědčovat jeden druhého o své důležitosti a dokonalosti, můžete si vzájmně mazat životní bolístky a léčit osobní komplexy, vzájemně si nadávat jak chcete a na Brusel házet třeba blesky.Vřele doporučuji a věřte ,že Euportál nikomu chybět nebude.Nejsem placený nikým ,tím se každý Euroskeptik pochlubit nemůže,nejsem členem žádné strany a jsem volič pravice.Jinak příspěvky pana Dana všem Euroskeptikům velmi doporučuji, aby se jím obzor trochu rozšířil.Jinak proti vám osobně vůbec nic nemám a přeji hezké svátky.Díky, že mé příspěvky se zájmem čtete, to jsem ani nečekal.Nepíši pro euroskeptiky.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Tis, 18.12.2009 19:44:26)
Odpovědět
Jedině SSO.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 17.12.2009 11:09:05)
Odpovědět
Topolánek, pokud nechce pravici a ODS položit by měl okamžitě z politiky odejít, ale jeho touha po postu je silnější než on.On opravdu neumí dělat politiku .Je pracovitý ,to se mu nedá upřít. Je si vědom chyb(to každý neumí),ale vyvarovat se chyb nedovede seč se snaží.Vždy se záporně v nevhodnou dobu projeví a plácne něco, co chytrý politik nedělá.ODS se dalo na kongresu zachránit, ale jen jeden politik si dovolil o schopnosti Topolánka věřejně pochybovat. Gandaloviče pak i média znevážili.Tací jsme.Když si jednotlivec dovolí proti mocipánovi vystoupit, ostatní vlezdoprdelkové se kamžitě k vrchnsti přikloní, aby ho ujistili o podpoře a dali najevo, že s tím jediným vyvrhelem nesouhlasí.Vrcholem je, že většina uvažuje v poloze -Gandalovič to má špatné, on si dovolil Topolánka zpochybnit a já ne, tak to mám dobré.To je přímo průser. S takovými lidmi moc změn nezajistíte a neschopní,drzejší vladaři si jsou vědomi své síly mezi slabými, kterými mohou kdykoliv ve svůj prospěch manipulovat.Kdyby to tak nebylo, je náš stát v EU jedničkou.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(playa, 18.12.2009 21:35:44)
Odpovědět
Ano, někteří by své straně nejvíce prospěli tak, že ODEJDOU.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(ash, 17.12.2009 11:22:52)
Odpovědět
Ja volim SSO zcela bez vahani. Chteji ven z EU a to je pro me momentalne nejdulezitejsi vec. EU nas totalne znici. Vstoupit tam byla fatalni chyba. Sice se mi nelibi jejich (SSO) kladny vztah k NATO, protoze nejpozdeji od bombardovani Jugoslavie je to zlocinecka organizace, ale to musim prekousnout. Chci ven z EU!!
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(C.Q.Lafayette, 18.12.2009 13:15:14)
Odpovědět
"Kladný vztah k NATO" je OK, nemám s tím sebemenší problém. Volím SSO.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Fimfarum, 22.12.2009 11:00:50)
Odpovědět
Také volím SSO, zodpovědný slušný člověk nemí jinou volbu
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Jezevec, 28.12.2009 12:46:31)
Odpovědět
Problém je ovšem v tom, že Mach nechce do Parlamentu a Svobodné jako stranu celkem rychle likviduje.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(franta, 17.12.2009 12:56:13)
Odpovědět
ten kdo napsal tento clanek je debil a vi o politice kulove h.a leze pablbovi do pokakanyho zadku dobrou chut oranzado.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(zim, 17.12.2009 15:10:08)
Odpovědět
Ach jo, Franto! Porozumění psanému textu dá někdy makačku a mnohdy se stejně nepovede, viďte? Neházejte flintou! Třeba se Vám to povede někdy příště.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Lenka, 17.12.2009 14:56:32)
Odpovědět
Ladislav Bátora je magor.Nesahá Topolánkovi ani po kotníky.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Věra, 17.12.2009 16:46:00)
Odpovědět
Máte pravdu, Lenko. Kam se Bátorovo hulvátství a krobiánství hrabe na Topolánkovo. Souhlasím s Vámi.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(ferda, 17.12.2009 17:19:02)
Odpovědět
Milá, pokd si budedte chtít přečíst esenci toho,co jste okomentovala tady, tak Vás odkazuji na EPORTÁL , článek pana Streita- důvěrohodný socialista nemůže vypadat......
Váš názor Vám samozřejmně neberu, ostatně je tady prý svoboda a demokracie, ale líto, to mi Vás jistě může být :-))
ps. protože jsem povahou dříve altruista, tak Vám poradím co s tím Vaším stavem, doporučuji navštívit odborného lékaře :1/ ušní, 2/ oční,3/neurologa- tam vyšetření EMG-vyšetření, zada je přítomen mozek. a pak jen pro úplnost, gynekologii, jestli Vy nejste náhodou mega píppíp......
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Věra, 18.12.2009 13:52:25)
Odpovědět
Milý Ferdo, neporozuměla jsem vám.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 17.12.2009 18:00:49)
Odpovědět
Při čtení článků panaStreitase rozhodně pobavíte,jeho články jsou mnohem horší.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Davidan, 17.12.2009 16:50:20)
Odpovědět
Nevím Lenko, jestli je pan Bátora magor, ale nejspíš ne, protože ten článek je zcela na místě a přesný.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(kapej, 18.12.2009 1:44:35)
Odpovědět
Souhlasím, jen dodatek. Nezblbnul jen dav z havlovské pravdolásky, zblbli především politici, kteří přehlížejí voliče jak rodné lány a názory voličů je nezajímají. Potřebují je jen o volbách, aby se dostali nebo zůstali u koryt ( viz TOP 09 ). Volební účast poté vypovídá o výsledku - lidé jsou otráveni a ve velké většině nevolí. Pak je možné, že volební účast je tak nízká, že stačí, aby volili pouze vyvolení a za pomoci svých příbuzných a přátel opět ovládli místa vyvolených... Začarovaný kruh ze kterého není úniku...
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(čtenářka, 18.12.2009 13:22:12)
Odpovědět
To jste pane sesmolil sám nebo vám to diktoval sám velý Jyřyk. Bože, bože, do čehos to duši dal ?
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Věra, 18.12.2009 13:58:57)
Odpovědět
Čtenářko, přečtěte si včerejší příspěvek zim - (zim, 17.12.2009 15:10:08). Patří i vám, nejen Frantovi.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(zdarek, 19.12.2009 10:25:41)
Odpovědět
Budu volit stranu CSSD. CSSD jde o to aby dopad krize byl spravedlive rozprostren na vsechny vrstvy spolecnosti .Jejich cilem je obnoveni hospodarskeho rustu a snizeni schodku.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(C.Q.Lafayette, 19.12.2009 15:36:10)
Odpovědět
Evidentní provokatér... nevěřím totiž, že tohle by někdo mohl myslet vážně :-)))
Ale nejspíš se vám na to pár lidí chytí...
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Brabec, 22.12.2009 22:57:12)
Odpovědět
Ano, volte ČSSD, volte dluhy, volte Paroubka, volte Sobotku - von to někdo zaplatí ! Pozor, tím neříkám volte ODS, to je stejná banda !
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(helikaon, 19.12.2009 14:24:07)
Odpovědět
Damy a Panove,
bohuzel clanek vyjadril me pocity ohledne nasich pravicovych stran naprosto dokonale.
Dovolim si nesouhlasit pouze s podle me prehnanou kritikou euroskeptiku. Ja rikam naopak - diky za ne! Diky temto lidem mame pohled na celou EU i z jineho uhlu pohledu a o tom prece demokracie je ne? Prece nechceme abychom vsichni na 100% byli EU-pozitivni (to by uz pripominalo doby minule, kdy jenom jeden nazor, strana a ideologie byly povolene).
Bohuzel, jak vyplyva i z prispevku, ktere zde napsali lide kterym neni jedno stav nasi politicke sceny - fakt je, ze nemame pravicovou stranu, ktere bych dal ja osobne hlas ve volbach. Respektive - mame jeste vubec nejakou pravici?
Ja osobne opravdu nevim, koho budu na jare volit.
Nasi politicke scene chybi clovek inteligentni a odhodlany si prosadit svuj nazor - kde je nas cesky Winston Churchill, nebo takova Margaret Thatcher?
Topolanek? Kalousek? Bobosikova?
Bohuzel, bohuzel ... a tak upadame do cim dal vetsiho moralniho a politicko-ekonomickeho marasmu, ktery jarni volby nemohou vyresit za ucasti soucasne politicke reprezentace.
Pekny den vsem, nadeje umira posledni ze? :-)
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Merlin, 19.12.2009 17:00:44)
Odpovědět
Mame pana prezidenta Klause. Az mu skonci prezidentsky mandat, ma sanci opet stanout v cele autenticke pravice (Svobodni?).
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Alberto Kvěch, 20.12.2009 9:33:52)
Odpovědět
Jistě. Je to jeho strana. Bohužel.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Dita K., 19.12.2009 19:13:19)
Odpovědět
Vážený pane Helikaone,
napsal jste: "clanek vyjadril me pocity ohledne nasich pravicovych stran naprosto dokonale," ale zároveň jste si povzdechl: "dovolim si nesouhlasit pouze s podle me prehnanou kritikou euroskeptiku."
To musí být podle mě nějaké nedorozumění - jednak jsem v článku pana Bátory nenašla žádnou "kritiku euroskeptiků", natož "přehnanou", jednak vím zcela jistě, že zrovna Ladislav Bátora patří k nejkurážnějším kritikům nejen Lisabonské smlouvy, ale Evropské unie vůbec. Vždyť přece i na zdejším portálu má jeden velmi, ale opravdu velmi "euroskeptický" článek - http://euportal.cz/Articles/3587-pres-lisabonskou-smlouvu-do-nacisticke-nove-evropy-.aspx - a také na YouTubu lze nalézt řadu dokladů o jeho veřejném vystupování proti Evropské unii, za všechny například http://www.youtube.com/watch?v=JDwpLiVRjtE nebo http://www.youtube.com/watch?v=lGqIEINUqck&feature=related
Plně ale s Vámi souhlasím ohledně hodnocení současné "situace na pravici"! A také v tom, že "nadeje umira posledni." Vždyť ona ta naděje v tom Bátorově článku také je. Aspoň já jsem ji tam na samém jeho konci spatřila... Jen je asi na její uskutečnění opravdu ještě moc brzo. A to je nejspíš to hlavní "poselství" Bátorova článku.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Ladislav Bátora, 19.12.2009 23:55:37)
Odpovědět
Milá paní - nebo slečno - Dito,
potěšilo mě, že jste rozpoznala to hlavní, co jsem chtěl čtenářům do příštího roku vzkázat. Díky moc za nevšední pozornost, kterou jste mému článku věnovala.
S pozdravem
Ladislav Bátora
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(pavlíček, 19.12.2009 19:11:14)
Odpovědět
Souhlas. Navíc není vůbec normální, když se někdo tituluje jako Mirek Topolánek - v kalendáři žádný Mirek neexistuje! Tenhle člověk nám zadělal na velké problémy v celé Evropě a sám je vysmátej. Jsme pitomci, že to trpíme. Za feudalismu to věděli a řešili třeba defenestrací.
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(delfín, 20.12.2009 18:32:26)
Odpovědět
Tak pavlíčku, ty chytrolíne. Topolánek nám udělal ostudu v Evropě ? Jistě není dokonalý .A copak pan Paroubek, ten nás znemožnil jak to jenom šlo / padlá vláda uprostřed našeho eroposlnectví, volby jó, nebo né atd../ tak se oranžádo navážej do vašeho břuchouna a dej si pauzu...
V lednu bude Ideová konference ODS
(Brabec, 19.12.2009 21:05:06)
Odpovědět
To bude zase švandy. Minulý měsíc měli Vizi 2020, kterou neschválili, tak příští měsíc bude zase konference o něčem jiném. Mirek bude mít tolik silných mandátů, že se toho potento. A ODS s ním.
Jedině SSO
(smajlík, 21.12.2009 12:12:30)
Odpovědět
Volitelná je pouze SSO. Dál není co řešit.

Zdravím Brabce, generála a paní zim.
Re: Jedině SSO
(Hradec, 21.12.2009 19:00:32)
Odpovědět
Nebuď naivní, SSO nikdo volit nebude, to už tu bylo.

Budu volit jako vždy ODS a doufat, že příští kongres vymění Topolánka a spol a změní směr doprava !

Volit SSO znamená zahodit hlas do kanálu !
Re: Jedině SSO
(Sareza, 22.12.2009 11:13:12)
Odpovědět
Raději SSO do kanálu, než ODS, kterou už nikdy.Odes stejně propadne a s koaličních kupčeních se mi dělá zle op žaludku. ODS ukradla značku Klausovi,bosům ODS nejde o ideu, jen o koryta. Volím podle přesvětčení, žádné menší nebo zlo tu není, Paroubek i Topol je zlo. Nechci si naplivat při pohledu do zrcadla do ksichtu, jednou se budu zodpovídat svým dětem.
Re: Jedině SSO
(Brabec, 24.12.2009 0:25:25)
Odpovědět
Ahoj Smajlíku !Myslím si, že tyhle "války" v politice, doma i v Evropě jsou směšné. Doporučuji si přečíst www.blisty.cz o vystupování Číny v Kodani. Tam jde vývoj, nějaká zregulovaná EU a Amerika jsou mimo. Naše představy o civilizaci a způsobu života nemusí nikoho zajímat .
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Sory - pro Brabce, 23.12.2009 15:36:06)
Odpovědět
Volte dluhy po Topolankovi, Topolanek by si mel sve dluhy odnesti sebou a predat cisty stul .
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Felix, 23.12.2009 21:20:27)
Odpovědět
Tyto veřejné zrůdy budují novou Evropu:
"Topolánek má se svou ženou Pavlou, která působí jako kancléřka na Vysoké škole finanční a správní, dvě dcery Petru (30) a Janu (26) a syna Tomáše (17). Zatímco Jana drží s matkou, Tomáš tráví každou volnou chvíli s otcem.
Talmanové, kterou již Topolánek označuje za snoubenku, zůstali z předchozího partnerského vztahu desetiletý syn Ondřej a o rok starší dcera Eliška Linda."
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Brabec, 24.12.2009 0:30:04)
Odpovědět
Talmanová nemá žádné děti z předchozích vztahů, co se píše je hloupost. Ty děti jsou jejího bývalého partnera ! Jak říkám, co řekne tahle povedená dvojka :Tupol a Talmanka - tomu nevěřím ! Lžou a lžou,....
Re: Topolánek je nejen zabedněnec, hulvát a krobián, ale i sketa
(Felix, 24.12.2009 10:06:51)
Odpovědět
No právě - budují novou Evropu. Evropu volné lži, volné zlodějny a volné soulože. Tím se liší od Paroubka, který lež nařizuje, zlodějnu nařizuje a soulož nařizuje. A média mudrují: Která z těchto dvou Evrop bude lepší? Ani ve volbách nejde o tragické rozhodnutí: bez lži, zlodějny a soulože občan ve štychu ponechán nebude.